На мою думку, Вікіпедія не належить до офіційних документів. Якщо не помиляюся, поповнювати її можуть усі, кому заманеться. Тому некоректно наводити написане в ній як беззаперечні докази. Це по-перше
По-друге, нам навели з Вікіпедії визначення рикошету, зробивши висновок, що відскок (кулі, більярдної кулі, каменю) повинен відбуватися тільки від нерухомого предмета., хоча Вікіпедія про це нічого нам не каже.
Ну, добре - візьмемо для прикладу кулю або снаряд. Зроблено постріл по рухомому танку. Куля або снаряд потрапляє в башту танка, який рухається і відлітає в бік від нього. Це рикошет? Безумовно!
А якщо повернутися до футболу? М'яч потрапляє в спину (та хоч в будь-яку частину людського тіла: руку, ногу, голову, плече...) футболіста, що біжить, і змінює свій напрямок. Це рикошет? Безумовно!
Ну, ось, власне і все.
-
Седой (Григорий)
- Опытный писатель
24.08.2025 11:57
Я на сайті самий розумний (чого приховувати) і якщо термін "рикошет" прочитати навпаки, то буде "тешокир", турецькою Teşekkür - спасибі, дякую. Тобто гравець отримав м'яч за "спасибі", даром, на халяву. Вважаю це нечесним, але в рамках правил та закону. Всі рикошети (тешикори) треба повертати супернику (етична сторона), але у грі використовувати цю "халяву" на користь свого клюбу. Великого та могутньо-потужного "Динамо" (Київ). В такому разі всі засоби будуть годними. А суддів, які так не вважають, піддавати обструкції. Обструкція (лат. obstructio — перешкода). Але це тема іншої дискусії.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.08.2025 12:05
Офіційно попереджаю: гумор "не є темою цього посту" (майже цитита).
- 0
-
Игорь Михайлович
- Наставник
24.08.2025 13:47
sedoj седой
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.08.2025 13:50
Пусть тянет, если больше заняться нечем.
- 0
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
24.08.2025 11:45
у Всесвіті немає хоч чогось нерухомого .
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
24.08.2025 10:00
Є Правила гри 2025/26, є Правило11 положення поза грою де рикошет зустрічається один раз. Все останнє белетристика на кшалт Вікіпедії.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.08.2025 11:15
2. Порушення положення «поза грою»
- 0
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
24.08.2025 12:55
Правила читати всі вміють. От тільки тлумачать ці пункти як хто може.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.08.2025 13:08
Я зрозумів їх саме так. Було б непогано обговорити їх на сайті.
- 0
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
23.08.2025 22:52
Все прозаично - для того, чтобы был рикошет нужен изначальный удар или пас Вивчаренко.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 23:02
Попробую подытожить: на сайте лучше разбираются в правилах, чем Риццоли, особенно, когда речь идёт об аннулированных голах ДК:-))
- -3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
24.08.2025 00:16
Yuriy
- 0
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
24.08.2025 08:23
Игорь, давайте Вы еще раз посмотрите видео того момента, там Миронюк 3 (ТРИ) раза касается мяча. Теперь будет интересно еще раз услышать от Вас про Рикошет
- 1
-
Игорь Михайлович
- Наставник
24.08.2025 09:17
Yuriy
- 0
-
Игорь Михайлович
- Наставник
23.08.2025 22:39
sedoj седой
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 22:44
Совершенно верно, но пост мой, в общем-то, не про Википедию, а о том, что кое-кто притянув за уши цитату из неё, объявил всем нам, что рикошет возможен только от недвижимого предмета.
- 0
-
Игорь Михайлович
- Наставник
23.08.2025 23:01
sedoj седой
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 23:04
Я видел.
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
23.08.2025 20:26
Ріццолі: "Рішення арбітра та асистента арбітра про порушення положення поза грою було правильним".
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 20:33
Тоді відпаде вся ця маячня під назвою «Продажні судді вбивають «Динамо».
- 2
-
s2r Дед
- Эксперт
23.08.2025 20:40
Вибачте, що не по темі блогу: то може наших суддів в єврокубки для "Динамо" :-)
- 5
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 20:53
Треба зателефонувати Суркісу з цього приводу.
- 3
-
s2r Дед
- Эксперт
23.08.2025 20:56
Краще Чеферіну :-)
- 5
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 21:01
Дайте мені його номер телефону - я передам його Суркісу. Хоча у мене немає й номера Суркіса. Якась патова ситуація.
- 3
-
s2r Дед
- Эксперт
23.08.2025 21:21
Тоді "в Спортлото" ...
- 5
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 21:36
Вже намагався - там не беруть слухавку.
- 3
-
За Динамо з 1966 ДК(dden)
- Наставник
24.08.2025 12:34
Якщо не получиться своїх, то можна повернутись до старого, провіреного способу
- 0
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
24.08.2025 11:38
у арбітрів обов'язково виникнуть проблеми з логістикою та відновленням , смуток за сім'єю, знання мови
- 1
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
23.08.2025 22:22
Непогано б ще перечислити команди, якы ми так славно обыграли. Епыцентр вилетыв з Кубка выд любителыв. Рух-обезкровлена команда , пысля украънського *супероб*эднання, У Вереса теж не найкращы часи. Побачите як Житомир буде Динамо ганяти. Хоча ы у них не все зараз гдадко.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 22:33
Так в УПЛ майже всі команди низького рівня.
- 0
-
Shapych
- Эксперт
23.08.2025 23:35
І все одно вже було до фіга постів "суддя - раз, два, три"...
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 23:50
Прийшов час призначати суддями на матчі ДК читачів сайту Шурика.
- 1
-
Cubinos Partizanos
- Наставник
24.08.2025 08:31
Для чого, щоб рахунок в матчах ставав 12:0 і більше?)))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
24.08.2025 08:49
Щоб вбивати суперників ДК ще до стартового свистка.
- 1
-
oldbolel 66(oldbolel)
- Старожил
23.08.2025 20:11
Тепер пошукаємо в Вікіпедія термін "подвійний рикошет" Ще в правилах гри потрібно пошукать
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 20:24
Напевно, неодноразові несвідомі дії, викликані відсутністю контролю над м'ячем:-))
- 0
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
23.08.2025 20:05
Дарма Ви так на Вікіпедію. Давайте разом почитаємо.))
- 1
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
23.08.2025 20:18
"відскок"... а у нашому випадку відскок на праву ногу ... потім відскок ...у напрямку лівої ...гравець..намагається зіграти лівою але... незграбно! Дивимось разом грає лівою ...чи ні ?
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 20:21
"Из Википедии: "Рикошет (фр. ricochet) — отражённое движение какого-либо тела (чаще всего пули, снаряда или камня), ударившегося о поверхность либо преграду под небольшим углом к поверхности. Преградой/поверхностью может быть и поверхность воды."
- 2
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
23.08.2025 20:03
Ні... коллего ні ... бо м,ячик не прямо після рикошету полетів до Гереро... гравець... намагався незграбно діяти лівою... Дивимось м,ячик зпершу у праву влучив, далі він лівою намагався його кудись відправити .
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
23.08.2025 20:15
Мова йде не про Миронюка та Герреро.. Принаймні, в моєму пості.
- 0
Еще комментарииУвидит Зеленка, притянет Вас за плагиат.
Ми кудись летимо в якісь інші галактики . Навіть лежачий і конаючий(скиглячий) від болю Буяльський(Попов) , самий відносно себе , у масштабах Всесвіту всього лиш за секунду переміщається на десятки тисяч кілометрів .
А подивіться на ціни нерухомості!! Як вони рухаються то вниз то вгору, а ось ліфти в них нерідко стоять
Гравець, який знаходиться в офсайді
зокрема:
отримує вигоду граючи м’ячем або втручаючись в дії суперника, коли він (м’яч):
• ВіДСКОЧИВ або ЗРИКОШЕТИВ від стійки, поперечини воріт, офіційної особи
матчу або ВIД СУПЕРНИКА
Вважається, що гравець, який, перебуваючи в положенні «поза грою», ОТРИМУЄ М'ЯЧ ВІД СУПЕРНИКА,
ЯКИЙ НАВМИСНЕ* ЗІГРАВ У М'ЯЧ, включаючи навмисну гру
рукою, не отримує вигоду, за виключенням випадків, коли йдеться про
навмисний сейв, вчинений будь-ким з гравців суперника
* “Навмисна гра” (за виключенням, навмисної гри рукою) — це, коли гравець:
• робить передачу партнеру по команді (Миронюк не робив передачу на партнера);
• заволодіває м'ячем (Важко сказати, чи дійсно Миронюк заволодів м'ячем)
• вибиває м'яч (наприклад, завдавши удару по м'ячу ногою або головою)
Якщо ж передача, спроба заволодіти м'ячем або вибити його з боку гравця
були неточними або невдалими, то це не відміняє факту того, що цей
гравець “навмисно зіграв” у м'яч.
