Ну ось і дочекалися вболівальники найпопулярнішої в Україні команди страту в Лізі Чемпіонів.
Яким цей старт видався і які організіційні висновки будуть зроблені - тема іншої розмови.
Тут хотілось поговорити про такі тези як "футбол в маси" та "популяризація футболу" у площині телевізійних трансляцій матчів нашої улюбленої команди.
Отже, права на трансляцію матчу Динамо-Рубін отримав медіахолдинг "1+1", до складу якого крім однойменного каналу входять також канали ТЕТ (загальнодоступний) та "2+2" (колишній "Кіно" - кабель і супутник). І відправив цю трансляцію на "2+2". З одного боку, нічого дивного - там вже другий рік крутять матчі УПЛ. З іншого - десятки, або навіть і сотні тисяч відданних вболівальників Динамо не мають жодної змоги дивитися матчі не тільки в національному чемпіонаті, а й у єврокубках. Чому обрали "2+2", а не ТЕТ (як раніше), зрозуміти можна - власникам будь-яким способом треба піднімати рейтинг досить нікчемного каналу. І заручниками цього стали вболівальники, які раніше мали хоч якусь змогу побачити гру рідного клубу.
І тут повернемося до заголовку "Моя хата скраю". Ну справді, яке діло, наприклад, киянину, в якого є супутникове або (і) кабельне телебачення (та й на звичайну антену 2+2 зловиться )та ще й швидкісний інтернет до проблем тих, інших? Він буде казати "добре, що не ICTV", або "слава Богу, що хоч не на УТ-1", а ще частіше "де-небудь, аби тільки не на Ахмєтовських каналах". Інші будуть розказувати про спорт-бари. А ще деякі - "супутникове і кабельне ТВ зараз не проблема". А от це як для кого...От уявіть, що колись буде в Україні все телебачення IP. Тоді знову будут "обрані" дивитись гру, а "плебеї" - слухати по Радіо або чекати випуску новин. А тепер уявіть. що колись за перегляд кожного окремого матчу доведеться платити. Як, наприклад, за скачування ліцензійного фільму чи музики. "Обраних" стане ще менше. Але вони будуть все такими ж байдужими...
До речі, ці розумники коли-небудь задумувались, чому наприклад Формула-1 продає права на трансляції тільки загальнодоступним каналам? І права ці коштують значно дорожче, ніж на гру Динамо-Рубін. Правильно, популяризація. І не на словах, а на ділі. Але це не про нас...
У нас десятки тисяч вболівальників будуть і надалі дивтись гру Іллічівець-Оболонь в той час, коли "обрані" будуть дивитись гру Динамо. Бо "моя хата скраю"...
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости