Чесно кажучи, я вчора насолоджувався грою нашої збірної. В першу чергу від структури гри, від віддачі гравців і, головне, від сміливості. Хлопці, віддаваючи належне чемпіонам світу, грали гідно не втрачаючи свою честь і честь країни.
І подякуємо їм за це.
Памятаєте, восени, багато з нас, хейтирили Шевченко за те, що граючи з галами від не бажав відступати від своєї тактики.
Вчора ж Шева ( звичайно зі своїм тренерським штабом) здивував всіх, виставивши на гру трьох центральних захисників й граючи тільки на результат.Підстраховка гравців була на такому рівні, що здавалось вони розуміють один одного як єдиноутробні брати. Памятаєте, як Коман постйно намагався пройти Миколенко і хоч часто, особливо в першому тайм, і обігрував його, але пройшовши Віталія натикався на Матвієнко. А як Забарний в парі з тим же самим Кривцовим та й з знову ж з Матвієнком впорались з Мбаппе – то вже інша пісня, але також приємна. Хоч Забарний в першому таймі декілька разів провалювався.
Підстраховка Матвієнком розв’язала руки Миколенко, який навіть намагався атакувати. Щось в нього виходило, щось ні, але своєю настирливістю він скував активність Паварда. Та все-таки жаль, що при наявності настирливості, старання, енергії, як в десяти Дніпрогесів, футбольний інтелект Віталія відстає від швидкості його ніг. Постійні навіси без адреси в карний майданчик – нікуди в Миколенка не ділись. Вже, навіть, Караваєв почав розуміти куди і як віддавати передачі. І віддавав, що, як правдивих розповідях барона Мюнхаузена, й привело до незвичайного голу в відповідь. Та ми його заслужили. Бо в другому таймі, незважаючи на повну перевагу чемпіонів світу, українці награли на гол і потушили всі спроби галів виграти. Я, як мабуть і ви, був впевений, що після забитого голу наші хлопці вже не пропустять. Не могли пропустити по такій грі, бо у французів кудись зникла розумність дій в атаці, а була лише навала, навала, навала... Французи чомусь перейшли на безцільні навіси "на авось", тобто на Жиру, у якого раз за разом знімали мячі Забарний з Кривцовим. Ну то їх діло.
Мені дуже сподобався Зінченко, навіть більше чим Шапаренко, якому також віддаю належну шану. Саша встигав працювати як на захист, так і розганяв атаки. А якби ще й забив гол на початку матча, то йому спокійно можна було присвоювати звання героя України або народного козака України.
Зінченко, Малиновський і Шапаренко – на сьогодні це основна креативна творча сила нашої збірної. Це наш не тільки ядерний реактор, що постійно виробляє енергію, але й наш комп'ютер останнього зразка.
На мою думку випадав з гри Сидорчук. Він не встигав за грою. Пам’ятаєте, коли гол забивав Грізманн, Сергій довго дивився на нього, як в кіно, довго думав і пішов на француза аж тоді, коли Антуан вже наносив удар, що виявився дуже красивим, але на жаль, гольовим. Гол же Сидорчука у відповідь – це щасливий збіг обставин, коли м’яч летів мимо воріт, але все-таки в ворота залетів. Бог вчора був прописаний в Лабораторному провулку. В футболі буває і так. Як і зараховують гол, забитого з офсайду. Це футбол.
А арбітраж був жахливим. Що й не говоріть, хоч у Шевченко до нього питань немає. А відсутність ВАРу, чк виявилось, залишила нашу збірну без перемоги.
Ну що ж: браво, Андрій Миколаєвич, браво тренерському штабу. Обіцяли дати відповідь французам за 1:7 і дали. Але ця нічия буде пірровою, якщо в двох інших матчах не обіграємо дома Фінляндію та Казахстан.
І останнє. Звідусиль сиплються сентенції, що Динамо з таким складом може думати лише про перемоги в нашому ЧУ. Та й ми самі бачили неодноразово, як Динамо мучиться з різними Рухами та Колосами й програє посередньому іспанському клубу. Вже навіть самі хлопці впевнились в своїй посередності, заявляючи, що Вільярреал показав їм їх рівень.
То ж після вчорашньої гри задам питання: чому в збірній хлопці – динамівці показують чудову гру, а у себе в клубі ті ж самі хлопці, та ще й підсилені Циганковим і Бєсєдіним з легіонерами, грають так начебто відбувають кріпосну повинність в колгоспі, а нам дивлячись на них хочеться спати? Чому?
А може все – таки діло не хлопцях, а людині, що їх тренує?
З повагою,
Скіф.
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
26.03.2021 16:06
Пане Миколо, вітаю ! Стосовно арбітражу, що Андрій Миколайович сказав, що немає притензій до арбітра, бо матч скінчився дуже вдало для нас. Якби той гол Антуана виявився переможним, то напевно Шева б зробив іншу заяву.
- 0
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
26.03.2021 08:32
"А може все – таки діло не хлопцях, а людині, що їх тренує?". "Штирлиц знал, что лучше всего запоминается последняя фраза"
- 3
-
Michael Bekker(Dynamo54)
- Эксперт
26.03.2021 06:00
То ж після вчорашньої гри задам питання: чому в збірній хлопці – динамівці показують чудову гру, а у себе в клубі ті ж самі хлопці, та ще й підсилені Циганковим і Бєсєдіним з легіонерами, грають так начебто відбувають кріпосну повинність в колгоспі, а нам дивлячись на них хочеться спати? Чому?
- 0
-
Просто Кузьмич(gazaeff)
- Наставник
25.03.2021 23:22
Янчевскому плюс 100. Динамоненавистнику из Кропивницкого минус 100.
- 5
-
Николай Сафонов
- Начинающий писатель
25.03.2021 21:46
А Михаил Янчевский хорошо ответил, профессионально.
- 3
-
Gambela
- Начинающий писатель
25.03.2021 18:15
Доброго всім дня! Мені здається, що при всій критиці багато хто забуває, що з 11 гравців збірної шестеро представляло Динамо. І принижувати їх при отриманому результаті - це просто невігластво, Якби не їх попередня підготовка в команді, вони б й в збірній нічого не показали. До того ж, досить гнобити Сидорчука - відпахав на всі 100%, Зіграти з чемпіонами світу на їх галявині внічию багато чого вартує, навіть беручи до уваги помилки. До речі, помилок, особливо після половини другого тайму, будо досить багато і у французів. А судді відсудили добре й чесно, не дивлячись на пропущений офсайд в першосу таймі. Радий за хлопців (особливо всіх динамівців). Щасти їм й далі!
- 8
-
Вадим .(vadim_)
- Наставник
25.03.2021 16:17
ВАР без победы нас оставил?
- 6
-
Вадим .(vadim_)
- Наставник
25.03.2021 16:28
Видимо, у кого-то есть)
- 4
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
25.03.2021 16:45
Хорошо!
- 11
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
25.03.2021 15:51
Я не согласен что Сидор выпадал Если бы год- три-пять назад сказали бы что выступлю его адвокатом,- сильно бы удивился.... да, что там, просто бы офигел.:-
- 8
-
Гудвин
- Эксперт
25.03.2021 15:34
Арбітраж жахливий?Асолютно неупереджений арбітр.Деякі помилки були як в один так і другий бік. Ніяких льгот для чемпіонів і господарів протягом матчу не відчувалось. Як би так судили матчі за участі нашої збірної було чудово.Зінченко зіграв свій не найкращий матч і за один удар по воротях не підстава визнавати його кращим гравцем. Пропущений гол-значна і його заслуга.
- 5
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
25.03.2021 15:54
"Пропущений гол-значна і його заслуга".
- -10
-
А Ка(Andy_IF)
- Эксперт
25.03.2021 14:47
по Сидорчуку згідний. Нажаль Сергій здав у швидкості, через це втрати, фоли...роки беруть своє.
