Ярмоленко продовжив контракт із "Динамо" і тепер, як я розумію, наступний сезон пройде, серед інших, під знаком питання: чи поб'є Ярмоленко рекорд Шацьких і таким чином, чи стане він найкращим бомбардиром першостей України в історії.
У зв'язку з цим виникає низка запитань. А наскільки це престижно? А про що це може свідчити?
А як там, "у них"? Мається на увазі в країнах, які не належать до футбольної еліти і в тих, які майже одночасно з Україною здобули незалежність. Для прикладу, я взяв дані з "трансфермаркту" щодо Польщі, Хорватії, Сербії та Чехії. Але спочатку список п'ятірки найкращих українських бомбардирів:Тепер до європейців.
Чехія:
Хорватія:
Сербія:
Польща:
Що ми бачимо? По Україні - весь "цвіт" українського футболу. Але саме українського. Ніхто з першої п'ятірки найкращих українських бомбардирів не став зіркою на Заході. Хоча деякі з них і намагалися домогтися там визнання. До речі, як видно зі списку, Шевченко, зі своїми 83 голами, до п'ятірки найкращих не входить. І зрозуміло, чому.
Чехія. Практично немає нікого з відомих бомбардирів.
Хорватія. Та ж картина, що і в Чехії - де Бокшич, Шукер, Манджукіч? Так, перші двоє не встигли пограти у чемпіонаті Хорватії, але лише з однієї причини – вони поїхали грати у закордонні клуби.
Сербія. Де Тадич, Йович, Влахович та інші?
Польща. Де Бонек, Левандовський?
Відповідь тут одна: усіх їх вчасно продали, як тільки вони засвітилися як чудові бомбардири і як тільки на них з'явився попит!
Висновок. Потрібно вміти вчасно продавати гравців. І це стосується не лише бомбардирів. А ми тут розмірковуємо, чи потрібно продавати Ваната чи того ж Бражка... Вирішувати, звичайно, Суркісу, а я це так, чисто для довідки та порівняння.
Забув відповісти на одне запитання. Чи престижно стати найкращим бомбардиром за всю історію чемпіонатів України? Ну, звісно ж, престижно! Шевченко, мабуть, лікті кусає... .
Ви справді бажаєте, щоб наше Динамо брало титули в Україні? :)
А як вигравати, якщо продавати потрібних клубу футболістів?
-
TIV
- Наставник
24.05.2025 07:40
Реброва продали всего на год позже Шевченко, но в заграничных лигах он так толком и не заиграл - видимо недотягивал до уровня той же английской премьер лиги. Так что вовремя продавай или нет, но если игрок не тянет, результат будет один и тот же
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.05.2025 08:15
На рік пізніше і до того ж, він на два роки старший за Шеву.
- -2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
24.05.2025 11:55
Ребров не является типичным цн для АПЛ. С ним требуется работа тренера. А в АПЛ тоже тоттенхемовские сердца вовсю практикуют, с тактикой бей-беги. Гленн Ходдл типичный представитель этого тренерского стиля.
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.05.2025 11:58
Здається, у "Тоттенхемі" Реброва перекваліфікували на півзахисника.
- -3
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
24.05.2025 12:10
Ходдл привез своего цн Шеррингема. Ребров не входил в его планы. Если в 1м сезоне Ребров был игроком основы, то во 2м сыграл только 4 полных матча за сезон.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.05.2025 12:14
Звичайна історія, коли гравця запрошує один тренер, а потім приходить інший тренер зі своїм баченням гри команди.
- -4
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
24.05.2025 12:30
«Тоттенгем» – не київське «Динамо». Вони тільки борються за те, щоб увійти до п’ятірки найкращих в АПЛ, а перед «Динамо» в той час стояло завдання виграти Лігу чемпіонів. Так, в «Тоттенгемі» зібрані хороші футболісти, але навіть якби тоді їм ставили завдання виграти чемпіонство, напевно, всі б це назвали нереальним. Цілі можна ставити будь-які, але за потенціалом та виконавцями «Тоттенгем» навряд чи на такі подвиги здатний.
- -2
-
TIV
- Наставник
24.05.2025 15:19
Вопрос тогда к Реброву: зная все это, зачем он пошел в этот клуб?! Лужный, игравший уже тогда за лондонский Арсенал предупреждал Реброва именно об этом!
- -3
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
24.05.2025 15:30
Це було не моє рішення, – пояснював англійським журналістам Сергій. – В Україні зовсім інша ситуація з трансферами, вона дуже відрізняється від англійської. У нас футболіст не вибирає – вибирає президент клубу. Я знаю, що «Арсенал» виявляв до мене інтерес і вів переговори з «Динамо». Але «Тоттенгем» запропонував набагато більші гроші, і президент вибрав цей варіант.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.05.2025 15:37
Венгер, писали, казав, що якщо і купувати, то обох, і Шевченка, і Реброва, на кшталт, вони у зв'язці доповнюють один одного. Але не склалося...
- -2
-
TIV
- Наставник
24.05.2025 15:13
Не знаю, каким тонером был Ходл, стиль игры его команд, но как игрок он выделялся в Англии отменной техникой и типично британский стиль игры «бей-беги» был абсолютно не его. Именно поэтому он не играл за сборную Англии регулярно как мог бы. Мишель Платини о нем как то сказал, что если бы Ходл был французом, то сыграл бы за «синих» как минимум 100 игр
- -3
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
25.05.2025 13:59
Ходл провалился, как тренер, во всех клубах. У нас тоже это встречается - великолепные технари Михайличенко и Хацкевич стали никакими тренерами.
- -2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
24.05.2025 11:51
в АПЛ и сам Шева не заиграл, и Воронин, при том, что феерил в Бундеслиге.
- -2
-
A G(Toha111)
- Эксперт
23.05.2025 23:54
Сєдой знову взявся за Ярмоленка.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.05.2025 00:06
Та я Ярмоленко вже давно не чіпаю. Втім, кожен бачить те, що хочеться бачити. А в мене тема не про Ярмоленка, а про ДК – як клубу вижити у наш непростий час.
- -3
-
Vovkulaka IIIzub
- Опытный писатель
24.05.2025 11:36
- -3
-
Vovkulaka IIIzub
- Опытный писатель
23.05.2025 22:28
- 0
-
Quaestio Питаннячко
- Читатель
23.05.2025 21:26
А стосовно продажу… Ви знаєте, коли стосується Динамо, то я егоїст) Мені треба, щоб було кому за Динамо грати. А всі ті їх закордонні карʼєри - мені до одного міста))
- 2
-
Shapych
- Эксперт
23.05.2025 22:46
Не підпише перспективний гравець новий контракт і віддадуть за копійки як Циганкова.
- -4
-
A G(Toha111)
- Эксперт
23.05.2025 23:49
Вам особисто до цього яке діло?
- 1
-
Shapych
- Эксперт
24.05.2025 10:01
Таке саме діло, як Вам до мого повідомлення, яке стосувалося не Вас.
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 23:58
Ну, тоді і я побуду егоїстом – хочу, щоб Суркіс купив Ямаля, Мбаппе та Педрі.
- -3
-
Quaestio Питаннячко
- Читатель
23.05.2025 21:21
Ну на своєму рівні престижно, цього теж треба ще добитися і мати певний рівень) Чому ні?
- -3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 21:35
Насамперед, за клуб. Але тільки клуб не повинен животіти від відсутності коштів. Зрештою, така світова практика.
- -1
-
A G(Toha111)
- Эксперт
23.05.2025 23:50
Спонсоруйте.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 23:54
Ви, напевно, чули про такий тост: "Так вип'ємо ж за те, щоби наші бажання збігалися з нашими можливостями!"
- -2
-
Денис -(dltoster)
- Наставник
23.05.2025 20:17
У Чехії та Хорватії то збірна мабуть. Того й виходить що у них перші десятки всі люди відомі, а у сербів та поляків - а хто це? Знаю Бібраса з Ізраїля, та й те через то, що він домінував у россійський лізі, а у десятку до їхніх братушек він потрапив вже сильно після 30 :) Тобто в таких лігах у топі ті, хто не перейшов. У нас такі Селезньов то Шацкіх, а Ярмоленко з Ребровим пішов десь у 25 плюс-мінус й після 30 повернулися. І Шевченко, але той пішов раніше. Може й Циганков так зробить.
- 0
-
Денис -(dltoster)
- Наставник
23.05.2025 20:32
У чехів топ під 200 голів забив, Локвенц 80 на 11-му місці, він також до 25+ в Спарті досідив. А інші з десятки чи з давен, чи взагалі не знаю хто це. Зеленка щось таке знайоме та Долежал, бо свіжий й прізвище на нашу мову кумедне. Долєжал нєдобєжал. Ну россійською.
- -2
-
Денис -(dltoster)
- Наставник
23.05.2025 20:36
https://www.transfermarkt.com/chance-liga/torschuetzenliste/wettbewerb/TS1/plus/?saison_id=0&detailpos=&altersklasse=alle
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 20:43
Пам'ятаю, як обігравали прізвища чехословацьких хокеїстів 60-80 років:-)) Наприклад, Поспішил і купив Сухі та Мартинець. Вийшов на Дворжак, випив, закусив Бублой і стало Хорешовські.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 20:32
По Чехії та Хорватії я вже виправив:-))
- -1
-
Денис -(dltoster)
- Наставник
23.05.2025 20:39
Ну тоді й висновки не такі різкі. Зрозуміло, що в таких чемпіонатах свіжий топ буде з тих, хто в сильніші ліги не перейшов, або не заграв там та повернувся. Та й є сумніви, що Андрій зможе забити 10 за сезон.
- -1
-
Денис -(dltoster)
- Наставник
23.05.2025 20:42
А в нас з форвардів заграв тільки Шевченко, ну й в Довбика щось вийшло протягом двох сезонів поки що.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 20:52
Покупці також іноді помиляються:-))
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 20:50
Висновок один: продають і купують найкращих:-))
- -1
-
Володимир
- Начинающий писатель
23.05.2025 19:39
Ви порівнюєте відверто другосортні ліги з чемпіонатом України. Так, сьогоднішній наш чемпіонат не менш другосортний. Але до початку війни все було не так. Наші топові клуби мали досить непогані фінансові можливості та демонстрували непогану якість футболу.
- -1
-
Володимир
- Начинающий писатель
23.05.2025 19:45
Ок, всіх вчасно продали. Візьмемо для прикладу того ж Ярмоленка і Левандовські. Кого з них вчасно продали? Який клуб отримав більше коштів від їх трансферу, який клуб досяг вищих результатів з ними у складі, яка збізна також отримала ті ж вищі результати?
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 20:17
Я порівнюю те, що можна порівнювати. Сьогодні український футбол майже на одному рівні з іншими східноєвропейськими чемпіонатами.
- -1
-
Володимир
- Начинающий писатель
23.05.2025 20:43
Левандовськи продали вчасно для Левандовськи. Його "вчасний" продаж не зробив Лех більш успішною командою, збірна не отримала значних дивідендів від його переходу.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 20:58
Де Ви побачили приниження? Є статистика матчів, голів, завойованих титулів та міжнародне визнання.
- -1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
23.05.2025 19:46
Вы прекрасно понимаете, что наш футбол в 2000х не был на самоокупаемости. В него вкладывались суркисы, ахметовы, коломойские, ярославские, прежде всего для политических дивидендов. Сейчас время шальных денег закончилось и похоже надолго.
- 1
-
Володимир
- Начинающий писатель
23.05.2025 19:53
Ну я можу помилятися, вибачайте.
- -2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
23.05.2025 20:00
чемпионат Англии (и чемпионшип) в целом на самоокупаемости, еще и налоги платит с дивидендами.
- 1
-
Володимир
- Начинающий писатель
23.05.2025 20:14
Чемпіонат Англії самоокупний? Дійсно?
- -2
-
Володимир
- Начинающий писатель
23.05.2025 20:25
Ок, наш футбол в двотисячних був донатний.
- -2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
23.05.2025 20:56
они жили намного лучше нас тогда, когда мы лучше футбол смотрели. А теперь нам уже и не видно, насколько они от нас по уровню жизни оторвались.
