Скільки ж нині футболу можна дивитись: і Іспанію, і Англію, і Італію, туж Німеччину з її Баварією, а хто бажає то може й Бразилією насолоджуватись! Все можна, тільки немає бажання дивитись Динамо… Дивлюсь гру Динамо через силу, але без бажання захоплюватися, без бажання вболівати та закохуватись. Настала якась гірка чорна апатія…
Вбивайте мене, стріляйте в мене, піддавайте анахорету, але дивитись те, що називається футбол від Динамо, точніше від Динамо Луческу, можуть залюбки лише ті, що вчора по – дикунські кидались сніжками на поле, намагаючись попасти в якогось деснянця, чи в арбітра, чи ті хто вважає, що причиною бездумного футболу Динамо підступами є імперіалізму, точніше УАФ.
Так нині Рух, не кажучи Зорю, вже грає цікавіше.
«Цитю, цитю та й не вцитю», - колись давно – давно говорила моя бабуся. «Мовчу, мовчу та й скажу».
Ось і я мовчав всі товариські матчі, перші офіційні матчі, та не витримую… Не витримав... Тому що, що говорити? Кричати, що Суркіс своїми призначеннями тренерів з динамівськими серцями вбив одну з самих талановитих поколінь Динамо. Що цьому поколінню тренери (за винятком Реброва) Динамо вбивало в голову лише боротись, бицця та не здаватись, але розуму то не позичало… І це, незважаючи на його дійсну палку любов до футболу, є найбільшим злочином Суркіса перед нашим Динамо.
Так, ці гравці могли піти далеко, але вони нині гинуть від нудьги в «найбільш успішних» командах України, в тому числі й в Динамо.
Ви без особливої напруги можете згадати гравців переможених нами команд на молодіжному чемпіонаті світу, що грають нині ну хай і не в топових, але в добротних командах топ-чемпіонатів Європи. Наприклад, колумбієць Ернандо грає в Хетафе, американець Себастян Сото грає в Нідерландах, француз Гуірі - в Ніцці, Лі Кан Ін в Валенсії і так далі…Не кажучи вже про Холанна (чи Холанда, хто знає як вірно читається його прізвище?).
А хто з наших чемпіонів світу, хто з наших хлопців грає там, де грають в справжній футбол, а не в пародію на нього? Крім, Луніна який деградує на лавці Реалу, ніхто…
Це футбольне покоління, яке мало стати дітьми Індіго, успішно стає втраченим поколінням. Втраченим для футболу. І в першу чергу тому, що їх вчили бити м’яча, а не думати головою… Чому могли навчити та навчать талановиту футбольну юнь Хацкевич, Михайличенко, Бабич, Максимов та гомули з алієвими? Бицця, бороться, палати очима?
Це наша дійсність. На жаль…
Нині у руля Динамо Луческу. Так він не топ –тренер, він нормальний посередній тренер який виглядає великим на фоні нашого чемпіонату. Він вмів працювати з молоддю, він вмів поставити гру, але нині, коли йому 75-ть, він не цим займається, не хлопцями не тактикою, не постановою гри. Він займається помстою. У нього одна мета – зробити Шахтар. Для цього упрощується гра (хоч вона й не стає динамічнішою), для цього в хід йде все, в тому числі й «браво федерація». Може Динамо й стане чемпіоном України (дай бог!), але на фоні можливого майбутнього тріумфу це буде агонія Динамо, тому за Луческу залишиться лише спалена земля.
В Динамо з новачків заграв лише Забарний. Той же Бущан який замінив Бойко, граючи постйно привозить. Навіть в збірній привіз. Здавалось, що Шапаренко, нарешті спіймав свою гру, але вже третій матч, як він зник з горизонту, немов шапка Мономаха. Якщо всі надії на Бєсєдіна, який бореться і може щось виборе, то горе такій команді. Те, що пройшло з Олімпіком, не пройшло не тільки з Брюгге, а навіть й з Десною. А чому б під опорного нападника Бєсєдіна, який вміє чіплятись за м’яча, не поставити Супрягу. Два нападника – це ж класика (Бишовець – Хмельницький, Блохін - Онищенко, Шевченко – Ребров). Але хто нині читає класику. Всі пишуть…
Десь так. " И скучно, и грустно..." Бо хочеться чогось цікавого, чогось красивого, хочеться футболу, а бачимо біготню, біготню і знову бездумну біготню. А винні в цьому, як нам кажуть, пишуть, викарбовують в аналах Суркіси і К: УАФ, Павелко, Ахметов і звичайно Пасхал з Монзуль. Чи не так, пане Зеленко?
І подякуємо Безбородько та Гітченко, найкращим гравцям Десни.
З повагою,
Скіф.
Так, Луческу не Топ-геніальний тренер, можливо, але хто був до нього ТОП- Михайличенко, Демяненко, Лужний, Газаєв, Блохін, Сьомін? можливо Ребров (при всій повазі)?
75, так можливо і забагато, але навіщо робити упередженні висновки про його професійні можливості? чому Ви вважаєте що його міссія це банальна помста?!
За 2-3 роки поставити гру команді мені здається можливо, а далі буде видно, давайте судити по результатам а не по припущенням...
Топ Тренер на данний час і при даних обставинах до нашого чемпіонату не приїде, ну просто не приїде і все!
Тому, як казав, "класик" маємо те що маємо! Теж саме стосується і наших футболістів, ну такий підбір гравців у нас на сьогодні в Динамо і кращого немає! Не має Ленсів, Велозу ,Мбокані, Сілви, Бангури, Ідахора та багатьох легіонерів, які в свої часи теж отримували від вболівальників "на горіхи" і постійне скарження, що краще свої. То Ось вони-СВОЇ. Грають....
Той хто хоче побачити тільки погане він його все рівно побачить. Але є і хороше, так воно дійсно є...
Мені сподобався хороший фізичний стан гравців після зимово міжсезоння.
Я вчора був на матчі(сніжками не кидався, чесно:), так от команда всі 95 хвилин просто "носилася" по полю, "не бездумно бігала", не відбувала номер, не збивала темп, а саме бігала, комбінувала, боролася, так не все виходило, алє тут уже є питання безпосередньо до індивідуальної майстерності гравців. Ну такий у нас зараз індивідуальний рівень гравців, що не можемо ми на одній нозі пройти через захист Десни, Ворскли, Колоса і Зорі, але це ж не Луческу привів їх з собою в цю команду, правда? І мені здається, що Луческу працює над тим, щоб цей рівень ставав кращим.
Мені подобається порозуміння гравців в команді між собою, контроль мяча, швидкий вихід із оборони в атаку, мінімум незрозумілих діагоналецй вперед, які раніше у нас не використовувалися хіба що при Реброві.
Не буду коментувати гравців персонально, на зразок того хто привіз, а хто ні і хто загубився, а хто ні, залишимо це на розсуд тренера. Єдине що скажу, що поки не має ігрової стабільності, алє ж чемпіонат тільки відновився, дайте час і ігрову практику.
І на останок, Динамо досі ще на 1-му місці в чемпіонаті, що за останні роки (після Реброва) було взагалі нереально, то ж не втрачаємо надію, працюємо і вболіваємо!
Про Суркісів, Павелку, Монзуль, Ахметова и Ко згоден з автором, цей вектор керівництва Динамо мені відверто теж давно не довподоби!
Всім миру і добра)
-
Олексій
- Начинающий писатель
25.02.2021 11:46
Більшість дописувачів, які себе називають "опытными экспертами" без року неділя на Шурику. Несуть таку ахінею, що на копил не налазить. Не чують, не хотять зрозуміти волання Скіфа і Дудника до Господа, що ФК ДК не грає у футбол після Лобановського і роками , і роками, нічого на краще не змінюється у грі. Від чужих воріт віддавати мяч захиснику, який потім віддасть воротареві, замість удару по воротах, це цинізм, але за серйозні гроші. Девальвація розуміння футболу. Так, кроти вороги до дошки, але Реал принижений, але є С. Палкін, Срна, є бразильці які мчать у Топ-чемпіонати. Я проти, щоб бездарно здати Честь, Гідність, Славу Динамо Київ. Хто б це не був: Суркіси, Семененки, Фізруки, Шепелєви, Гармаші. З визнанням сильного ворога, а не бездарне жахіття і ганьба роками, роками, роками рідного ФК. Це як мама, Батьківщина яку не вибирають.
- 1
-
A G(Toha111)
- Эксперт
23.02.2021 22:48
Погані справи, пане Миколо, із Вашим вболіванням.
