Так, на 10 000 гривен наказан «Днепр», во время матча 4-го тура не разместивший на клубной арене флаг и баннеры с эмблемой Премьер-лиги, а также не было соответствующих нашивок на форме футболистов. За идентичное нарушение оштрафованы: «Динамо» на 5 000 гривен, «Арсенал» на 2 500, а «Кривбасс», допустивший подобное и в чемпионате, и в Кубке Украины, — на 7 500.
Кроме того, бросание фанатами файеров на беговую дорожку в кубковой встрече с «Арсеналом» в Борисполе обошлось ФК «Динамо» в 7 000 гривен.
За систематический выход за пределы технической зоны и пререкания с арбитрами на 3000 гривен наказан наставник «Динамо» Валерий Газзаев. А вот его коллеги из «Шахтера» Мирча Луческу и «Оболони» Юрий Максимов не явились на пресс-конференцию. За что и перечислят 5 000 грн. на соответствующий счет.
Руслан Ротань, которому, исходя из рапорта арбитра, светила отсидка в течение трех туров чемпионата (игрок «Днепра» ударил соперника), отделался только одним матчем дисквалификации.
-
Йожеф Сабо(Yozhef_Yozheffovich)
- Старожил
21.08.2009 12:40
Работа премьер лиги теперь похожа на работу ГАИ с их паршивыми визирями
- 2
-
Дмитрий Бигуняк(admirer)
- Старожил
21.08.2009 12:23
Ну теперь уже точно можно сказать что ПЛ скатилась к работе ПФЛ двухлетней давности :).
- 2
-
Aндрiй Кравчук(AWAW)
- Эксперт
21.08.2009 11:49
А как может штрафовать организация, признанная в судебном порядке несуществующей? Это ж потом не объяснишь налоговой, куда деньги дел!
- 3
-
Роман Шевчук(RomanSumy)
- Наставник
21.08.2009 12:22
Шановний AWAW! Визнано недійсною лише державну реєстрацію. Таке судове рішення ще не набрало законної сили (є апеляція) і тому не може бути виконаним - отже УПЛ існує і фактично, і юридично. По друге. Навіть, якщо судове рішення і набере законної сили, то це рішення буде лише ПІДСТАВОЮ для початку процедури ліквідації, а не автоматичного виключення УПЛ з державного реєстру юр.осіб та фіз.осіб-підприємців.
- 4
-
Aндрiй Кравчук(AWAW)
- Эксперт
21.08.2009 13:10
Не з першого разу, але зрозумів. Дякую.
- 1
-
Роман Шевчук(RomanSumy)
- Наставник
21.08.2009 13:43
Немає за що. Вибач, але я й так намагався спростити юридичну термінологію для зрозумілого усім змісту.
- 0
-
Олег Анатольевич(Prosto)
- Старожил
21.08.2009 13:33
Роман, не потрібно тут грати в юристів. Можеш повірити, як би була можливість скинути ГМС з його посади в ФФУ - татари вже б це зробили. А так все добре - за контроль над футболом бився Ахмєтов, його розробки в життя впроваджував Саффіулін, тепер знайшли нового впроваджувача ДАНІЛАВ:)))).
- 1
-
Роман Шевчук(RomanSumy)
- Наставник
21.08.2009 13:54
Ну і що ти пропонуєш: один клан замінити іншим кланом? Кому від цього буде легше. І тут не гра у юристів чи неюристів. Просто зріє війна, у якій не буде переможців, а будуть усі у програші. Як вам усім на пальцях пояснити прості речі: хліб печуть пекарі (футболісти), але працюють вони - на пекарні (УПЛ), якими керує директор (президент УПЛ). Пекарню можна нахвати заводом, фірмою, комбінатом, але структура виходу готового продукту не зміниться. Так і тут. Була ПФЛ - не так. Стала УПЛ - знову не так. Буде лише ФФУ - і що буде нормально?
- 0
-
Денис(razved4ik)
- Начинающий писатель
21.08.2009 11:32
мне одно интересно када ёё официально расформируют ?! или такого не будет ?! О_О
- 0
-
Sergei Pushkin(Lybenskiy)
- Читатель
21.08.2009 11:05
Хрен вам а не денежки....Премьер Лигу расформироввать...ишь ты, устроили тут бизнес, нам нужен ФУТБОЛ, а не жидва поганая типа Данилова и иже с ним!!!
