Люблять і вміють у нас поливати брудом та лайном легенд ДК. Тільки-но дайте привід. Як доказ цього, можна навести, наприклад, коментарі, залишені під "новиною" з уривком інтерв’ю Шовковського, в якому він торкнувся теми рекордів, які намагався і при Шовковському, і намагається зараз, вже при Костюку, побити Ярмоленко.
Але ж слова Шовковського в цьому випадку вирвані з контексту. Хто знайшов час переглянути це інтерв’ю повністю, той розуміє, що до чого. Власне, цими словами, Шовковський натякнув на суть конфлікту між ним і Ярмоленком. Футболіст був не в найкращій формі, як наслідок, отримував ігрового часу менше, ніж хотів, а це ставило під загрозу його заповітну мрію - на фініші кар'єри побити рекорди Реброва і Шацких, а заодно й повернутися до збірної, щоб побити рекорд Шевченка. Але правда життя полягає в тому, що Шовковський, як головний тренер, отримував зарплату і відповідав за результати команди, а не за можливі рекорди окремого футболіста, навіть якщо цим футболістом є улюбленець цього сайту та самого Ігоря Михайловича Андрій Миколайович Ярмоленко.
Але хто ж буде над цим замислюватися! Є черговий "фізрук" і є загальний улюбленець. І симпатії "дописувачів" на боці улюбленця. І всім... Ну, не всім, а дуже багатьом байдуже на те, що з "фізруком" було здобуто "золото", в результаті чого на емблемі клубу з'явилася третя зірочка. Як забули й те, що Кубок України був завойований фактично тоді, коли при цьому ж "фізруку" було обіграно ШД, а далі залишалося тільки не зганьбитися в іграх з командами, вибачте, "водокачок", "колгоспів" та "супермаркетів".
Гадаю, я не сильно помилюся, якщо передбачу, що свою немаленьку порцію лайна отримає й сьогоднішній улюбленець, коли він завершить кар’єру гравця й займе крісло спортивного директора, яке на нього вже давно чекає.
Чому я так вважаю? А ви згадайте, що "летіло слідом" за звільненими з тренерської посади легендами клубу Сабо, Буряком, Лужним, Дем'яненком, Блохіним, Михайличенком, Хацкевичем, Ребровим. Я вже не кажу про тренерів-"варягів" . Тож чекаємо на логічне продовження - лайна у нас навалом, усім вистачить, навіть з головою.
Тим більше, що в рік 100-річчя заснування клубу, з нинішнім складом (рівнем гравців), "менеджментом" та обсягом фінансування (насамперед, мається на увазі придбання кваліфікованих футболістів), завоювати чемпіонський титул буде дуже складно, якщо не сказати, неможливо. Хіба що, друзі по походам у міфічну "розвідку" домовляться між собою, під чесне комсомольське, що не личить у ювілейний рік задовольнятися медалями з менш благородного металу. Хоча, може, дійдуть згоди й щодо того, що й Кубка буде цілком достатньо. Тим більше, що новий Кубок, якщо не помиляюся, дірявий, і шампанського з нього не вип'єш.
Змішували з лайном ВВЛ, бо не так тренує і не так розмовляє на прес-конференціях, і взагалі - засовник зеленізму-лобанізму...
Змішували з лайном Шевченка, бо в Мілані грає паршиво, а все за нього роблять "сенатори"...
Змішували з лайном Реброва, бо... ну "радіолюбитель" же...
Змішували з лайном Шацьких, бо дерев'яний і ніколи не може забити...
Причому камінці жбурляли ж інші, а наші все активно розповсюджували...
-
Jasen Pravdych
- Начинающий писатель
05.06.2026 23:13
Ех, такий срач пропустив)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
05.06.2026 23:17
А то би взяли участь?:-))
- 1
-
Jasen Pravdych
- Начинающий писатель
05.06.2026 23:20
Вже) лайна, слава богу, вистачає))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
05.06.2026 23:32
Я вже не встигаю змивати:-))
- 1
-
Вадим Головащенко
- Опытный писатель
04.06.2026 14:49
ОК, чому тоді тренер, який відповідє за результат відкритим текстом каже, що відмовлявся від Пономаренка, коли Гереро і Бленуце на двох нічим корисним за його керування не відзначились? Він же ж отримує зарплату і відповідає за результат, а значить повинен робити краще для клубу чи може його его не подобалось, що тренер молодіжної команди пропонує йому кого ставити в основний склад?
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 15:48
Справа ось у чому. З одного боку, мені, принаймні, складно говорити про те, чому Шовковський вважає, що Бленуце та Герреро виглядали на тренуваннях краще, ніж Пономаренко - по-перше, я не фахівець, а по-друге, я ніколи не був присутній на тренуваннях ДК. З іншого боку, зараз легко ставити такі питання після того, як Пономаренко став найкращим бомбардиром чемпіонату.
- 0
-
011010010001
- Наставник
04.06.2026 23:08
звісно що нам зараз легко ставити питання, але ж ми і не тренери ДК. Тренер мав би це бачити раніше за нас, хіба ні?
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 23:43
Шовковський зараз працює в структурі ДК, тобто підпорядковується Суркісу. І якщо Суркіс тиснув на нього, щоб той ставив у склад Герреро та Бленуце, а не Пономаренка, то Шовковський, доки він працює на Суркіса, ніколи про це не розповість.
- 0
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
05.06.2026 05:37
Борис, а кто с тренеров, обижены Суркисом, рассказал что им говорили кого ставить в состав....
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
05.06.2026 08:55
О таких вещах не распространяются - это внутренняя кухня. А Вы разве никогда не слышали об этом? Играет, как правило, тот, за кого больше заплатили.
- 0
-
011010010001
- Наставник
05.06.2026 09:06
якби Гереро і Блінуце не купували то і Суркіс не мав би можливості тиснути на Шовковського. типова ситуація: це у перемоги батьків багато.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
05.06.2026 09:09
Про це й мова.
