Президент украинской Премьер-лиги Владимир Генинсон прокомментировал неприбытие «Динамо U-19» на матч в Мариуполь.
— Все должно быть в рамках закона. Если все гарантии были предоставлены вовремя (выделено Dynamo.kiev.ua), то клуб должен был приехать. Если КДК посчитает, что это техническое поражение, то так оно и будет. У «Динамо» будет возможность для апелляции. Если апелляция будет, то состоится заседание Апелляционного комитета и пересмотрение дела. Если апелляции не будет, решение КДК вступит в силу.
В чемпионате U-19 делегата матча нет, а наблюдатель арбитража передаст свой рапорт в КДК, который и вынесет решение, — сказал Генинсон в эфире телеканала «Футбол 1».
А ще складається враження, що правове поле тупо підміняться "понятієм".
По іх понятію (життєвій нормі) Дінамо должно виполнять закон.
І скільки ще ми будемо терпіти цю шоблу? Дєдушка сдриснул (в оригіналі - умєр), а дєло живьот
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
------------------------------------------------------------------------------------------------
-а почему не сказать по-другому : если КДК посчитает что это не техническое поражение то так оно и будет...давить ведь на КДК не надо г-н Гавннисон...
Боротьба з тероризмом
Події ФІФА є мішенями для терористичних груп чи окремих осіб, незалежно від того, чи має
приймаюча країна внутрішню схильність до цього. Тероризм може приймати багато форм, не
лише фізичних, і може включати в себе загрози або містифікації розроблені з метою залякування.
Всі питання боротьби з тероризмом мають розглядатися відповідними національними органами
влади як частина загальної стратегії національної безпеки, крім того, відповідні національні
органи мають надавати конкретні рекомендації стосовно терористичної загрози до початку будь-
якої події ФІФА. Антитерористичні заходи мають бути інтегровані в плани дій у надзвичайних
ситуаціях стадіону, якщо це можливо.
В якості основного заходу, група забезпечення безпеки й охорони стадіону має визначити обшуки
низького рівня та політику обізнаності. Пильність усіх співробітників (в тому числі
прибиральників, співробітників служби технічного обслуговування, персоналу майданчика та
персоналу, що працює за контрактом) є важливим засобом стримування і виявлення. Оскільки
вони знають свої власні робочі зони, співробітникам стадіону рекомендується бути готовими до
незвичайної поведінки або предметів.
Загальні обшуки стадіону мають проводитися, як частина повсякденного життя, особливо в дні
матчів. Як орієнтир, обшук стадіону має проводитися в наступних випадках:
a) Перед передачею стадіону для події ФІФА та наданням акредитації.
b) Перед початком будь-якого офіційного тренування, що проходять на стадіоні.
c) Перед початком будь-якого матчу.
Детальні обшуки з використанням професійних ресурсів мають здійснюватися у відповідь на будь-
яку конкретну загрозу або при виявленні підозрілого предмета.
Всі співробітники мають бути впевненими, що повідомлення про щось підозріле, в тому числі й
помилкові тривоги, сприйматимуться серйозно і розглядатимуться як внесок у забезпечення
безпеки й охорони події. Під керівництвом старшого національного радника з безпеки навчання та
інструктаж має проводитися на всіх стадіонах для всіх співробітників, а не лише співробітників
служби безпеки й охорони. Персонал повинен бути проінструктований звертати увагу на пакети,
сумки чи інші предмети в дивних місцях, обережно покладені (а не кинуті) предмети в сміттєвих
баках і незвичайний інтерес, проявлений сторонніми особами.
Якщо існує підвищений ризик терористичної діяльності на конкретному стадіоні або під час події
в цілому, може виникнути необхідність провести більш ретельний огляд людей і транспортних
засобів, що в'їжджають на стадіон. Для цього можуть знадобитися додаткові ресурси на підступах
до турнікетів і пунктів входу, що у свою чергу може призвести до зниження швидкості, з якою
глядачі можуть входити в дні матчів. Якщо це так, то можливо виникне необхідність в
інформуванні глядачів заздалегідь і відкритті воріт раніше, ніж зазвичай, щоб компенсувати час,
який займе у глядачів проходження через охорону.
ДОДАТОК А
Вимоги до національного офіцера служби безпеки
Для того щоб виконувати свої обов'язки належним чином, національний офіцер з безпеки має
відповідати таким вимогам:
Компетентність
Особа вважатиметься професійно компетентною для виконання функцій національного офіцера з
безпеки, якщо вона має достатню підготовку, досвід і знання, щоб мати можливість повною мірою
виконувати свої функції та обов'язки.