- 1
-
TIV
- Наставник
24.05.2025 15:50
Именно так: по моему мнению, Суркисы финансировали Динамо до широкомасштабной войны из за выхода на личные контакты с политиками, высокопосадовцами и другими «важными» персонами (типа авторитетных воров в законе), дети которых занимались в футбольной академии Динамо. Плюс, налоговые льготы через клуб, когда заработанные деньги деинде, можно было ввести от налогов «показав» что они были вложены в бюджет Динамо. Деньги и что их генерирует (контакты) являются главной рушийной силой финансирования Динамо Суркисами - иначе, они бы клуб уже давно пытались продать, они ж на дураки
- -2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
23.05.2025 19:29
Годовой бюджет футбольного клуба "Динамо" (Киев) составил 35-40 млн долл. в предвоенном 2019м.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 19:35
Тож ці 35-40 мільйонів треба якось заробити. Так, їх можна заробити, якщо потрапити до ЛЧ, але з таким бюджетом зробити це буде дуже проблематично.
- -4
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
23.05.2025 22:30
Байер собирается продать Виртца Ливерпулю за 150 лямов.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 22:54
А "Жирона" продала Довбика... І лише ДК нікого не повинен продавати. Напевно, ДК найбагатший клуб світу.
- -3
-
комментарий удален
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 23:40
Якщо Ви знаєте, що буде з "Жироною", то, можливо, Ви знаєте, хто виграє ЧУ наступного сезону?
- -4
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
23.05.2025 19:05
Згоден з автором. Гравців потрібно продавати,але не за мішок борошна, а за більш-менш пристойну суму.
- 1
-
Vovkulaka IIIzub
- Опытный писатель
23.05.2025 17:50
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 18:02
Натякаючи про Ваната, я не мав на увазі Польщу чи Чехію:-))
- -2
-
Vovkulaka IIIzub
- Опытный писатель
23.05.2025 22:19
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 22:49
Навіть не знаю, що Вам відповісти... Це, звичайно, багато про що говорить.
- -2
-
Vovkulaka IIIzub
- Опытный писатель
24.05.2025 02:24
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.05.2025 08:12
- -3
-
Vovkulaka IIIzub
- Опытный писатель
24.05.2025 16:56
- -1
-
VIM
- Наставник
23.05.2025 17:11
- -3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 17:47
Так, був такий нападник. Чомусь у списку "трансфермаркту" його немає. До речі, про Колера я і без "трансфермаркту" чув. Але що це змінює? Коллер, Шміцер, Бергер, Поборський, Росицький, Недвед (на хвилиночку, лауреат ЗМ) та інші наслуху, а Лафата? До речі, його теж продали, до "Аустрії", але там у нього не склалося. Очевидно, для Чехії він був добрим нападником, а ось для чемпіонату Австрії не підійшов. Думаєте, і Ванат такий самий?
- 0
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 15:32
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 15:38
Справа не в мені, а в існуючих реаліях у світовому футболі.
- -1
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 18:44
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 19:05
- 1
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 20:07
- -2
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
23.05.2025 20:28
Поки ви там не дійшли до пункту призначення, хочеш, я дам тобі безкоштовну пораду?
- 2
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 20:33
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
23.05.2025 20:38
Ну, не хочеш так не хочеш, поїдеш з України додому.
- 2
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
23.05.2025 20:42
До речі, правильно використовуй пунктуацію, бо за цим твоїм коментарем мразотою ти назвав сам себе.
- 2
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 20:58
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
23.05.2025 21:03
Ні, ну хочеш залишатися дебілом- залишайся.
- 0
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 21:10
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
23.05.2025 21:15
"Сам дурак"- це відповідь кацапа, бо у нього немає аргументів.
- 2
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 20:59
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
23.05.2025 21:06
Та ти ж уже неодноразово ріденько обісрався коли тобі було "відразу зрозуміло".
- 3
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 21:15
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
23.05.2025 21:20
Шо ж ти так палишся постійно, кацапчику- "ленту".
- 3
-
комментарий удален
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
23.05.2025 21:56
От ти смішне хлопчисько!
- 1
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 22:57
- -3
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
24.05.2025 10:20
То є все, чим ти розродився, кацапчику?
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 20:28
Які клуб може мати статті доходу? Квитки, реклама, права на телетрансляції, продаж атрибутики, участь у єврокубках та продаж футболістів.
- -1
-
Эйяфьядлайёкюдль
- Наставник
23.05.2025 20:35
Можна акціонувати клуб і таким чином поповнювати клубну касу.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 20:46
Ну, на це ніхто не піде :-))
- -5
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 20:46
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 21:00
Нині такі часи, що не до жиру – треба виживати.
- -1
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 21:19
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 21:31
Суркісу не сватання потрібне, а конкретні пропозиції, які влаштують і його, і гравця.
- -2
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
23.05.2025 21:44
- -2
-
Funt Return
- Наставник
24.05.2025 07:51
Окрім того, що клуби мають заробляти, ще потрібно зароблені гроші розумно використати в подальшому. А от як раз з цим в Динамо існує велика проблема.
- -3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.05.2025 08:19
ККД нашої селекційної служби залишає бажати кращого. А зараз ще й проблема з грошима.
- -3
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
23.05.2025 19:13
карьера игрока занимает важное место, иначе ему не появится достойная замена. Стимула нет.
- 0
-
LivоБeрeжнa Лівобережна
- Старожил
23.05.2025 14:58
А хіба Динамо щось виграло від уходу Шевченка, Реброва? Миколенка, Забарного? того ж Ярмоленка? Клуб підвищив свій рейтинг? Став багатшим? Ні і ні. Динамо за останні роки перетворилося з команди. яка була грозою європейських грандів, на такого собі постачальника футбольної робочої сили. навіть не талантів, а пересічних легіонерів. Власники клубу і самі футболісти при цьому вирішують свої певні завдання, а на публіку з року в рік розказують про якісь турнірні перспективи в єврокубках. Фініта ля комедія.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 15:25
У футбольному світі так влаштовано, що бідні клуби продають своїх найкращих гравців, а багаті клуби їх купують. До якої категорії належить нинішнє ДК: до багатих чи бідних?
- -2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
23.05.2025 23:06
при этом у богатых клубов - Реала и Барсы - самая успешная в мире школа. Т.е. они игроков массово производят и продают. Либо своих как Ямаля к себе берут, либо как Крооса с Модричем покупают, не особо глядя на ценник. Но подготовкой молодежи на продажу даже Реал не брезгует.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 23:17
Добре, якщо клубна академія постачає гравців і для свого клубу, і на західний ринок, а не у другорозрядні клуби України та на східноєвропейський ринок.
- -5
-
TIV
- Наставник
24.05.2025 16:05
У ФК Мадрид детская футбольная академия всегда такая себе была, средненькая. Сливочные всегда покупали свой успех на видмину от Барселоны, которая с конца 70-х годов начала этот успех серьезно выращивать в «Ла масие» - спасибо кройфу за идею. Первыми выпускниками этой академии заигравшими в барсе были Жозеп Гвардиола и Гильермо Амор. Ну а в 21 веке, выпускников академии в команде стало большинство. Мадрид только эти годы начинает развивать свою академию, просто используя свое имя. но им надо еще и приличного уровня детские тренеры и концепцию по которой они ее развивают. Например, все детские команды в Ла Масии тренируют так, как играет взрослые «блауграна». А взрослая команда играет по той же философии уже лет треть века, тренера и игроки подбираются под концепцию игры. У Мадрида, беспорядочно покупаются лучшие игроки и тренера в мире и команда играет так, как удобно им, из за этого и не у постоянного стиля игры и в академии не знают под какую модель детей тренировать
- -2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
25.05.2025 00:44
Школа Мадрида лидирует по числу воспитанников в пяти топ-лиг мира.
- 0
-
TIV
- Наставник
25.05.2025 00:52
Ок, может быть сейчас таки да - не проверял. А какое качество ихних воспитанников? В командах какого уровня они играют? Спрашиваю без иронии или задней мысли, просто не в курсе. Спасибо
- -2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
25.05.2025 13:53
Согласно подсчетам Международного центра спортивных исследований (CIES), в высших лигах Англии, Испании, Италии, Германии и Франции представлены 43 игрока, занимавшихся в мадридской академии как минимум три года между 15-летием и 21-летием.
- -1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
25.05.2025 13:56
Мадридский «Реал» воспитал больше всех футболистов для топ-5 европейских лиг за последние 20 лет.
- -1
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
23.05.2025 14:45
Сначала надо определиться, нам такси или шашечки. Если шашечки, то не надо после каждого не удачного матча трендеть о плохих футболистах, физруках тренерах и т.д. и т.п. К этому за последние годы уже привыкли. Причем здесь забитые голы к продаже футболистов. Ну забивал Шевченко за Милан, а Динамо, что с этого имело. Оно, что поднялось от этих голов в рейтинге, выиграло европейский турнир. Ах да, поимело 20 с хвостиком лимонов, так это не болельщики получили, а их поимели, как болельщиков команды. Скажите, как Шевченко прославлял Динамо, где, в Милане? Я уверен, что итальянский болельщик, через месяц забыл с какой команды он пришел. Ему свой Милан был дорог. Выше названые выми клубы не имели такого послужного списка, как Динамо, поэтому, мне болельщику команды с1954г. до ср...ки, кого они продают и когда. Для меня Динамо на первом месте и игроки делавшие клуб знаменитым на всю Европу. После ваших призывов разподаж, Динамо где находится в европейском рейтинге? То-то и оно, с каждой продажей Динамо становилось слабее. На место проданного не приходил или не покупали его уровня игрока. Такое впечатление, что деньги от продажи идут в карман желающих ее. Я не против продажи игроков, как таковой. Я против того, что игрок только начавший чуть, чуть приносить вклад в команду и по сути ничего для нее не сделавший, стал объектом продажи. Я не говорю уже о том, что годиков до 26 пусть поиграет в команде, найдется для него замена, а потом пусть идёт куда хочет. Надоело читать постоянно, кого продавать и куда. Великие клубы ищут кого купить, а мы, как барыги, кого продать.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 15:09
Все вірно, крім одного. Є великі клуби, з великою історією та великими грошима. І вони постійно на поверхні, беручи участь у єврокубках і виграючи їх. А є клуби, чиї славні часи залишилися в минулому, які не мають зараз достатньо коштів і які не можуть пробитися в основні сітки єврокубків. Зрештою, продають своїх найкращих гравців усі клуби, які не входять до футбольної еліти Європи. Тож у цьому немає нічого нового.
- -2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
23.05.2025 19:06
кажется, кто-то застрял во времени, когда клубы содержались за счет госбюджета, а футбольными проблемами лично занимались первые секретари.
- -2
-
Joker :)
- Наставник
23.05.2025 14:21
В том-то и вопрос, что «розмірковуємо» мы, а «вирішує» - Суркис.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 14:27
- -1
-
Joker :)
- Наставник
23.05.2025 14:41
Да боже упаси, советы… у меня нет для «лица» советов, у меня есть только одно пожелание - чтобы он не только решал, но ещё и размышлял! И желательно, «до»… :)
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 14:46
Ну, якщо "лицо" читає цей сайт...:-))
- -2
-
Joker :)
- Наставник
23.05.2025 14:56
Даже если и читает, ему на меня пофиг… Как, впрочем, и на остальных, кроме, разве что, Tujh’a. Но и это не точно :)
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 15:18
Але блогерів із топ-списку він просто зобов'язаний читати!:-))
- -3
-
Joker :)
- Наставник
23.05.2025 15:45
И начинать с многолетнего топ-блогера no.1… в таком случае, наши дела совсем плохи :)
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.05.2025 15:48
Ну, які є...:-))
- -3
Еще комментарииКоли я туди прийшов, на полі у нас взагалі не виникало якоїсь переваги над іншими. Не було ні таких гольових моментів, як в «Динамо», ні такої гри. Через це, напевно, я й не забив там багато м’ячів.
Але всі ж думали, раз мене купили за 18 мільйонів доларів, я вийду і з першої гри почну забивати по три голи. Вони розраховували отримати форварда, який заб’є понад 20 м’ячів у кожному сезоні. На жаль, я гравець трошки іншого плану і їхні очікування не виправдав».
Ну и как по мне: идеальная роль Реброва в команде - играть «вторым» нападающим: при первом ударным, более техничным и хорошо взаимодействующим со вторым. В таком случае талант Реброва раскрывался по полной или даже больше как букет хорошего вина
https://ua.tribuna.com/blogs/imbalance/2764189/?utm_source=copy
Если есть реальный спрос, надо дать игроку шанс. А воспользуется он или нет, уже не угадать.
Для чого його травити? Самоствердження?
Чи Зєльонка мабуть набрид?
