Я зареєструвався тут 15.01. По суті, новачок, ще придивляюсь. З великим здивуванням помітив одну річ - на відверто продинамівському сайті присутні "кроти".
Це видно зразу. Певні вислови, замаскована злоба, бажання вкусити. Я зайшов на сторінку одного з них і зразу наткнувся на знамениту мантру Денісова.
В графі " улюблений клуб" цей дописувач написав -вболіваю за всі украінські клуби.В свій час, коли футбольний Львів активно не сприйняв ШД на своєму стадіоні, таку фразу хоч раз за програму повинен був сказати кожен експерт. Малось на увазі, що вболівати за всі укр. клуби в єврокубках - це патріотизм. Між іншим, на той же час відноситься пропагандистська кампанія Палкіна, в якій він доводив, що ШД - самий популярний футбольний клуб в Украіні.
Кроти це "зхавали". Для них така постановка питання - хороший тон. Для мене - дурня. Яка, між іншим, не має нічого спільного з патріотизмом.
В 90-х роках минулого століття мені довелось деякий час жити в Монтевідео (Уругвай). Я на власні очі бачив протистояння вболівальників Насйоналя і Пеньяроля. В них це серйозно. Якщо тебе запідозрять в симпатіі до принципового суперника, ти отримаєш великого тягла і назавжди, з ганьбою будеш вигнаний із спільноти. Не допоможуть ніякі псевдопатріотичні гасла.
Таки прикладів неміряно. Інтер і Мілан взагалі з одного міста. І що? Вболівальники активно вболівють проти принципового суперника і в єврокубках також. Здається, відношення німецьких фанатів не з Мюнхена до Баваріі загальновідомо. Ще один класичний поиклад - Реал і Барселона. Ну, не буде поважаючий себе каталонець вболівати за Реал навіть в єврокубках. І з гордістю в цьому признається.
В нас же чомусь так не можна. Непатріотично.
Фігня!
Я вболіваю проти Шахтаря в усіх турнірах. І не стидаюсь в цьому признатись. Тому що не рахую це чимось соромним чи принизливим.
Звісно, кожен має повне право на свою позицію в цьому питанні. І, якщо ця позиція не збігається з моєю, все одно така людина не стане моім ворогом. Ще чого не вистачало!
Зрештою, я хотів написати про інше, але мене занесло. Таке зі мною трапляється, прошу вибачення.
Отже, що тут роблять кроти хтось мені пояснить? Існує ж Террікон. Чи вже не існує? А тут же іх відверто "поливають", я вже бачив. Зрештою, інакше і бути не може, напрям сайту не приховується.
А ще помітив ярих прихильників Металіста.
Чи люди реально вболівають за декілька команд?
Я з великою симпатією ще з радянських часів відношусь до Дніпра. Щиро радів іх чемпіонствам і виходу в фінал ЛЄ. І ще є команди, яким я симпатизую. Але в випадку з багаторічним принциповим суперником, який далеко не завжди " грає чесно"...
Звісно, я не збираюсь виявляти прихованих кротів, чи якось інакше ім шкодити. Повна фігня. Я просто дуже здивувався.
Зрештою, цілком вірогідно, що саме моя позиція в корні неправильна. Але мені вже пізно іі міняти.
учетная запись этого пользователя была удалена
-
dk1989
- Наставник
21.02.2022 20:24
Тут не можна критикувати ні ДК (бо кротом назвуть), ні адміністрацію (бан взагалі на місяць здається). Сайт перетворився на жовту пресу.
- 0
-
Alex Sk-ov(Dr._Alex)
- Наставник
21.02.2022 21:23
Підкажіть, будь ласка, цей "інший відомий ресурс". Дякую!
- -1
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 22:28
Коли приходив на сайт, читав правила. Там заборонена реклама інших ресурсів.
- 1
-
Карма поруч
- Наставник
21.02.2022 17:05
- -5
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 17:47
Може й так.
- 0
-
Карма поруч
- Наставник
22.02.2022 07:22
- -5
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
21.02.2022 18:18
Какая бредятина...))) Извиняюсь... Пришёл человек, и он меня безапелляционно учит тому, что раз я не "на стадионе" и в его интерпретации - я не в каком-то там "сообществе", то у меня нет оснований желать, чтобы шахта обосралась в еврокубках!))))))))))))) Ну-ну....))) Может ещё чё-то подскажете....? чисто по жизни...)))...
- 5
-
Карма поруч
- Наставник
22.02.2022 07:16
- -6
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
22.02.2022 13:03
Ну..., по вашей логике, если я такой, как вы сказали...., то вероятно, что вы полная противоположность сей вершины кишечно - желудочного тракта...., тогда более чем понятно, что из вас это не выходит и вы из этого состоите.... Автор просто привёл аналогию, в вы занялись какой-то "сегрегацией" установив только вам известные рамки и какие-то импотентные запреты на сравнение)))... Просто смешно... Именно таким, как вы, автор уделил внимание... вы радоваться должны..., а вы жёлчь на вентилятор...)))... Я понимаю, что вас задел пост, так как он про таких как вы и "что вам здесь надо?".... ответить именно по сути - нечего..., но нужно же по-тявкать..., пусть это даже и ничтожно по смыслу...)))... Улыбнитесь))..., прочтите там ниже анекдот про таких, как вы энергетических вампиров разместил коллега...)))
- 3
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
22.02.2022 09:35
ну и бредятина... Вы хотите сказать, что за Рейнджерс и против Селтика (и, соответственно, наоборот) болеют только те 50 тысяч, кто попал на стадион на этот матч?:) А остальным по барабану? А если он попал на матч Селтика, но не попал на матч Рейнджерс в том же туре, то он уже не болеет против Рейнджерс?:))) А если он живет не в Глазго, а в деревеньке в Хайлендс, откуда фиг доберешься нормально не на своем транспорте (да и на своем после матча не успеешь нормально вернуться, уже не говоря о том, что там на стадионах принято пить пиво), то он не болеет за Рейнджерс/Селтик и против его соперника
- 2
-
Володимир Аес(mizu)
- Наставник
21.02.2022 16:32
Можливо тому що на терриконі не можна коментувати? Ось і лізуть.
- 1
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 17:45
А там не можна? Чому?
- 0
-
A G(Toha111)
- Эксперт
21.02.2022 22:24
Правду не хочуть чути.
- 2
-
мисливець
- Наставник
21.02.2022 15:32
Матеріал в точку. Плюс! Як і практично всі коменти. Зареєстрований трохи більше року, але сайт читаю з 2008р. відколи придбав компютер. Різниця в публікаціях велика, і на жаль, в гіршу сторону.
- 3
-
dima
- Начинающий писатель
21.02.2022 15:21
Тут есть такие пассажиры, которые на полном серьезе верят в теории заговора. Один или несколько, забыл уже кто или с ником фанера или эскваер или оба, ну может кто другой уже не помню, искали "законсервированных" кротов. По их версии, тут есть кроты которые зарегестрировались на сайте и специально хвалят Динамо, а потом когда Динамо проигрывает что-нибудь, то тут же ругают Динамо. И они занимаются "вычислением" таких врагов народа)). Довольно забавные персонажи. Им даже многие тут писали, вы определитесь вы за Динамо болеете или просто против Шахтера. Ответ: против Шахтера, как там играет Динамо их мало интересует. Так что тут всяких хватает
- -2
-
Феномен Фаната(mc_moder)
- Эксперт
21.02.2022 15:44
ахахахахахах, я поржал от души))
- 2
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
22.02.2022 09:41
ахххххахххх... я тоже поржал от души)))))
- 1
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 17:43
Контррозвідка сайта.
- 0
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
22.02.2022 09:40
а пруф можно или ты так перднул в лужу для запаха?:)))
- 1
-
Nazar Nazaricov
- Эксперт
21.02.2022 12:38
А делают они свою грязную работу по очернению нашего клуба !
- 1
-
Віктор Птаха(ptaX54)
- Наставник
21.02.2022 11:14
" Котику ! А за що вони мене з"їсти хотіли ?
- 1
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
21.02.2022 09:27
ЗІ. І щодо вболівання за інші клуби... Я тут цілий блог написав на цю тему про вболівання в Шотландії: https://dynamo.kiev.ua/blog/331033--uchimsya-horoshemu-kak-boleyut-v-shotlandii-
- -1
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 10:51
Почитав про шотландців. Цікавий матеріал.
- 0
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
22.02.2022 09:43
та от кроти приперлись і почали мінусувати. Причому ніякмих теорій змови - вони самі відкрито пишуть, що вболівають за шахтьор:))))
- 1
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
21.02.2022 09:22
так це давно секрет Полішинеля... робітники пєнісова розносять мантру про восточноєвропєйскую_барселону, "найбільш популярний клуб України", вєлікій манагемент вєлічайшева клуба із данєцка, про кризу і розвал Динамо на всіх ресурсах, до яких може дотягнутися їх лапи вже більше десятка років. А допомагають їм просто корисні ідіоти, яки ллють тонни лайна на Динамо...
- 1
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 11:05
В цьому плані треба визнати, що ми повністю програли інформаційну війну, нав'язану Ахмєтовим. Коли Метревелі закривав останній незалежний футбольний огляд - це був останній цвях. Вони зачистили поле, залишились на ньому самі ( не рахуючи Циганика). Телепростір все-таки для старшого покоління - основний месенжер. Інтернет більше для молоді.
- 0
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
21.02.2022 12:16
але я тут не тільки про ТБ... Всі більш-менш інформативні спортивні майданчики заполонені пєнісовцями - і в статтях, і в коментарях...Їхні наративи просуваються всюди, де тільки можна.
- 0
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 17:40
Ну, так. Є така справа. Що ще раз доводить, що інформ. війну ми програли. Поляна залишилась за ними.
- -1
-
A G(Toha111)
- Эксперт
21.02.2022 22:29
Питання в тому, що інформаційна війна велеся і ведеться виключно ахметівською шоблою.
- 1
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 22:35
Теж вірно.
- -1
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
20.02.2022 23:39
Автор..., сорри..., Вы должны понимать, что такие времена....., что сколько людей - столько мнений!)))) И правильно Вы говорите: что после такого звездежа, которое устраивал годами денисов, мы - НИКАК не можем желать побед ржаво-грязным!....)))) Нет, конечно, среди нас всегда будут эти "карлы", "зелёнки" и прочие "сахаветы" (переобувшиеся "талахаси").... Более того... такие, как перотти или скиф будут рассказывать, что они имеют право гОлоса...)))) - хотя противно именно то, что их голос именно беспардонно - критиканский... и эти субъекты редко когда напишут про какой-то позитив в игре Динамо или про скотский беспредел в отношение его....)))) Таковы реалии)))))
- 2
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 00:05
Так а за що "соррі"?
- 2
-
Сбежавший из Ада Ахметов
- Наставник
20.02.2022 21:46
- 5
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
20.02.2022 23:17
А я що, проти? Та ні в якому разі!
- -2
-
Карл Фернандович Мицельмахер
- Эксперт
20.02.2022 23:26
У автора всё очень просто. Если кто либо относится к Динамо или к Шахтёру не так как он, значит это крот.
- -4
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 00:15
Автор ще раз спеціально перечитав свій текст. Після того, як прочитав Ваш коментар.
- 2
-
Карл Фернандович Мицельмахер
- Эксперт
21.02.2022 10:02
Вынужден признать вашу правоту. Прошу прощения, я неверно истолковал одну из ваших фраз.
- -2
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 10:43
Приймається.
- 1
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 00:23
І ще.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
20.02.2022 21:35
А де ж кротам ще бути? Хіба у них є цікаві ресурси? Немає. Тому природньо, що їх тут багато. Інша річ у тому, що тут залишилось мало цікавих блогерів. Це правда. Чому? Свої їх же і з'їли. Я про це вже писав, що є група тих, хто заздрить адекватних блогерів і починає їх нищити, давити у приватних повідомленнях. Чорні заздрощі - менталітет. Замість того, щоб об'єднуватись у нас нищать своїх же. Це не тільки у блогах. Це на всіх рівнях життя.
- -1
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
20.02.2022 23:10
Про приватні повідомлення: вже відчув і навіть декого заблокував. Але в той же час, є група, яка підтримала.
- 1
-
A G(Toha111)
- Эксперт
21.02.2022 22:33
А якщо воно "мазо...."?
- 0
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
21.02.2022 22:39
Угу. Про це нижче перетирали.
- -1
-
Анатолій Паламарчук
- Наставник
20.02.2022 20:39
Цілком погоджуюсь з автором, окрім одного, не обовязково вболівати проти кротів в єврокубках і в чемпіонаті. Я наприклад, просто вболіваю за їх суперників...
- 3
-
СЕРГІЙ Крутий
- Наставник
20.02.2022 23:01
Хм...
- 0
-
Александр Георгиевич(cfif_888)
- Начинающий писатель
20.02.2022 19:27
- 3
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
23.02.2022 17:29
Вот имеенно так прокалываются кроты на чужом сайте!
- 0
-
Нам_Хана. Нам_Хана
- Старожил
20.02.2022 18:33
А что делает на сайте Морозючка и её боевые подруги?))) Тоже самое, что и кротовня и антиукраинская дрянь, просмотры и комменты собирают, а сайту это выгодно.
- 5
Еще комментарииДавно перейшов на інший відомий ресурс. Там хоч і є кроти (ресурс загальний), але якось інакше відбувається обговорення.
учетная запись этого пользователя была удалена
А як же тоді старше покоління, яке ходило на стадіони десятиліттями, а зараз, в силу різних причин, перестало?
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Впрочем, это относится и к болению за Шотландию и против Англии в любых соревнованиях?:)))
ЗЫ. А что такое виртуальный болельщик? Тот, кто не посещает 100% матчей, включая выезды? Так таких будет 99,999%
Там же є й адекватні вболівальники.
А сюди поналазили крото-боти від пенісофа.
