У перерві вчорашнього матчу ДК вирішив почитати коментарі під онлайн-репортажем. Основним лейтмотивом переважної більшості цих коментарів була хороша (якщо не сказати, відмінна) оцінка гри Шоли. Але потім був другий тайм, на який Шола не вийшов. Думаю, більшість уболівальників, ймовірно, подумали, що у Шоли якесь мікропошкодження, і замінений він був саме з цієї причини.
Але після матчу, на прес-конференції, Шовковський пояснив, що він замінив Шолу тому, що той... не увійшов у гру.Як тільки я прочитав ці слова Шовковського, я відразу згадав крилату фразу Лобановського: "Ми з розумінням ставимося до вашого нерозуміння", яка була звернена до журналістів. А журналісти такі ж люди, як і прості вболівальники. Тож прошу колег не дуже засмучуватися. Просто, предмет потрібно знати "глибше і ширше".
Але повернемося до Шоли, який, на думку Шовковського, "не ввійшов у гру". Ну, прилюдно сперечатися з професіоналом, собі дорожче — можна виставити себе на загальне посміховисько. Тому спробую заїхати з іншого боку (не подумайте нічого поганого): а хто з атакуючих гравців ДК, якщо судити по першому тайму, вдало увійшов у гру і не випав з неї (м-да, недобре, якось двозначно вийшло: "увійшов і не випав"). Може, Герреро вдало увійшов? А може, Кабаєв, якого в першому таймі взагалі не було видно в атаці?
Втім, досить мусолити тему тренерських рішень. Особливо після цих слів Шовковського: "Сьогодні є результат, дуже важливий для команди, для вболівальників, але є ще якість гри. Саме над цим компонентом, думаю, постійно потрібно працювати і не можна бути ідеальним. Треба намагатися бути досконалим". Дуже точно підмічено, хоча і не все зрозуміло. Але в цьому і полягає принципова різниця між професіоналами і дилетантами.
Ну, а як вам загальне враження від гри Михавко на лівому фланзі оборони? Я навіть не можу припустити, що хтось із тренерського штабу ДК опускається до того, щоб читати мої пости. Наприклад, мій недавній пост, в якому я "пройшовся" по грі Вівчаренко, Дубинчака і Тимчика, особливо, при атакуючих діях. Приємно усвідомлювати, що у дур... Що деякі думки у профі і дилетантів іноді, все ж таки, сходяться.
До речі, щоб не бути голослівним. Ось статистика, правда, тільки по матчах в УПЛ сезону 2025/2026:
Вівчаренко: 8 матчів, 692 хвилини, 0 забитих м'ячів, 1 результативна передача. Дубинчак: 4 матчі, 280 хвилин, 0 забитих м'ячів, 1 результативна передача. Тимчик: 4 матчі, 127 хвилин, 0 забитих м'ячів, 0 результативних передач.
Зрозуміло, що основне завдання захисників - оборона власних воріт. Але оскільки в ЧУ, в переважній більшості матчів, ДК більшу частину ігрового часу проводить в атаках, від крайніх захисників команди хотілося б бачити більше результативних дій. Як, наприклад, у ветерана Караваєва: 10 матчів, 853 хвилини, 4 голи, 4 гольові передачі. Можливо, саме тому Караваєв отримав від Реброва виклик до збірної на заключні матчі групового відбору на ЧС-2026? Принаймні, на лобовий, як на мене, матч з Ісландією.
Що ще? Явний прогрес при грі на стандартах біля чужих воріт. Ну, це просто якийсь лондонський "Арсенал" (хто дивиться матчі АПЛ, той зрозуміє, про що я)! Цікаво, хто з керівництва ДК знайшов цього польського аналітика і привів його в команду? Я, на місці Суркіса, вже виписав би йому премію:-))
Вихід Ярмоленка на заміну. Вдалий вихід. Як на мене, Миколайович отримав достатньо часу, щоб і гол забити, і схвальні відгуки отримати, і не втомитися, і не травмуватися, і щоб на критику не нарватися. До речі, ті, хто дивиться ігри "Жирони", не помітили аналогії з виходами на заміну ветерана іспанської команди Стуані? Людина під оплески виходить, як правило, на заключні 15-25 хвилин, майже регулярно забиває, його обожнюють вболівальники і... ніякої критики!
