Одна из обширних страничек последнего тележурнала УЕФА «Лига чемпионов» была посвящена нашему голкиперу
Александру Шовковскому.
В интервью журналистам, создающим телепродукт предваряющий очередной игровой день
Лиги чемпионов вратарь киевского
«Динамо» вспомнил, как он пришел в мир футбола. «Я начал заниматься этой игрой с семи лет и по прошествии большого периода времени могу смело сказать, что это самое мое любимое занятие в жизни».
37-летний динамовец всю свою игровую карьеру посвятил родному клубу, проводя за него уже рекордный 20-й сезон.
Он является единственным игроком, который был в составе «бело-синих» дошедших до полуфинала Лиги чемпионов в сезоне 1998/99 и уступивших на этом рубеже мюнхенской «Баварии». «Да, мы проиграли немецкому клубу. Возможно на это повлияли и мои ошибки в домашней встрече
(3:3 — ред.). Ну а в ответной игре все решил сумасшедший по исполнению гол Марио Баслера».
Касательно нынешних перспектив киевлян в Лиге чемпионов Александр Шовковский верит в то, что команда может выйти из группы. «Перед нами стоит прежняя цель — это выход из группы. Для этого надо учесть все те промахи, которые мы допустили в проигранных матчах, и попытаться не повторить их в решающих встречах».
В заключение наш голкипер еще раз подтвердил, что для него в футболе существуют только бело-синие клубные цвета, заявив на всю Европу, что «Динамо» Киев в его сердце навсегда.
-
Cергей Романчук(Zmey68)
- Начинающий писатель
19.11.2012 12:31
Вратарь на поле-это уже "пол"команды,а Саня еще и в раздевалке воспитатель и мотиватор очень серьезный.Ему давно пора "тренерские" доплачивать!А всем, кто до сих пор неможет простить 3-3 в полуфинале с баварцами,пусть вспомнят как в Лигу тогда входили!Пеналя в Праге,первая сухая серия Шовковского!Не случись тогда вратарского подвига,не узнали бы .что и Барсу мона 7-0 приделать...И Вы,почесывая седую мошенку. еще внукам будете рассказывать.что это видели своими глазами,.застали игру Великого кипера...
- 1
-
Леонид Журба(leo-345)
- Начинающий писатель
19.11.2012 09:47
Сашо,ти кращий!!!!!!!!!!!!
- 0
-
Ольга Мусиенко(nosferatu1927)
- Наставник
19.11.2012 09:24
Саша, ти назавжди в наших серцях. Дякую тобі за щасливе дитинство.
- 1
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
19.11.2012 09:10
Останнім часом щось забагато появилось панегіриків Шовковському.
- -7
-
Ярослав Д(jarylos5)
- Старожил
19.11.2012 09:55
Ты несёшь реальную хрень...
- 1
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
19.11.2012 10:08
З Порту 3 отримав Шовковський, один з них - останній - цілком міг взяти. І ще по-моєму разок також міг виручити.
- -1
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
19.11.2012 10:32
До речі,
- 0
-
Витя Смит(Ducat)
- Наставник
19.11.2012 16:00
Не дай Бог с ПСЖ СаШо поставят - это будет проходной двор в воротах.Если Максу 4 накидали,то СаШо удвоит этот показатель. Нельзя его на ПСЖ!
- 0
-
Несправедливо Забаненный(Nazrail)
- Наставник
20.11.2012 19:03
Ducat, простите, но вы - редиска(это так, чтобы цензурно было).
- 0
-
Ярослав Д(jarylos5)
- Старожил
19.11.2012 12:51
C кротами в чемпионате стоял Коваль.
- 2
-
Ярослав Д(jarylos5)
- Старожил
19.11.2012 13:02
А по поводу оценок в НХЛ - так у них в список +/- полезности входить - силовые приёмы, броски, эффективность во всех направления - атака, прессинг, защита, работа на команду...
- -1
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
19.11.2012 13:15
При Михалику з його "процентом браку" команда забиває багато а пропускає мало -
- 0
-
Oler O(Oler)
- Эксперт
19.11.2012 15:12
Може ще й до Ектрасенсів сходити?)))) Вони все розкажуть -кого і коли випускати)))))
- 0
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
19.11.2012 16:53
Часом здається що наші тренери так і роблять :))...
