По даному питанню було сказано дуже багато, спори йдуть все ще дуже жаркі, але як по мені - то потрібно закінчувати спори та готовитись грати - 9 вересня уже на носі і в матчі з Шахтарем потрібно пану Ярмоленку підтвердити своїї слова про готовність грати на 100% за Динамо та показати потенційним покупцям їх помилку з некупівлею у саме це трансферне вікно.
А от з приводу його останного інтерв"ю про невідбувшийся перехід до Евертону, то я скажу так - не хотів Ярмоленко підставити клуб - підписав він контракт на значно кращих фінансових умовах на 5 років - грай добре та самовіддано і вболівальники будуть тобі вдячні, а покупці з"являться в наступне трансферне вікно. Я собисто вважаю, що він молодець і йому дякую за це...
А з приводу того, що Суркіс не продав за "декілька годин" до закриття трансферного вікна - так тут у мене є декілька таких простих та логічних думок (як на мене):
- Суркіс правий - він не знав ким замінити Ярмоленко і часу на прийняття рішення купити\награвати свого у нього не було (за години це тяжко робити).
- Гідність... Невже пану Ярмоленко не все одно, що його хотіли купити як "певний аварійний запасний варіант" бо Евертону протягом всього трансферного вікна не вдалося купити декілька інших кандидатів, що були вибрані ними і вони вже в авральному порядку старались взяти "хоть кого небудь"? Приклад трансферу від якого Суркісу не уникнути - трансфер Драговича - клуб Баєр працював над його покупкою заздалегідь і це дало результат для всіх...
- Лідер команди перед своїх уходом повинен бути впевнений, що ця його дія не призведе до провалу в грі команди... тоді питання в тому - кого на свою заміну порекомендує пан Ярмоленко у Динамо на матчі кубку Україні, УПЛ та ЛЧ?
- Мабудь, Суркіс реально розуміє/рахує, що знаходження такого дорогого та висококласного гравця в команді фінансово вже відбиває навіть одна перемога в групі ЛЧ, а при цьому також шанси пройти у весну ЛЧ значно зростають, а це знову гроші...
- Невдалий виступ Ярмоленко на ЧЕ2016 зі збірною дуже збив на нього попит і ціну (давайте запитаємо Ярмоленка хто більше винен в тому, що він не забивав та не асистував, а його команда не виграла жодного матчу - Суркіс чи Ярмоленко?) - звісно це стало однією з основних причин непродажу - всі не вірять, що у матчах у ТОПових лігах Ярмоленко буде виступати також класно як і з командами з УПЛ (тут може навіть місцями є невільне порівняння з Коноплянкою).
От такі думки... Вини Ярмоленко з приводу його непродажу , як би це пом"якше сказати - ну не меньше ніж у Суркіса... Просто рішення Суркіса на поверхні і є фіналом історії, дії самого Ярмоленка є початком цієї історії, а дії Евертону по факту виступили каталізатором...
учетная запись этого пользователя была удалена
-
Андрій Бортнік(bortand)
- Старожил
09.09.2016 10:24
кого на свою заміну порекомендує пан Ярмоленко у Динамо на матчі кубку Україні, УПЛ та ЛЧ?
- 1
-
Ваня Иванов(novichok56)
- Наставник
08.09.2016 19:38
- 5
-
Сергей Мезенцев(nezem)
- Начинающий писатель
09.09.2016 13:37
Тем более, если отдавать не хочется.
- 1
-
Ваня Иванов(novichok56)
- Наставник
09.09.2016 14:24
- 1
-
Сергей Мезенцев(nezem)
- Начинающий писатель
09.09.2016 15:11
Так и не отдает. Какая может быть замена, зрители ходить перестанут.
- 0
-
Volodymyr Balamut(The_Balamut)
- Наставник
08.09.2016 19:10
Одного не можу зрозуміти. Чому, коли в команді з'являється менш-більш толковий гравець, майже відразу починаються розмови про його продажу, його кар'єру у солідному європейському клюбі? Xому я, як вболівальник, маю дивитсь футбол у виконанні моєї команди у послабленому складі? Невже замість того, щоб футболіст грав і достойно виглядів, як футболіст у ЧУ, він має "гріти банку" у якомусь клубі Европи? Спочатку у солідному, потім у оренді у середнячка, а потім десь у чемпіонаті з нижчим рейтингом, ніж ЧУ? Ніазвати прізвища, починаючи із Заварова, Бєланова і закінчуючи тим же Ребровим?
- 2
-
Liliput(Liliput)
- Наставник
08.09.2016 19:27
коли УПЛ входитиме в топ-5 ліг Європи, тоді можна буде піднімати це питання. А зараз, на жаль, маємо те, що маємо: рівень чемпіонату падає з кожним роком, кількість достойних гравців зменшується. І якщо гравець хоче розвиватись як футболіст (а це можливо тільки в іграх сильних суперників і з сильними партнерами по команді), а не просто бабло отримувати, він буде шукати шляхи до реалізації своєї мети. І це нормально в слабких чемпіонатах. Наприклад, Хорватія - порівняйте клуби та збірну
- 1
-
Ігор Коt(GarryKot)
- Эксперт
08.09.2016 19:56
Все вірно. А то в такому разі вболівальники Динамо повинні були штурмувати офіс Суркіса з протестом проти продажу Драговича та оренди Теодорчика та Беланди. За такою лоігкою. Але у нас на щастя такого немає.
- -1
-
Сергей Мезенцев(nezem)
- Начинающий писатель
09.09.2016 13:40
При советах вообще никого не отпускали, и жили футболом еще как :)
- 0
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
08.09.2016 17:16
Скільки людей - стільки і думок. І кожна з них має право на життя. Як на мене, то в тому, що Ярмоленко залишився принаймні на півроку у Динамо, є і плюси, і мінуси. Про це говорити не хочеться. А відносно самого переходу - то Андрій сам сказав, що підписанням контракту забезпечив себе від всіляких несподіванок і практично на багато років - якщо не на все життя. Подумайте, чи зробив би він це,коли б так хотів піти з Динамо? Тому давайте не будемо вішати всіх "собак" в цьому переході лише на одного ІМСа - ситуація така, що "вина" тут майже однакова - один запропонував умови "гри", інший погодився на них. То хто більш винуватий?.
- 2
-
helphelp
- Наставник
08.09.2016 17:24
Підтримую Вашу думку.
- -1
-
Liliput(Liliput)
- Наставник
08.09.2016 17:08
По пунктам.
- 2
-
Edik Bereza
- Начинающий писатель
08.09.2016 13:27
Здесь многие сравнивают трансфер Драговича с возможными переходами Ярмоленко. Конечно, с нашей крутой, бердичевской башни Ярмола офииигеенный игрок, за которым просто обязаны охотиться все крутые европейские команды. У нас, в Бердичеве, мы восхищаемся его финтами, виденьем поля, волевым характером.
- 4
-
Ігор Коt(GarryKot)
- Эксперт
08.09.2016 12:36
Продовження ідіотизму... Для чого гравцю, який віддав клубу більше 10 років, бути ще й впевненим що клуб буде класно грати після нього, якщо це турбота тренера та президента та його менеджерів? Чукчі краще бути читачем...
- 9
-
Виталий
- Наставник
08.09.2016 12:16
- 11
-
Чапич Чапич
- Наставник
08.09.2016 11:13
Я поважаю Андрія. І бажаю йому здоров'я, ще кращої реалізації як гравця. Зрозуміло, що я підтримую його прагнення заграти у гарній команді, у сильному чемпіонаті. Хоча, зрозуміло, що із ним Динамо сильніше. Однак, і в цьому я погоджуюсь із автором, у гравця Динамо повинна бути гідність. Я дивлюсь на перехід Ленса. Побіг як скажений до Адвоката в Англію, в ту команду, де регулярно змінюються тренери через погані результати. З року в рік Сандерленд виживає у вищому дивізіоні. Що він чекав? Тренер змінився, а із новим тренером пішла ставка на нових гравців, а не на гравців колишнього тренера.
