Оце так хвиля! Продовжую бачити справжню хвилю тролів і людей, які взагалі не зрозуміло що роблять на сайті Динамо. Я погоджуюсь і дякую тим, хто написав блоги, де пройшовся по людям, які на словах вболівають за Динамо, та на ділі ми чуємо одні образи брудні гравців, тренера. Вони вже давно списали команду.
Заходять лише із однією метою, сказати щось гидке про Динамо. Принизити команду – головна мета. Ця хвиля вже давно. Динамо треба грою затулити всім писок. І все це робиться із диким захопленням від команди-ворога. Цілком можливо, що це банальна зомбованість. Зомбі ніколи не зможе зрозуміти того, що він настільки оброблений, що говорить заучені фрази і слова. Не зрозуміє, бо зони, які відповідають за самоаналіз оброблені НЛП.
Від себе скажу так, що особисто я не побачив видатної гри від шахти. Перший тайм Рома возила їх по повній. І 0:1 – насправді був подарок, бо за грою там всі 0:3 були. А у другому таймі італійці помилились. Вони почали грати у високий захист, бо планували розвинути успіх. Дотиснути. Гра ж йшла. Та пропустили контру. Таку саму, як і ми вчора мали. Та Мораєс не забив. А Ферейра забив. А потім на емоційному фоні шахта полетіла, а Рома не перебудувалась. Та особисто я побачив, що Рома значно сильніша. Її гра виглядає цілісніше. І гравці значно вищого рівня. Знову таки, у моменті де забив турок наш Гонсалєз, все ж було як під копірку, не поклав. Тому це загальне улюлюкання в Римі буде закрито і тотальна перевага у першому таймі Роми в Італії стане ще більшою. А апофеоз матчу – удар ліктем Тайсона. Оця гнила командочка у якої все життя при ринаті так погано пахне. Як людина у здоровому глузді може захоплюватись командою, де грають і якою керують відверті сєпари? Як можна вболівати за команду, яка за останні декілька років вже має 4 гравця, які попадають під дискваліфікацію через допінг? Смієтесь над дискваліфікацією сусідів на Олімпійських іграх? Так шахта так сама, всі там сидять на допінгу.
Я розумію, що всі не в захопленні від Суркіса, та як можна бути в захопленні від мармазова, палкіна і ахметова? Це люди, які не заслуговують на повагу у жодної адекватної людини. Ви продовжуєте захоплюватись командою, де тренером був румун, а тепер ця португальська група неадекватів? І гравці. Срна і все те, що він робив всі ці роки, остання крапка – відома пісня про Динамо, яку він заспівав у літаку… кара одразу прийшла. А Кучер і його театральне падіння після торкання від Вукоєвича? А ці вмирання одразу від трьох рік тому, коли Мораєс поштовхався? А удари від Срни Кузика, те як він Мандзюка за горло хапав? А Брандао, а Дуляй, а Луіска Адріано і їх підступна гра, відверті удари ліктями? Та там майже всі такі. Що Фред, що Тайсон, що Марлос, Дуглас Кошта, Бернард…? Що вже забули накладку від Тайсона Ярмоленко? І от знову черговий відвертий удар ліктем від того ж Тайсона. Гнила команда. Їх цьому вчать, вони не просто так грають. Це робота тренера, це підбір таких гравців в команду. Ви захоплюєтесь їх грою, їх методами досягнення результату із картинними падіннями, штучно заробленими пеналями, постійними скандалами і позою ображених? Тоді ваша система цінностей сприймає це як норму. Я таке не сприймаю.
Саме через це я ніколи не розділяю захоплень командою, де не має чоловіків. Саме через це я поважаю Гармаша, бо він не грає підступно. Так, він може піти у жорсткий стик, та це не буде удар ліктем. Те ж саме по Кадару, Хачеріді. У Динамо грають нормальні мужики. Я от коли дивився рік тому передачу про Борячука і Циганкова, то легко помітив різницю. Передивіться, оцініть людей. Одразу легко побачити різницю. Цілком можливо, що система цінностей в тому числі і в наборі гравців. Бо селекція проходить не тільки за рівень майстерності, а ще й за психотипом.
І все ж я хотів би поговорити про матч із АЕКом. Динамо постійно намагаються принизити і опустити. Як гравців не називають. Я вже прочитав, що це команда третьої ліги, а гравці взагалі не вміють грати. Ну, да. Можна погодитись із тим, що Динамо зараз не демонструє надзвичайної гри. Та треба бути завжди об’єктивним. Динамо – молода команда, яка має обмежений бюджет. Багато молоді. Команда будується заново. Все дійсно важко. Але, це моя команда і я розумію цей етап. Я вірю в те, що буде краще, вірю в молодь. А без віри вболівати не можливо.
Так, не було видатної гри. Це була гра нервів. Так, АЕК мав моменти. Так, вони створювали напругу біля наших воріт. Та от ви вчорашні матчі дивились? Дортмунд, Атлетик, Арсенал і інші команди ледь пройшли. І це при тому, що за розкладом вони значно сильніші за тих, із ким грали. Чому? Бо це єврокубки. Тут йде боротьба. Так було і в матчі із АЕКом. Із командою, яка зараз в накаті, яка показує в Греції найсильніший футбол, не так давно перемогла в декілька разів Олімпіакос. Важкий суперник. І ми його пройшли. І пройшли за грою. Ми правильно побудували гру тактично. Так, у них були моменти, та у нас є захисники, є воротар. Ми втримали свої ворота. Ми мали багато можливостей, щоб забити. І наші можливості були не менш небезпечними, ніж у греків.
Я так думаю, що сучасний футбол – протистояння тактик. Команди вивчають одна одну. І вибудовують гру. Все просто. Треба пройти далі. 1/16 – серйозний рівень. Тактика Хацкевича дала результат. Травми Піварича і Мбокані суттєво знизили як оборонну надійність команди, так і потенціал атаки. Всім хотілося, аби Динамо винесло греків легко і без напруги. Та футбол вже не той. Всі вміють грати. Рівень гравців приблизно однаковий. Все вирішують деталі. Всі ж бачили Уіган МанСіті? Команда ліги 1 переграла одну із найкращих команд світу, переграла не дубль, а основну обойму. А все завдяки правильній тактиці, правильному налаштуванню.
Я не є фанатом Хацкевича. Так, я хочу сильнішого тренера. Так, я хочу сильніших гравців. Так, я хочу потужнішої гри. І мої амбіції, мої бажання ,як вболівальника, меж не мають. Хочу перемог у кожному матчі, яскравих. І чим сильніше суперник, тим більше таких перемог хочеться. І я знаю, що Хацкевич також цього хоче. Та я теоретик, а він практик. Дійсно певні його рішення мене засмучують. Та, коли він дає результат, коли я намагаюсь зрозуміти, то таки вдається мені, хай і не все, але більшість рішень. Найскладніше – пізні заміни. Що в Греції, що в Києві. Так хотілося побачити Шапаренко у другому таймі. Бо ж він вміє розігнати команду. З точки зору досягнення перемоги – дійсно було б правильним. А от з точки зору того, що він міг десь обрізатись і нам би забили – ясно, що мінус. Я не є фанатом Хацкевича, та Динамо крокує далі і це головне. Є результат, значить тренер правий. Коли ж кажуть, що ми не пройдемо далі. Може і не пройдемо. Сильні суперники нас чекають. Та це футбол і всі вміють грати. Все вирішують дрібні деталі. Лацио і Рим – досить символічно. Побачимо що і як там буде.
По матчу було зрозуміло те, що головна задача не дати розгулятись грекам, відсунути гру в центр поля, проводити швидкі контратаки. Та АЕК змістив гру на фланги, коли зрозуміли, що по центру не пройти. Перші хвилини були важкими, а потім Динамо перевело гру, почало створювати моменти. Греки ж били з будь-якої дистанції. Тому то і більшість ударів у них нанесенні з 25-30 метрів. При сніжній погоді це дійсно мало загрозу. Та Бойко впевнено впорався із всіма ударами, хоча і було багато кутових. Стандарти були безрезультатними. На цей раз захист по суті допустив лише одну помилку, коли Шаджаі повинен був забивати. По суті це був єдиний 100% шанс АЕКа. Все інше – були полумоменти. Ще один момент – творчість Гармаша, який міг забити у власні ворота, коли вибив м’яч у Бойко. У Динамо також було два 100% моменти, та ми їх не використали. Все інше – була небезпека, але це також більше півмоменти.
Всі очікували, що Динамо буде володіти ініціативою. Та рахунок був таким, що АЕК змушений був атакувати. Саме через це логіка побудувати гру на швидких атаках від Хацкевича хоча й передбачлива, але має обґрунтування. Команда витримала 90 хвилин. Це говорить про те, що команда набирає потроху. По суті завершення гри у греків не вийшло. Заміна Хрістодолопулуса призвела до того, що їх атака втратила єдиного гравця, який щось там створював, загострював і вигадував. А вихід Бєса додав Динамо сил, ми відвели гру від воріт. По суті Хіменес замінами не підсилив гру команди. На цей раз не спрацювало. А Хацкевич єдиною заміною суттєво підсилив, освіжив гру. Я не розділяю загального негативу. З точки зору стратегії була проведена хоча і нервова, але досить сильна гра. Побачимо що там буде далі.
Дякую за увагу!
Скажу за себя. Я болею за эту команду всю жизнь, сознательную. Я видел легендарный разгром Барселоны, драматичный стык с Баварией и много хороших игр. И при том же Семине, и при том же Реброве.
Просто, на мой взгляд, вчера, да и в Греции, кроме результата ничего позитивного не было. С Лацио, при такой игре, будет очень очень тяжело...
Не люблю шахтёр, тренера, марамазова, палкина и им подобным. Об гудке вообще отдельный разговор. Но, думая посмотреть на Рому, волей не волей смотрел и их. Наверное, первый раз за много лет. И чисто мое мнение, какие бы они не были, игра там поставлена. Скорость, комбинации, атаки, осмысленность. А не сумбур как сейчас у нас. Обидно, досадно, но ....проблема ведь не в них а у нас. Хочу ошибаться, но по-моему этот круг ЛЕ для нас последний в этом сезоне. Во всяком случае при такой игре. Игроки Лацио помастеровитее будут греков.
Ps Конечно же Тайсона нужно было удалять, а он мало того что с локтя, так ещё и отношения выяснял....подленько, так, под общекомандном стиль
-
Nikolay NAC(NAC)
- Эксперт
24.02.2018 20:13
шахтер --гнилое сборище допингистов и уродов
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 21:46
Дякую!
- 0
-
Stanislav Melomud(slavam47)
- Начинающий писатель
24.02.2018 15:34
Полностью согласен с автором! Все акценты расставлены правильно. Строится новая команда с молодыми пацанами, которым еще очень много работать. А горлопанов всегда и во все времена было и есть предостаточно.Поэтому терпения ТШ т.к. на мой взгляд направление выбрано правильное и победы придут. И совсем не хочеться видеть тот футбол , который был при Реброве и Рауле. И даже тогда нещадно критиковали ТШ и игру команды, абсолютно не свойственной команде "Динамо" Киев. Нужно иметь терпение и не гнобить команду. Все будет хорошо!
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 21:46
Дякую! Терпіння всім нам!
- 0
-
Сергей Тимченко
- Опытный писатель
24.02.2018 14:48
Не совсем правильно искать троля в человеке который конструктивно критикует команду за которую болеет всю свою жизнь,видел взлёты и падения...Или стоит спокойно молчать и смотреть на то,что происходит ..Создаётся такое впечатление что здесь нельзя писать ничего плохого о команде,лишь бы тебя не заминусовали и многие боятся сказать правду или по просту удаляются с сайта.Второй вопрос,почему нельзя разбирать просто нормальный футбол,пусть и заклятого врага Шахтёра?Мы говорим чисто о содержании игры которую показывает Шахтёр,а не о том сепары они или нет и кто ими руководит...это отдельная тема.Проблемы надо искать в себе,а то у нас получается,что мы такие классные,а все плохие.Задумайтесь...хотя вы и сами всё знаете...
- 0
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
24.02.2018 16:44
Ви ще скажіть, що футбол поза політикою... Бо кроти виїжджають на тому, що рижий за награбовані гроші купує і купував бразильців, оскільки має можливості витрачати великі кошти на свою забаганку. І команда підленька (подивіться, як в останньому матчі "відзначився" тайсон, і згадайте, скільки всяких підлот було від гравців "найкращого клюбу"), погрязла в допінгових скандалах, і керівництво "на рівні" (знову ж таки, "безпрєдєл" того ж фонсеску, який з "честю" прийняв естафету від цигана; погрози побоїв і фізичної розправи над арбітром від палкіна, тощо і їх за це поблажливо "журять"), яку підтримує прикормлена кліка павелка... Справді, набрали бразильців, кілька формально українських гравців типу рахітського і степашки, і на фоні теперішньої фінансової "убогості" більшості команд ЧУ, справді, іноді показують непогану гру, користаючися своїми можливостями купувати потрібних гравців. Скажіть, хто ще може таке робити в Україні сьогодні? Правильно, ніхто, у т. ч. і Динамо. Але і цього їм мало - організовують групу "однокласників", підло принижують головного суперника як тільки можуть, у т. ч. використовуючи можливості пропагандистів з кротоканалів. І ви хочете, щоб ми "аналізували" їх гру на нашому сайті? Не думаю, що це нормальна "ідея"... Принаймні, мені так видається. Для цього є кротоканали і террікон.
- 0
-
Demos .
- Наставник
24.02.2018 19:01
- 0
-
Demos .
- Наставник
24.02.2018 19:19
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 21:45
Для мене показовий рівень - інші команди. РБ Лейпциг, Хоффенхайм, Базель, Аякс. Хочу говорити про команди, які вміють фиховувати власну молодь і показувати результат. Які не мають фінансів ріната. Бо вся структура шахти побудована на коштах ріната, який продовжує грабувати народ України. Мало того, це гнила команда, яка має гнилих гравців, гниле керівництво. І я готовий сказати кожному з них це в обличчя. Вся ця командочка - гной! Не має там жодного нормального гравця. Бо коли ти знаходишся в гнилій команді, то також починаєш гнити. Все в них таке, від телеканалів, де працюють заказні журналісти, до останньої людини. А критикувати Динамо... критикуйте. Але, врахуйте відсутність фінансів на якісні трансфери. Сильний тренер - вимоги на сильних гравців. Ми маємо такого тренера ,який погодився працювати на таких уомвах. І цей тренер пройшов Хіменеса, о це ж зірковий тренер, який створив Севілью, при якому АЕК - мега команда. Ми пройшли зіркового іспанського тренера. Ми переграли Янг Бойз в групі. Це говорить про те, що команда і Хацкевич прогресують. У нас є молодь. Молоді потрібен час. Час! Не будується команда за 5 місцяв. Молоді потрібно пару років ,щоб стати на ноги. І при цьому ми в 1/8 ЛЄ, ми в 1/2 КУ і ми продовжуємо боротьбу за золото. Ось так!
- 1
-
василий
- Старожил
24.02.2018 13:55
Как то смотрел програму,,Виликий футбол".Вацко спрашивает Леоненко а зачем ты не идеш тренировпть команду какую то,а он отвечает а зачем нерве себе портить,я что дурак.Осуждать он умеет,а вот взять команду начать тренировать,строить,он говорит что не дурак.В от тем кто осуждает тут,и говорит что он любит Динамо,а почему бы вам не пойти вам на курсы тренера,получить категорию,начать тренировать кокой то клуб показать какие вы крутые тренера,или кто вам мешал стать виликим футболистом,ну даже не виликим,а хотя бы выший лиги.А суркис никому ничего не должен,он вкладвае свои деньги,Динмо незар
- 0
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
24.02.2018 16:47
Напевно, перш ніж піти на курси, потрібно трохи повчитися - хоча б в школі, щоб можна було адекватно зрозуміти висловлювання...
- 1
-
Demos .
- Наставник
24.02.2018 18:54
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 21:35
Я нажаль в 15 завершив футбол через хворобу важку. Хоча на той момент грав за збірну ю-16. Дуже сумую за футболом, бо не можу грати на високому рівні. Важко зрозуміти профі. Хоча коли мені було 15, то довелось пограти проти дорослої професійної команди, тоді першолігової Оболоні... в 15 мій світ перевернувся. Хоча я і забив два гола, але ми влетіли 2:7... Побачив наскільки це фізично сильні гравці, наскільки тактично якісно підготовлені. Стосовно Суркіса, то він відповідальний перед фанами Динамо. Все ж це бренд. І те, що він втримує команду на плаву зараз - велик дяка і повага. Хочеться більшого, але в складних умовах треба дякувати і за це. Дійсно ніхто не заважає людям створити власну команду, побудувати базу, стадіон, купити гравців, тренера і показати як це, вигратвати у АЕКа в ЛЄ))
- 0
-
василий
- Старожил
24.02.2018 13:32
У меня есть знакомый,начинаеш общаться с ним одни маты,и недовольство.Это тип такой людей,они не люблят клуб,им нужна причина кого то осудить,эти люди живут прошлым и обидами.Эти люди сами не умеют строить,а асуждать и не прощать.Это тип людей как Леоненко,Ващук.Вместо того чтоб розобраться в себе почему ее получилось,они венят в свои неудачах Суркисов.Спрашивается а кем бы вы были бес Суркисов,да они и как каждый человек неидеальны,но они вкладывают в эту команду свои деньги,и без них небыло б и этой команды.А не ошибается только тот кто нечего не делает.Скажу так про любимый клуб,кто болеет за Динамо сердцем,будет болеть даже если клуб окажется в третей лиге.Презиндент лутший,тренер лутший,игроки самые класные в мире.Я не болею за Шахтер,а за Динамо,а потому буду поддерживать Динамо до конца жизни.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 21:27
Ми всі різні і це прекрасно))) Головна проблема і Україні така, що люди думають, що хтось за них повинен зробити їх життя краще. Самі вони не готові змінюватись і щось змінювати. Це трутні. Вони чекають, що хтось прийде і зробить так, що вони заживуть. Тому я поважаю дієвих людей. Це рухома сила України. А справжні динамівці ніколи не змінять свою команду на іншу.
- 0
-
Demos .
- Наставник
24.02.2018 12:16
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 21:23
Народ не бачить далеко, що поробиш. Це сучасний світ. Завтра нікого майже не цікавить.
- 0
-
Павел Велешко(Velik)
- Наставник
24.02.2018 11:58
Я теж не зрозумів чому багато людей вирішило, що АЕК це дворова команда. В першому матчі Хацкевич тактично в першому таймі переграв суперника. Потім сили у наших закінчились - і ми провалили другий тайм. Футбола було мало не тому, що Динамо так грало, а тому що АЕК так грає. Він не дає грати іншим. Про це і говорив і Хацкевич, що у АЕКа мало футбола - це постійна боротьба. І ми не програли цю боротьбу. Кроти грали з Ромою у відкритий футбол, який значно краще дивитись. Але в першому таймі Рома могла все закінчити. Далі достатньо навіть почититати коменти гравці і тренера, щоб зрозуміти, що вони самі просрали гру, коли пропустили перший гол і чомусь поплили. Чи хороша команда у кротів? Безумовно, що так. Але давайте подивимось на кротів через роки 2. Який запас резерву у них. Чи грає Динамо у той футбол, який мені б хотілось бачити? Ні. Але давайте теж подивимось на них через 2 роки.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 21:20
2 роки - дуже далеко. Не всі готові так довго чекати)) Ще пів роки куди не йшло. А от 2 роки... Не думаю, що у Хацкевича є стільки довіри. Та ви маєте сенс. Однак, 2 роки... не знаю, що буде через 5 хвилин)))
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 21:21
2 роки - дуже далеко. Не всі готові так довго чекати)) Ще пів роки куди не йшло. А от 2 роки... Не думаю, що у Хацкевича є стільки довіри. Та ви маєте сенс. Однак, 2 роки... не знаю, що буде через 5 хвилин)))
- 0
-
Андрій Бортнік(bortand)
- Старожил
24.02.2018 11:58
Згоден зі всім!
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 21:18
Не дивлюсь! А от із Ромою вирішив переглянути, бо матч Севілья МЮ мене не зацікавив. Була б інша алтернатива, то дійсно б дивився її.
- 0
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
24.02.2018 11:51
Відчувається,що написано від душі.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 21:16
Дякую!
- 0
-
Сергій Колома
- Наставник
24.02.2018 10:55
Справді,нам не вистачає позитиву та оптимізму!(хоча реально дивитися на їх гру потрібно)Ми просто всі по-своєму переживаємо за Динамо!
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 11:13
Як сказав вчора Головко, що молодь Динамо треба підтримати. Бо основа цієї команди - молодь, власна молодь.
- 2
-
BratT
- Опытный писатель
24.02.2018 08:47
Автор, вот мне не понятно - вы первую половину своего поста посвятили Шахтеру. Это от любви к Динамо? Схема - посмотрите какие они плохие, чтоб не говорить о явных проблемах Динамо - это ваш стиль болельщика такой? Как бы плохо или подло не играл Шахтер, проблем Динамо это не решает и они остаются - игра не поставлена, физика тяжелая, мысли нет.
- -2
-
Vlad Kutovoy(vladpolt)
- Эксперт
24.02.2018 10:23
- 3
-
BratT
- Опытный писатель
24.02.2018 16:33
Ну, да! Тролли виноваты! Вот не надо с больной головы на здоровую. Думается мне, что тролли те, кто не видит бревна в своем глазу!
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 11:11
Давайте зачекаємо пару тижнів і тоді побачимо)) Нагадаю, що Динамо переграло шахту в цьому чемпіонаті повністю за грою. Це так, для тих, хто ними захоплюється. А гра у Динамо поставлена і думка є. А фізика буде. Молодь - молодь. Молоді потрібно більше часу.
- 2
-
Виталий
- Наставник
24.02.2018 11:44
Динамо переиграло Шахту.
- -1
-
Андрей
- Наставник
24.02.2018 13:02
Вот я лично не вижу мысли у команды и поставленной игры. Вы просто любите Динамо ну очень сильно (даже это можно назвать "больная любовь"). Не обижайтесь но мы пока катимся в низ, пока у Динамо не начнут работать специалисты ничего хорошего не будет. Молодежь у нас отличная, но с ней нужно уметь работать, как например Вернедуб. К сожалению этот тренерский штаб не может вывести команду на нужный уровень, мы просто течем по течению(((
- -1
-
BratT
- Опытный писатель
24.02.2018 16:39
Еврокубки - оценка, как одних, так и других. Самая обьективная. В Украине судьи против Динамо, ФФУ против Динамо, Рыжий против Динамо, зато в Еврокубках, все по-честному, поэтому и Динамо рвет всех, да? Ах, да! УЕФА ж тоже куплено Ахметовым. Как же я так забыл..
- 1
-
Юрій Миколайович(Yuriy94)
- Наставник
24.02.2018 08:45
Побільше би нам таких адекватних вболівальників ,як наш автор. Дякую ,повністю поділяю Вашу думку.
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 11:09
Дякую!
- 0
-
Юрій Вакулюк(a.nesta)
- Наставник
24.02.2018 07:46
Столько материала посвятили шахте? Ну и зачем их рекламировать? Для меня этой команды не существует, это компания уродов и тварей. Исчезнет, буду только рад. Меня интересует только Динамо, это моя боль и радость, первого конечно больше. Во что они играют, похоже не понимает даже президент, не говоря уже о тренере. Я скажу больше, игроки у нас нормальные, только их обучить не кому. Вот и вся проблема. Нам нужен харизматичный тренер, жесткий, высокоинтеллектуальный, сильный психолог. Пока такой не придет, будет продолжаться сегодняшняя санта барбара.
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 11:08
Я не рекламую, а написав саме про те, що це команда де більшість людей, від керівництва, до гравців за моральними принципами є нижче плінтуса. Стосовно нового тренера.... Якщо кожен рік міняти тренера, а потім міняти під нього половину гравців, ти ніколи не буде результату. Потрібна стабільність. Тренеру треба дати 2-3 сезони для реалізації власної стратегії розвитку. Яким би я не був критиком, як і ви, талантів Хацкевича як тренера.
- 1
-
Иван С.(ivanhoe)
- Читатель
24.02.2018 02:12
Динамо Хацкевича напоминает мне Ман. Юнайтед Моуриньо. Нужно дать Хацкевичу работать, как дали работать Моуриньо в Юнайтед. Уже в этом году Ман. Юнайтед один из главных претендентов на выигрыш Лиги Чемпионов, а начиналось все с 5-го или 6-го места в Премьер Лиге... Но тренеру дали работать. А в следующем сезоне Ман. Юнайтед будет главгым претендентом на чемпионство в Англии. Команда не строится за один сезон. Согласен с автором блога. АЕК далеко не дворовая команда, Динамо выиграло противостояние объективно справедливо, что бы не говорили. Тактически сыграли грамотно в обоих матчах. Должны были выигрывать в Афинах, если бы не ошибка защиты и вратаря при том штрафном. Тогда вообще в Киеве была бы более спокойная игра. Снег полнонстью нивелировал скорости, поэтому Динамо было сложно, наши всегда сложно играют на снегу. Команда сыграла с АЕКом прекрасно, хотя, конечно, не без ошибок. На сайте была расшифровка ТТД. АЕК наиграл больше ТТД, но действия Динамо были более эффективными. В этом и состоит суть современного футбола. Выигрывают прагматики. Хпцкевич как раз один из них.
- 2
-
BratT
- Опытный писатель
24.02.2018 08:50
А кто не дает Хацкевичу работать? Кто эти враги?
- -2
-
Vlad Kutovoy(vladpolt)
- Эксперт
24.02.2018 10:28
- 2
-
BratT
- Опытный писатель
24.02.2018 16:29
Ага, так это мы, "тролли из шахты", берем на работу в Динамо "динамовские сердца", а оставляем Гармашей и пр. отходы, это мы внедряем систему селекции, где берут или сразу шлак (что чаще бывает) или глумим хороших игроков, чтобы они скорее потеряли свою форму и быстрее ушли свободными агентами. Ну, извините!
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 11:05
Так, Хацкевичу потрібно дати працювати. Бо що б там не казали, а ми у всіх турнірах маємо реальні шанси на результат. Для команди, де в основі грають по 2-4 гравця, яким 19-21 рік, 1/8 єврокубка - прекрасний досвід. Впевнений, що до кінця сезонц Шапаренко повністю відвоює місце в старті. Перспектива в сьогоднішньому Динамо - головне. Тому треба навіть при важкій грі триматись за свою команду. Бо іншого Динамо у нас не має і не буде.
- 1
-
ПеЛе 54
- Наставник
24.02.2018 00:39
Извините, но Бес в "Динамо" был и будет один - Бессонов.
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 11:01
У людей 54-го так, у людей які Бессонова не знають, вже інші герої. Життя йде, все міняється.
- -1
-
ПеЛе 54
- Наставник
24.02.2018 17:04
Мои года- мое богатство. Мне приятно, что Вы интересуетесь моей скромной биографией.Но Бессонов - это Легенда "Динамо" (для любого возраста болельщиков), а Беседину до "героя" еще пахать и пахать.И дай Боже, чтобы он им стал.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
24.02.2018 19:51
Я не сперечаюсь із легендарністю Володимира Бессонова. Та так вже сталось, що у гравців є погонялова. І у Бєсєдіна - Бєс. Тому всі притензії до діючих гравців Динамо, які його так називають.
- 0
Еще комментарииучетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Одного не можу зрозуміти, чому Ви дивитесь ігри шахтьора?
Я матчі за їх участю дивлюсь лише коли вони грають з нами. Всі інші їхні матчі мене абсолютно не цікавлять і мені байдуже як і з ким вони грають
учетная запись этого пользователя была удалена
У Динамо поставлена игра.
И мысль в игре есть.
______________________
Сколько людей, столько и мнений, хотя тут многие с вами не согласятся.
учетная запись этого пользователя была удалена