Ну, ось і підключилися "незалежні журналісти". І Вацко, і Циганик швидко повідомили, що Ярмоленко поінформував Ігора Михайловича про свою проблему і покинув розташування команди саме з його відома. Щоправда, як я розумію, Шовковському про це не сказали ні сам Ярмоленко, ні президент клубу.
Ну, що сказати.
.. Офігенно! Взагалі-то, в армії це вважається стрибком через голову - спочатку потрібно звертатися з проханням або проблемою до свого безпосереднього командира (начальника). Футбольний клуб, звичайно, не армія, але звернення до президента клубу, минаючи "голову" головного тренера, схоже на надзвичайну ситуацію.Коротше кажучи, ця історія підтверджує припущення, що в команді відбуваються нехороші речі. І якщо ІМС не повідомив Шовковському про те, що він дозволив Ярмоленку покинути розташування команди, то це може свідчити тільки про одне: ІМС у конфлікті, що розгорається між ГТ і футболістом, став на бік гравця. Власне, так іноді може відбуватися, коли головний тренер конфліктує з усією командою або, принаймні, з групою провідних гравців. У таких випадках, як правило, звільняють тренера - ну, півкоманди ж не розженеш, тим більше, у футболістів є діючі контракти.
Правда, в ситуації, що склалася, є один нюанс - звільнивши головного тренера, президент, таким чином, підтримає 36-річного футболіста, який, швидше за все, проводить свій останній сезон у клубі в якості гравця. Я, наприклад, не можу собі уявити, що якби в 1987 році стався конфлікт між Лобановським і 35-річним Блохіним, то керівництво стало б на бік вже немолодого Блохіна. Ні, я розумію, що Шовковський це не Лобановський, але погодьтеся, що і Ярмоленко це далеко не Блохін.
Як би там не було, тепер ІМСу необхідно з'ясувати, хто і скільки футболістів підтримує тренера, а хто виступає на боці потенційного спортивного директора. А ви як думаєте, на чиєму боці футболісти? Адже тренери приходять і полишають команду, а в кріслі спортдира можна сидіти до глибокої старості.
Загалом, виходячи з того, як розвивається ситуація, можна зробити цілком певний висновок: авторитет головного тренера значно підірваний. І зрозуміло, ким підірваний. Причому, свідомо. Що залишається робити Шовковському? Утертися і зробити вигляд, що нічого не сталося, або написати заяву про свою відставку? Ну, подивимося, чим все закінчиться. Я думаю, що зараз на повну будуть підключені "незалежні журналісти" і в підсумку, питання буде вирішено на користь... ІМСа. До речі, "незалежні" завжди тримають ніс за вітром: знають і розуміють, що в подальшому їм потрібно буде добувати інформацію і брати інтерв'ю про клубні справи, і тому потрібно стати на бік господаря, а не тих, хто в будь-який момент може втратити свою посаду.
Бачив. Читав. І очманів. І від самого тексту, але найбільше, від більшості коментарів. Не думав, що на сайті стільки мислячих (і водночас, сміливих) уболівальників ДК. Справжніх уболівальників, які по-справжньому переживають за свою улюблену команду. Респект їм!
-
Бум-бум (Вадим)
- Наставник
08.10.2025 12:53
Понравился комментарий Александра Д в одной нашумевший статье.
- -1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
08.10.2025 12:11
Про те що Ярмоленко домовився з Суркісом ми знаємо лише зі слів Циганика.
- 3
-
Роллан Вентура(FanDin)
- Эксперт
08.10.2025 12:48
Да, но были ещё слова Шовковского о "странной сситуации."
- 0
-
Бум-бум (Вадим)
- Наставник
08.10.2025 13:02
У нас, к сожалению, пресс-служба просто ужасная. Вот потому и возникают все эти "странные ситуации"
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 13:42
Аналогічну версію висловив і Вацко - типу, розмова у Ярмоленка з Суркісом була.
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
08.10.2025 17:27
Після Циганика...
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 18:10
Я не здогадався подивитися, коли саме з'явилися на YouTube їхні відео.
