Президент киевского «Динамо» Игорь Суркис в эфире телепрограммы «Профутбол» на канале «2+2» рассказал о трансферных проблемах и задачах клуба.
— Все хотят, чтобы «Динамо» всегда выигрывало, но есть определенные обстоятельства. И если мне думать о новом тренере после каждого поражения, то лучше футболом не заниматься. Хацкевич делает все, что сейчас возможно. Да, у нас по объективным причинам не получилось усилить команду летом. Футболисты, которых мы хотели пригласить, не хотят ехать в наш чемпионат. Но ушел от нас практически один Ярмоленко. Все остальные ребята играют.
Конечно, заменить Андрея очень трудно. Это был лидер команды, делал на поле то, что многим надо еще учиться делать. Но мы ждем зимнее трансферное окно, может, нашим селекционерам удастся более продуктивно сработать на трансферном рынке. Во всяком случае, те позиции (крайних защитников), которые Хацкевич хотел усилить, мы усилили. Как эти ребята будут дальше прогрессировать, зависит уже от тренерского штаба.
Играет вся команда, но каждый должен отвечать за свою игру. Никто ведь не критикует Гармаша, когда он ошибается, или Хачериди. Все смотрят на тех, кого мы пригласили. Но, может быть, эти ребята не влились еще в коллектив. Я не тренер, мне сложно оценивать качества футболистов. Моя задача, по возможности, подписать тех, кого хочет видеть тренерский штаб. Допустим, Кадар — основной защитник, капитан сборной Венгрии. Я не могу говорить, что он играет плохо. Но должна играть вся команда. А если мы будем спихивать неудачи на отдельных личностей, то у нас ничего не получится.
Если команда играет, то она играет. Но на сегодняшний день мне не нравится результат. Вида? У меня с ним был разговор. Я ему предлагал продлить контракт, нона его условиях у меня нет возможности это сделать. Будем искать центрального защитника. Будем зимой усиленно работать на трансферном рынке. Предложения по Хачериди? Я об этом ничего не слышал. Мы с ним разговариваем, у него до лета контракт, и если у него будет желание, возможность и мотивация играть в киевском «Динамо», я думаю, что проблем продлить с ним соглашение не будет, — сказал Игорь Михайлович.
Текстовая расшифровка — Dynamo.kiev.ua, при использовании материала гиперссылка обязательна!
учетная запись этого пользователя была удалена
-
Raphael Lantsman(raf1952)
- Эксперт
25.10.2017 00:24
Зачем надеяться на легионеров? Где постоянное пополнение украинских игроков?
- 0
-
АНАТОЛИЙ
- Начинающий писатель
24.10.2017 10:29
...в первую очередь должен быть хороший тренер...игроки придут...второе, где воспитанники школы динамо.
- 1
-
Егор Кухарский(aprikol)
- Наставник
23.10.2017 22:53
фраза "лучше футболом не заниматься" з вуст Ігоря Михайловича звучить як утопічна мрія.. 15 років президентства цієї людини - 15 років поступової деградації Динамо Київ.. на жаль він сам навряд це зрозуміє
- 3
-
А Б(bandriy)
- Читатель
23.10.2017 21:49
Вам потрібно починати з зміни всіх директорів ФК. Вони явно не на своєму місці. Брати нових людей, які будуть розуміти що роблять, молодих, амбітних. Повірте є багато гравців, які є просто недооцінені і які добре грають і до нас поїдуть, не потрібно за них платити космічні гроші, після розпаду тих самих команд "Металіста" і "Дніпра" невже в тих командах не було достойних гравців, - були (Тайсон, Марлос і Азеведо перейшли в ШД, де були скаути ДК), вільними агентами пішли Соса і Хавєр, - невже це погані гравці? Джуліано і Матеус в Дніпрі - де скаути ДК? Це ті гравці які реально могли підсилити ДК і їх непотрібно було шукати.
- 2
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
23.10.2017 20:20
"Игорёня", к тебе не хотят ехать!
- 1
-
yuri khahlyuk
- Читатель
23.10.2017 20:00
Суркисам надо продавать клуб, они не в состоянии содетжать Динамо.
- 1
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
23.10.2017 20:54
Да! Но покупателей нет, за всё время был лишь один ахметовский хмырь с заданием "угробить" команду, но вовремя сбежал "овощ"!
- -1
-
Сергей И.(sergo-78-78)
- Эксперт
23.10.2017 17:03
Но мы ждем зимнее трансферное окно, может, нашим селекционерам удастся более продуктивно сработать на трансферном рынке.
