Вице-президент киевского «Динамо» по вопросам безопасности Андрей Мадзяновский подвел итоги совещания по безопасности, которое состоялась вчера в Мариуполе по поводу проведения матчей грядущего чемпионата Украины в этом городе.
«На этой встрече присутствовал наш офицер по безопасности. Всего были представители только четырех клубов: „Динамо“, „Зари“, „Карпат“ и „Александрии“. Все наши вопросы и замечания, которые мы высказывали в официальных пресс-релизах, „подвисли в воздухе“. Мы не видим гарантий безопасности для проведения матчей в Мариуполе. Это позиция „Динамо“ — она является официальной.
Мы откликнулись на предложение посетить Мариуполь, так как у нас раньше были визиты в этот город и в дальнейшем будут. Этот визит имел ознакомительный характер и позиция ФК „Динамо“ (Киев) осталась неизменной.
И даже если большинство клубов согласятся играть в Мариуполе мы будем настаивать на варианте проведения нашего выездного матча с „Мариуполем“ на нейтральном поле. Это позиция клуба, озвученная его президентом, Игорем Суркисом. Проводить матчи в Мариуполе или нет, решают клубы. Это их выбор. У нас есть своя позиция и я подчеркиваю, что ни один из вопросов, которые мы поднимали, не решен и даже нет ни одного пути для его перспективного решения», — цитирует Мадзяновского 1927.kiev.ua.
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
28.06.2017 19:04
Хлопці, вчора в центрі Києва мокшанськи упирі підірвали полковника ГРУ Максима Шаповала, який, як ніхто інший знав і методи роботи ДРГ і методи захисту від них. Світла пам'ять герою!
- -5
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
28.06.2017 19:44
ще раз: терористична загроза, навіть виконана (як у Дортмунді) - це не одне і те ж з небезпекою проведення матчів (масових захдів) у прифронтовій території.
- 0
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
29.06.2017 00:18
Шановний ,я що кажу, що в Маріуполі грати безпечно? Так, небезпечно.
- 0
-
Естебан Бандерас(Bandera_S)
- Наставник
28.06.2017 18:08
- 0
-
Vasiliyi вася(Vasiliyi)
- Эксперт
28.06.2017 17:34
Ну,тогда Динамо будет играть дублем в Мариуполе.Потому как накладно будет добираться до города и обратно.
- -2
-
Seva N(kvincy)
- Опытный писатель
28.06.2017 12:53
А домашний матч тоже на нейтральном поле???
- -10
-
Vis Vis(vertolyk)
- Эксперт
28.06.2017 12:49
Русаки при любой возможности пытаются посеять панику у нашего народа, особенно перед праздниками и различными мероприятиями. Конечно мы как бы в своей стране и ничего бояться не должны, но играть на пороховой бочке тоже не айс
- 0
-
Amerikanskij Rozvidnyk(crass.pompej)
- Начинающий писатель
28.06.2017 12:29
- -11
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
28.06.2017 12:27
Виважена і обгрунтована думка.
- 2
-
Александра Кошко(duska)
- Наставник
28.06.2017 12:14
Никто не видит кроме Павелка.
- 2
-
Vladimir KL(Gonzo)
- Эксперт
28.06.2017 11:57
Гарантий безопасности сейчас не может дать никто не только в Мариуполе. Может уже весь чемпионат перенести в один город? Немного осталось.
- -18
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
28.06.2017 12:02
не плутайте війну та терористичну загрозу. Свідоме заплутування цих категорій характерне лише для ворога, який розвязав проти нас гібридну війну.
- 7
-
Vladimir KL(Gonzo)
- Эксперт
28.06.2017 12:10
А что помешает врагу в рамках войны пульнуть по Днепру или по Запорожью из современного оружия? Что мешает им взрывать людей в столице? Думаете война заканчивается за линией разграничения?
- -12
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
28.06.2017 19:36
спочатку потрібно завезти на окуповану територію відповідну армійську техніку з відповідною дальністю ураження - що буде обов'язково зафіксоване космічною розвідкою НАТО. Як і "пульнуть" з Курська чи Ростова. А це - з відповідними наслідками для параші. Дорожче вийде...
- 0
-
Сонер Клець
- Наставник
28.06.2017 11:54
- 5
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
28.06.2017 12:28
Конечно очень может быть, но для них поездка в Мариуполь будет исключительно бесстрашным PR-ом! С кем играть, с уже стоящим в партере арендовцем? Да и для недалеко находящихся сепаров, они (шахта) не то, что не цель, а даже больше "почтиколлеги", что ли...........
- 4
-
ВЗ(xx2z)
- Эксперт
28.06.2017 11:39
Погоджуюсь. Один вистріл і немає команди Динамо. Для чого наражати на небезпеку життя любимої команди? Кожен клуб має право приймати своє рішення в цьому питанні безпеки.