- -5
-
helphelp
- Наставник
08.09.2016 11:29
Добре та влучне доповнення, а не просто натикати мінусів та коментів, що завжди всіх треба продавати та закидати про захист Суркіса... да, тут захист позиції пана Суркіса та відповідь на питання, а чому не продав з моєї точки зору.
- -6
-
Andrew NoName(rewand)
- Опытный писатель
08.09.2016 11:12
Я одного не пойму. Почему Господин Суркис, зная, что Андрей пользуется спросом на рынке, не начинал искать замену ему с самого начала трансферного окна? К тому же, он якобы обещал отпустить Ярмоленко... Похоже просто на сплошную ложь. Никто никого отпускать и не собирался
- -1
-
helphelp
- Наставник
08.09.2016 11:14
Хто Вас сказав, що Ярмоленко користується спросом - навіть сам же Ярмоленко говорив про те, що пропозиція була одна, від евертона, за ... годин до закриття трансферного вікна... і то тільки тому, що нікого іншого зі свого списку бажаних трансферів Евертон не купив...
- 0
-
Andrew NoName(rewand)
- Опытный писатель
08.09.2016 11:25
Сказал опыт прошлых трансферных окон. И не нужно писать тут про провал на Евро. Любой более-менее адекватный клуб пытается найти замену еще до ухода лидера.
- 0
-
helphelp
- Наставник
08.09.2016 11:31
Я дуже часто читаю в новинах - такий-то клуб купить такого-то гравця у разі якщо в нього куплять його гравця... за пару годин провернути купівлю заміни на гроші від такого продажу дуже тяжко.
- -4
-
candlemass
- Опытный писатель
08.09.2016 11:03
- -1
-
helphelp
- Наставник
08.09.2016 11:17
Невже хтось може вірити, що людина яка могла безкоштовно піти з клубу куди завгодно, а замість цього подовжила контакт на 5 років... так паскудно поступить - зіллє матч?
- 2
-
Shapych
- Эксперт
08.09.2016 11:27
Ваше "куди завгодно" вбило...
- 2
-
Alex Zaytsev(alexdsan)
- Наставник
08.09.2016 11:00
Я скажу на рахунок п"ятого пункту. У всіх важливих матчах за Динамо і за збірну саме Ярмола ставав тим, хто витягував команду. Так, є матчі не з слабими суперниками, де Ярмола не грає і команда добивається позитивного результату. Є ігри, де від нього чекаємо більшого, значно більшого (наприклад Евро), але гра його начебто слабенька. Але в цьому випадку є нюанс - один в полі не воїн. Якщо у нього щось трохи не пішло або суперник чи ледь не відверто забиває на інших гравців команди, а пасе фактично Ярмолу - то тут всім важко буде. Адже, коли криють наші фланги з подвійною завзятістю, то, вибачте, ЦЕНТР має видавати но гора! Але цього я практично ніколи не бачив. От і маємо ситуацію з "невдалими матчами" Ярмоли. В якійсь мірі Евро тому підтвердження. Хіба збірна намагалась хоть щось зробити з центру? Ні! все навантажували й навантажували наші фланги з Ярмолою та Конопою, щільно перекриті суперником. От і результат - кротовський захист - гівно (окрім П"ятова), в атаці нічого не виходить, бо атака через центр мертва. Тому, гадаю, Ярмола не загубиться в топ чемпіонатах.
- 1
-
helphelp
- Наставник
08.09.2016 11:20
Таки да - фланг Ярмоли за звичай працює завжди краще, а центр чомусь "десь там в тіньку"...
- -3
-
Michael x64(michael-x64)
- Наставник
08.09.2016 10:46
- 8
-
helphelp
- Наставник
08.09.2016 11:22
Да що Ви всі вцепились в "підібрати заміну" --- ДЕ там таке написано???
- -3
-
шархан
- Старожил
08.09.2016 16:30
А как же утверждения Суркиса , что при конкретном предложении по Ярмоленко ,он отпустит последнего? Говорил о джентельменском соглашении и т.п. Эти разговоры уже полгода идут ,каждый раз он говорит ,что официально ни кто не интересуется ,т.е он и не собирался искать замену.А ведь в любом случае нужен подменщик ,Ярмоленко в любой момент может сломаться и мы вообще останемся без флангов. Как остались без центральных защитников , атакующего полузащитника и опорника.
- 0
-
helphelp
- Наставник
08.09.2016 16:35
Я чомусь думаю, що під фразою "конкретна пропозиція" він якраз і не мав на увазі отримання запросу від Евертону на продаж Ярмоленко за декілька годин до закриття трансферного вікна...
- 1
-
шархан
- Старожил
08.09.2016 18:13
правильно ,он её даже не рассматривал ,с его слов. Но главное не в этом.Важнее его оправдания о невозможности найти замену.Это схоже ведь с поиском центрального защитника , правоприемника Драговича. И тут становится понятно-еще полгода тому было известно ,что Драгович и Ярмоленко желают покинуть Динамо. как впрочем и Велозу. На их места даже свободных агентов не подобрали ,какой там поиск достойной замены. Всё остальное-детский лепет...
- 0
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
08.09.2016 10:02
ЯРМОЛЕНКО не первый и не последний игрок в клубе,
- 1
-
Kostyanayanoga
- Наставник
08.09.2016 09:52
А для ИМС стало откровением что Ярмоленко хочет уйти? Узнал только за 6 часов до закрытия трансферного окна? И кстати впервые слышу ,что игрок собирающийся перейти в другую команду обязан подготовить себе смену. Это НОУ-ХАУ лично ИМС? Просто смешно!
- 9
-
helphelp
- Наставник
08.09.2016 09:59
Ні - те що Ярмоленко хоче піти всі знали, просто ще за декілька годи н до закриття вікна пропозицій було нуль...
- -7
Еще комментарии------------------------------
А це вже не його проблеми, хто буде грати замість нього!
Якщо справді була усна домовленість про те, що Суркіс відпускає його в європейський клуб - то треба було цього дотримуватись.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
1. Кем заменить Ярмоленка? Пошарьте по арендованным, есть Влад Калитка. Не равноценная замена, но если ничего не предпринимать, затыкая дыры третьесортными свободными агентами, то замены Ярмоле, СаШо не будет никогда. Да в Динамо на контрактах наверное около сотни футболистов разных возрастов. Кто ищет, тот всегда найдет. Искать дорогих легионеров даже не предлагаю, из-за неперспективности данного предложения.
2. Ярмоленко наемный работник, получающий за свою работу немалые деньги. И если он АПЛ видит во сне, и Эвертон не последний там клуб - то я думаю, ему все равно.
3. Соглашусь с ниженаписанным комментарием. Бред. В команде есть президент, разные директора, штат селекционеров, получающих зарплату. Почему замену себе должен искать Андрей?
4. Ну эти ЛЧ и ЛЕ не первая и не последння. Давайте тогда лидеров до пенсии держать.
5. Ну это одна из главных причин. Если бы выстрелил на Евро, то были бы реальные предложения (а не байки Шаблия) покруче Эвертона уже этим летом.
Пару дней назад шел по улице и меня кто-то стукнул по голове... Очнулся, привязанным к стулу, перед телеком. Давали Россия - Ганна. Если бы не стукнули и не привязали, да еще спички в глаза не вставили - не в жисть не смотрел бы. А, так пришлось...
У Африки играли пацаны со вторых лиг Германии, Англии, Бельгии. Ну, еще и пара-тройка своих. Игра товарищеская и поэтому куча замен. Так, вот, дважды меняли крайков (т.е четырех пацанчиков увидел). Резкие, техничные, понимают игру (чувствуется опыт игры в Европе), а самое главное бегают, как кони от своих до чужих ворот.
Ну, ни чем Ярмола от них не отличается, абсолютно ни чем. Разве что тем, что этих пацанчиков можно приобрести за пайку хлеба, а за нашего блондичика нужно отваливать десятки лимонов... И на лавку их можно посадить и перепродать и новых купить. А что с Ярмоленко делать, если не заиграет? В "Шальке"?
Еще по Драговичу. Он для "Динамо" был очень удачной сделкой, наподобии Еременко. Здесь многие судят о нем по игре в "Динамо". Не всегда стабильно-хорошей. Уверен: если бы он перешел тогда в "Интер" - сейчас это был бы уже игрок европейского класса. И стоил бы вдвое дороже. Защитники с немецкой выучкой всегда ценились и ценятся в Европе. Но парень сам виноват - бабки прельстили, как многих в "Динамо". Повезло, что его "специальность" не поддается такой коррозии тренерского гения, как другие амплуа.
учетная запись этого пользователя была удалена
Так філософія у Британії. Я от дивлюсь на Драго. 3 команда Німеччини, яка ставить перед собою задачі боротись за чемпіонство. Так, зрозуміло, що є Баварія. Але, Байер буде вести боротьбу саме за золото. І команда в них цікава, зібрані гравці талановиті, тренер стабільний, є результат, бо команда стабільно грає у ЛЧ. Такий перехід я розумію, бо перемовини йшли 3 місяці. Все якісно, цивілізовано.
По Евертону чи Стоку... Андрій може і хоче перейти. Але куди? До команд, які будуть боротись за 7-8 місця? І це максимум. Гравець, який звик до перемог, до боротьби за чемпіонство поивнен зростати. Але, для цього треба переходити до тих команд, які ведуть боротьбу за найвищі досягнення - чемпіонат, ЛЧ. Перехід до Евертона... у 27 років... і це у статусі найкращого гравця України і Динамо.
Так, завжди треба думати над тим, куди ти йдеш, у якому статусі. У Евертоні нещодавно змінився головний тренер. Шанси, що він затримається на роки... можливо. Але, у тому то й вся проблема команд середнячків, що вони не стабільні. Йти до такої команди - величезні ризики того, що прийде інший тренер.
саме тому на мою думку завжди треба все зважувати. Ціль пограти в Англії... це насправді не ціль. Якщо переходити, то тольки до команд першої 6, бо вони ведуть боротьбу за чемпіонство і ЛЧ. Однак, Андрію видніше. Він має право самостійно приймати рішення стосовно власної футбольної кар'єри и життя.
Бо це реалії - Динамо це для пана Суркіса не тільки хоббі, але й бізнес, він платить по рахункам -- а звідки Ви знаєте яка сума відступних була запропонована? Може пара-тройка млн.евро - ну і цю пропозицію Суркіс відкинув... бо собівартість Ярмоленка для клубу не буде ніяк окуплена :(
учетная запись этого пользователя была удалена
Да не повірю...
За Ярмолою ціла армія вистроїлася, починаючи з Реала і Барси... За таку гру, яку він показував у другій половині сезону, ніхто не дав би йому такої з/п як у ДК.
Думаю, що його агенти добре все прозондували.
Бо, коли на всю Україну трубили, що китайці дають за нього 50 лямів і йому 12 в рік, а він, патрійот, відмовився, то я в це вірив так само, як в те, що Барса тепер цікавиться Срною.
Але дивляться на результати команди, а потів на індивідуальні показчики - і от якраз я думаю, що всі заінтересовані скаути на ЧЕ2016 і дивилися на пана Ярмоленко - чи варто його купувати... в результаті аж одна пропозиція під закриття трансферного вікна...
Я не спеціаліст, але коли є багато бажаючих, то і пропозицій за звичай більше.
учетная запись этого пользователя была удалена
Було сказано "кого на свою заміну порекомендує пан Ярмоленко у Динамо" - спеціально для того, щоб зробити акцент на тому, що заміни йому вже ніхто в останній день трансферного вікна не готував - бо є Ярмоленко і він буде грати в сезоні на свому місті в ДК.
Динамо остается ... игроки приходят и уходят.
Кроты гадят...
В этом живем.
А про заміну - я написав, що лідер команди повинен думати не тільки про свої 5 копійок...