- 1
-
Virsma
- Старожил
23.10.2017 16:51
- 8
-
Евгений ДК(malyk7)
- Наставник
23.10.2017 15:49
Главная фраза и оценка нынешнего ТШ прозвучала так :
- 0
-
(sashka76)
- Опытный писатель
23.10.2017 14:37
Своих надо воспитывать! Своих
- 4
-
L F(Leonard)
- Эксперт
23.10.2017 14:11
Бешикташ сейчас на подъёме. Три победы в ЛЧ о многом говорят. И, судя по согласии Виды перейти в турецкий чемпионат, деньги у владельца этого клуба есть немалые. Есть только одно но. Назовите хотя бы одного мало мальски известного игрока, перешедшего из чемпионата Украины, который заиграл стабильно в Турции. Увы, таких лично я не припомню. А если они и есть, то единицы. Поэтому у Виды до Нового года есть время подумать.
- 1
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
23.10.2017 14:21
Если у Виды не заладится игра, то ничего хорошего его там ни ждёт.
- 1
-
Стефан
- Начинающий писатель
23.10.2017 12:06
- 8
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
23.10.2017 13:03
"будувати захист через кваліфікованих гравців центральної зони" - ось підуть Віда з Хачеріді - от тоді й почнете будувати без відповідних виконавців. За рахунок "кваліфікованих гравців центральної зони".
- 3
-
helphelp
- Наставник
23.10.2017 13:16
А в чому проблема - хай йдуть Хач та Віда - може пора дати дорогу молодим та виростити їм кращу заміну?
- 0
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
23.10.2017 13:41
Хай молоді виграють хоч на своєму рівні. Бо ця тема - молоді - кращі, простотема для спекуляцій. Практика у молоді є: дубль та свої роки. Якщо вони програють там - нічого їм робити на більш високому рівні. Хай йдуть до середняків ЧУ, а гравців до основи доведеться купувати.
- 2
-
helphelp
- Наставник
23.10.2017 17:03
Так а молоді якраз все в тому році на свому рівні і виграли... ну окрім ЛЧ молодіжної...
- -2
-
Стефан
- Начинающий писатель
23.10.2017 18:51
- -1
-
helphelp
- Наставник
23.10.2017 13:13
Про молодих це влучно!
- 1
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
23.10.2017 13:51
А я згоден, що послабив! Саме так! Так це ще "візуально", бо ви й гадки не маєте, які завдання поставив перед Бєсєдіним тренер. І якщо він залишився ним незадоволеним, то це означає лише одне: завдання він не виконав. І саме це ТРЕНЕР пояснюватиме ГРАВЦЕВІ, а не ви - тренерові.
- 0
-
helphelp
- Наставник
23.10.2017 17:05
А якщо я залишився незадоволений тернером - то як по Вашому, тренер виконав совю роботу?
- 0
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
23.10.2017 20:01
Якби Ви його призначали, то мали б право його звільнити.
- 0
-
Роман Малиновский
- Наставник
23.10.2017 11:57
Зачем заграница?Вот парень воспитанник Динамо Киев уже не то что стучится и даже громко в двери основной обоймы, а хет триками пробивает бронедвери, которые с петель слетают.Вот усиление в лице молодого футболиста, украинца.А если к нему еще добавить тех молодых, которые на чужине в арендах томятся...Не упустите Дмитрия Хлебаса!
- 2
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
23.10.2017 12:55
Роман Малиновский, вы, случайно, не родственник кого-то из дублеров? А то ведь с ваших слов получается, что нужно срочно весь дубль перевести в основу... Не так ли? А где были ваши протеже, когда слили ДУБЛЮ Шахтера у себя дома??? 0:2 - помните?
- 0
-
helphelp
- Наставник
23.10.2017 13:10
Ні - просто якщо тратити 10 років на виховання гравця у своїй школі і потім його зовсім не використовувати в основній команді - то для чого нам такий бізнес?
- -1
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
23.10.2017 13:18
Так що? Ви стверджуєте, що кожен, хто закінчив школу Динамо, повинен автоматично потрапяли у основу? А ви пам’ятаєте, скільки випусків та скільки виконавців щороку?
- 0
-
helphelp
- Наставник
23.10.2017 20:26
Ні, тільки кращі
- 0
-
Роман Малиновский
- Наставник
23.10.2017 14:55
Александр Франклин!Вы меня не спрашивайте чей я родственник и кто мне родственник и я у вас тоже не спрошу.Что означает "слили ДУБЛЮ Шахтера"?У вас есть факты?Если есть факты, то обращайтесь в компетентные органы.О каких "моих протеже" вы говорите?