Ну і гол Бленуце. З почином! Якщо буде частіше забивати, можливо, Суркіс компенсує йому гроші або їх частину, які, якщо вірити ЗМІ, румуно-молдаванин пожертвував на потреби ЗСУ. Ну, а що - стимул непоганий.
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
08.11.2025 21:03
кстати, к теме о футболе былых времен. В АПЛ массовое недовольство зрителей голами со стандарта и вертикальным футболом. Пишут, что ушли комбинации и вернулось бей-беги, лонгболы и стандарты. Почему-то зритель скучает за умным комбинационным футболом
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.11.2025 21:10
Походу, англичане бесятся с жиру:-))
- 2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
08.11.2025 21:26
Думал написать отдельным блогом, но решил, что поймут, как полемику с знамо, кем. Не хочется спорить впустую.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.11.2025 21:38
Не Вам одному:-))
- 1
-
Major Just
- Наставник
08.11.2025 04:01
Про Шолу. Хочу обратить внимание на такой факт: лучшая его игра была - дебютная, с Александрией. Когда он должен был просто выти и показать что умеет. Он показал!
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.11.2025 09:12
Мне кажется, что его слишком рано... раскусили соперники. Он правша, и ему всё чаще и чаще соперники начали перекрывать возможность смещаться к центру для удара по воротам, и наоборот, сознательно дают ему возможность для прохода по бровке. Пройдя с мячом на большой скорости почти до лицевой линии, ему немного проблематично сделать прострел или нацеленную передачу в штрафную. Такая же проблема, как и у Ярмоленко - ему тоже уже очень давно не дают возможности смещаться к центру и атаковать ворота левой ногой.
- 3
-
Major Just
- Наставник
08.11.2025 17:13
Есть и такое, конечно. Это ожидаемо. Но, имхо, главная проблема - требовать от него пас ради паса, играть так, как это делают все аксакалы. Напомню, даже Буряк после дебюта сказал, что "в команде наконец-то появился игрок, который не боится идти в обводку ... "
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.11.2025 17:18
Ну, тут, как в армии - приказ, какой бы он не был, есть приказ, и его нужно беспрекословно выполнять
- 0
-
Михаил
- Старожил
07.11.2025 21:27
Не знаю как у Хмельницкого с мозгами, но пеналя он зарабатывал классно. Буквально на ровном месте. Лобановский с Масловым спорил, не хотел того слышать и пришлось уйти. Когда стал тренером, то так закрутил гайки, что Маслов может отдыхать.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 21:34
К сожалению, Маслов уже давно отдыхает. На небесах, в раю.
- 2
-
Виктор Т(salat)
- Опытный писатель
07.11.2025 22:28
ОН признал как тренер что такого игрока как Лобановский он бы тоже выгнал. Потому тчо целое - этотренеру, игроку - эпизод
- 1
-
Головач Лена
- Начинающий писатель
07.11.2025 20:59
За що 20 лайків?
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 21:13
Це Ви мене запитуєте?
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 21:23
вже 21!
- 0
-
- Phoenix
- Наставник
07.11.2025 23:33
За пэрэмогу ! Если шо. )
- 1
-
Головач Лена
- Начинающий писатель
08.11.2025 12:56
Автор когось переміг? Я до того, що часто люди пишуть не гірше, інколи навіть набагато цікавіше, але дістають максимум 5- 6 лайків. Чи тут існує культ особистості?
- -3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.11.2025 13:39
Шукаєте цікаві блоги? До Ваших послуг список топ-блогерів на головній сторінці цього сайту - читайте їхні блоги, отримуйте задоволення і ставте лайки. Чи у Вас з'явилося бажання взяти участь у пошуку і лові "кротів, які заполонили цей сайт"? У такому випадку, Ви явно помилилися адресою - на цьому сайті є інші автори, які безкорисливо, за покликом душі і велінням серця, займаються цією потрібною і благородною справою в режимі 24/7.
- 2
-
Головач Лена
- Начинающий писатель
08.11.2025 14:00
Так, Ви праві - я шукаю цікаве спілкування з цікавими людьми. І неодмінно читаю те, що пишуть цікаві мені люди. Але мені дуже не подобається те, що з багатьох людей, що мають точку зору, відмінну від стандартної, роблять кротів. Мені не подобається, що таких людей, як шакали атакують ті, хто вважає себе надто розумними, чия точка зору не має піддаватися сумніву. Я особисто Вас не знаю. Я не вправі Вас якось ображати, чи ще щось. Я просто не розумію, за що кожен Ваш допис отримує масу плюсів. Бувайте здорові!
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.11.2025 14:13
У такому випадку, я Вам нічим допомогти не можу.
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
08.11.2025 17:27
Відповім за себе.
- 2
-
Eugene Smart(eugene01)
- Наставник
09.11.2025 01:46
Сєдой пише завжди по ділу, тому й така кількість "лайків".
- 2
-
Головач Лена
- Начинающий писатель
09.11.2025 08:42
Вибачте, Євгене, я тут не перший день. Багато хто пише по ділу. Але такої кількості лайкіів не має.
- -1
-
виталий шемуда(wdsh56)
- Эксперт
07.11.2025 20:46
Звичайно, все вірно сказано. Але можна було просто написати слова тренера суперників- Після другого голу наша команда розвалилася. Тому і пішли голи на всі смаки. І навіть головою. Коли забив Попов , я подумав що буде торба голів. Воротар стрибнув і руками не зміг дістати м*яч , який Попов вдарив головою. Так і вийшло. Команда грала фактично без воротаря. В Динамо сподобалась жага боротьби. Але це й зрозуміло. *Апетит приходить під час їди*, Якби програвали , то і ніякої жаги не було б.(Перевірено вже не раз),На рахунок захисників. Цифри Караваєва в нападі радують. Але якби привели його статистику гри в обороні, то вона б нівелювала ту радість. Все таки він півзахисник.Думаю, що Шовковський поставив Михавка на край не від доброго життя. Я , б на його місці, поставив Тараса опорником. Він жорсткий, непоступливий непогано грає головою. Він нагадує мені молодого Стьопу.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 21:10
Я думаю, що якщо подивитися статистику, то у Караваєва ляпів в обороні не більше, ніж у Тимчика. Так хоч в атаці він більше корисний.
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
07.11.2025 18:15
Щодо Огундани: SofaScore оцінив його дії найнижче з усіх гравців Динамо. Вони видно не читали коментарі під онлайн-репортажем.
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:20
Так, вони багато втратили:-))
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
07.11.2025 20:42
Вони цього навіть не зрозуміли:-)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 20:59
От бідолахи! Мені їх просто шкода:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 21:19
Щодо Огундани: трохи статистики:
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 21:26
А є статистика першого тайму по решті гравців ДК?
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
07.11.2025 23:05
Там на був момент, коли він прострілював, але Герреро не замкнув. Це не вважається під удар?
- 2
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
08.11.2025 17:29
напевне ні. Там було поза грою, якщо не помиляюся.
- 2
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
07.11.2025 17:49
PS. Где вы такое видели или слышали, что публика не любила Лобановского. Это, что-то новое. Для Киева был шок, уход Лобановского и Базилевич из команды, хотя уже было видно, что они не тянут на те требования В.А. Маслова.
- 1
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
07.11.2025 17:45
"Виктор Т", это у Хмельницкого не было мозгов?? Вы игру его видели или только в отрезках на телике. У Маслова игроки без мозгов не играли. По признанию самого В.В.Л он, в то время, не совсем понимал В.А.М., от того и был вынужден уйти из Динамо. Так, что насчёт мозгов помолчим.
