Коментатор Setanta Sport журналист Игорь Бойко — об итогах выступления «Динамо» в осенней части сезона.
Чи то погода така, чи то насправді «Динамо» викликає настрій мерзенно-сірого сьогодення та майбуття.
Без першого у якості каталізатора не обійшлося, але друге теж має свої першопричини.
Дебютний рік Луческу в «Динамо» мав самі лише радісні емоції. Він вдихнув життя в команду, клуб та змусив навіть найбільших ненависників говорити щось на кшталт: «Ну, бл..., є ж розвиток...»
Але осінь 2021-го для «Динамо» — це сірість, блідість, невідворотність, трагічність. Розуміння того, що усі сподівання марні.
Ця команда дуже швидко дісталася до стелі своїх можливостей. Її охарактеризували фразою: «Не соромно програти». «Динамо» навчилося це робити, але не але немає жодної передумови для подальшого кроку. Це якщо говорити про Лігу чемпіонів. Тоді як в чемпіонаті буденність настільки оповила, що динамівці не можуть знайти в собі сил грати і з серцем, і з головою.
Теперішнє «Динамо» — команда рівня УПЛ. Теперіші запасні «Динамо» — гравці рівня середняків УПЛ. Форварди «Динамо» — це знущання над професією. Коли найкращий Гармаш, а Луческу мріє про повернення Бєсєдіна.
Мова про клас. А також те, до чого цей клас призводить. Футболісти «Динамо» ж самі розуміють, що б’ються головою в стелю, не маючи змоги рухатися далі. А бути знову найкращим всього лише в Україні відверто нецікаво. Від цього наснаги команда не отримає. Це теж комплекс проблем.
«Динамо» та його перспективи в глибокому густому тумані. І коли цей осінньо-зимовий туман спаде, то все одно ж залишаться голі дерева.
«Динамо» навіть не просто почало видихатися, воно вже закінчило видихатися. Цю команду важко розвивати. Вона досягла свого піку та має змінитися.
У всіх є свята мрія про те, що можна зібрати команду із власної молоді, яка так чудово виступає на своєму рівні, але це досить слабкий спосіб покращення. Тому що всі, хто готовий грати за першу команду — усі забарні — вже грають за першу команду. Іншим потрібен вишкіл, досвід та вільний світ з конкуренцією. Тоді будуть яремчуки.
Якщо говорити про рух вперед, то потрібні нові обличчя та голодні очі. Звичайно, легко говорити про трансфери за мільйони, але в реальному світі їх не буде. Немає сенсу говорити, що й цій команді лише декілька тих, хто може бути частиною якоїсь сильної команди у майбутньому. Й не фундаментом, а частиною. Адже скелет просідає через відсутність нападника та опорного півзахисника певного рівня.
Це ж Лобановський сказав фразу про те, що скажи, хто в тебе в центрі поля — я скажу, що в тебе за команда. Сидорчук? У мене для тебе погані новини...
Зрозуміла проблема пошуку нападника, дефіцитної позиції, де гравців треба не стільки купувати, маючи статки «Динамо», а розкривати, але в чому проблема знайти центрального хавбека? Їх як айтішніків тепер.
У «Динамо» дуже мало голодних та злих футболістів, які здатні рухати команду вперед. Луческу виглядають ледь не найбільш зацікавленим серед усіх. У нього є мотивація, а у деяких футболістів очі скляні.
Цьому «Динамо» потрібний новий Луческу. Смолоскип, який запалить світло у темряві та вкаже напрямок руху. Луческу не як людина, а явище.
Якщо говорити про конкретику, то все зводиться до одного моменту. «Динамо» знову потрібний менеджер, який би виконував просту роботу спортивного чи генерального директора.
Команді потрібен нападник, центральний захисник, центральний півзахисник та ще один універсальний гравець атаки. Правий захисник та вінгер під запитанням, адже там якась дивна конкуренція з тих, хто є.
Бущан, Буяльський, Забарний, Миколенко, Шапаренко — ось це фундамент нової команди. Тут немає Попова, адже він має лікуватися менше, ніж грати. Сидорчук, Кендзьора, Бойко, Гармаш, Караваєв — це гарні професіонали, які можуть допомогти у тренувальному процесі, але не мають бути лідерами команди.
Клубу потрібно вирішувати ситуацію з Циганковим, який й досі найкращий у цій команді, але все більше та більше відчувається ефект клітки. Може він й не полетить, але відкрийте ці бісові дверцята. Впаде — то впаде.
Інша проблема перенасичення футболістами, які клубу не потрібні. Вже зараз в першій команді є пласт тих, кого потрібно перетворювати на нових яремчуків. Шепелєв, Леднєв, Супряга мають певний потенціал, але не можуть його зреалізувати. Оренда з правом викупу. Чи усі хочуть бути андрієвськими, а не яремчуками?
А тепер ще повернеться ціла група матросів-найманців зі своєї морської пригоди, усіх їх потрібно кудись подіти. Зараз все це нагадує кімнату, де гралася однорічна дитина та залишила за собою розгардіяш. І є два варіанти: скласти все або піти геть зі словами, що якось все буде. Який варіант робочий для «Динамо»?
Звичайно, це не та непозбувна бентега часів Михайличенка-2020, але все одно щось тужливе та важке.
Iгор Бойко
Динамо живёт и будет жить, будет развиваться, насколько это будет возможно. Это в конце концов только игра, но она, как выяснилось, отражает жизнь, где недовольных в сотни раз больше, чем тех, кто пытается что-то делать. Так вот, в среде первых мир загинается, и они ищут виноватых среди вторых, для которых мир движется вперёд и имеет прекрасные перспективы. Каждый имеет право выбирать, где им больше нравится. Тут никакие доводы не работают. Это нутро человека.
-
Nemesar Nemesarenko
- Опытный писатель
14.12.2021 10:41
гравці не мають відповідного рівня базової індивідуальної майстерності,звідси і невпевненість у власних силах у зустрічах з висококласним суперником,тому в іграх ЛЧ виходять з повними штанами ще до матчу, біготня за суперником с палаючими очима вже нічого не дає динамівський пресинг легко розбивають,перед високим ворожим пресингом починаеться паніка тому організованого виходу з оборону в атаку немає,передачі у боротьбу або супернику,навіть якщо б був класний форвард це не вирішило проблеми тому що обмаль креативних футболістів Вітіньо,Шапаренко Буяльский,Циганков ось і усе і взагалі відсутні ті хто може відбирати в центрі поля я б перевів Гармаша на позицію опорника або потрібно купувати опорника потужного,високого як колись були Леко та Гусін.щодо нападника думаю все ж заграє Рамірес та повернеться Беседін.потрібен і центральний захисник з технікою та першею передачею тому Луческу хотів вілтку підписати колумбійця з Америки Калі.легіонери які були придбані до Луческу дуже низького рівня вони повинні бути лідерами а грають гірше вихованців,недарма Дід майже всіх розігнав.перебудова команди триває думає в наступному році будуть грати краще.
- 0
-
Nazar Nazaricov
- Эксперт
14.12.2021 07:05
Динамо уперлось в проблему всех лидеров третьесортных чемпионатов , когда у себя в стране ты стабильно борешся за первое , второе место а в Европе ты никто . Дальше либо вкладывать миллионы в команду ( и добиться максимум выхода из группы ЛЧ) либо оставить все как есть . Суркис во времена когда денег было валом выбирал первый вариант ( вспомните состав времен тренера Блохина ) . Сейчас денег таких у него нет , поэтому второй вариант .
- 0
-
Nemesar Nemesarenko
- Опытный писатель
14.12.2021 10:46
Динамо вперлося в проблему яку само створило неефективного використання коштів у попередні роки,треба було більше вкладати у дітей та дитячих тренерів яких потрібно було запрошувати з-за кордону та готувати власних дитячих тренерів.у нас футбол зупинився у своєму розвитку,у інших країнах навіть раніше нефутбольних успішно розвивається.
