Бывший защитник «Шахтера» Александр Сопко дал оценку приглашению футболиста «Шахтера» Марлоса в тренировочный лагерь сборной Украины для подготовки к отборочным матчам ЧМ-2018 с Косово (6 октября) и Хорватией (9 октября).
— Марлос — это готовый футболист для нашей сборной. Он мог бы оказать конкретную помощь команде уже в ближайших матчах. Я вижу усиление в том, что Марлос, Коноплянка и Ярмоленко смогут одновременно играть в атакующей зоне под центральным нападающим. Но они должны меняться местами, вязать игру, комбинировать между собой, работать вместе с фланговыми защитниками. И тогда это будет очень интересная и перспективная атака в целом.
Раньше, когда справа действовал один лишь Ярмоленко, соперник мог изучить его игру заранее и подготовить свои контраргументы. Сейчас же будет гораздо сложнее противостоять такой связке, — отметил Александр Сопко в комментарии телеканалу «Футбол», — сказал Сопко.
2. За Францию играют вьіходцьі из французских колоний. напомните - когда Бразилія бьіла колонией Украиньі ?
3. А кто такой Девич?:)
-
B147 VS
- Старожил
03.10.2017 20:13
- 0
-
Abram Nvl
- Старожил
03.10.2017 19:34
Господи !!! Прости..... но достали уже.... А фули с нас толку со всех что мы родились на Украине.... Крым просрали, на Донбассе гибнут пацаны..... а мы сидим и еб лицом щёлкаем по сторонам и суём свой нос куда не попадя...
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
03.10.2017 19:05
Сопко каже, що Марлос був вже готовий футболіст. Хто б сумнівався, шо він так думає. Усі у Шахті були б раділи, якщо їх бразильський легіон у повному складі грав за Збірну України. Зрадники !
- 2
-
Mark Mokrovych(kram46)
- Эксперт
03.10.2017 15:54
виталий шемуда - Да помоему там скоро турков будет больше чем немцев... А,ничего ,что эти турки родились в Германии и они являются гражданами Германии со дня своего рождения.
- 2
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
03.10.2017 15:32
Знаете что поражает?
- 5
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
03.10.2017 15:09
Дааа...товарисч Сопко ....
- 2
-
WestUkraine
- Наставник
03.10.2017 13:26
Добре було б приблизно такий склад і схему 4-1-4-1 на Хорватію:
- 0
-
WestUkraine
- Наставник
03.10.2017 13:46
Упс, Бутко вже випав. Значить Караваєв або Пердута натомість.
- 1
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
03.10.2017 15:36
Вы даже не догадываетесь, что хорваты сделают с такой командой. Не дай Бог!
- 1
-
WestUkraine
- Наставник
03.10.2017 15:48
А є якісь інші варіанти?
- 0
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
03.10.2017 15:57
Якщо в команді не будуть підібрані та збалансовані виконавці, що достатньо ефективні і в нападі і в атаці, нас рознесуть на друзки навіть хорвати.
- 1
-
WestUkraine
- Наставник
03.10.2017 16:36
Я не кажу ставити Марлоса в старті, але не використати такого технічного гравця в таких матчах - гріх. Інша справа, що він може бути підміною тому ж Буяльському чи Гармашу, чи навіть Ярмоленку, який зараз в Боруссії не проводить повні матчі.
- -3
-
Бо Пекарь(BoPek67)
- Наставник
03.10.2017 12:44
а я согласен и можете меня "травить".... Раньше между Ярмолой и Коно была дыра, не было техничной связки для обостряющих пасов. Марлос может стать тем дирижером в центре под нападающими, которого не хватало.... При всем уважении, Сидор и Гармаш скоростные, но деревянные, Ротань ближе к защите и уже не выдерживает все 90 минут, Зина молодой и без практики, да и уж лучше Марлос, чем Коваленко :))))
- 3
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
03.10.2017 15:42
Ваша схема означает, что в фазе обороны у вас будет отсутствовать 4 игрока, что почти пол-состава. Потому что ни Марлос, ни Коноплянка, ни единственный форвард, ни ДАЖЕ Ярмоленко для защиты не помощь.
