УАФ повідомила: у відповідь на її запит Joma заявила, що не має стосунку до презентації нової форми російського «Зеніту».
«У відповідь на запит «УАФ Маркетинг» головний офіс іспанської компанії Joma повідомив, що не має відношення до розробки й презентації нової форми російського клубу.
У листі компанії повідомляється: «Ми підтверджуємо, що штаб-квартира Joma в Іспанії припинила всю нашу спонсорську діяльність зі спортивними командами з росії та білорусі. У нас немає прямого контакту — ні комерційного, ні спонсорського — з будь-яким професіональним клубом там (у Росії та Білорусі — ред.), і ми не були в курсі та не маємо жодного відношення до запуску й кастомізації/індивідуального стилю нової форми «Зеніту».
У відповідь на запитання, як так сталося, що російський клуб презентував форму саме компанії Joma, у листі повідомляється, що ці «футболки були розповсюджені компанією Wildberries. Це роздрібний продавець, який може отримувати товари з нашого каталогу на відкритому ринку, де ми не маємо ніякого контролю», — йдеться у повідомленні на сторінці УАФ у Facebook.
До речі щодо реклами.
Те, що читати новини через назойливість реклами майже неможливо, то ще не сама страшна біда. А от те, що спортивний сайт мого улюбленого Динамо, заради бабосиків невпинно рекламує куріння, це вже вибачте, жахає! Боюсь, що скоро діло дійде й до слабоалкогольних напоїв...