- 0
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
08.10.2025 22:02
Скіфе, а Ви припускаєте, що Ярмоленко без відома Суркіса покинув команду? Притому, що ми точно знаємо, що Шовковського він проігнорив. Ні, особисто я не вірю. Це було б занадто нахабно і нерозумно.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
08.10.2025 08:21
Не зрозуміло чому на прес-конференції задали питання про Ярмоленка. Як ГТ вирішує так і буде. Він бачить хто в якій формі перебуває і вирішує кого включати в заявку а кого ні. Хоч більш нагані питання яких набралося багато сором'язливі наші журналісти не задали.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 13:25
Народ хоче все знати.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
08.10.2025 13:33
Іноді є те що народу не обовязково треба знати. У ГТ можуть бути свої таємниці.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 14:07
Ярмоленко не звичайний пасажир, тому народ хоче знати, чому він не грає або навіть у заявці відсутній.
- 0
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
08.10.2025 14:57
Тренер міг відповісти що Ярмоленко не готовий грати з КП. Це було б більш схоже на правду. Любий гравець який би заслужений він би не був він повинен своєю грою доводити своє право грати в основі.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 15:09
Шовковський міг відповісти як завгодно, але відповів так, як відповів. Чому саме так? Тому що вже всім має стати зрозуміло, що конфлікт між ним і Ярмоленком має місце.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
08.10.2025 15:39
Хто тільки виграє від цього конфлікту?. Ні клуб ні команда ніякого зиску з цього конфлікту не матиме. Скоріше навпаки Даже в топ- клубах бувають конфлікти так там майже завжди правий ГТ.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 15:58
А я й не писав, що конфлікт це добре.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
08.10.2025 16:20
Тому що вже всім має стати зрозуміло, що конфлікт між ним і Ярмоленком має місце.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 16:25
Шовковського може зробити крайнім тільки одна людина - господар. Ось і подивимося, що і як вирішить ІМС.
- 0
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
08.10.2025 17:33
В конфлікті дві сторони. Серед багаточисельних вице-зами-вави повинні бути і ті хто повинен владнувати такі конфлікти. Президент не повинен за всіх працювати.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 18:16
Конфліктують же не кухарка з садівником, а головний тренер і авторитетний гравець, майбутній спортивний директор. Як на мене, в такій ситуації, прийняти рішення повинен саме президент.
- 0
-
Виктор Т(salat)
- Опытный писатель
07.10.2025 23:09
/// Взагалі-то, в армії це вважається стрибком через голову/// Це де завгодно вважається стрибком через голову - васал мого васала - не твій васал
- 2
-
Виктор Т(salat)
- Опытный писатель
07.10.2025 23:05
/// Взагалі-то, в армії це вважається стрибком через голову/// Це де завгодно вважається стрибком через голову - васал мого васала - не твій васал
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 23:08
Тим паче.
- 0
-
Виктор Т(salat)
- Опытный писатель
07.10.2025 23:15
отож бо я став керівником у відносно молодому віці але я знав і завжди вмагав від директорів - рапорт має рухатися по команді иі команда має рухатися по команді. Я твій підлеглий от мною і командуй.
- 1
-
NK14 ..............(evanikon)
- Наставник
07.10.2025 21:57
А если Ярмоленко сказал Шовковскому, но тот отказал ???
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 22:03
Шовковский вроде на деспота не похож. Вот ВВЛ не отпустил Буряка в Одессу на похороны сестры. Сказал: "Ты ей уже ничем не поможешь. Иди переодевайся и тренируйся!" Психолог...
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.10.2025 22:20
1. А если Ярмола сказал САшо, а тот отказал?
- 1
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
07.10.2025 20:07
Добрий вечір ! " Седой", А Ви на основну сторінку давно заходили?!
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 20:14
Добрий вечір!
- 5
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
07.10.2025 20:19
"Очманів" це м'яко сказано ! Бо ""Заказне отбеливание"" недалеко від ""заказного мочилова"" :)) До речі там мій коментар найбільш заплюсовсний, радує що багато поділяють цю думку ! Але з хвилини на хвилину чекаю бан)
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 20:25
Від бана ще ніхто не помирав - можете мені повірити:-))
- 5
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.10.2025 21:48
До речі, також плюсанув
- 1
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
08.10.2025 22:12
Сєдой, та стаття затьмарила Ваш блог, тож тільки сьогодні зайшов сюди. Затьмарила із знаком "мінус". Повірити очам не міг, що наша журналістика такого низького рівня.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 22:19
А в тексті цього мого посту майже все сказано про нашу "журналістику". До речі, ще до виходу статті Шурика.