- 0
-
011010010001
- Наставник
05.06.2026 09:12
тоді лишилось довести що Гереро і Блінуце Шовковський не хотів і в складі не бачив
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
05.06.2026 09:26
А що міг зробити Шовковський чи будь-який інший тренер на його місці? Ванат, уже майже "стояв на вихід", і що, робити ставку на юного Пономаренка, який фактично не мав досвіду виступів у прем'єр-лізі? Коротше кажучи, дарованому коню в зуби не дивляться. Як любить казати один мій друг, з поганої вівці хоч шерсті клок.
- 0
-
011010010001
- Наставник
05.06.2026 09:32
я вважаю що тренери не мають робить ставки, вони мають дивитись на всіх доступних гравців і робить висновки.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
05.06.2026 09:49
Багатьом зрозуміло, що тренери з так званих "динамівських сердець", яких призначають Суркіси, по-перше, м'яко кажучи, не належать до категорії видатних тренерів, а по-друге, поставлені тими ж Суркісами в такі умови, за яких вони навряд чи мають право приймати якісь серйозні самостійні рішення. Власне, майже впевнений у цьому, що про це їх повідомляють ще під час їхнього призначення.
- 1
-
011010010001
- Наставник
05.06.2026 10:44
але ж їх ніхто силоміць туди не тягне.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
05.06.2026 11:18
Існують пропозиції, від яких дуже важко відмовитися. Пам’ятаєте фразу з одного популярного фільму: "У мене до вас буде одне невеличке, але відповідальне доручення"?
- 1
-
011010010001
- Наставник
05.06.2026 11:24
так, пару років покамонплеїть - а чом би й ні? це ж не літаком керувати.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
05.06.2026 11:37
Ну, ви й самі все це розумієте.
- 1
-
sea sea(sea1)
- Старожил
06.06.2026 11:29
Ви помиляетесь
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
06.06.2026 11:33
В чому?
- 0
-
sea sea(sea1)
- Старожил
06.06.2026 12:42
"а по-друге, поставлені тими ж Суркісами в такі умови, за яких вони навряд чи мають право приймати якісь серйозні самостійні рішення. Власне, майже впевнений у цьому, що про це їх повідомляють ще під час їхнього призначення."
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
06.06.2026 12:48
Ви маєте доступ до внутрішніх процесів у ДК?
- 0
-
Jasen Pravdych
- Начинающий писатель
05.06.2026 23:18
Тут питання не тільки в грошах, хоча в них теж. Агент румуна казав, що ініціатором купівлі був Суркіс, а значить його авторитет теж давив на Шовковського. Навіть без прямої вказівки, він міг розуміти і намагатись виправдати чуйку боса.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
05.06.2026 23:27
Це також робоча версія.
- 1
-
- Phoenix
- Наставник
04.06.2026 12:57
Хочется ещё пару слов сказать о Викторе Леоненко, Футболисте Года в Украине 92, 93, 94 годов в составе киевского Динамо. Из-за того, что он имеет своё мнение и не боится его высказывать, многие обзывают Виктора алкашом-полудурком и это далеко не "кроты". Не стыдно ?
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 13:17
Была дана отмашка мочить Леона.
- 1
-
Shapych
- Эксперт
04.06.2026 13:37
Це та категорія, якій не буває соромно.
- -1
-
За Динамо з 1966 ДК(dden)
- Наставник
04.06.2026 09:42
Скоро доберемось до Сергія Заборовського,бо не так дав підсрачника судді.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 09:46
Гадаю, мало хто готовий добровільно дістатися до Парамона.
- 3
-
За Динамо з 1966 ДК(dden)
- Наставник
04.06.2026 11:48
Коли тобі за 70, то з кожним днем цей шлях скорочується, хочеш чи не хочеш.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 11:53
Так, на жаль, це правда.
- 1
-
Shapych
- Эксперт
05.06.2026 10:09
Відкрию Вам секрет - цей шлях скорочується з кожним днем і тим, кому 20.
- 1
-
Valentin
- Опытный писатель
04.06.2026 00:57
Седой, у меня сложилось мнение, что Вы играете на каком-то струнном инструменте. У Вас класно получается струны перебирать! )))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 08:45
Струны-не струны, а болото иногда надо расшевелить.
- 1
-
Valentin
- Опытный писатель
04.06.2026 11:43
Главное, чтобы "благовоние" не сильно распространялось!)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 11:51
Так оно же наше, родное.
- 2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
03.06.2026 21:20
Борис, опять " больная тема".
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 21:39
А Зелёнка тоже легенда ДК?
- 2
-
Володимир _W
- Наставник
03.06.2026 21:46
Легенда цього сайту.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 21:50
А я вже було подумав...
- 1
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
03.06.2026 18:34
А у нас дипломованих фахівців кинути лайно, тай ще на вентилятор, хоч греблю гати!
- 4
-
svar4
- Опытный писатель
03.06.2026 16:33
А с воротниками.... Рекордами ... Патриятизьмом... Был в Динамо Мартинкенас - ушел на Родину, в никуда... Исполнил Долг.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 16:35
Погиб он в Словении.
- 1
-
svar4
- Опытный писатель
03.06.2026 16:38
???
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 16:46
Ну, Вы же написали, что он "...ушел на Родину, в никуда... Исполнил Долг". Насколько я помню, он литовец, но погиб не на Родине, а в Словении - утонул в озере.
- 1
-
svar4
- Опытный писатель
03.06.2026 16:50
((( Щось ще грав...
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 16:55
Після ДК ще трохи пограв, але на момент смерті, вже кілька років як повісив бутси та рукавички на цвях.
- 1
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
03.06.2026 16:32
Ну.....
- 6
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 16:43
Гадаю, тому, що рана ще не загоїлася - гравці його просто злили. Принаймні, він так вважає. Має на це право - він опинився в самому епіцентрі конфлікту. У підсумку втратив непогану зарплату й залишився крайнім. Точніше, його призначили крайнім.
- 0
-
svar4
- Опытный писатель
03.06.2026 16:54
Одноклубник не має шанців тренувати зірок ((((
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 17:01
До речі, у цьому інтерв’ю Шовковський розповів, що коли на тренувальний збір ДК приїхав помічник Зідана, який тоді очолював "Реал", то Шовковський запитував його, як Зідан налагоджував стосунки з зірками "вершкових". Мабуть, недарма розпитував про те, що його турбувало.