- 2
-
Виктор Т(salat)
- Опытный писатель
07.11.2025 22:25
Футбольных мозгов не было отсюда и прозвище всадник без головы. Ему в школе не поставили правильную технику и он когда вступал в дриблинг не отрываясь смотрел вниз на мяч он просто плохо видел поле. Тренеры пытались это исправить но до конца устранить дефект не удалось
- 0
-
Виктор Т(salat)
- Опытный писатель
07.11.2025 17:13
Реакция болельщиков просто от непонимания. Тек то видел фильм "Щит и меч" знает что там дебютировал Олег Янковский, будущая звезда советского и даже мирового кино.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:40
Я видел Лобановского на поле и могу с уверенностью сказать, что трибуны просто "шаленилы", когда у него оказывался мяч. Начинался каскад финтов, влево-вправо, вперёд-назад и т.д. То есть, Лобановский был очень техничным, эффектным, но не всегда эффективным. И всё таки, несмотря на это, болельщики были в шоке, когда Маслов отчислил его из команды.
- 1
-
Виктор Т(salat)
- Опытный писатель
07.11.2025 22:22
У меня было другое ощущение. Вот Хмеля трибуны любили. НО вы н5е коснулись главного содержания - тренер формирует в своей голове целое, а игроки - это фигуры которыми он играет партию. И если игрок с точки зрения трибун играет хорошо - т.е. хорошо выполняет некие действия - но не делает того что ему задал делать тренер - тренер его заменит. Потому то он играет на себя он "продает" себя а должен играть на команду
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 22:33
В этой части Вашего комментария всё написано верно. Я возразил только насчёт Лобановского.
- 1
-
Седой (Григорий)
- Опытный писатель
07.11.2025 16:50
Вболівальники Динамо відносили Шолу до кращіх гравців команди, але Шовковський приносив його назад до вболівальників. Це все що я зрозумів з інтерв'ю Сашка Шовковського і місцевих коментарів з приводу інтерв'ю.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:18
А мені слова Шовковського нагадали ось це: https://www.youtube.com/watch?v=LRbv_pXAny8
- 0
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
07.11.2025 17:41
Однако, смелое сравнение!
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:49
Значит, я срочно простужусь:-))
- 1
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
07.11.2025 18:32
"Зачем же?!"...))
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:35
"Потому, что если человек вчёный..." (с.) А это очень и очень!
- 2
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
07.11.2025 18:40
"Да..., да...., но..... - нет!"))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:48
Так вот и я об этом:-))
- 2
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 16:45
Особисто я після першого тайму "плювався" в бік Шоли, Гереро та Тимчика... Шола та Тимчик як та курка без голови. Шола носиться шо дурний, а віддачі нуль. У Тимчика взагалі біда, пас максимум ближньому. Якщо відстань трохи більша, то вже проблема. Про навіси я вже мовчу, то як вища математика для першокласника. А Гереро? А Гереро сам по собі, завжди не там де має бути.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:06
У першому таймі багато хто "виблискував" яскравою грою, але вибір припав на Шолу. Очевидно, як натяк для інших:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 17:21
вибір припав на Шолу тому, що це вже не перша гра де він сам по собі)) Сашо терпів терпів, і не дотерпів)))
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:44
Хоч би Шола не приховав образу:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 17:56
та плювати))) Волошин відновився, Анхель також. Тож Шола буде мати час підтягнути інтелект
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:04
Все одно я за Шолу переживаю:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 18:10
як тут не переживати... Хлопець в чужій країні, мовине знає... А що буде коли він сніг побачить.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:16
Ну, якщо так... Добре ще, що за домовленістю, не відібрав капітанську пов'язку:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 18:19
Хотів відібрати, але за Бую Ярмола вступився. Бурбас правда цього ще не знає))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:22
Так ось де собака порилася!:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 18:26
Кругова порука!
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:33
Боюся, що штат і фонд оплати праці не гумові:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 18:37
ПРоблема вирішується просто - звільненням одного із тренерів. Думаю на гру це не вплине
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:45
Кого Ви маєте на увазі: Караса, співака і гітариста, фахівця з гри в обороні чи "людину з планшетом"? :-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 20:17
Тут любого прибери і гірше не буде. Тому потрібно кинути жереб))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 20:21
А жереб, випадково, не може випасти на... головного? :-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 20:37
В головного недоторканність. В нього "криша"знаєте хто?