- 5
-
igor lozovitskiy(lazik)
- Наставник
03.10.2017 12:30
- -3
-
Виктор blackman
- Опытный писатель
03.10.2017 12:34
- 2
-
igor lozovitskiy(lazik)
- Наставник
03.10.2017 14:18
- 2
-
Oggy
- Начинающий писатель
03.10.2017 14:22
А кстати да. Очень даже может быть вариант с Марлосом на фланге и Ярмолой на острие. Его даже в Боруссии так пробовали использовать
- -1
-
Oggy
- Начинающий писатель
03.10.2017 14:19
Замена Гармаша - это громко сказано. Он в нынешней сборной хоть на минуту на поле выходил?
- 2
-
Oggy
- Начинающий писатель
03.10.2017 14:18
Ярмола в этот момент лучший игрок с украинским паспортом, включая Марлоса. Шева не враг себе, чтобы убирать из состава железобетонного игрока основы.
- 0
-
igor lozovitskiy(lazik)
- Наставник
03.10.2017 14:20
- 0
-
Oggy
- Начинающий писатель
03.10.2017 14:27
Сопко может рассказывать что угодно, как, собственно, и я. Его бредни услышат куда больше человек, но в реальности они имеют такой же нулевой вес как и мои.
- 0
-
Андрей Смок
- Опытный писатель
03.10.2017 12:22
- 2
-
Виктор blackman
- Опытный писатель
03.10.2017 12:31
- 0
-
Андрей Смок
- Опытный писатель
03.10.2017 12:56
- 0
-
Vlad Kutovoy(vladpolt)
- Эксперт
03.10.2017 16:39
- 1
-
Михаил Янчевский
- Эксперт
03.10.2017 11:34
Знов цей Сашко-вухань?
- 1
-
Дмитрий Свен(dmitr)
- Наставник
03.10.2017 11:33
Ну ладно. Один бразилец пусть. Но больше - ни-ни!))
- 1
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
03.10.2017 11:19
Шо - и места для голденбуя не найдется? Витя - так тебя скоро погонят с кротоАналов...аккуратнее там.
- 0
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
03.10.2017 11:12
На Динамомании написано, что ультрас считают, что натурализация убивает само понятие "национальная сборная", А это ничего, то в сборной франции, ставшей чемпионами мира, было 11негров! А в сборной Германии играют блондин Алаба и чистокровный ариец с Арсенала. Да по-моему там скоро турков будет больше чем немцев(в немецкой семье родится один ребенок, а в турецкой - 7). В нашей стране и в футболе . в частности, есть проблемы поважнее чем натурализация Марлоса. А если он поможет сборной, то со временем не будут вспоминать о нем , а будут говорить об успехах сборной. Вы о Девиче помните?
- 4
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
03.10.2017 11:24
1. В Германии играют те,кто родился там, а не только немцьі по национальности ( или переехал в Германию еще в детском возрасте). Так что для начала изучите информацию.
- 6
-
Коля .(Westt)
- Наставник
03.10.2017 12:27
Стосовно іноземних прикладів, то можна навести ще такі:
- 0
-
Артур Китнюк(archibaldo)
- Наставник
03.10.2017 13:05
1) Не понятно к чему тут Коновалов? Он вообще-то коренной украинец, родившийся в Полтаве.
- 1
-
Коля .(Westt)
- Наставник
03.10.2017 13:21
1. Перепрошую, переплутав з Кормільцевим.
- 0
-
Артур Китнюк(archibaldo)
- Наставник
03.10.2017 13:36
Вы, по-моему, не поняли. И Милевский, и Алиев приехали к нам в страну со свидетельством о рождении на руках - несовершеннолетними детьми. А гражданство вместе со своим первым и единственным паспортом получили здесь.
- 2
-
Коля .(Westt)
- Наставник
03.10.2017 14:20
З юридично точки зору я з Вами не згоден, адже ці особи проходили процедуру отримання українського громадянства, аналогічну, як і інші іноземці.