- 4
-
Олег Олег
- Эксперт
03.06.2026 19:31
Лучше всего у Зидана получилось "наладити стосунки" с Марко Матерацци.)))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 19:41
Да и Ярмоленко со Степаненко нормально наладили.
- 1
-
- Phoenix
- Наставник
04.06.2026 11:50
Фергюсон с Бекхэмом тоже неплохо побеседовали после матча в раздевалке. У Бекхэма даже остался шрам на брови, так на память.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 11:55
Миля и Аля снова кентами стали.
- 1
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 11:57
Шовковский - Хачериди... Говорят, и Шева кое-кому в Челси панамку поправил, правда, он не любит об этом говорить. Врождённая застенчивость, видимо...)))
- 2
-
011010010001
- Наставник
03.06.2026 23:37
краще б запитав як ЛЧ виграти
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 23:42
Ну, тут, як у тому анекдоті - для початку треба хоча б лотерейний квиток купити. У нашому випадку - спочатку пристойних футболістів купити.
- 0
-
011010010001
- Наставник
03.06.2026 23:47
для мене вся ситуація з тим розпитуванням анекдотична. з чого б відносини зідана з роналду мали допомогти шовковському у відносинах з блінуце?
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 00:04
Та справа не в Бленуце. Як я зрозумів, Шовковського цікавило, як приборкати лідера-ветерана, який вийшов з-під контролю. А може, й не одного.
- 0
-
011010010001
- Наставник
04.06.2026 00:55
в Динамо це зробити неможливо. дарма лиш відволікав поважну людиу.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 08:42
Забув про субординацію. Мабуть, тому, що в армії не служив.
- 0
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
03.06.2026 16:58
Ну це ж і є "життя і доля " тренера ! Не він перший , не він останній. Але він як доросла і дуже досвідчена (і в психологічному плані також) людина повинен розуміти , що є сміття яке повинно залишатись вдома і не виноситись на загал, тим більше якщо він і далі залишається при клубі !
- 5
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 17:12
Так, сміття, зазвичай, не виносять за межі хати, але коли тебе безперервно обливають лайном, причому ті, хто не знає історії та суті конфлікту, то тут у будь-кого можуть не витримати нерви. І, до речі, я б не став відкидати версію, що ІМС міг дати зелене світло на подібні одкровення - надто норовливі, самовпевнені й амбітні спортивні директори йому теж не потрібні. Інша справа, Резо - надів білі штани, став у тінь і нікому на мозок не капає.
- 4
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
03.06.2026 17:41
І тут, також, Ви маєте рацію.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 17:53
Здається, хтось колись збирався купити білі штани й поїхати до Ріо-де-Жанейро.
- 3
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
03.06.2026 17:47
"але коли тебе безперервно обливають лайном, причому ті, хто не знає історії та суті конфлікту" (С)Ви.
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 18:00
А мова не про гравців чи тим більше, колег по тренерському цеху. Хоча, час ще є - рано чи пізно, але хтось із учасників, а може, й "ініціаторів", за бокалом пивка, все-таки "проговориться".
- 1
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
03.06.2026 18:15
Ну тепер , я думаю проговориться точно ! І думаю що це буде найближчим часом!
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 18:26
Ну, з таким інтелектом і почуттям "гумору" довго чекати не доведеться (https://www.dynamomania.com/ru/news/814070-yarmolenko-ob-odnom-gole-do-rekorda-shevchenko-v-sbornoj-est-esche-kuda-rasti-pravda-andrej-nikolaevich).
- 2
-
011010010001
- Наставник
03.06.2026 19:54
доволі дивна традиція - засрати хату і сидіть.
- 0
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
03.06.2026 20:07
Правильно ! Краще винести свій "хлам" і скинути цілому стояку сусідів на голову ! Логіка ТОП!
- 3
-
011010010001
- Наставник
03.06.2026 20:26
ви там вище пропонували саме з хати не виносить.
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
03.06.2026 17:59
До речі, може згадаєте як відверту маячню про Олексія Михайличенка запостили на цьому сайті https://dynamo.kiev.ua/blog/713352-ntelgentsya-nashogo-klubu?skip_infinite=1#comment-7217799. Там було таке:
- 1
-
Олег Олег
- Эксперт
03.06.2026 19:37
Не, ну некоторых сантехников, допустим, надо п....ть.)))
- 3
-
Володимир _W
- Наставник
03.06.2026 21:16
А чому тільки деяких? Сам не сантехнік часом?)))
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
03.06.2026 22:27
Могём, если надо.)))
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 22:50
Вспоминается альбом с комиксами Херлуфа Бидструпа. Был там один комикс, одним из героев которого был сантехник. Фабула такова, что один хиленький и невзрачный одинокий мужичок страдал отсутствие эрекции. Пошёл он на приём к врачу, рассказал о своей проблеме и даже показал её. Врач выписал ему какие-то таблетки (предшественники Виагры). Мужичок пришёл домой и выпил больше таблеток, чем рекомендовал врач. Короче, мужичок поимел всю живность в округе, потом вспомнил, что к нему должен прийти... сантехник, которого раньше вызвал. А сантехник был атлетического телосложения. В общем, ничего не подозревающий здоровяк-сантехник смело зашёл в квартиру сексуально озабоченного мужичка-дохлячка. Что там началось... Мама рОдная! Мужичок с чувством, толком, расстановкой, практически без перекуров, отымел сначала орущего, а потом и плачущего сантехника во все дыры. К чему это я рассказываю? Будьте осторожны - не ходите ремонтировать сантехнику к незнакомым людям.
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
03.06.2026 23:09
История "Михайличенко и сантехник" обрастает новыми пикантными подробностями.)))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 23:23
В развитие темы. А Вы знаете, какая самая скучная поза в сексе? Когда вы снизу, а сверху никого нет.
- 1
-
Олег Олег
- Эксперт
03.06.2026 23:31
К сожалению, знаю...