- -1
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
23.10.2017 15:47
Факты в турнирной таблице: 21 октября 2017 «Динамо U-21» — «Шахтер U-21» — 0:2.
- 0
-
helphelp
- Наставник
23.10.2017 20:27
Ми говоримо про минулий рік - там гарні результати...
- 1
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
25.10.2017 16:16
А ви вважаєте, що нові тренери повинні були тренувати так, як попередні? А як це можна зробити, коли тренери інші? Чи ви сподівались, що нових тренерів змусять думати так, як Ребров? Чи, може, як Ріанчо?
- 0
-
Роман Малиновский
- Наставник
24.10.2017 16:32
я никого не рекламирую, как и многим, мне б хотелось что б в основе Динамо Киев играли воспитанники клуба!
- 0
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
25.10.2017 16:25
Ну и мне бы хотелось. И что? Значит ли это, что, как бы это ни отражалось на результате, ставить нужно обязательно только своих воспитанников? Ведь то, что "свои лучше" - исключительно ваша точка зрения. Вы допускаете, что, во-первых, у тренера она может быть другой, а во-вторых, он, все же, воспользуется СВОЕЙ точкой зрения, а не вашей?
- 0
-
Роман Малиновский
- Наставник
23.10.2017 11:49
Пораздавал футболистов по арендам, теперь отмазки лепят.Андриевский, хорошо что попал в надежные руки Вернидуба и вот результат!
- 0
-
Мр Эбенезер Дорсет, эсквайр(kna)
- Эксперт
23.10.2017 12:31
Один раз забил три гола?
- 0
-
helphelp
- Наставник
23.10.2017 13:08
Людина вже забиває... причому тільки-тільки починає грати під керівництвом нормального тренера...
- -1
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
23.10.2017 13:21
Сходіть хоч раз на тренування. Та познайомтесь, чим саме на тренуванні займається "нормальний тренер". І, як мені пам’ятається, у Зорі питання, як потрапити до першої шістки. Вам про таке також мріється? Саме таке досягнення "нормального тренера" вам імпонує?
- 2
-
Роман Малиновский
- Наставник
23.10.2017 14:58
Я хочу бачити свій улюблений клуб Динамо Київ- найсильнішим в Україні!
- 0
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
23.10.2017 15:48
Напишите это на флаге и пройдитесь пешим маршем по Крещатику. Может - поможет...
- 0
-
Роман Малиновский
- Наставник
24.10.2017 16:27
Только не указывайте мне что делать и я вам не скажу куда пойти!
- 0
-
Александр Франклин Осборн(alexandr_fo)
- Эксперт
25.10.2017 16:28
Вы даже не понимаете, что цена вашему "хочу" нулевая. Ничего за ним не стоит в принципе. И если я вам предложил единственный вариант, чтобы ваше "хочу" кто-то увидел, то вы просто схамили. В этом разница.
- 0
-
Ігор Коt(GarryKot)
- Эксперт
23.10.2017 10:23
Неправда, що іноземці не хочуть їхати. А як же Піарич, Кендзера, Гонсалес - усі вони гравці своїх збірних. Просто їм треба відповідно переплачувати. У Китай же чи там Катар їдуть, незважаючи на відносно невисокий рівень тамтешніх чемпіонатів. Просто дехто не хоче платити. Та й селекційна служба недопрацьовує вже років 17. Можна було би за менші гроші знайти непоганих гравців. На моїй памяті усі хорвати, що приходили, підсилювали склад Динамо.
- 3
-
helphelp
- Наставник
23.10.2017 13:06
От і я про те... Тому може потрібно вміти шукати - навіть якщо цей гравець "під самим боком"...
- 0
Еще комментарииДаже Каддара уговорил твой брат, а не ты....
---------------------------------------------------------------------------------
Будем искать центрального защитника. Будем зимой усиленно работать на трансферном рынке.
--------------------------------------------------------------------------------------
центральный защитник хороший есть в Черноморце фамилия на букву М..и не надо гдето искать.та и так полно хороших защитников есть у нас в УПЛ.. только захотеть! и с умеет пригласить за выгодные деньги!
учетная запись этого пользователя была удалена
"Но на сегодняшний день мне не нравится результат. "
Турки по большому счёту люди горячие и нетерпеливые. Если у Виды не заладится игра, то ничего хорошего его там ни ждёт. А наше Динамо - это совсем другой коленкор, образно говоря. Домагой, хорошенько подумай, ведь деньги в этой жизни не главное. Главное честь и достоинство, которые не купишь ни за какие деньги. Береги честь смолоду, а мундир новым.