- 0
-
Nazar Nazaricov
- Эксперт
14.12.2021 12:08
Цілком згоден з Вашою думкою ...... я навіть свого часу зробив невеликий бізнес проект (для себе) , де розрахував , що після вікриття 7 футбольних шкіл (прайс дешевже ніж за умовного Кенджери чі Вітіньо) у різних областях України всі затрати окупяться продажою одно футболіста протягом року ! Якщо це поставити на потік - Динамо матиме кожного року біля 500 гравців , з яких можно вибирати і 1-3 яких можно продати та отримати чималий прибуток .... але цім потрібно займатися , та в нашій країні цікаві лише ті проекти , які приносять кошти вже завтра ........
- 0
-
Nazar Nazaricov
- Эксперт
14.12.2021 07:05
Динамо уперлось в проблему всех лидеров третьесортных чемпионатов , когда у себя в стране ты стабильно борешся за первое , второе место а в Европе ты никто . Дальше либо вкладывать миллионы в команду ( и добиться максимум выхода из группы ЛЧ) либо оставить все как есть . Суркис во времена когда денег было валом выбирал первый вариант ( вспомните состав времен тренера Блохина ) . Сейчас денег таких у него нет , поэтому второй вариант .
- 0
-
Nik Tor(tornik)
- Старожил
14.12.2021 05:17
Я ніколи не мав такої проблеми з гравцями як тепер. Готовий заплатити аби Караваєв десь подівся з команди. Просто не можу дивитися як він б‘є вище воріт кожного разу. І ще ДеПену в цьому сезоні. Не знаю, хто посприяв появі цих ігрочил в комадні. Щоб він бу здоровий, за те що зробив таке.
- -1
-
Sergey(arahorn)
- Эксперт
14.12.2021 01:21
Ну, автор чем то напомнил Тимошенко с сакраментальным: усьо пропало... А то, что не хватало нормального психолога ни при Хацкевиче, ни при Михайличенко - не новость, команда была плохо управляема....Мирча вроде бы не плохой психолог, но надо же понимать, сколько человеку лет, хорошо хоть так тянет...А был бы Лобановский, он бы сделал таки команду и с теми, что есть - в 90-х по-сути так и было и никому до этого особо не известные игроки заиграли аж бегом... :)
- 0
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
13.12.2021 23:49
на ніч згадалися факти з минулого року , які можливо будуть корисні для коментатора з Сетанти Ігоря Бойко .
- 1
-
denis Denis(Denik30)
- Наставник
13.12.2021 21:37
Згоден з автором на 99%.Бойко, Кендзьора,Гармаш звичайно не на провідних ролях, але в певний час можуть допомогти ДК.Найбільш прикро, що для більшості гравців, програш став, абсолютно нормальним явищем...
- 1
-
Николай Николай(nicolai_1950)
- Старожил
13.12.2021 20:39
У автора проблема с психикой.Лечиться надо!
- 2
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
13.12.2021 20:33
минулий рік станом на 18 тур - 38 забитих - 13 пропущених .
- 3
-
Валера Курпец
- Начинающий писатель
13.12.2021 21:36
Вы бы посчитали, сколько они забили в Лиге чемпионов, а чемпионат Украины- это не показатель.
- 0
-
Павел Pavel58(pavel58)
- Эксперт
14.12.2021 09:14
Два года назад мы даже из группы ЛЕ не вышли и о ЛЧ даже не мечтали ...
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
13.12.2021 20:29
Фразу "Покажите мне вашу полузащиту..." молва приписывает не Лобановскому, а Маслову.
