Що не кажіть, але навіть у матчі, який немав ніякого значення, окрім престижа команди, перемога над головним конкурентом завжди приємна. Так, у Шахтаря був не основний склад, але не треба принижувати і нашу перемогу. І то не наші проблеми, який склад виставив Фонсека.
По цьому матчі можна сказати, що навіть проти такого складу Шахтаря у нас багато є над чим працювати.
Захисту сьогодні майже не було. Пантіч та Кадар - це катастрофа. Хоча Антунеш нічим не кращий сьогодні був. Можна у захисті відокремити Віду, який дійсно старався.Забагато втрат всередені поля. Сидорчук не прогресує, і ніяк не може у ворота потрапити. Треба йому до церкви сходити., чи що ?! У першому таймі критикували Ярмолу, але у другому таймі і загалом у матчі він приніс Динамо перемогу. Заберіть Ярмолу зі складу, і Динамо виглядатиме не таким грізним, яким він є з Ярмолою. Рибалка абсолютно сьогодні не сподобався. Але сподобався Шепелєв, який вийшов замість нього. Видно, що Шепелєв може стати основним гравцем основного складу Динамо. Бєсєдін був сьогодні непомітний. Гармаш хоч і забив, але моментами знов втрачав контроль над собою.
Я так до кінця не зрозумів, у роздягальні Шахтаря вітає і досі дух цигана ? Бо інтелегентний з виду Фонсека просто нагадував мені одного румуна з Трансільванії. Якійсь скажений він сьогодні був. Для повного набору Фонсеці не вистачає шапки Чаушеску ;) І знову ця стара пісня від тренера Шахти, що "судді їх увесь чемпіонат засуджують". А коли два роки у ворота Шахтаря не ставили пенальті, то це було нормально. А після матчу Паулу щось там пояснював судді. Програвати теж треба вміти.
Ще неприємно (і це вперше) вразило, коли плем'я (по-іншому сказати не можу) бабуїнів накинулося на Дердо. Там не жовту картку було давати, а 5 червоних. Гравці Шахти занадто багато собі дозволяють, бо відчувають, що за їхньою спиною є "папік", який усе може "порішати".
А коментатор Круторогів це просто пісець. Так "облизувати" Шахтар ще треба вміти. Коли забив Дентіньйо, то Крутийрогів ледь не проковтнув мікрофон. У нас коментатор повинен бути типу "нейтральним".
І якже мені сподобалися сумні пики Сопко і Віті Грачьова. Не такого вони очікували. А у неділю у "містера" Денісоффа буде істерика. Який підлий суддя, що 3 пеналя у ворота Динамо не поставив, і не вилучив 5 гравці у Динамо.
P.S. Ледь не забув про Кучера написати. На мою думку, агресивний Кучер на лаві запасних повинен був сьогодні вилучений. Усі напевно побачили, як Катерина Монзуль його заспокоювала ? Вседозволеність гравців Шахтаря просто лякає.
І другий тайм. Не знаю що там Ребров сказав і як там вони між собою розмовляли, та другий тайм був інший настрій, інший темп. Дуже сподобалось як увійшов у гру Циганков. Цей його ривок на пів поля, коли його завалили біля штрафної - були шикарно. Безумвоно гол Дентіньо - срашена помилка Морозюка. Він впав і залиши 2 метри провал у захисті. Та Коля все ж виправився, бо саме він віддав гольову на Ярмоленко.
Нерви Фонсеки цілком зрозумілі. Команда, яка ставить перед собою високі цілі не може програвати. Всі його психи - нормально. Емоції... ну, він так заряжає своїх гравців. Я хотів би і від Реброва бачити нормальні емоції. Бо були пенальті на Бєсєдіні на 12 хвилині у першому таймі і у другому на Ярмоленко. А суддя дивно не помітив. Як і помилився двічі із офсайдом. Одна із цих помилок - вихід 1 на 1 Бєсєдіна. Так, і у Шахтаря має скаржитись, що і їм один раз офсайд не вірно зафіксували. І на руку Морозюка також. Можливо, що це їх рівень культури. Вони завжди будуть у тіні історії Динамо, завжди. І як би вони не намагались вилізти, та вони завжди будуть другими, навіть із величезними інвестиціями. Другими в тіні Динамо. Бо Київ має величезну великих перемог. Тому хай бісяться. Динамо важливо зробити висновки і будувати команду, яка буде стабільно перемогати і брати золото чемпіонату.
-
Йенс Тилва(tilva)
- Читатель
29.05.2017 13:09
ВІДРИВ ШАХТАРЯ СКОРОЧЕНО!
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
29.05.2017 21:51
Геніальний вірш !!!
- 0
-
Нестор Махно(Valerra)
- Эксперт
29.05.2017 11:29
- 1
-
Вадим Михайловский(kylt_lichnosti)
- Читатель
29.05.2017 11:05
Я уверен, что "потрапити" в ворота Сидорчук может, но лучше бы он туда мячем попадал.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
29.05.2017 21:49
;)
- 0
-
Вадим Михайловский(kylt_lichnosti)
- Читатель
01.06.2017 19:08
Влучив - хорошее слово, всегда можно исправить. Даже - попав - возможно пойдет.
- 1
-
Артемий Золотарь
- Опытный писатель
27.05.2017 23:23
Самое отрицательное в матче - хамское поведение и вседозволенность игроков фк "шахтар",их тренеров и их обслуживающих журналистов(в комментариях)!Пора уважать всех фанов нашей прекрасной страны,а не только самих себя и своего хозяина!
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:25
Кого кого поважати ? Шахтар поважати ? Ви це про кого взагалі написали ?
- 1
-
RusBendera Ukrainov
- Опытный писатель
27.05.2017 18:13
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:56
Алексу, дякую Вам за коментар. Те що Динамо у майбутньому ще не один раз буде чемпіоном, то тут сумнівів немає.
- 1
-
Іван Очерет(ocheret)
- Опытный писатель
27.05.2017 16:22
Теперь всем ясно:чемпион не настоящий. Помните...
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:57
Пам'ятаємо. Ті слова цигана надовго запам'яталися.
- 0
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
27.05.2017 13:57
Цыганкова, при всех его проблемах, надо поддержать и сохранить для Динамо. Он,Беседин,Вида,Шепелев, возможно Гонзалес,Хачериди,Ярмоленко если не уедет, Хачериди если есть ещё мотивация, как по мне, должны стать основой основы,если можно так сказать, в следующем сезоне с добавлением лучших из молодёжи. Прикупить бы толкового атакующего центрхава на стороне, но это весьма маловероятно Игра Кадара и Пантича...тоже больной вопрос, но пока бы крест на них не ставил. Оба вратаря, пусть и тоже не образцы надёжности. Остальные,при всём к ним уважении, на мой взгляд, ничего уже Динамо не дадут и лучше играть не станут. Правда куда их девать тоже вопрос, ну так это не отменяет того факта что чистить состав необходимо.
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
28.05.2017 10:14
Так ніхто не проти, що Циганкова треба підтримати. Позавчора він вийшов на заміну, і гра оживилися.
- 0
-
Никита Иванов(nikita-ivanov)
- Старожил
27.05.2017 12:32
Победа над принципиальным соперником всегда доставляет радость болельщикам. И не важно в каких составах играли соперники.
- 3
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
28.05.2017 10:04
Мотивація не потрібна, коли граєш за Великий Клуб. Чи я помиляюся ? І хочеться, щоб перемог над принциповим суперником стало більше.
- 0
-
Юрій Вакулюк(a.nesta)
- Наставник
27.05.2017 11:38
Я не понимаю, что вообще делает в чемпионате Украины команда с оккупированного уголовниками города, который не является подконтрольным нашей власти, стране? Это же касается всех остальных команд лугандонии, и не нужно мне тут рассказывать о том, что это области Украины, вот когда освободим эти территории, вот тогда будут все основания участвовать в чемпионате, а пока их должны отстранили от участия из-за отсутствия домашних стадионов. Может быть это и идиотизм, но эти кротячие морды вызывают только отвращение.
- -2
-
A G(Toha111)
- Эксперт
27.05.2017 11:57
Для величезної кількості вболівальників, що вимушено покинули свої домівки - це як бальзам на душу.
- 3
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:54
Анатолію ! Краще б Ви йому не відповідали. Що йому пояснювати, якщо він не вважає, що Донбас - це Україна ? Розмова немає сенсу.
- 2
-
A G(Toha111)
- Эксперт
28.05.2017 00:36
Пане Володимире, обовязково слвд реагувати на такі висловлювання.
- 2
-
RusBendera Ukrainov
- Опытный писатель
27.05.2017 18:03
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:52
Алексу.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:52
Ось доки будуть такі коментарі, то нічого не зміниться, та нічого ми не звільнемо. Так ніхто нічого Вам розповідати не буде. Вас просто тихо відправлять у "бан".
- 1
-
Юрій Вакулюк(a.nesta)
- Наставник
30.05.2017 13:44
Шановні, зацепили трохи. Нікого, крім кротів, образити не хотів. Мої вам співчуття. Знаю, що вам там складно і надто образливо, що рідна ненька не взмозі захисти свій народ на окупованій території. Але тут є питання: цому такі сепарскі дії не можливі, припустимо, у Києві? Бо тут люблять Україну - свою батьківщину, а там лише Донбасс. Щось про "Україну рідну", я ніколи такого не чув від тутешніх. Ви Володимире, Анатолію - суто виключення. Тримайтеся! Це те, чим я можу особисто вам домогти. На щастя, війна для мене лише по телевізору, і дай боже щоб вона закінчилася завтра і нікому більше не приносила горя. Писав свій пост лише на емоціях, це ж було очевидно, бо сам вважав його ідіоцьким. І ображати мене агресивно-налаштованим вважаю не досить доречним. Особисто Володимира поважаю за його позицію, але те, що він обуриться на мій вислів, не очякував.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
30.05.2017 15:31
Юрію ! Дуже добре, що Ви написали цей комент. І сподіваюся, що ми з Вами порозумілися ;) Ось тепер, коли Ви усе пояснили, то до Вас більше образ немає. Ненька не може захисти свої землі, бо ворог занадто підступний і має превагу у кількості солдат. У Києві та інших містах такого ніколи не буде, бо там немає такої кількості хворих, як на Донбасі. Бо лише на Донбасі людям, починаючі з 2002, партія рехіонів почала вдолблювати, що "мордор" та Україна - "брати навіки". І з кожним роком це зомбування населення дійшло до ідіотизма. Бо на Донбасі значна частина думає, як раби, бо таке важко уявити у тому ж Києві та інших містах. На жаль, Ви маєте рацію. Тут люблять лише Донбас та .....мордор... Не знаю скільки часу повинно пройти, щоб тут почали любити Україну... Для багатьох війна по телевізору, але більшість дивлячись новини розуміє, що на Донбасі йде реальна війна, а не АТО.
- 0
-
Юрій Вакулюк(a.nesta)
- Наставник
30.05.2017 18:57
Так, все так, про те про шактьор це нездійсненна мрія. Українським шахтар здається вже ніколи не буде, нажаль. Але звісно, що вірити треба
- 1
-
Дмитрий Свен(dmitr)
- Наставник
27.05.2017 09:51
Да, Шахтёр надо ставить на место, как и всех сепаров. но речь о Динамо. Хуже всего, что выиграв у второго состава немотивированного Щахтёра, мы успокоимся и посчитаем, что всё хорошо. И значит ещё год потеряем. Кстати, Морозюк сыграл рукой, там пеналь сто пудов. Гармаш конечно горячий, но что такое честь ему не рассказали - бить исподтишка локтем некрасиво. Не надо позорить нацию. Что, не правда? А Шепелев с Цыганковым молодцы, они вышли и спасли игру. А всё дело , вся проблема Динамо в том, что С.С. пока не тянет. Хочу ошибиться, но Ребров остаётся и след. сезон провален уже сейчас - и с Шахтой, и в Европе. Увы. Поздравляю.
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:44
Порівнювати Шахтар і сепарів - не дуже вдало порівняння. Хоча ми і так бачили, хто з сепарами у Шахті фотографувався. Так ніхто і не казав, що усе добре. А чи залишиться Ребров, Ви і я дізнаємося за три дні.
- 0
-
A G(Toha111)
- Эксперт
27.05.2017 09:02
З перемогою усіх нас. Подяка за блог, пане Володимире.
- 3
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:41
І Вас також з перемогою, пане Анатолію ! Приємно, що блог сподобався ;)
- 0
-
вадим олефир(dimva)
- Наставник
27.05.2017 07:38
вседозволеність шахтаря вражає-в європі так не буде-експерти -та зомбо канали ахмета будуть ой як кричать що їх чомусь неповажають
- 4
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:22
Та їх ніде взагалі незабаром не поважатимуть, якщо і надалі так поводитимуться. У Європі усе інакше, бо там не купиш суддю, і не вплинеш на УЄФА.
- 0
-
sergey danilec(n3cros)
- Начинающий писатель
27.05.2017 07:06
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 07:57
Колего ! Розумію Ваш сарказм. Але всеодно приємно, що перемогли своїх "заклятих" ворогів. Зараз радості і так мало, тому і радіємо тому, що є. То проблеми Шахти, що вони не основний склад виставили. Сподіваюся, що наступного сезону будуть перемоги над основним складом Шахтаря.
- 2
-
Валентин 21(Valentin-21)
- Эксперт
27.05.2017 08:32
Тамбовский волк ему коллега. Мы весь сезон отыграли, можно сказать, вторым составом. Беланда, Теодорчик, Кравец, Мбокани, весной СаШо и Мораес, молчу о проданных Ленсе и Драговиче, ушедшем Велозу.
- 4
-
Мумба Мамба
- Опытный писатель
27.05.2017 12:35
Так хто нам винуватий що найкращих по орендах порозганяли?
- -2
-
Мумба Мамба
- Опытный писатель
29.05.2017 08:52
Два мінуси) Суркіс і Ребров?)))
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:19
Вже побачив, що це не наш "колега". Дякую, що підказали, хто він насправді. Так Коваленко за усю свою кар'єру взагалі нічого не показує. І незрозуміло за які заслуги він грає у Збірній.
- 0
-
moisei
- Начинающий писатель
27.05.2017 09:28
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:20
Типу Шахта щось там показала.
- 0
-
A G(Toha111)
- Эксперт
27.05.2017 08:26
-"Радуются тому что Динамо оказалось чуть сильнее дубля шахты! "
- 3
-
Валентин 21(Valentin-21)
- Эксперт
27.05.2017 08:35
Это Вы взываете к разуму у крота? Там вата вместо мозгов.
- 3
-
A G(Toha111)
- Эксперт
27.05.2017 09:04
=)))
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:20
Та земля замість мізків ;)
- 0
-
ігор ільчук(bukovuna26)
- Наставник
27.05.2017 03:35
Все вірно написано!Але чому у "бабуінів" не міняється ганебна поведінка?Тому що у нас ні президент ,ні тренер,ні гравці не можуть постояти за себе.Як вибачатися за Мілевського,Суркіс не вагається!А якщо нашим вболівальникам непристойний жест- ні пари з вуст!Ні від кого!Фонсекв,бачить неадекватне суддівство ?А у Реброва,без проблем!Серуна,треба вилучати з поля,всі мовчать!Чи може я щось пропустив?
- 5
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 23:16
Дякую, буковинцю ! Тому що "бабуїни" проходять і досі школу "Чаушеску-Палкінг-Ахмед". Там "класна" школа непристойних манер. І Ви абсолютно маєте рацію, що наші гравці, і тренер повинні постояти за себе та Великий клуб Динамо. Якщо ми і надалі дозволятимо усіляким абізянам тикати "факи", то незабаром ці бабуїні залізуть нам на голови, і їстимуть там свої банани.
- 0
-
Фреді Крюгер(Attila.Kiev.com.ua)
- Наставник
27.05.2017 01:32
Ярмола своєчасно почав "сушити" гру. Після його валяння атаки кротів були вже не такими стрімкими.
- 2
-
moisei
- Начинающий писатель
27.05.2017 09:32
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
27.05.2017 10:42
Це Ви точно підмітили. Гравці Шахти за принципом Бразилії "ви заб'єте скільки зможемо,а ми скільки захочемо". Ярмола учора видав один з кращих матчів проти Шахти за останній час. Цей Шахтар давно треба на місто поставити.
- 2
Еще комментарии(лист динамівського фана президенту України)
Пане український Президент,
Клуб «Динамо» я люблю з дитинства,
Тож зверну увагу на момент,
Що мені здається просто свинством.
Вчора, о двадцятій сорок п’ять,
Дикторка, що мовила новини,
Сходу прийнялася закидать
Брудом чемпіона України.
Може, та діваха й новачок,
Та мені здається, це знущання…
«…Отже, до п’ятнадцяти(!) очок
Хлопці скоротили відставання.»
Фраза ця сама вже по собі
Є образа клубові і фану,
Але ж тон і посмішка її
Психіці моїй нанесли рану.
Якось на ахметовський манер
Це лайно піднесено нам було…
Може, в неї Палкін режисер?
Я, принаймні, гепнувся зі стула.
Прошу покарати персонал,
Щоб той вислів не пішов до преси.
Правда, що це саме за канал –
Не скажу. Не зовсім був тверезий.
захист слабкий, бо 5-в-лінію - це обо щоб відмахуватись, або щоб грати проти аутсайдера.
а так вийшло, що 1 форвард десь далеко попереду, 1 із півзахисників не встиг повернутись чи не на своїй позиції і проти нападників суперника у ДК розривається .. аж 3 хави.
якщо зважити на якість нинішнього "матеріалу", то це - нічого.
ще якби у нас кіпер був на рівні Буфона чи хоч Шовковського молодого, але Ковалю хто тільки в кутки не закидає із усіх відстаней і ракурсів...
тобто проти серйозного суперника не вистачає "глибини оборони" а також всі 5 захисників нічого не роблять окрім створення офсайдної пастки, а це - нераціональний розподіл сил у команді.
учетная запись этого пользователя была удалена
Эта победа немного подсластила горечь от проваленого сезона.
Победа победой но она показала что проблем у команды в игровом плане достаточно, без решения которых в следующем сезоне удачи не видать.
Здесь уже порядочно надоели разговоры о мотивации.
А где грань между мотивацией и просчетах в подготовке команды?
Только потерю мотивации можно свалить на игроков, а о просчетах ТШ и самого Реброва можно промолчать.
Ну не верю я что в один момент вся команда может потерять мотивацию.
То что команда уступала в проигранных играх с Шахтером в скорости и движении это было заметно.
Это с точки зрения рядового болельщика.
Нехай грають. Нехай виграють. Але лишень у чесній грі, не вимагаючи особливого ставлення до себе, не встановлюючи "свої порядки", що призвели до підтримки "руського міра" на Донбасі.
І тут безмежне поле для роботи нашого безхребетного і безпринципного ФФУ.
І в першу чергу на це повинні реагувати люди, які не повязані з Донбасом.
Не тільки у вас там морище зазомбованих.
Тут також є, як бачите.
Слава Україні. Слава Героям.
Особлива шана тим, хто в умовах окупації не втрачає віру і прагнення до свободи.
Миру усім, і вам особливо!
учетная запись этого пользователя была удалена
Не звертайте уваги на цього агресивно-налаштованого.
Миру вам хлопці!
Шахтар нехай грає у Чемпіонаті України. Але цей Шахтар повинен бути реально УКРАЇНСЬКИМ ! Без Ахметова. Без палкінга. Без бразил. Без ненависників України.
Захист і півзахист суцільна катастрофа цьогорічного Динамо. Мало того, що спостерігаємо безперервні і валідольні обрізки та втрату позиції, так видати своєчасний пас на вихід нікому. Через те й така кількість офсайдів.
Якщо бути справедливим, то й минулого сезону було щось подібне. Просто - був ще Велозу.
Воротарі не найгірші, але їм ще далеко до Шовковського, який також був не мега-кіпером.
Все ж, Динамо виглядало краще шахтьора.
Радує ще й те, що у нас легіонери - найслабша частина команди, а у них - найкраща.
Захист учора грав дійсно жахливо. Провалів було достатньо.
Півзахист у вигляді Ярмоли зіграв добре.
І Шахтар навчився ловити Динамо "на оффсайд".
Коваль спочатку зіграв невдало, коли Патрік забивав, але потім почав рятувати.
Динамо у настуному сезоні повинно виглядати в усіх матчах з Шахтою краще.
Щоб вони почали нас знову поважати, їм необхідно щоразу нагадувати, хто таке Динамо.
учетная запись этого пользователя была удалена
Третий мяч Ярмола забивал, когда Марлос уже играл, а Тайсон собирался выходить. Пара ц.з. в этом сезоне играла чаще чем пара сепар Ярик и проститутка Кучер. Мегазвезда Коваленко, в отсутствие бразильян, в очередной раз показала, что он полный ноль( пусть скажет спасибо Шеве, что тот поет под дудку рыжего).
учетная запись этого пользователя была удалена
А Вам не видається, Сергій Данилець, що Динамо весь сезон відіграло практично дублем.
Шахтар же зберіг сві основний склад.
І ось виявилося, що дубль Динамо сильніший від дубля шахтьора.
Чому не порадіти? Є перспектива. Тепер би тренера цим гравцям і буде порядок в кожному матчі.
А взагалі дуже не сподобалося те, з якою легкістю нам забивали голи: щойно ми забили - кроти вмикають швидкість і оборона наша тріщить по швам. Капець!
Складалося враження, що ми заб,ємо скілки зможемо, а вони нам скільки захочуть. Але ні - додавили таки!
учетная запись этого пользователя была удалена