Друзі, хто небуть пам’ятає, щоб наша збірна (для тих, хто не зрозумів: збірна України) поверталась в гру після 0:2. Я не згадаю. Можливо, помиляюсь. Це повернення в гру, та ще з таким суперником як збірна Нідерландів, і може стати візитівкою п’ятирічної праці головного тренера нашої команди - Андрія Миколайовича Шевченко.
Так, Шевченко помилився. Помилився в ранній вимушеній заміні, коли зламався Зубков (який, до речі, непогано почав гру). Вихід Марлоса, який за визначенням не вміє відбирати м’яча, помітно послабив наш лівий фланг і катастрофу чекати прийшлось недовго. Дензел Думфріс (запам’ятаємо це прізвище) зробив для себе з нашого лівого краю почесну червону доріжку. Миколенко начисто програв свою битву з цим нідерландцем (до речі захисником по амплуа). Віталію, як мені здається, просто не вистачає сил на весь час в таких матчах. Бо це ж не вперше він допускає такі результативні помилки. Згадайте гру з фінами. Фізична втома стала втомою дії мозку, що й стало причиною незмушених простих помилок і такої непереконливою гри нашого гравця.
І, крім того, Сидорчук, який без Шапаренко грати не вміє, буквально подарував центр поля нащадкам гезів. Ось це й стало причиною переможної ходи нідерландців до 64 хвилини, до зворотної заміни Марлоса.
Тому б я не сказав, що Шевченко програв гру. Ні. Так, його помилка Шевченко при заміні Зубкова призвела на мою думку до двох пропущених голів. Але ж його рішення по зворотній заміні Марлоса могло врятувати гру. І врятовувало до 85 хвилини. Несподіванний красень - гол Ярмоленко та не менш чудовий гол Яремчука здавалось що дозволить нам зіграти внічию з нідерландцями. Та лише здавалось.
Помилка Бущана, Бущаніща, в цьому матчі, коли він віддавав м’яч в зону Караваєва, якого там не було, призвела до ланцюжку нових помилок, результатом якого і став третій гол, коли феноменальний в цій грі Думфріс перестрибнув на 14 сантиметрів нижчого Зінченко і, хоч якось і незграбно, та забив гол. До речі в момент удару я був впевнений, що Бущан відіб’є м’яча. Але… Але…
Між іншим ця злощасна передача мяча Бущаном в зону Караваєва лише підтверджує те, що Шевченко вже навчив наших хлопців грати осмисленно, а не вибивати м’яча кудись на авось, на діда Гороха. Та не все, на жаль, виходить.
Але, друзі, давайте будемо чесними. Нащадки Кройфа і ван Бастена індивідуально фізично та технічно сильніші за наших гравців. Вчорашній суперник був сильним, дуже сильним, хоч один з горе – журналістів, яскравий представник цією другої прадавньої професії, писав про клоуна - тренера збірної Нідерландів та про слабість цієї команди. Виграти цю гру ми могли лише побудував автобус та надіючись на безглузді помилки нідерландців. У всіх інших випадках ми зі своєю повільною командною швидкістю мислення на полі повинні були програти. Що й вийшло. Чи ми чекали чогось іншого. Дива?
Шевченко побудував симпатичну збірну, що збалансувала наші технічні вади нашими сильними сторонами, серед яких головними є фізична витривалість та бажання боротись за кожний мікрон поля. Цю збірну хочеться дивитись. Але ж цього з сильними суперниками не досить. Вони знають, що закрив Малиновського та відрізав від гравців опорної зони Зінченко, наша команда мало на що здатна. Гра з Бахрейном це доказала. Ми маємо невеликий патронташ для битви. Замалий. Тому наше місце, наше чесне місце в Європі - 8...12 –те. Ми повинні вийти з групи. Не вийдемо - ось тоді й будемо розпинати і Шеву, і Зіну, і Малину, і Миколенко, і інших…
А поки не час, як стверджує Екклезіаст, плакати і сміятись, не час рвати й розпинати, не час виривати посаджене. Всьому свій час.
- Второй гол - Матвиенко мягко скидывает мяч голландцу под удар в своей (!) вратарской площадке, скидывает под удобную ногу так, что не забить просто грех. Зинченко и Марлос стоя наслаждаются результативными действиями соперника...
- Третий гол - Зинченко вяло имитирует борьбу с игроком соперника, который забирает у нас ничью...
Лучшими на поле были таки динамовцы. Не потому, что я болею за «Динамо», а потому, что Луческу привил им на подсознании не выключаться из игры все 90 минут, в отличии от тех же Зинченко с Марлосом и Малиновским, которые делают это регулярно. Возможно именно в этом секрет триумфа «Динамо» в этом сезоне - в тактической выучке, ответственности и сконцентрированности игроков.
-
Дэви Аркадьев(Devi)
- Эксперт
15.06.2021 17:35
Але, друзі, давайте будемо чесними. Нащадки Кройфа і ван Бастена індивідуально фізично та технічно сильніші за наших гравців.
- 0
-
Reader
- Наставник
15.06.2021 11:51
- -5
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
15.06.2021 12:07
Про ляльку вуду забули...:)
- -5
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
15.06.2021 10:48
Червона нитка блогу - Слава симпатичному ГТ, ганьба Миколенку, Сидорчуку, Бущану.
- 2
-
Reader
- Наставник
15.06.2021 10:17
- -3
-
Garry
- Наставник
15.06.2021 11:53
Представляю, если б ещё Беседин играл...
- -1
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
15.06.2021 12:10
Так, таким блогом карму не намайнити...
- -3
-
Стугна
- Опытный писатель
14.06.2021 16:11
Жаль,что в этом матче кроме ошибок игроков были и ошибки тренерского состава,а неодного Шевченко.Ошибка с Марлосом,поблажка Зинченко- игрок больше делал наставления другим,чем играл.Да Шапаренко мог позицию Зинченко неплохо закрыть.И когда сравняли счет- опять тренерский просчет- укрепи оборону еще одним защитником,Ярмоленко уставшего замени,перестрой команду- ан нет...Жаль ,что ,, неприкасамые" не особо сыграли- от Малиновского и Зинченко ждем большего.Да лучше Шапаренко выйдет в пару к Сидорчуку,чем такой Зинченко.
- 3
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
14.06.2021 15:08
А тепер статистика гри:
- -8
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
14.06.2021 15:51
а яка статистика по обрізках?
- 7
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
14.06.2021 23:44
Будь ласка.
- 1
-
Влад O
- Опытный писатель
15.06.2021 08:02
Меня смешит, когда "минусаторы" пытаются заминусовать статистические данные.
- -1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
15.06.2021 09:49
Влад, я вже звик, що "мінусатори" мінусують не те, що написано, а мінусують конкретну людину, не зважаючи на висловлену нею думку.
- 0
-
александр футбол(alexander1964)
- Эксперт
14.06.2021 14:50
Чисто тренерська поразка.
- 5
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
14.06.2021 14:43
Наверное Швайнштайгер таки рабирается в футболе получше чем мы и тренеры нашей сборной ... или ???
- 3
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
14.06.2021 15:14
Тому що Малиновського такий собі Гасперіні примушує працювати виключно на атаку.
- -3
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
14.06.2021 16:03
Я гадаю, що у Швайнштайгера не виникло такого безглуздого питання, бо , по-перше, він дивився матч тверезим і, по-друге, він бачив момент з самого початку в динаміці і з його великим розумінням гри зразу побачив, що Сидорчук грав по позиції і перекривав свою зону (чого не робив Малиновський), а коли побачив, що зона, за яку відповідав Малиновський, пуста, то мав мерщій виправляти помилку свого колеги і банально трохи не встиг заблокувати удар чи завадити.
- 5
-
Брюс Всемогутній(BruceWillis)
- Эксперт
14.06.2021 14:43
Пане Миколо !