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 23:35
Так... Надо менять тему.
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
04.06.2026 13:44
Краще позу)))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 13:48
Типу, хтось зверху, а знизу нікого?
- 2
-
Shapych
- Эксперт
04.06.2026 10:21
Казав колись один знайомий - все залежить від багатства уяви і фантазії.
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 10:44
Мастер рукопашного боя?
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 10:56
Почесать лысого.
- 1
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 11:01
Придушить гуся.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 11:11
Крепко держа его за... шею?
- 1
-
Shapych
- Эксперт
04.06.2026 12:19
Не знаю, але анекдот про "жалкое подобие левой руки" я, здається почув від нього.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 11:10
Уяви та фантазії? Коли ми були дуже молодими, то багато хто з нас "переспав" з Елізабет Тейлор, Софі Лорен, Бріджит Бардо, Клаудією Кардинале, Мілен Демонжо, Джейн Фондою, Анастасією Вертинською, Наталією Варлей, Людмилою Чурсіною. Причому, за зізнанням деяких, неодноразово.
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 12:01
Преимущество такого секса очевидно. Полная безотказность объекта. Ну, не помню я, чтобы у Светланы Томы болела голова.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 12:07
Это похоже на признание. Типа, каминг аут?
- 1
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 12:18
По-моему, я уже давно спалился. А тот, кто говорит, что не д...ит, д...ит больше всех.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 12:21
Сейчас никто не д...ит - сейчас мастурбируют. Чувствуете разницу?
- 1
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 12:22
Нет.)))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 12:27
Другого ответа я не ожидал. Слушайте, да кого не спроси...
- 1
-
Shapych
- Эксперт
04.06.2026 12:24
Колись, в юності, у Проспера Меріме прочитав фразу, від якої був в захваті,
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 12:30
Ага! Типа, кстати, о лошадях - вчера такую тёлку видел!
- 1
-
Shapych
- Эксперт
04.06.2026 12:35
Пам'ятаю, колись Бринцалов, похлопав свою жінку по задниці. сказав - нагнись, - і до журналіста, - круп не гірший, ніж у кобили.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 12:52
Пам'ятаю.
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
04.06.2026 13:46
Кобилку))
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 12:31
Один рыбак травил байку... " Ночь. Сидим у костерка, уха булькает, по сто грамм выпили. А место дикое, волки воют.... И разговор заходит о всякой нечисти: чертях,вампирах, ведьмах, Бабе Яге, а потом, естественно перекидывается на женщин: жён, тёщ, любовниц и т. д."
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 12:35
Давно на рыбалке я не был.
- 1
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 12:50
Я тоже. Да ну её нафиг! Хотите продолжение байки?
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 13:13
Из личного опыта. У брата жены была лодка - "Казанка". Поехали мы с ним на рыбалку, на Десну. Проплыли пару километров, и тут забарахлил движок. Причалили к берегу. Брат жены предложил мне, пока он разберётся с движком, половить рыбу. Но сначала мы с ним выпили - "у нас с собой было". Выпили, потом ещё выпили, потом ещё... Он занялся движком, а я притащил с лодки снасти, прикормку, мастырку и червей. Потом ещё выпили. В общем, он занимается движком, а я, с понтом, ловлю рыбу. Вернее, пытаюсь ловить. Потом мы ещё выпили. Наконец, он починил движок, и мы поплыли дальше. Ну, туда, куда собирались изначально. Где-то через час прибыли на место и снова выпили. И тут обнаружилось, что снасти, прикормку, мастырку и червей мы забыли там, где ремонтировали движок. Что делать? Ещё выпили, на этот раз всё, что было и... поплыли назад. Нашли место, где всё забыли, но... там уже ничего не было - видно, кому-то очень повезло. Поскольку пить уже было нечего, поплыли домой.
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 13:18
Не, ну это нормальная рыбалка. Я, бывало, и без удочек домой приходил. Ну, как приходил... Друзья помогали.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 13:21
Предлагаете выпить за крепкую мужскую дружбу?
- 1
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 13:24
Даже не обсуждается.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 13:27
А что тут обсуждать - "наливай да пей!"
- 1
-
Игорь Михайлович
- Наставник
04.06.2026 15:59
Олег Олег
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 21:15
Я всегда знал, что Седой - человек героической судьбы. Но зачем же скрывать такие интересные факты биографии?!
- 3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
04.06.2026 21:33
Олег Олег
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 21:44
https://www.youtube.com/watch?v=RpyWsKsclzg
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 21:44
Какое скрывать?! Я же выложил всё, как на духу! Ну, а о том, как я, шестиклассник, вместе со своими кентами подглядывали в окно женской бани, находившейся на первом этаже медучилища, я, кажется, уже рассказывал.
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 21:47
Ну, поседели-то Вы не после женской бани?
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 22:03
Да что мы там такое видели, чтобы седеть! Разве что, сквозь густой пар мелькнёт что-то... незнакомое, доселе невиданное и... опять исчезнет.
- 2
-
Игорь Михайлович
- Наставник
04.06.2026 22:14
Олег Олег
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 22:19
Не я здесь главный, но интересно...
- 3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
04.06.2026 22:25
Олег Олег
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 22:31
Да пиши уже, не томи! Обычно здесь не так строго как у Зелёнки и Розумника.
- 3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
04.06.2026 23:15
Олег Олег
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 23:43
Ты взялся за дело всерьёз. Уважаю за размах!
- 3
-
Shapych
- Эксперт
04.06.2026 13:12
А я завтра буду! (не знаю. як смайлик з язиком вставити)
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 13:14
Икону и нательный крест не забудьте.
- 2
-
Shapych
- Эксперт
04.06.2026 13:36
Дурниці! Я не забобонний.
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
04.06.2026 13:43
Один мой знакомый говорит, что удочки надо под иконами хранить.)))
- 2
-
Володимир _W
- Наставник
04.06.2026 13:49
А чорний кіт?
- 2
-
Shapych
- Эксперт
04.06.2026 15:19
від них у мене імунітет.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.06.2026 13:15
Щасливчик!
- 3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
05.06.2026 00:00
Олег Олег
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
05.06.2026 00:38
Всё! Хорош уже! Ещё одна история из жизни Василия Петровича и нервный срыв будет уже у меня. Спокойной ночи!
- 3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
05.06.2026 01:05
Олег Олег
- 3
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
03.06.2026 19:42
Шановний ! Я готовий легко і сходу вибачитись ! Для мене це не проблема !
- 3
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
03.06.2026 22:44
Кстати да. Извинений как-то мы и не заметили))). Или у вас появились неопровержимые доказательства?
- 2
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
03.06.2026 22:43
Вот как, я уже и забыл))) Точно, ведь никакого видео так и не появилось, и кроме воплей якобы обиженных никаких больше "какие ваши доказательства" не обнаружилось. Журнашлюхи хайпанули в моменте и тоже благополучно забыли, и только Виктор Василюк, торжественно пообещавший извиниться перед Михайличенко, продолжает продолжать))) Теперь он видите ли ссылается на самого Алексея))).
- 1
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
04.06.2026 10:45
Все верно , продолжаю !
- -1
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
04.06.2026 10:50
Евгений вот почитайте что "Легендушка" пишет и как комментирует.
- -1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
04.06.2026 16:09
Я навіть не хочу про це, чесно кажучи, балакати. Тому що цей піар, який він зробив...Шкода, що я його не побив, чесно вже кажучи. Шкода, що не побив. Він облаяв і вдарив жінок, які прийшли до нього поговорити. Я його просто за шкірку і запитав що ти робиш? І, я ж кажу, що шкода, що не побив, тому що це не людина, а хамло, яке... Ще мені тільки трошки незрозуміло, як це можна було. Якби це не моє ім'я , мабуть, це ніхто і не помітив. Хотів хайпанути? Не тільки. Мабуть, він ще щось хотів, але нічого не отримав. Грошенят або компенсацію? Мабуть, але для чого...
- 0
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
04.06.2026 17:40
"Я його просто за шкірку і запитав що ти робиш?" (С)
- -1
-
Игорь Михайлович
- Наставник
04.06.2026 19:52
Віктор Василюк
- 2
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
04.06.2026 20:24
Послушайте "Адвокаты" ! Ну на хрена идиотов из людей делать ?!
- 0
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
04.06.2026 21:02
Ну ты сейчас выглядишь откровенно нелепо, буквально отрицая то, что написал рядом, не говоря уже про то, что писал в момент этого происшествия. Про видео, про заявление, про свидетелей. А теперь всё что тебе остаётся - это твердить, что всё замяли, хотя доказательств этому у тебя конечно же быть не может. По хорошему - ты должен извиниться как и обещал, но...
- 0
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
04.06.2026 21:17
Нет , ну мужик ты прикольный - честное слово ! Я тебя спрашиваю еще раз - за что конкретно я должен извиниться?! Как я могу извинятся если мое мнение не изменилось !? Я по прежнему считаю что Михайличенко не прав !
- 0
-
Игорь Михайлович
- Наставник
04.06.2026 21:44
Віктор Василюк
- 2
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
04.06.2026 23:11
Никого не интересует твоё мнение, потому что все уже в принципе поняли чего стоит твоё слово. Всех интересуют только доказательства того, что Михайличенко сначала ПОБИЛ, а потом ЗАМЯЛ. Или как ты себе это представляешь. все ходят и повторяют - о, ты слышал, Василюк сказал что было вот так, значит так и было))). Смешной))).
- 1
-
Игорь Михайлович
- Наставник
04.06.2026 21:07
Віктор Василюк
- 2
-
svar4
- Опытный писатель
03.06.2026 16:29
Когда-то, по-моему (не уверен), кто-то (Головко в вьюхе) , мол "рассказы о футболе" от ВВЛ начали старикам надоедать... Всезнание игроками чревато....
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 16:33
"Слишком" умных у нас всегда не любили.
- 1
-
Дэви Аркадьев(Devi)
- Эксперт
03.06.2026 15:55
Ну, не всім, а дуже багатьом байдуже на те, що з "фізруком" було здобуто "золото", в результаті чого на емблемі клубу з'явилася третя зірочка. Як забули й те, що Кубок України був завойований фактично тоді, коли при цьому ж "фізруку" було обіграно ШД, а далі залишалося тільки не зганьбитися в іграх з командами, вибачте, "водокачок", "колгоспів" та "супермаркетів".
- 2
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.06.2026 15:42
Почав читати і одразу звернув увагу на фразу автора "Ярмоленком. Футболіст був не в найкращій формі, як наслідок, отримував ігрового часу менше, ніж хотів", яку хочеться уточнити. Тому що з публікацій в ЗМІ (та в зливних бачках) "часів СаШо" часто зустрічав месагу про конфлікти СаШо з ветеранами щодо їх відношення до тренерувального процесу. З чого елементарно зробити висновок: через таке відношення (сачкували, якщо називати прямо) Ярмоленко, Буяльський, Шапаренко, Кабаєв (яких я би зарахував до тих самих ветеранів) в матчах Динамо виглядали "неналежним чином" (застосую такий ефімізм, але можу точніше висловитись) і саме тому отримували мінімум ігрового часу. Але без них і тоді неможливо було обійтися.... та в результаті постраждали показники команди в турнірних таблицях як весни чемпіонського 2025-го року, так і осені наступного чемпіонату!
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 15:48
"Неоднозначне" ставлення деяких гравців до тренувального процесу могло бути як причиною конфлікту, так і його наслідком.
- 3
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.06.2026 16:04
Ні, скоріш за все - причина конфлікту. Нафіга тренеру, якому потрібен результат, видумувати собі проблеми?
- 2
-
svar4
- Опытный писатель
03.06.2026 16:49
Може є "біжуть" але тупі... Є "вумні" ,можуть щось, але не біжуть... Почали з тренувань розбіжності?