- 2
-
Василь Смажелюк(vasil-smazhelyuk)
- Наставник
28.06.2017 11:28
Про які "гарантії" може йти мова в зоні ураження важкої артилерії???? Хто буде відповідати, якщо НЕ ДАЙ БОГ(!!!!!!), хоч один снаряд попаде в стадіон(координати відомі в усьому світі!!!) - захараст???, пуйло?????чи може Аваков з начпол Донецької обл????
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
28.06.2017 12:07
Аваков то причому тут?
- 0
-
Василь Смажелюк(vasil-smazhelyuk)
- Наставник
28.06.2017 18:30
Не дай бог(1000000раз), трапиться нещастя, будуть шукати "крайніх", а тут в першу чергу МВС(Аваков), СБУ(Грицак), Аброськін і інші, хто стверджує зараз, що в Маріку безпечніше ніж в Києві!!!!
- 0
-
Олег К(olegka6811)
- Наставник
28.06.2017 11:23
Я озвучу свою думку. Ми живемо у важкий час,час війни.І ніхто в цей час не зможе дати якісь гарантії безпеки! Вбивають високопосадовців ГРУ,що тут можна говорити? Якщо переносити матчі,то всі,а не вибіркових команд.
- 3
-
Николай Чуприй(nik.aleks)
- Старожил
28.06.2017 14:42
Вибір за командами. Хто не хоче там грати - не дає згоди і не їде.
- 0
-
Валерий Васильевич
- Эксперт
28.06.2017 11:08
всё справедливо...но если ФФУ настоит на проведении матчей в Мариуполе??? что будет делать Динамо??? неужели придётся получать техническое поражение за отказ ехать в Мариуполь???
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
28.06.2017 11:13
є ще САS в Лозанні. Окрім КДК ФФУ та АК ФФУ, які є незалежними інституціями, іншим органам ФФУ не підпорядковані.
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
28.06.2017 10:30
чого він мовчить за аеропорт не далі 110 км від стадіону, на якому можна безпечно приземлитися?
- 6
Еще комментарииЗважаючи на це, Хто зможе дати гарантії безпеки для автобуса Динамо в Києві, чи то у Львові, чи в Одесі, якщо його вирішать атакувати? Так само ніхто, як і в Маріуполі.
Я розумію, що моя позиція не користується підтримкою тут, на сайті, але висловлю її ще раз:
Відмовою грати в Маріуполі, ФК Динамо Київ наносить колосальний удар по своїй репутації, настільки потужній, що Пенісоффу з "командою Ікспердів" навіть і не мріялось нанести. Нажаль.
Так, я згоден, що в Маріуполі грати небезпечно, а з іншого боку: А де зараз грати безпечно? Мабуть тільки всередині Пентагону, та щось я не чув про проведення там футбольних матчів.
А пенісов, взагалі рижа мразь зі своєю шоблою - нехай котяться на.... Вони закликали війну в Україну - то й дослухатися до них нефік!
Але я кажу ,що Динамо, попри небезпеку, повинно зіграти в Маріуполі, на Вкраїнській землі, яка далась нам потом і кров'ю наших бійців.
Чи ті динамівці, що виходили в серпні 42-го на поле стадіону Старт, так само переймалися питанням безпеки, як це роблять їх нащадки?
А щодо Пенісоффа - я з Вами цілком згоден, але, крім вболювальників Динамо, є ще безліч інших людей, які цікавляться футболом ,так от, яке враження в них повинне скластися, якщо Шахтар зіграє в Маріуполі, а Динамо, спираючись на "питання гарантій безпеки", не поїде?
Красить це Динамо - аж ніяк, Додає поваги до клубу, в очах пересічних вболювальників інших клубів, так як було після півфіналу кубку з Миколаєвим - теж анітрохи.
ЗІ І насамкінець дещо риторичне питання: а чому не йдеться про безпеку гравців ФК Маріуполь? Чи вони не люди, не громадяни України, чи в нас вже ділять людей на 1 та другий сорти?
Соромно, друзі, дуже соромно.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Для відома: дальність ураження РЗСО "Град" - 40км. Дальність "Смерча" (з якого обстріляли Краматорськ з Горлівки) - 100км. Нині більш потужних систем на окупованій території нема. Будуть - ми будемо знати миттєво: недарма наш Президент налагодив контакти з усіма керівниками Заходу і НАТО.
учетная запись этого пользователя была удалена
Те, що в Жебрівського і в Аброськіна свої "хотєлки" стосовно безпеки - це ще не значить, що вони підтримуються Аваковим та Грицаком.
Це Карпати можуть пів-України добиратися до місця проведення гостьового матчу автобусом; Це може собі дозволити собі і Зоря (приміром) - 270км автобусом; але для Динамо, яке в цей час буде боротися за міце в групі ЛЧ - такий варіант неприйнятний!