Ловлять кайф від обливання брудом вболівальників Динамо.
Типова практика нащадків "орди".
потому что я тоже видел многих кто причисляет к "кротам" любого, кто не доволен игрой Динамо)
Быть недовольным игрой и заниматься копрофагией не суть одно и то же))))) Но копрофагам этого не объяснишь.
Афігеть!
В каком сообщении описан тот бред, что ты тут выложил в виде кучи?
Или желаешь так и остаться свистоболом?:)
ЗЫ. Хотя если у человека банальная дислексия в такой степени, что он даже не может прочитать и понять сообщение, написанное в том же посте, но чуть ниже, то тут только один совет: бегом к врачу!
- а ні за що . Голодні вони ." (с)))
Так я що трохи змінив слоган шотландських вболівальників до наших реалій:
Я вболіваю тільки за два клуба: за Динамо і за суперника шахтьора (що й показує мій автар)
А хтось вперто мінусує коментарі, про що мене попереджали камради внизу. Теж цікаво. І, думаю, пов'язано з темою обговорення.
А ця мантра про видатні успіхі ФК Бомж-Допінг дуже красиво входить у дисонанс з їх реальними результатами :))))
З іншоі сторони, все це крот-тв популярне тільки серед самих кротів, більшістю ж всерйоз не сприймається.
Доходить до смішного: хочеш найти статті про ганебний виступ шахтьора в цій лізі Чемпіонів - а тобі видають статті про невдалий виступ Динамо:)
Суркіс навіть спроб не робив.
Хоча... Є клубний сайт, клубний ютюб-канал і...і все, блін.
Не пішов Суркіс на цю війну.
Цілком толковий коментар.
За такий коментар тільки подякувати можна.
учетная запись этого пользователя была удалена
Висловлювайте своі думки, критикуйте. Посперечаємось, якщо хтось думає інакше. Це нормально. Я про інше.
Я про вболівальників принципового суперника, які тут, як висловився шановний камрад знизу, "гадять".
Мне, например, всё равно как Шахтёр выступает в Европе. Ни победы, ни поражения Шахтёра в Европе не вызывают у меня каких либо заметных эмоций. Меня интересует как Динамо выступает в Европе. И мне нет никакого дела до того как ведут себя болельщики Милана по отношению к Интеру, болельщики МЮ по отношению к болельщикам МС и т.д. Ну а когда автор отказывает в патриотизме тем кто болеет за Шахтёр, то такую глупость даже комментировать не вижу смыла. Эта глупость сродни глупости о том что тот кто говорит по русски вольно или невольно является частью т.н. русского мира. В общем ничего нового. Кто не с нами тот против нас.
Де це я відмовляю в патріотизмі вболівальникам Шахтаря?
Був би це якийсь Сахавет, я б просто посміявся. Але ж Ви - далеко не дурак.
Ви свідомо перекручуєте моє слова!
Пост взагалі не про це. І Ви це прекрасно розумієте.
Треба роздути черговий срач? Нащо ж так безтолково?
Все нормально.
Для тих, хто в танку.
"Кроти" в даному випадку - вболівальники Шахтаря. Вживається без будь-якого образливого сенсу. Просто, щоб кожен раз не мучити довго клаву.
Не варто приписувати мені те, чого я навіть уявити не можу.
Вже писав, що наших футболістів, які грають за кордоном, всіх просто знищують наші ЗМІ. Це якась манька. Миколенко, Супряга , Лєднєв, Коноплянка, Ярмоленко, Маліновський, Зінченко, Яремчук... свої ж ЗМІ їх нищать, принижують, гадять на них. Жодної підтримки.
Власний чемпіонат принижують. Українські клуби принижують. Всі ЗМІ працюють на негативі. Динамо від Шуріка навпаки пише дуже багато цікавих авторських матеріалів, які підтримують гравців, молодь. Це світло в чорному тунелі.
І ще є блогери, які поставили хрест на Динамо і бачать все лише у чорному світлі. У них все пагано і жодних перспектив. Цілком можливо, що на негативі легше збирати. От напишеш про позитив і що? Ні, позитив, ніяких емоцій. А от негатив, сканадли - ж можна обсмоктати, прополоскати.
А кроти є тут і це нормально. Якщо люди адекватні, то завжди цікаво спілкуватись. Навіть із тими, хто вболіває за інші команди. Якщо ж це неадеквати, то вони і серед вболівальників Динамо у достатній кількості, нажаль.
Про ЗМІ: тенденція не нова. Того ж Мілю в свій час просто заклювали. Зараз обдумую, спробую написати про це.
Про кротів: я думав, що фанатам цікавіше і приємніше в колі однодумців.
Тоже варіант.
учетная запись этого пользователя была удалена