- 1
-
Pike
- Старожил
03.06.2026 15:21
"Тим більше, що новий Кубок, якщо не помиляюся, дірявий, і шампанського з нього не вип'єш."- спарвжній козак і з шаблі вип"є! ( правда у сахтьолі козаків не густо) :-)
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 15:24
Справжній козак, й з горла вип’є.
- 1
-
Pike
- Старожил
03.06.2026 15:28
було б що пити !
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 15:31
Було б бажання!
- 2
-
Pike
- Старожил
03.06.2026 15:32
і здоров"я
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 15:40
Ось для цього й п'ють, щоб бути здоровими!
- 2
-
Pike
- Старожил
03.06.2026 15:47
немає чим бити,з туза козирного зайшли!
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 15:57
Ну, недарма ж перед тим, як випити, кажуть: "Ну, за здоров’я!", "Будь здоровий!", "За здоров’я всіх присутніх!" Хоча іноді п’ють й за здоров’я тих, кто відсутній.
- 2
-
Pike
- Старожил
03.06.2026 16:08
в Балтійському?
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 16:19
Тихо! Сьогодні це державна та військова таємниця!
- 1
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
03.06.2026 15:18
Якісь незрозумілі часи хайпу і хейту одночасно.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 15:22
Мабуть, вже готуються:-))
- 2
-
Pierrot
- Опытный писатель
03.06.2026 18:59
Вам досадно, а мне обидно... Александр Владимирович - абсолютный рекордсмен по количеству сыгранных матчей за родной клуб ДК (Борисфен в 17-летнем возрасте я не считаю). Коренной киевлянин с Оболони, разносторонне развитая личность (по крайней мере, среди профессиональных спортсменов). Просто приятный человек и безусловно динамовская Легенда! А какие-то клоуны кидаются в него дерьмом. За что, позвольте спросить??? Очень не приятно, очень...
- 1
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
04.06.2026 09:33
Згоден з Вами. Прикро, дуже прикро.
- 1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.06.2026 15:03
меня поражает забывчивость болельщиков - ведь именно эти люди добыли славу Динамо. И вычеркивать из истории клуба Сабо, Шеву, Реброва, Конькова и Сашо никак не получится. Даже Бышовца не выйдет, хотя и надо бы.
- 6
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 15:13
Ну, Забарный же как-то помещается с сафоновым.
- 5
-
svar4
- Опытный писатель
03.06.2026 16:42
ЫнЯн
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.06.2026 16:47
Почти.
- 1
-
svar4
- Опытный писатель
03.06.2026 16:35
Аверс-Реверс
- 1
-
svar4
- Опытный писатель
03.06.2026 16:41
Игроки? Да! А вот тренеры...
- 0
-
Pierrot
- Опытный писатель
03.06.2026 19:07
Полностью с Вами согласен! Как будут располагаться - да никак! Рекорд Александра Владимировича по количеству сыгранных матчей за ДК "не перебить" уже никому, а "рекорд" Андрея Николаевича... То таке... Блохин за приблизительно такое же количество матчей забил почти 400 голов! Бангура в пересчёте на голы/матчи был более эффективен. Про Шевченко вообще промолчу. Не умаляю заслуги Ярмоленко, но надо же и совесть иметь! Хотя, о чёт это я...
- 2
Еще комментарииКрім того, існує поширена практика, і не лише в ДК, коли власник клубу наполягає, щоб тренер включав до складу футболістів, за яких було сплачено гроші - гроші власника клубу. А за Герреро та Бленуце Суркіси заплатили чималі, як для них, гроші. Але в будь-якому разі, незалежно від того, чи мав рацію Шовковський, чи ні, він не заслуговує на те, щоб його обливали лайном
Гереро та Блінуце хотів Шовковський. Звісно що тоді він ніякого Пономаренка не ставитиме бо будуть питання - навіщо витрачались гроші якщо у нас тут свій є, ще й кращий? а потім ще питання - а шо це за тренер котрий не бачить Пономаренка і вимагає Гереро з Блінуце?
Це класична ситуація з неможливістю визнання власних помилок нарцисами. Таке ж не тіки в хутболі, таке усюди.
Шовковський не побачив Пономаренка, а мав би, якби міг.
тіпи просто йдуть за грошима, а ми тут мабуть маємо їм співчувати.
Звичайно, це був жарт, а тепер про сумне: 4 моїх друзів дитинства не дожили до 50-ти. Передбачаю питання - спився лише 1 з них.
Да. Зелёнка, с которым Вы периодически боретесь зациклен. А... не?
Борис , а для чого в минулому легендарний гравець виходить до журналістів і починає поливати відвертим болотом діючих зараз футболістів , і що саме основне , являючись при цьому співробітником (радником) цього самого клубу ?! Як на мене це нонсенс !
Подібні речі , можна обговорювати десь в закритій компанії між своїми, але аж ніяк не на ютуб каналах.
Друге, "легенда-легендою" але , до О. Шовковського в нас в клубі були "легенди" і більшої величини, але чогось подібного я від них не чув! Тому що ці всі люди знали і розуміли що таке етика !
Я не "лию болото" зараз на Шовковського , але відверто це інтерв'ю не розумію зовсім !
Не знаю як він будучи співробітником клубу , зараз повинен зустрітись з тими самими Пономаренком , Герреро чи Костюком. І яка там буде атмосфера !
Кожен спортдиректор повинен знати своє місце.
До речі, Ви маєте можливість стати засновником нової динамівської традиції --- "готоєшься стати спортивним директором у ДК -- купляй білі штани!" -)))
Ну не знаю , можливо я десь пропустив , але я від часу його відставки не бачив жодного поганого слова (тим більше обливання болотом) Шовковського від гравців чи тим більше колег по тренерському цеху. Може дійсно пропустив !
Але залишусь при своїй думці , він наговорив дуже і дуже багато лишнього! Тому якою може бути подальша співпраця Радник / Спорт дир/ Костюк , мені складно уявити.
А не можна якось спокійно і тихо "прибрати" і винести на смітник?!
Чи заскладна математика?
Евгений Футболов(I_love_football)23.01.2026 16:50
Видео было, но его не было))) А вы извинитесь так же громко, как сейчас обвиняете, если выяснится что были неправы?)))