А "патріоти" та "справжні" вболівальники, вони такі - їм по цимбалам, звідки Суркіс братиме гроші.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Вболівати за клуб? Чи вболівати за карʼєру гравця? Цікаві питання)
Продадуть, не продадуть - це справа власника клубу, тренера, гравця.
усе інше порожня балаканина!
Не всі ж Шевченки))
Чи вам дуже хочеться , щоб Динамо пішло шляхом Дніпра?
З двотисячних і по 2014 року жоден з клубів цих "конкурентів" і близько не стояв поруч з нашими грандами і жодна з цих країн у таблиці коєфіцієнтів УЄФА нас не випереджала (м'яко кажучи).
Який сенс порівнювати "дно" з нашими клубами?
(дно в фінансах і результатах на той момент)
Ярмоленко і Левандовські. У кого з них вийшла найкраща кар'єра на Заході? У Левандовські. Виходить, його продали вчасно.
А чому ми маємо порівнювати рейтинги України та Польщі? Давайте порівняємо наш рейтинг та Хорватії!
Карєра краща у Роберта, а Леху і збірній Польщі що? Ярмоленко робив багато для нашого клубу і збірної, не варто його принижувати.
Ну и воспитанники восточноевропейских клубов представлены во многих топ клубах мира. Мы тут гордимся и по делу 2мя защитниками клубов 2й половины АПЛ. Со времен Шевы ни один украинец не закрепился в топ клубе. Это зеркало украинского футбола. А наш чемпионат и рейтинг не имеют никакого значения.
Але коли ті ж ПСЖ та Ман Сіті з Челсі стали самоокупними? Всі ці розмови про самоокупність клубів, обмеження заробітніх плат і тому подібні речі є лише прикриттям.
Если вы видите шейхов, готовых вложиться в Металлист, расскажите, пожалуйста.
Певно, це Евертон витратив десятки мільйонів за Мудрика, тому отримав штраф.
Ні, Челсі ж так не провтикувало, досягало куди більших меж. Та і взагалі, всі англійські клуби самозабезпечені.
В двотисячних кроти виграли єврокубок, перемігли на шляху Динамо зовсім не в одну калітку. Динамо ж на шляху до півфіналу вибило Металіст у також важкому простиянні (здається, Березовчук забив в свої ворта вирішальний гол).
Де ж були недонатні чехи, поляки, серби?
Сопоставьте уровень жизни в стране и уровень футбола. Если футбол выше - стало быть, в стране царит коррупция, маскируемая футбольной картинкой.
Годовой бюджет Баварии Мюнхен 2024 составил 951,5 млн. евро.
Это ответ тем, кто спрашивает, почему нынешнее Динамо не на уровне легендарного предшественника.
На жаль, не всі це розуміють...
Надо выращивать Виртцев. Ну или продавать мелких, но по 5.
Так було із Ярмоленком 25 млн.євро непогана сума.
А зараз хай поб"є рекорд! Думаю він вартий бути рекордсменом клубу, якому віддано служив і служить до цих пір.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Віковий гравець, після невдалої кар'єри на Заході, визнається найкращим не лише у ДК, а й у всій УПЛ. Тут, як кажуть, палиця з двома кінцями.
учетная запись этого пользователя была удалена
Такі часи зараз...
учетная запись этого пользователя была удалена
....Відповідь тут одна: усіх їх вчасно продали, як тільки вони засвітилися як чудові бомбардири і як тільки на них з'явився попит!...
НІ
"Відповідь тут" в тому, що автор припустився грубої помилки і замість того, щоб замислитись і потратити пару хвилин на очевидну перевірку "матчастини" ДОДУМАВ те, що 100% лягає в його СВЯТУ ІДЕЮ, після чого викинув в "пєчать"
Без обід sedoj, ну але які 55, які 41, які 26 голів за історію в кращих бомбардирів 30-літньго турніру?
Ну шо за брєд?
Почитайте хоча б вікіпедію
...лучшие бомбардиры чемпионата чехии по футболу...
З переліку бомбардирів Лафата забив 160 голів за 11 сезонів
ГЛОБАЛЬНІ ВИСНОВКИ БУДЕМ РОБИТИ?
З приводу марення. Ця маячня взята з джерела, яке я вказав.
І про ідею. Вона не моя – такі сучасні реалії.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
Я про те, що клуби мають заробляти. І ДК у тому числі. А продаж гравців - це одне із джерел заробітку.
учетная запись этого пользователя была удалена
ви рахуєте (с)
Коли після війни ти будеш проходити мовний іспит на підтвердження українського громадянства, не користуйся словом "рахуєте" у даному контексті.
Бо не здасиш і поїдеш на болота у залісся.
Українською грамотно говорити у такому випадку "вважаєте"
учетная запись этого пользователя была удалена
Я так розумію, вас по об'явах на ОЛХ набирають? Серед тих, хто нікому виявився непотрібним, бо дуже негострі?
Хоча, я сперечатися не буду, так воно і є.
А куди поділися твої супутники? Цукерок переїли?
Чвалайте, хлопці, чвалайте.
учетная запись этого пользователя была удалена
Це твій свідомий вибір, його не можна не поважати.
учетная запись этого пользователя была удалена
Тож вітаю тебе зі зливом, кацапчику!
учетная запись этого пользователя была удалена
Може, ти щось не так розумієш, хлопчику.
То спитай у дяді.
учетная запись этого пользователя была удалена
Схоже, кацапське гівно- це ти.
Але я не твій шанувальник, не переймайся тим.
А "прийдуть до тебе три празники в гості".
Ти використовуєш слово "празник"?
"Ой, засіяла звізда на небі,
Прийшли ангели к Діві Марії,"
Ти й "звізда" у розмові кажеш?
А, ти ж кацап, звісно, кажеш.
учетная запись этого пользователя была удалена
А я тут на сиволапого гетьмана напосів!
Та майже свята людина той Петро Олексійович!
Працювати в оточенні таких даунів, як оцей кацапчик чи отой пи..бол!
Тут не тільки владу просрати можна, це й не дивно, тут аби кондитерська фабрика ім. Карла Маркса по п..ді не пішла!
До речі, ти вже зводив своїх поплічників наX?
Не розслабляйся, збирай манатки і повторюй своє щоденне паломництво знову.
Ніби ніщо не забув. І на чому може заробити ДК, щоб мати бюджет 35-40 млн. євро? У ЛЧ? Тож до неї ще потрапити треба! А для цього потрібне посилення складу мільйонів на 30 мінімум.
Але таким чином можна втратити і одноосібне володіння, принаймні абсолютне.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
И наш футбол полон примерами игроков, которые пересидели, потеряли мотивацию и в итоге никем не стали. Никакой пользы ни для клуба, ни для страны. Возьмите Матвиенко из кротов, если наши примеры недостаточны (Гармаш, Рыбалка, Сидорчук были по молодости очень перспективны).
А для того, чтобы воспитывать звезд уровня Блохина или Беланова, нужен соответствующий чемпионат.
Чи у ДК свій, особливий шлях.
На втором месте идет «Барселона» (38)
Международный центр спортивных исследований CIES Football Observatory опубликовал подсчёты, согласно которым в чемпионатах Англии, Испании, Италии, Германии и Франции выступали 166 игроков, занимавшихся в мадридской академии как минимум три года в промежуток с 15 по 21 год.
На втором месте по этому показателю идёт «Барселона» (156).
Що ж до, наприклад, Ваната, то зараз саме час запросити за нього максимально можливі гроші - на цей момент, він другий рік поспіль стає найкращим бомбардиром ЧУ.
Але всі ці міркування не мають жодного сенсу – якщо вірити Суркісу, "Динамо" це не бізнес-проект.
Возьмите бюджет топ-клубов, с которыми тогда соревновалось Динамо, и сравните - кто в состоянии сегодня обеспечить Киеву бюджет Баварии или Атлетико? За чей счет банкет?
И последнее. Футбол Польши, Чехии, Хорватии и даже промосковской Сербии живет на самоокупаемости. При этом привлекая полные стадионы зрителей и увлекающуюся молодежь. Об этом нам стоит думать прежде всего.
Было бы намного эффективнее как-то совместить все эти опции в одном лице… многие проблемы даже не возникали бы - от Гамбурга до очерченной Вами
Як одного разу сказало це "лицо", ви спочатку дайте хоча б одну гривню, а потім можете давати мені свої поради:-))