Нещодавно в інтерв’ю генеральний директор «Шахтаря» розпинався розхвалюючи всій менеджмент, і що він кращий ніж в «Динамо». Ось тут хочеться його запитати, що таке в його розумінні «менеджмент». А він в його команди низький, а це не дивно, так як людина з низьким айкю не може бути добрим менеджером. В нормального менеджера, команда би не бомжувала. Футболісти живуть в Києві, грають то в Львові, то в Харкові, так хіба не можна знайти місце для тренування в тому місті де грає? Зоря і Олімпік знайшли, а кротівня ні, ще й плачуть, що дорога погана, до їхньої тренувальної бази. Замість того, щоб налагодити контакт із львівянами, менеджери команди лише загострювали ситуацію, через яку, команду витурили зі Львова, вболівальників обмаль, а замість картинки на стадіон заганяють працівників підприємств президента клубу.
Але цього замало, тепер лише щоб подивитися на гру улюбленої команди потрібно заплатити не тільки на стадіоні, але й за переглядом телеканалу. А що робити, коли цих каналів немає в якомусь глухому селі? Правильно, вболівати за «Динамо».
А до чого довели менеджери команду, раніше «Шахтар» вигравав в чемпіона України- «Динамо» 3:0, а зараз на зборах ледь виграв в аматорів, а вчора в кубку, який нічого не значить 2:0, в тепер вже в аматорського «Динамо».
Через це бомжування вже 4 рік немає нормальних трансферів. Хто захоче с тати бомжом. Навіть природжений циган, де бомжування в крові і той втік від них.
С нетерпінням чекаю матчу в Маріуполі, подивимось, яку цього разу заспіває пісню менеджмент, коли куди відмовляться їхати бразильці, які й петард бояться на відстані 3-х метрів.
-
Etaoin Shrdlu(etaoin)
- Эксперт
18.07.2017 17:39
- 0
-
ed
- Опытный писатель
17.07.2017 20:13
Бред! Зря потратил время на прочтение сего "анализа".
- 4
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
17.07.2017 17:14
Как можно писать подобный бред?
- 4
-
Андрей(Paparazzi)
- Наставник
17.07.2017 16:11
У Палкина было время, когда Ахметов в нем засомневался, и собирался его менять. Это было перед строительством Донбасс-Арены. Но во время строительства нового стадиона, Палкин доказал что он предан клубу и профи. Он работает на контракте как топ-менеджер, и его бонусы зависят от результатов
- 1
-
Томек Богданов(Tomar)
- Эксперт
17.07.2017 13:00
Да, "айкю" автора, явно, зашкаливает.
- 6
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
17.07.2017 12:49
Автор, а теперь давайте смоделируем гипотетическую ситуацию:
- 11
-
Макс Анатольевич(makes00710)
- Эксперт
17.07.2017 13:13
Вряд ли тот человек который написал эту ахинею примет и поймёт ваши аргументы.
- 8
-
Володимир Пономаренко(fantovas)
- Старожил
17.07.2017 13:17
я Вам больше скажу если б Динамо играло скажем так во Львове, был бы всегда полный стадион, там любят Динамо, а не так как кротов
- -7
-
A. Litvin(A.L.)
- Старожил
17.07.2017 15:14
А если бы в Харькове, Одессе или Запорожье?
- 3
-
A Kр(yyx)
- Наставник
17.07.2017 15:26
Манчестер Ютд в Ливерпуле или Барселону в Бильбао тоже, наверное, не шибко жаловали б...
- 2
-
Etaoin Shrdlu(etaoin)
- Эксперт
18.07.2017 17:42
- -1
-
Андрій "Мерс"(Andreas78)
- Наставник
17.07.2017 20:32
Да при чем тут стадион? Прав был Макс Анатольевич, Вы ничего не поняли. Жаль
- 1
-
Etaoin Shrdlu(etaoin)
- Эксперт
18.07.2017 17:41
- 0
-
Ясенев
- Опытный писатель
17.07.2017 12:44
Феерический бред. Уже и Динамо аматорское и кубок не кубок, и чемпионство не считается. Что же тогда является мерилом менеджмента? Если не результаты на протяжении длительного времени и в сложных условиях?
- 8
-
Shapych
- Эксперт
17.07.2017 12:43
Це був тролінг Динамо? "аматорського"...
- 2
-
Володимир Пономаренко(fantovas)
- Старожил
17.07.2017 14:58
це не тролінг. Це трохи перефразувал Грачова, що в Україні лише один професійний клуб.
- -5
-
Cubinos Partizanos
- Наставник
17.07.2017 12:26
Шановні друзі. Я з повагою прочитав все, що написав автор. На рахунок його роздумів міг би багато сказати "так" або "ні". Кожен має право на особисту думку і її треба поважати.
- 7
-
Володимир Пономаренко(fantovas)
- Старожил
17.07.2017 12:52
спортивний результат є, але він не такий як хочу менеджери. А іншому немає.
- -2
-
Cubinos Partizanos
- Наставник
17.07.2017 13:23
Якщо результат не такий, як хоче менеджер, то тоді питання до його профпридатності.
- -2
-
Тимур Оратовский(Algol)
- Наставник
17.07.2017 12:20
"С нетерпінням чекаю матчу в Маріуполі, подивимось, яку цього разу заспіває пісню менеджмент, коли куди відмовляться їхати бразильці, які й петард бояться на відстані 3-х метрів"
- 0
-
Міхіїл Юріч Лєрмонтов
- Наставник
17.07.2017 10:52
- 1
-
Mr. Gold(Rumpelstiltskin)
- Наставник
17.07.2017 11:26
Реакцией на это сразу же встают мысли : "а мы где? а почему мы такого не делаем? а почему у нас не так?"
- 0
-
Міхіїл Юріч Лєрмонтов
- Наставник
17.07.2017 11:45
- 4
-
Mr. Gold(Rumpelstiltskin)
- Наставник
17.07.2017 17:17
Мне, наверное, нужно быть более конкретным в своих комментах - а то, вижу, что постоянно остаюсь недопонятым, или не так понятым:).
- 0
-
Cubinos Partizanos
- Наставник
17.07.2017 12:42
Погоджуюсь з Вами у всьому. Однак, як ви кажете: є один ньюанс. Суркіс - старший отримав бренд був змушений його відроджувати. Що йму безсумнівно вдалось. І в своїй роботі відносився він до клубу, як до БРЕНДУ. Однак його молодший брат окреслює поняття "бренд ДК" лише в інтервью, а на справі відноситься виключно як до власності (що де-юре так і є).
- 0
-
Игорь Д(dvision)
- Опытный писатель
17.07.2017 09:38
Відбірна маячня.
- 6
-
Mr. Gold(Rumpelstiltskin)
- Наставник
17.07.2017 09:30
Листригоны:)
- -5
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
17.07.2017 09:04
Такое впечатление, что кабасик начал писать на украинском
- 9
-
Михаил Кучер(Grad21)
- Старожил
17.07.2017 08:55
толково глубоко
- -2
-
Владимир Шубин(done)
- Наставник
17.07.2017 10:44
Смайлики не забыли поставить?
- -1
-
Михаил Кучер(Grad21)
- Старожил
17.07.2017 13:52
Блин,когда же мои слова перестанут брать так близко к сердцу.,или ,скажем так,принимать за чистую монету...при наличии хоть немного чувства иронии,юмора.
- 1
-
Владимир Шубин(done)
- Наставник
17.07.2017 15:32
Для этого нужно знать, есть ли это чувство у автора. Так получилось, что я с вами не знаком и не отслеживал ваши комментарии на сайте. Думаю, таких как я здесь большинство, поэтому было бы нелишним (дабы не возникало вопросов) пару раз ткнуть на клавишу скобки.
- 1
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
Шахтер и Динамо меняем местами.
Динамо вынуждено уехать из города, в котором у него было все: база, стадион, болельщики, полностью выстроенная структура, и переезжает со всем этим в никуда.
Что бы при этом получилось?
А кроты сохранили почти всех своих лидеров в составе, продав некоторых за огромные деньги, нашли место для тренировок, перевезли большинство работников клуба, и выступают в чемпионате и еврокубках без большой просадки.
Вы уверены, что окажись (не дай БОГ) в подобной ситуации Динамо, результаты были бы хотя бы такими же?
Я лично сильно сомневаюсь.
Поэтому каким бы ...овном не был тов. Палкинд, нужно признать его высокий уровень как менеджера, как управленца. Менеджеров такого уровня в Динамо нет.
Как бы ни больно это было признавать.
Но пребывать в иллюзиях больнее.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Однак, я не один рік працював в сфері, де менеджмент був - основним двигуном успішності організації.
Головним критерієм успішного менеджменту є - результат. При чому результа не поверхневий, а й в усіх ланках компанії.
Як би ми не навиділи ШД (а є за що), стабільність результату менеджменту на лице: і в багаторічних результатах клубу і в перспективній селекційній роботі тощо. Загально-людські якості керівництва? ... Згоден, тут є поле для полеміки, однак це ніяк не стосується меджменту.
Наше Динамо, з його динаміськосерцевим принципом будування менедменту, на превеликий жаль, за виключенням "поодиноких пострілів" за останні роки не має ні стабільного результату, ні систематизованого підходу в селекційній роботі. Один із антипоказників менеджменту - постійна тренерська чехарда (рос.).
То ж для мене особисто відповідь на питання, чий менеджмент кращий безсумнівна. Ще раз підкреслю, на превеликий жаль.
Судячи з постановки Вашого твердження, Ви вважаєте, що менеджмент в ДК високоякісний, однак досягти результу не можна, тому що менеджменту щось заважає. Присутня, так би мовити третя сторона. Так?
Однак окрім Президента клубу над менеджментом нікого немає! І я сумніваюсь, що Суркіс якимось чином свідомо буде діяти проти досягнення результату. Виходить, що є певні непорозуміння між менеджерскими ланками, - а тут достатньо комусь одному недопрацьовувати, щоб машина почала буксувати.
Можна довго полемізувати на цю тему, однак, повторюсь, я особисто вважаю, що менеджмент в ДК низькопрофесійний. Як мінімум, відсутня дієва ланка за перспективне планування розвитку клубу.
----
Я вот только за это лайкнул)
учетная запись этого пользователя была удалена
---
Здесь опять же нюансы, или толстый намек на тонкие обстоятельства:), - Ахметову пришлось почти что создавать новый бренд и активно его продвигать, а Суркисы - получили готовый.
учетная запись этого пользователя была удалена
Естественно, что бренд необходимо развивать, но я просто сделал предложительное предположение как ответ на Ваш вопрос с позиции владельцев клубов. Имеется в виду при этом, что и Ахметов, и Суркисы от владения футбольным клубом в первую очередь хотят получить дивиденды. Не для нас же они стараются, и не из-за бескорыстной любви к футболу:). Так вот, в этих целях Ахметову понадобилось создавать новый, более мощный бренд, а Суркисы пользовались мощной старой маркой. На выходе - получили респектабельные социальные дивиденды и первый, и вторые.