Так, це саме той випадок, коли кажуть, що мета виправдовує засоби. Навіть, коли такі засоби або не знаходять розуміння, або піддаються жорстокій критиці. Особливо, це стосується не простих уболівальників, а з понтом, "популярних" журналістів і блогерів. Наприклад, таких, як Циганик. Таким, як він, переодягнутися в повітрі, як два пальці об.
.. асфальт.Як же він "розбушувався", як той Фантомас, після розгромної поразки від французів! І про гордість згадав, і про честь, і про професіоналізм, і про патріотизм (а точніше, про повну відсутність цих якостей), та й про саме рішення Реброва виставити в Парижі, скажімо так, експериментальний склад. Ну і через кожну кому, наче натякаючи на необхідність відставки Реброва. А вчора, після перемоги над Ісландією і виходу нашої команди в плей-офф, як ні в чому не бувало, образно кажучи, прикусив язика. Чесно кажучи, просто дивно, як можна було розміркувати в подібному ключі без прив'язки до майбутнього вирішального матчу з ісландцями.
Кілька слів про сам матч. Що не кажіть, а свіжість гравців, які не брали участі в грі з Францією, зіграла вирішальну роль - сил вистачило, практично, до самих останніх хвилин матчу, в той час, як ісландці стали помітно "просідати".
Також не можна не сказати і про вдалі заміни, зроблені ТШ. У зв'язку з цим, мене просто вражає статистика Гуцуляка, як у клубі, так і в збірній. З одного боку, за 365 хвилин ігрового часу (і це після дванадцяти турів у ЧУ!) на його рахунку нуль голів і всього одна результативна передача, а з іншого, тільки за цю осінь, в іграх за збірну 3 голи і, якщо не помиляюся, три результативні передачі! Напевно, Ребров, зрозуміло, небезкорисливо, "готує його на продаж" (жарт).
Трубін і його видатний сейв. Знаєте, що відразу спливло в пам'яті? Матч ЧС-70 між збірними Бразилії та Англії, тобто між чинним чемпіоном світу і майбутнім? Сейв англійського воротаря Гордона Бенкса після удару головою Пеле. Здається, з легкої руки журналістів, той сейв Бенкса назвали "сейвом двадцятого століття". Правда, Пеле бив з більшої відстані, ніж ісландець у вчорашньому матчі.
https://www.youtube.com/watch?v=HNLam4RAbg8
І раз вже мова зайшла про воротарів. Щодо Луніна. Кажуть, що він відмовився приїхати в табір збірної і був багатьма звинувачений у відсутності патріотизму. Ну, на перший погляд, так воно і виглядає. А якщо копнути трохи глибше? Лунін же прекрасно розуміє або, у всякому разі, повинен розуміти, що навіть без мінімальної ігрової практики в "Реалі", у нього нуль шансів для того, щоб вийти на поле у вирішальних матчах збірної. Воротар повинен постійно грати, а не постійно сидіти на лавці. Упевнений, що це прекрасно розуміє не тільки Лунін, але і Ребров. Так що, як мені здається, цілком закономірно і справедливо, що на лавці замість Луніна сиділи не обділені ігровою практикою Різник і Волинець.
Ну і на закінчення. Як на мене, можна сміливо констатувати, що перемога збірної України в матчі з Ісландією і, звичайно ж, особливо, з урахуванням вибору складу на гру у Франції, багато в чому, тренерська. Думаю, з цим висновком погодяться навіть деякі з тих, хто вимагав, вимагає і буде вимагати відставки Реброва.
Вважайте і називайте це фартом, випадковістю, але факт залишається фактом: збірна України в плей-офф. А коли так, то і залишається наша потаємна мрія-надія. Ну, як тут не згадати слова з нашого Гімну: "Ще не вмерла Україна!"
-
За Динамо з 1966 ДК(dden)
- Наставник
17.11.2025 22:23
Зайшов через ВПН, що пишуть хропаки
- 0
-
За Динамо з 1966 ДК(dden)
- Наставник
17.11.2025 22:28
І більше жодного коментаря, тільки рахунок та автори голів у нашій збірній.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 22:31
Им никто ничего не должен.
- 3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
18.11.2025 08:54
У засмученого росіянина фантазії більше, ніж у бога...
- 2
-
Eugene Smart(eugene01)
- Наставник
19.11.2025 04:13
Свищев думкой багатіє.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
19.11.2025 09:53
То не думка - то методичка.
- 1
-
василь колесник(manumi)
- Наставник
17.11.2025 19:53
Матч ЧС-70 між збірними Бразилії та Англії, тобто між чинним чемпіоном світу і майбутнім? Сейв англійського воротаря Гордона Бенкса після удару головою Пеле. Здається, з легкої руки журналістів, той сейв Бенкса назвали "сейвом двадцятого століття". Правда, Пеле бив з більшої відстані, ніж ісландець у вчорашньому матчі.
- 2
-
TIV
- Наставник
17.11.2025 21:37
Бил дальше, но более в угол
- 2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
19.11.2025 22:55
в ближний. К которому Бенкс уже сместился. Мог бы попробовать на противоходе.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
19.11.2025 23:00
Пеле надо было бить в противоход в дальний угол, как... Зубков:-))
- 1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
19.11.2025 23:09
Пеле отличался именно тем, что контролировал перемещения вратаря и часто катил в противоход. Кажется, в Москве при победе 3:0 он так Банникова поймал.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
19.11.2025 23:23
Это, по-моему, описывал Галинский. Но я в это верю с трудом. Это же не пенальти. Тут же просто по воротам попасть бы. Но если Галинский прав... Ну, тогда я не знаю, кто ещё из великих прежде, чем ударить с дальней или средней дистанции планировал или планирует поймать вратаря на противоходе. Ну, Месси, но он просто смотрит, какой угол открыт и зряче бьёт в незащищённый угол. Как правило, влево от себя.
- 0
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
19.11.2025 23:28
https://www.youtube.com/watch?v=dTryKKzpFT8
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
19.11.2025 23:40
Я эту игру смотрел по телевизору. Правда, что я мог понимать или знать о противоходе, если мне на тот момент было всего 13 лет!:-))
- 1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
19.11.2025 23:42
сместился влево и ударил в правый от себя угол, дальний. Поймал Банникова, который смещался в ближний. А сознательно или нет, уже не узнаем.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
19.11.2025 23:48
Там же перед ударом не было никакой паузы. Мало того, я даже не увидел, чтобы Пеле поднял голову, чтобы посмотреть, где ворота и где вратарь. Просто интуитивно прочувствовал (или "периферийным" зрением), что именно там ворота:-))
- 1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
20.11.2025 00:06
кстати, Банникова в перерыве сменили на Кавазашвили. И по итогу матча он получил самые низкие оценки. Все посчитали, что брать удар Пеле нефиг делать.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
20.11.2025 08:50
С таким же успехом в перерыве можно было поменять и всех полевых игроков сборной СССР - на фоне бразильцев, все они выглядели, как мальчики для битья.
- 1
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Начинающий писатель
17.11.2025 19:32
Як на мене, можна сміливо констатувати, що перемога збірної України в матчі з Ісландією і, звичайно ж, особливо, з урахуванням вибору складу на гру у Франції, багато в чому, тренерська.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 20:06
Тут первое не отменяет второе. Тем более, что, по крайней мере, в этом посте, я никаких прогнозов на будущее не делал.
- 2
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Начинающий писатель
17.11.2025 20:11
Та я к Вам претензий и не имею.
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 20:13
Это правда.
- 2
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
17.11.2025 19:27
Я один из тех , кто
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 20:04
Об уровне игры сборной, о тренерской квалификации Реброва, о продолжении работы его или о его отставке, о радужных перспективах сборной в моём посте нет ни одного слова. В посте говорится только о конкретном матче с Исландией и о предшествующей ему игре с Францией, которая помогла сэкономить силы на заключительную решающую игру, а также об удачных заменах, особенно, выходе Яремчука и Гуцуляка.
- 4
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
17.11.2025 22:00
Гмм, так я вроде бы ничего из написанного Вами и не оспаривал.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 22:04
И это правильно:-)) Я просто уточнил.
- 3
-
Shapych
- Эксперт
19.11.2025 17:15
А Судакову за ЩО проставлятися? За те, що травму отримав?
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
19.11.2025 17:41
За те, що позбавив Реброва необхідності ламати голову над питанням: ставити Судакову на гру чи ні.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
19.11.2025 17:46
Судакова
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
20.11.2025 11:26
Судакова ні. Судакову ставити.
- 1
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
17.11.2025 18:49
Не про Україну у гімні йдеться, а про її славу і волю! А загалом - згоден і писав відразу ж після Франції, що все буде виправдано і зрозуміло, якщо буде перемога над Ісландією. Так і вийшло, і саме тому навіть ті, що "безоглядно" критикував Реброва після "французької ганьби", тепер "перевзулися" і хвалять Реброва за його стратегічну перемогу.
- 4
-
Седее .(Ded1)
- Эксперт
17.11.2025 18:35
Поскольку упомянуто буквосочетание, похожее на наш гимн, позвольте поделиться тем, что мне попадалось на глаза... Может кому-то будет интересно:
- 1
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Начинающий писатель
17.11.2025 20:08
Вряд ли Чубинский подозревал, что пишет именно гимн.
- 1
-
Седее .(Ded1)
- Эксперт
17.11.2025 20:43
Не слишком ли мы много критикуем друг друга? Мы же тут не научные статьи пишем!?
- 2
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Начинающий писатель
18.11.2025 19:15
Да я и не критиковал Вас.
- 1
-
Volodymyr Ubolivalnyk(fan11)
- Начинающий писатель
18.11.2025 15:02
Будь ласка, прочитайте ще раз слова нашого гімну! «України», а не «Україна». Я відчуваю spanish shame…
- 0
-
Седее .(Ded1)
- Эксперт
18.11.2025 15:58
Це Ви до чого?
- 1
-
Аристарх Павлопольский
- Наставник
17.11.2025 17:51
Давно не обращаю внимания на любые слова Циганика. Как умеет, так и зарабатывает. Хорошо,что вреда , пожалуй, никому не приносит. А сейв Турбина был действительно очень крут. Мне после финального свистка вспомнился не менее крутой сейв в финале ЧМ вратаря сб. Аргентины Э. Мартинеса после удара француза Р. Коло-Муани. Если бы Мартинес тогда не спас, то Л. Месси вряд-ли бы стал чемпионом Мира.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 18:38
Да, то был, наверное, самый крутой (по значимости) сейв в карьере Мартинеса.
- 3
-
Аристарх Павлопольский
- Наставник
17.11.2025 18:56
После такой игры можно смело заканчивать)
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 19:01
Да, на высокой ноте.
- 2
-
Shapych
- Эксперт
19.11.2025 17:25
Думаю, після тієї гри він більше заробив (грошей), ніж до неї.
- 1
-
Аристарх Павлопольский
- Наставник
19.11.2025 19:04
Пожалуй вы правы)
- 0
-
Седой (Григорий)
- Опытный писатель
17.11.2025 17:40
Щодо Циганика : "Во время предать єто не предать. Єто предвидеть" (с)
- 4
-
С. Кравченко
- Начинающий писатель
17.11.2025 17:35
Результат є результат, перемога є перемога.
- 3
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
17.11.2025 17:45
Если, чтобы убедить вас, нашей сборной нужно сыграть матч вообще без моментов у наших ворот и при этом, видимо, создавая стопудовые моменты прямо во вратарской соперника (ну чтоб без дальних как вы выразились ударов, которых вчера как раз почти не было), то вам в отдел фантастики, а это на другом этаже. Даже чемпионы мира пропускают, внезапно)))
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 18:24
Відразу хочу сказати, що я не співаю дифірамби ні Реброву, ні командній грі збірної, ні окремим її футболістам. Всього цього немає ні в цьому, ні в інших моїх постах.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 18:27
"За Трубіна".
- 3
-
Володимир _W
- Наставник
17.11.2025 19:41
Прозит!
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 20:07
Прозит!
- 3
-
Volodymyr Ubolivalnyk(fan11)
- Начинающий писатель
18.11.2025 15:06
Чіірз! Прост! Лехайм!
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
18.11.2025 15:28
Це був не тост, а поправка до мого ж коментаря. Але тут багато хто захотів випити:-))
- 0
-
Shapych
- Эксперт
19.11.2025 17:30
...а які асоціації Вам навіяла цеглина, що Ви про ЦЕ думаєте?
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
19.11.2025 17:44
Десь так:-))
- 0
-
Volodymyr Ubolivalnyk(fan11)
- Начинающий писатель
19.11.2025 19:34
А чому б не поєднати приємне з корисним?!
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
19.11.2025 19:37
Поєднуйте, але тільки обережно, без фанатизму.
- 0
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
17.11.2025 19:19
Ми не граємо вдома і вийшли в плей-офф з другого місця , це успіх
- 5
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
18.11.2025 20:34
Щось я заплутався:-)) Ну, звичайно, мова про Луніна.
- 0
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
17.11.2025 17:06
Про "подготовку к продаже" вообще супертема. Все как один борцы с кротами только и орут - этого с пляжа. того в тундру. Спрашиваешь их - а кого вместо них? Молчат как рыба об лёд.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 17:28
Я подметил такую деталь. На эту минуту, в ленте блогов только три поста о вчерашнем матче. Закрадывается такое подозрение, что победа нашей сборной абсолютно не входила в планы большинства посетителей этого сайта. Могу даже предположить, что уже были готовы "наброски-черновики" для написания гневных блогов, но после победы нашей сборной, эти "наброски-черновики" пришлось срочно выбрасывать в топку.
- 7
-
С. Кравченко
- Начинающий писатель
17.11.2025 17:36
Чесно скажу: набросок ніяких не було. А мій гнівний блог - вище)))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 18:36
Я говорив про конкретний часовий відрізок, а потім, через певний час, розгубленість і шок могли минути:-)) Тим більше, що я мав на увазі не конкретно Вас, а, так би мовити, деяких постійних блогерів.
- 3
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
17.11.2025 17:48
Возможно, даже очень. Но не нужно и умалять фактора просто исчезновения здесь авторов как таковых. По разным причинам. А некоторые, которые вулканировали здесь после победы в ЛЕ, такие же оды Реброву петь не могут - он же "выставляет на продажу")))
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 22:02
Через три дня куда-то пропали? Может быть...
- 2
-
TIV
- Наставник
17.11.2025 21:41
Не-а, это просто народ все еще отмечает вчерашнюю победу или в опохмеле :)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 22:00
Ну, да... Ну, да...
- 2
-
Pike
- Старожил
17.11.2025 15:51
От тут в тему Вашого блога.
- 3
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
17.11.2025 17:09
Ну судя по ремарке Реброва, тот журналист тоже переобувщик)
- 1
-
Pike
- Старожил
17.11.2025 15:43
Та не тільки Циганик майстер перевзуватися в повітрі,тут таких греблю гати !
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 15:52
Тут, на сайті, в основній своїй масі, ні на що не претендуючі дилетанти, ким би вони себе не вважали. А Циганик, як би, профі і працює за гроші.
- 7
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
17.11.2025 17:07
Цыганик профи))) Смешной анекдот)))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 17:29
Я же написал, "как бы":-))
- 3
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
17.11.2025 14:50
Гуцуляк в матчах за збірну приємно вражає! Не знаю, як він там грає за Полісся, але в національній команді він демонструє якість, причому незалежно від сили суперника. Немає в нього якогось надзвичайного мандражу, чи непомірної поваги до опонентів. Тут мені ще згадався Лукас Подольські) За клуб грав так собі, а в збірній це була ударна сила попереду.
- 1
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
17.11.2025 14:32
Трубін і його видатний сейв. (с)
- 5
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
17.11.2025 14:28
ага, дійсно трохи нагадало сейв Бенкса...Але у Бенкса було завдання складнішим - там удар був головою від землі, треба було не тільки встигнути дістати , а ще й вирахувати відскок від землі...
- 2
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
17.11.2025 14:29
ЗІ. А ще чекаю на допис одного слбохарактерного поца, який спочатку заборонив мені писати в його блогах, а потім вступив у дискусію з моїм дописом, знаючи, що я в нього забанений:)))
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 14:38
Якщо я правильно розумію, про кого йдеться, то він не зможе нічого написати в моєму блозі - якщо я не помиляюся, то я його забанив у відповідь на його бан.
- 3
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
17.11.2025 14:46
банщики на пенсії)))
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
17.11.2025 14:51
Або навпаки, пенсіонери в бані.
- 3
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
19.11.2025 22:58
классный сейв исландца, но добивание у Яремчука не вышло. Хотя он мог бы подстроиться под мяч, защитник не успевал.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
19.11.2025 23:03
У Яремчука был дефицит времени и пространства. Ну и немного координация подвела.
- 0
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
19.11.2025 23:07
не было дефицита, он поторопился. Защитник оторопел и замер на месте, была возможность пробить осмысленно секундой позже. Имхо.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
19.11.2025 23:14
Для этого нужно было изменить положение тела и правильно развернуть ногу.
