Карпати проти Олександрії.
Не розбещеному, не збалованному, але все ж таки вибагливому вболівальнику українського футболу такі ігри запам’ятовуються надовго. На жаль тільки, що не футбольному естетикою , а вболівальницькими емоціями. Але ж футбол, і в першу чергу, і в другу і в третю, та й в четверту – це емоції, емоції і знову емоції як для нас з Вами, простих вболівальників, так і для самих гравців.
Ще довго буду згадувати вирячені від жаги до боротьби очі львівського грузина Амбросія Чачуа. Його переможний гол підняв з диванів, крісел, стільців, табуреток п’яті точки не тільки вболівальників Карпати, а мабуть і вболівальників Олександрії (хоч, звичайно, від розпачу).
Звичайно чисто в футбольному відношенні ця гра не було грою рівня Барси з Реалом, та й не могла бути. Але емоції, що переповняли гравців і які збудили нас від летаргічного футбольного сну дали відраду серцю справжнього вболівальника. Можна не любити Шахтар чи Динамо, Колос чи Інгулець, але неможливо не любити футбол.
Так, я з давніх давен, ще до нашої ери я став вболівальником Динамо. Тут не відняти і не додати. Але нинішня холодна, мов арктична зима, гра Динамо не викликає ні пристрастей, ні, тим більше, екстазу. Перемогли та й перемогли, і слава богу… Навіть недавнє спасіння від можливого програшу Шахтарю з голом Кабаєва на 94 хвилині не визвало тих емоцій, які колись вибухали потужністю атомного вибуху. Можлива третя зірка на динамівській футболці, дивлячись на сільську художню самодіяльність Динамо, чомусь не гріє.
Шовковський виглядає якось відсторонено від команди. Він - бос… Він - шеф. Він – патрон. Він грає Лобановського. Можливо таким і потрібен бути менеджер від футболу, можливо. Але той же Лі Якока, геній менеджменту, наприклад, перед тим, як став реформувати Крайслер, заразив своїми ідеями колектив підприємства від власника і до прибиральниці, що і стало запорукою успіху. Не знаю як Ви, колеги, але я цього не бачу в Динамо. Навіть під електронним мікроскопом. Можливо збилась різкість. Але мені здається, що Шовковський - це одне, Іщенко – це інше, Суркіс – це абсолютно третє (в Монако), команда – це четверте, а Ярмоленко – п’яте. І всі грають на різних скрипках. До того ж одеського виробництва, а не Страдіварі чи Гварнері.
Я вже неодноразово писав, що Лупашко мені, як тренер, дуже подобається. Він якась нова сила в нашому футболі, який заставляє грати не лише на результат, а й для радощі вболівальників. Карпати з ним освіжили павутиння нашого чемпіонату. Так - в них не все виходить, так – в них немає зірок, так - сумбуру в атаці ще гарба і маленький візок, але вже видно те, в що хоче грати Лупашко. І намагається це робити з командою.
Вчора я позаздрив Карпатам, коли побачив що в їхньому енергетичному колі після гри знаходиться Лупашко і менеджмент команди.
Друзі, колеги, ви хоч раз бачили в енергетичному колі Динамо нашого тренера Шовковського? І чи часто ви бачили енергетичне коло Динамо після гри? Та й до гри. Наприклад, його не було видно навіть Хабслом в грі Поліссям, в одній з найнудніших ігор мого улюбленого клубу.
На жаль гра Барселони з Реалом проводилась майже в той же час, що й матч Карпат з Олександрією. Чомусь Ла Ліга не захотіла щоб команди грали , як вже стало звично, в 22 години по Києву. Прийшлось спостерігати обидві гри одночасно. І слава богу, що іспанський перший тайм з його камбеком і шістьма голами грався на 45 хвилин раніше українського. Насолода від гри цієї гри стала нагородою за спостерігання нудьги нашого чемпіонату. Дитячий садок Фліка грає для задоволення, для втіхи, для кайфу вболівальників. Так, вони ще дитячий садок, ще не обросли меркантилізмом, тому і програють півфінали Ліги Чемпіонів. Але хто кине в них каменем? Справжній вболівальник – не кине, а лише подякує каталонцям і позаздрить їх фанатам.
А у нас сьогодні так намагається грати лише Карпати. Чи хтось має іншу думку?