- 1
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
08.10.2025 22:37
До тих "самопроголошених зірок" я вже звик, навіть не бриджуся вже) А тут.. Я ще досі під враженням цього праведного гніву!)))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 22:51
Ця стаття не стала для мене сюрпризом. А ось переважна більшість коментарів мене порадувала - тупі й упороті виявилися в меншості на цьому сайті...
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.10.2025 19:52
Пане Сєдой, Ваш блог мав би сенс, яби достеменно було відомо, що Андрій Миколайович дійсно пішов до ІМСа, відпросився в нього, а Сашо проігнорував. Але чи знаєм о ми правду? Знаємо як все було насправді?
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 20:08
І Вацко, і Циганик однозначно кажуть, що Ярмоленко звернувся зі своєю проблемою до Суркіса. Правда це чи ні? Ну, якщо це неправда, то чому немає спростування від Суркіса? Ось це мовчання керівництва і дратує найбільше. Якби ще була гра, і команда не втрачала очок у чотирьох матчах поспіль, то можна було б і помовчати. А так, коли відбувається щось незрозуміле, робити вигляд, що нічого не відбувається... Не розумію. Думаю, що і не тільки я.
- 2
-
Володимир _W
- Наставник
07.10.2025 21:46
А вони були присутні присутні при цьому. Мамой клянусь.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 21:54
Зрозуміло, що ні. Але я, наприклад, народився в 1952 році, але знаю, що в 1917-му була революція.
- 2
-
Володимир _W
- Наставник
07.10.2025 22:15
Так вони про звернення Ярмоленко до Суркіса також з підручника дізнались?
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 22:21
Не з підручника, а з підручного:-)) Знаєте, як це буває? "Я тобі зараз дещо розповім, тільки ти про це нікому не кажи". - "Добре! З мене пляшка!".
- 2
-
Володимир _W
- Наставник
07.10.2025 22:32
За пляшку
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 22:36
Нет, ну "инсайды" же тоже хотят намазать масло на хлеб.
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
07.10.2025 22:41
Я не пам'ятаю, щоб показували на матчі в Польщі Суркіса. Пляшку довелось ставити мобільному оператору. На протирання клем.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 23:00
Или тому, кто стоял рядом или около Ярмоленко, или около Суркиса.
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.10.2025 23:19
дівуюся як журналісти не знайшли спеціаліста який читає по губах і не взнали що Ярмола говорив біля лавки запасних коли його замінили в грі з Крісталом
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 23:27
Кажуть, що пихав молодому Буртнику, що той не був готовий до виходу на заміну.
- 1
-
Shapych
- Эксперт
08.10.2025 09:54
Якщо так, то - по ділу. Але хтось з ТШ має слідкувати за цим і давати своєчасні та відповідні команди гравцям. Так "пихати" слід було не туди.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 13:30
Думаю, на той час, Буртник вже був "відпиханий" усіма бажаючими.
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
08.10.2025 12:44
Буртнику він міг напихати в перерві. В кінці другого тайму це було вже ні до чого.
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
08.10.2025 12:46
Це він доводив до відома тренерського штабу про свої сімейні проблеми:-)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 13:49
Або просив у Буртника дозволу покинути місце розташування команди:-))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 13:45
А може, в перерві йому самому пхали:-))
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
08.10.2025 14:33
Як можна Самому!:-)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 14:37
Ну, а якщо бунт на кораблі.
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
08.10.2025 18:12
Тоді вже не пихають, а відразу на рею.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 18:17
Або за борт, до акул.
- 1
-
Shapych
- Эксперт
08.10.2025 18:29
Або прохід по дошці.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 18:52
А це що таке? Над прірвою?
- 0
-
Shapych
- Эксперт
08.10.2025 19:15
Прогулка по доске — вид казни, применявшийся пиратами, мятежниками и прочими преступниками. Осуждённый шёл по доске, один конец которой выдавался в море.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 19:18
Ну, я майже вгадав.
- 0
-
misha pevzner(mishap.51)
- Наставник
08.10.2025 11:23
Так Вы почти мой ровестник ! Я с 51.Здоровья Вам та всього найкращого !!!