- 1
-
Oler O(Oler)
- Эксперт
19.11.2012 18:44
"А якщо 1-го гравця у тому складі замінили і команда зіграла погано - чи не означає це що той гравець для команди важливий, а той що вийшов замість нього - гіршої якості?" -- зовсім не означає.У Вас наче на фарті все побудовано) Звичайно , якщо по позиції видно, що гравець, що вийшов на заміну в даному матчі зіграв гірше - то за цей матч отримає погану оцінку. А може якби віе вийшов в основі, то зіграв би краще?! І такі бувають)))Ось Аруна вийшов в матчі проти Порто і віддіграв цей час дуже добре, а де гарантії, що він грав би так з першої хвилини?! Звичайно все відносно - проблема в тому, що у наших гравців не має стабільності!
- 0
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
19.11.2012 13:13
"C кротами в чемпионате стоял Коваль."
- 0
-
Витя Смит(Ducat)
- Наставник
19.11.2012 16:08
В принципе в четырех матчах 11 голов пропустить только великий мастер может,а так все дураки,кто клевещет на легенду.
- 1
-
Oler O(Oler)
- Эксперт
19.11.2012 11:11
Якщо чесно, згоден, що йому вже пора в тренери! Але проти Метаздону він відстояв досить не погано! Але краще давати дорогу молодим
- 1
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
19.11.2012 11:36
Непогано - да, згоден що відвертих ляпів від нього не було.
- 0
-
Oler O(Oler)
- Эксперт
19.11.2012 12:33
Не розумію- чому воротар повинен витягувати матчі! З Волиню САШО довитягувався - а толку? Воротар має стояти впевнено і ловити всі свої м"ячі! А така велика кількість пропущених- то все ж більше через гру всієї команди і захисту в більшій мірі!
- 1
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
19.11.2012 12:50
Ну да, небезпечні моменти наприклад з Волинню - то глюк захисту, безумовно.
- 1
-
Oler O(Oler)
- Эксперт
19.11.2012 14:16
У чомусь Ви праві - у чомусь ні! З боку легко говорити. Ви мабуть не стояли ніколи серйозно на воротах, тому Вам не зрозуміти на 100% що таке воротар. І твердження рятувати матчі - виглядає не серйозним! Минулий рік Шовковський відіграв на досить високому рівні -якщо не помиляюсь його визнали найкращим голкіпером ЧУ!І якби не травма - то був би основним на Євро! Не всі Кани - чи Буфони- хоча і в них були помилки; І навіть зараз у Буфона вже теж не та швидкість - він бере досвідом!
- -2
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
19.11.2012 16:34
:) Ясно що я у чомусь неправий. Для того мабуть тут ми всі й тусуємось - щоб поспілкуватись і чогось нового навчитись, хоч би і на словах одне від одного.
- 1
-
Витя Смит(Ducat)
- Наставник
19.11.2012 18:14
Шановний Valerra! Як же гарно i правильно сформульовано та написано! Як би можна,то сто плюсiв поставив. А тупi,чи слiпi "одобрямси" тiльки те i роблять,що мiнусують.
- -1
-
Pavlo Kvach(DinamoandUkraine2)
- Эксперт
19.11.2012 02:56
В последней игре с Метадоном был как всегда надёжен и выручил всюду где мог.
- 0
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
19.11.2012 09:12
Та ну? Бачив що мяч летить в Хача але кидався в куток - це тіпа нині називається надійністю?
- -4
-
Леонид Журба(leo-345)
- Начинающий писатель
19.11.2012 09:47
А ти постій в рамці хоч би на першість бані,тоді подивились би в який куток ти б кидавс!!!
- 3
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
19.11.2012 10:03
Це аргумент за Шовковського?
- -2
-
Ярослав Д(jarylos5)
- Старожил
19.11.2012 01:31
Здесь не нужно громких слов - "«Динамо» в моем сердце навсегда!» - " Саша, ты тоже в наших сердцах. Все твои взлёты и падения будут жить всегда в наших сердцах... Просто передай, Вбей в головы пацанов молодых зажраных одну истину - ДИНАМО КИЕВ: это Великий Клуб... Это команда, которая всегда ложилась костьми на поле, а не стая пацанов на Феррари, Мазеррати и т.д.."
- 4
-
Обама За Динамо(barabaka_obam)
- Наставник
18.11.2012 23:28
Се- МУЖЫК!!!!!!
- 1
-
- -(d9d9)
- Старожил
18.11.2012 23:28
Такого отношения к клубу другим игрокам и все было б на уровень выше. Саша просто человек с большой буквы.
- 6
-
karikwa(karikwa)
- Опытный писатель
18.11.2012 23:21
Настоящий патриот своей команды!
