Всі... Ну, може, не всі, але, думаю, багато хто помітив, що ДК вийшло на гру з КП у чисельній меншості. І продовжувало грати в меншості аж до середини другого тайму. Власне, це стало зрозуміло і легко прогнозувалося, як тільки на Шурику був "оголошений" стартовий склад ДК.
Напевно, тільки купка упоротих з числа т.
зв. ура-патріотів "ВК ДК" не усвідомлювала і зараз не усвідомлює, що кар'єра майбутнього спортдиректора ДК не склалася ні в Бундеслізі, ні в АПЛ не через травми, а через його нездатність витримувати високий темп і інтенсивність гри. Так було 5-8 років тому. Що ж тоді говорити про сьогоднішнього Андрія Миколайовича, якому в цьому жовтні виповниться 36?Тепер питання: а що, хіба Шовковський не розумів цього, обираючи стартовий склад на гру з командою, яка представляє АПЛ? Як колись казав один мій знайомий, товариш по армійській службі, не смішіть мої сиві плечі - розсудливий пересічний уболівальник розуміє, а головний тренер професійного клубу не розуміє?
У зв'язку з цим, друге питання: а хто визначає стартовий склад команди в нинішньому ДК? Як прийнято, головний тренер чи хтось інший? Щось у мене закрадається підозра, що останнє слово в цьому питанні належить не Шовковському. Вірніше, з деякого часу, вже не належить.
Ну, а те, що сталося із заміною травмованого Михавко, взагалі не піддається здоровому глузду! Ну, просто в голові не вкладається. .. Мало було історії з виходом на заміну Шапаренко?
Взагалі, якщо згадати ще й останні три гри ЧУ, в яких ДК якимось дивним чином "втрачало" перемоги в останні хвилини, виникає таке враження, що Шовковського просто "плавлять". Цікаво, з чиєї подачі? Можливо, тут "доклали руку" ті, хто останнім часом страждає від браку ігрової практики? Зрозуміло, що мова може йти не про молодих і зелених, а про досвідчених футболістів. І якщо ситуація в клубі є саме такою, якою вона виглядає на сьогодні, то можу припустити, що відставка Шовковського є питанням часу. Можливо, найближчого. Подейкують, що керівництво ДК раптом згадало, що на даний момент Йовічевич страждає від відсутності роботи...
П.С. У когось може скластися враження, що я намагаюся виправдати Шовковського. Це не зовсім так. Справа в тому, що якщо його змушують танцювати під чиюсь дудку, то поважаючий себе тренер повинен поставити перед керівництвом клубу питання руба: або я, або... "клубна закуліса". Власне, є багато питань, які Шовковський мав би поставити керівництву. Але Шовковський, судячи з усього, не готовий їх ставити. Можливо, тому, що йому, вже дорослій людині (п'ятдесят років вже), милостиво дозволили одягати клубну куртку з написом "SSH"?
До речі, хтось може собі уявити В.О. Маслова в клубній куртці з літерою "D" ("Дід") або В.В. Лобановського з літерою "R" ("Рудий") або "B" ("Балерина")? Я - ні.
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Начинающий писатель
04.10.2025 13:00
"Чому я, молодий, розумний, гарний,
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.10.2025 13:49
Плавить могут и без его согласия.
- 1
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Начинающий писатель
04.10.2025 15:21
Это понятно.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.10.2025 15:24
Если согласен, то зачем плавить - достаточно самому написать заявление.
- 1
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Начинающий писатель
04.10.2025 16:50
Дік, на работу устраиваться как-то нужно.
- 2
-
A weel(anatolij-vikul)
- Наставник
04.10.2025 08:25
это если бы Запорожец на гонке Ф1 проиграл, но его водитель утверждал, что он слил специально. Уровень Динамо ставит под сомнение, что они что-либо могут контролировать на поле в большинстве матчей УПЛ.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.10.2025 09:42
В 1975 году можно было получить жёлтую карточку за спущенные гетры или за футболку, не заправленную в трусы:-))
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
04.10.2025 10:45
А за спущенные трусы и футболку незаправленную в гетры? Красная?
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.10.2025 12:22
Красная и сразу в дурдом.
- 2
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 12:52
О, про дурдом - прямо сняли с языка :).
- 2
-
Виктор Т(salat)
- Опытный писатель
03.10.2025 20:58
Я уверен в том что касается Ярмоленко. Возможно что не только его, НО тогда вопрос почему он не хлопнет дверью. Т.е. вообще главные проблемы Динамо не в команде а в клубе. В этом я убежден давно
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 21:02
Так уже многие уверены, что рыба гниёт с головы.
- 2
-
TIV
- Наставник
03.10.2025 20:31
Плавят? - в команде просто отсутствует дисциплина, имеет место полный раздрай. Это цирк на дроте
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 21:00
Час от часу не легче.
- 3
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 00:44
Раздрай бо моральний стан не найкращий, що є результатом відсутності позитивних результатів (перепрошую за тавтологію) у більшості матчів сезону. Хлопці вже зрозуміли свій футбольний рівень і надолужувати втрачене у їх віці запізно - з ним вони ніколи не вилізуть у більш серйозний чемпіонат. А коли немає у професіональному житті мети (я не про гроші, а досягнення), то і настає такий пофігізм, коли відбуваєш свій час на полі, граєш без завзяття, без творчого підходу до справи. Це кінець професіонала, коли за мету у житті ставиться побільше на хапати грошей та мати круту тачку, цицькасту дівку та красиві тату щоб впевнити себе що все ж таки життя вдалося.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.10.2025 01:15
Пофігізм. Це відсутність належної мотивації. Лобановський говорив, що якщо у гравця зникла мотивація, то з таким гравцем потрібно розлучатися. Так, у футболістів є контракти і просто так їх прибрати з команди не можна. Але можна їх посадити на лавку або відправити в оренду. А з тими, у кого закінчується контракт, не продовжувати його, а продати гравця, якщо на нього знайдеться покупець.
- 2
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 01:26
Ну ось на це, я сподіваюсь, керівництво клубу і чекатимемо, якщо нічого у грі команди не зміниться - коли спливуть терміну контракти, або хтось в явить бажання таких гравців купити чи взяти у оренду (менш ймовірно з такою грою зараз), чекаючи на нове молоде покоління. Цей процес займе, нажаль, декілька років. І так, згоден з вами та вельмишановним ВВЛ, що гравець без мотивації повинен закінчувати карʼєру, або відшукати її. Хоча останній варіант проблематичний. Тим не меньш, є чудовий приклад Юргена Клоппа, який як гравець дуже рано зрозумів що друга Бундесліга це стеля, якої він може досягнути своєю майстерністю, в почав шукати себе у ролі коуча, тренуючи своїх партнерів по команді як грати у лінію та пресінгу
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.10.2025 09:28
Клопп зрозумів це рано, а хтось ніколи не зрозуміє, хто він і що з себе представляє як футболіст і як особистість. На жаль.
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
04.10.2025 10:49
Я так и знал, шо от цицькастих дівок всё зло. Нужны с маленькими сиськами.
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.10.2025 12:25
С маленькими сиськами? Так это же спортивная и художественная гимнастика!
- 2
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 12:42
Ну все верно: у таких мастеров футбола как Блохин, Бессонов, Хлус именно такие и были - им не надо было что-то себе доказывать и заниматься самообманом, что карьера удалась: это действительно так и было
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.10.2025 13:44
Можно добавить к этому списку и Олефиренко.
- 2
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 12:40
Ха-ха, ну нехай будуть не цицькасті, а губаті, або разом - те й те.
- 2
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Начинающий писатель
04.10.2025 13:06
"Було не любити" (БГ)
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
04.10.2025 13:22
Нарештi БГ заспiвав українською...)))
- 1
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Начинающий писатель
04.10.2025 13:32
Та не, то "Брати Гадюкини".
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
04.10.2025 13:36
Это где? "Афанасий Никитин буги"? Там он много чего пил. И даже слизывал слизь у ящериц со спин...
- 1
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Начинающий писатель
04.10.2025 15:22
Не, "Зимняя роза"
- 2
-
Shapych
- Эксперт
03.10.2025 21:11
Ще невідомо, що гірше...
- 2
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 00:23
Гірше звичайно відсутність належного рівня футбольної техніки у виконавців. Думаю, що вони самі про це вже знають. А отже моральний стан у команді зараз не найкращий. Тому і бігають вони без завзяття, знаючи наперед що то їм не знадобиться - програють все одне таким клубам як «Хрустальний Палац», у якого бюджет в 5 разів вищий, а загальна ціна гравців дорівнює більш ніж пів-мільярда. Звичайно, більш професійний тренер міг би налагодити гру краще та може знайшов би розвʼязок завдання як забити хоча б одного гола. Але такі кручі до нас зараз навряд чи поїдуть (війна), і вище голови з такими гравцями все одно не підскочиш. Приклад з останнім поверненням Лобановського у команду тут недоречний - у ті часи, мажорів у дитячі академії не брали, а отже була справжня конкуренція серед дітей. Ну і не було тих дурних гаджетів, що в дитини відбирає левову частку часу, замість того щоб вона пішла надвір та розважила себе грою у футбол. Ще ми не маємо достатню кількість таких академій, бо нема попиту на них. Наприклад, на 100 тисяч мешканців у себе в околі я можу нарахувати 4 серйозні академії футболу по 500 дітлахів різного віку, плюс аматорські дитячі команди що не грають у офіційних чемпіонатах, а також у кожній школі є команда з учнів середніх класів, що грають поміж собою з рефері у пол. Нажаль в Україні таких умов наразі нема, тому маємо те, що маємо :(
- 3
-
Игорь Михайлович
- Наставник
04.10.2025 02:42
TIV
- 1
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 03:24
абсолютно с вами согласен. психологическая среда в команде и отношения игроков друг к другу одно из главных, если не самое главное, составляющих успеха. сам бы не поверил, если бы на своей шкуре не испытывал сейчас.
- 3
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 03:26
например, в прошлом сезоне у парнишка был вингер - самый забивной в команде. сейчас появился один, который еще быстрее, юрче и напористей на эту позиции. ну, ок, поставил я своего лучшего бомбардира прошлого сезона на позицию центрального полузащитника: он и диспетчер, и плеймейкер - отлично со своей ролью справляется, куча голевых пасов отдает на нового центрфорварда, с которых тот забивает поу два-три гола за матч. но, наш новый плеймейкер расстраивается когда не забивает в матче - раньше он клал как минимум два за матч, сейчас за первые четыре игры забил только один. я ему говорю - да не расстраивайся ты, ты ж на всю команду работаешь, являешься связующим звеном на своей позиции - защита, атака, вингеры. а он - я стал плохо играть, потому что я не забиваю. ну что тут поделаешь?! - а на позиции центрального полузащитника он лучший в команде: и пас в перед острый отдает, и защите помогает, и сам может легко обмотать одного второго и тем самым дать преимущество в атаке.
- 3
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 03:37
а этот новый центрфорвард наш - стабильно отгружает сопернику по 2-3 мяча за матч. он у меня заменил нашего страйкера с прошлого сезона - тот играл немного по другому, в стиле итальянской серии а: получил пас прямо перед штрафной, разобрался с одним другим опекуном на пятачке и вышел на вратаря или ударил сразу и забил. но к нему мяч надо было сначала доставить, причем удобно. этот же новый центрфорвард берет мяч на ходу, обычно получая пас вразрез от нашего центрального полузащитника (бывшего вингера), убегает от опекуна и гахает по воротам с любого положения и расстояния, с любой ноги. один на один обмотать он конечно слабоват, но дает отличную возможность проводить быстрые и резкие атаки, без долгого розыгрыша мяча. но, блин, поймал звездочку - стал зазнаваться среди своих одноклубников (ну понятно, почти пол-голов команды на его счету). мало того, на последней игре подходит судья ко мне и предупреждает - если твой центрфорвард будет там и дальше чего-то плохое и обидное своим соперникам говорить, я его прогоню с поля красной карточкой.
- 3
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 03:44
тот хлопец, которого он вытеснил с позиции страйкера-центрфорварда, вроде бы не ропщет, нормально ситуацию восьрпинимает, с пониманием. но появился другой талантливый парнишка на эту позицию, и тот воду каламутит - считает что ему надо давать больше времени в игре. обвиняет нашего центрального полузащитника, у которого отличное взаимопонимание с новым главным центрфорвардом, что тот придерживает мяч у себя и не дает ему столько же пасов или не так аккуратно, как основному. новые вингеры тоже обижаются на нашего центрального полузащитника (диспетчера - плеймейкера по совместительству), что тот всегда предпочитает давать мяч вперед в центр, а не на фланг на ход им - не совсем справедливое обвинения. тот наш плаимейкер -диспетчер обижается, говорит - если так, я вас не устраиваю, то я пошел в соседнюю академию "ливера" или псв.
- 3
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 03:52
есть еще один парнишка - лучше всех видит поле в команде, когда идет с мячем голова поднята: ему надо в академию "барсы" идти, да нету поблизости. наш иньеста, из "стариков". такой же мягкий и приятный в общении хлопец, как и андрес, теперь из-за этих склок в команде просто не хочет появляться на тренировках, хочет вообще футбол забросит из-за этого. плюс немного агресивно против него играют на тренировках, жестко идут в стык.
- 3
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 04:12
и вот чего думаю: раз такие разборки в команде, раз одного игрока похвала окрыляет, а другой наоборот звездится, раз одного игрока "пинок под зад" отрезвляет, а другого наоборот еще дальше вводит в депрессию и развивает неуверенность в себе, то пора идти учиться на психолога и получать ученую степень в этой области. а как тяжело, например, тому же сане шовковскому, я про это вообще молчу - у него ж не дети, а взрослые профессионалы, и там эго у каждого похлеще будет, большое, взрослое, и деньги немалые крутятся между игроками. извините если долго и много. каждый о своем - у кого что болит.
- 3
-
Shapych
- Эксперт
04.10.2025 08:59
Прочитав я Вашу Санта Барбару і отримав ще одне підтвердження своєї версії - повернення Ярмоли зіпсувало мікроклімат в команді.
- 4
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 13:06
Как и написАл тут Игорь Михайлович, который учился тренерскому искусству у самого Зонина (чемпионство луганской зари в начале 70-х) и у которого тренерский опыт в несколько десятков лет - тут надо смотреть на тренировки команды, быть в контакте со своими футболистами, чтобы понять что происходит: разные могут быть нюансы.
- 2
-
Игорь Михайлович
- Наставник
04.10.2025 17:01
TIV
- 2
-
TIV
- Наставник
05.10.2025 21:30
Вот вам случай сегодняшний - меня главный судья удалил в матче, первый раз:
- 1
-
Shapych
- Эксперт
05.10.2025 21:35
У Вашому турнірі є ВАР?
- 0
-
TIV
- Наставник
05.10.2025 21:41
Є, вряди годи, іноді. Сьогодні був
- 1
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Начинающий писатель
04.10.2025 13:11
Я воевал за Андрея Николаевича на Терриконе, ещё когда он был "карандашом" и "нефутболистом". Но я бал против его возвращения в команду в качестве футболиста.
- 1
-
Kelyn
- Опытный писатель
04.10.2025 11:12
Дорослі профі на те й дорослі профі.
- 3
-
TIV
- Наставник
04.10.2025 13:09
Дорослі профі - велике его. Подивіться які коники викидує пан вінісіус жуніор у мадридському реалі: профрівень у футболі вище якого не існує
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
04.10.2025 13:53
Там и Вальверде недалеко ушёл.
- 1
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
03.10.2025 18:48
Прочитал пост. Одобрил.
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 18:57
Но наш уровень всё же повыше будет, чем у многих соперников по ЧУ. В том числе и тех, с которыми мы потеряли очки в последних трёх турах.
- 1
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
03.10.2025 19:33
К сожалению, понятие "уровень" величина скорее условная, и в отличии от "пиписьки", -"меряться уровнями" не представляет собой наглядного восприятия.-)))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 19:42
Для этого, вдруг что, есть турнирная таблица:-))
- 2
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
03.10.2025 19:53
+.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 20:00
Да, разница понемногу начинает размываться.
- 3
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
03.10.2025 20:02
+.
- 2
-
Гудвин
- Эксперт
03.10.2025 17:22
Цікавий матеріал,нажаль не можу лайкнути,одні мінуси.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 17:27
Я за Вас лайкону:-))
- 1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.10.2025 16:46
редкий случай, когда я не поддержал автора темы лайком. Не надо искать тайную ложу там, где есть явная лажа.
- 5
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 17:04
Тут ещё нужно подумать, всех ли.
- 1
-
Volodymyr Ubolivalnyk(fan11)
- Начинающий писатель
03.10.2025 15:56
Дякую за цей пост! Нарешті відкрито опубліковано думку щодо, однієї з декількох, реальних причин відверто невдалих результатів ДК. На жаль, таких причин значно більше. Однак, це не означає, що покращення ситуації не може бути розпочато з вирішення цієї проблеми:)
- 1
-
Nika Ивонов
- Эксперт
03.10.2025 14:46
Є така прописна істина, точніше - дві: 1) я сам собі не ворог; 2) якщо в тебе щось не виходить, то шукай причини в собі. Яка з цих двох підходить ДК? Думаю, друга. В ДК не виходить грати у футбол через самих футболістів. Ми всі бачемо та й знаємо на що спроможні наші футболісти...Звичайно, як завжди, існують зовнішні чинники, але вони не відіграють головну роль. Все зводиться до гри самих футболістів, якщо вони не здатні грати у високому темпі всі 95 хв., то тут ніхто не допоможе. Це повній мірі відноситься і до їхнього технічного оснащення, бачення поля, розуміння гри і т. д.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 15:10
У мене немає питань щодо рівня майстерності футболістів ДК - тут все зрозуміло. Питання в іншому: навіщо самим собі ускладнювати виконання поставлених перед ними завдань? У тому числі, при визначенні складу на ту чи іншу гру.
- 2
-
Nika Ивонов
- Эксперт
03.10.2025 15:24
Якщо я не помиляюсь, то визначення складу команди на гру є прерогативою головного тренера. А як воно відбувається на ділі, то це знає лише обмежена кількість людей, що мають (чи не мають) відношення до клубу. Коли в клубі (чи в любому колективі) щось робиться, то це на благо команди. Є, звичайно, випадки некомпетентності або злих намірів.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 15:33
Все вірно, але це в ідеалі. А ось цікаво, чи дійсно Дьячук і Сирота слабкіші за Біловара, що їх позбулися, а в результаті, Біловар став основним захисником? І чиє це було рішення, ГТ чи керівництва клубу?
- 1
-
Nika Ивонов
- Эксперт
03.10.2025 16:48
Що тут скажеш... Часи Цюрупи пройшли. Зараз існує сімейний бізнес...
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 17:06
І в цьому бізнесі немає місця для ГТ.
- 2
-
Nika Ивонов
- Эксперт
03.10.2025 17:11
Така доля наймитів.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 17:25
І про це тренера відразу попереджають.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
03.10.2025 14:45
Коли в керівництві хаос незрозуміло хто і за що відповідає рано чи пізно це скажеться на результатах. Діло не в тому що програли, програють як бачимо і Барселона і Реал, а як грали. На деяких сайтах по ударах в ствір стоїть 0.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 15:04
Я взагалі не розумію, про які завдання може йти мова. Зазвичай, тренер, для виконання поставленого перед ним завдання, просить у керівництва посилити кілька позицій. А коли тренеру відповідають, що посилення не буде, то... Знаєте, як говорили за часів Радянського Союзу? "Ви робите вигляд, що платите нам хорошу зарплату, а ми робимо вигляд, що добре працюємо". Тут, звичайно, більше йдеться про зарплату, але аналогія напрошується сама собою.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
03.10.2025 15:28
Так про що я і пишу. Що можна спитати з Шовковського коли нема підсилення. Якщо румуна можна рахувати підсиленням. Незрозуміло хто в клубі відповідає за трансфери. Скоріше всього самий головний менеджер. А ГТ ставить уже перед фактом.Уже до того докерувалися що проблеми з воротарями. Якщо вже продали Ваната то треба було думати хто буде грати на його місці.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 15:36
Ну, так подбали ж - купили молдавського румуна!
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
03.10.2025 15:46
Я поки в нього нічого не бачу. Другий Соль. Не будуть знати куди його потім подіти як не заграє Карабах грає в ЛЧ має дві перемоги. Трансферна вартість команди 29 млн.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 15:52
Добре, що ми в цьому сезоні на "Карабах" не нарвемося.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
03.10.2025 16:02
Я до того як можна грати з такою трансферною вартістю. В нас з таким відношенням до своїх професійних обов'язків на всіх рівнях люба команда буде проблемою.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 16:10
Так, а якщо оцінювати реально, то перша команда ДК не набагато дорожча.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
03.10.2025 16:18
Дорожче в два рази. По 11 млн як в Динамо там гравців нема. Самий вартісний 2,5 млн.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 16:21
Я ж написав про реальну ціну. Принаймні, на сьогодні.
- 0
-
Shapych
- Эксперт
03.10.2025 16:19
Я згадую, як після проходу Мальти тут заявляли, що для нас Карабах, Буде Глімт, Селтік - прохідні команди...
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 16:22
Все тече, все змінюється...
- -1
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.10.2025 13:57
І ще, В чому категорчно не підтримую автора - так це в його прикалуванні з літер "SSН" на куртці ГТ. Ну, мода така! ІМНО, половина клубів світу таким (відповідним) чином виділяє тренерів від іншого персоналу на лавці!
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 14:11
Цікаво було б подивитися на куртку бразильця Рональдо, якби він став тренером. Напевно, на його куртці красувалася б літера "Т" (Toothy - Зубастик).
