Ось не можу заспокоїтись стосовно двох епізодів перед матчем.
Організатором звісно Respect, що запросили у гості гурт "Тінь Сонця", який чудово виконав і Гімн УПА, і Гімн України. Це було від душі !
А ось були два епізоди, які не сподобались, і навіть засмутили.
Перший епізод взагалі шокував. Грає Гімн України,.
.. і лише один чувак на відео тримає руку на серці і співає Гімн України. Як це розуміти ? Це ж Західна Україна, яку я так дуже сильно люблю, ніж свій Луганськ. Там повинно бути 99,9% патріотів України. Але на жаль це не так, наскільки я розумію.І другий епізод шокував не меньше. Лідер гурту "Тіні сонця" тричі прокричав "Слава Україні !", на що у відповідь отримав...... нічого не отримав. Місцеві просто промовчали. Я цього не розумію.
І мені тут правильно нагадали під часу онлайну, що у Закарпатті є місцеві, які мають по два паспорти, і є такими собі закарпатськими сепарами :( Це тривожна ситуація для країни. І це ситуація виникла не сьогодні.
Ох, боюсь щоб на Закарпатті не сполихнув дуже сильний вогонь сепаратизму, який провокує угорський уряд, який потім важко буде загасити. Досить нам вже одного Донбасу.
І ще разу кажу, що дуже люблю Західну Україну, яка для мене дуже близька по духу. І багато разів перед матчами Збірної у різних містах зустрічався з мешканцями Західної України, які справили на мене чудове враження :) І на цьому сайті також є приємні західно-українці, з якими чудово можна "побазікати" :)
І Закарпаття - це Україна ! Слава Україні !
учетная запись этого пользователя была удалена
-
Serhiy Herts(serhiy_herts)
- Начинающий писатель
03.11.2018 14:33
Закарпаття - Україна. Як ужгородець вам кажу. А от ваші здогадки можна на багатьох матчах навіть в Києві побачити - сходіть на Олімпік чи Арсенал. Проблема в тому, що на стадіон люди рідко ходять, і коли раз прийшли - то всіх гасел не знають. Хтось має завести трибуну. А коли цього немає - складаються такі враження. Але спільного з реальністю вони не мають. Чекаємо на Минай в УПЛ!
- 2
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
01.11.2018 15:54
Шановний авторе! Негоже відповідати на критику видаленням коментарів! Так НЕ робиться. Чи це вам підказали??? Нарешті хоч заголовок виправлений!!!
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
01.11.2018 16:44
Пане Миколо (якщо я правильно до Вас звертаюсь) ! Нижче вже мені написали мої помилки. Тому я їх виправив. А Ваш комент був вже недоречний. І я просто видалив його.
- 1
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
02.11.2018 09:56
Дякую за відповідь! Але у мене склалася інша думка... Щодо зауваження, то воно було написани за наявності помилки... А як би тоді мій коментар появився?
- 1
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
01.11.2018 14:11
То там було продовження...
- 2
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 14:22
- -2
-
Убийца кротов(ATO1927)
- Эксперт
01.11.2018 15:08
А вот это (и уже в который раз) просто копия даунбасских сепарских сми.! Запомните, НИКАКОЙ "Киевской власти" не у вас, не на донбассе НИКОГДА не было. Она и в Киеве была последний раз около ста лет назад !
- 3
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 15:17
- 0
-
Убийца кротов(ATO1927)
- Эксперт
01.11.2018 15:26
В Украине и власть украинская А то этот сценарий мы уже проходили, сейчас соседняя страна вводит свои войска, а местная вата под при содействии местных царьков , бегает и агитирует против "Киевской власти". Ничего не напоминает ?
- 4
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 15:37
- 0
-
комментарий удален
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 15:45
- -1
-
Убийца кротов(ATO1927)
- Эксперт
01.11.2018 15:54
С властью можно не соглашаться и обвинять ее в коррупции или чем то другом...но это не делает ее "Киевской".
- 3
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 16:01
- 0
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
01.11.2018 15:48
лайно на вентилятор понеслось...невдало, застаріли методички, витягуйте щось новіше;)
- 2
-
Опенько Мухоморович(Openko)
- Наставник
01.11.2018 14:47
У нас такие же политики, как и везде по стране - оборотни. Сегодня он с БПП, вчера регионал, до этого был с партии Наша Украина.
- 2
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 14:52
- 0
-
Александр Г(Alexandr88)
- Начинающий писатель
04.11.2018 20:26
Я вот если честно не понимаю этих "дебилов" - зачем буянить после гола? Ну ладно, хорошо что хоть ничего не ломали (вроде). Мне вот интересно если бы вот я так к ним забежал в дом и с криками, ура, гоол, динамо чемпион(неважно кто чемпион) и вот сломал бы окно, кинул фаер и тп, ну вот им бы это понравилось? Мне вот нравится смотреть как в той же Италии на трибуны приходят с детьми дошкольного возраста. Тут фиг с детьми на стадион прийдешь, что бы какой - то дебил что - то где - то кинул рядом, подорвал, задимил. Иди к себе домой и там праздунуй фаерами и пиротехникой
- 0
-
Опенько Мухоморович(Openko)
- Наставник
01.11.2018 13:02
Живу я такой в Закарпатье всю свою жизнь. И вдруг, под конец 2018 из комментариев к блогу узнаю, что у нас тут все контрабадисты, сепаратисты, недолюди с непонятным языком и вообще, надо срочно что-то с этим делать, так как мы не подходим под стандарт среднестатистического украинского патриота.
- 4
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 13:35
- -2
-
Опенько Мухоморович(Openko)
- Наставник
01.11.2018 13:47
Видимо. Давно не смотрел центральные каналы)
- 3
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 14:12
- 2
-
виктор попов(vrungel52)
- Опытный писатель
01.11.2018 12:21
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
05.11.2018 16:48
Ви це Минай маєте на увазі ?
- 0
-
Сергій Аматор
- Старожил
01.11.2018 11:47
- -1
-
Myk Myk(myluch)
- Эксперт
01.11.2018 15:48
А чому така неповага до Буковини???
- 3
-
Сергій Аматор
- Старожил
01.11.2018 17:00
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
05.11.2018 16:56
Це небезпечні ігри з боку Угорщини, коли вони видають угорські паспорти мешканцям прикордонних сіл до угорців на Закарпатті.
- 0
-
Саша(Alexandr_SP)
- Эксперт
01.11.2018 11:34
вотчина Мертвечука со своими счетами к Галиции,проблемный регион
- 0
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 13:36
- -1
-
комментарий удален
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 15:34
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
05.11.2018 16:58
Пригадую, що саме на Закарпатті на виборах-2004, проголосували більше за Яника, аніж за Ющенка.
- 0
-
Север Помнит(korsar_vo)
- Опытный писатель
01.11.2018 09:52
- 4
-
Мр Эбенезер Дорсет, эсквайр(kna)
- Эксперт
01.11.2018 11:36
Поражает не идиотизм написанного, поражают ПЛЮСЫ под сим опусом!
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
01.11.2018 12:02
Судячі з Ваших слів, Ви якраз і не є патріотом України, і Вам байдуже до держави під назвою Україна. Тоді виникає питання: що Ви забули у цьому блозі ?
- 2
-
Север Помнит(korsar_vo)
- Опытный писатель
01.11.2018 13:37
- 0
-
Володимир
- Начинающий писатель
02.11.2018 12:41
Покажите мне хоть один чемпионат, где перед каждым матчем включают/поют гимн.
- 1
-
Север Помнит(korsar_vo)
- Опытный писатель
02.11.2018 13:02
- -3
-
Север Помнит(korsar_vo)
- Опытный писатель
02.11.2018 13:13
- 1
-
Сергей .(sk7)
- Начинающий писатель
03.11.2018 00:10
В США перед каждым матчем во всех чемпионатах поют гимн. А школьников каждое утро заставляют присягать на верность флагу и неделимость их республики.
- 1
-
Убийца кротов(ATO1927)
- Эксперт
01.11.2018 12:33
Че за дичь ? Как любовь к кому то может измерятся деньгами ? Если у вашей матери меньше денег, вы ее будете любить меньше чем другую ?
- 2
-
влад чигорин(morskoy71)
- Старожил
01.11.2018 14:33
Плюсую.Согласен с Вами.А вообще наш народ и территория безнадёжны.Пишу сознательно территория,так как ни законов,ни судов нет.В очередной раз приведу слова покойного режиссёра Сергея Параджанова об Украине:,,Ничего и никакая революция не спасёт Украину-везде продажность,предательство и хуторянство."
- -2
-
Мр Эбенезер Дорсет, эсквайр(kna)
- Эксперт
02.11.2018 11:53
На https://inosmi.ru/sngbaltia/20140430/219875986.html вычитали ватничек вы наш?
- 0
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 09:48
- 6
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
01.11.2018 09:52
Побільше б таких людей, як Ви, і таких думок у ЗМІ, як Ви висловили, і ніяким сепаратизмом в Україні не пахло б!
- 6
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 09:57
- 2
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
01.11.2018 12:23
Саме так! Просто розрізненими людьми легше керувати і маніпулювати, ніж згуртованими.
- 3
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 13:44
- 1
-
Убийца кротов(ATO1927)
- Эксперт
01.11.2018 12:24
Не хочу ни под каким видом быть адвокатом брюса...но вам тоже ладно "останні роки"...напомнить первый матч сборной и что происходило тогда ?
- 3
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 13:40
- -1
-
Убийца кротов(ATO1927)
- Эксперт
01.11.2018 15:04
На первом матче сборной подавляющее большинство болело за венгров в ужгороде !
- 2
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 15:19
- -2
-
Гліб Капустін(Romen)
- Эксперт
02.11.2018 19:17
В Польше огромная украинская диаспора. И вот товарищеская игра по футболу Польша-Украина. И за кого должны по Вашему болеть польские украинцы?
- 1
-
Александр Г(Alexandr88)
- Начинающий писатель
01.11.2018 08:33
Кстати, Брюс, выдают заграничный паспорт, не внутренний. С ним легче и путешествовать и вид на жительство и все остальное. Социальные льготы и все такое - получаешь только при устройстве на работу в стране ЕС.
- 5
-
Александр Г(Alexandr88)
- Начинающий писатель
01.11.2018 08:36
Кстати я на свой биометрический паспорт,ждал пол года, с того момента как простоял очередь и только записался на дату и до момента получения на руки. А вот в консульстве ей оформили документы на мужа и детей меньше чем за месяц, а болезнь не ждет, лекарств тут нет, даже за деньги.
- 1
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
01.11.2018 11:16
Проти отримання закордонного паспорта, я претензій звісно немаю ні до кого. Я проти того, щоб місцеві закарпатці, які мешкають у прикордонній зони, отримували угорські паспорти. Якщо хочуть бути угорцями, то нехай офіційно !!! їдуть до Угорщини жити.
- 1
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 12:19
- 2
-
Александр Г(Alexandr88)
- Начинающий писатель
03.11.2018 16:52
Брюс, да именно, дают заграничный венгерский паспорт, да это филькина грамота. Но эта филькина грамота - может служить как бы доказательством что ты гражданин ЕС при устройстве там на работу, или вот как раз этот документ - стал причиной того что знакомой разрешили прописаться(в стране западной европы не Венгрии) и ее мужу устроится на работу - платить налоги, страховки и ей бесплатно!(вот прям даже от головной боли ей в клинеке выдали лекарство, потому что считалось как побочное действие химии). Утлевейл - если дословно "дорожный лист" - это именно загран. А вот что бы внутренний получить - нужно там прописаться и платить налоги. Есть, например, пенсионеры - которые прописыватся там у родственников или детей кто выехал, или даже формально - что бы там получать пенсию ~400 евро(тоде у кого как), так вот их даже проверят что пряд действительно живут там, приходят впециальные службы.
- 0
-
Александр Давыдов(Alehandr-Santino)
- Наставник
01.11.2018 01:09
Тут я смотрю многие набросились на БРЮСА.. А Ведь он просто отреагировал на то что было -и Про Гимн и то как почему то на Лозунг СЛАВА УКРАИНЕ (а он уже Официально у нас Утвержден) местные не отреагировали. Да у нас 21-й век и не совок коммуняцкий и каждый сам решает как ему поступать. Но Есть Душа -Есть твоя Земля и это нормально когда в любом городке многих стран будто Англии-Франции-Испании -Ирландии-Италии-Хорватии и т.д .-люди с ДУШОЙ поют Свой Национальный ГИМН. И БРЮСУ который сейчас поднял эту тему как никто другой знает что такое сепаратизм на Донбассе-это он испытал на себе лично. И тут пытаются некоторые его еще осрамить. За что ?. ЗА Любовь к своей стране под названием Украина???. Я некоторым напомню как еще в 2012-м в Донецке во Время ЕВРО на матче Англия-Франция-местные с заезжими с Ростова сучарами-орали рроссссссеея. Вот это были ростки того сепаратизма. И когда сейчас Угры специально пытаются не просто выдавать паспорта свои а и раскачивать- именно анти-Украинские настроения то местные должны понимать к чему это может привести. Как вы думаете поступила бы орда если бы в Калининградской области раздавали бы паспорта Евросоюза?. Или на Дальнем Востоке -Японские?. Поэтому не надо во всем обвинять нас-Украину. Да действительно с Паспортом ЕС -можно работать в Европе и это для многих важно. Но нельзя в своем доме Жить и не любить свой дом лишь потому что на данный момент у нас ниже уровень Жизни чем в странах ЕС. Всем известно кто такие Угры и с какой стороны этот этнос пришел. Обратите внимание вокруг живут суто Славянские Народы-Украинцы-Словаки-Чехи -Поляки рядом еще есть Румыны -Волахи и Грманский корень Австрийцы. Во времена переселения народов с Востока на Запад Угры Пришли сюда и осели между Славян и мы их Приняли но ген варварский все же сказывается. А то как они сейчас относятся к Украине пусть вспомнят что одна из дочерей Ярослава Мудрого была Королевой Венгрии и тогда они Уважали Нас. Пусть вспомнят что Угорский Король Бела с Радостью отдал Свою Дочь за Сына Короля Данило Галицкого -Льва . И помолвка Между Львом И Угорской Принцесой -Констанцией проходила в нашем Ужгороде. А Данило Галицкий в Подарок на Свадьбу молодоженам заложил Славный город Львов и назвал его в честь своего Сына. Надо всем нашим соседям напоминать об истории не только ордынским москалям но и Ляхам и Уграм -шоб не трогали то что принадлежит НАМ-Украине.
- 13
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
05.11.2018 16:47
Олександре ! Дякую Вам за підтримку. Мені дійсно дивно було, чому була така реакція, тобто не було ніякої реакції з боку місцевих на слова ведучого "Слава Україні !". На відео усі чітко видно, як місцеві взагалі рота не відкривають, коли Гімн лунає.
- 0
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
01.11.2018 00:51
Все вірно, сидіти на двох стільцях і терендіти про патріотизм- це паскудство...Памятаю як ховалися у мадярів від мобілізаціїї у 2014 деякі закарпатці. Передайте, що можуть вертатися додому ці кремезні парубійки, армія вже контрактна, там лайно не потрібне. Вітчизна одна, іншої немає...
- 9
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
01.11.2018 08:54
До речі, дякую що нагадали про цей факт. Я якось і забув, як чоловіки із Закарпаття ховались в угорських селах від мобілізації.
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
01.11.2018 08:55
"Передайте, що можуть вертатися додому ці кремезні парубійки, армія вже контрактна, там лайно не потрібне". (с)
- 1
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 09:32
- 5
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
01.11.2018 12:07
Світла пам'ять всім загиблим за Україну... Шана і величезна подяка захисникам Вітчизни
- 4
-
Ігор Мучичка(igorgold)
- Наставник
01.11.2018 00:25
чоловіче добрий лишися дурного...Лишіться Закарпаття. не робіть тут ніякі провокації. Тут люди не дурні не буде донбас 2
- 0
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
01.11.2018 08:45
Які провокації ? Ви про що взагалі ? Я лише дуже занепокоївся, коли побачив картинку, де лунає Гімн України, і більшість навіть рота не відкриває. Це як взагалі розуміти ?
- 0
-
Александр Г(Alexandr88)
- Начинающий писатель
31.10.2018 19:06
Брюс, два паспорта это возможность работать в Европе как гражданин Евросоюза со всеми привилегиями (о которых не пишут и не говорят "патриоты"). Главное, не внешние проявления - вспомни Павелко в вышиванке! Да и все жулье-ворье с патриотическими речями. Страна воюет, а Ахметов и Ко богатеют. По идее вместе с народом должны переносить тяготы... Получается на крови богатеют. Или я неправильно понимаю.
- 13
-
Leonid Fleischman(Internat)
- Наставник
31.10.2018 21:23
"Мы пальцами указывать не будем,
- 7
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
31.10.2018 21:51
А нічого, що подвійне громадянство заборонено Законом України ?
- 1
-
Гліб Капустін(Romen)
- Эксперт
31.10.2018 22:27
Украина с одной стороны не признаёт двойное гражданство. С другой стороны граждане Украины, выехавшие на постоянное место жительства в другие страны продолжают оставаться гражданами Украины, но должны стать на консульский учёт в странах проживания. Но вот так как делает Венгрия, выдавая свои паспорта в своих представительствах в Украине это нарушение правовых норм.
- 6
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
01.11.2018 00:42
так де тут протиріччя? або ти громадянин України і проживаєш як іноземець, згідно законів країни проживання, або ти втрачаєш громадянство України і стаєш (у ліпшому випадку) громадянином країни проживання...
- 1
-
Andriy Tymoshyk(timtim)
- Наставник
01.11.2018 01:32
І ви і попередній колега неправі.. не путайте подвійне громадянство, з другим громадянством.. подвійне громадянство ви можете набути тільки в країнах, між якими укладено відповідний договір. Таких країн є небагато, зазвичай це Франції, Англії та їх колишні колонії.. друге громадянство - це громадянство, яке ви набули без відома країни, громадянином якої являєтесь. Воно не є заборонено законом ані України, ані будь якої з європейських країн, але і не визнається цими країнами.. не путайте з заборонено! Не визнається, означає, що перебуваючи на території скажем України, у вас дійсні тільки українські документи і у будь-яких правових відносинах ви являєтесь тільки і виключно громадянином України.. отак отак, і нічого кримінального тут немає
- 2
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
01.11.2018 02:23
З А К О Н У К Р А Ї Н И
- 1
-
Andriy Tymoshyk(timtim)
- Наставник
01.11.2018 03:02
Воно якби так, але трохи не так..))) бачите, всі вищенаведені закони відносяться до особи, що набуває українське громадянство, а в нас з вами українське вже є ;))
- 1
-
Гліб Капустін(Romen)
- Эксперт
01.11.2018 10:27
Я не писав про подвійне громадянство. Я наголошував, що Україна не відбірає своє громадянство у тих, хто виїхав на постійне місце проживання у інші країни і здобув там громадянство.
- 1
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
01.11.2018 12:01
Пояснюю з іншого боку: подвійне громадянство - це елемент гібридної війни. Мадяри самі б не полізли на провокаційні дії у Закарпатті - їх надоумили кацапи. Мадяри діяли майже синхронно з кацапами у 2014 році (тільки не так інтенсивно), це я думаю всі пам'ятають. Отже, для захисту Держави потрібно жорстко заборонити подвійне (друге, третє) громадянство, змінивши діюче законодавство
- 1
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
01.11.2018 12:16
...подвійне громадянство - це шлях до федералізації України - це очевидно. Мрії карлика підтримують угорські сепаратисти - і це очевидно, а чому саме Закарпаття, а не інші області поблизу - там кум править з "подєльніками"..
- 1
-
Yuriy Kish(ookami)
- Наставник
01.11.2018 14:19
- 0
-
Сергій Vinn(vinn)
- Наставник
01.11.2018 16:07
брехня, СБУ виявило ознаки сепаратизму вже у 2014, причому були відкриті заклики аж про відділення від України, не кажучи вже про таку забаганку, як автономія...
- 0
-
Natali Natali(natali125)
- Начинающий писатель
01.11.2018 09:14
Ви знаєте шановний Олександре я взагалі не розумію, чому повинно бути два паспорти. Хоч тут і іде суперечка, що для людей це добре, наприклад для лікування. Я згідна, що це полегшення. А чому не можна зробити біометричний паспорт? І що це таке, при умові що це правда, тайком видавати ці паспорти і казати, щоб владі не говорити, що вони мають другий паспорт.
- 2
-
Андрей Кан
- Наставник
31.10.2018 18:44
- 11
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
31.10.2018 21:47
Андрію ! З такими заявами, як "патріотизм несильно не прив'ється", тут Вам робити нічого, зі всією повагою до Вашої персони. Тільки без образ.
- 6
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
31.10.2018 23:03
Добрий вечір! Прошу вибачення, але можна одне запитання? —
- 4
-
Андрей Кан
- Наставник
01.11.2018 09:20
- 1
-
Jozeff DK(jozeff)
- Начинающий писатель
31.10.2018 23:14
Согласен с Вами, Андрей, но добавлю что наделенные теми же чертами поляки, французы, англичане , американцы, немцы и тд.. с удовлольствием поют гимн своей страны держа руку на сердце.
- 6
-
Гліб Капустін(Romen)
- Эксперт
01.11.2018 10:48
Речь не об игроках шла, а о болельщиках.
- 1
Еще комментарииНадалі, я б вам радив не забувати про перевірку орфографії, є така кнопка F7, перед публічним показом своїх творінь!!!
Мені здається, що ваш пост опублікований на чиєсь замовлення... або для здобуття чергових зірочок-схвалень!!!
Я користуюсь лише сучасними гаджетами. І там ніяких кнопок F7 немає.
Я ніколи !!! не пишу на "чиєсь" замовлення. Пишу те, що подобається, або не подобається.
І за жодних обставин не пишу блоги для "likes".
https://www.facebook.com/vitaliy.sheremeta.7?__tn__=%2CdC-R-R&eid=ARDcLbeAWXEQ9UYImiMJWnRpl9XYRhEwwOeL3nZ0SOiVsptCgCvTAD9v26mPzmp40bfqQP4ztKzYXv1H&hc_ref=ARRhL8A629HSjb21KhhRyJCrc3W8su6y3djfjYm43V-ZNC-XAmfGjEpEwYUCJkYcSK4&fref=nf
Що вам сказати. Поговорив з таксистом поки їхали з Ужгороду в Мукачеве, і сум мене пройняв. Закарпаття як було так і лишилось вотчиною бандитів-регіоналів. В цьому бику, який заліз до нас на трибуну з пістолетом, таксист впізнав начальника охорони президента Миная. А президент Миная, хто? ЧИНОВНИК! Валерій Пересоляк, начальник митного посту Тиса. Чиновник утримує команду професіоналів, сьогодні пригощав весь стадіон пивом (чеським, явно контрабандним) і круасанами, напевно в нього зарплата вище ніж у топів НАК Нафтогазу?
А потім царьку щось не сподобалось, може те що хлопці залізли на стінку, чи піротехніка, чи може ще щось і він запустив на гостьову трибуну близько 60 молодиків в чорному одязі без жодних знаків з пістолетами і газовими балончиками... сицилія...
https://www.youtube.com/watch?v=tk9fYkcNUps
"Оця людина (кажуть охорона президента ФК Минай, екс-регіонала, начальника Чопської митниці) прийшла в кінці матчу на гостьову трибуну, вдарила одного з ультрас потім дістала пістолет, його колега (ліворуч) залив всіх газовим балончиком. Я так розумію місцеві тітушки. Поліція їх не чіпала" фото-відео за посиланням
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Кучма был с Днепропетровска и привез сюда все Днепровскую шоблу, янык с донецка и в руководстве были все донецкие, теперь при власти "винницкие"...просто само выражение "Киевская власть" было придумано сепарами в качестве политтехнологии.
учетная запись этого пользователя была удалена
На счет царьков, согласен. Но опять же, а в остальных участках страны разве не так? Разве Киеве нет своих царьков, в Кривом Роге своих, а во Львове своих?
учетная запись этого пользователя была удалена
1. неужели не понятно, что именно такая ваша позиция раскалывает общество?
2. зачем лезть со своим уставом в чужой монастырь? зачем нам, живущим тут людям, которые живут в мире и покое друг с дружкой рассказывать, как нам Украину?
Лично я здесь никакого сепаратизма не вижу. Большинство людей патриотично настроены. Правда вот обмазываться флагами не будут, до усрачки орать песенки тоже вряд ли будут. Я вообще не понимаю откуда вдрг, за последние пару лет, появились какие-то стереотипы о сепаратизме в Закарпатье
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Усе що Ви написали - маячня, до того ж повна.
Я пишу про поведінку вболівальників, а він мені про корупцію. Зовсім це взаємопов'язані речі... :(
учетная запись этого пользователя была удалена
Назовите мне хоть одну страну, где здороваются, или после каждой речи говорят "Слава ....". И мы обсудим, что я забыл в этом блоге.
Покажіть мені хоч одну країну, у якої анексували частину її території після 2-ої світової війни. Таких немає.
От чому там не співають гімн і не говорять "Слава...
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Президент после каждой речи говорит Да благословит бог Америку.
А присутствие кастрюлеголовых зашкаливает.
"Во-первых, фактически мы видим, что действительно на Украине сегодня балом правят неонацисты бандеровского толка"
Так это не Параджанов сказал - это ваши последователи геббельса.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
От коли настане той час, коли всі ми будемо об'єднані однією ідеєю створити величну державу Україна не залежно від національності, мови, віросповідання і т.п., то начхати нам буде на всі інформаційні вкиди.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Вот, например, знакомая, заболела на рак, получила венгерский паспорт(заграничный), уехала в западную европу, лечится бесплатно, один муж работает, содержит многодетную семью(один работает) - патриот она или нет мне интересно? В Украине уже бы умерла, это ее сдесь в больнице сказали.
Ось Ви пишите, що знайома отримала угорський (закордонний) паспорт. Ви знущається, коли прирівнюєте закордонний паспорт до паспорта громадянина іншої держави ?! Це взагалі різні речі.
учетная запись этого пользователя была удалена
Так, і у тій же Італії (і це ми мали змогу бачити перед матчем Італія - Україна), Гімн співають від душі. А у перед домашніми матчами Англії, вболівальники також дуже емоційно Гімн виконують.
І дійсно, до написання цього блогу вплинув і той факт, де я мешкаю. У Луганську ніде !!!, ніяк !!!!, і ніколи !!! не можна навіть тихо заспівати Гімн. Тому мене і обурило, чому у селі Минай Гімн не співали.
Був я на ЄВРО-2012 у Донецьку, і усе чув. То був пісець повний.
І зараз ці мад'яри хочуть розпалити вогонь на Закарпатті. Я впевненний, що в уряді Угорщини вже ходять давно думки, як приєднати Закарпаття до Угорщини.
І я згоден, що нехай ніхто не чипає те, що належить Україні.
Це влучно написали.
учетная запись этого пользователя была удалена
Но многие ли помнят в наши дни:
Кто проповедь прочесть желает людям,
Тот жрать не должен слаще,чем они." (c)
Пушкин? Слуцкий?? Агранович???... :-)
Про громадянство України
Стаття 1. Визначення термінів
зобов'язання припинити іноземне громадянство - письмово
оформлена заява іноземця про те, що в разі набуття громадянства
України він припинить громадянство (підданство) іншої держави або
громадянства (підданства) інших держав і протягом двох років з
моменту набуття ним громадянства України подасть документ про
припинення громадянства (підданства) іншої держави або громадянств
(підданств) інших держав до органу, що видав йому тимчасове
посвідчення громадянина України; ( Абзац дванадцятий статті 1 в
редакції Закону N 2663-IV ( 2663-15 ) від 16.06.2005 )
,,,,,,,,,,,,
Стаття 9. Прийняття до громадянства України
Іноземець або особа без громадянства можуть бути за їх
клопотаннями прийняті до громадянства України.
Умовами прийняття до громадянства України є:
1) визнання і дотримання Конституції України ( 254к/96-ВР )
та законів України;
2) подання декларації про відсутність іноземного
громадянства (для осіб без громадянства) або зобов'язання
припинити іноземне громадянство (для іноземців).
Іноземці, які перебувають у громадянстві (підданстві) кількох
держав, подають зобов'язання припинити громадянство (підданство)
цих держав.
.....
Стаття 10. Поновлення у громадянстві України
Особа, яка після припинення громадянства України набула
іноземне громадянство (підданство) або іноземні громадянства
(підданства), повернулася в Україну на постійне проживання і
подала заяву про поновлення у громадянстві України та зобов'язання
припинити іноземне громадянство, за відсутності підстав,
передбачених частиною п'ятою статті 9 цього Закону, реєструється
громадянином України. Іноземець, який перебуває у громадянстві
(підданстві) кількох держав, подає зобов'язання припинити
громадянство всіх цих держав. Іноземець, якому надано статус
біженця в Україні чи притулок в Україні, замість зобов'язання
припинити іноземне громадянство подає декларацію про відмову
особи, якій надано статус біженця в Україні чи притулок в Україні,
від іноземного громадянства. Іноземець, який подав зобов'язання
припинити іноземне громадянство, повинен подати документ про це,
виданий уповноваженим органом відповідної держави, до
уповноваженого органу України протягом двох років з моменту
реєстрації його громадянином України. Якщо іноземець, маючи всі
передбачені законодавством цієї держави підстави для отримання
такого документа, з незалежних від нього причин не може отримати
його, він подає декларацію про відмову від іноземного
громадянства. ( Частина друга статті 10 в редакції Закону
N 2663-IV ( 2663-15 ) від 16.06.2005 )
,,,,,,,,,,,,,,,,
так, що кримінал є), хоча можете спробувати, мадяри тут у поміч)
Та й нащо нам ті мадяри..)))
На території України ці люди є громадянами України, якщо вони не відмовились від громадянства.
учетная запись этого пользователя была удалена
"2014 року Росія анексувала Крим та почала війну на Донбасі. В той же рік Орбан закликав Київ надати етнічним угорцям, які мешкають на Закарпатті, автономію, а угорські націоналісти активізувалися у румунській Трансильвані" УНІАН
"У травні 2014 року Віктор Орбан під час виступу в угорському парламенті заявив, що угорська діаспора, яка проживає в Карпатському регіоні України, має право на подвійне громадянство і автономію.
"Угорці, які проживають в Карпатському регіоні, мають право на подвійне громадянство, на права національної спільноти і на автономію. Становище 200 тисяч угорців, які живуть в Україні, надає цьому питанню особливої гостроти", - сказав угорський прем'єр під час виступу. НВ
учетная запись этого пользователя была удалена
І судячі з Вашого коменту, то тут є підозри, що і Ви то не сильно є патріотом України :( Хочу помилятись.
Тут вже і пиво й "Слава Україні !" перемішались. Не треба перекручувати мої слова.
І мені особисто дивно чути слова, що "патріотизм - це піклування про свою родину". До чого тут родина, коли мова є про щось більш масштабне - про Україну ?! Патріоти повинні любити свою країну, та робити усе, щоб ця Україна квітла. Також патріоти повинні прослявляти свою країну.
І Вашу думку я почув.
———————————————
Патріоти повинні любити свою країну, та робити усе, щоб ця Україна квітла. Також патріоти повинні прослявляти свою країну. (С) Брюс.
Отже, якщо не секрет, а що з вище Вами написаного робите Ви? Що Ви робите щоб прославити Україну/щоб вона квітла??? Загалом / як і в чому проявляється Ваша патріотичність? Просто цікаво!
Якщо не хочете, можете невідповідати.
За блог -дякую! Повністю з Вами погоджуюсь.
учетная запись этого пользователя была удалена
Вот такой вопрос. Если бы сборная Испании играла бы в Барселоне или Бильбао, или сборная Франции в центре Эльзаса и Лотарингии, сборная Италии в центре Пьемонта, там зрители бы массово пели гимны этих стран?