Як уже повідомлялося, напередодні у відповідь на запит УАФ Joma офіційно заявила, що не має відношення до презентації нової форми російського «Зеніту».
Нібито футболки російського клубу були поширені роздрібним продавцем на відкритому ринку, який іспанська компанія не контролює.
Однак деякі факти змушують засумніватися в щирості менеджменту Joma. Так, у її магазині немає жодного товару, який би за дизайном нагадував ту форму, якою похвалився «Зеніт». А ось у магазині «Зеніту» особливо звернули увагу на маркування новопридбаної амуніції — на внутрішньому боці шийної частини футболки красується напис, який говорить про те, що комплект розроблено ексклюзивно для клубу.
У зв’язку з цим уболівальники задаються питанням: чи задовольнила відповідь Joma УАФ і відповідно чи продовжить наша асоціація співпрацю з таким «партнером».
Але як мінімум було б непогано призупинити контракт з іспанцями до з`ясування всіх обставин справи