- 1
Еще комментарииСоюз европейских футбольных ассоциаций (УЕФА) должен применить санкции к Украинской ассоциации футбола за поведение болельщиков на матче отборочного турнира против команды Исландии. Такое мнение высказал первый заместитель председателя комитета Госдумы по физической культуре и спорту Дмитрий Свищев.
В воскресенье сборная Украины в Варшаве победила команду Исландии со счетом 2:0 и обеспечила участие в стыковых матчах за право сыграть в финальной стадии чемпионата мира. Болельщики на трибунах демонстрировали политические баннеры в адрес России.
«Это нельзя оставлять просто так, — сказал Свищев. — Мало того, что это политические заявления, которые УЕФА не приемлет на своих матчах. Это просто призыв к дискриминации против целой страны — причем публично, на официальном матче. И не просто призывом, а максимально враждебным способом. УЕФА однозначно должен с этим разобраться и применить необходимые санкции, вычислив конкретных людей, наказать Украинскую ассоциацию футбола, чтобы впредь было неповадно».
Подробнее: https://www.soccer.ru/news/1420155/svishchyov-dmitriy 17.11.2025
Жаба давить орків.
Це було шикарно!!!
примерно на 2:45 повтор
Но вот сейчас посмотрел... У меня такое впечатление, что никуда Пеле не смотрел и ничего не ждал - обвёл двух соперников и ударил по воротам:-))
======
Так дело в том, что условной Франции на этапе плей-офф не будет.
Придётся ещё чё нить изобретовывать.
Просто как факт, что отдыхать будет не на ком.
1) Считает ССР несостоявшимся ГТ сборной ( и этот матч это не опроверг)
2) считал и считаю, что матчем с Францией надо было жертвовать ( вот только кто и что мешало второму составу так выкладываться как первому, в матче с Исландией?), как и ДК должно было пожертвовать еврокубками.
Наша сборная вышла на игру предельно отдохнувшей и наевшейся "озверина". А кто ж ее накормил ? Да мы с Вами и промотивировали на то, что видели. Наконец у пацанов взыграло самолюбие.
Теперь по матчу. Мы играли как обычно, но с некоторыми корректировками - настрой и Цыганков.
Но не только это дало результат. ССР должен выставиться двум игрокам, бывшим шахтерам- Трубину и Судакову. Первому за СЕЙВИЩЕ- честно, даже не помню , кто из наших вратарей в сборной, что то тянул подобное , последнее время. Забей Исландия и все... все бы ушли на заслуженный отдых.
И Цыганыки с Вацками рассказывали бы не о стратегическом гении Реброва, а набрасывали бы на вентилятор. А второму отдельное спасибо за отсутствие. Без него сборная напоминает команду, еще не ЛНЗ, но уже и не Эпицентр.
Ну и отдельное спасибо Реброву за выход пятого защитника- это сразу внесло разнообразие в атаку Исландии.
Что дальше ? А дальше стыки, но мандат на ГТ у Реброва сохранен, иначе Ребров, который рулит в УАФ всеми сборными уже уволил бы Реброва ГТ. Так ведь ?
Но случилось то, что случилось, удача была на нашей стороне. Это должно было произойти хотя бы для того, чтобы понаслаждаться "воем с болот". Оно того стоит.
Как там будет играть СБУ ? А фиг знает, что это будет за сборная и как она будет играть. За одно я спокоен, игру нашей сборной не разрушить. Ибо нельзя сломать то, чего нет.
И конечно же, я очень не хочу, чтобы на пути попалась сб Италии, которая, как известно- должна играть на ЧМ.
Что нам там делать ? Ну это другой вопрос.
Всем тихой ночи, и удачи.
Чи Ви мали на увазі Зубкова?
1) "Jeszcze Polska nie zginęła" (с пол. — «Ещё Польша не погибла» или «Ещё Польша не умерла»).
2) "Srce bije i krv lije za slobodu" и, по некоторым источникам, фразу "Još Srbija ne propade" (с серб. — «Еще Сербия не погибла»).
Именно исполнение в Киеве в 1860 году сербскими студентами этой песни про ихнего царя Душана (вместе с польским гимном) послужила источником вдохновения для украинского поэта Павла Чубинского при написании слов гимна Украины в 1862 году "Ще не вмерла Україна".