З повагою,
Скіф.
-
Болела Болелов
- Наставник
14.05.2025 11:21
Є пропозиція - тут купа алекватних людей залишила свої коментарі. Плюс - ще хтось з нормальних прочитає. Пропоную усім просто проплюсувати усі коментарі, незалежно від того, наскільки ти від нього в захваті. В кінці-кінців, це на даний момент самий ефетивний спосіб боротьби з тими незрозумілими довбнями, які заходять і просто усіх масово мінусують.
- -3
-
Болела Болелов
- Наставник
13.05.2025 21:16
О, підори вже тут і мінусують!!) Привіт, підорасня!!) Даєте жопі відпочить і відволіклись від основного заняття?)))))
- -4
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
13.05.2025 12:09
Якісь мінусанти добрались: у всіх мінуси.
- -4
-
Болела Болелов
- Наставник
13.05.2025 20:11
І це не тільки в Вашому даному блозі. Подивіться, наприклад тему: sedoj седой (sedoj) "Здається, у конспірологів дилема і в них залишився останній шанс" - ще вчора і сьогодні зранку у всіх були плюси.
- -4
-
AZ Pushkin(azpushkin)
- Наставник
12.05.2025 21:59
Не став би так ідеалізувати вчорашній ніби "емоційний" карпатсько-олександрійський футбол.;) Про його ігрові переваги взагалі промовчу..))
- -2
-
Володимир _W
- Наставник
12.05.2025 20:07
До речі, на фото сам Лупашко це енергетичне коло й розірвав.
- -3
-
oldbolel 66(oldbolel)
- Старожил
12.05.2025 19:28
В двох матчах з Динамо де той Лупашко з енергетичним колом
- -2
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
12.05.2025 19:19
Уважаемый Скиф, спасибо за хороший пост и поднятую тему.
- -3
-
oldbolel 66(oldbolel)
- Старожил
12.05.2025 19:31
Якщо в команді як мінімум 3 півзахисника не хочуть ( можуть) бігти то про що можна казати.
- -2
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
12.05.2025 20:28
Так осенью играли эти же хавы. Что изменилось ? Буяльского или Шапаренко всегда может подменить Пихаленок с Рубчинским. Кабаева заменить вроде не кем, но он как бы далеко не самый худший....
- -3
-
oldbolel 66(oldbolel)
- Старожил
12.05.2025 20:46
У Буяльського новий контракт, у Шапаренко хвороба , у Ярмоленко не зрозуміло що. Заміни Бражко дуже слабкий психологічно, Брагару щось не зрозуміле. Волошин не знає взагалі що робити
- -3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
12.05.2025 20:53
Коли я писав про енергетичне коло я мав на увазі лише одне: і команда, і тренер, і президент, і технічний працівник - одне ціле.
- -3
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
12.05.2025 16:52
Чесно говоря, мне все эти ритуалы до лампочки, а вот настрой игроков, глаза когда "горят", вот этого у Динамо и нет. Выходят на игру без всяких эмоций. Карпаты показали, как важно быть первыми на мяче. Когда-то Динамо так играло, сейчас посмотрят, репу почешут, потом начинают, что-то делать. Огонька в игре нет.
- -3
-
Shapych
- Эксперт
12.05.2025 17:17
Пам'ятаєте старий мультфільм?
- -3
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
12.05.2025 15:26
Об "Энергетическом круге"
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
12.05.2025 15:45
Да Бартеза тоже в отсутствие волос целовали.
- -3
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
12.05.2025 21:03
Как утверждал Конфуций: "Пренебрежение ритуалом ведёт к бунту"
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
12.05.2025 21:09
Ритуалы совершаются по строгим правилам. Иначе результат они не могут принести по определению.
- -3
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
12.05.2025 21:46
И тут вы ошибаетесь!
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
13.05.2025 08:45
Да нет.
- -3
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
13.05.2025 10:35
Ничего подобного
- -4
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
13.05.2025 10:36
Да. И ритуал - это ритуал. Религия его взяла на вооружение, потому что он - максимально дисциплинирует тех, кто ему следует
- -4
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
13.05.2025 10:56
Вот именно. Но со строго определёнными правилами, которые на футбольном поле не соблюдаются, что, естественно ведёт этот "ритуал" по пи...де.