- 0
-
Болела Болелов
- Наставник
14.06.2021 14:30
"Помилка Бущана, Бущаніща, в цьому матчі, коли він віддавав м’яч в зону Караваєва, якого там не було, призвела до ланцюжку нових помилок, результатом якого і став третій гол"
- 6
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
14.06.2021 14:04
По поводу Сидорчука согласится никак нельзя. Он один из лучших игроков матча. О том, что он отдал или проиграл середину поля полный бред. Середину проиграл ТШ и выиграли более мастеровитые голландцы. У Сидорчука всего две ошибки. Одна проиграл единобордство, на чужой половине и не смог догнать, вторая, не точный пас на подступах к своей штрафной. Отборы практически все выиграл, при том,что голландцы в середине имели численное преимущество, за счёт перемещений игроков этой линии.
- 5
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
14.06.2021 14:17
Одна проиграл единобордство, на чужой половине и не смог догнать
- 6
-
Sergiy S(SergiyS)
- Эксперт
14.06.2021 15:16
Який зробив 3 відбори за всю гру. Опорник. Топ. Гатузо та Давідс тихенько плачуть ..
- -2
-
Michael Bekker(Dynamo54)
- Эксперт
15.06.2021 05:45
Одна из основных функций современного опорника - открываться под пас при выходе из обороны. Это у Сидорчука по-моему совсем не получалось, как впрочем и у остальных, но для опорника это суперважно.
- 2
-
Михаил Янчевский
- Эксперт
14.06.2021 13:56
- Первый гол - в опорной зоне в радиусе 20 метров несколько голландцев и один Сидорчук, который пытается закрыть всех сразу. Где-то вдалеке из района центрального круга не спеша, трусцой возвращается Малиновский, Зинченко в кадре не наблюдается...
- 12
-
Shapych
- Эксперт
14.06.2021 15:34
З приводу вялої імітації боротьби...
- -10
-
Георгий -(georg1943)
- Наставник
14.06.2021 17:55
- 5
-
Юрій FCDK
- Эксперт
14.06.2021 13:00
Я впевнений, будь Циганков в обоймі, вчора замість Зубкова вийшов би він.
- 1
-
Вiктор Вiкторiв(Viktor5)
- Наставник
14.06.2021 12:51
Згоден. Впiзнаю справжнього Скiфа.
- -10
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
14.06.2021 12:45
до речі, тут непоганий аналіз нашої дірки на лівому фланзі
- 5
Еще комментарии=====================================
На сто відсотків згоден! Як, втім, і з постановкою головного питання: "поки не час... розпинати", продовжуємо вірити і сподіватися ...
учетная запись этого пользователя была удалена
Якось не зовсім обєктивно, авторе.
Навіть "зовсім не обєктивно".
P.S. І помилився ГТ не під час вимушеної заміни, а коли вирішив, що саме Марлос підходить під його бачення гри (ну на відміну від Буяльського, який не підходить).
учетная запись этого пользователя была удалена
Это я насчёт коров.
.
"Хєровий" Зінченко виконав 8 відборів, граючи атакувального п/з.
"Хороший" Сидорчук - 3(!!!), граючи ОПОРНОГО.
Шах і мат!
ЗІ. Ви дійсно вважаєте, що відбори - це єдина річ, яку повинен робити опорний півзахисник і тільки на яку слід звертати увагу в статистичних даних?
Статистика з whoscored.com.
Зінченко:
- відбір мяча - з 8 спроб 8 успішних;
- точність передач - 81%:
- втрат мча - 1;
- фоли - 1.
Сидорчук:
- відбір мяча - з 5 спроб 3 успішні;
- точність передач - 87%:
- втрат мча - 0;
- фоли - 3.
А Вас?
Зубков вийшов зі старту для креативу, зламався і Шева вирішив поставить ніякущого пішохіда Марлоса.
А при 2-2 треба було випустити Попова чи Стьопу, тим більше що 3-й гол прилетів з повітря, може Дюмфриса хтось-би прихопив з них прихопив.