- 0
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
23.02.2021 18:25
ось Ви кажете , що не хочете закохуватися .
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
23.02.2021 20:20
Пане Микола, скажу навіть більше: я Ігоря Пасхала на руках носив осінню 1982 року..
- 2
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
23.02.2021 21:10
Все. Тепер Ви точно "кріт"
- 2
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
23.02.2021 21:14
Катя?!
- 1
-
Stepan Ariy(Ariy1)
- Наставник
25.02.2021 12:38
А я дивлюсь, тому що в порівнянні з попередниками командний дух змінився. А гра буде з часом. Або не буде, це вже друге питання
- 0
-
Павел Pavel58(pavel58)
- Эксперт
23.02.2021 17:15
Возникает естественный вопрос: если человеку скучно и грустно , то зачем он это смотрит ? Мне лично не было скучно, я переживал до последней секунды и грустить особо было некогда. Смотрите АПЛ , ЛА Лигу Примеру или Шахтёр в конце концов! Там весело, к чему этот мазохизм ?
- 1
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
23.02.2021 21:11
А вболівання за Динамо (Київ) в є формою мазохізму. Чи скоріше, шкідливої звички.
- 1
-
Sergey(arahorn)
- Эксперт
23.02.2021 14:42
Ну, вот - не выдержали нервы, а надо бы было дождаться все-таки ответной игры с Брюгге, ну и после уже делать выводы... :)
- 3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
23.02.2021 16:27
Я ж не про окремі матчі писав, я писав про тенденції...
- 1
-
влад чигорин(morskoy71)
- Старожил
23.02.2021 14:21
Когда в первой игре после зимних сборов в стартовом составе вышли Шапаренко,Сидорчук,я сказал себе:,,всё,кина не будет и футбола без валидола то же."
- 0
-
Reader
- Наставник
23.02.2021 13:05
- 2
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
23.02.2021 11:32
Так завжди гімновозилово було видатною рисою українського футболу.
- 2
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
23.02.2021 12:01
А хто ж не памятає, як підопічні Блохіна по пенальті "розкатали" швейцарців 3:0, а в чвертьфіналі програли без пенальті італійцям з таким же рахунком...
- -3
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
23.02.2021 14:01
так щоб дотягнути до пенальті, гімновозиловим і займались...
- 2
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
23.02.2021 16:30
Ну таки ради справедливости в Испании на хорошем газоне нули смогли откатать.
- -1
-
alexandr m(dkiev1927)
- Наставник
23.02.2021 19:56
не нули, а 1:1.
- 1
-
FKDKiev
- Старожил
23.02.2021 10:48
- 6
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
23.02.2021 14:56
Біжить і бореться, але не добігає і не доборює....
- 0
-
Garok Кочергін
- Наставник
23.02.2021 10:09
Зараз у академії та дюфл приходять не ті, кого тренери відібрали, а усі, хто бажає, далі грають ті, у кого у батьків є гроші. Немає масовості і якості відбору. Пам'ятаю як за совдепії поблизу мого будинку в Чернігові в радіусі метрів 500 було 4-5 футбольних полів та коробок. зараз їх практично немає, немає де грати, та діти майже не грають вже років з 20. Немає відбору серед дітей. мало народжується взагалі здорових дітей.
- 5
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
23.02.2021 10:32
Так скрізь.
- 2
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
22.02.2021 20:59
І як епілог до свого посту викладаю пост "Динамо Київ Inside", що був розміщений в Телеграм - каналі сьогодні в 9:24.
- 0
-
FKDKiev
- Старожил
23.02.2021 14:08
- 0
-
DK30000 DK30000(DK300000)
- Эксперт
22.02.2021 19:08
А це саме талановите покоління, воно з яких конкретно гравців складається?
- 1
-
Володимир: з Динамо назавжди(gvaavg)
- Эксперт
22.02.2021 17:29
Боже, чому ми знову про "спалену землю" починаємо "талдичити"? Почекайте трошки - попереду весна, а поки що тільки "зимовий футбол". Я не фанат Луческу, був проти його призначення, але команда зараз має набагато кращі результати, ніж торік, причому - з тими ж гравцями. І що? Поливати її і ГТ за це брудом? Не думаю... Так, вони не грають нині так, як нам хотілося б. Але ж це - лише через півроку після приходу нового ГТ. Почекаймо хоча б до завершення сезону - може, тоді й оцінимо "плюси і мінуси"? Ну, і ще одна ремарка: якщо шановний автор не має бажання дивитися гру Динамо - навіщо ж він її обговорює? Когнітивний дисонанс якийсь прямо.