- -1
-
Роман Шевчук(RomanSumy)
- Наставник
21.08.2009 12:12
Іже с німі - це хто?
- 0
-
Сергей Victore(Sergio_Victore)
- Старожил
21.08.2009 10:46
- 1
-
Василь Васильович(V_asya)
- Опытный писатель
21.08.2009 10:26
Писец, поборы похлеще чем у феодалов. А Зварыч, случайно не с ПЛ начинал? Кто-то знает?
- 6
-
Сергей Ф.(fishachok)
- Читатель
21.08.2009 11:01
Так несусветные зарплаты работникам ПЛ надо же как-то платить... Видели эти цифры??? http://www.dynamo.kiev.ua/news/10336.html
- 3
-
Роман Шевчук(RomanSumy)
- Наставник
21.08.2009 12:11
100% + :))))))))))))))))
- 3
-
Роман Шевчук(RomanSumy)
- Наставник
21.08.2009 10:24
Дивуюся усім вам. У жодній країні не викликав би нарікань штраф за порушення правил технічної зони, за фаєри і т.д.
- -6
-
Bobbe McGee(maky)
- Опытный писатель
21.08.2009 10:34
знаєш..це мені нагадує таку ситуацію - ми будемо робити як нам добре, а ви зобов"язані все по закону...
- 6
-
Роман Шевчук(RomanSumy)
- Наставник
21.08.2009 12:00
Розмір штрафу залежить від багатьох критеріїв. Тим більше, багато штрафів мають нижню і верхню межу. Наприклад: штраф за порушення технічної зони складає від ...... грн. до ...... грн.
- 1
-
Валерий Д(devalko)
- Опытный писатель
21.08.2009 10:42
Главного тренера команды штрафует за нарушение технической зоны главный (извините за тавтологию) судья матча. И не на деньги, а желтой или красной карточкой. Еще главного тренера может оштрафовать КДК, но, опять же, не на деньги, а дисквалификацией на матч (энное количество матчей) или на какой-то период времени (месяц, год, пожизненно). Еще ГТ может оштрафовать сотрудник ГАИ, контролер в общественном транспорте за безбилетный проезд и т.п. Все остальное - НЕхудожественная самодеятельность.
- 9
-
Роман Шевчук(RomanSumy)
- Наставник
21.08.2009 12:05
По твоїй логіці, футболіста за жовту картку не можуть більше штрафувати, бо йому суддя вже показав жовту картку, бо це, як ти кажеш "НЕхудожественная самодеятельность". По-друге. Чому ти так впевнено говориш, що грошові штрафи на тренера може накласти тільки КДК? Ти що бачив якісь письмові положення з цього приводу чи інші документи? Думаю, що не бачив. Тоді, виходить, ти припустив це логічно. Але ж живемо ми не за логікою, а за законами (по крайній мірі, мені так би хотілося вважати).
- -6
-
Валерий Д(devalko)
- Опытный писатель
21.08.2009 18:14
Ты, наверное, невнимательно читал. Во-первых, об игроках я ничего не писал (только о ГТ). Во-вторых, раз уж пошла речь об игроках, футболистов в клубах, естественно, штрафуют. Т.к. они связаны КОНТРАКТНЫМИ обязательствами с этими самыми клубами. Какими контрактными обязательствами связаны ГТ клубов с Премьер-лигой? В-третьих, я не писал, что только КДК может штрафовать на деньги ГТ. Где ты это увидел? Может плохо знаешь русский? Так не проблема, я переведу: "Ще головного тренера може шрафувати КДК, але також не на гроші, лише на дисваліфікацію... "
- 0
-
Олег Анатольевич(Prosto)
- Старожил
21.08.2009 12:59
Сумський Роман - тобі персонально:
- 2
-
Роман Шевчук(RomanSumy)
- Наставник
21.08.2009 13:41
Колкості достали - поцілуй Данілова в.....
- 0
-
Косоногов Александр(s0win)
- Читатель
21.08.2009 10:17
Итого 40 штук,наверное у кого -то день рождения)))
- 11
-
TIMI Grand(timi.grand)
- Читатель
21.08.2009 10:16
Да уж... Все делается для того, что бы повторилась ситуация с фед. баскетбола. Конечно, такого не будет, НО...
