Пропозиція:фан-картка

Я переконаний,що клуб повинен зробити максимально комфортні  умови для власний вболівальників.Щоб кожен відвідувач стадіону відчував що "Динамо" -це він.Він -невеличка складова величезного цілого.Щоб кожного вболівальника цінували.Бо футбол -насамперед для них.

Для полегшання життя пересічному вболівальнику,можна створити фан-картку.Яка набагато полегшить життя,-насамперед тим,-хто постійно відвідує стадіон,і живе "Динамо". Для тих хто ходить постійно на футбол.

Це буде взаємовігідно для двох суб"єктів:клуба і вболівальників.

Картка повнна бути не безкоштовною.Щоб коштувала вона ,наприклад 50-100 гривень(собівартість).На картці міститься інформація про власника,разом з фото(ніхто без дозволу самого власника немає право цю інформацію розголошувати).Тобто вже є конкретна особа.

Переваги:

1.Завдяки картці можна бронювать квитки на матчі(особливо коли важливий матч і є попит).Потрібно просто зателефонувати до кас і забронювати квиток на власне ім"я.Якщо не забрав за добу до початку матчу,квиток йде в вільний продаж.Інформація про власника є доступною(це не пусте місце).Не забрав квиток двічі-тричі все допобачення.

Я думаю,що данна послуга позбавить певної роботи спекулянтів(бариг) біля кас стадіону,особливо на важливих матчах.Продаючи не викупленні квитки в день матчу,що також,зіграє важливу роль в бородьбі з спекулянтами.

Також,зменшить величезні черги біля кас стадіону.

Людина буде впевнена,що вона купить квиток на 100%.Більшість працює в час коли роботи кас.В них немає можливості вирватися з роботи,а на футбол йти потрібно.Добре,що в когось є знайомі,які можуть придбати заповітний кивток,а інші відають гроші багирам

2.Знаижки в установах клуба:

В фан-магазині(краще магазинах);

На екскурсії.;

В ресторані "Кодокан";

Знижки на матчі еврокубків;

Знижка на кожен 3-5 матч чемпіонату,якщо відвідуєш стадіон .

3.Знижки від спонсорів та партнерів "Динамо Київ"на власну продукцію і послуги:

Борис,ПриватБанк,Адідас.

Можна продовжувати....

Я думаю,що виграють всі.Це -додаткова реклама,а вля вболівальників хоч не

Автор: (sergiy_tyschenko)

Статус: Старожил (632 комментария)

Подписчиков: 0

21 комментарий
Лучший комментарий
  • argument(argument) - Наставник
    17.11.2011 13:04
    Гарна ідея, проте чому б замість даної картки не використовувати звичайний сезонний абонемент?Персональні дані теж не потрібні - на кожному абонементі є його номер, цього достатньо. Щодо знижок та всього іншого -зрозуміло, що поширення власної бази клієнтів за рахунок власників абонементів може бути цікаво багато кому, хоча й не всім - один банк свого часу впроваджував на Динамо фан-карти, але це не викликало значного ажіотажу.
    • 4
Комментировать