Головні дійові особи:
Директор найстарішої Філармонії країни, яку відкрили у травні 1927 року - 89 річний убєльонний сєдінамі старєц, любить слухати старі платівки колишнього головного диригента, чиє ім'я у 2002 році присвоїли Філармонії
Грін - перший заступник директора, провідний музикант Філармонії.
Людина старої формації, що категорично не сприймає сучасне музичне мистецтвоГрей - провідний музикант Філармонії. Класний музикант, що користується авторитетом серед більш молодших філармоністів
Не головні дійові особи:
Бухгалтер - людина яка нараховує зарплати та премії, залежно від кількості зіграних нот
Rekoj - освітлювач. В Філармонії не так щоб давно, але й не багато. Поза очі його називають "Промінь світла в темному царстві"
Мидав - не зрозуміло хто. В Філармонії з 1971 року. Може грати на різних інструментах залежно від кількості та якості алкоголю спожитого втихую на репетиціях
Фігаро - саксофоніст. Імпровізатор. Встигає кругом. Фігаро тут і фігаро тут.
А також: Бордертропер, Godushevsky, Гріщенко та інші
На пильній сцені філармонії, за великим круглим столом накритим скатертиною із червоного оксамиту зібралися музиканти та працівники Філармонії.
Першим слово взяв директор Філармонії.
Грей, Rekoj, фігаро, бордертропер та деякі інші одночасно подумали: "Ти дасиш забути. Ага. Свєжо прєданіє" але вголос нічого не сказали
Грін взяв слово:
Таваріщі, я відєл своїмі ушамі і слишал собствєннимі глазамі, как вєлікому королю Музикі за єво видающуюся кар'єру всєво лішь два раза крічалі ганьба, і адін раз питалісь вигнать с канцерта. Но беснующуюся талпа зрітєлєй прігразіла сарвать канцерт і оставіла караля на сценє!
Грей хмикнув собі під ніс:"Та це ми ж тобі сказали. Ти тільки про ганьбу писав"
Тим часом Грін продовжував:
Я ні панімаю саврємєную музику. От раньше пісалі так пісалі. Каждая нотка била на свойом мєстє. А скріпічний ключь бил красівий і видающійся
Директор Філармонії перебив оратора:
Вот відітє таваріщі! Ето то, о чьом я пішу всєгда.
Бухгалтер: Так, так! Шановний пане директоре! Остання ваша, не побоюсь цього слова, сімфонія , котру ви присвятили нашому колишньому солісту який зробив собі ім'я в нашій Філармонії і його купила за 25 мільйонів міланська "Ля Скала" увібрала в себе 379 нот "До", 412 нот "Ре", 299 "Мі" і ще купу всякої фасолі. Дієзи та бемолі доповнили і без того вашу видатну новостару симфонію.
Ваше музичне творіння окрім ставки принесло вам ще 139 у.о. премії.
Хтось сказав: Та-ак! Це чудовий твір присвячений нашому колишньому солісту. Він заслужено отримав "Золотого орфея" після сольного виступу на концерті Народного Ансамблю України в Туреччині. А який він молодець, що привіз "Золотого орфея" до памнятника своєму учителю музики. Хоча ні, спочатку він привозив того, як його, вухастого "Золотого грамофона"
Мидав закричав:
За що? За що йому премію ? По його нотам грать не можливо. І співати також. Під таку музику співать можна тільки під мінус. Мінус, мінус і ще раз мінус. Мене задовбали ці мінусісти, мінусатори мінусіопотворювачі.
А я в 1975 році правьол на наш савмєсний с мюнхенской філармонієй канцерт Гогу, Гошу і Грігорія Іванича. Це я продав бубєн і кастанєди.
За столом пронісся легенький смішок. Бордертропер шепнув Фігаро, мовляв бачив в гримерці Мидава пляшку з-під якогось шмурдяка. Всі розуміючи закивали головами.
Godushevsky тим часом звернувся до Бордертропера.
А ти ж також полюбляєш крутити свої старі платівки. Скажеш нє ?
Так, роблю ремікси іноді. Ті старі твори були писані нашвидкоруч, тепер їх трошки допрацьовую
І що, я тепер повинен слухать їх знову? Вони ж нікому не потрібні. Нахріна ти це робиш?
На Godushevsky зашикали Равлик, неотесаний Сандеро, Гурман асорті та Каа:
Нам потрібні! Нехай пише! В його музиці є душа та серце!
Бордертропер сказав опоненту:
Потерпи ще трошки, будь ласка. Там залишилось зовсім мало. Ось зараз реміксну лондонську сонату, потім буде міланська, леверкузенська та найголовніша ! Мадридська. Королівська !!!
Директор Філармонії закінчив зібоання словамі "За дєло, таваріщі! Пісать, пісать і єщьо раз пісать! Больше хорошей старой музикі! Бистрєє, више, смєлєє!"
Грей та Фігаро пішли до себе,роздумуючи над тим що Грін вже добряче піднадоїв, але нічого з ним вже, нажаль, не вдієш.
Godushevsky поплівся в бухгалтерію, сподіваючись що і йому щось перепаде.
Гріщенко, як годиться звукорежисеру, пішов до своєї колонки
Rekoj взявся налагоджувати світло і лише камерунець POSV та Бордертропер залишилися на своїх місцях.
POSV за звичкою шарив у соцмережах, щоб надибати трошки фоток.
А Бордертропер, усміхаючись під ніс, надів навушники і включив улюблену композицію гурту ГрінГрей "Под дождем".
Він вже давно усвідомив формулу щастя:
Головне в житті не знайти парасольку в зливу, а навчитися танцювати в дощ
Оооо, я уже это и вижу, и слышу - это будет монументальный OPUS, симфония во множестве частей... жаль, только, что я её не дослушаю - коней двину уже где-то на Аллегро: двух филитонистов моя тонкая натура точно не выдержит...
... и останетесь вы без своего "Луча света"...
Так что, вы там, пожалуйста, поаккуратнее :)
буде невдоволений.
Кобзон пожимає руку і відповідає.
-Еврей. Иосиф Давыдович....
Рощсмішив мене
Нічого не зрозумів
Godushevsky мій футбол не подобається.
Тобі не подобаєттся мистецтво.
Насправді пару днів тому, одразу після театру, мав бути фудбол.
І він вже був.
Залишалось фотку вставити. Коли приходить повідомлення, що я порушив пункт 2.2.сайта і мене заблоковано (хтось настучав на мене, к гадалкє нє ході)
Після амністії хотів лпублікувати, але той Пост зник с тіліпона
Завтра тоді напишу. Тобто реміксну.
То була шалена перша поїздка, організована мною, на матч Динамо - Арсенал.
На автоьусі Ман 49 місць з Києва до Хмельницького за 3 год.15 хв. - це рекорд. Добре що всі спали і не бачили того драйву
Оооо, я уже это и вижу, и слышу - это будет монументальный OPUS, симфония во множестве частей... жаль, только, что я её не дослушаю - коней двину уже где-то на Аллегро: двух филитонистов моя тонкая натура точно не выдержит...
... и останетесь вы без своего "Луча света"...
Так что, вы там, пожалуйста, поаккуратнее :)
Хоч і земляки