Нещодавно на сайті вийшла стаття, в якій була подали статистику пробиття динамівцями пенальті в чемпіонатах України. В гіршу сторону серед пенальтистів виділявся Віктор Леоненко, що реалізував лише 60% своїх спроб. Дуже посередній результат, як нам мене.
На Леоненка полилася купа лайна майже від усіх вболівальників.
Висміювалися його навички пенальтиста (справедливо) і нападника (що мене просто обурило). Мій вислів: "Вміння пробивати пенальті і навики бомбардира - різні речі. Леоненко був прекрасним нападником, за останні 30 років вище за нього можна поставити лише Шевченка і Реброва".Отримав від вдячних вболівальників Динамо -10) Ну я то це переживу, але найгірше те, що не отримав жодного аргументу, чому вболівальники не згодні з цим висловом. Бо писати, що Леоненко патякає язиком дурниці - це, вибачте, рівень дискусії бабки в черзі Ощадбанку.
Впевнений, що є мало людей серед вболівальників Динамо кому може подобатися рівень і глибина висловів Віктора. Я його нісенітницю взагалі не слухаю, бо то дурня.
Але, нагадаю тим, у кого відбило пам'ять: Леоненко тричі був найкращим футболістом України, чотиразовий чемпіон України у складі Динамо, зіграв 129 матчів і забив 79 голів. У кого відсутня совість, нагадую, що він був кращим футболістом Динамо того часу, хоча відверто сам винен, що став європейською зіркою, бо мав для того потенціал.
І наприкінці про легендарний матч зі Спартаком 1994 року. В перерві, коли ми горіли 0-2, не забили пенальті і настрій був просто жахливий, вболівальники на трибунах говорили одне: одна надія лише на Леоненка. І Леоненко зробив той вечір.
-
Andriy
- Начинающий писатель
25.09.2020 02:02
сколько можно жить прошлым?
- 0
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
23.09.2020 19:02
Бути хорошим футболістом і, м'яко кажучи, "не зовсім адекватною людиною" поза полем, можна - це демонструє сам "пивна бочечка". Бог йому суддя, як кажуть... Можна навіть і зрозуміти... Адже і за пиво, і за те, що "до пива", потрібно платити. А і звик, і ще хочеться... А де взяти? На поле вийти вже не може - "пиво" і вік заважають... його час уже позаду. А іншого нічого не вміє... хіба що "язиком плескати" - він вважає, що це він уміє. Тому і "служить" кротовні, "патякаючи", за що там йому і платять, і, напевно, досить непогано. Як уміє, так і "служить" - але це вже інша справа. А футболістом він дійсно був хорошим - одним з кращих у 90-х роках в Україні - мав дійсно "хороші ноги". Але "ноги" і "голова" - трохи різні "органи" і різну функцію у людини виконують... і не завжди з однаковим успіхом. Це треба розуміти. І що тут поробиш?
- -1
-
Valentin Vaha(vaha)
- Наставник
23.09.2020 15:33
Вся статья это найти хоть что-то хорошее в дерьмовом человеке! Это условно как написать что Гитлер хоть и был тираном и диктатором, но выращивал условно красивые цветы! Типа человек плохой НО цветовод супер! Так и тут, леоненко как человек полное г..но, и когда про него так говорят, то имеют в виду именно его человеческие качества!
- -3
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
23.09.2020 09:58
Особисто мені дуже подобався Вітьок, як футболіст. Чудове бачення поля, чудове розуміння гри, чудова техніка володіння мячем (навіть незважаючи на його не зовсім ідеальні футбольні антропометричні данні). В той же час мені ще за часів Вітька-футболіста не подобалось його ставлення до режиму (вперш за все - пиво). Людина тупо експлаутувала свій особистий талант. Закінчились, завдяки пиву, фізичні можливості реалізації таланту, закінчився Вітьок-футболіст. Сьогодні я з огидою ставлюсь до Леоненка-"експерта".
- 4
-
Олександр сь(alex990)
- Опытный писатель
22.09.2020 23:11
Леоненко-Футболіст і леоненко-людина зовсім не одне й те ж.
- 0
-
Хмільник Володимир
- Старожил
23.09.2020 09:42
Звичайно. Тут я написав про футболіста.
- 2
-
Сергій Гусак(sergiomole1)
- Наставник
22.09.2020 19:44
Доречі Шепетівка була не таким вже й простим суперником. Інфраструктура тодішніх команд була не ахти. А от грати в футбол вони вміли та й мотивація була за гранню. Вболівальники заповнювали стадіони під завязку, на деревах сиділи! Матч зі Спартаком був надзвичайно атмосферним і Леоненко подарував багато хороших емоцій. Зараз звісно пішов працювати на іншу контору.
- 0
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
22.09.2020 19:43
"...хоча відверто сам винен, що став європейською зіркою.." Я щось пропустив? Чи автор?
- 0
-
Хмільник Володимир
- Старожил
22.09.2020 20:06
Автор пропустив, автор)
- 1
-
Reader
- Наставник
22.09.2020 18:11
- 1
-
Хмільник Володимир
- Старожил
22.09.2020 20:09
1. Я поважаю і сайт, і читачів сайту, і вболівальників Динамо.
- -3
-
Петр Матвеев(Matveev)
- Наставник
22.09.2020 23:11
О манипуляции "никчемными" цифрами. Непредвзятый болельщик, кроме голов "полесьям"и "залесьям", помнит и дубль Леоненко в ворота "Рапида", дубль в Испании в ЛЧ в ворота "Барселоны", дубль в ЛЧ в ворота "Спартака", да и два дубля в матчах за сборную можно вспомнить. Не все так однозначно, уважаемый Reader - Старожил.
- 3
-
Вiктор Вiкторiв(Viktor5)
- Наставник
22.09.2020 17:53
Я уверен Вашу статистику знал и Лобановский.Но тем не менее он Леоненко что? Правильно выставил из Динамо.Вы будете утверждать что Васильевич чего-то не понимал в футболе? Значит остается только одно-Витя таким каким он был(супер- пупер нападающий) ТОМУ Динамо был НЕ НУЖЕН.УСЕ занавес.Если не верите спросите у Суркиса.
- 2
-
Хмільник Володимир
- Старожил
22.09.2020 20:11
Де в моєму тексті є хоч слово про Лобановського? Чи може я написав, що Леоненко був трудягою і режимщиком? Чи може написав, що у нього був легкий характер?
- 0
-
Вiктор Вiкторiв(Viktor5)
- Наставник
22.09.2020 21:46
Талантливые и сильные нужны любой команде.И будь это так Лобановский может его и не отдал бы?Да и в послединамовскую эпоху что-то Витя не блистал.Я не умаляю его достоинства как футболиста но имеем что имеем.
- 1
-
Хмільник Володимир
- Старожил
22.09.2020 22:35
Ми не знаємо причин, чому від нього відмовився Лобановський, проте можемо бути впевнені, що вони були вагомі. Погоджуся, що пізній Леоненко вже був зовсім не тим грізним форвардом початку-середини 90-х.