За необхідності, слід застосовувати наступні критерії, як покажчики того,
що гравець контролював м'яч а отже, як результат, можна вважати, що
гравець (Миронюк) “навмисно зіграв” у м'яч:
• М'яч рухався здалеку і гравець чітко бачив його (не думаю, що здалеку)
• М'яч рухався нешвидко (вирішуйте самі)
• Напрямок руху м'яча не був неочікуваним (як на мене, Миронюк випадково "зустрівся" з м'ячем)
• Гравець мав час скоординувати рухи власного тіла, тобто, це не було
випадком інстинктивного тягнення (дотягування) або вистрибуванням, або
рухом, завдяки якому було досягнуто обмеженого контакту/контролю
із м'ячем (не будо у Миронюка достатнього часу).
3. Немає порушення
Порушення положення “поза грою” немає, якщо гравець отримує м’яч
безпосередньо в результаті:
• удару від воріт
• вкидання м'яча
• кутового удару
4. Порушення та санкці
У випадку порушення положення «поза грою», арбітр призначає вільний
удар з того місця, де воно відбулося, включаючи власну половину поля
команди гравця.
Вивчаренко не бил и не пасовал - поэтому все мысли и слова о рикошете выглядят очень натянуто.
Риццоли стоит понимать такие простые истины.
Юрий, в соответствии с Правилами игры в футбол для определения офсайда в данном прецеденте Вивчаренко не нужно было ни бить, ни пасовать, а достаточно было просто коснуться мяча. И он его коснулся : мяч отскочил от его пятки и попал Миронюку в левую ногу, от которой срикошетил на Гереро. Этот момент хорошо просматривается вот в этом видеообзоре :
https://sport.ua/news/788304-epitsentr-dinamo-1-4-razgrom-v-ternopole-video-golov-i-obzor-matcha
Просмотрите, пожалуйста, повтор крупным планом в промежутке с 3:25 по 3:29, и Вы убедитесь, что мяч, срикошетивший на Герреро от левой ноги Миронюка, попал в эту левую ногу именно от ноги Вивчаренко.
Ну и что, что Миронюк три раза касается мяча ? Пусть бы коснулся любое количество раз. Это не имеет никакого значения. А значение имеет тот факт, что перед самым последним его касанием, после которого мяч срикошетил на Герреро, мяча коснулся Вивчаренко. Вы увидели, что в этот момент мяч отскочил от пятки Вивчаренко ?
Но в Википедии не сказано, что преграда, отражающая какое-либо тело, должна быть обязательно неподвижной. Это автор поста "Рикошет" сам придумал. И поэтому его умозаключение, что рикошетом является столкновение ДВИЖУЩЕГОСЯ и НЕПОДВИЖНОГО предметов - это плод его фантазии.
Я ему там это написал. И ответил на остальные его придумки.
(https://dynamo.kiev.ua/uk/news/691824-rishennia-arbitra-skasuvaty-hol-herrero-bulo-pravylnym-holovnyi-ekspert-z-arbitrazhu-uaf-video),
Особисто я з ним згоден.
І мабуть вже давно не потрібно шукати в чорну ніч в чорних окулярах чорну кішку в чорному мішку, коли її там немає.
А тим часом, у ДК в трьох стартових матчах три перемоги при співвідношенні м'ячів 10:2.
шубами. Зараз літо, дешевша закупка.
А що стосується «вбивства», то чому не вбили ДК в минулому сезоні? Адже протягом усього сезону на сайті тільки й було розмов про «вбивство».
"Рикоше́т (фр. ricochet) — відбиття руху якого-небудь тіла (найчастіше кулі або артилерійського снаряда), що вдарилося об перешкоду під невеликим кутом. Перешкодою може бути навіть поверхня води.
Вид дитячої гри: кидання плоских каменів по поверхні води.
Найпоширеніший шашковий удар, механізм якого нагадує більярдний."
Воду наврядчі можно назвати нерухомою поверхнею. До речі з французької ricochet перекладається просто як відскок.
Итак, рикошетом является столкновение ДВИЖУЩЕГОСЯ и НЕПОДВИЖНОГО предметов - это ключевой момент. Применительно к футбольным ситуациям для рикошета требуется активное движение ног (частей тела) одного игрока и неподвижное (неактивное) положение ног (частей тела) у другого игрока". (с.)
https://dynamo.kiev.ua/blog/691941-rikoshet
Згоден, Вікіпедія не винна. Так і мій пост є відповіддю не Вікіпедії.
Чи це новояз ? як на пара ші ... "подвійний рЕкошет"