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 20:57
Ну, звідки ж мені знати! :-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 21:46
отож... Навіть думати про таке не можна))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 21:50
То ж не треба й питати:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 21:58
а Ви не думайте коли питають:-))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 22:03
Слушна порада:-))
- 0
-
Bao Bab
- Наставник
07.11.2025 17:28
Эх, вот бы Тымчик/Дубинчак/Вивчаренко умел со всей своей безмозглостью врываться непосредственно в штрафную, как Шола
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 17:34
вони, на відміну від ШОли захисники, і цим все сказано. Інше питання, а Шола багато вривався в штрафну?
- 1
-
Bao Bab
- Наставник
07.11.2025 18:04
Мне показалось, очень много
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 18:12
і чим закінчилося?
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:17
Заміною!:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 18:21
висновок: чим більше заходиш в "штрафну", тим раніше замінять))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:24
Принаймні, Шола міг зробити такий висновок:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 18:27
а може труднощі перекладу?
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:33
Все може бути:-))
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
07.11.2025 20:45
Після штрафної важко грати:-)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 21:06
Та скільки там тієї штрафної - всього повний 250-грамовий гранений стакан!
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
07.11.2025 21:18
Він ще не складав іспит у Алі і Мілі.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 21:24
Так Міля не склав іспит - опинився в реанімації:-))
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
07.11.2025 21:53
То Аля прибрав конкурента.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 22:02
Тепер всі штрафні його:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 16:31
Пане Сєдой, я так і не зрозумів, Ви до якої категорії? Тих хто за те, що Шола в першому таймі був кращим, чи за САШО?))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 16:45
Як би так відповісти більш дипломатично... Я за те, що Шола був не найгіршим у першому таймі:-))
- 3
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 16:56
Якщо говорити про ШОлу, то він приймав нелогічні рішення. Якщо інші гравці помилялися в технічному плані (швидш за все від страху), то Шола "взяв гру на себе", кудись біг, кудись зміщувався, кудись подава чи бив... І ці всі дії були десь далеко від командної гри))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:23
Ну, так - весь час бігав, не зупиняючись. А інші партнери за ним не встигали:-))
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 17:26
Не тільки партнери... Його мізки також не встигали за ногами...
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:47
А ось Месс, напваки,і скаржився на іншу проблему: у нього ноги почали відставати від мозку:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 18:02
так то Месс))) Таке враження, що в нього в кожній нозі по мозку і вони можуть працювати в автономному режимі. ТОму зі сторони і не видно, що в нього і від чого не встигає))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:05
Дійсно, до чого тут Мессі:-))
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 18:13
До речі, Роналду сказав, що красивіший за Бекхема...
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:18
Він багато чого наговорив у своєму недавньому інтерв'ю Моргану.
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 18:23
Не знаю, не знаю... Читаю тільки Циганика)))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:31
Циганик... Знайшов собі хлопця, в обов'язки якого входить задавати заздалегідь підготовлені питання і який повинен виконувати роль дурника. А Циганик з розумним виглядом розповідає йому і в його особі, всім іншим дурникам, що таке футбол і як в нього потрібно грати.
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
07.11.2025 18:34
але ЯК він це розповідає!!
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:36
Метр!
- 0
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
07.11.2025 18:35
А я сказал бы, что - один из лучших! Если конечно не допускать, что Шовковский ему ставил задачу играть больше на оборону, а он, стервец, пытался обострять...))) Тогда - да, по Шовковскому - он выпадал и был кандидатом на замену...)))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:40
Задача, судя по всему, была простая и понятная, как в том тосте из знаменитого фильма: не отрываться от коллектива:-))
- 1
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
07.11.2025 18:46
Так под такой таск подойдёт и ненавистный нами тихоходный суперконтроль с пасами без обострений (назад и поперёк)...)))
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:49
Это один из вариантов:-))
- 1
-
Володимир _W
- Наставник
07.11.2025 20:47
За Сашо це що Шола в другому таймі був кращим?:-)
- 1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
07.11.2025 16:26
Этот матч наглядно показал, что Лига Конференций это к счастью всё еще не наш турнир, хотя нам образно сообщали обратное аж сверху... Но вот почему такие матчи случаются редко, а "не такие" как раз наоборот часто - об этом уже говорено-переговорено.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 16:34
Наш турнир или не наш, узнаем после игры с "Фиорентиной", хотя игра с "Кристалл Пэлас" тоже кое-что показала.