- 0
-
Артур Китнюк(archibaldo)
- Наставник
03.10.2017 15:15
Вы правы "з юридичної точки зору" - ребенок становится гражданином какой-то страны по отцу или по матери, или имеет право стать гражданином той страны, на территории которой родился.
- 1
-
Коля .(Westt)
- Наставник
03.10.2017 15:55
Я розумію, що Ви маєте на увазі (доросла людина vs неповнолітні юнаки), але, якщо дискусія привела нас в неюридичну площину, то, думаю, ні для кого не секрет, що ці юнаки не самі "решили здесь осесть, пустить корни", а під тиском клубу. Якось натикався на інтерв'ю Ананідзе, який пробув недовго в нашій академії і втік в Спартак, так він розповідав, що його, як грузина, одразу почали спонукати до зміни громадянства (підозрюю, на дитячо-юнацькому рівні теж присутні якісь ліміти на легіонерів).
- -1
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
03.10.2017 16:08
А ничего, что Милевский и Алиев родились в стране, которая называлась СССР? То есть в той, которая состояла из и Украины, и Белоруссии, и России. Так как они могли считаться "гражданами Белоруссии и России, если они там не родились, и тамошние паспорта не получали?
- 2
-
Коля .(Westt)
- Наставник
03.10.2017 16:32
Розмова про те, що після розпаду СРСР утворилися нові держави, громадянство яких отримали люди автоматично або після проходження певних процедур.
- -2
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
03.10.2017 18:16
Громадянство визначаэться двома способами: місцем народження (СРСР) та місцем видачі паспортів. Оскільки ні за одним з критеріїв вони не були громадянами нових держав, то отримання паспортів в Україні цілком досить, щоб вважатись громадянами України. Жодних інших документів, що засвідчували б їх державну належність, не існує у природі. Тому Ваш аргумент віртуальний, бо не має документального підтвердження.
- 1
-
Коля .(Westt)
- Наставник
03.10.2017 18:33
Я перепрошую, а громадянами якої держави були Мілевський та Алієв з 1991 року по момент отримання українського громадянства?
- 0
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
03.10.2017 20:06
До отримання українського громадянства вони були громадянами СРСР. Саме це прописаноу їхньому свідоцтві про народження.
- 0
-
Коля .(Westt)
- Наставник
03.10.2017 23:39
Моя позиція грунтується на одному з пунктів закону України.
- 0
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
04.10.2017 13:32
Ви посилаєтесь на закон N 2235-III від 18 січня 2001 року.
- 0
-
Коля .(Westt)
- Наставник
04.10.2017 18:15
Підкажіть, будь ласка, а в якому статусі перебували люди з моменту розпаду СРСР до моменту звернення в держорган? На скільки мені відомо (знову ж таки зі слів людей, тому не певен на 100%), то в реєстрах всім присвоювали громадянство за принципом приписки: приписана людина в УРСР - українець, і т.д.
- 0
-
Виктор blackman
- Опытный писатель
03.10.2017 12:41
- 0
-
Name Surname(stas.317)
- Эксперт
03.10.2017 11:27
Алаба австриец, если уж на то пошло)
- 5
-
Чайка Дніпровська(KONOTOP1973)
- Старожил
03.10.2017 11:07
Да если Ярмоленко и Коноплянка одновременно ИГРАЮТ, а не балуются, то мы и без Марлоса выиграем...
- 3
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
"Лучший комментарий" (http://dynamo.kiev.ua/news/284552-aleksandr-sopko-marlos-konoplyanka-i-yarmolenko-smogut-odnovremenno-igrat-v-atakuyuschej-zone?from=relap-vidget#comment-4985899), написанный в защиту тех, кто заменяет понятие "национальная сборная" понятием "сброд со всех широт", написан в ярко выраженном расистском стиле.
Его автор не делает различия между "гражданин страны" и "11 негров". То есть, то что эти "11 негров" - граждане Франции - ему плевать, не плевать на то, что они - НЕГРЫ. И по этой причине делается вывод, что если французом может быть негр (!!!), то почему и себе не набрать "всякой твари по паре..."