Віктор Василюк(Viktor77750)23.01.2026 17:01
Да-извинюсь точно так же ! Даю слово.
Можливо час цю обіцянку підтвердити вибаченнями. Михайличенко й досі не засуджений.
- Після шампанського і більярду гусари нудьгували, розмова не клеїлась..."И тут за окном услышался топот лошадиных копыт., - Господа! Давеча видел такую лошадь!!!, - и разговор тут же перешел на лошадей, а затем по естественному течению мыслей - на женщин"
Думаю, цей фрагмент десь гуляє нетом.
Короче, прикончили они пару-тройку бутылок и один из них решил побросать спиннингом. Ну, чем чёрт не шутит, хоть и ночь... Первый заброс - поклёвка жуткой силы. Подсекает... Тащит... Что-то большое и дико сопротивляется... "Подсаку!" - орёт. Подбежали кореша, помогают тащить. После получасовой борьбы, из воды вдруг появляется голова с рогами, бородкой и блесной в зубах. Чёрт - ни дать, ни взять! Друзья побросали снасти, палатку, пожитки и бегом ломанулись к машине через болото. Причём в машине они оказались через пару минут, хотя днём они шли от неё до места минут сорок. Домой ехали молча. То есть вообще без единого слова....
Ага... Забыл сказать, что, как выяснилось, этот тип спьяну забросил блесну на ТОТ берег и поймал там мирно пасущуюся козу.
Так вот, я повторюсь. Ну его нафиг такую рыбалку!
Твоя рыбацкая байка про пойманную на спиннинг козу навеяла мне быль, рассказанную моим соседом Васей. Однажды его кент, тоже Вася, шёл домой через кладбище безлунной ночью. Но он вырос рядом с этим кладбищем, знал его досконально и мог ходить по нему с закрытыми глазами. Он шёл, насвистывал и безмятежно свернул в боковую тропинку... И провалился сквозь землю !
Вот, со слов Васи, рассказ его кента Васи о том, что с ним тогда произошло : "Когда я грохнулся, то в первые мгновения ничего не соображал. Потом понял, что лежу на дне могилы. Впоследствии выяснилось, что накануне умерла старая цыганка, и наглые цыгане вырыли яму для её захоронения прямо на тропинке. Я, конечно, попытался выбраться, но росточком-то я не вышел, а силы в руках не хватало. Прыгал я прыгал, а вылезти, хоть убей, не получается. Ну, думаю, попал ! До утра придётся сидеть в могиле. Сел в уголке и сам не заметил, как задремал. А до этого я хорошо принял на грудь. А через какое-то время вдруг проснулся и слышу : кто-то сопит в могиле ! Я в нечистую силу не верю, но от ужаса чуть не умер. Тьма кромешная, ничего не вижу. А кто-то в могиле всё сопит и сопит ! Я тихонько поднялся, весь напрягся, и тут меня кто-то - бац в живот ! Я машинально дёрнулся рукой, чтобы прикрыться от новых ударов, и наткнулся на твёрдые рожки. - Чёрт !!! - сверкнуло в моём мозгу, и от дикого ужаса я отключился...
Очнулся я только на рассвете и вижу : в могиле - козёл ! Видно, когда я задремал, он, как и я, свалился в могилу...
Вытащил меня из могилы прохожий. Прихожу к своему дому, а соседи кричат : "Василий, что с тобой ?!" А оказывается, я от пережитого страха стал весь седой.
А что, Седого тоже зовут Вася ? Тут люди называют его Борисом. Или у него, как у Изольды Меньшовой, несколько имён ?
А с поседевшим (а не с посидевшим) Васей произошла ещё одна история. Если интересно, могу написать.
Так что мне делать ?
Пишу уже минут тридцать. Быстро не получится. А чтобы расширить полосу, ответ будет под комментом Седого "Щасливчик !" (13:15).
Головне, щоб дорогою піп не трапився і ніяка баба не побажала вдалої рибалки.
тоху-тьху-тьху.
После этого случая здоровье Василия Петровича пошатнулось. По ночам его стали мучить кошмары, врачи поставили диагноз : истощение нервной системы и направили на лечение в стационар. Товарищи по работе попросили начальника выписать Василию Петровичу помощь. Начальник на это отреагировал так : "А за какой подвиг я должен выписывать ему помощь ?! Какого хрена он попёрся ночью через кладбище, когда мог спокойно его обойти ?! Хорошенькое дельце : он нашёл приключение на свою задницу, а я за это должен выписать ему помощь ! Пусть он напишет заявление на цыган, которые самовольно вырыли могилу, и через суд взыщет с них деньги за моральный и физический ущерб. Вот и будет ему помощь !"
В первом отделении стационара Василия Петровича уважали все. За примерное поведение ему разрешили самовольно гулять во дворе психиатрической больницы. Однако природное любопытство вывело его за больничные ворота и повело куда глаза глядят. Вскоре он увидел какой-то огромный зелёный массив. Намётанным глазом он сразу определил, что это - кладбище. Ему захотелось побродить по нему, и он ускорил шаги. Через несколько минут пересёк южную границу кладбища и углубился в него по тропинке, сдавленной обветшалыми оградами и памятниками. Это было старое кладбище. Всё здесь было запущено, всё дико заросло. Стояла мёртвая тишина. Читать надгробные надписи было страстью Василия Петровича. На своём кладбище он перечитал всё. А тут для него открылся Клондайк. Он шёл, вертел головой, читал. читал, читал. Никаких особенных надписей он, правда, не обнаружил. Всё это были штамповки, которые и на других кладбищах встречались на каждом шагу. Но в конце концов ему повезло : попались-таки две неординарные надписи. Первая была такая :
Мои девчонки
Лежат в сторонке.
Лежу и я.
А на ..я ?
Василий Петрович нашёл в ней глубокий философский смысл.
А вот вторая :
Когда-то мимо сих могил
Я от погони уходил.
В тени кустов, среди крестов
Не чуял за собой хвостов.
Но успокоился я зря :
В меня шмальнули с винтаря.