Кстати, попервах была дискуссия, какое именно произведение утвердить как Гимн Украины.
"Ще не вмерла..." выиграла ввиду явного преимущества.
Конкурентом было произведение "Боже Великий Єдиний..." Лысенка на слова Кониського, написанная в 1885 году, если не ошибаюсь.
Это произведение признали духовным гимном Украины.
Правда, сейчас о нём не слышно.
Поэт Чубинский , что естесственно, к моей реплике не имеет никакого отношения.
А я, написав текст, решил, что он слишком длинный и уполовинил его, чтобы не мешать читающим воспринять информацию. Словосочетание "написал стихотворение, которое в последствии стало гимном" я тоже сократил до "при написании слов гимна". Т.е. я - просто констатировал конечный результат.
Лично я про поляков знал, а вот про сербов - нет. Про сербов у нас как-то маловато позитивной информации. Но оказалось, что нас все-таки нечто объединяет. Получается, что "Ще не вмерла..." на разных территориях славянских этносов говорит о некоей общей ментальности?
Просто для интересующихся новейшей историей привел сей любопытный факт.
Кроме того,, рассматривался также вариани "Зродились ми великої години".
К сожалению, нынешнему поколению этр неизвестно, в большинстве случаев.
Так - у нашому гімні застосовано слово "України".
Але у вірші Чубинського "Україна". Ви цього не знали?
Заміна літери "а" на "и" дозволила парламенту знайти консенсус і прийняти державний гімн.
А Ви - заканчивать...
:-)
Я особисто дякую гравцям і тренеру за роботу! При цьому скажу те, що думаю після гри. (довго не знав, де саме це написати)
На жаль, збірна України мене не переконала. Люди пишуть “краща гра”, але я не знаю, по мірках чого вона була краща...
Практично за всю гру вся небезпека, яку ми створили, це були дальні удари. Гострого конструктиву на чужій третині мінімум. І при цьому ми самі могли не раз пропускати!
Оця збірна Ісландії є далеко не самою топовою командою, і наша вчорашня гра не так далеко пішла від усього, що збірна показувала раніше.
2 місце у цій групі — це НЕ подвиг, а абсолютно нормальний результат, який ми мали здобувати! Але при іншому збігу обставин не здобули б і його. Хоча це наш почерк — залізти у ср..ку, а потім святкувати ЗВИЧАЙНИЙ результат так, ніби це подвиг. Це чисто наше!
Я би назвав цю перемогу скоріше “вимученою”, як і ряд інших матчів при Реброві, які вигравались з долею фарту на останніх хвилинах! (ті самі стики до Євро)
Ви скажете, що результат — головне і я з цим не сперечаюсь, але без якісної гри результатів не буде. Історія нам це показує постійно.
Особисто я б не поставив на те, що збірна України з такою грою зможе пройти якусь пристойну команду у стиках, якщо ця команда буде сильніша за Ісландію або й навіть рівня Ісландії.
Коли я дивився вчорашню гру, то у мене в якийсь момент проскакувала думка, що Циганков — це ледь не єдиний топ-гравець у цій команді, який сам може “вибухнути” і “зробити” гру. Всі решта — футболісти одного відскоку. І той самий Малиновський тягнути збірну у всіх іграх вже не може.
Така от в мене думка. За яку я готовий прийняти всі мінуси.
У сьогоднішньої збірної України достатньо хороший склад! Дуже чекаємо повернення травмованих гравців. Але конкретно вчора збірна показала практично те саме, що і завжди. Якби оцей кутовий з грубою помилкою ісландців не пройшов, то я не знаю, що зараз писали б люди, які пишуть про “велику і легку перемогу”.
Ми вчора не зробили нічого визначного ні в атаці, ні в обороні (крім якісної роботи Трубіна)!
Якщо ми вийдемо на чемпіонат світу, я буду дуже дякувати команді і тренеру за цей дійсно прекрасний результат. Але конкретно зараз я не бачу ніякого подвигу у тому, що ми обійшли в групі Ісландію і Азербайджан з оцею грою, яку збірна показувала увесь 2025 рік і до вчорашнього вечора.
Якщо ми вийдемо на чемпіонат світу, це буде великий успіх!
А якщо не вийдемо з отакою грою (!!!), то що це буде? Будемо вважати, що нам “просто не пощастило”, а так все супер і Ребров має працювати ще 6 років?)))