- 2
-
Володимир _W
- Наставник
08.10.2025 12:49
Він порівняно з Вами взагалі пацан.:-)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 13:50
Тихіше! А то у мене пенсію відберуть.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 13:38
Взаимно!
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
08.10.2025 18:15
Всі народжені в 1952 році розуміються на історії)))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 18:20
А чому наприкінці смайлик?
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
08.10.2025 21:36
У Вас є одноліток-"історик"
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 21:41
Серед моїх однолітків - немає, але в моєму шкільному атестаті стоїть п'ятірка:-))
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
08.10.2025 23:08
З п'ятіркою поздоровляю. Але Ви сплутали одноліток і однокласник. А той одноліток - улюбленець українських вболівальників (згадується ними на кожному матчі) більше про печенегів та половців. Вчора ГУР його поздоровляв. Тому й смайлик був там.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 23:43
Ні, в класі не тільки я мав п'ятірку з історії. Тож я мав на увазі не однокласників, а саме однолітків. А той козел, про якого Ви говорите... Так, дійсно, він теж 52-го року народження, і зі знанням історії у нього якось не склалося. За це і повісити можна. І не тільки за це...
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.10.2025 21:46
В нашому випадку говорити повинен Шовковський. Весь срач почався з його слів про відсутність Андрія.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 21:55
Мені здається, що сварка почалася значно раніше, коли у них стався конфлікт на тренуванні.
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.10.2025 22:04
Знов питання, а чи була сварка, не кажучи вже про конфлікт...
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 22:08
Багато хто каже, що це секрет Полішинеля.
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.10.2025 22:15
Пане Сєдой, вся справа в тому, що ми пробуєм робити висновки з з якихось напівслів Сашо і напівслів Циганика з Вацком. і ці напівслова не заперечують і не підверджують одне одного))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 22:26
Так якщо пішов такий резонанс, то для цього є клубна прес-служба. Ну, хтось же повинен спростувати ці чутки! Якщо це чутки... Тому що є ланцюжок подій, який може свідчити, що це не тільки чутки.
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.10.2025 23:16
ланцюжок подій свідчить, що там срака, вибичаюся за такі слова))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 23:24
Ну, Ви ж бачите, що в клубі всі мовчать. Всі в ступорі...
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.10.2025 23:27
Може ступору ніякого нема)) Просто їм по "цимбалах", як в нас колись казали))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 23:34
Якщо по цимбалах, то це вже станція "Півники". Приїхали...
- 1
-
Shapych
- Эксперт
08.10.2025 09:47
Боюся, що саме це.
- 1
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
07.10.2025 18:56
PS. "Ярослав. (YARY)", вы спутали команду и клуб. Это разные подразделения и каждый несет разную ответственность. В нормальной огрганизаии, если вы пойдете к директору отпрашиваться, то первый вопрос будет: "тебя твой начальник отпустил?". Если да, то зачем ты пришел комне? Это в НОРМАЛЬНОЙ организации.
- 3
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.10.2025 19:02
Если да, то зачем ты пришел комне?
- 2
-
Shapych
- Эксперт
07.10.2025 22:03
А "єслі нєт" і вищестоячий відпускає, то він попутно "опускає" нижчестоячого.
- 0
-
Андрей Андреев(Petter5650)
- Эксперт
08.10.2025 01:25
Не все так просто.
- 0
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
07.10.2025 18:48
Сейчас нам представители Динамо будут рассказывать, что это дело "раздевалки" и не надо туда соваться. Но все серьезней, чем эти представители захотят нам , что-то расказать. Если Суркис поступил, так, как нам ПРЕДСТАВЛЯЕТСЯ, что Шовковского просто поставил в известнось, то грош цена такому президенту. В команде один хозяин и это главный тренер, в клубе президент. Эта ситуация не делает чести и Ярмоленко, если все это так, как мы думаем. Надо обратить внимание и на ответ Шовковского. Он относится к разряду не уважения к журналисту и нам болельщикам. При том не первый раз. Вспомните его ответ на отсутствие Ваната в последней игре перед его уходом - "он нам не поможет". Вместо пояснения, пусть и в завуалированной форме мы услышали отмазку. Просьба к журналистам присутствующих на пресс - конференциях. После таких ответов надо "добивать" Александра Владимировича сопутсвующими под вопросами. Ведь это касается не его лично, а команды, за которую болеют миллионы.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 18:55
Так я и не ищу, и не называю крайних. Я о том, что в команде и в клубе в целом, настоящий бардак, который не может не сказываться на игре и на результатах команды. А вместо этого, нам предлагают мочить судей, ловить кротов и Коноплю.
