По итогам встречи G-5 плюс Украина на высшем уровне - в Минский процесс уже официально вошли США (+Великобритания, +Италия?)
Начнем с того, что, как мы и прогнозировали ранее, в Минский процесс уже официально вошли США. G-5 (США, Великобритания, Германия, Франция и Италия) заменили Нормандскую четверку, что есть очень хорошо, ибо здесь уже двое англосаксов и минус Россия (ниже я напишу почему она уже не нужна).
Продолжим тем, что, как мы и прогнозировали ранее, сегодняшняя встреча - это начало процесса Минск-3. И теперь дипломатическими и военными методами (ибо Саммит НАТО) его будут обеспечивать и гарантировать G-5.
Далее продолжим тем, что, как мы и прогнозировали ранее, после Саммита капитуляция России ускорится, ибо должна закончиться до конца ноября. На этом настаивает Обама и поэтому он и в G-5.
Закономерный вопрос – знает ли об этом Путин? Конечно, знает. Ибо иначе Обама не давал бы таких прогнозов – ведь опозориться перед выборами он не хочет. Ибо может тогда пострадать кандидат в Президенты от его партии.
Что должна обеспечить G-5?
Это те 11 пунктов, о которых договорилась Нуланд с Сурковым.
Ввод миротворцев ОБСЕ, обеспечение доступа Украине и ОБСЕ к границе, передача под охрану миротворцев вооружения, выборы по украинскому законодательству и только затем – амнистия.
Вот такая Варшава насыщенная.
Автор: Олег Пономарь; Источник: Facebook
http://24tv.ua/v_minskiy_protsess_uzhe_ofitsialno_voshli_ssha_n703737
Ми, Глави держав та урядів Комісії Україна-НАТО, зустрілися сьогодні у м. Варшава, Польща, щоб розглянути та далі зміцнити наше співробітництво в рамках Хартії про особливе партнерство. Ми обговорили плани України з реформування та досягнутий прогрес в їх імплементації, схвалили Комплексний пакет допомоги (КПД) Україні і обмінялися думками стосовно безпекової ситуації в Україні. Держави-члени НАТО відзначили зусилля Президента України, спрямовані на мирне врегулювання конфлікту. Ми єдині в нашій підтримці суверенітету України, територіальної цілісності в межах її міжнародно-визнаних кордонів та її невід’ємного права самостійно визначати своє майбутнє та зовнішню політику без втручання ззовні, як зазначено у Гельсінському Заключному акті.
Незважаючи на неодноразові заклики Альянсу та міжнародного суспільства до Росії дотримуватися міжнародного права, Росія продовжує свої агресивні дії, підриваючи суверенітет України, територіальну цілісність та безпеку в порушення норм міжнародного права. Такий стан справ серйозно вплинув на стабільність та безпеку в усьому євроатлантичному просторі.
Відповідно до Заяви міністрів закордонних справ держав-членів НАТО від 1 квітня 2014 року, держави-члени Альянсу порушують у діалозі з Росією питання щодо російських дій в Україні та навколо неї.
Посилаючись на заяву Комісії Україна-НАТО під час Уельського саміту від 4 вересня 2014 року та на рівні міністрів закордонних справ від 11 травня 2015 року в Анталії, ми закликаємо Росію скасувати незаконну і нелегітимну самопроголошену «анексію» Криму, якої ми не визнаємо і не визнаватимемо. Ми особливо занепокоєні через утиски та дискримінацію кримських татар та інших членів місцевих громад. Ми ще раз вимагаємо, щоб російська де-факто влада вжила необхідних заходів з метою вирішення ситуації з дотриманням прав людини в Криму, яка все погіршується, та забезпечення безпеки, прав та свобод усіх, хто проживає на півострові. Необхідно дозволити міжнародним моніторинговим структурам виконувати свою основну роботу з метою захисту прав людини. Ми засуджуємо Росію через триваюче та широкомасштабне нарощування своєї військової присутності в Криму і ми занепокоєні зусиллями Росії та заявленими планами й надалі нарощувати свою військову присутність в регіоні Чорного моря, що потенційно може в подальшому вплинути на стабільність усього регіону.
Росія продовжує розпалювати постійний стан нестабільності на сході України, що призвело до втрати близько 10 000 життів на Донбасі та позбавило Україну значної частини її економічної потужності. Ми особливо занепокоєні збільшенням порушень режиму припинення вогню вздовж контактної лінії, здебільшого бойовиками, що підтримуються Росією. Це не створює середовище, сприятливе для мирного врегулювання конфлікту. Ми зазначаємо, що, у відповідності до Комплексу заходів з імплементації Мінських домовленостей, негайне та всебічне припинення вогню в окремих регіонах Донецької та Луганської областей України повинно було бути впроваджено з 15 лютого 2015 року.
Ми висловлюємо нашу сильну підтримку стосовно повної імплементації Мінських домовленостей, а також вітаємо проведену у нормандському форматі та Тристоронньою контактною групою роботу, спрямовану на врегулювання конфлікту на сході України дипломатичними засобами та шляхом діалогу. Ми закликаємо всі сторони повністю дотримуватися взятих на себе зобов’язань, в тому числі дотримуватися режиму припинення вогню, та з огляду на проведення місцевих виборів в окремих регіонах Донецької і Луганської областей як тільки безпекові умови це дозволять, відповідно до Мінських домовленостей. Ми очікуємо, що Росія виконуватиме взяті на себе зобов’язання та використає свій вплив на бойовиків з тим, щоб вони виконали свої зобов’язання в повній мірі. Ми закликаємо Росію припинити її політичну, військову та фінансову підтримку бойовиків та виконати свої зобов’язання відповідно до мінського Комплексу заходів, в тому числі відвести власні сили та військове обладнання з території України і дозволити Україні відновити повний контроль над її державним кордоном. Ми вітаємо звільнення Надії Савченко та закликаємо сторони забезпечити звільнення та обмін усіх заручників і незаконно утримуваних осіб.
Ми повністю підтримуємо Спеціальну моніторингову місію ОБСЄ (СММ), яка відіграє ключову роль у допомозі в деескалації конфлікту, та наголошуємо на важливості повного та безперешкодного доступу спостерігачів ОБСЄ. Перешкоджання роботі СММ, які продовжують траплятись в переважній більшості випадків у районах, що підконтрольні проросійським бойовикам, становлять порушення Мінських домовленостей і серйозно підривають моніторингову функцію СММ. Ми залишаємося впевненими, що інклюзивний політичний процес, спрямований на відновлення права та конституційного порядку в окремих районах Донецької і Луганської областей України, є можливим за умови, що безпека буде забезпечена ефективно та довготривало, а місцеві представники обиратимуться на основі українського законодавства і згідно з відповідними стандартами ОБСЄ та спостереження ОБСЄ/БДІПЛ, як зазначається у Мінських домовленостях.
Український народ висловив своє бажання бачити свою країну тісно посівши місце серед європейських демократій. Україна залишається відданою впровадженню широкомасштабних реформ для досягнення європейських та євроатлантичних стандартів, основаних на демократичних цінностях, повазі прав люди, меншин та верховенства права, що буде ключовим у досягненні благополуччя та довготривалої стабільності, включаючи боротьбу з корупцією, розбудову інклюзивного політичного процесу.
Держави-члени НАТО відзначають та підтримують досягнутий Україною прогрес у виконанні всебічних реформ, не зважаючи на важкі умови, та очікують на подальші кроки з розвитку її демократичних інституцій і впровадження економічних реформ. Досягнення, зокрема, стосуються макроекономічної стабілізації, поліції, оборонної реформи та державних закупівель. Важливі кроки були зроблені в напрямі децентралізації, реформи судочинства, боротьби з корупцією та у виконанні умов МВФ. Відзначаючи ці позитивні кроки, виклики залишаються, й держави-члени НАТО наполегливо закликають Україну дотримуватися швидкої та всебічної імплементації цих та інших реформ, які ще попереду, та забезпечити їхню стійкість.
Рівень взаємодії НАТО з Україною починаючи з 2014 року, як на політичному рівні, так і з точки зору практичної роботи, є безпрецедентним. НАТО продовжуватиме залучення у тісному політичному діалозі в рамках Комісії Україна-НАТО та підтримуватиме Україну у впровадженні її амбітного порядку денного, включаючи найкраще використання Річної національної програми, Процесу планування та оцінки сил та КПД. Мета КПД – консолідація та посилення допомоги НАТО, спрямованої на допомогу Україні стати міцнішою та краще забезпечувати свою власну безпеку і впроваджувати необхідні реформи, включаючи сектор безпеки та оборони. Ми вітаємо схвалення Стратегічного оборонного бюлетеню, який слугуватиме дорожньої картою оборонної реформи України.