- 1
-
Вячеслав Коляда(slavka25)
- Опытный писатель
21.08.2009 10:02
Да денег не хватает на Премьер Лигу,вот и придумывают всякое гониво!!!Штрафуйте Шахту там у Ахметова бабла на всех хватит
- 4
-
сергей(shevchenko76)
- Начинающий писатель
21.08.2009 09:57
Бред полный,как Гамула маты гнет то ничего.Да видно предвзятое отношение к Динамо!
- 6
-
Вячеслав Твердохлеб(gipsy-king)
- Читатель
21.08.2009 10:18
Ну Замула за маты после первого тура заплатил штраф!
- 6
-
Валерий Д(devalko)
- Опытный писатель
21.08.2009 10:35
Насколько я помню, Гамулу просто предупредили на первый раз, без денежного штрафа.
- 0
-
Вячеслав Твердохлеб(gipsy-king)
- Читатель
21.08.2009 12:37
http://www.dynamo.kiev.ua/articles/13933.html
- 1
-
Tassotti Tassotti(torchano)
- Начинающий писатель
21.08.2009 09:55
Динамо, Днепр, Металлист, Арсенал и Кривбасс - оштрафованы те клубы которые недовольны Премьер-лигой. Можно подумать Будулай из технической зоны не выбегает....
- 5
-
Igor Korneev(igorgamer)
- Эксперт
21.08.2009 09:44
А какого милого Динамо, Днепр, Металлист, Арсенал и Кривбасс должны эмблемы "клеить" и рекламировать ПЛ, если они с ними о пуле-трансляций не договорились и т.д. и т.п.
- 5
Еще комментарииразве только у Ахметова теперь в прикормышах не Сафиулин а Данилов :)
Поки не буде внесено запис про виключення УПЛ з держюреєстру, ця організація буде чинною з усіма повноваженнями.
Але, право проводити ЧУ у вищій лізі може забрати у УПЛ ФФУ. Однак, я говорив і говорю, що це не призведе до порядку. Бо перед ЄВРО-2012 може бути породженим конфлікт в нашому футболі за посаду голови ФФУ, яку займає Суркіс Г.М., бо ФІФА і УЄФА визнає лише місцеві федерації, а не щось типу УПЛ. Тоді, скинувши Суркіса з цієї посади можна буде реально поставити на місце усіх бунтарів з любого боку. Єдиний стримуючий на сьогодні фактор - ЄВРО-2012. Але, якщо, не дай Бог, нас кинуть у листопаді цього року, побачиш: боротьба продовжиться вже на рівні ФФУ і наслідки, повір мені, будуть ще гірші, ніж у конфлікті з УПЛ.
І тому мене дуже тривожить, як тут люди в коментарях так легко піддаються під вплив то одного, то іншого учасника конфлікту не розуміючи одного. Причина конфлікту не в Данилові та навіть не у наявності чи відсутності УПЛ. Ця причина більш глибока - контроль за футболом, через який можна впливати на нас, уболівальників, на політиків, на суспільне життя взагалі, а також можливість використання футболу, як явища у власних політичних і економічно-бізнесових цілях (наприклад, дуже легко відмивати кошти, виводячи із з тіні, або виводячи їх з України).
Так що сьогодні податкова нічого УПЛ не зробить.
Може скажеш, скільки за останній час ГМС заробив на "політичних і економічно-бізнесових цілях". Ні..??? Розумію, документи тобі ніхто не показав. Він лізе у вибори? Не чув. Впливає на вболівальників - докази в студію!
І тепер розкажи що РЛА цього не робить.
А так, ти правий. Причина конфлікту не Данілові, а в його прислужуванні ОДНОМУ КЛАНУ. І цей клан завжди буде робити все щоб втоптати в багно мій рідниї і єдинй клуб - ДИНАМО КИЇВ
Ніхто не заперечує, що у Суркісів свої інтереси, у Коломойського - свої, у Ахметова - свої, у Ярославського свої і т.д. І ці інтереси у багатьох питаннях не сходяться. І тут два шляхи: або шукати компоміс, або воювати до переможного кінця. Більшість з відвідувачів цього сайту у питанні відносин УПЛ і Динамо, судячи з відгуків, за війну. Ну так продовжуйте ж свою думку далі, прогнозуйте ситуацію. Що буде ждалі? На чолі УПЛ стає людина лояльна до Суркісів (Коломойського, Ярославського тощо). І що, конфлікту кінець? Що Ахметов запокоїться? І знову запитання: і що далі? А далі та ж війна із непередбачуваними наслідками.
Одне знаю точно - нашому футболу буде гаплик.
Можеш тепер поставити мінус, якому я, чесно кажу, буду лише радий.
а штрафы, открытые переписьки между клубами и ПЛ понятное дело будет, ток интересно одно - когда канэц этому хаосу ?! ответ знаем сами - никогда )))
вот таг и живём !
учетная запись этого пользователя была удалена
Плюс еще клуб Данилова не рассчитался за прошлый сезон...
Динамо, Дніпро, Арсенал і Кривбас не носять нашивок Прем'єр-ліги (не путайте цю організацію з Даниловим, який мені по боку), в якій приймають участь.
Хто може уявити таку ситуацію у тій же Росії? А ми всі, уууууууууууу, яка погана Прем'єр-ліга. Народ, вам приклад баскетболу не дає підстав говорити про те, що такі дії чотирьох клубів ведуть на розкол. Тим більше, порушення то не принципові, а гамнисті.
Не знаю. Мені вже чесно кажучи надоїли ці дрібні колкості 4 клубів з Прем'єр-лігою.
В якій нормальній країні за одні й ті ж порушення різним клубам різні штрафи?
В якій країні такі подвійні чи потрійні стандарти щодо всього ( я про переноси)?
І здається, це не у клубів проблеми з ПЛ, а у Ліги з клубами
здається, вона винна гроші ще за той сезон
Це раз. По-друге, на розмір штрафу впливає вперше вчинено порушення чи неодноразово. По-третє, для розміру штрафу важливо відношення винної особи - погоджується (розкаюється - тільки не смійтеся, бо це юридичний термін) з порушенням повністю, частково чи не погоджується. І останнє, які наслідки порушення.
Усіх показників у кожному конкретному випадку ми не знаємо. Тому починаємо робити припущення, які потім стають у нашому розумінні фактами з відповідними висновками.
Отже твій висновок про те, що УПЛ НЕ МАЄ ПРАВА штрафувати є вимислом, бо документів з цього приводу ти не бачив.
І останнє. У твоїх словах щодо штрафів немає логіки. Футболістів штрафують за різні порушення не співробітники ДАІ і не контролери громадського транспорту. То чому тренерів мають штрафувати не за тією схемою, що і футболістів?
Еще раз повторяю, я писал о ГТ. И УПЛ НЕ ИМЕЕТ ПРАВА ШТРАФОВАТЬ ГТ. ШТРАФОВАТЬ ОНИ МОГУТ ТОЛЬКО КЛУБЫ, И ТО - ЕСЛИ С ПОСЛЕДНИМИ ПРЕДУСМОТРЕНЫ СООТВЕТСТВУЮЩИЕ ДОГОВОРНЫЕ ОБЯЗАТЕЛЬСТВА.
По поводу "отсутствия" либо наличия "логики" промолчу, уж извини. Оскорблять людей не привык и для тебя исключений делать не буду))
1. ... не чотирьох клубів - а п"яти.
2. чому штрафують саме ці клуби (Шахтар, МетаДон, Зоря та інші святі???) .
3. чому за ті ж самі порушення, різна сума штрафу.
4. якщо порушення не принципові - то нах.....уя ці штрафи.
І останнє. Колкості достали - поцілуй Данілова в..... А Россія, це не показник - там карлики скажуть
всім втопитися, 80 відсотків втопляться.
Ти знаєш, я завжди раджу людям те, що сам вмію робити (щоб не виглядати дилетантом). Чоловіків цілувати не навчений і тому цього робити ніколи не раджу. Я цілую тільки жінок. Але якщо ти пропонуєш мені поцілувати чоловіка, виходить ти знаєш як і куди це треба робити... Успіхів
А "ГовноШтрафы" вряд ли кто то будет оплачивать...
А вообще-то что-то не очень этично штрафовать тех, кто не заодно с ними!!!
Слова самого Гамулы!
То что их "комиссия" решила - это одно, а они денег не заплатят!
И правильно сделают!!!