- 3
-
Дэви Аркадьев(Devi)
- Эксперт
07.10.2025 17:35
Я, наприклад, не можу собі уявити, що якби в 1987 році стався конфлікт між Лобановським і 35-річним Блохіним, то керівництво стало б на бік вже немолодого Блохіна. Ні, я розумію, що Шовковський це не Лобановський, але погодьтеся, що і Ярмоленко це далеко не Блохін.
- 2
-
Седой (Григорий)
- Опытный писатель
07.10.2025 17:33
Навіщо я, дурень, читав все ЦЕ ?
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 17:37
Не зацікавило? У такому випадку, рекомендую сьогоднішню статтю Шурика - вона Вам має сподобатися.
- 2
-
Седой (Григорий)
- Опытный писатель
07.10.2025 21:12
"У такому випадку, рекомендую"(с) Вам прочитати що означає термін "паранойя". Відкриєте для себе багато цікавого. До речі, симптоматиків з ознаками цього захворювання, багато як з однієї сторони - "шурікі", так з іншої -(антишурікі). А війна кардинально загострює всі процеси життя, а хвороб тим більше.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 21:17
У цьому я можу з Вами погодитися. Але якщо говорити загалом, то я проти цензури. У будь-якому її прояві.
- 2
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
07.10.2025 16:14
Снова болельщики начинают что-то ВЫДУМЫВАТЬ и откровенно ВРАТЬ!
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 16:37
А я как раз о подчинённом. Вот если бы ГТ не разрешил покинуть расположение команды, тогда да, нужно идти к хозяину. И вообще, пост не о поиске крайнего, а о сложившейся нездоровой обстановке в команде
- 2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.10.2025 15:55
Цікава ситуація в футбольному інфопросторі України. Шахта розгромно влітає ЛНЗ, а обговорюють конфлікти в Динамо....
- 4
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
07.10.2025 16:13
а что в инфопросторе? На Трибуне более 20 статей обсуждают влет от ЛНЗ. На сайте Динамо эта тема тоже отражена, но сайт не о кротах и занят прежде всего проблемами своего клуба. Ну а кротам желаю новых рекордов. В отличие от Динамо - пора бы с рекордами завязать.
- 0
-
Денис -(dltoster)
- Наставник
07.10.2025 16:29
Нє, ну рекорд то непоганий, не треба так відразу зав'язувати, ліпше від цього не стане :)
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 16:28
Абсолютно вірно підмічено! І мене не дивує, що вперше за останні місяці присвоєно "корони" двом авторам постів. Один пост про "вбивство суддями ДК", а другий - про кротів, які заполонили сайт Шурика.
- 3
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.10.2025 16:35
Вас стільки разів тут називали кротом, що дивуватись нема чому:-)
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 16:47
А хто Вам сказав, що я здивувався?
- 1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.10.2025 17:04
Та і справді. Ваше відношення до Ярмоли, з моменту як ИгоГоша назвав його "легендою клубу", є незмінним.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 17:27
Я можу і зараз повторити те, про що писав більше десяти років тому. Слабка гра правою ногою. Невміння вести боротьбу на "другому поверсі". Невміння грати на випередження. Обмежена кількість фінтів, та й ті, переважно, стоячи на місці. Невисока стартова і дистанційна швидкість. Повністю вивчений суперниками. Недостатня гра у відборі. Щось змінилося за цей час? Хіба що, зникла дихалка і, як результат, не в змозі витримувати темп, навіть невисокий, протягом усього матчу.
- 0
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.10.2025 17:48
Другий бомбардир збіної після Шеви, не будучі центфорвардом. Перший по гольовим пасам, і гол+пас зі значним відривом. Один з найрезульнативніших в Динамо, знов таки не граючи центрфорварда. Що треба ще?