- 8
-
Томек Богданов(Tomar)
- Эксперт
22.02.2021 16:05
Ну, насчет мести Шахтеру ... - не буду комментировать. Но попробую о простом, понятном, даже, любому простому, снова-таки, болельщику. Я с самого начала постановки в воролта писал, что Бущан, генетически, нацелен на пропускание голов. К примеру, в цикле игры в сборной и игр за клуб он пропустил 10 голов, из них 5 были "ЕГО" голами. И что, я, никто в футболе, вижу его "способности", а Луческу, монстр тренерского искусства, это не видит? Или о Беседине. Очень цепкий игрок, может как пас отдать, так и забить, Он лучший в нападении. Но есть одна его особенность: он нацелен, в любой игре, на обман, на симуляцию. В игре с Десной он показал этот цирк 2-3 раза. И что Луческу, не видел это раньше или не заметил вчера. Где внушение, где персональная работа с игроком. Пасхал не ожелтил его, а в Европе, да и у нас, нормальный судья, ... -ну и так далее. Зато он готов был повторить марафон с выскоком на поле, но тут, уж, Пасхал бы его удалил, однозначно, с Колосом "простил", но там он много чего "простил", тут боялся доиграться. Я, уже, не пишу о непонятных для подавляющего большинства, тут, вещах, как о постановке игры в атаке, где Луческу был неплох с техничными бразильцами, но беспомощен и европейским составом Динамо. Еще и еще раз: Динамо нужен современный тренер с современным видением игры и умеющий работать не только с бразильцами. Желательно из Германии. Чтобы не хитрил и не врал, а умел работать.
- -1
-
Nika Ивонов
- Эксперт
22.02.2021 16:49
Очевидно, такой тренер нужен многим командам, и не только в Украине. Но, "где деньги Зин?" В. Высоцкий.
- 1
-
Томек Богданов(Tomar)
- Эксперт
22.02.2021 18:54
Дело в том, "Вань", что многие бы из таких пошли на зарплату Луческу, но этим надо заниматься.
- -2
-
Nika Ивонов
- Эксперт
22.02.2021 19:09
Может быть. Мне по этому поводу сказать нечего, так как я далёк от этой проблемы (если это проблема). Есть президент клуба, акционеры (партнёры), они платят, они и решают эти вопросы. Наше дело смотреть наслаждаться (или плеваться); можно ещё поговорить о том, как играют наши футболисты.
- 4
-
Карл Фернандович Мицельмахер
- Эксперт
22.02.2021 15:48
Не помню кто метко сказал что завышенные ожидания болельщиков это проблемы самих болельщиков.
- 2
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
22.02.2021 16:16
"То, что мы не оправдали ваши ожидания, – ваши проблемы".
- 0
-
Карл Фернандович Мицельмахер
- Эксперт
22.02.2021 20:14
Отлично сказано.
- -1
-
Aleksandr
- Наставник
22.02.2021 17:50
У вболівальника завжди завищені очікування, бо без цих завищених очікувань це просто глядач.
- 4
-
Карл Фернандович Мицельмахер
- Эксперт
22.02.2021 20:39
Я никогда не задумывался болельщик я или просто зритель. Мне это не интересно. Я человек простой. Смотрю себе игры ДК много лет, радуюсь успехам, огорчаюсь неудачам, оцениваю нынешнее состояние клуба, его место и перспективы в современном украинском и европейском футболе, исходя из своего понимания как футбола, так и условий в которых клуб находится.
- 2
Еще комментарииДесь не зовсім правильно носили І.Пасхала на руках.
От він і начудив з якоїсь невідомої, а може й відомої але не усім, причини.
Злегка начудив, та все ж кваліфіковано.
А я все більше і більше ловлю себе на тому , що дивлюся матчі Динамо через те що там Катя ...
А ось бажання закохуватися у Пасхала в мене немає
Він син мого студенського друга, з яким я жив в одній кімнаті гуртожитку.
:)
Про смаки, зазвичай не сперечаються, але Катя?!
:)
Задоволення жодного, але відмовитись важко...
Я буду радий, якщо виграють у Брюгге, буду дуже радий, якщо впевнено виграють і буду безмежно шасливим, якщо ще й гра буде дійсно футболом, а не таблицею множення.
учетная запись этого пользователя была удалена
Найвидатніший успіх збірної - вихід в чвертьфіналу чемпіонату світу. Матч, в якому цей успіх був досягнений , згадаєте?:)
Недаремно цей матч в різних опитуваннях лідирує як найнудніший матч чемпіонатів світу...
До речі, ще одна видатна перемога нашого футболу теж зроблена в тому ж стилі: на газоні дуже низької якості загімновозили Реал та змогли провести дві контратаки за матч...
И опять же в открытый футбол с топ-клубами рубиться сложно.
учетная запись этого пользователя была удалена
В селах вже, навіть, не грають футбол...
А в містах майданчики, де можна грати, в основному біля шкіл...
"Вчерашний матч вновь убедил в том, что чудеса в футболе если и встречаются, то крайне редко. На футбольном поле пребывали две абсолютно РАВНЫЕ команды. И в этом вся печаль нынешнего состояния киевского Клуба. Это "Динамо", к огромному сожалению, ничуть не сильнее ни "Десны", ни 'Зари" с "Ворсклой", ни "Колоса" с "Александрией". Оно не выше на две головы "рухов" с "ингульцами" и других "минаев". Когда мы все качали головой после 2013 года, отмечая сокрушительное падение в пропасть уровня чемпионата и его участников, понимали что это надолго. Очень надолго. Как следствие, когда ты оказываешься внутри неконкурентных коллег - неизбежно твоё собственное падение. В классе, в умении, в мастерстве. "С кем поведёшься, от того и наберешься...". Иными словами. Это не колхозно-контрабандный УПЛ подтянулся до уровня "Динамо" и новопечерских коллег с НСК - это они выродились в "вот это вот". Мы логично опустились на дно европейского футбола, ибо банально не имеем человеческого ресурса, способного выйти на поле и продемонстрировать подобие игры. Наши вербичи/родригесы ничем не сильнее ноунеймных шахабов и таммов, наши шапаренки/поповы мало отличаются от условных банад с шасталами. Ну разве что зарплатной ведомостью. Наблюдая который год за одними и теми же постоянными ошибками в обороне, за неумением создать на поле хоть что-нибудь нестандартное в атаке, поневоле понимаешь главное - ТАКОВ ИХ УРОВЕНЬ. И смысла песочить это поколение нет. Похоже, мы в своих надеждах явно переоценили потенциал этих людей. Он весьма ограничен. Даже если есть желание прогрессировать, умения не хватает. Эти ребята в подавляющем своём большинстве ремесленники. И то что сейчас в турнирной таблице команда находится на вершине - это не благодаря, а вопреки. Это потому что конкурент совсем плох. Пора обеими ступнями встать на землю, не паря в облаках. Отпустить Лигу Европы, сосредоточиться на "минаях". Ибо сезон снова будет провален. Хоть и с музыкой.
P.S. Запустили "болельщиков" на трибуны. Ну-ну."
Я згоден до речі, шо нинішні динамівці в своїй більшості ремісники ("ремесленники"), але автор не пише чому ці хлопці, яких в академію збирали зі всієї України, раптом стали ремісниками. А це головне. Сказавши "А" потрібно говорити й "Б".
Бездумна, безголова політика власників Динамо по підбору тренерів від низу до головної команди - ось причина ремісничності. Їх вчили бицця та боротись, палати очима й фізичної витривалості. Але ніхто не вчив тренувати мізки голови.
А організація гри вже далеко не та. Ось і проходимо ми 2/3 поля, а біля карного майданчика втикаємось в захист, як баран в нові ворота...
учетная запись этого пользователя была удалена
може є якісь конкретні прізвища...
І потім, якщо звернутись до витоків, колись талант вимірявся певними футбольними вміннями, Буряк міг відворити сухий лист, Блохін мав феноменальну швидкісь, хтось - гарматний удар, у того оригінальний дріблінг.
А яке конкретне вміння, що вирізняє його від інших, має хтось з цього враченного покоління?
Ну не дають тобі творити на полі бездарі транери - забивай зі стандартів, наприклад.
Аршавин.