--------------
А ему уже и не нужно - контракт судя по всему приличный, а Вида уже практически пенсионер.
учетная запись этого пользователя была удалена
"Інозамці хочуть, крім грошей, попасти до толкового тренера" - іноземці хочуть трьох речей: грошей, грошей і ще раз - грошей". І при цьому грати там, де вони будуть на очах у тренерів топ-клубів, щоб їх помітили, запросили і дали ще більше грошей. А хто їх тренуватиме - так вони у 99 випадках із 100 і гадки не мають.
"це підтримка молодих" - коли гравець претендує на виступ в основі такого клубу, як Динамо, та ще й в матчі з головним суперником, то виходити тренуватись нема можливості. Або ти виходиш та граєш, бо можеш, або ти НЕ виходиш та НЕ граєш, бо НЕ можеш. А плакатись - дома у мамину спідницю.
Ну про НЕ можеш - це казка -- якщо у молодих є практика, то їх школа дозволяє їм через деякий час грати впевнено в основі нашого клубу... Довіряти пострібно - тільки через довіру у нас з"явились Ярмоленко та Хачериді... а тепер ми плачемо про їх втрату... тяжко згадати як та звідки вони взялись?
Далі... Нема можливості для жодной команди вводити группи нових гравців! Це АБСУРД! Футбол - гра КОМАНДИ, а не окремих виконавців. Тому є підтверджена практика - вводити нових виконавців по-одному та поступово.
Я ще раз кажу: більш шкідливого міфу про особливі таланти в дублі для команди не існує взагалі: по-перше, замість важкої праці та росту, молодь починає шукати якісь суб’єктивні причини того, що вони не потрапляють в основу. І це, по-перше, псує клімат в команді, а по-друге, перешкоджає їхньому зростанню. І це саме те, чим зараз тут займаєтесь ви: молоді хлопці прочитають, та почнуть розповідати, як їх тут не цінують та зневажають: адже навіть неупереджені вболівальники бачать, що вони вже заслужили грати в основі, бо кращі за тих, хто на полі.
Тому думайте, що і навіщо ви пишете.
То як Вам таке - можна тоді їх брати до основної команди?
учетная запись этого пользователя была удалена
А персонально про Беседіна - шось візуально я не замітив, що він гру ослабив, мені як раз показалось, що наоборот - посилив...
Якби Ви сплачували його контракт, то мали б право поставити питання перед президентом клубу про його відповідність.
В аналогічному випадку, наприклад, Вам може не подобатись Анджеліна Джолі, ну, хай у фільмі "Солт"... То як во-Вашому вона виконала свою роботу?
Пусть бы на своем уровне не лажались, а потом уж можете и пиарить своих, как сейчас...
А якби ви колись поцікавились, як змінюються хлопці протягом такого часу, но знали б, що далеко не кожна потенціальна зірка стає навіть посереднім дорослим виконавцем. Тренери можуть навчити грати, але не можуть крувати особистими вимогами та поведінкою молоді.
Тут і близько нема прямої залежності. Інакше можна б було робити один випуск на 10 років, не витрачаючи щорічно зусилля на пошук потенціальних футболістів.
http://dynamo.kiev.ua/comp/ukraine-under21/17/match23289/#
Вы так настойчиво рекламируете дубль Динамо, как обычно переживают за близких людей, родственников. И так же "все козлы" в первой команде, во главе с "главным бараном". Невольно задумаешься...
А революционный пафос на меня не действует, зря это...
Тту прийшли "нові теренери" та почали все ломати, ой, перелаштовувати на свій лад...
І це при тому, що там неслося на адресу Реброва майже рік?
Вам не здається, що це все в купі не тримається?
Змінюючи тренера, ви надаєте йому право будувати гру команди на його власний розсуд. Це не аксіома, за загальносвітовий закон.
Да и, если бы вы вдумались, то поняли бы, что ничего это не меняет. Как сейчас ломаются копья, кого ставить - Мораеса, Мбокани, Кравца или Беседина, так "среди своих" тут же начнется склока в стиле "они что, дураки?" между Кравцом, Бесединым, Хлебасом и Мякушко... Дело ведь не в фамилиях, дело в том, что принято считать тренера слепым дураком, а себя - недосягаемым экспертом.
Стає одним із тих гравців, котрі роблять на полі результат для Зорі...