- 3
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
07.11.2025 17:04
Бесспорно, хочется чтобы матч с Фиорентиной прошел без порно))) 0 - сколько то там не в нашу пользу.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:27
А о чём ещё орать, если человек вообще не в теме. Да и времени у него особо нет - постоянно занят ловлей кротов.
- 2
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
07.11.2025 18:22
Бедные грызуны)))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 18:25
Мне кажется, "грызунам" пофиг:-))
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
07.11.2025 16:13
Якщо хто не зрозумів дипломата-політика Шовковського - то я поясню: Шолу замінили для того, щоб післязавтра бів свіжим на ЛНЗ. СаШо вирішив, що з-за рахунку 1:0 і досягнутої позиційної переваги (та й в русі...) на насамкінець першого тайму така дія - допустима. Ну, і щоб надати практики Волошину після травми - само собою.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 16:26
Навряд чи можна назвати пояснення Шовковського ("він не ввійшов у гру") дипломатичним. Можна було б відповісти по-іншому, щоб нікого не образити. Наприклад: "Це, б..., було моє рішення. І йдіть всі на...!" На мою думку, це було б більш дипломатично:-))
- 3
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
07.11.2025 16:41
Шола кирилиці не знає, ніде не прочитає, що сказав СаШо на пресусі. І ще невідомо, що він сказав (і як сказав) Шолі в перерві, адже час для цього був. Тому, підозрюю, ображатись Шола не буде.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:01
У такому випадку, можу припустити, що Шовковський у роздягальні при всіх навіть подякував Шолі за прекрасну гру, поставив його в приклад іншим і подарував йому медовий пряник:-))
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
07.11.2025 17:04
не виключено. Можливо, іншими словами.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:24
Ну, не можу знати, бо мене там не було:-))
- 0
-
Олег Олег
- Эксперт
07.11.2025 16:49
"Щоб нікого не образити, йдіть всі на...!"
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:08
Я бы даже сказал, идеально-доскональный. Или, на худой конец, досконально-идеальный.
- 1
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
07.11.2025 17:39
Извините, что не по теме, но "худой конец" не может быть "досконально-идеальный."-)))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:41
Принимается - очень важное уточнение!:-))
- 1
-
Виктор Т(salat)
- Опытный писатель
07.11.2025 17:15
Саме досконалий
- 2
-
Kelyn
- Опытный писатель
08.11.2025 01:54
Притомний коментар.
- 1
-
Pike
- Старожил
07.11.2025 14:47
Судячи з вчорашньої зустрічі -не тільки читають Ваші пости фахівці з ДК,і ще й аналізують прочитане :-).
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 14:53
Напевно, є сенс трохи випити. На радощах:-))
- 3
-
Pike
- Старожил
07.11.2025 15:11
За перемогу! На здоров"я!
- 5
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 15:13
І Вам не хворіти!
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
07.11.2025 16:12
"Напевно, є сенс трохи випити."
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 16:17
Ну, в молодости этим вряд ли бы закончилось.
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
07.11.2025 16:21
М-да... С этого обычно всё только начиналось.
- 3
-
- Phoenix
- Наставник
07.11.2025 16:28
Наливайте уже, сколько можно базарить всухую ? )
- 4
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
07.11.2025 16:37
Прозит! Учитывая что Олег откажется, то вы нашли третьего.)
- 4
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
07.11.2025 18:38
Предлагаю не останавливаться на наличие трёх и быть более коммуникабельными!))
- 3
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
08.11.2025 09:02
Четыре? Кто будет сидеть на прикупе?:-)
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.11.2025 09:13
Непьющий.
- 4
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
08.11.2025 09:32
https://www.youtube.com/watch?v=6z0N0eSzKto
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.11.2025 09:37
Я Вас хорошо понимаю. Ну, мне так кажется.
- 2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
08.11.2025 09:46
Вы художник?
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.11.2025 09:50
Несостоявшийся. Но я так вижу.