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 18:07
Подивіться детальну статистику Шевченка і Ярмоленка. Подивіться, хто і кому забивав. І в яких матчах, офіційних чи товариських. Левова частка голів Шевченка - це голи в офіційних матчах, причому, забивав він всім п'яти топ-збірним. Крім того, Шева дуже часто, через травми, пропускав ігри збірної проти команд-карликів того часу: Андорри, Мальти, Вірменії та ін. А Ярмоленко більшість своїх голів забив саме карликам і середнякам. Але справа навіть не в голах - Шева виблискував в Європі, а Ярмоленко в ній провалився. Ну, дійсно, знайшли кого з ким порівнювати!
- -1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.10.2025 18:24
Я не порівнюю нападника з вінгером.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 18:31
З ким? З Кабаєвим чи з Зубковим? :-)) Циганков не береться до уваги - він більше лікується, ніж грає, а Мудрик зараз просто зайнятий.
- 1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.10.2025 18:53
В порівнні з будь-яким іншим вінгером збірної України. Є якісь інші варіанти...
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 19:12
Варіантів немає. Ярмоленко, на відміну від Шеви, не був і не є гравцем європейського рівня. Хоча це не заважає вважати його зіркою українського футболу. Але тут така річ: який футбол, такі в ньому і зірки.
- 1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.10.2025 19:30
Тут згоден. Але, ми ж того варті!?
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 19:37
Ми варті того, щоб тверезо оцінювати цілком зрозумілі речі. Але це не у всіх виходить. На жаль, багато хто видає бажане за дійсне.
- 0
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.10.2025 19:51
Нажаль дійсність зараз інколи буває на стількі страшна, що мозок відмовляється її визнавати.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 20:00
Я не про політику, а про футбол - сайт-то цей футбольний.
- -1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.10.2025 20:09
Я тоже.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 20:18
А один президент, уже покойный, как-то сказал: "Я устал, я ухожу... И прошу прощения за всё... С Новым годом и с новым счастьем!"
- 1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.10.2025 20:55
Только в результате стало хуже.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 21:05
Я не о том, что стало хуже, а о том, что человек понял, что он уже... всё.
- 1
-
Бум-бум (Вадим)
- Наставник
08.10.2025 13:34
Седой, а где я там писал о кротах, которые заполонили сайт Шурика?)) Я там совсем о другом. А кротах, в своих комментариях к моему посту, писал совсем другой юзер.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 14:16
Это кто написал: "Надо давать отпор ахметовской мафии, а не поддерживать её"?
- 0
-
Бум-бум (Вадим)
- Наставник
08.10.2025 15:22
Так я же здесь говорил о кротовской Мафии в целом, которая заполонило всё инетпространство и ТВ, и кто своими постоянными вбросами всевозможного г...а, подогревает ненужные страсти вокруг Динамо.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 15:37
А вот мне интересно, кто и как определяет, кто тут на сайте крот или д...б.
- 0
-
Бум-бум (Вадим)
- Наставник
08.10.2025 16:02
У каждого свои критерии...
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 16:14
Как правило, "говном на вентилятор" считают критику. Плохо сыграли - "говно на вентилятор". Потеряли очки с середняком или аутсайдером - "говно на вентилятор". Я, честно говоря, кротов на сайте не вижу. А вот д...бов тут хватает. И вот именно эти д...бы определяют, кто здесь крот. Например, Аристарх. Ну, какой же он крот? Так вот, кротом его как раз и называют д...бы.
- 0
-
Бум-бум (Вадим)
- Наставник
08.10.2025 16:34
Аристарх - нормальный чел и всегда говорит разумные вещи
- 0
-
Shapych
- Эксперт
08.10.2025 18:28
А вот д...бов тут хватает. (с)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.10.2025 18:50
Я з ним теж часто сперечався, але теж без взаємних образ.
- 0
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
07.10.2025 15:46
странная реакция Сашо. Если уж Ярмоленко проинформировал его о проблеме, зачем производить впечатление самоволки? Бывают у людей проблемы, когда не отпрашиваешься у начальства, а информируешь его об отсутствии.
- 1
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
07.10.2025 16:17
Это не Шовковский, это - пресса раздула конфликт!