камера сверху, центральный круг "летяший " голландец в направлении нашей штрафной и "врытый" в газон столбик с надписью "малина"...
через пару секунд летучий без помех отправит в ворота мячь отбитый Бущаном.
Бедняга Швайни так и не сумел понять одного почему столбик с надписью "малина" не рванул мешать "летучему голландцу".
ПС
Почему то вспомнились "невидимка" Буяльский и выдвинутый на позицию центр форварда "либеро" Беседин.
Возможно творческий Гений мастера Луческу научил Динамовцев не "вкапываться" в газон в центральном круге.
А в Щвацні не було питання, чому при перехопленні Бущаном такий собі пан Сидорчук дивився футбол по телевізору?
З грандами точно ніколи не було такого, щоб наша Збірна відгрувала два м'ячі. Пам'ятаю, як Україна у жовтні 2018-го відіграла один м'яч у Збірної Італії. Це був лише один м'яч. Більше не було таких випадків.
І знову не припиняю писати, що начеб-то усі знають фірмовий стиль Ярмоли, який змішається ліворуч, і з лівою б'є обвідним ударом, але голандці не були готовими.
І завжди нам чогось не вистачає з грандами.
---------------------------------------------
"Між іншим ця злощасна передача мяча Бущаном в зону Караваєва лише підтверджує те, що Шевченко вже навчив наших хлопців грати осмисленно, а не вибивати м’яча кудись на авось, на діда Гороха."
---------------------------------------------
Уважаемый Andrey Bogushevsky(bam73) - Эксперт, а не кажется ли Вам, что эти 2 Ваши цитаты противоречат одна другой? Это ж как понимать - научил Шевченко "выбивать осмысленно", а не куда нибудь, поэтому он осмысленно выбил туда, где не было того, на кого он выбивал?
Где же здесь осмысленность? Так уж лучше подальше "неосмысленно" выбить, чем так "осмысленно", что получился, как Вы отмечаете "результатом якого і став третій гол"...
----
посмотрел внимательно тот эпизод до конца. На самом деле Сидорчук догнал Депая ,вытеснил его в сторону от ворот и создавал активные помехи для удара так, что тот не нес особой опасности.
А то, что комментатор кричал, что Сидорчуку сразу надо было валить игрока ценой предупреждения, говорит только о том, что он привык к игре Степаненко.
- Второй гол - Матвиенко мягко скидывает мяч голландцу под удар в своей (!) вратарской площадке, скидывает под удобную ногу так, что не забить просто грех. Зинченко и Марлос стоя наслаждаются результативными действиями соперника...
- Третий гол - Зинченко вяло имитирует борьбу с игроком соперника, который забирает у нас ничью...
Лучшими на поле были таки динамовцы. Не потому, что я болею за «Динамо», а потому, что Луческу привил им на подсознании не выключаться из игры все 90 минут, в отличии от тех же Зинченко с Марлосом и Малиновским, которые делают это регулярно. Возможно именно в этом секрет триумфа «Динамо» в этом сезоне - в тактической выучке, ответственности и сконцентрированности игроков.
все це ми спостерігали цілий другий тайм у Ярмоли. В принципі, погоджусь, що ЦЕ не його.
тоді незрозуміло, якого х..а він весь другий тайм бігав за суперниками, що володіють м'ячем, так ні разу і не вступивши у відбір?
Відпочивав би в центрі в стилі Мессі, щоб на свіжих ногах піти в атаку, а так лише тратив сили, причому даремно.
учетная запись этого пользователя была удалена
Вітя - універсал, зіграє на лівому не гірше, ніж справа. І в захисті Миколу б підстраховував би краще. На жаль, на жаль, проблеми Циганкова тягнуться вже не перший рік.
https://euro2020.football.ua/news/article/453760-mikolenko-ne-spravilsja-s-zadachejj-otrabatyvat-v-oborone-za-sebja-i-za-togo-parnja.html