- 6
-
ОЛЕГ ДРОЖЖИН(ivanic)
- Опытный писатель
18.11.2012 22:59
Сашо,думаю будет мудрее Шевы,не сделает такой ошибки как уйти в политику,Сашо,ты самый преданный игрок Динамо--19 сезонов отдать родной команде,респект тебе!!!!!!
- 8
-
Largo Winch(mrlargow)
- Эксперт
18.11.2012 23:08
- -7
-
Назар Самойленко(Nazarbaev)
- Читатель
18.11.2012 22:37
Эй вы,недоболельщики! Что вы минусуете? Кто,по вашему сделал больше из нынешнего Динамо для клуба?? Алмейда? Бетао? В его карьере намного больше светлых пятен,нежели темных!
- 8
-
Александр(Mexico86)
- Наставник
18.11.2012 22:08
посмотрим....многие своё болото хвалят
- -14
-
Ярослав Д(jarylos5)
- Старожил
19.11.2012 01:36
Самое продажное болото, это Шахтёр... Гнилые твари с мешком бабла и суперадмин-ресурсом................................... Ваше место - в терриконах в обнимку с Пенисовым..................
- 3
-
Алексей Киевский(vkrknigeredkayasyka)
- Читатель
18.11.2012 22:07
Истинный игрок Динамо - это ты САША!!!Динамовец с Большой Буквы!!!!Жаль,что похожих на тебя единицы...
- 6
-
Василий Черных(weisslight818)
- Наставник
18.11.2012 21:55
«Да, мы проиграли немецкому клубу. Возможно на это повлияли и мои ошибки в домашней встрече (3:3 — ред.). Ну а в ответной игре все решил сумасшедший по исполнению гол Марио Баслера».
- 1
-
Василий Черных(weisslight818)
- Наставник
18.11.2012 21:56
А рассуждения , мол не выручил - детский лепет!
- -1
-
Андрей !(sgn33)
- Эксперт
18.11.2012 22:26
- 4
-
Назар Самойленко(Nazarbaev)
- Читатель
18.11.2012 21:55
То,как он возродился после Словении и Баварии-заслуживает безмерного уважения! Великий футболист!
- 0
Еще комментарииЗвісно, я не сумніваюсь в його патріотизмі до Динамо і звісно - добре що хоч у когось із гравців він, патріотизм, дійсно є.
Але, схоже, цим патріотизмом виправдовується погана гра Сашо цієї осені.
В ЧУ особиста різниця забитих-пропущених нині така:
Михалик +16
Коваль +14
Гармаш +11
Браун +10
Хачеріді +9
Гусєв +8
Велозу +8
Краньчар +7
Ярмоленко +6
Дуду +6
Сілва +5
Нінковіч +5
Бетао +4
Аруна +4
Вукоєвіч +2
Рубен +2
Бойко +1
Юсуф +1
Мехмеді +1
Богданов +0
Мілевський -1
Тайву -1
Рафаель -2
Шовковський -5
Як видно, Шовковський - найгірший.
Так, навряд чи він міг самотужки витягнути матч проти кротів, але -3?
Чи -2 проти тхорів ДОМА? Чи той пропущений в суботу проти МД - Сашо що, не бачив що мяч летить в Хача? Не вистачило фантазії дочекатись відскоку?
Звісно, це в значній мірі умовність - та особиста різниця.
Але то що Сашо не кращий за Коваля для мене - незаперечний факт.
Тим більше дивно, що Сашо грає в основі - а що буде наступного року?
Я теж патріот Динамо. І таких ще може мільйонів 50 є.
Але ж це не означає що нас потрібно ставити в основу - чи означає?
Мінусуйте скільки хочете, але Шовковському пора переходити в тренери.
Однозначно!
Пропущенные голы в УПЛ с начала чемпионата:
СаШо - 3 ( с Металлистом - привет всей защите - ты не в одном голе СаШо не обвинишь), 1 ( с МеталДоном - рикошет от Хачериди).
Коваль - 8
И 3 гола от Порту.
Так вот - ты говоришь, патриотизмом СаШо прикрывает плохую игру - а прикрывает что????? ужасную игру наших защитников...??? ты обвини СаШо хоть в одном с этих голов... А потом поговорим дальше...
А то, что ты привёл какую-то бредовую статистику, заставляет улыбаться с неё...
З кротами - не памятаю, але 3!!!
З тхорами - останній теж міг брати.
З Метадоном ЗОБОВЯЗАНИЙ був брати - мяч пішов майже по центру удар не сильний і не так уже й зблизька.
А коваль грав проти неслабої Борусії, Феєнорда, того ж Порту.
І по три НЕ пропускав.
