Перед матчем з Метлургом потрапив в дуже неприємну ситуацію і закликаю обговорити шляхи виходу з неї, бо припускаю, що не я один витратив через це купу нервів позавчора ). Причому давайте не просто огульно писати, що хтось там неправий чи взагалі паскуда остання )), а пропонувати робочі варіанти вирішення проблеми.
Кращі ідеї всіма доступними способами буду намагатися донести до відповідних служб клубу.Відбувалося наступне: погожого суботнього вечора я з близькими мені людьми, "озброївшись" прекрасним настроєм, вирушив на відкриття сезону щоб насолодитися грою улюбленої команди, подивитися у дії іменитих новачків клубу і отримати задоволення від якісного футболу. Знаючи, що матч не самий рядовий і можливо буде ажіотаж, на стадіон прибув за дві години до початку гри щоб встигнути купити квитки, спокійно без тисняви зайняти своє місце на трибуні і подивитися розминку Динамо.
Підходячи до Олімпійського насторожив той факт, що каси Палацу Спорту зачинені. На Троїцькій площі біля кількох працюючих віконець витяглися 30-40 метрові черги, між якими снували хлопці, котрі пропонували купити квиточки в 1,5 рази дорожче від номіналу. Чим ближче до матчу, тим напруженнішою ставала атмосфера біля кас, почали відростати альтернативні хвости у черги, таким чином склалася наступна ситуація:
Почалася тиснява, пішла в хід нецензурна лексика, спалахнули дрібні конфлікти з застосуванням фізичної сили. Все це на фоні спеки і усвідомлення того, що матч вже починається, а стояти ще хвилин 20! Тобто, щоб купити у день матчу квиток, необхідно прийти до каси за 2,5 години до початку гри. На довершення всього у віконці повідомили, що комп'ютер зламався і що стояти далі немає cенсу. Порахувавши, що відстояти ще одну таку чергу, означає потрапляння на стадіон в кращому випадку на середину другого тайму-я швиденько поїхав додому і побачив повністю половину гри.
На закономірні зауваження, мовляв треба потурбуватися про квитки за кілька днів до матчу відповім, що для мене це нетипова ситуація, оскільки кілька років підряд купував абонемент, а в цьому році просто не встиг. Але далеко не у всіх є можливість вирішувати питання з квитками заздалегідь (наприклад, спонтанно вирішили піти сім'єю на матч, хвороба або відсутність в місті). І чому наш рідний клуб повинен втрачати тисячі вболівальників через недостатній рівень сервісу? Чому люди, котрі привчають дітей до походів на стадіон з ранніх років повинні паралельно привчати їх до радянського типу черг з безладом і матами?
Динамо задекларувало курс на збільшення кількості вболівальників на стадіоні, тож озвучуйте свої пропозиції з приводу боротьби за вболівальника в коментарях. Отож:
1) Привести в робочий стан систему онлайн купівлі квитків на сайті Олімпійського (зараз вона заблокована через проблеми з пересиланням електронних документів поштою). Крім того є пропозиція щодо вдосконалення системи по аналогії з залізничним транспортом: виділити для обміну електронних квитків на звичайні окрему касу.
2) Як варіант, почати продаж квитків у декількох відділеннях банку по Києву (як це робить інший усім відомий клуб Прем'єр Ліги).
3) Або взяти на озброєння передовий досвід ще одного клубу (немає нічого поганого в запозиченні розумних ідей) та продавати квитки через термінали поповнення рахунків мобільних опереторів. Таких терміналів по місту сотні. Розддруковується чек зі штрих-кодом, сектором, рядом і місцем, який одночасно є повноцінним квитком.
З етичних причин не називаю назви клубів але ці системи працюють, чому ж їх не запровадити у нас?
P.S. Найголовніший фактор, який допоможе збільшити відвідуваність стадіону-гарна переможна гра Динамо але це більше питання до тренерського штабу )).
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости