Главный редактор журнала «Футбол» Артем Франков поделился своим мнением по поводу ключевых моментов недавнего матча 13-го тура чемпионата Украины «Динамо» — «Шахтер» (0:0) и страстей, которые разгорелись после него.
— «Шахтер» не собирался выпрыгивать из штанов в этом матче, потому что ничья его вполне устраивала. «Динамо» сделало все, что могло. По крайней мере, вопросов нет ни к тренеру, по поводу задумки на игру, ни к игрокам по самоотдаче. Тем не менее, уровень столичной команды сейчас именно такой.
Я сейчас выношу «за скобки» момент с рукой Бутко. Не согласен с официальными выводами председателя комитета арбитров Лучано Луччи, который считает, что арбитр в этом эпизоде отсудил правильно. Скорее всего, Романов не заметил контакт мяча с рукой, поэтому и решения никакого не принимал. Это моя точка зрения.
По моему мнению, в матче с «Вересом» тоже был пенальти в моменте, когда защитник сыграл рукой. Поэтому, если кто-то будет говорить, что судьи «подсуживают» «Динамо», можно будет «тыкать» в эпизод с рукой Бутко.
Если смотреть по моментам, то хороший шанс имел Мораес, ну и «Шахтер» создал полумомент в контратаке в первом тайме. Эта ничья — хороший результат для «Динамо». Мы должны признавать силу «Шахтера». У «горняков» четко поставлена игра и на многих позициях играют сильные исполнители. Какая перспектива у «бело-синих» — это уже другой вопрос, но на данный момент этот результат приемлемый.
— Гармаш подставлялся под Фреда, чтобы заработать фол, а сам врезался в него с такой силой, что тот отлетел. Этот момент оставил место для объяснений — принимай решение в любую сторону и его можно будет логично объяснить.
Не вижу в игре Гармаша нацеленной грубости. Он борется. Его главный недостаток — любовь к давлению на арбитра, как и у Хачериди.
Фонсека говорил, что «Шахтер» был единственной командой, которая действительно хотела победить? Какие глупости! «Динамо» тоже искренне хотело победить! По крайней мере, игра в три форварда это подтверждает. Скорее всего, как раз «Шахтер» играл на удержание, когда Алан Патрик заменил одного из самых атакующих игроков.
— Игорь Суркис жестко отреагировал на интервью Мирона Маркевича, в котором тот сказал, что со времен Лобановского в «Динамо» не было хороших игроков. По сути, слова Маркевича — это полное издевательство. Это прямая претензия к Игорю Суркису. Мол: «Ты не можешь ни одного приличного игрока подписать». Хотя за это время через «Динамо» прошло много классных игроков, а не только «генетический мусор».
Напомню, что «легионерский потоп» начался именно при Лобановском. Именно тогда в команду подписали много посредственных игроков: Кулича, Петковича, Лаки Идахора, Омоко Харрисона и т.д. Поэтому некорректно говорить, что эта проблема началась после смерти Лобановского.
Просто Маркевич ненавидить Суркіса з якихось міркувань і свою ненависть переносить на наше Динамо,от тому і такі неадекватні коменти від нього.Хоча і дроросла людина,а веде себе як пацан!
-
Oleg Batman(Batman)
- Старожил
02.03.2018 15:56
Маркевич нытик и его мучает зависть. Где бы ни тренировал, все не так. Да и по сути кромефкроме финала ЛЕ с ДД ничего не выиграл. Посредственность с нимбом.
- 0
-
Regent
- Наставник
31.10.2017 14:37
Я не понял Маркевича а что Ярмоленко не хороший игрок ??? Наверное немцы ничего не понимают в футболе, и не спросив мнение Маркевича и Леоненко назвали Ярмоленко игроком мирового уровня.Как-то уже даже писать противно
- 0
-
stepan
- Начинающий писатель
29.10.2017 10:18
- -1
-
Сергей Марьян(torreo)
- Опытный писатель
25.10.2017 20:56
Он просто крыса этот маркевич
- -1
-
SVG SWG(svg)
- Наставник
25.10.2017 01:27
«Слова Маркевича о том, что со времен Лобановского в „Динамо“ не было хороших игроков — это полное издевательство»
- 1
-
Raphael Lantsman(raf1952)
- Эксперт
24.10.2017 23:20
Да, нет,г-н Франков, "легионерский потоп" начался не при Лобановском, а после. И при ме-
- -2
-
Viktor Prach
- Старожил
24.10.2017 15:57
- -5
-
SVG SWG(svg)
- Наставник
24.10.2017 13:03
Щодо п.Маркевича і п.Суркіса, то давно було зрозумілим, чому Суркіс не хоче Маркевича г.тренером ДК. А тут ще сам Мирон Богданович, як кажуть "підлив масла у вогонь". Так звичайно Ігорь Михайлович з відповіддю не забарився. Воно то і правильно: нічого привселюдно публічній офіційній особі поливати гразюкою наше Динамо.