Статус
Під час подій ФІФА національний офіцер з безпеки має бути визнаний таким, що має загальний
контроль в питаннях забезпечення операційної безпеки й охорони, що стосуються події, разом зі
старшим командиром поліції / старшим національним радником з безпеки. У неігрові дні він має
розглядатися як головний радник асоціації – члена з усіх питань охорони та безпеки щодо
футбольних стадіонів та прийому подій ФІФА.
Національний офіцер з безпеки нестиме відповідальність за те, щоб усі офіцери служби безпеки
стадіонів, призначені на події ФІФА, були належним чином підготовленими і компетентними. Він
забезпечуватиме керівництво і консультації для забезпечення, того щоб будь-який стадіон, що
використовується для подій ФІФА, відповідав мінімальним стандартам безпеки й охорони ФІФА.
Вимоги до старшого національного радника з безпеки
Для того щоб виконувати свої обов'язки належним чином, старший національний радник з безпеки
має відповідати таким вимогам:
Компетентність
Старший національний радник з безпеки має бути діючим старшим офіцером поліції, який має
досвід і знання спортивних заходів.
Статус
Старший національний радник з безпеки не має бути посадою на повний робочий день, але його
обов’язки мають включати регулярні контакти з національним офіцером з безпеки. Під час подій
він здійснюватиме загальний контроль всіх питань безпеки, пов'язаних з поліцією і / або іншими
відповідними органами і співпрацюватиме з національним офіцером з безпеки для забезпечення
постійного зв'язку між органами влади та організаторами заходу.
Старший національний радник з безпеки має відігравати важливу роль у сприянні плануванню та
підготовці події ФІФА та у наданні ресурсів для забезпечення безпеки інфраструктури спільно з
відповідними органами. Він також має здійснювати нагляд за підготовкою основних планів на
випадок інцидентів.
Вимоги до офіцера служби безпеки стадіону
Для того щоб виконувати свої обов'язки належним чином, офіцер служби безпеки стадіону має
відповідати наступним вимогам:
Компетентність
Особа вважатиметься професійно компетентною для виконання функцій офіцера служби безпеки
стадіону, якщо вона має достатню підготовку, досвід і знання, щоб мати можливість повною
мірою виконувати свої функції та обов'язки.
Статус
Офіцер служби безпеки стадіону має бути визнаний таким, що має загальний контроль в питаннях
забезпечення операційної безпеки й охорони в дні матчів разом зі старшим командиром поліції на
стадіоні. У неігрові дні він має розглядатися як головний радник керівництва стадіону з усіх
питань охорони та безпеки.
Хоча офіцер служби безпеки стадіону може бути призначений на неповний робочий день, він не
має залучатися в день матчу, в який він не зробив ніякого внеску в планування безпеки й охорони
на цьому стадіоні.
Наступні ключові призначення необхідні для забезпечення того, щоб група забезпечення безпеки
й охорони і група забезпечення безпеки й охорони стадіону були належним чином
укомплектовані. Детальні відомості про вимоги, компетенції та статус ключових посад можна
знайти у Додатку А.
a) Національний офіцер з безпеки
i) Кожна асоціація – член має призначити національного офіцера з безпеки. Ця особа
мусить мати досвід роботи з офіційними та правоохоронними органами , а також
попередню обізнаність у питаннях організації подій, нагляду за глядачами та
безпеки й охорони подій.
ii) Національний офіцер з безпеки несе відповідальність за розробку, координацію та
виконання концепції безпеки й охорони для події ФІФА, включаючи місця
тренувань, готелі для офіційних осіб, транспортні вузли тощо.
iii) Національний офіцер з безпеки несе відповідальність за поточне навчання та
підготовку всіх офіцерів служб безпеки стадіонів, що залучаються під час подій.
