Я переконаний,що клуб повинен зробити максимально комфортні умови для власний вболівальників.Щоб кожен відвідувач стадіону відчував що "Динамо" -це він.Він -невеличка складова величезного цілого.Щоб кожного вболівальника цінували.Бо футбол -насамперед для них.
Для полегшання життя пересічному вболівальнику,можна створити фан-картку.Яка набагато полегшить життя,-насамперед тим,-хто постійно відвідує стадіон,і живе "Динамо". Для тих хто ходить постійно на футбол.
Це буде взаємовігідно для двох суб"єктів:клуба і вболівальників.
Картка повнна бути не безкоштовною.Щоб коштувала вона ,наприклад 50-100 гривень(собівартість).На картці міститься інформація про власника,разом з фото(ніхто без дозволу самого власника немає право цю інформацію розголошувати).Тобто вже є конкретна особа.
Переваги:
1.Завдяки картці можна бронювать квитки на матчі(особливо коли важливий матч і є попит).Потрібно просто зателефонувати до кас і забронювати квиток на власне ім"я.Якщо не забрав за добу до початку матчу,квиток йде в вільний продаж.Інформація про власника є доступною(це не пусте місце).Не забрав квиток двічі-тричі все допобачення.
Я думаю,що данна послуга позбавить певної роботи спекулянтів(бариг) біля кас стадіону,особливо на важливих матчах.Продаючи не викупленні квитки в день матчу,що також,зіграє важливу роль в бородьбі з спекулянтами.
Також,зменшить величезні черги біля кас стадіону.
Людина буде впевнена,що вона купить квиток на 100%.Більшість працює в час коли роботи кас.В них немає можливості вирватися з роботи,а на футбол йти потрібно.Добре,що в когось є знайомі,які можуть придбати заповітний кивток,а інші відають гроші багирам
2.Знаижки в установах клуба:
В фан-магазині(краще магазинах);
На екскурсії.;
В ресторані "Кодокан";
Знижки на матчі еврокубків;
Знижка на кожен 3-5 матч чемпіонату,якщо відвідуєш стадіон .
3.Знижки від спонсорів та партнерів "Динамо Київ"на власну продукцію і послуги:
Борис,ПриватБанк,Адідас.
Можна продовжувати....
Я думаю,що виграють всі.Це -додаткова реклама,а вля вболівальників хоч не
2.за рахунко реклами
3.за рахунок реклами.
Знижки суто символічні.Наприклад,Вам до депозиту дадається 0.2 відсотки.Зараз банки провлять кампанії з залучнням грошей.Можна продовжувати до безкінечності......
Скидки- это конечно хорошо, но никто на это не пойдет. Например, Приватбанк в Украине не менее узнаваемый бренд, чем ДК. Зачем это Приватбанку? Тоже самое адидас. Борис- очень спорно. Вряд ли я туда пойду лечиться даже со скидкой.
Они платят деньги за рекламу на стадионе, клуб имеет возможность платить зп игрокам, а мы смотреть на их игру. вот и вся выгода нам и спонсорам.
1. Бронювання квитків - кому выгодно отсутствие спекулянтов?
2. Знижки в установах клуба - за чей счёт?
3. Знижки від спонсорів та партнерів - за чей счёт?
А если реально - то клуб тоже должен быть заинтересован - не выписали Вы его интерес. Ну а так - только за счет массовости и оборота. Как при распродаже. Опускаем цену - получаем меньшие, но живые деньги, но сейчас, но такие же в общем за счет большего количества клиентов. Но за вещь = меньше. Один в один. Клуб должен понять - где егог интерес. Не будет этого - не станут чесаться.