- 0
-
Viktor Prach
- Старожил
24.10.2017 16:02
- -4
-
SVG SWG(svg)
- Наставник
25.10.2017 01:24
Справа в тому, що це ми з Вами, як люди не публічні можемо говорити майже все друг другу. А от таки відомі і публічні особи, як Б.Маркевич (да ще й з врахуванням того, що на моє переконання, він би не проти був би спробувати головним тренером ДК), мав би якось по іншому цю правду доводити на широку публіку.
- 0
-
Viktor Prach
- Старожил
25.10.2017 10:38
- -1
-
SVG SWG(svg)
- Наставник
25.10.2017 12:51
Так, Ви праві в багатьох аспектах сказаного. Я не оправдую Суркиса у тому, що його суттєва вина, в тому як він організовує і кого бере до селекційної роботи в клубі, в тому, яких він купує футболістів і кого запрошує на г.т. Але якщо реально, то хто зараз може викупити у Суркіса наше Динамо і спробувати хоча б щось зробити у кращу сторону? ХТО буде спонсором? Хто ? ЧИ є така людина, можливо не одна? Скажіть мені ХТО забере і щось зробить???
- 0
-
Raphael Lantsman(raf1952)
- Эксперт
27.10.2017 11:58
Очень хороший комментарий, потому что по теме и по делу.
- 0
-
SVG SWG(svg)
- Наставник
24.10.2017 12:52
Шановні
- 0
-
Олексій Н(Vizirus)
- Старожил
24.10.2017 12:48
Якби Маркевич сказав, що в Динамо після Лобановського не було жодного сильного тренера я би з ним погодився. Але, мабуть тренерська етика чи просто страх сваритися з іншими тренерами не дозволили йому це сказати, то він до гравців доколупався :).
- 0
-
ник Совян
- Наставник
24.10.2017 12:18
-Фонсека говорил, что «Шахтер» был единственной командой, которая действительно хотела победить? Какие глупости!-Фонсека был полностью переигран Хацкевичем.Он ожидал,что всё будет как обычно.ДК бросится забивать,пару раз попадётся на контратках Шахтёра и всё-игра сделана.А тут он был жестоко обманут в своих ожиданиях.Просчитался,а признаться в просчёте не хватает мужества
- 3
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
24.10.2017 11:45
Чи не є таке "вільне" трактування правил призначення пенальті і покарань за порушення правил гри (а правило, здається, і має певні чіткі визначення - тому і наз. правилом, а не, припустимо, пропозицією) і суддями, і комітетом підставою для корупційних відносин? Може, потрібно щось робити, щоб таких ситуацій з явно неоднозначним трактуванням не було? І карати тих, що це допускають?
- 0
-
L(volex)
- Начинающий писатель
24.10.2017 11:19
А в Днепре с левыми игроками дойти до финала ЛЕ, это не достижение?
- -8
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
24.10.2017 11:39
Достижение - єто либо чемпионство , либо Кубок. Остальное - лузерство...
- 1
-
L(volex)
- Начинающий писатель
24.10.2017 11:43
Выход Динамо в полуфинал ЛЧ - не достижение?
- 3
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
24.10.2017 12:28
Я бьіл в Музее достижений Динамо. Кубок Обладателей Кубков - видел. Суперкубок УЕФА тоже видел. Кубка с названием "полуфинал Кубка Чемпионов" не видел.
- 0
-
Raphael Lantsman(raf1952)
- Эксперт
24.10.2017 23:48
Выход в полуфинал Кубка чемпионов безусловный успех,поскольку
- -1
-
Raphael Lantsman(raf1952)
- Эксперт
27.10.2017 12:05
L(volex) - В 1977г., в 1987г., в 1999г. Какое отношение имеет к этим несом-
- 0
-
Vladimir zhitomir(Vovaz)
- Наставник
24.10.2017 10:38
Франков рулит. Неплохой анализ.