- -1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
07.10.2025 16:23
дело не в прессе. Отсутствие в заявке многолетнего лидера - закономерный вопрос, для этого журналисты и существуют.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 16:17
Так речь, как раз, о втором варианте.
- 1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
07.10.2025 16:32
помнится, Петраков на прессухах постоянно жаловался на игроков. А потом винил прессу в раздувании конфликта. Да, пресса успешно охотится за жареными фактами, но ситуацию создали игрок с тренером.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 16:46
Умышленно или не умышленно, но авторитет подорван. Причём, не только Шовковского. В общем, в команде бардак, но некоторые предлагают писать о Конопле и параллельно ловить кротов.
- 2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
07.10.2025 17:08
я кстати возмущен как поведением Конопли, так и отсутствием реакции клуба.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.10.2025 17:31
Я тоже возмущён, но пусть с ним разбирается его клуб. А у ДК своих проблем по самое не хочу - они меня больше волнуют.
- 1
-
Денис -(dltoster)
- Наставник
07.10.2025 16:30
Мабуть з самим Шовковським Ярмоленко не говорив, переказав через когось. Бо дивно, що відразу Шовковський не спитав, що саме сталося.
- 1
Еще комментарииЦитирую: "Так, звичайно, в «Динамо» багато недоліків, але не треба їх перебільшувати чи знаходити їх там, де їх немає.
Кукловоди розганяють хвилю, а потім її підхоплюють обслуговуючий персонал, любителі хайпів і, на жаль, навіть багато хто з щирих вболівальників «Динамо», які елементарно не розуміють, що часто стають пішками в чужій маніпулятивній грі. Хай почитають розумні книжки про маніпулятивні технології, психологію мас. Не треба розхитувати команду і працювати на її відвертих ворогів."
А теперь думайте... Ну, естественно, если есть чем)
Та й то він лише припустив, сказавши: "Наскільки мені відомо, президент клубу Ігор Суркіс був у курсі цієї ситуації, і з ним Ярмоленко проговорив цей момент"
Я припускаю, що це "наскільки мені відомо" не є стовідсотковим знанням ситуації.
А Циганик є Цигаником, відомим балаболом і не так вже й рідко з його вуст фраза "наскільки мені відомо" є тотожнюю фразою "мені не відомо".
Тому я б не поспішав з висновками, базуючись лише на словах пана Ігоря.
Знаєте, коли зірвався перехід Андрія в Евертон і він підписав новий контракт з Динамо, чомусь подумалось тоді, що Ярмола готує собі тили на майбутнє. Щоб не бити горшки із Суркісами, як пізніше Вітя Циганков, а мати надійний запасний варіант. Як бачимо, це працює.
Гравець повинен виконувати вимоги тренера. Питання в іншому: скільки гравців, скажімо так, в опозиції по відношенню до тренера. Якщо один-два, ну, нехай три, вони сідають на лавку, а якщо незадоволених набереться з півкоманди, а то й більше, то як правило, розлучаються з тренером.
---------------------
Питання в тому що в цьому конфлікті Шовковський може бути крайнім. Конфлікт був і в останній зустрічі Реала в Ла-Лізі. Реал виграв і один з м'ячів був забитий з пенальті. Мав бити Мбапе як штатний пенальтист. Він це право дав Вінісіусу. Після гри обидва мали неприємну розмову з ГТ. Ігрову дисципліну нікому не можна порушувати якою б зіркою ти не був.
Бо коли є два командири то завжди можна виконувати те що тобі до вподоби або навіть нічого не виконувати. То я вже давно певен -якби була на те воля Шовковського - АНЯ вже давно був би спортдіром. І це вікова хвороба ДК від Суркіса
Думаю так и было.
В таком случае, Андрею только и оставалось обратиться к президенту.
Видимо причина была веская.
2/ А если Ярмола скзал Сашо, а тот послал его к Суркису?
3. А если Ярмола сказал Сашо, а тот разрешил, но дополнительно послал к Суркису?
Еще версий нарезать?
И обо всех них можно сказать "Думаю так и было."..
Для чого "вот это вот все , вот это " мочилово" ? ::)))
Бачив. Читав. І очманів. І від самого тексту, але найбільше, від більшості коментарів. Не думав, що на сайті стільки мислячих (і водночас, сміливих) уболівальників ДК. Справжніх уболівальників, які по-справжньому переживають за свою улюблену команду. Респект їм!
Головний тренер говорить так, що без пляшки не поймеш що він мав на увазі. Циганик з Вацком говорять інше, але їм також віри нема. Залишилося для повного щатся Бурбаза послухати...
От і виходить, що ми робимо висновки з повітря...
А также поведает, о чём говорили отец Варлаам с Гришкой-самозванцем на литовской границе
-------------------------
А если нет?
Скажем так. Я работал в организации, в которой к владельцу-директору мог зайти любой чел, вплоть до "уборщицы"- по личному вопросу, если не хотел распространяться на своем уровне. И дальше дело разруливалось сверху. Решения были разные, но так работало , и всех устраивало. Зависит от организации работы. Когда в организации полторы сотни людей, такое возможно. Естественно, это зависит от топа. И это не считалось- через голову. Скажу больше, даже в армии это работало. Но со своей спецификой.
=======================================
В цьому погоджуюся...
Седой, у тебя много было подчиненных? Всегда безупречно руководил?
1. Что такое "семейная проблема" не всегда удобно выносить на люди!
2. Ярмола отпросился у РАБОТОДАТЕЛЯ - президента клуба!
3. После этого Ярмоленко СООБЩИЛ главному тренеру, что отпросился. А если не захотел указывать конкретную причину, то - смотри пункт 1.
Тренер, надемоційний турок, в чергове бере провину на себе, а виважений тренер Динамо, в черговий раз дає своїми висловами привід сумніватись, що проблема вже систематичної втрати очок в ньому.
Норм?
Тобто років десять...:-)
Не кажіть мені що Ви спостерігаєте за роботою його ніг, а статистика виключно для маніпуляцій...:-)
Я можу порівнювати з іншими вінгерами.
Как мог бы говорит, рыжий, который не тот рыжий: если бы я был бы президентом Динамо, то этого всего не было бы...
Читай внимательнее;)
А это: "А взять того же комментатора с УПЛ ТБ (я там этот матч смотрел). Бебех по-моему его комментировал. Ну это просто жесть какая-то. Он минуты три или четыре рассказывал, какой же нехороший человек этот Бленуце и что он даже хотел покинуть Динамо. Ну это разве не давление на "Динамо" со стороны ахметовской шоблы? Но самое ужасное в том, что и наши болельщики всё это подхватывают?"
Так у меня вопрос: "ахметовская мафия" это кроты или что-то другое? А "наши болельщики всё это подхватывают" это разве не о сайте Шурика?
А то, что на шурике всяких д....ов хватает, как наших так и ахметовских, то это тоже ни для кого не секрет
Не хочу вдаваться в подробности, бо могут забанить.
Кстати! Я совсем не отрицаю того, что в клубе сейчас не всё гладко и что команда дерьмово играет.
Я просто против тех, кто набрасывает г...о на
вентилятор...
Не так вже й багато. Просто вони дуже активні. Не здивуюся, якщо не за просто так. Бо коли не вистачає аргументів (а останнім часом це стає все частіше) по "відбілюванню", переходять на відверте бидляцтво.
От, взяти пана Фанеру: ми з ним не раз заїдалися, але він ніколи не дозволяв собі перейти межу. І я за це його поважаю.
А є пару гідійотів, через яких я (і знаю точно - не я один) часто пишу різкі пости в піку їм. А вони, схоже не розуміють, що своєю заслиненістю тільки роздмухують вогонь на сайті.
Иное дело, когда гт и будущий спортдир не находят общего языка, у игроков возникает проблема, на чьей стороне находиться. Ярмоленко и Сашо, опытные игроки, могли бы избежать подобного недопонимания.
Ярмоленко отпросился у работодателя (Суркиса) и предупредил тренера!
Но журналистам обязательно каждый раз спросить не о тех, кто играл, а о тех, кого не_было на поле!
Дело в ответе Сашо, показывающем непонимание ситуации и скрытую обиду. Сашо молодой тренер, такие вещи не надо выносить на публику.
Впрочем, я думаю, никто в команде раздувать не станет. Потихоньку сойдет на нет. Не думаю, что Ярмоленко умышленно подрывает авторитет гт или наоборот.