- 1
-
Фёдор
- Наставник
13.12.2021 20:09
Миколенко я бы не выделял. Три года назад да, сейчас нет. Во первых он не просто катастрофически одноногий футболист, но его рабочая нога не играет ни подъёмом, ни внешней стопой, а только щёчкой. Ему даже чтобы удобно ударить по мячу нужно туловище повернуть. Поэтому его, если мы хотим чтобы он играл за сборную, нужно продать и притом срочно. Возможно в зарубежном клубе ему укажут на его недостатки. В Киеве же его уже и не научат ничему, возможно поэтому он и деградирует с каждым годом. Если ему дадут мяч в свободную зону, то он ещё и может прострелить вдоль ворот. Индивидуально же обыграть соперника не умеет. Вот поэтому при получении мяча, если перед ним соперник, он как правило откидывает мяч в средину поля центральным защитником. Это что касается атаки. Что касается защиты, то очень много ошибок, особенно в выборе позиции. Возможный его прогресс? Да, но при одном условии: если сам этого захочет, а этого пока, к сожалению, не видно. Ну конечно же и Буяльского я бы не выделял.
- 1
-
Борис
- Наставник
13.12.2021 20:05
Всего полтора года назад, когда действительно была совершенно безнадёжная команда, команда без игры, без желания, без еврокубков, когда команды на самом деле не было, почему-то таких апокалиптических высеров не было. А сейчас, буквально за последние несколько дней, их полилось, как из рога изобилия. И здесь на сайте и среди "журналистов". Неужели сейчас хуже, чем тогда, неужели все эти "ясновидящие" не увидели насколько за это время изменилась команда? Какой потолок, какой ваш опыт позволяет видеть то, чего не видит старый опытный тренер? Если бы это было так, то он первым бы сказал об этом и поднял руки. Это какая-то болезнь, всегда и во всём видеть только мрак и, самое главное, получать от этого удовольствие. Это такой депрессивный взгляд на мир.
- 7
-
Вiктор Вiкторiв(Viktor5)
- Наставник
13.12.2021 21:00
Категорически ОДОБРЯМС!!!
- -1
-
Карма поруч
- Наставник
13.12.2021 20:05
- 3
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
13.12.2021 20:20
зауваження слушне , але не на сто процентів достовірне .
- 3
-
Карма поруч
- Наставник
13.12.2021 21:19
- 2
-
Вечно Молодой(Roa)
- Наставник
14.12.2021 06:50
Любой сезоне после Хацкевича покажется фееричным.
- 2
-
Snider M
- Опытный писатель
13.12.2021 19:59
- 1
-
victor3 Nazar
- Наставник
13.12.2021 18:59
Бущан, Буяльський, Забарний, Миколенко, Шапаренко — ось це фундамент нової команди.
- 0
Еще комментарииЗ іншими ще є якісь надії і сподівання. Ці ветерани дограють, без них ніяк. Інші ще молоді і може виростуть ще до золотих м‘ячів :).
Минулого року з 18 перших матчів у Лізі чемпіонів , Супекубку України , чемпіонату України команда Динамо зіграла 14 у Києві .
На виїзді 1 гра у кваліфікації ЛЧ з трьох , Минай , Дніпро , Маріуполь проводили свої домашні матчі у Києві .
На виїзді грали з Рухом та Інгульцем .
Також три гри на виїзді у групі ЛЧ ,та три гри у Києві .
У цьому році Динамо грає більш рівномірно .
Цього року - 47 забитих , 9 пропущених .
Динамо живёт и будет жить, будет развиваться, насколько это будет возможно. Это в конце концов только игра, но она, как выяснилось, отражает жизнь, где недовольных в сотни раз больше, чем тех, кто пытается что-то делать. Так вот, в среде первых мир загинается, и они ищут виноватых среди вторых, для которых мир движется вперёд и имеет прекрасные перспективы. Каждый имеет право выбирать, где им больше нравится. Тут никакие доводы не работают. Это нутро человека.
учетная запись этого пользователя была удалена
Станом на 18 тур у Динамо було на два набраних очка менше .
При тому станом на зимового чемпіона 20/21 дійсно була однакова втрата очок , але при всьому Динамо було вище Шахтаря.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Буяльский здесь слабое звено.