- 3
-
Nikolay NAC(NAC)
- Эксперт
24.10.2017 10:27
у маркевича уже на исходе бабло --вот оно и беснуется -сливая грязь на Динамо - в угоду рыжему--
- 5
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
=====================================================================================
В цьому я повністю підтримую А. Франкова.
Справа в тому, що це ми з Вами, як люди не публічні можемо говорити майже все друг другу. А от таки відомі і публічні особи, як Б.Маркевич (да ще й з врахуванням того, що на моє переконання, він би не проти був би спробувати головним тренером ДК), мав би якось по іншому цю правду доводити на широку публіку.
Так, у ДК не все гаразд, після смерті ВЕЛИКОГО МЕТРА, да і якщо врахувати продаж наших ключових гравців - справжніх ЗІРОК (Шевченка, Реброва, Каладзе, а на сьогодні - Ярмоленка).
Але ж і не можна й говорити, що в Динамо в період з 2000 і до сьогодні не було хороших футболістів і хороших періодів, таких як півфінал ЛЕ, де ми на рівних грали з Шахтарем, да й інші матчі з Шахтарем були на рівні. Да й гравців вистачало добротних: Шацький, Мілевський, Гусев, Ярмоленко.
От лише зміна тренерів (по-моему вже весь колишній склад ДК був у ролі головного тренера) ні як не давала результату (хіба що з першим приходом Сьомін, да й Ребров хоч і з потугами, але і чемпіонами ЧУ і КУ двічі були, і звичайно згаданий півфінал ЛЕ, коли ми доречі в 1/4 обіграли Металіст Маркевича, і в 1/8 Ліги Чемпіонів пробились.
Але давайте реально мислити. У І. Суркіса мабуть зараз немає стільки грошей, щоб запросити у ДК тренера рівня, скажімо Конте, Мауриньо, Фергюсона, Венгера, Й.Лева і їм подібних. А брати аби кого смислу немає. Да й не факт, що скажімо той же Гвардіола, який багато досяг як тренер зіркових команд (де що не гравець, то Мессі чи Роналду), зміг би в наших реаліях, з нашими гравцями, з нашим менталітетом щось створити подібне Барси чи Ман Сіті. Усеодно для цього все треба починати з дитячого футболу. Всім відомо як Барса "лілеяла" "виношувала" з раннього дитинства майбутнього славетного Мессі.
А що в нас вже не має таких хлопчаків, як Шева, Ребров, Ярмоленко. Так є, але для цього потрібно змінити політику виховання нашої молоді. Щоб вже у дитячих командах грали ті, які мають талант, навички, а не ті, за яких платять "бабло".
Да й мабуть потрібно змінювати селекційну роботу у ДК. А то вони витрачають гроші на закордонні відрядження до Європи, а можливо їм треба опуститись з "небес на землю", по їздити по наших селах, невеликих містах, спробувати організувати там турніри з шкіряного мяча, а там можливо зявляться ще нові Шеви і хлопчаки зі "130 кілометру"???
Ні я не дорікаю І. Суркісу, це він витрачає свої гроші на ДК. Але ми вболівальники вже недочекаємось славетних перемог нашого улюбленого ДИНАМО???
нявшихся(с 2002г.) - если не ошибаюсь -11(одиннадцати!) тренерах - украинские игроки со-
ставляли требуемый лимит - 4, осталььные легионеры, а не наоборот.
учетная запись этого пользователя была удалена
Хоча, можливо п.Маркевич і не хотів тими словами образити, але сталося, те що сталося. І можливо п.Маркевич і хотів би бути г.т. Динамо, але тепер уже мабуть це не реально. "Ну то таке...М.Маркевич".
учетная запись этого пользователя была удалена
Так, у ДК не все гаразд, після смерті ВЕЛИКОГО МЕТРА, да і якщо врахувати продаж наших ключових гравців - справжніх ЗІРОК (Шевченка, Реброва, Каладзе, а на сьогодні - Ярмоленка).
