Найголовніше, що не складається враження, що це форма Динамо Київ. Більше схоже на посередній дизайн Адідас, на який приліпили емблему Динамо, і привіт
Я думаю, що всі повинні прекрасно розуміти, що Динамо просто зобов’язане грати в індивідуальній формі, в формі, якої не має більше в жодної команди світу.
Тому, що це Динамо КиївДо минулої гостьової форми можна відноситися по рівзному, але вона було індивідуальна. Я більше не зустрічав чогось подібного в жодному клубі.
Якщо бути відвертим до кінця, так нова гостьова форма дуже схожа на дизайн форми збірної України. Майже один в один. Видно, що особливо ніхто не напрягався.
Жодний традицій, чи відношення Динамо до міста Києва та країни Україна – взагалі не має. А такі речі дуже важливі. Тому, що Динамо –візитівка нашого міста та нашої країни. Було дуже приємно, коли під час домашнього Євро Адідас зробив форму збірній з вишиванкою на грудях. Чи попередня біла домашня форма Динамо, яка мало синьо-жовті вставки.
Тренд останніх років – нічого зайвого, нічого не висить, а тут таке враження, що футболки купили на виріст, як мама школяреві. А тут, ще ці раритетні білі комірці. Тільки Коула та Йорка не вистачає
Я не думаю, що це проблеми чи провина Адідаса. Ця компанія вміє працювати. Варто тільки подивитися на форму Реалу, Мілана, Фенербахче, Шальке, Челсі, Сандерленда, Базеля. Вест-Гема, Ліона, Бенфіки нову форму Ювентуса. Хоча мені не зовсім подобається дизайн форми Баєра та Баварії. Зрозуміло, що в Динамо не допрацювало.
Коли Динамо в ЛЕ грало проти Фіорентини та Евертона вболівальників цих команд було видно здалеку, тому, що сам колір футболки був на скільки індивідуальний, що на клубну емблему можна було і не дивитися. Так хочеться, щоб було і в нас- індивідуальний відтінок синього чи білого.
Реал грає в білій формі, але кожного разу дизайнери знаходять все новий і новий відтінок, якого не має в команд, які теж грають в білій формі.
Я думаю, що Адідас розуміє, що зараз в Україні особливо багато не продаси. Тому, особливо не напрягалися.
Окреме «вітання» всіх хто придумав таку геніальну ідею, як проводити презентацію в робочий день та робочий час. Напевно, знову побоялися, що «бидло» рознесе магазин. Майже 10 тисяч на стартовий матч проти Олімпіка, я думаю, що це ще не дно...
Мені особисто не захотілося коли – небудь придбати собі таку футболку. А для вболівальника -футболка значить дуже багато.
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости