Дуже цікаво читати закиди в сторону Михайла Фоменка. Виходить, що всі проблеми впираються в його скромну персону.
Мені теж дуже хочеться, щоб збірна грала в сучасний атакуючий, комбінаційний футбол, щоб більше молодих гравців в збірній по –ділу, а не на перспективу.
Всім нам, напевно, також хочеться ходити по чистим вулицям, щоб на транспортних зупинках ніхто не палив, щоб молоді люди поступалися місцем жінкам в громадському транспорті, хочеться їздити на роботу на велосипеді, але, на жаль, реалії зовсім інші.
І звинувачувати когось одного в комплексі проблеми, які не вирішувалися роками, не вартоЯ думаю, що потрібно розуміти, що футбол збірної це не забаганки головного тренера, чи його штабу, а це сірі реалії сучасного українського футболу.
Багато хто не розуміє, але, насправді, Михайлу Івановичу прийшлося будувати нову команду після Олега Блохіна, точніше після виступу на домашньому Євро.
З тих гравців, що були в заявці на Євро залишилися тільки 12 з 23. Пішли Алієв, Воронін, Мілевський, Назаренко, Шевченко – це атакуюча міць команди. Тимощук та Гусєв – вікові гравеці. Михалик, Бутко, Девіч – поїхали догравати в Росію:). Селін – повністю програв свою конкуренцію в Динамо.
На противагу цим втратам, з молодих гравців до основи національної збірної змогли пробитися тільки Роман Зозуля, Тарас Степаненко, Сергій Рибалка та Сергій Сидорчук
Тобто, виходить, що замість Шевченка, Вороніна, Мілевського, Алієва та Назаренка до збірної прийшли Зозуля, Степаненко Сидорчук та Рибалка.
Звичайно, що після таких перетворень збірна повинна почати грати просто в феєричний футбол, а винний в цьому, як зазвичай головний тренер.
Насправді, Фоменко побудував дуже міцний будинок з того, що в нього було під руками. Всі доступні засоби були використанні головним тренером.
Частина захисту Шахтаря, яка дуже зіграна між собою в умовах ліміту на легіонерів( Ракицький, Шевчук, П "ятов, Кучер, Степаненко, виходить від 3-х до 5 гравців збірної в основі), центральних півзахисників Динамо( в останніх матчах, як мінімум виходило два гравця з Динамо в середину поля), атакуючі звязки Дніпра( Селезньов, Ротань, Зозуля, Коноплянка навіть інколи Федецький), та досвід та взаємодію гравців, які разом грали ще з Павлом Яковенком в молодіжній збірнїй( Ярмоленко, Коноплянка, Степаненко, Рак, Кравець, Зозуля, Морозюк) Так і хочеться запитати в керманичів нашої сучасної молодіжки – кого вони підготували майже вже за два цикли? Але це тема окремої розмови, яку, я теж висвітлю
Збірна України – це реалії нашого футболу. Хочемо, чи не хочемо, але їх потрібно сприймати такими, як вони є. Працювати є куди. Наприклад, в бік українізації певних гравців. Ми ж живемо не в пустелі.
Будинок, який побудував Михайло Іванович можливо не зовсім естетичний та гарний на перший погляд, але він доволі міцний.
зате звик вірити і чекати пречудесного месію, який помахом полички створить казку... при чому більш нічого нікому не тре буде робити
отому-то так і живемо
-
Виталий Азаров(FreeGAD)
- Начинающий писатель
01.12.2015 09:59
Мое мнение по поводу дома котрый построил М.И.Ф. озвучили во всеми любимом мультфильме :
- -3
-
Николай(dk61)
- Эксперт
01.12.2015 11:29
" Не в бровь, а в глаз"....,
- -3
-
Ruslan Borysenko(borrus)
- Начинающий писатель
01.12.2015 04:58
что-бы не получилось как в известном высказывании: что имеем не храним-потерявши плачем.
- 5
-
Микола Шевченко(Shved)
- Наставник
01.12.2015 14:01
Абсолютно вірне твердження, Дивує лише безвідповідальність з якою певні кола вимагають змінити тренера збірної України. А затятість, послідовність і впертість з якими це робиться, говорить лише про одне; не інтереси української збірної послуговують наріжним каменем і головним мотиватором, а самоціль - зняти ненависного тренера. Що буде далі зі збірною фоменкофобів не цікавить, тим більше після заміни з'явиться нова свіжа ціль для наступного поїдання.
- 3
-
Хотаб Хоттабыч(Hotabyc)
- Наставник
02.12.2015 03:51
Те же самые люди требовали Блохина в Динамо а потом год советовали потерпеть.
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
30.11.2015 23:10
Які взагалі можуть бути питання ? Фоменко вивів Збірну на ЄВРО. І завдяки йому ми їдемо до Франції. І крапка.
- 3
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
01.12.2015 10:08
Ми їдемо на Євро завдяки гравцям і наперекір ТШ!:))
- -2
-
Николай(dk61)
- Эксперт
01.12.2015 12:09
Согласен. На мой взгляд,сб. показала в первом тайме в игре с белорусами во Львове самую лучшую игру в этом отборочном цикле, но, что меня удивило, что тренер Заваров заявил на ТВ, что игроки не выполнили план на игру.
- -2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
01.12.2015 12:29
Ми їдемо на ЄВРО і завдяки Фоменко теж.
- 2
-
Микола Шевченко(Shved)
- Наставник
02.12.2015 09:30
Важко придумати більш, скажем м'яко, нерозумне твердження. Що буває з командою, коли вона починає діяти "наперекір ТШ!" продемонструвала одна з топових збірних світу збірна Франції на ЧС у ПАР.
- 0
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
30.11.2015 20:25
Шановний авторе! Зніміть рожеві окуляри! Уявіть, що якщо на Євро попадали б 16 команд, то який будинок збудував МІФ! Його "будинок" - справжній міф!!!
- -4
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
01.12.2015 12:10
Підозрюю, що в такому випадку і загальний перебіг відбору був би трохи іншим. Думаю, що і іспанці по-іншому грали, і ми, і словаки. Наприклад, можливо у матчі в Словаччині було б більше ризику а в першому матчі проти словаків навпаки - менше.
- 3
-
Liliput(Liliput)
- Наставник
30.11.2015 20:00
а тем временем Девич опять забил сегодня Спартаку
- 1
-
Юрий Мфлый(Malyy)
- Начинающий писатель
30.11.2015 18:58
Тренер интеллектуал,умеет играть и в атакующий футбол когда это надо
- 1
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
30.11.2015 17:41
Читаешь все эти обсуждения и диву даешься. Ну какой же злодей , этот Фоменко.! Все тренеры до него были золотые- и побеждали, и выходили! Один он все завалил!
- 3
-
Николай(dk61)
- Эксперт
30.11.2015 20:23
А вы все бредите супер -дэржавой и суперкомандой.
- -1
-
Игрь Бьойко(Zodchiy)
- Опытный писатель
01.12.2015 08:17
- 2
-
Николай(dk61)
- Эксперт
01.12.2015 11:15
Потомок Петра Сагайдачного, который стоял у Арбатских ворот(г.Москва) в 1618г.
- 0
-
ljk .lj(Geels)
- Старожил
30.11.2015 17:15
Время сейчас сложное, поэтому и в футболе всем предлагаются ( на выбор ) инфаркты , инсульты , валидолы и тренеры из прошлого ...как у Л. Толстого ( вред знаний и целительная сила невежества )...
- 5
-
Michael Bekker(Dynamo54)
- Эксперт
30.11.2015 14:58
Будинок будинком, но у меня другое сравнение. Представьте, что вы пришли в клинику оперировать аппендицит, и вам его удалили, но в процессе вам пришлось пройти через реанимацию, но в конце концов всё окончилось благополучно. А тут вам опять надо оперироваться, на этот раз грыжа заставила. Пойдёте вы к тому же врачу, из-за которого вы в реанимацию попали, но потом он вас оттуда несмотря ни на что вытащил? Уверен, что хорошо подумаете. А мы ведь были в реанимации. Но многие тут и думать не хотят.
- 6
-
Николай(dk61)
- Эксперт
30.11.2015 13:47
Будинок, який побудував Михайло Іванович
- 4
-
Aндрiй Кравчук(AWAW)
- Эксперт
30.11.2015 13:51
А кирпичи у нас каких стандартов?
- 3
-
Вадим Устименко(CripToniT)
- Эксперт
30.11.2015 14:12
- 6
-
Ваня Иванов(novichok56)
- Наставник
30.11.2015 14:38
- 4
-
Aндрiй Кравчук(AWAW)
- Эксперт
30.11.2015 14:55
А я сказал "плохие"? Не путайтесь в понятиях.
- 0
-
Вадим Устименко(CripToniT)
- Эксперт
30.11.2015 17:38
- 3
-
Николай(dk61)
- Эксперт
30.11.2015 16:19
Действительно кирпичики у нас большинство советских стандартов, но к этим кирпичикам добавляем европейкий утеплитель ПСБ, и все становится в норме.Правда у нас "Керамея"(ДК. ШД.Зоря, ДД)" начала выпускать кирпичики европеских стандартов. На мой взгляд, была бы на это только воля у"сильных мира сего,украинского разлива", и успех был бы обеспечен..
- 1
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
30.11.2015 13:45
Таке враження, ніби захисники Фоменка бачили тільки перший тайм з білорусами і матч зі словенцями у Львові, . А потім подивились склад учасників Євро і почали кричати, що тренер дав результат.
- 1
-
Роман Зозуля(dkinheart)
- Старожил
30.11.2015 14:11
- 5
-
Юрій Вигурівський(yurta)
- Наставник
30.11.2015 14:15
- 6
-
Ваня Иванов(novichok56)
- Наставник
30.11.2015 14:46
- 6
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
30.11.2015 16:20
Та в нас дуже смілива гра. От тільки не можемо забивати грандам. Хоча Словаччину до топ-команд важко віднести при всій повазі. А щодо рейтингів... Другий кошик милує око, от тільки чи допоможе він вигравати, коли ми мучимось на полі.
- -3
-
RUS LANKO(rus_lanko)
- Наставник
30.11.2015 13:23
Все мы болеем за сборную Украины! И все мы желаем только добра, да мы хотим видеть сильную и атакующую сборную. А кто конкретно будет стоять у руля сборной наверно не столь важно, если будет результат.
- 6
-
Aндрiй Кравчук(AWAW)
- Эксперт
30.11.2015 13:50
Тут полно таких "болельщиков", которые даже Кубок Европы из рук Фоменко не возьмут.
- 6
-
комментарий удален
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
30.11.2015 13:57
На цій гілці таких більше)
- 1
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
30.11.2015 21:07
А Ви вірите, що МІФ його привезе?
- -5
-
Aндрiй Кравчук(AWAW)
- Эксперт
30.11.2015 21:36
А зачем? Зачем в это верить?
- 5
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
30.11.2015 23:11
Тонко.
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
30.11.2015 23:13
Пане Миколо, може вже годі наїжджати на Фоменко ? Ми їдемо на ЄВРО ! У нас свято, а у Вас не зрозуміло що.....
- 3
-
Микола Шевченко(Shved)
- Наставник
01.12.2015 00:35
У них трагедія.
- 4
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
01.12.2015 12:31
Я це бачу.
- 2
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
02.12.2015 07:32
Шановний Брюс, я Вам також рекомендую зняти рожеві окуляри! Погляньте уважніше на тренерські методи МІФа! А щодо наїздів так званих, то я висловлюю свою думку, яка протирічить масі! Ми вже були у масі - "дружбі народів" - тепер маємо війну на рідній землі! І такоі думки дотримується багато людей! Я вже писав таке і повторюю ще раз: ми два відбори підряд не можемо зайняти прохідне місце в групі саме через ТШ, а якби на Євро виходили тільки ДВІ команди з групи!!! Що можна було б почути зараз від Вас і Ваших однодумців!?
- 0
-
Роман Зозуля(dkinheart)
- Старожил
30.11.2015 14:16
- 8
-
Слава Славків(lyra)
- Наставник
30.11.2015 14:24
просто у нас ще забагато "соціалізму/комунізму" у головах людей... а він вчив, що і з голою ж*ою можна світ повчати і щось вимагати... не звик народ жити в реаліях і адекватно оцінювати події...
- 8
-
Микола Шевченко(Shved)
- Наставник
01.12.2015 15:57
Плюсую. А ще однією з основних характеристик "совка" є безапеляційність, категоричність суджень і нетерпимість до альтернативної точки зору. Тут хоч кілок на голові теши, а він правий, і не важливо якщо його аргументація суб'єктивна і має мало спільного з об'єктивною реальністю.
- 2
-
Виталий(mendes)
- Старожил
30.11.2015 12:46
Пожалуй не соглашусь с вами. Да, ушли Шевченко, Воронин, но ушли уже в том возрасте когда их игра уже была далеко не определяющей в сборной тех времен. Фоменко получил в свои руки сборную, в которой уже начали сверкать молодые Ярмоленко, Коноплянка, Хачериди, Гармаш а опытные Пятов, Ротань, Гусев, Кучер должны были придавать этой сборной спокойствия и надежности. Что касается второй части вашего блога по поводу кого подготовила молодежка для национальной сборной, здесь наверное больше уже значение имеет работа клубных тренеров. Если бы в свое время Газзаев не доверял безгранично Ярмоленко, Гармашу и Хачериди а где-то там в Донецке из-за лимита и ухода Чигринского не начали ставить Ракицкого, в Днепропетровске не доверяли молодому Коноплянке никакой тренер и молодежная сборная не вырастили бы этих игроков для национальный сборной. Что же мы видим сейчас, талант Мякушко сидит в глухом запасе, может он и не дотягивает уже сейчас до уровня Динамо, тогда зачем его там держать? Тот же Чумак отдан в Говерлу, не имею ничего против Грозного, но играя в команде уровня говерлы, учитывая состояние дел там игроки прогрессировать не будут. В Украине всегда была талантливая молодежь, но при переходе в взрослый футбол что-то шло не так. Проблема ментальности? Возможно, но больше мне кажется что у нас не умеют работать с молодежью именно в клубах, где-то не доверяют, где-то не хотят ждать пока футбольный алмаз превратится в футбольный бриллиант. Сейчас очень надеюсь что вырастут до уровня национальной сборной Виктор Коваленко, Александр Зинченко, Женя Чумак, Никита Бурда, Марьян Швед. А по поводу Фоменко - думаю нужно продлить с ним контракт до ЕВРО, всетаки он эту сборную туда вывел, но дальше в сборной видеть его я не хочу. Эта команда которая у нас есть имеет все возможности и пожалуй желания играть в атакующий футбол и по некоторым матчам видно что это им нравится а в действиях тренера как мне кажется слишком много прагматизма и наверное даже в некоторых моментах трусости.
- 2
-
Микола Шевченко(Shved)
- Наставник
01.12.2015 01:25
""Да, ушли Шевченко, Воронин, но ушли уже в том возрасте когда их игра уже была далеко не определяющей в сборной тех времен.""
- 4
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
30.11.2015 12:27
Ракицький, Шевчук, П "ятов, Кучер, Степаненко,Селезньов, Ротань, Зозуля, Коноплянка ,Федецький, Ярмоленко, Коноплянка, Степаненко, Ракицкий, Кравець, Зозуля, Морозюк,Тимощук та Гусєв- все эти игроки дебютировали в сборной до Фоменка. Доигрующий в России Девич забивает голы всяким ливерпулям. И то что его не вызывают в плюс не вписывается. 20 человек. Так кто это построил? За три года появились Сидорчук и Рыбалка. И то взять Рыбалка долго уговаривали. Вы задаете вопрос тренерам молодежки, кого они вырастили? А мест для их воспитанников нет!
- 2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
30.11.2015 12:30
Что то мы Хачериди забыли. Значит 21.
- 4
-
Gosha N(igar)
- Наставник
30.11.2015 17:40
Где Гармаш?
- 2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
30.11.2015 17:49
Спасибо 22 игрока, которые привлекались в сборную до прихода Фоменко. Так что он построил?
- 2
-
Юрій Вигурівський(yurta)
- Наставник
30.11.2015 12:27
- 5
Еще комментарии"Матроскин: Ну и что это? Что это за народное творчество?
Шарик: Э-эх! Это индейская национальная народная изба — «фиг вам» называется…
Матроскин: Дожили. Мы его, можно сказать, на помойке нашли, отмыли, очистили от очисток — а он нам фигвамы рисует!"
Маю надію, що у відповідальних людей вистачить розуму і перспективного бачення розвитку українського футболу, щоб не робити помилок, які на протязі вже скоро 25 років незалежності України часто-густо супроводжували буття нашої збірної.
Можна звернутись і до вітчизняного досвіду: Динамо Київ 1976. Тоді гравці сказали: ми будемо самі собі тренерами і гратимемо не лише "наперекір ТШ!", а взагалі без тренерів. Керівництво дало можливість втілити це побажання в життя. В першому ж матчі у себе дома Динамо К програло на той час далеко не топовій команді Дніпру, пропустивши три м'ячі.
Вже в наступному матчі гравці діяли "згідно ТШ!" з В.Лобановським на чолі.
І в любому випадку не треба забувати що збірна таки суттєво піднялась в рейтингу і наприклад на Євро буде жеребкуватись із 2-ї корзини!! - вдумайтесь у це. Це - теж досягнення, не для нинішньої команди а для майбутнього. Завдяки рейтингу москалі стабільно мають максимально слабких суперників і це - важливо.
Так що я теж не в захваті ані від гри, ані від результатів, но як і автор вважаю, що МІФ не сильно спортив ситуації. Можливо збірна видала не 100% максимуму, однак 90% Фоменко з неї вижав.
Чи зробив би це інший тренер? - не факт.