- -2
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
13.05.2025 10:52
Суеверие- это предрассудок, связанный с надеждой на необъяснимые сверхъестественные силы.
- -2
-
василь колесник(manumi)
- Наставник
12.05.2025 14:14
Жаль, що Ви не розповіли, як Олекса примудрилася отримати 10(!) жовтих карток в другому таймі, а Карпати - одну?
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
12.05.2025 15:24
Виявляється можна зрозуміти.
- -1
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
12.05.2025 14:05
Змістовно.
- -2
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
12.05.2025 15:10
Може бути, а може і навпаки: хочеться почувати себе молодим і не дивитись на матчі, в які грають молоді за віком, але старі за емоціями гравці.
- -2
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
12.05.2025 17:33
Дуже багато ми втратили від того, що не ходимо на стадіон.
- -2
-
Володимир _W
- Наставник
12.05.2025 20:00
Мені трішки більше, але я б все одно віддав би перевагу сусідці.:-)
- -3
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
12.05.2025 22:17
++))
- -3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
12.05.2025 21:26
На жаль футбол в Кропивницькому скінчився...
- -3
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
12.05.2025 14:04
Ну, не знаю
- -2
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
12.05.2025 14:52
Я також радів, але захвату до нестями не було.
- -3
-
Tujh Tujh(veryoldman)
- Эксперт
12.05.2025 15:29
Взрослым дядям свойственна холодность при восприятии происходящего ))))))
- -2
-
Shapych
- Эксперт
12.05.2025 20:45
Ну, не знаю... Я підскочив, коли забив Фермін. Той, що не зарахували.
- -3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
12.05.2025 21:31
Наскільки памятаю, удар Чачуа був в одне касання, щічкою
- -2
-
Shapych
- Эксперт
12.05.2025 21:48
Точно. Пардон.
- -3
-
Vovkulaka IIIzub
- Опытный писатель
12.05.2025 13:22
- -2
-
LivоБeрeжнa Лівобережна
- Старожил
12.05.2025 13:04
копайте глибше. хоча б у напрямку астрології)) Шовковський за знаком зодіака - Козоріг. а це люди дуже цілеспрямовані. серйозні, практичні і вперті у досягненні поставлених завдань. Уже можна сказати, що першої своєї мети Шовковський досяг - Динамо без пяти хв. чемпіон країни, причому весь турнір пройдено без поразок. Далі - є можливість і Кубок взяти. Коли там Динамо востаннє робило дубль?
- -1
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
12.05.2025 14:00
Ну, если это мне ответ...
- -1
-
Pierrot
- Начинающий писатель
12.05.2025 15:26
Не совсем по теме поста, но позволю вставить свои "пять копеек"... В астрологии огромное значение имеет точная дата рождения, а желательно и точное время рождения. Так вот, главный тренер ДК по знаку зодиака - Скорпион! Не читайте Педивикию. АВШ профессиональный спортсмен. Наверное, слышали, что значит термин "переписанный футболист"? Сейчас это уже не имеет никакого значения, но когда выступаешь за U16, U17 или U19, соблюдение регламента (возрастные ограничения, в данном случае) - очень важно. Так что не нужно "копать глубже" и "натягивать сову на глобус". Футбол - простая игра! Астрология, хиромантия и прочая елена петровна блаватская - чуть сложнее, но не к месту, кмк)) Спасибо за Ваше мнение, особенно порадовало последнее предложение о результатах нашего замечательного СаШо. Как в воротах (легенда), так и на тренерском мостике (будущая легенда, я буду верить).
- -3
-
alex 69
- Наставник
12.05.2025 18:29
В сезоні 2020/2021 Динамо робило требл,була правда в чемпіонаті одна поразка,але й чемпіонат тоді не був чемпіонатом колективів фізкультури.
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
12.05.2025 12:41
Кстати, об энергетическом круге.
- -1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
12.05.2025 15:12
На мою думку: енергоколо - це братство, це: "один за всіх і всі за одного".
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
12.05.2025 15:19
Ну, если для братства нужен какой-то круг, пусть будет, я не против.
- -2
-
Игорь Михайлович
- Наставник
12.05.2025 20:44
Эйяфьядлайёкудль
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
12.05.2025 21:04
Ясно шо ясно.
- -3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
12.05.2025 22:28
Эйяфьядлайёкюдль
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
13.05.2025 08:49
И не говорите...
- -3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
13.05.2025 14:40
Эьяфьядлайёкюдль
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
13.05.2025 14:51
Да его необязательно писать.
- -3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
13.05.2025 15:46
Эйяфьядлайёкюдль
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
13.05.2025 15:58
Это правильно, конечно, но я не претендую на...
- -3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
13.05.2025 16:42
Эйяфьядлайёкюдль
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
13.05.2025 17:02
Могу заверить копию.
- -3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
13.05.2025 19:25
Эйяфьядлайёкюдль
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
13.05.2025 20:11
Да чего там понимать.
- -3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
14.05.2025 00:11
Эйяфьядлайёкюдль
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
14.05.2025 09:19
Да ладно Вам!
- -3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
14.05.2025 16:12
Эйяфьядлайёкюдль
- -3
Еще комментарииЩе пару годин тому була абсолютно інша картина.
Але довго добирались....
Але щодо рідного ДК, практично повністю згоден iз автором.
І вже точно далеко не все, що відбувається у клубі (- команді), можна було б списати на кляту сволочну війну.
Не стану обсуждать Карпаты (хотя матч конечно понравился), мне больше интересны проблемы Динамо.
И я как бы не столько про эмоции, скорее про факты.
Осенью, не смотря на тяжелый график, команда бежала и старалась. Для примера приведу, что в среднем осенью Динамо пробегало больше 110 км за игру в УПЛ (победный матч с Алексами - 115 км, со штольней - 114 км...).
Позавчера с Полесьем команда пробежала 96 км, перед этим с Ингульцом - 97.... Спад почти в 20%. Весной команда просто остановилась.
Посмотрите на наш прессинг - осенью у нас было в среднем 14 попыток хорошего и плотного прессинга за игру, а против Полесья уже 6 и в среднем весной - 7,3 и этот прессинг скорее напоминает имитацию.
Если внимательно пересмотреть 1-ый тайм (и часть 2-го) с Полесьем легко можно увидеть, что 4 атакующих игрока Полесья легко закрывали 6 наших защитников и хавов, так что мы не могли спокойно выйти в атаку весь 1-й тайм. Осенью такого я не помню.
Что случилось зимой ? Не знаю. Но чудес на свете не бывает, у всего есть какие-то причины.
Улучшений не видно, причины спада непонятны и приближающее чемпионство лишь прикроет уже проявившиеся серьезные проблемы внутри команды.
Судя по слухам, я подозреваю, что ситуация уже вышла из под контроля руководства и Тренера. Про энергетический круг с тренером я даже и не говорю.
И у нас не только хавы не бегут, у нас и Ванат не такой активный и крайние беки тоже сдали.
В конце концов СаШо должен понимать пролемы и принимать решения.
- А зачем? Мы и так высший сорт.
Все команды, все игроки имеют предигровые ритуалы )))
В раздевалке или на поле наиболее авторитетный игрок произносит мотивационную "речь". (Кстати, рэгбисты в Новой Зеландии, вообще, танцуют ритуальный танец туземцев))). Это что-то из серии "порвём гадов!". Для поднятия командного духа.
Такие команды, как Реал или Ливерпуль не замечены в этом на поле. Хотя Клопп на разминке предматчевой всегда стоял в центральном круге )). Я думаю, что это из-за подбора игроков. У них нет лидера раздевалки, который может кому угодно "напихать". Они же миллионеры все! Сами себе мотиваторы
Но думаю, что в раздевалке какое-то "таинство" совершается. Об этом есть "слухи". Но это личное дело самих игроков, вплоть до определённой последовательности, в соответствии с которой, размещаются игроки.
Известно, что Кроиф, например, похлопывал вратаря по животу перед выходом на поле )))
Но ритуалы- это понятно. Хотя, я бы и здесь поспорил, но это глубокая тема.
Но раз уж есть потребность стоять раком в каком-то круге, да ещё называя при этом его "энергетическим", то, может, стоит хоть по окружности пентаклей, там, нарисовать, рун и прочей каббалистики?
А то шо ж они стоят как сиротки?
))))
(я с ним согласен, на самом деле, хотя у меня другая ветвь будистской конфессии)
А это так, ерунда какая-то. "Станьте, дети, станьте в круг" (с)
Как раз футболисты выполняют всё скрупулёзно!