Попали в глаз, и я погас.
Ни Бог, ни чёрт меня не спас.
Прохожий ! Мой к тебе призыв :
Будь начеку - и будешь жив.
Василий Петрович подивился этой надписи и двинулся дальше. За чтением он не заметил, как оказался на главной аллее и поднялся по ней к центральному входу. Возле входа под сиреневым кустом сидела разукрашенная девица. Приближалось больничное время обеда, Василий Петрович посмотрел на часы. Девица вдруг крикнула : "Сколько там натикало на твоих котлах ?" Василий Петрович нутром почуял, что надо уносить отсюда ноги, притворился глухонемыми и засеменил к выходу. У самой калитки он увидел валявшийся на земле трояк. Глаза Василия Петровича радостно сверкнули, он резко наклонился, чтобы поднять неожиданную добычу, но в тот же миг трояк скакнул в сторону куста. Девица завизжала от восторга. Василий Петрович хотел было сказать ей пару ласковых, но из-за куста выглянула мерзкая рожа, и Василий Петрович прикусил язык. Мерзкая рожа прогнусавила : "Ты, жаба, чего ты лапаешь чужие деньги ?!" Девица расхохоталась, Василий Петрович пулей метнулся в калитку, но, как на скалу, наткнулся на ещё одну мерзкую рожу. Эта вторая мерзкая рожа издевательски спросила : "Куда ты спешишь, додик ?!"
Василий Петрович дёрнулся изо-всех сил, но тип держал его мёртвой хваткой. Василию Петровичу намяли бока, забрали у него семь рублей, сняли с него часы, туфли и больничный халат. В больницу он вернулся босиком и с нервным срывом. Всё его лечение пошло насмарку.
А ты не ходи ночью через кладбище без фонарика, и всё у тебя будет хорошо. Спокойной ночи !
Якщо людина не права чи помилилась, то вибачення це норма! Але на данний момент я вибачатись не маю за що і думку свою не змінив ! Абсолютно ! Спитаєте чому - тому що, замість того щоб вибачитись за цю ситуацію наша "легендарна легенда" сказала "" мало дал, надо было больше"
Я Вам тогда четко написал : Я готов принести извинения ! И я готов это сделать до сих пор. Но проблема в том что мне не за что пока извинятся, мое мнение осталось таким же как и прежде. Вы хотите сказать что данный инцидент это выдумка ? Нет!
Михайличенко сам это подтвердил.
То что ему это удалось замять с самим сантехником это уже вопрос 28-ой.
Я за эту позицию должен извиниться?!
Если да , то нет!
https://www.ua-football.com/ua/amp/ukrainian/news/1776238128-mihaylichenko-pro-konflikt-iz-santehnikom-shkoda-scho-ya-yogo-ne-pobiv.html
Ну вот что там написано. Обычные слова для любого человека на эмоциях. Из которых можно сделать вывод, что он его не бил, значит те, кто обвинял его что бил и обещали видео - соврали вместе с тобой. Ты должен извиниться)))
А ты что думал , что он скажет "да - бил" ?
Конечно не скажет !
Так что ты неперегибай !
Жаль что этот самый слесарь оказался не сильно принципиальным человеком и либо взял пару гривен, либо просто испугался. Вот "легенда" дело и замнул! Так что извинятся абсолютно незачто!
Михайличенко сказал : "Шкода, що я його не побив".
А Вы 03.06.2026 в 19:42 написали, что "легендарна легенда" сказала : "мало дал, надо было больше." Зачем же Вы исказили слова Михайличенко ? И теперь, на основании слов, которых не было, предполагаете, что Михайличенко сантехника побил.
"""Я його просто за шкірку і запитав що ти робиш? І, я ж кажу, що шкода, що не побив, тому що це не людина"""(С)
Вы либо читать не умеете либо притворяетесь.
Я понимаю что это в прошлом хороший футболист , но это не значит что ему разрешено подобным образом себя вести.
Женя но проблема в том что ты это никогда не признаешь, потому что ты выдумал себе кумира и хочешь что бы все его боготворили как ты. Но мне плевать , Михайличенко это или Алиев, если человек сделал глупость , я имею право сказать что "Я считаю что это глупость"
Все у меня сегодня нет времени это обсуждать.
Виктор, а за то, что Вы приписали Алексею слова, которых он не говорил, не нужно извиниться ?
Согласен с Вами : подобным образом, как написано у Вас чуть выше (в 20:24), вести себя никому не разрешено. Но из этих слов не следует, что Михайличенко сантехника побил. А из слов, которые Вы приписали Алексею 03.06.2026 в 19:42, это следует.
Вот я и спросил Вас, зачем же Вы исказили слова Алексея.
======================
Згоден!
Що цікаво, що і Костюк в деяких в'ю цією весною говорив, звертав увагу на те, що вищеназвані не були повністю готові до чемпіонату; не називав причини чому - але і так неважко здогадатись.
Тому для команди оце нехлюйске відношення до тренерувань і вимог ТШ на них з боку "лідерів роздягальні" - це біда, це велика проблема, яка позначається на номері місця в турнірній таблиці... Так, в Кубку це не позначилось (на матч з кротами зібрались, і фартонуло там), але ж перед тим ледь не програли в Олександрії! Ну, і про три гри з пердивом - тут СаШо, як не крути, правий...
Типу: "За тих, хто в морі!" І ніхто чомусь не уточнює, а хто ж там у нас сьогодні в морі.
І якісь незрозумілі хайповики і хейтери.
Можна було б і не звертати на них уваги, але занадто лайна вилили в бік Шовковського, занадто незаслужено.
В основному ті, хто не знає ЩО зробив за свою футбольну кар'єру Шовковський для Динамо.
А мені за Шовковського досадно. Були матчі, коли він був єдиною надією команди.
І Костюк, і Ярмоленко вже сьогодні мають почати готуватись до того хейту, який почнеться після їхнього відходу від активного футболу.
Та й Малдера також.
Клоунам є з кого брати приклад.
Мне только любопытно - как будут в истории клуба располагаться Сашо и Ярмоленко, на одном развороте?