Регистрация, после которой вы сможете:

Писать комментарии
и сообщения, а также вести блог

Ставить прогнозы
и выигрывать

Быть участником
фан-зоны

Зарегистрироваться Это займет 30 секунд, мы проверяли
Вход
Salvador
Имя:
foot baller
Статус:
Читатель (3 комментария)
Зарегистрирован:
13.05.2011 22:06
Карма:
0
Топ-10 блогеров:
Да
  • Прокомментировал пост → Билеты на Евро 2012!

    Зверніть Увагу!
    За умовами УЄФА: "під кінцевим строком здійснення оплати необхідно розуміти дату надходження платежів на рахунок одержувача, а не дату замовлення вами послуги грошового переказу".
    Тобто навіть сама внутрішньо-банківська операція з перерахунку Укрсоцбанком платежу на рахунок УЄФА може зайняти декілька днів. Адже це закордонний рахунок.
    Отже, якщо навіть отримати листа на руки 16-17 числа і одразу ж оплатити рахунок - Нема гарантії, що кошти надійдуть вчасно, тобто до настання 00.годин 18.05.11.
    А відповідно до умов УЄФА: "якщо Ви не здійсните грош. переказ протягом того терміну, що зазначено у даному листі (тобто до 18.05.11), Вашу заявку буде скасовано".

    Вчора отримав таке повідомлення:
    Якщо Ви отримаєте листа до 18 травня, то оплата повинна здійснитися до 18 травня.
    Якщо оплата не буде внесена Вами до 18 травня, УЄФА зв"яжеться з Вами для того, щоб з"ясувати причину та запропонувати новий термін сплати, якщо це відбулось не з Вашої вини.

    Цікаво, як УЄФА буде зясовуватись наявність саме моєї вини? А, якщо я отримаю листа в останній момент (за декілька годин) до спливу терміну сплати рахунку?
    Невстиг добігти до банку - це моя вина чи вина поштової служби?
    А відповідно до тих же умов УЄФА: УЄФА не відповідає за недоліки в роботі поштових служб.
    Телефонний автовідповідач повідомляє: УЄФА не відповідає за достовірність інформації наданої оператором інформаційного центру.
    Дуже дивує, що на самому на сайті УЄФА, який є єдиним офіційним джерелом інформації, не має оголошення про те, що УЄФА буде з"ясовувати причину та пропонувати новий термін сплати.
    Хотілося б знати, яким же чином можливо буде вчасно сплатити за квитки якщо лист надійде в останній день?
    Що саме УЄФА розуміє під наявністью вини у несплаті?

    Хто не хоче втратити свої квитки і гроші - пишить їм на пошту, телефонуйте, нехай дають конкретні відповіді!! Нехай зроблять оголошення для всіх на офіційному сайті, а не кожному окремо відписки на електронку!!!
    А то потім нічого неможливо буде довести, відпишуться, що ви порушили умови і ваша заявка була скасована, без компенсації витрат.

    13.05.2011, 22:20
  • Прокомментировал пост → проблема с оплатой билетов на Евро

    Зверніть Увагу!
    За умовами УЄФА: "під кінцевим строком здійснення оплати необхідно розуміти дату надходження платежів на рахунок одержувача, а не дату замовлення вами послуги грошового переказу".
    Тобто навіть сама внутрішньо-банківська операція з перерахунку Укрсоцбанком платежу на рахунок УЄФА може зайняти декілька днів. Адже це закордонний рахунок.
    Отже, якщо навіть отримати листа на руки 16-17 числа і одразу ж оплатити рахунок - Нема гарантії, що кошти надійдуть вчасно, тобто до настання 00.годин 18.05.11.
    А відповідно до умов УЄФА: "якщо Ви не здійсните грош. переказ протягом того терміну, що зазначено у даному листі (тобто до 18.05.11), Вашу заявку буде скасовано".

    Вчора отримав таке повідомлення:
    Якщо Ви отримаєте листа до 18 травня, то оплата повинна здійснитися до 18 травня.
    Якщо оплата не буде внесена Вами до 18 травня, УЄФА зв"яжеться з Вами для того, щоб з"ясувати причину та запропонувати новий термін сплати, якщо це відбулось не з Вашої вини.