Джон Терри: Имел около 50 "ритуалов", например слушал один и тот же альбом Usher перед каждым матчем, а ещё носил "счастливые" щитки более 10-ти лет
Или!
Криштиану Роналду: всегда выходит на поле последними ступает на газон сначала правой ногой
У меня тоже есть ... как я начинаю тренировку, что я делаю входя в зал )))
Это просто Вы путаете ритуал и суеверие.
Ритуал- это обряд, причём религиозный.
А суеверие- это, фактически, примета, если сказать проще.
То, что Вы описали- это суеверия.
В нашем случае, ритуал- это когда шаман Ярмоленко, назначенный Верховным божеством Хомой Брутом, стоит всегда строго зюйд-зюйд-вест, справа от него Нещерет, слева- Ванат (и так далее по кругу), психотропы или камлания, вводящие в транс и Герреро как жертвенный козлёнок. Надеюсь, Вы понимаете, что это схема, а не руководство.
При этом Ярмоленко не проповедь читает, а ведёт службу, в которой участвуют все.
Вот тогда это ритуал.
(Кстати, а как же запасные? Они вне обряда?)
А когда "бегом все в круг, други, и пребудет с нами сила. Надеюсь", то это суеверие.
Суеверие - вера в надприродные явления
Ритуал - строгая последовательность специальных действий
Суеверие почти обязательно приводит к выполнению ритуала.
И, кстати, не только дисциплинирует. Вернее, дисциплинирует именно потому, что при несоблюдении ритуала достичь желаемого невозможно.
Тогда "молитва превращается в фарс" (с)
Кстати, мы затронули только мансарду вопроса, не упоминая о том, что в этой многоэтажке есть ещё и подземные этажи.
А ритуал- да, строго регламентирован и ограничен.
Поэтому три раза плевать через левое плечо можно где угодно, лишь бы на прохожего не попасть, а повенчаться можно только в церкви (в строго оговорённых случаях- вне церкви, но при этом фактически воспроизводится переносная церковь)
З 10-ти карток шість були отримані починаючи з пенальті, коли Олександрія попливла.
Скажіть навіщо Кравченко було чіпати Лупашко?
Навіщо Калюжний, маючи вже жовту збив втікаючого від нього гравця.
До речі, Калюжний добрий всім. Крім одно - у нього немає стартової швидкості і тому Івану, безстрашному бійцю, приходиться рубати гравця , що тікає від нього.
Та й до речі, Карпатам, а не Олександрії відмінили взяття воріт.
Але в конспірологію я вже давно не граюсь.
Ні в змову УАФ, ні в змову УЄФА, ні в план Даллеса з Більдерберзьким клубом.
Трансляція матчу Ла Ліги, Крайслер, енергетично-колові претензії до СаШо і заздрощі Лупашку.
Ностальгія за юнацькими емоціями? Повільний перехід в менторство зрілого віку?
Пам'ятаєте знамените д'Артаньянове "Я б'юся, щоб бути молодим"? І тому нудно спостерігати як на полі вперевалочку молоді підстаркуваті гравці бездумно питнають м'яча.
Невже для того щоб заграти в футбол потрібно, щоб в перерві в роздягальні літали бутси і стільці від тренера і чувся вишуканий мат російською мовою, як це ще недавно було в грі з Шахтарем?
Там вік не відчуваєш.
Навіть не тільки в Києві.
У себе, в рідному Хмельницькому на стадіоні скачу, кричу, цілуюсь з сусідом.
69, на хвилиночку.
Помер смертю хоробрих (чи дурних - не знаю).
Ні першої, ні другої ліги - немає.
Десь є аматори - про яких майже нічого не чути... Жодної афіші. Жодного оголошення.
Тому дивлюсь майже всі ігри УПЛ по МЕГОГО і заздрю...
Когда Кабаев забил, я махал руками и радовался искренне))))))))
Не може холодна команда, навіть твоя команда, викликати скажений екстаз. Холодний - так, може, але це вже не екстаз....
І приблизно такаж була реакція на гол Чачуа. До речі, гол вищого гатунку. Починаючи з пасу, прийом і удар.
учетная запись этого пользователя была удалена
мені особисто все рівно, хто як скаче в цих енергетичних колах, це шоу для телекамер. Результат - ось головне у спорті. І Шовковський на сьогодні його дає.