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.10.2025 14:34
Ні, так не буде з Зубастиком, щось по іншому придумають. А сполучення англійських "SН" означає "Ш" в кирилиці - ну, ви ж це прекрасно знаєте! І, напевне знаєте, що означає англійською слово "Оsh". Давайте вибачимо цю несуттєву деталь в числі інших більш глобальніших проблем в клубі, як то неблагозвучність ініціалів його персоналу...
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 14:53
Тренер повинен вміти тримати дистанцію між собою і своїми підопічними. Такий напис на його куртці не сприяє витримці цієї дистанції.
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.10.2025 15:21
невеличкий мінус (щодо дистанції), згоден. Хоча: дуже і дуже назначний.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 15:25
Ящірка жертвує хвостом, щоб зберегти своє життя:-))
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.10.2025 15:29
прикладів - безліч.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 15:39
Ага! "Гаманець або життя?":-))
- 0
-
011010010001
- Наставник
03.10.2025 18:08
SSH це саме про дистанцію. Бо це мережевий протокол віддаленого керування.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 18:13
Телепатия.
- 0
-
011010010001
- Наставник
03.10.2025 21:47
гугл підказує,що OSH це Occupational Safety and Health. Охорона праці, по нашому. Ну так, дивний був би напис.
- 1
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
03.10.2025 14:33
Гм. А де там прикалування? Наш тренер Саша Шовковський чи Олександр? На куртці першою літера ''О'' має бути, про це говорить автор, а не про моду виділення тренерів від іншого персоналу.. Ще дивує, що нашому тренеру якось невідомо, що мужчина має знімати в приміщенні головний убір за правилами хорошого тону. Хоча може щось і змінилось, судячи по фото з останньої пресухи.
- 1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.10.2025 13:46
поважаючий себе тренер повинен поставити перед керівництвом клубу питання ребром: або я, або... "клубна закуліса".
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 13:56
Я уже когда-то высказывал мысль, что "сердца" удобны тем, что не задают неудобных вопросов.
- 1
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.10.2025 13:44
Автор згадав тільки одного головного мажора в команді... але чомусь забув нагадати його заступників - Шапу і бражка.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 13:58
Ні, я написав, що воду можуть каламутити старожили команди.
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.10.2025 14:37
Так я про те, що не згадали персонально...
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 14:55
Так, на мою думку, і так зрозуміло, про кого може йтися.
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.10.2025 15:22
тоді, виходить, з Вашого дозволу, :) я уточнив :)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 15:27
Можете уточнювати і без мого дозволу:-)) Назвемо це доповненням:-))
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
03.10.2025 15:29
дякую
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
03.10.2025 15:40
Нема за що.
- 0
-
Epitaph , King Crimson (Перевертун)
- Эксперт
03.10.2025 13:16
намагаються знайти винних у першому голі в особі Шовковського.. а те що Ярмоленко відвернувся від м'яча і не перервав передачу все пройшло тишком-мишком ... Ікона
- 3
-
Володимир _W
- Наставник
03.10.2025 14:00
Так мало того, перед цим він 3 секунди гіпнотизував здалеку гравця, поки той підробляв м'яча і наближався до воріт.
- 2
-
Бум-бум (Вадим)
- Наставник
03.10.2025 13:03
Почитал тут о рекордах... Не думаю, что дело в них.
- 2
-
Володимир _W
- Наставник
03.10.2025 13:12
Так покажіть його гру йому в запису. Хай оцінить.
- -1
-
Бум-бум (Вадим)
- Наставник
03.10.2025 13:25
Так они вроде бы после каждой игры всё это смотрят и делаю какие-то выводы.
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
03.10.2025 13:52
То, мабуть, салаги дивляться, а дембелям воно до лампочки.
- 1
-
Бум-бум (Вадим)
- Наставник
03.10.2025 13:57
Скорее всего так и есть...
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
03.10.2025 14:28
Він же вчора передавав досвід гри в АПЛ
- 3
Еще комментарииЗамiсть того, щоб їздить у круїзи,
Дивлюсь на їхнi бл...кiє капрiзи..." (с)
Вполне возможно, что так подумал СаШо, и, перемурчав с авторитетами, дал команду его плавить, подумав, на...я мне это нужно и е...сь оно все конём. И зеброй. И осликом!
Весь прикол в том, чтобы плавить с его СОГЛАСИЯ!
Кроме того, ништячков можно срубить.
Но всё єто досужие догадки...
Шовковского не плохо было бы сплавить, все-таки резко ощущается отсутствие банального опыта. Но Суркиса все устраивает, на Йови я бы не сильно рассчитывал.
Про Ярмолу промолчу
А знаете, если бы в 1975 была такая традиция, то не исключаю, что Лобановский надел бы футболку с R. Но в 1986 уже нет конечно)
Ну и реверсная шутка пана Олега заставила посмеяться, напряжение снять. Благодарю
Но на самом деле, как я и написАл, что такие девахи в данном случае это как следствие, а не причина: один из атрибутов самообмана, наряду с тачками, татушками (не путать с титушками) и амулетиками всякими, что карьера и жизнь удалась, несмотря на отсутствие мастерства
Кто знает, тот в курсе)))
А у БГ есть потуги спеть на украинском- "Мы випили ГОРИЛКИ" например.
Прочитал Ваши комментарии и полностью Вас поддерживаю.
Но о полной картине происходящего в команде можно бы было судить, если бы удалось увидеть хотя бы одну рядовую тренировку и оценить её и в плане её содержания, и в плане руководства процессом тренера, и в плане самоотдачи игроков.
прошлый сезон - команда была послабее, но настрой был позитивный: "тишь да гладь, да божья благодать". в этом сезоне пол-команды новичков, в чемпионате она на ходу как говорится (тем более поднялись сразу на три уровня после прошлого сезона): четко идем по алгоритму победа дома, ничья в гостях, нуль поражений (пока).
но вот сама атмосфера в команде оставляет желать лучшего, и если ее сейчас быстро не исправить, думаю к середине сезона мы "повалимся". понятное дело, что конкуренция в команде увеличилась - ребята все амбициозные, без исключения. в этом видимо и кроется корень проблемы: "старики" против "новичков".
его мама жалуется теперь мне, ходить на все тренировки наблюдать собственной персоной как они проходят. другие родители "стариков", поскольу конкуренция в команде увеличилась, жалуются мне на то, что их дети получают меньше игрового времени в официальных играх. хорошо что хоть защитники хлопцы правильные: без всяких вопросов четко выполняют свою черновую тяжелую работу.
в общем, такая вот "санта барбара" наполовину с мексиканской мыльной оперой сейчас происходит в команде. и вот, вместо того чтобы спать, сижу и думаю как это все разрулить красиво. хорошо что официальные матчи в воскресенье, а не сегодня.
А зритель со стороны может кое что понять про микроклимат в команде посмотрев, например, как празднуется забитый ими гол - если все бегут обниматься, то все вроде бы нормально. Если так, маленькая группа в куче мале, а остальные максимум могут похлопать по плечу, то что-то тут не так. Ну это только один из индикаторов -есть другие и этому надо учиться
Вы написали : "А зритель со стороны может кое-что понять про микроклимат в команде, посмотрев, например, как празднуется забитый ими гол - если все бегут обниматься, то все вроде бы нормально. Если так, маленькая группа в куче мале, а остальные максимум могут похлопать по плечу, то что-то тут не так". ____________________________________________
А у меня в 1979 году был такой случай : с минимальным счётом мы вели за минуту до окончания ключевой игры за выход в финальную часть юношеского первенства Украины. Мой нападающий пробил выше ворот, и мяч улетел далеко за ворота. Вратарь соперника дёрнулся было бежать за мячом, но мой второй вратарь от нашей скамейки запасных мгновенно бросил ему другой мяч. Соперники тут же подгрузили мяч на нашу половину и после яростной атаки на последних секундах засадили нам гол.
Я спросил у Васи : "Зачем ты это сделал ?"
- Так вы же сами сказали, чтоб я быстро бросил ему мяч, - ответил он.
- Так это же было в первом тайме ! - взорвался я.
- Ну я подумал, что и сейчас надо быстро ему бросить.
И вот я не знаю, что это было с его стороны. Проявление ли крайнего инфантилизма, или проявление его тайного недовольства тем, что не он стоит в основе.
игрок атаковал нашего вратаря, нога на уровне груди, у того мяч уже был в руках, второй ногой в полете этого карате приема дал тому бутсой шипами поверх колена, до крови.
Мяч вратарь выронил, тот пересек линию ворот, судья показал в центр поля. Мой вратарь на земле по полю катается за колено держится.
Аппелирую к судье, показываю на вратаря, на ВАР: опасная игра высоко поднятой ногой, нападение на вратаря очевидно. Судья ноль реакции, показывает на центр.
Тут еще тренер той команды что-то мне начинает высказывать. Послал короче обоих.
Теперь на следующую игру среди зрителей родителей буду сидеть, может еше штраф влепят.
Играли сегодня без нашего «звездного» центфорварда, но центральный полузащитник, тот который в прошлом году вингером был и самым забивным, выручил команду - таки взяли снова одно очко в гостях, 2:2.
У вас было что-то подобное за длинную тренерскую карьеру? Раньше тренерам карточки судьи не показывали и не удаляли с поля.
Формула будь якого командного спорту проста: допомогай вигравати команді в будь якому стані і отримаєш плюшки у вигляді високої індивідуальної оцінки.
Тому образи на Ярмолу, образи Бражка що не відпустили це банальне аматорство.
Фігач еа результат - прийде особиста слава, контракт покраще і дівки.
Будеш ображатися та варити воду в команді - будеш лузером.
Прочитал все комментарии. На сколько хватило плюсиков -- приплюсовал.
Поставил два минуса "фанату" "рекордсмена".
Отчитался о проделанной работе.
По "злободневным" вопросам.
-- Если допустить, подчёркиваю - допустить, что по составу для ГТ идут "рекомендации", то становится понятна и "провальная" (случился гол) задержка с заменой. Ждали звонка с Киева. (Шутка юмора).
-- По Биловару. Я не знаю где находится ЖЕНА футболиста (дочь ИМСа), но в Киеве ей находиться небезопасно, а за границей - одиноко, поэтому этот парень ВСЕГДА будет в основе в надежде хоть на аренду,( а лучше продать), но чтобы "молодая семья" была вместе и в безопасном месте.
-- По Ярмоленко у нас была переписка, когда он вернулся. К сожалению от былого футболиста мало что осталось полезного для командных действий. Возраст и "дыхалка" дают о себе знать.
-- По Шовковскому. Чтобы понять "плавят" САШО или нет, надо быть внутри коллектива. Скорее соглашусь с "Олег Олег" в том, что "Не могут они лучше. Это наш уровень."
Вот - вот. Таблица меня как раз последнее время и подводит.
Смотрю, вроде бы Динамо повыше будет соперника в таблице, а по итогу, опять ничья.
Получается "уровни" уравниваются.-))
Незачем искать, кто сливает Сашо, если всех участников процесса это устраивает. Все при должностях и зарплатах.
Пофігізм керівництва передається як ТШ так і гравцям. Як тренуються так і грають. Візуально гравці КП переміщалися по полю разів в два швидкісніше. Поки гравець Динамо після передачі думає що йому далі робити перед ним.уже два гравці супротивника. Гра в відборі це щось. Так нічого ж не змінюється з минулого сезону. Чемпіонами стали тільки тому що другі команди в УПЛ грали ще гірше а не завдяки поставленій грі. Гра в єврокубках показала наш рівень в зрівнянні з другими європейськими командами.
печалька.
Але в нашому житті завжди, чи не на кожному кроці трапляються ситуації, коли доводиться обирати менше зло... І у футболі також: наприклад, краще винести м'яч на кутовий, щоб запобігти пожару у власній штрафній.
___
Прочитал - "поставить вопрос Ребровым". Вспомнил, чем закончилась для Реброва борьба с зоной комфорта
Что же касается Реброва, то я тоже писал на эту тему. Поначалу он решился напрягать Суркиса проблемой "зоны комфорта" и "бросил под танк" Рианчо, который не считал Суркиса отцом родным. Он, по наивности, "нагрузил" Суркиса необходимостью расстаться с комфортниками и был тут же уволен. Ну, а дальше и Ребров понял, что его ожидает та же участь, если он начнёт заикаться о чистке состава и требовать деньги на новых футболистов.
До речі, чомусь вчора не грав ще один - Буяльський. І не тільки він.
З мажорами в нинішньому складі Динамо - явний перебор. І їх число природнім чином збільшується.
--------------------
Писав це раніше, сьогодні. Але від м'яча він ховається завжди
Человек просто переоценил свои возможности. Он до сих пор считает, что ему ещё 25...
В общем, пора уже Андрюхе завязывать с футболом и приходить на административную деятельность.
А получится ли у него на новом поприще - это уже вопрос третий
Видимо, выводы какие-то неправильные делают.
Как там кот Матроскин говорил: "Неправильно ты, дядя Фёдор бутерброд ешь. Ты её колбасой вверх держишь, а надо колбасой вниз.Так вкуснее
получится"
Ключевое - так вкуснее получится!