- -11
-
Карл Фернандович Мицельмахер
- Эксперт
25.03.2021 16:21
Что все замены провалились не могу согласиться. Зубков и Коваленко точно ничего не испортили, а всеми любимый здесь Мораес пользу принёс. Он практически ничего не создал, но неплохо цеплялся за мяч, грамотно заработал своими фирменными картинными падениями минимум пару штрафных которые позволили выиграть такие драгоценные минуты и перевести дух. С своей задачей минимум, думаю, справился.
- -3
-
Гудвин
- Эксперт
25.03.2021 16:54
Коваленко не испортил потому как я не заметил что бы он мяча коснулся ногой.
- 4
-
Карл Фернандович Мицельмахер
- Эксперт
25.03.2021 17:19
Не скажу что и я заметил. Но не испортил же) Кто то может сказать что "закрывал зоны", "страховал", "создавал численное преимущество", "проделал большой объём работы". Вон Буяльский стабильно делает 1 ТТД примерно за три минуты нахождения на поле с браком всегда выше среднего, часто значительно выше среднего. Не думаю что у Коваленко в матче с чемпионами Мира показатели хуже. Так Буяльского "специалисты" тянут в сборную, а Коваленко из неё выгоняют. Даже несмотря на то что они никак не конкуренты.
- -6
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
25.03.2021 14:07
Розкаюся знов вже вп'яте. Головним хейтером призначення Андрія Миколайовича був я :( То ж усі мінуси мені належать :)
- 1
-
Михаил Янчевский
- Эксперт
25.03.2021 14:29
Вопрос не в том, как принять назначение. Если человек, против назначения которого я выступал, добьется результатов, важно найти в себе смелость признать свою ошибку. В данном случае это касается и Шевченко и Луческу, оба принесли пользу соответственно сборной и клубу и доказали что достойны занимать эти должности.
- 9
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
26.03.2021 16:00
Пане Михайле ! Я прийняв призначення Шеви, як якусь підставу від Андрія Павелко... Але Андрій Миколайович переконав мене в іншому, і я кардинально змінив мою думку стосовно нього, як тренера.
- 0
-
Вiктор Вiкторiв(Viktor5)
- Наставник
25.03.2021 19:18
Как там:повинную голову меч не сечет! Да и при всей твоей любви к сборной минусов тебе нельзя ставить никак! От меня плюс.Да и сама кандидатура выглядела неоднозначно.Хотя сейчас можно константировать что игра сборной при нем выглядит достойно.
- 3
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
26.03.2021 16:03
Збірна України - це рідна та найголовна команда, за яку вболіваю. Але іноді на мінуси я заслуговую ;)
- 0
-
петр иванченко(ykcyc)
- Эксперт
26.03.2021 08:29
- 2
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
26.03.2021 16:00
Так і я неміг це уявити.
- 0
-
bsg lis(bsg.lis)
- Эксперт
25.03.2021 13:26
Повезло малость + французы на расслабухе вышли.
- 3
-
дежурный чертик
- Опытный писатель
25.03.2021 13:17
"Забарний в першому таймі декілька разів провалювався", "постйно намагався пройти Миколенко і хоч часто, особливо в першому тайм, і обігрував його", "футбольний інтелект Віталія відстає від швидкості його ніг", "Постійні навіси без адреси в карний майданчик – нікуди в Миколенка не ділись", " Вже, навіть, Караваєв почав розуміти", "Мені дуже сподобався Зінченко, навіть більше чим Шапаренко", "На мою думку випадав з гри Сидорчук", "коли гол забивав Грізманн, Сергій довго дивився на нього, як в кіно, довго думав і пішов на француза", " Гол же Сидорчука у відповідь – це щасливий збіг обставин", "Динамо мучиться з різними Рухами та Колосами й програє посередньому іспанському клубу"...
- 11
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
25.03.2021 13:32
А мне приз можно?
- -17
-
misha pevzner(mishap.51)
- Наставник
25.03.2021 15:50
К,сожалению,Вас то и имели ввиду.В последнее время по "любви" к Динамо,Вы приближаетесь к Сабо.
- 13
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
25.03.2021 16:33
А Ви що думаєте, що Сабо не любить Динамо?
- -10
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
25.03.2021 16:57
Извини.... Я думаю не любит! Я болею за шахту в ЧУ, я болею за Ференцварош в игре против Динамо,- это его слова. Обиду на Суркисов он перенес на клуб. Я не могу его за это уважать. Хороший футболист, тренер, никогда не равнялось хорошему человеку. Даже не Сабо пример....Блохин. Я минусну любого кто назовет его тут "беляшом", но уважения как человек, он у меня уже давно не вызывает.
- 12
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
25.03.2021 13:16
Сидора ты дорогенький прочистил!
- 7
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
25.03.2021 12:40
о судействе не согласен. Да, были колоссальные ошибки, но в обе стороны. В итоге судейство игру не испортило.
- 4
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
25.03.2021 13:14
И на рукебога тоже?
- 1
Еще комментарииМи бачимо, що без VAR зараз не можна проводити жоден матч.
========================================================================
Так ответ на заданный вопрос прост и заключается в сопернике. В среду играли с чемпионами мира, с командой сплошь состоявшей из звёзд, тут и мотивация совсем другая, чем у тех же динамовцев ы ЧУКРе или 1/8 ЛЕ. Или Вы видели, что у игроков сборной так же горели глаза в отборе Евро-2020 в игре с Люксембургом, как перед этим в игре с Португалией? Так что Ваш пример не очень показателен, но если очень уж хочется противопоставить "мотиватора" Шевченко "унылому прагматику" Луческу, то сойдёт. Хотя как по мне такие "хотелки" можно бы и опустить :)))
Если бы гол Гризмана отменили, то и Сидорчук свой гол не забил бы. Или у вас есть машина времени?
Правда, многие того не понимают. Убрал момент,- всё также. Нет. Если бы судья отменил гол, то игра шла бы совсем по-другому сценарию. И в чью пользу, никто не знает.
Закончилось в нашу. Над сказать: "Спасибо!"
При наличии на поле Шапаренко, Зинченко, Малиновского, креатив от Сидора явно не требовали. Свою работу в отборе он делал. Оценки InStat это подтверждают. Мог ли он накрыть Гризмана, довольно спорно. Он крыл зону, а там надо было угадать, что будет после жонглирования руками Зинченко...
А его гол, хоть тушкой , хоть чучелом перекрыл всё. Заметьте главное. Именно он оказался там где нужно, а не те от кого этого следовало ожидать.
Яка? Коли його Грізманн штовхнув в спину.
(https://b.radikal.ru/b21/2103/f4/e3c3221e1311.jpg)
Варто відзначити що і заміни повністю провалилися ...всі три заміни "в молоко"
а в загальному результат є, результат дуже хороший. вітання всім
Так я щоразу визнаю свою помилку та каюся у цьому.
І так, саме призначення виглядало якось мутно. Але час усе розтавив, як необхідно. І прогрес Шеви та Збірної побачить навіть сліпий.
учетная запись этого пользователя была удалена
Ни одного упоминания игрока "Динамо" или клуба "Динамо" без негативной коннотации - браво, приз фстудию!.
Я не те що вірю, я знаю, що Сабо любить Динамо.
Може він не любить Суркіса, може. Не знаю.
Але Суркіс та Динамо - це не тотожність.
Шо ж про блондиночку-марерщынницу в труселях не написал, вышла на на замену Сидору и сразу центр забетонировала?
И вообще мы слишком много обсуждаем то, на что никак не можем повлиять . судейство.
Шева верно высказался насчет судейства. Это лучшее, на что мы можем расчитывать, когда судья нейтральный. Тем более, с авторитетом чемпиона мира против нас. Пристрастный судья поставил бы пенали на Бущане и Забарном. Повод был.