Так скучное шоу. Тут вспоминается Кернес в разговоре с Добкиным.
Можно ж хороводы поводить, куклу президента соперников сжечь, ну, хотя бы колпаки звездочёта натянуть- и то хлеб!
Так, а Вы думаете, что без круга, квадрата, параллелепипеда и прочих икосаэдров Шовковский результата бы не достиг?
Тут сразу вспоминается анекдот о смертельной опасности огурцов.
Чего он даёт, не могу понять. Ещё одна установка на игру до и какая-то благодарность после?
И вопрос к шарящим- а Ливерпуль, Бавария и прочие Реалы всех мастей тоже в такие круги собираются?
Так а что всё-таки с ливерпулями и бавариями?
Или они там не братья и кина про мушкетёров-алкоголиков не смотрели?
Побеждает команда, в энергетическом круге которой более сильная энергетика. А если сила энергетики в энергетических кругах встречающихся команд одинакова, матч закончится вничью. Неужели Вам это не ясно ?
Вот, скажем, когда Динамо перед матчем с условным Арсеналом в следующем розыгрыше ЛЧ
запилит этот круг, а лондонцы только посмеются себе в бакенбарды, можно с уверенностью говорить, что Динамо вынесет супостата вперёд ногами!
Только бы после условного "Арсенала" не попасть в следующем плей-оффе на условную "Барселону", у которой чрезвычайно сильна энергетика её энергетического круга.
Тут уж придётся попотеть.
Костры, балахоны, жертвенный агнец и циркуль!
Циркуль- обязательно, а то вдруг кто-то окружность нарушит!
Ну, или более сильную магическую геометрическую фигуру придётся изобретать.
Может, шар. Или пирамиду. Не знаю, надо у Гэндальфа с Дамблдором спросить.
Но Интер как-то смог же! И мы сможем, верю!
Нет, только не шар. А то это может быть воспринято как попытка проскочить "Барсу" на шару.
P.S. И всё-таки я обнаружил позитив в этом ритуале : скорость написания мной Вашего ника заметно повысилась.
Ещё можно скопировать- так быстрее.
Но я предпочитаю не копии, а оригиналы.
Извините, я - недогадливый. Вы не претендуете на что ?
Даже в суде прокатит.
Не претендую на ник как имя собственное, конечно.
Заверять не надо. Я Вам верю на слово.
А вот как это - "не претендую на ник как имя собственное" всё ещё пытаюсь понять. Я ведь не только недогадливый, но и непонятливый.
Эйяфьядлайёкюдль- географическое название, а не моё имя.
Жалобу он, конечно предъявит вряд ли, но времена такие, что лучше перестраховаться.
Мало ли, может, у него кто из родных- человек.
Ещё авторские права предъявит.
Это ж не контент с торрентов качать!
А вот и очередной позитив !
Я узнал и о существовании исландского ледника, и о том, что я, оказывается, не только недогадливый и непонятливый, но ещё и невежественный. А знание - это же сила ! Так что спасибо Скифу с его ритуалом. А Вам особенное спасибо. За то, что повернули мои мозги в нужное русло. А я ведь думал, что Вы придумали себе такой ник ради юмора. Простите меня, неуча.
Тут не школа, а я не географ, глобус пропивший.
Школа - везде. Ведь написал же Ленин : век живи - век учись. А когда Зиновьев в шалаше заикнулся, что это же наглый плагиат, ответил ему : "Но не подаст же на меня в суд Сенека !"
- А как же совесть ? - спросил Зиновьев.
- Не тебе говорить о совести, - сказал Ленин, - но в чём-то ты прав : не стоит дразнить гусей. И видоизменил фразу на "учиться, учиться и ещё раз учиться !"
- Но это тоже плагиат, - возразил Зиновьев, - так уже говорил Белинский.
- Та шо за муйня, - возмутился Ленин, - не буду больше ничего менять ! Пусть так остаётся. А этого муеплёта Белинского всё равно читать никто не будет.
- А как же совесть ? - опять спросил Зиновьев.
- А что, ты не знаешь, что выросло там, где она была ?
Когда Троцкому доложили об этом диалоге его друзей, он сказал : "В 3,14**у таких друзей !" И с тех пор эти слова стали лозунгом его имени.