Да, влетів крупно ПСЖ - ну там захист лажався маніакально.
А в суботу? Захист два чи три удари дозволив лише....
"ужасную игру наших защитников"
- тобто з Ковалем гра захисту ідеальна?
"ты привёл какую-то бредовую статистику"
- у НХЛ найцінніший індивідуальний приз (MVP) рахується саме по такій статистиці - ну понятно, там у всіх колективний брєд...
Але можна й по іншому порахувати:
- проти Порту: Сашо - 3 пропущених, Коваль -0,
- проти МХ (дома) Сашо - 3, Коваль проти ДД (в гостях) - 2,
- проти кротів (в гостях обоє) Сашо - 4, Коваль - 3.
Де Сашо був кращий?
Проти ПСЖ Коваль пропустив 4, один - точно його. Ну почекаємо проти ПСЖ Сашо, там будеио рахувати...
ВСЕ, повторюсь ВСЕ четыре мяча от ПСЖ - вина Коваля.
Даже пенальти.
Если Вам(или кому-то еще) интересно - могу детально, по полочкам их разложить.
В Кубке - советую пересмотреть повторы голов и найти ошибку Шовковского...
С Металдоном - Сашо только с 28 по 30 минуту отбил три удара...
А в моменте с голом - ты говоришь "З Метадоном ЗОБОВЯЗАНИЙ був брати - мяч пішов майже по центру удар не сильний і не так уже й зблизька." - так вот я тебе советую тебе смотреть игры не по текстовым трансляциям, а ВЖИВУЮ... И вот я довожу тебе твою тупость - смотри на 2.35м - там повтор покажет тебе - мог ли брать СаШо мяч, шёл ли мяч по центру и и насколько близко был рикошет... Смотри внимательно...:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_KAl5EKpjsc
Аж бесят такие вот эксперты как ты...
на ведущих ролях
И раз у тебя в списке полезности - на первом месте Михалик с его ужасным % брака, торможения атак, потерь, провалов - тогда с тобой просто не о 4ём говорить....
ИМХО.
хіба це не головне?
Значить його брак - правильний або необхідний.
Порівняй з Хачем, Тайву і подумай - чого так?
Чого як у складі Сашо - ми програємо, а як Михалик і Коваль - часто виграємо?
Як я можу оцінити гру конкретного гравця?
Адже футбол - то процес командний, правильно?
Да, є всякі ттд - але ж ми не знаємо які задачі поставив тренер конкретному Михалику: може тупо виностити, а може він має просто бігати і створювати чисельну більшість чи він має наприклад пахати за трьох. І тоді ттд не говорить ні про що.
Але. Якщо команда виграла - то чому?
У мене є тільки одна причина: всі 11 гравців старались і працювали як єдиний організм, взаєморозуміння і підстраховка були на рівні, роботи було зроблено багато і все таке.
Значить всі 11 зіграли добре - правильно?
А якщо 1-го гравця у тому складі замінили і команда зіграла погано - чи не означає це що той гравець для команди важливий, а той що вийшов замість нього - гіршої якості?
Як на мене і питання і відповідь - тривіальні.
Тому та примітивна статистика що я навів - зовсім не пустобріхи, нехай не на 100% але на 80% вона вірна.
Імхо.
На 1:4? Точно? Чи Кубок України - то не матч?
"Аж бесят такие вот эксперты как ты... "
1 - я не експерт.
2 - скільки за свою карєру Сашо "зловив" таких рикошетів? Здається кілька десятків. Була одна ЛЧ в якій йому в кожному матчі забивали таку хрінь -
чому в інших КЛАСНИХ воротарів такого не трапляється так часто?
3 - мене теж бісять люди які співають дифірамби за посередню гру.
Варто сказати якусь хрінь, тіпа "Буква Д у мене на серці" - і всьо - пофік як ти граєш але ти вже динамівець на всє года.
Чоловік не повинен язиком молоти. Чоловік має робити справу.
Так як той же Сашо робив у ТОМУ матчі - проти Швейцарії на ЧС.
То був ПРАВИЛЬНИЙ воротарський матч.
Але ж і дивно було би якби воротар команди рівня Динамо стояв з помилками - хіба ні?
Відстояти без помилок - це абсолютний мінімум для кіпера ДК.
Але хотілося би бачити трошки більше - щоб хоч через гру-дві воротар матчі витягував.
Такого нема. Ні у Сашо, ні у Коваля чи Бойка. Але ті двоє ще можуть вирости - а Сашо?
Взагалі є дві дуже правильні приказки про воротарів:
- "воротар - пів команди",
- "неберущихся мячів не буває".
Обидві - а ні на копійку не перебільшення.
У мене нема жодної впевненості що та половина Динамо яка воротар - хороша. А у вас?
І так само сам Шовковський казав що якщо він настроїться то візьме всі мячі в любому матчі - чому ж не взяв 4 від кротів, 3 від тхорів, 3 від Порту, від МД?
Не може настроїтись? Дефіцит мотивації?
Чи вже все таки вік?
І головне: привсіх плюсах Сашо, пора награвати нового воротаря для Динамо, наступної осені це робити вже буде пізнувато.
Та в деяких моментах реально було помітно - що Сашо невистачало швидкості і різкості. А це вже через вік
Але проти команд рівня ПСЖ небезпечні моменти будуть ЗАВЖДИ.
І тут вся надія саме на воротаря, бо тільки він має унікальні футбольні права - гра руками, недоторканість у воротарській.
Тільки воротар не бігає по 12 км за матч, а стоїть і читає гру - тому завжди не втомлений проти втомлених суперників.
Воротарі зобовязані час від часу витягувати ігри. Це ознака класу.
Згадайте Буфона, Кана чи Бартеза - як проти них грали наші - моменти мали і непогані, але воротарі брали все своє і "ще трошки чужого".
Оце "трошки чужого" Сашо вже давно не бере. На жаль.
Плюс воротар - то головний захисник; тому що знову ж має багато переваг і мусить тими перевагами користуватись - вигравати боротьбу у всій штрафній.
А Сашо стоїть на лінії і жде, навіть тоді, коли треба обовязково бігти -
чи не від цього при ньому така жахлива гра беків?
Да, я по серйозному ніколи не стояв у воротах, та й не грав взагалі.
Мій зріст 172 плюс досить мала швидкість - маючи недурну голову (комплімент собі :)) я ще в школі зрозумів що у великому спорті мені ловити нічого.
Щодо стояти на воротах - ну стояв, мені весь час кидали над руками досить було на метр вийти з лінії.
Та я й не звинувачую ні в чому Шовковського - він грає як може, навіть мабуть краще аніж може.
І то не його вина, що кращого воротаря в Динамо зараз немає.
Але тренерам потрібно думати про майбутнє, а не про матч який для Динамо уже нічого не означає (ПСЖ) -
хто стоятиме в рамці наступної осені?
Може поки не пізно і є така можливість дати Ковалю зробити свої помилки?
Ну й чесно кажучи чогось дражнить мене цей хор "одобрямса" - Сашо сказав відверто патетичні слова, а тут уже: "ОО! Форева! Наше всьо! Мужик! ..."
Якби він потягнув від Метадона - ото був би МУЖИК...
Viva El Capitan!
Помилка з рикошетом у Сашо хронічна і такої помилки нема ні в кого із воротарів високого рівня. А Сашо її робив, робить і буде робити схоже.
Да, Шовковський хороший кіпер, не спорю, по пенальті взагалі майбуть найкращий у світі. І болільники його поважають (я теж) і гравці і тренери.
І що?
Колись Лобан не ставив у основу Леона - зараз Леон плачеться за це.
Але ВВЛ думав не про народну любов а про завтрашній день клубу.
Нагадати хто виграв у Леона конкуренцію за місце у нападі?
Сашо - ідеальний другий воротар. Він може пропустити два сезони але вийти в конкретному матчі і гру не спортити.
Так можуть робити тільки ветерани, тільки ветерани можуть посилити гру - дублери завжди послаблюють.
Але Сашо уже не буде кращим аніж в його 25. Ніколи. Тільки гіршим.
А Коваль - росте.
Якби Сашо витягував мертві мячі а разом з ними й матчі - я би слова не сказав. Але він вже давно такого не робить. Бере свої і ще пожарить, на виходах не грає і не буде, якщо й треба пробігтись по штрафній - запізнюється, у половині пропущених ним голів є підозра що він міг би взяти.
Звісно, Сашо робить правильно - показує свій максимум і точка.
Але тренерам треба думати чи достатньо того що є, чи може спробувати покращити щось.
С таких как ты - и строятся команды, дух, воля, сила......
Made in 20 век. Сейчас таких не выпускают.
учетная запись этого пользователя была удалена
Саша-ты ВЕЛИКИЙ ДИНАМОВЕЦ! И точка! А кротячих рож хватает везде! Гнать их метлой на терриконы!
Ну...ошибки ошибками, но ответственности за моменты у своих ворот с защитников и опорников никто не снимал...
учетная запись этого пользователя была удалена