    Цікаво, як УЄФА буде зясовуватись наявність саме моєї вини? А, якщо я отримаю листа в останній момент (за декілька годин) до спливу терміну сплати рахунку?
    Невстиг добігти до банку - це моя вина чи вина поштової служби?
    А відповідно до тих же умов УЄФА: УЄФА не відповідає за недоліки в роботі поштових служб.
    Телефонний автовідповідач повідомляє: УЄФА не відповідає за достовірність інформації наданої оператором інформаційного центру.
    Дуже дивує, що на самому на сайті УЄФА, який є єдиним офіційним джерелом інформації, не має оголошення про те, що УЄФА буде з"ясовувати причину та пропонувати новий термін сплати.
    Хотілося б знати, яким же чином можливо буде вчасно сплатити за квитки якщо лист надійде в останній день?
    Що саме УЄФА розуміє під наявністью вини у несплаті?

    Хто не хоче втратити свої квитки і гроші - пишить їм на пошту, телефонуйте, нехай дають конкретні відповіді!! Нехай зроблять оголошення для всіх на офіційному сайті, а не кожному окремо відписки на електронку!!!
    А то потім нічого неможливо буде довести, відпишуться, що ви порушили умови і ваша заявка була скасована, без компенсації витрат.

    13.05.2011, 22:19
  • Прокомментировал пост → Кому-нибудь пришло письмо от уефа с реквизитами оплаты за билеты на Евро 2012?

    Зверніть Увагу!
    За умовами УЄФА: "під кінцевим строком здійснення оплати необхідно розуміти дату надходження платежів на рахунок одержувача, а не дату замовлення вами послуги грошового переказу".
    Тобто навіть сама внутрішньо-банківська операція з перерахунку Укрсоцбанком платежу на рахунок УЄФА може зайняти декілька днів. Адже це закордонний рахунок.
    Отже, якщо навіть отримати листа на руки 16-17 числа і одразу ж оплатити рахунок - Нема гарантії, що кошти надійдуть вчасно до настання 00.годин 18.05.11.
    А відповідно до умов УЄФА: "якщо Ви не здійсните грош. переказ протягом того терміну, що зазначено у даному листі (тобто до 18.05.11), Вашу заявку буде скасовано".

    Вчора отримав таке повідомлення:
    Якщо Ви отримаєте листа до 18 травня, то оплата повинна здійснитися до 18 травня.
    Якщо оплата не буде внесена Вами до 18 травня, УЄФА зв"яжеться з Вами для того, щоб з"ясувати причину та запропонувати новий термін сплати, якщо це відбулось не з Вашої вини.

    Цікаво, як УЄФА буде зясовуватись наявність саме моєї вини? А, якщо я отримаю листа в останній момент (за декілька годин) до спливу терміну сплати рахунку?
    Невстиг добігти до банку - це моя вина чи вина поштової служби?
    А відповідно до тих же умов УЄФА: УЄФА не відповідає за недоліки в роботі поштових служб.
    Телефонний автовідповідач повідомляє: УЄФА не відповідає за достовірність інформації наданої оператором інформаційного центру.
    Дуже дивує, що на самому на сайті УЄФА, який є єдиним офіційним джерелом інформації, не має оголошення про те, що УЄФА буде з"ясовувати причину та пропонувати новий термін сплати.
    Хотілося б знати, яким же чином можливо буде вчасно сплатити за квитки якщо лист надійде в останній день?
    Що саме УЄФА розуміє під наявністью вини у несплаті?

    Хто не хоче втратити свої квитки і гроші - пишить їм на пошту, телефонуйте, нехай дають конкретні відповіді, нехай зроблять оголошення для всіх на офіційному сайті, а не кожному окремо відписки на електронку!!!
    А то потім нічого неможливо буде довести, відпишуться, що ви порушили умови і ваша заявка була скасована, без компенсації витрат.

    13.05.2011, 22:11
Пополнение счета
1
Сумма к оплате (грн):
=
(шурики)
2
Закрыть