І врешті є просте "пацаняче" правило, яке у культурних людей називається "триманням слова" - раз чувак пройшов у фінал, значить йому й далі керувати.
Ще додам одну думку, яку часто повторюю скрізь: ми не можемо справедливо оцінити роботу тренера, не знаючи його конкретних стратегічних і тактичних цілей.
А може Фоменко ХОТІВ плей-офу? Може йому потрібні були 2 напружені гри проти словенців заради успіху у Франції? А може йому потрібні були саме такі ігри і тактики щоб розвинути щось у гравців команди? А може він хотів побудувати надійно оборону перш ніх братись за атаку? Все це - можливо і імовірно. І я не візьму сьогодні казати що він щось робив неправильно.
Остаточний розрахунок буде після Франції - отоді ми й побачимо, що за хатку будував Фоменко.
І це буде справедливо.
Еще раз повторюсь: мы ни по каким показателям не сильнее Словакии! В нашем чемпионате уже даже не три нормальные команды, а только две! И игроков европейского уровня два с половиной! А вы все бредите супер -дэржавой и суперкомандой.
Не долго осталось терпеть. Придет новый супергерой и начнете новые помои забалтывать!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
А чего нам бредить, ведь были супердержавой во времена Киевской Руси, и были суперкомандой- ДК на протяжении 30лет 1961-1991г.г. во времена СССР, так-что у нас все еще впереди и все станет на свое место с появлением национального лидера( а он уже родился). Слава Украине!
учетная запись этого пользователя была удалена
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Действительно МИФ построил дом, но построил дом по старым советским нормам и правилам(СНИП) с большими теплопотерями,без счетчиков учета: тепла, горячей воды, газа, воды, и несовременной планировки...Украина заслужила, чтобы дома строили специалисты по нормам ЕС..
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
За рахунок чого цей тренер хоче чогось добитись на Євро? За рахунок переляканої гри проти грандів? Може замін після 85-ої? Чи невміння рахувати турнірні очки і здобувати почесні непотрібні нічиї? Невже хтось сподівається, що наша одноманітна тактика гри флангами через Коноплянку і Ярмоленка (а інакше ми грати поки що не вміємо) стане справжнім сюрпризом для суперників по групі?
Багато фахівців і вболівальників опираються на те, що мовляв негарно так чинити з тренером, не давши йому шансу виступити на Євро. Схоже, на те саме буде опиратись і ФФУ. Ну дав же результат, чого його міняти? А раптом виведе в 1/4?)) Так що Фоменко залишиться. І чхати на бліду гру, на всі прорахунки, небажання визнавати свої помилки і вносити корективи. Та це ж ще й як ризиковано! Ви що- перед самим Євро змінити наставника, який нарешті плей-офф пройшов! Самих словенців знищив. А ми ж не в казино...
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
зате звик вірити і чекати пречудесного месію, який помахом полички створить казку... при чому більш нічого нікому не тре буде робити
отому-то так і живемо
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Яка вірогідність того, що на Євро збірна виграла б у Швеції, якби Шевченеко не забив два м'ячі?
""Фоменко получил в свои руки сборную, в которой уже начали сверкать молодые Ярмоленко, Коноплянка, Хачериди, Гармаш""
----------------------------------------------------------------------------------------
Та шо ви говорітє? у 2011 році хлопці поїхали на молодіжне євро до 21 року, зайняли останнє місце в групі, а вже у 2012 році началі "свєркать"? У яких матчах, з Молдовою і Чорногорією? Саме у Михайла Івановича вони і "началі свєркать", наприклад у першому ж офіційному матчі під його керівництвом.
Щодо проблеми переходу молодих в дорослий футбол, я з вами погоджуюсь. Особливо з вашою оцінкою ситуації з М'якушко. Хоча С. Реброву мабуть видніше, він на М'якушка дивиться щодня.
Ну а про "прагматізм" і "трусость" скажу так: збірна Італії з її "трусостю" і прагматизмом стала чотири рази чемпіонами свату.
Одначе збірна України не завжди грала і в майбутньому не завжди гратиме в "катеначчіо", у нас інші традиції. Коли у збірної будуть гравці рівня Динамо 75, Динамо 86, або хоча б Динамо 99 та ще й у стані вдповідної функціональної підготовки, отоді ви і побачите що таке "всьо смєтєно могучім ураганом".
Повірте М.Фоменко уміє ставити команді гру масштабу "ураган".
А поки що він здобуває результат з тим хто є в розпорядженні і з тою функціональною підготовкою, яку футболісти отримують в клубах.
учетная запись этого пользователя была удалена