- 1
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
22.09.2020 15:44
Знаете, парадокс в том, что вопрос, который в названии Вашего блога можно спокойно задать Вашему "подзащитному")))... И, если честно, сама описанная в блоге ситуация, мне видится полубессмысленной ширмой.... Нет, конечно, Вы наверное правы и надо бы разделять игроцкую и черноротые составляющие...., но давайте согласимся с тем, что, как говорил один известный персонаж: "Запоминается последняя фраза!").... и (конечно, сравнение - так себе, но!) когда зададут вопрос среднестатистическому обывателю: что вы можете сказать о гитлере?, то наименьшее колличество ответит, что он - художник, а максимальное - что он нЕлюдь, убийца и подонок... И всегда есть такие, которые потрясающие мастера в бытность игроками и некорректно высказываются (или спокойно наблюдают, как их родной клуб шарашат по всем направлениям.... и это я собрал волю в кулак, чтобы не выражаться!)) о клубе, который дал им известность, по окончании футбольной карьеры.... За примерами не надо далеко ходить....: сабо, леоненко, коньков, хренова гора связанных с настоящщей федерацией бывших футбольных звёзд.... Кто-то больше, кто-то меньше... И заметьте, я специально не вываливаю статистику)... Её уже вывалили.... Но поверьте, просто не хочется устраивать батлы (лично мне) из-за этого создания), потому, что статистику тоже можно выкрутить, например, заявив, что своих показателей леоненко достиг, когда в Украине, в первые чемпионаты люди пешком играли и Киев, только за счёт класса, так размазывал противника (в большенстве матчей), что нападающему, тем более, когда он действительно добротный, оставалось только подставлять ногу и голову.... Более того, уже не было Госкомспорта и если бы он был самородком, то его однозначно кто-нибудь выкупил бы..... Где? Кто? (это косвенное доказательство "силы" того украинского первенства))).... Или, например, а если взять статистику по бомбардирам в чемпионате (как здесь озвучено ниже) ТОЛЬКО по тем, кто сыграл не менее 100 матчей (в самом деле, если талант, то класс надо показывать на протяжении продолжительного периода!) - леон вообще не попадёт в ТОПы!))))).... Это я к тому, что не надо всех не разделяющих Ваше мнение награждать "отбитой памятью" и "бессовестными".... Вот лично для меня: я не оспариваю его футбольные таланты, но и запрещать мне их забыть, когда я упоминаю леоненко в настоящем времени никто не имеет право (тем более, что сам Ваш "подзащитный" мне в этом помогает и САМ не хочет, чтобы болельщики помнили только о его футбольном прошлом).
- 1
-
Хмільник Володимир
- Старожил
22.09.2020 16:53
1. Леоненко не підзахисний, а я не адвокат. Будь ласка, не потрібно маніпуляцій, тим більше 2 рази за текст.
- 0
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
22.09.2020 19:43
1. Простите, будьте пожалуйста внимательнее - я недаром брал "подзащитный" (более того - 2 раза в тексте! ) в кавычки, тем самым подчёркивая аллегорический смысл фабулы блога в Вашем исполнении. Поэтому прошу Вас тоже быть корректным и не применять по-отношению ко мне термин "манипуляций".
- -3
-
Хмільник Володимир
- Старожил
22.09.2020 20:13
І я Вам дякую.
- -1
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
22.09.2020 14:54
По сути согласен с Вами - Леон отличный нап, только он очень слабо реализовал себя. Ведь по потенциалу он мог бы стать добротным нападающим в одном из евроклубов лучшей десятки Европы (ну или где-то рядом), не а-ля Шева, но немного ниже.
- 5
-
Сергій Стеблина(M-r.Wolf)
- Начинающий писатель
22.09.2020 14:20
Як Ви так обожнюєте справедливість, то варто сказати, що то був єдиний матч, де Леоненко зміг себе проявити. Але Спартак ніколи не був грандом європейського футболу, і саме емоційна складова перемоги додає вістів Леоненку. Два м'ячі Барселоні не беру до розгляду, тому що, коли супернику потрібен був результат - супернападник виявився заслабким. Саме тому єврокубкові досягнення не вражали, саме тому європейські клуби не стояли у черзі за мегазіркою, саме тому Лобановський будував команду на інших гравцях (задля результату Валерій Васильович знаходив підхід і до більш складних футболістів). Ви ж не будете наполягати на тому, що досягнення в ЧУ, в якому на той час у Динамо просто не було гідних конкурентів, можна назвати надвидатними? На мою думку, Ви просто намагаєтесь натягнути реальність на особисте сприйняття, тому не знаходите відгуку від інших. І не лише через одіозний імідж, що створила собі останнім часом ця непорядна людина.Не залишив він яскравого сліду в серцях вболівальників, тому й пам'ять така бліда.
- 4
-
Хмільник Володимир
- Старожил
22.09.2020 16:58
Я говорив про факти, а не про те, яка Леоненко людина. Він був чудовим нападником, це підтвердить кожен вболівальник, у якого залишилося трішки пам'яті (все-таки 25 років пройшло) і совісті (тут у деяких проблеми). Це підтвердять його одноклубники того часу, його тренери.
- -1
-
Dima Yadchenko(Dimon-limon)
- Наставник
22.09.2020 13:07
Совести как раз нет у Леоненко. Но деньги не пахнут. А вот дерьмо, которым он их зарабатывает, очень даже смердит...
- 3
-
Dima Yadchenko(Dimon-limon)
- Наставник
22.09.2020 13:05
Его высказывания и открытое, хамское проявление неуважения к клубу, который ему столько дал заслуживают чтобы его в собственное лайно и окунали. Это перечеркнуло, все его заслуги как футболиста. А молодые болельщики, так и вовсе не знают как он играл, да и знать не хотят, все по тем же причинам.
- 4
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
22.09.2020 11:56
Да, футболист был от Бога. Но хороший футболист не всегда означает - хороший человек.
- 6
-
Владимир Шубин(done)
- Наставник
22.09.2020 13:58
Ситуация типична. Возьмём шире, хороший специалист не всегда означает - хороший человек. В деле всегда стараешься иметь дело (простите за тавтологию) с первым, а в личной жизни со вторым.
- -2
Еще комментариибыл хороший футболист Динамо Леоненко - стал ахметовский говномет Леоненко
был забивавший важные голы футболист Динамо Мораес - стал шлюха #9
был легенда Динамо - Сабо, потом посредственный тренер Сабо, сейчас враг Динамо - Сабо.
живите настоящим, смотрите в будущее!
Кожен має вибрати для себе - любити/не любити/ставитись по філософськи.
"Двоє дивляться додолу. Один бачить калюжу, другий відображення місяця у воді" (С) - Станіслав Єжи Лец.
Від себе додам - дехто в змозі бачити і те, і інше.
Всі ми різні, кожен лектор сам собі архитектор.
учетная запись этого пользователя была удалена
2. Про "бидло" - це Ваші і тільки Ваші слова.
3. Немає нікчемних цифр, є статистика.
Нічого цього немає. Є лише текст про те, що Леоненко був дуже талановитим и сильним нападаючим, у свій час беззаперечно номер один в Україні.
2. Статистикою не покрутиш, тому що висока результативність Леоненка це ФАКТ, тричі кращий футболіст це ФАКТ, чотирьохкратний чемпіон України це теж ФАКТ.
3. Порівняння з Гітлером - Вас вже можна брати на Геббельс-ТВ. Далеко зайшли.
4. Батли зі мною влаштовувати не потрібно, достатньо висловити свою думку корректно і без маніпуляцій.
5. Дякую за коментар.
2. По п.2 - я более чем раскрыл "весомость" достижений леоненко, невзирая на статистику его показателей и это - такой же неоспоримый ФАКТ, как и сама статистика!
3. Ну здесь уже Вы сами, хоть и взываете к корректности, перешли эту грань..... Тем более, что я сам сразу уточнил, что "конечно, сравнение - так себе"...)))... (ещё раз: здесь я всего лишь обратил внимание на частую важность для человеческого мнения именно удельного веса "здесь и сейчас", а не "когда-то").... и это при том, что сам герой Вашого повествования - кадровый работник этого самого "геббельс-тв")))))....
4. Так я же сам Вам сказал, что "Но поверьте, просто не хочется устраивать батлы"..... А Вы мне сейчас говорите, что их устраивать не нужно....))))... Брррр)... И согласитесь.... немного размывает впечатление, когда человек жаждет корректного и безманипуляционного общения (ещё раз: ничего не навязываю, но мне не хотелось бы, чтобы мои высказывания интерпретировались в этом направлении), после идентификации коллег, как субъектов с "отбитой памятью" и "бессовестных")))
5. 3acим oтклaнивaюcь. Спасибо за диалог.
Только вот я бы не ставил его даже рядом с Шевой и Ребровым.
На мой скромный вкус тот же Бангура или Ринкон были поинтересней. А тот же Милевский был поважнее в организации игры для команды.
Ну а нынешнюю деятельность Леона обсуждать не хочу - зачем обсуждать дерьмо ?
І ще раз, щоб не повертатися: мені категорично не подобається Леоненко післяфутбольний, ні його манера висловлюватися, ні рівень інтелекту і такту.