Але ж і не можна й говорити, що в Динамо в період з 2000 і до сьогодні не було хороших футболістів і хороших періодів, таких як півфінал ЛЕ, де ми на рівних грали з Шахтарем, да й інші матчі з Шахтарем були на рівні. Да й гравців вистачало добротних: Шацький, Мілевський, Гусев, Ярмоленко.
От лише зміна тренерів (по-моему вже весь колишній склад ДК був у ролі головного тренера) ні як не давала результату (хіба що з першим приходом Сьомін, да й Ребров хоч і з потугами, але і чемпіонами ЧУ і КУ двічі були, і звичайно згаданий півфінал ЛЕ, коли ми доречі в 1/4 обіграли Металіст Маркевича, і в 1/8 Ліги Чемпіонів пробились.
Але давайте реально мислити. У І. Суркіса мабуть зараз немає стільки грошей, щоб запросити у ДК тренера рівня, скажімо Конте, Мауриньо, Фергюсона, Венгера, Й.Лева і їм подібних. А брати аби кого смислу немає. Да й не факт, що скажімо той же Гвардіола, який багато досяг як тренер зіркових команд (де що не гравець, то Мессі чи Роналду), зміг би в наших реаліях, з нашими гравцями, з нашим менталітетом щось створити подібне Барси чи Ман Сіті. Усеодно для цього все треба починати з дитячого футболу. Всім відомо як Барса "лілеяла" "виношувала" з раннього дитинства майбутнього славетного Мессі.
А що в нас вже не має таких хлопчаків, як Шева, Ребров, Ярмоленко. Так є, але для цього потрібно змінити політику виховання нашої молоді. Щоб вже у дитячих командах грали ті, які мають талант, навички, а не ті, за яких платять "бабло".
Да й мабуть потрібно змінювати селекційну роботу у ДК. А то вони витрачають гроші на закордонні відрядження до Європи, а можливо їм треба опуститись з "небес на землю", по їздити по наших селах, невеликих містах, спробувати організувати там турніри з шкіряного мяча, а там можливо зявляться ще нові Шеви і хлопчаки зі "130 кілометру"???
Ні я не дорікаю І. Суркісу, це він витрачає свої гроші на ДК. Але ми вболівальники вже недочекаємось славетних перемог нашого улюбленого ДИНАМО???
учетная запись этого пользователя была удалена
З приводу пенальті: призначати, чи ні.
Саме головне: Поки у нас не введуть систему відеоповторів (бо це "комусь" вигідно), толку з тих "покарань" суддів. Чому в Бундеслізі ввели відеоповтори, не дивлячись на їх "німецький менталітет - робити все за правилами"
Тему щодо судівсього проізволу треба зводити лише до одного -- потрібно вводити відеоповтори. І ніяких більше розмов щодо покарання суддів за неправильне судійство.
Чому ми говоримо про покарання "постфактум", якщо це покарання не змінить результату матчу, і навіть не буде перегравання (а воно і не потрібне). Тому я не бачу смислу цього "покарання", вони як судили, так і будуть судити.
Так, як зазначає п. Артем Франков, є людський фактор -- суддя не побачив момент дотику до руки.
Отже, на мою особисту думку, краще ніж троє чи навіть п'ять суддів, один суддя в полі і відеокамери, а за відео спорних моментів (а їх дуже багато) будуть спостерігать незалежні експерти, які будуть передавати судді в полі інформацію. І це займе всього 15-25 сек. - це не більше ніж коли "валяється" тягнучи час якись там "Срна", "Фред" чи інші.
Також бажано було б, щоб за відео спорних моментів спостерігали на великих екранах глядачі...
Давайте смотреть правде в глаза, Маркевич прав. С Суркисом у Динамо нет перспектив
ЗЬІ. Неизвестно , у кого в вьіходе в финале КУЕФА больше заслуги у Маркевича или у Рамоса, которьій набрал всех игроков и вьістроил командную игру...
добиться его случайно нельзя. Это показывает уровень команды.И добивались его классные команды. Тем более, что с 1955г. не было групповых состязаний, а сразу на вылет. У киевского "Динамо" бы-
вали матчи на ранних стадиях, равные решающим. Шансы победить
в КЕЧ были реально. Увы...
ненным успехам после 2002г. все играющие и работающие в "Динамо"?
карпаты не собирается идти поднимать--патриот липовый --его зарплата от дыма не устраивает