Грустно, девушки, вы уже и заговариваться начинаете по-расистки.
зарплатку то вам урежет рыжий крот...
Это как же ж вы посмели на коваленку намекнуть... в него ж "постоянный" на все игры куплен...
П'ятов
Бутко Хачеріді Ордець Соболь (Матвієнко)
Степаненко (Ротань)
Ярмоленко Марлос Сидорчук (Гармаш) Коноплянка
Бєседін (Кравець)
Зараз вся країна зайнята пошуками місця для "нового українця" замясть того, щоб зрозуміти, із чим нам доведеться мати справу в ході матчу. Ну, як я розумію, місце для Марлоса важливіше - за що ж боролися???
Я понимаю, что здесь главная мысль - будем забивать. В истории есть прецеденты: главная концепция СССР перед 41-м годом была "бить врага на его территории". А когда все началось - опомнились уже на берегу Волги. Но, как известно, история ничему не учит. Да и подправить ее всегда есть желающие.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Думаю, Марлос ЦАПа играть будет. И, чисто теоретически, должен быть заметно ярче всех имеющихся у нас претендентов на эту позицию. Хотя я не исключаю ситуацию с молодым гением на поле и Марлосом в запасе)))
учетная запись этого пользователя была удалена
"Правый вингер" это не приговор, каждый из них может сыграть практически на любой позиции в атаке. Но так как слева у нас не менее железобетонный Коно, кто-то из Ярмолы-Марлоса выйдет в центре, форвардом или ЦАПом
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
2. За Францию играют вьіходцьі из французских колоний. напомните - когда Бразилія бьіла колонией Украиньі ?
3. А кто такой Девич?:)
1. Дієго Коста, Маркос Сенна (бразилійці, грають/грали за Іспанію).
2. Тьяго Мотта (бразилієць, грав за Італію).
3. Деку/Пепе (бразильці, грають/грали за Португалію).
4. Едуардо (бразилієць, грав за Хорватію).
5. Олісадебе (думаю, тут без коментарів - вболівальники пригадують).
6. Асамоа/Какау (ганець і бразилієць, грали за Німеччину).
У нас, до речі, були Едмар, Девіч, Яшкін, Коновалов, Серебреніков, Мілевський, Алієв (може когось забув).
Але я згоден, що вирішувати брак кадрів натуралізацією - це не вихід.
Хоча, якщо будуть внесені правки в закон про громадянство в бік ускладнення його отримання, то ситуацію можна буде переглянути.
Ну, і з натуралізації 1-2 футболістів я б великої трагедії не робив, тим паче, що факт вже є доконаний, відповідно, залишається тільки спостерігати за новим "козаком".
2) И Алиев, и Милевский переехали в Украину в несовершеннолетнем возрасте. Милевскому было 15, Алиеву - 14. О чем вообще речь?
2. Справа про те, що вони а) були громадянами іншої країни до моменту прийняття українського громадянства; б) дехто з них, навіть, був заграний за юнацьку збірну своєї країни. Тобто, явна натуралізація іноземних громадян.
І, виправте, якщо я не правий, але громадянство присвоюється в момент народження, а не в момент повноліття (отримання паспорту).
Но сравнивать приехавших в Украину несовершеннолетних Алиева и Милевского с тем же 28-летним Марлосом не нужно - это абсолютно разные истории. Алиев с Милевским решили здесь осесть, пустить корни и получили гражданство, а Марлос не дождался вызова в сборную Бразилии и решил хотя бы за Украину поиграть, плюс получил какие-то плюшки от рыжего.
Веду до того, що будь це "плюшки от рыжего" чи плюшки/умови від іншої кишені - методи, в цілому, схожі. І мені не імпонує жоден, якщо чесно.
О чем разговор-то?
Після розпаду СРСР такого поняття, як "громадянин СРСР" не існувало з юридичної точки зору.
Тому не згоден з Вашим аргументом.