Просто пишу те, що думаю. Вчорашній матч — це типова гра на 3 результати. Якби все закінчилось 0:0 або й ми програли, то не здивувався б ніхто! І саме тому, враховуючи всю роботу Сергія Реброва до цього часу, я бачу дуже мало перспектив на позитивні результати у майбутньому.
Хоча, звісно, буду вболівати!
PS
У свому блозі ви критикуєте Циганика, але чесно кажучи, я теж не задоволений роботою Реброва. І зараз не задоволений. Плей-оф — це проміжний результат, який не був кінцевою метою. Я не бачу сенсу якось там перевзуватись чи що, можу лиши висловити свою скромну думку...
Говорити про “тренерську” перемогу, фарт чи не фарт — це суб'єктивні оцінки, які ми всі собі дозволяємо. Але загальна картина тут проста: ми виходимо на чемпіонат світу АБО не виходимо. Кінець. Буде чи не буде виконане це завдання, отак і будемо його оцінювати.
Вчорашню ж перемогу я оцінюю дуже позитивно, а от гру — не дуже. Мені здається, що наші вболівальники (а може й, не тільки наші) живуть одним днем і одним рахунком... Якщо сьогодні виграли, то все.... Уррра... І на все закриваємо очі.
Я ж пропоную подивитись не тільки на рахунок, але й на гру. З невеликою похибкою ми вчора бачили гру з шансами 50 на 50. Результат — друге місце у групі, де 90% писаних і неписаних прогнозів, букмекерів та ін. й прогнозували нам друге місце. І в чому ж тут успіх? У тому, що наша збірна хоч інколи таки змогла зробити свою роботу, яку і мала зробити???
Ну ми ж не носимо на руках українського вчителя чи пожежника за те, що вони просто роблять свою роботу. То чому ми повинні якось там переоцінювати роботу футболістів, які нарешті зробили хоч частинку з того, що мали зробити?
Тренерська перемога Реброва над Ісландією — це дуже круто, але я б таки хотів хоча би тренерський вихід збірної на чемпіонат світу. Бо умовний виліт зараз чи через декілька місяців — це майже те саме.
PS 2
І про Луніна, вибачте, я не погоджусь з вами. Конкретно по Луніну давно було видно, що він спеціально косить від збірної, бо не грає! Коли його перестали ставити, то він і почав косити. Про це ніби казав Циганик, і хоча Циганик рідко каже щось адекватне, але тут, мені здається, все очевидно...
І така от поведінка Луніна — це не нормально взагалі. Бо тебе викликали, і ти маєш їхати, якщо ти достойний спортсмен своєї держави. Так, їхати і гріти банку! Бо це теж робота.
“Воротар повинен постійно грати, а не постійно сидіти на лавці. Упевнений, що це прекрасно розуміє не тільки Лунін, але і Ребров” - Ви справді так думаєте??? То якщо Лунін такий розумний, то з якої радості йому СОРОМНО гріти банку у Збірній України, але при цьому НЕ СОРОМНО роками гріти банку в Реалі, що багато вболівальників у Європі вже просто насміхаються з нього? (почитайте твіттер)
Лунін у Реалі свідомо вибрав банку! Був період, коли він трохи грав, але він давно міг піти в іншу команду і грати там постійно. Ми не оцінюємо вибір, бо це його життя, але констатуємо факт: коли Лунін сів на банку у збірній, то йому відразу стало плювати на збірну і йому стало соромно, що мадридець не виходить на поле!
Я оцінюю це абсолютно негативно.
Ще навіть коли Циганик вперше сказав про Луніна, я не раз думав: “а з якої радості нам постійно розказують, що Лунін через травму не зміг приїхати у збірну, якщо він безперервно тренується у Реалі, і так КОЖЕН РАЗ”???? Таке враження, що цю тему всі просто ігнорували. Мабуть, не хотіли сваритись.
Ви кажете, що “Ребров все розуміє”... Ну але Ребров же викликав Луніна! Викликав постійно, просто той відмовлявся. Бо, мабуть, другий воротар Реала таки має бути присутній у збірній рівня нашої, навіть якщо він не грає. Якщо він не грає, той хай викликається хоч третім номером, але ми бачимо, що для Луніна це надто принизливо.
(і згадайте, що у свій час Луніна ж пробували основним! І причому не в один захід! Хоча тоді він також не особливо грав у Реалі. Але в матчах за збірну у Луніна був ряд провалів, після яких його перестали ставити... він тупо програв конкуренцію. І коли конкуренцію програв, тоді й на збірну наплював!)
І по збірній можу закінчити... Я просто пишу те, що мені бачиться очевидним. Якщо ми вийдемо на чемпіонат світу, то я не буду перевзуватись, переодягатись і так далі. Я буду просто радіти і дякувати. Але конкретно зараз я не бачу глобального приводу для радості, а сама по собі гра мене скоріше не задовольняє, ніж навпаки.
Ніякого особистого негативу до Реброва у мене нема! Мене просто не задовольняє гра збірної Реброва і результати збірної Реброва. Тільки оце і все. Але якщо ми виконаємо поставлене завдання, то це, звісно, задовольнить усіх і це буде глобальним успіхом!
Разом з тим, вважаю, що ми повинні грати на порядок краще (ніж вчора), аби мати реальну можливість вийти на чемпіонат світу. Якщо ж будемо грати так само або приблизно так само, то скоріше НЕ вийдемо. Це моя вболівальницька любительська думка. І я це пишу навіть при тому, що серед наших можливих суперників є достатньо скромні команди, які, як це зараз виглядає, зовсім не сильніші за Ісландію.
Всім успіхів і мирного неба.
За Трубіним. Розумієте, є різниця між сидінням на лавці в «Реалі» і в збірній. З клубом гравця пов'язує контракт, а в збірній багато що може залежати від відносин, які склалися між гравцем і головним тренером. Крім того, якщо розібратися, що для збірної та її тренера краще: мати на лавці повністю позбавленого ігрової практики воротаря навіть такого клубу, як «Реал», або воротарів, які постійно грають в УПЛ, один з яких постійно грає ще й в єврокубках.
Говорячи про тренерську перемогу, я, перш за все, мав на увазі конкретний матч з ісландцями і рішення Реброва зіграти з французами не основним складом. Ні про що інше в моєму пості не йшлося.
- А я про ЦЕ завжди думаю. (с)
Или вот тоже местная супертема - выискивать блох у нединамовцев. Опять дээспэнко изрекает, что матвиенко чуть ли не в одиночку исландцам чуть не проиграл. Так и хочется спросить его, шо ж ты так про футболиста, который первый гол с Францией привёз не говорил? А потому что он вообще про него не говорил, не заметил))).
Так и живём)))
https://dynamo.kiev.ua/uk/news/706032-zhurnalist-pryishov-na-pisliamatchevu-pres-konferentsiiu-u-futboltsi-z-zobrazhenniam-rebrova-i-napysom-yak-spravy-heitery-video
Не хочеться про погане, але мушу) Казав перед матчем другу, що в ідеалі нам би відкрити рахунок на 90-й хвилині, бо забавлять. Забили на 83-й, по інерції чи на куражі провели ще одну атаку, потім дві ''оборонні'' заміни від Реброва... і почалося! Ми настільки глибоко сіли, що здавалося, гол в наші ворота- це питання кількох хвилин. Добре, що обійшлося, забили другий. Але це ж не вперше і точно не востаннє. Ркброву щось з цим треба робити
Ну і знову Конопля. Пишуть, що пропустить через картки перший матч плей-офф. Так це просто плюсище! На його ''гру'' без матюків дивитись просто неможливо.
Лідери збірної не підвели. Трубін- гросмейстер просто. Коли Циганков підключив рудого і той запоров атаку, Вітя зрозумів, що доведеться самому щось вигадувати, і він зміг. Може слабше Ілля зіграв, але на нього зараз чиниться великий тиск, робить що може. А загалом- молодці! Ми в грі і це найголовніше.
------------------------------
Толя відбиває , а мені здається , що м'яч летить від руки в ворота , бо немає у нього іншого шляху , а насправді - є . При повторі аж в очах сльозами засвербіло .
До речі, у ісландського воротаря подвійний сейв теж був видатним і точно буде фігурувати у підбірках визначних сейвів футбольних воротарів... Не треба успіх у нашому матчі зводити лише до Трубіна (це не Вам особисто, а взагалі)...
А в цілому - гарна тренерська перемога!
ЗІ. Чекаю на момент, коли знову почнуть писати "Сірожа" і "радіолюбитель"...:))) Зазвичай, таке настає швидко