Він має також проводити наради, розробляти програми навчання та підготовки і
забезпечувати керівництво та консультації всіх офіцерів служб безпеки стадіонів.
b) Національний радник з безпеки
Кожна асоціація – член, разом зі своїми національними органами влади, призначає старшого
національного радника з безпеки, який має бути старшим офіцером поліції на службі. Хоча це і не
посада на повний робочий день, ця функція служитиме життєво важливою сполучною ланкою між
організатором заходу і національними та місцевими органами влади в період підготовки до події
ФІФА і аж до її завершення.
c) Офіцер служби безпеки стадіону
Організатор події, в консультації з національним офіцером служби безпеки, відповідає за
призначення професійно компетентного офіцера служби безпеки стадіону для кожного стадіону,
що використовуватиметься під час проведення події ФІФА. Офіцер служби безпеки стадіону несе
відповідальність за всі питання охорони та безпеки на відповідному стадіоні.
6 Планування безпеки й охорони стадіону
При підготовці до проведення події ФІФА, група забезпечення безпеки й охорони стадіону має:
a) Забезпечити створення документа з політики безпеки й охорони глядачів для стадіону
(дивіться статтю 8).
b) Забезпечити створення перевірених планів дій у надзвичайних ситуаціях для стадіону в
письмовій формі (дивіться статтю 9).
c) Узгодити з місцевими органами влади аварійні процедури та плани на випадок серйозних
інцидентів (дивіться статтю 10).
d) Узгодити з органами влади рівень поліцейського контролю та підтримки від інших служб.
e) Узгодити процедури розміщення глядачів, включаючи таких з обмеженими можливостями,
літніх осіб, сім’ї та дітей, а також, якщо потрібно, вболівальників команд – гостей.
7 Оцінка ризиків стадіону
1. Офіцер служби безпеки стадіону відповідає за виконання оцінки ризиків для всіх матчів,
включаючи усі допоміжні заходи, такі як церемонії відкриття або нагородження. Вхідні
дані мають бути надані місцевими і, якщо необхідно, національними органами влади та
усіма відповідними аварійними службами, такими як пожежна, медична та служба
цивільної оборони.
2. Оцінка ризиків має складатися з наступних кроків, всі з яких мають бути задокументовані:
a) Визначення ризиків, яким можуть піддаватися глядачі, VIP / VVIP – персони, гравці та
/ або офіційні особи або будь-які інші особи, присутні на стадіоні.
b) Визначення того, хто і як може піддаватися ризику.
c) Оцінка ризиків і прийняття рішень щодо запобіжних заходів, які мають бути вжиті.
d) Запис результатів і впровадження заходів зі зменшення і / або усунення ризиків.
e) Постійна оцінка та перегляд заходів і їх оновлення в разі необхідності.
3. Оцінка ризиків має враховувати наступні фактори:
a) Політична напруженість на національному, місцевому або рівні вболівальників команд.
b) Загроза тероризму – має визначатися національними і місцевими органами влади.
c) Історична ворожнеча між командами або їх вболівальниками.
d) Ймовірність прибуття вболівальників без квитків або очікувана кількість підроблених
квитків.
e) Необхідність розділення глядачів і кількість груп, що вимагають розділення.
f) Уболівальники з історією використання піротехніки або будь-яких інших небезпечних
предметів, у тому числі лазерних указок.
g) Можливість расистських або агресивних промов, банерів або поведінки.
h) Розташування і розмір стадіону, в тому числі спонсорська та концесійна діяльність.
i) Очікувана відвідуваність.
j) Знайомство глядачів зі стадіоном.
k) Очікувана поведінка глядачів, у тому числі ймовірність вторгнення на поле, насильства
або стояння в сидячих зонах.
l) Очікуваний потік через контрольовані пункти входу, включаючи вимоги обшуку.
m) Допоміжні заходи, такі як церемонії відкриття, закриття або нагородження.
n) Зони гостинності.
o) Час проведення і тривалість матчу (матчів).
1. Приймаюча асоціація має створити загальний регламент безпеки й охорони або інструкції з
безпеки й охорони, в тому числі по боротьбі з тероризмом, у відповідності з
національними законами і правилами.
2. Згідно з викладеним вище, національний офіцер з безпеки та група забезпечення безпеки й
охорони стадіону мають створити документ з політики безпеки й охорони глядачів для
кожного стадіону, який буде розповсюджений серед усіх зацікавлених сторін. У документі
з політики мають бути чітко зазначені:
a) Філософія організатора події та приймаючої країни щодо безпеки й охорони.
b) На кого покладається кінцева відповідальність за безпеку й охорону на стадіоні.
c) Кому передається ця функція.
d) Схема підпорядкованості та лінії звітності.
e) Як має впроваджуватися та повідомлятися політика безпеки й охорони.
f) Хто є ключовими зацікавленими сторонами.