Як зазначено в КПД, ми продовжуємо співпрацювати разом, щоб просунутися і
виконати стратегічні реформи. КПД містить понад 40 напрямів, в яких НАТО підтримуватиме Україну в реформах, що проводитимуться українським урядом. Держави-члени НАТО продовжуватимуть їхню підтримку через Представництво НАТО в Україні, а також на двосторонній основі, надаючи дорадчу допомогу та підтримку, зокрема, оборонним та безпековим структурам України, основуючись на стандартах і принципах НАТО, у тому числі щодо цивільного демократичного контролю над Збройними Силами та досягнення взаємосумісності з НАТО.
Держави-члени НАТО високо оцінюють значні внески України в операції під проводом НАТО та Сили реагування НАТО, а також вітають внесок партнерства Україна-НАТО у забезпечення безпеки і стабільності у євроатлантичному регіоні й поза ним. Спираючись на рішення, ухвалені в Уельсі, ми продовжуємо вивчати кроки, необхідні для реалізації інтересу України в Програмі покращених можливостей в рамках Ініціативи взаємосумісності партнерів.
Як зазначалося під час попередніх самітів НАТО, включаючи у Мадриді, Бухаресті, Лісабоні, Чикаго та Уельсі, незалежна, суверенна та стабільна Україна, твердо віддана демократії та верховенству права є ключовою для євроатлантичної безпеки. Ми підтверджуємо наше стійке зобов’язання до подальшого розвитку Особливого партнерства між Україною та НАТО, що сприятиме розбудові стабільної, мирної і неподільної Європи.
Опубліковано: сайт Міністерства закордонних справ України, http://mfa.gov.ua/ua/press-center/news/49115-spilyna-zajava-komisiji-ukrajina-nato-pid-chas-varshavsykogo-samitu
Ми, Глави держав та урядів Комісії Україна-НАТО, зустрілися сьогодні у м. Варшава, Польща, щоб розглянути та далі зміцнити наше співробітництво в рамках Хартії про особливе партнерство. Ми обговорили плани України з реформування та досягнутий прогрес в їх імплементації, схвалили Комплексний пакет допомоги (КПД) Україні і обмінялися думками стосовно безпекової ситуації в Україні. Держави-члени НАТО відзначили зусилля Президента України, спрямовані на мирне врегулювання конфлікту. Ми єдині в нашій підтримці суверенітету України, територіальної цілісності в межах її міжнародно-визнаних кордонів та її невід’ємного права самостійно визначати своє майбутнє та зовнішню політику без втручання ззовні, як зазначено у Гельсінському Заключному акті.
Незважаючи на неодноразові заклики Альянсу та міжнародного суспільства до Росії дотримуватися міжнародного права, Росія продовжує свої агресивні дії, підриваючи суверенітет України, територіальну цілісність та безпеку в порушення норм міжнародного права. Такий стан справ серйозно вплинув на стабільність та безпеку в усьому євроатлантичному просторі.
Відповідно до Заяви міністрів закордонних справ держав-членів НАТО від 1 квітня 2014 року, держави-члени Альянсу порушують у діалозі з Росією питання щодо російських дій в Україні та навколо неї.
Посилаючись на заяву Комісії Україна-НАТО під час Уельського саміту від 4 вересня 2014 року та на рівні міністрів закордонних справ від 11 травня 2015 року в Анталії, ми закликаємо Росію скасувати незаконну і нелегітимну самопроголошену «анексію» Криму, якої ми не визнаємо і не визнаватимемо. Ми особливо занепокоєні через утиски та дискримінацію кримських татар та інших членів місцевих громад. Ми ще раз вимагаємо, щоб російська де-факто влада вжила необхідних заходів з метою вирішення ситуації з дотриманням прав людини в Криму, яка все погіршується, та забезпечення безпеки, прав та свобод усіх, хто проживає на півострові. Необхідно дозволити міжнародним моніторинговим структурам виконувати свою основну роботу з метою захисту прав людини. Ми засуджуємо Росію через триваюче та широкомасштабне нарощування своєї військової присутності в Криму і ми занепокоєні зусиллями Росії та заявленими планами й надалі нарощувати свою військову присутність в регіоні Чорного моря, що потенційно може в подальшому вплинути на стабільність усього регіону.
Росія продовжує розпалювати постійний стан нестабільності на сході України, що призвело до втрати близько 10 000 життів на Донбасі та позбавило Україну значної частини її економічної потужності. Ми особливо занепокоєні збільшенням порушень режиму припинення вогню вздовж контактної лінії, здебільшого бойовиками, що підтримуються Росією. Це не створює середовище, сприятливе для мирного врегулювання конфлікту. Ми зазначаємо, що, у відповідності до Комплексу заходів з імплементації Мінських домовленостей, негайне та всебічне припинення вогню в окремих регіонах Донецької та Луганської областей України повинно було бути впроваджено з 15 лютого 2015 року.
Ми висловлюємо нашу сильну підтримку стосовно повної імплементації Мінських домовленостей, а також вітаємо проведену у нормандському форматі та Тристоронньою контактною групою роботу, спрямовану на врегулювання конфлікту на сході України дипломатичними засобами та шляхом діалогу. Ми закликаємо всі сторони повністю дотримуватися взятих на себе зобов’язань, в тому числі дотримуватися режиму припинення вогню, та з огляду на проведення місцевих виборів в окремих регіонах Донецької і Луганської областей як тільки безпекові умови це дозволять, відповідно до Мінських домовленостей. Ми очікуємо, що Росія виконуватиме взяті на себе зобов’язання та використає свій вплив на бойовиків з тим, щоб вони виконали свої зобов’язання в повній мірі. Ми закликаємо Росію припинити її політичну, військову та фінансову підтримку бойовиків та виконати свої зобов’язання відповідно до мінського Комплексу заходів, в тому числі відвести власні сили та військове обладнання з території України і дозволити Україні відновити повний контроль над її державним кордоном. Ми вітаємо звільнення Надії Савченко та закликаємо сторони забезпечити звільнення та обмін усіх заручників і незаконно утримуваних осіб.
Ми повністю підтримуємо Спеціальну моніторингову місію ОБСЄ (СММ), яка відіграє ключову роль у допомозі в деескалації конфлікту, та наголошуємо на важливості повного та безперешкодного доступу спостерігачів ОБСЄ. Перешкоджання роботі СММ, які продовжують траплятись в переважній більшості випадків у районах, що підконтрольні проросійським бойовикам, становлять порушення Мінських домовленостей і серйозно підривають моніторингову функцію СММ. Ми залишаємося впевненими, що інклюзивний політичний процес, спрямований на відновлення права та конституційного порядку в окремих районах Донецької і Луганської областей України, є можливим за умови, що безпека буде забезпечена ефективно та довготривало, а місцеві представники обиратимуться на основі українського законодавства і згідно з відповідними стандартами ОБСЄ та спостереження ОБСЄ/БДІПЛ, як зазначається у Мінських домовленостях.
Український народ висловив своє бажання бачити свою країну тісно посівши місце серед європейських демократій. Україна залишається відданою впровадженню широкомасштабних реформ для досягнення європейських та євроатлантичних стандартів, основаних на демократичних цінностях, повазі прав люди, меншин та верховенства права, що буде ключовим у досягненні благополуччя та довготривалої стабільності, включаючи боротьбу з корупцією, розбудову інклюзивного політичного процесу.
Держави-члени НАТО відзначають та підтримують досягнутий Україною прогрес у виконанні всебічних реформ, не зважаючи на важкі умови, та очікують на подальші кроки з розвитку її демократичних інституцій і впровадження економічних реформ. Досягнення, зокрема, стосуються макроекономічної стабілізації, поліції, оборонної реформи та державних закупівель. Важливі кроки були зроблені в напрямі децентралізації, реформи судочинства, боротьби з корупцією та у виконанні умов МВФ. Відзначаючи ці позитивні кроки, виклики залишаються, й держави-члени НАТО наполегливо закликають Україну дотримуватися швидкої та всебічної імплементації цих та інших реформ, які ще попереду, та забезпечити їхню стійкість.
Рівень взаємодії НАТО з Україною починаючи з 2014 року, як на політичному рівні, так і з точки зору практичної роботи, є безпрецедентним. НАТО продовжуватиме залучення у тісному політичному діалозі в рамках Комісії Україна-НАТО та підтримуватиме Україну у впровадженні її амбітного порядку денного, включаючи найкраще використання Річної національної програми, Процесу планування та оцінки сил та КПД. Мета КПД – консолідація та посилення допомоги НАТО, спрямованої на допомогу Україні стати міцнішою та краще забезпечувати свою власну безпеку і впроваджувати необхідні реформи, включаючи сектор безпеки та оборони. Ми вітаємо схвалення Стратегічного оборонного бюлетеню, який слугуватиме дорожньої картою оборонної реформи України.
Як зазначено в КПД, ми продовжуємо співпрацювати разом, щоб просунутися і
виконати стратегічні реформи. КПД містить понад 40 напрямів, в яких НАТО підтримуватиме Україну в реформах, що проводитимуться українським урядом. Держави-члени НАТО продовжуватимуть їхню підтримку через Представництво НАТО в Україні, а також на двосторонній основі, надаючи дорадчу допомогу та підтримку, зокрема, оборонним та безпековим структурам України, основуючись на стандартах і принципах НАТО, у тому числі щодо цивільного демократичного контролю над Збройними Силами та досягнення взаємосумісності з НАТО.
Держави-члени НАТО високо оцінюють значні внески України в операції під проводом НАТО та Сили реагування НАТО, а також вітають внесок партнерства Україна-НАТО у забезпечення безпеки і стабільності у євроатлантичному регіоні й поза ним. Спираючись на рішення, ухвалені в Уельсі, ми продовжуємо вивчати кроки, необхідні для реалізації інтересу України в Програмі покращених можливостей в рамках Ініціативи взаємосумісності партнерів.
Як зазначалося під час попередніх самітів НАТО, включаючи у Мадриді, Бухаресті, Лісабоні, Чикаго та Уельсі, незалежна, суверенна та стабільна Україна, твердо віддана демократії та верховенству права є ключовою для євроатлантичної безпеки. Ми підтверджуємо наше стійке зобов’язання до подальшого розвитку Особливого партнерства між Україною та НАТО, що сприятиме розбудові стабільної, мирної і неподільної Європи.
Опубліковано: сайт Міністерства закордонних справ України, http://mfa.gov.ua/ua/press-center/news/49115-spilyna-zajava-komisiji-ukrajina-nato-pid-chas-varshavsykogo-samitu
--------------
Як натиснути на Росію, щоб змусити її виконувати Мінські домовленості. Про це президент Порошенко та лідери Великої п'ятірки говорили у Варшаві після саміту НАТО.
Зустріч із главами США, Франції, Німеччини, Італії та Великобританії тривала понад півтори години. Домовилися скласти "дорожню карту", яка гарантувала б безпеку України.
За документ дипломати країн візьмуться вже з понеділка.
Серед пунктів буде безперешкодний доступ на окуповані території місії ОБСЄ, припинення вогню, гарантований відвід техніки і артилерії. А також — збройна поліцейська місія на Донбасі. Лише після цього, заявив Порошенко, можна буде подумати про вибори на окупованих територіях.
"В підсумковому документі комісії Україна-НАТО було чітко зазначено, що політична частина мінських угод, включаючи і проведення виборів, можуть бути проведені виключно після створення необхідних безпекових кондицій. Ця позиція увійшла в усі документи НАТО і знайшла необхідне підтвердження за зустрічі країн п'ятірки", — заявив Порошенко.
----------------------------------
Президент України Петро Порошенко пояснив російським журналістам, коли на окупованому проросійськими бойовиками Донбасі відбудуться місцеві вибори.
На полях саміту НАТО у Варшаві журналісти російських пропагандистських ЗМІ поцікавились у президента України Петра Порошенка, коли на окупованому Донбасі чекати проведення місцевих виборів.
На що глава держави їм різко відповів, що місцеві вибори на Донбасі відбудуться тільки тоді, коли російські війська будуть виведені з території України.