Але особливо багато питань виникає тоді, коли ставляться поруч бразилієць Марлос та народжені в СРСР Мілевський та Алієв. Жодні вуха не витримають таких зусиль для проведення парлелей.
Є ще один спосіб отримання громадянства, який застосовувався в нашій країні після розпаду СРСР:
"Громадянами України є:
1) усі громадяни колишнього СРСР, які на момент проголошення незалежності України (24 серпня 1991 року) постійно проживали на території України; "
Тобто присвоєння громадянства відбулося в автоматичному режимі.
Щодо "коли ставляться поруч бразилієць Марлос та народжені в СРСР", то поясню свою позицію: для мене є Україна і неУкраїна. В категорію "неУкраїна" входить і Росія, і Білорусь, і Бразилія, і СРСР, і Югославія. Ось Вам і паралель.
Наступним документом, що ЗАТВЕРДЖУЄ норму, на яку Ви посилаєтесь, є паспорт особи. До моменту отримання цього документу кожна особа, що народилася в СРСР, має право вибору, бо вказані Вами території не мали статусу окремих держав та були спільними для всіх республік. Ні про яку автоматичність не може бути й мови, аж поки громадянин не зробить свій свідомий вибір, що затверджується відповідним документом.
Навіть маючи паспорт громадянина СРСР, Ви можете у зрілому віці отримати паспорт будь-якої новоутвореної держави на тій підставі, що народились на СПІЛЬНІЙ території.
Ваша позиція викреслює тих Ваших співгромадян, що зараз живуть за межами України, позиціонуючи себе українцями. У тому числі - і всі українські діаспори світу. Досить суперечлива паралель, чи не так?
Крім того, видаючи документ, що підтверджує громадянство, орган в першу чергу дивиться не на свідоцтво, а на власні реєстри громадян. А в реєстри, після проголошення незалежності, дані вносилися в автоматичному режимі за принципом приписки: приписаний на території України (раніше, УРСР) - громадянин. Ось і вся автоматичність.
І ні, не могля людина 5-10-15 років перебувати в статусі громадянина неіснуючої на карті світу країни - це абсурд з юридичної точки зору.
Паралель могла б бути суперечлива, якби інша норма того ж закону, де говориться про:
"Стаття 8. Набуття громадянства України за територіальним походженням
Особа, яка сама або хоча б один з її батьків, дід чи баба, повнорідні брат чи сестра народилися або постійно проживали до 16 липня 1990 року на території, яка стала територією України відповідно до статті 5 Закону України "Про правонаступництво України" ( 1543-12 ), а також на інших територіях, що входили до складу Української Народної Республіки, Західно-Української Народної Республіки, Української Держави, Української Соціалістичної Радянської Республіки, Закарпатської України, Української Радянської Соціалістичної Республіки (УРСР), і є особою без громадянства або іноземцем, що взяв зобов'язання припинити іноземне громадянство, та подала заяву про набуття громадянства України, а також її діти реєструються громадянами України."
Тому про діаспору закон теж попіклувався. І, як бачите, ще раз підтвердження моїх слів: проживання не в СРСР, а в УРСР.
І написаний він фактично через 10 років після того, як подібні юридичні колізії почали виникати.
Закон "Про правонаступництво України" №1543-12 не вирішував ці питання, а був прийнятий в терміновому порядку в 1991-му році для узаконення територій та закріплення фактичного громадянства в очевидній найпростішій формі.
З тих пір подібне закріплення громадянства було безліч разів змінено фізичними особами на основі тих самих паспортів СРСР. Особисто я знаю достатньо таких сімей, що після 1991-го року покинуло територію України без будь-яких перешкод та отримало громадянство інших новітніх країн колишнього СРСР.
І лише через 10 років, коли процес міграції завершився фактично, були прийняті закони, що фактично закріплювали наведені Вами норми заднім числом.
Ну, і, погодьтеся, якщо Мілевський мав виступи за юніорську збірну Білорусі, то з документами/громадянством на той момент у нього точно все було в порядку.
учетная запись этого пользователя была удалена