- 2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
08.11.2025 10:01
Я тоже думал что художник, пока в школе на уроке рисования учительница не раскритиковала мою лошадь. Красивая была лошадь, но ей не понравилось что коленки были назад. Убила мою тягу к живописи.:-)
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.11.2025 10:09
То, наверное, были задние ноги.
- 3
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
08.11.2025 10:28
https://www.youtube.com/watch?v=_cMUhntlXYo
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.11.2025 10:33
Да Вы, походу, нарисовали удава, похожего на лошадь.
- 3
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
08.11.2025 16:07
Не верю! Талантливый человек талантлив во всём! Разве что.... Разве что ты перепутал "варианты"?.... Ты сидел на "втором", а лошадь была заданием для "первого"... "Второй" же получил условное "кенгуру".... Это единственная отмазка по формальному признаку для училки из-за того, что она загубила талант....
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 16:30
Начиналось и длилось до логичного конца... если он ещё был в состоянии функционировать.
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
07.11.2025 16:39
Он обычно умирал последним. Сначала отказывали ноги и мозг.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 16:48
А бывало, что последним отказывал выбранный... объект.
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
07.11.2025 16:53
Ну, не знаю... Мне никогда не отказывали.
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:20
Можете смело врать - всё равно уже никто ничего не проверит.
- 1
-
Коля(Wichny_oppositioner)
- Наставник
07.11.2025 17:06
Немного думал: поставить лайк или нет. Объясню: раньше, ну по молодости у меня по пьяни последним отказывал лишь язык, даже когда мозг, в принципе, уже меня не слушался. Сейчас переосмыслюю вышесказанное, и понимаю, что нужно делать небольшую поправку:)
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.11.2025 17:31
Когда-то язык... был не в моде, а вот потом уже... Одним словом, тлетворное влияние загнивающего Запада!:-))
- 2
Еще комментарииhttps://ua.tribuna.com/football/blogs/3152336-apl-peretvoryuyetsya-na-nfl-v-anhliyi-masova-isteriya-cherez-h/
Лидер АПЛ Арсенал по xG голов с игры занимает последнее место. Кстати, я давно отметил прогресс Динамо на стандартах, в духе времени.
Я тогда написал, что старшие товарищи ему очень быстро подскажут - нехорошо так выделяться на их фоне... И как в воду глядел: каждая последующая была все хуже и хуже...
Лично мне кааца, его попрсили больше играть в пас. Он начал перестраиваться, но выходит это - не очень. Более того, это очень сильно обеднило его индивидуальные действия.
И вот мы имеем (точнее он) этакое раздвоение личности: ни то, ни се.
О, майн гот! Сколько уже талантов после ВВЛ угробили т. н. "динамовские сердца"! Ну почему мэтр не объяснил этим нэвигласам, что нужно индивидуально подходить к каждому игроку, а не "тулить" без разбору под свои мифические схемы и требовать несвойственных действий!
Это как раз то, чего не хватает в атаке. А очень "умный" ТШ хочет "причесать" его под свое (как по мне - импотентное) видение - пас ради паса, "Контроль, контроль", т.е. пресловутую будулайщину...
Именно поэтому Шола и был заменен в перерыве - не выполнял вказивок ТШ.
До речі, оцінив Ваш нік - Ви, напевно, запозичили його з соцмереж?
І Ви бережіть себе.
Пан Сєдой має точку зору відмінну від стандартної, але не крот. За це і одобренння.
Я завжди заздрю йому. Білою заздрістю.
удари - 0
передачі під удар - 0
втрати м'яча - 7
поверення м'яча - 1
виграні дуелі - 3 з 12-ти...
Вот как он описывает свои впечатления
я был совсем сырой и переполнен всякими теориями, которыми меня напичкали в театральном. Я пришел к Басову и сказал:
- Вот я уже снялся в нескольких эпизодах, но я не совсем понимаю смысл роли, какая у меня сверхзадача?
Басов на меня посмотрел и сказал:
- Сынок, ты сыграй мне эпизод. А сверхзадачу я тебе склею.
Нет, теперь я понимаю: ну, конечно, конечно склеит, потому что кино делает режиссер.
Кино делает режиссер а игру делает тренер. И он ставит оценку соответственно тому, как игрок реализует его замысел. А Шола играл сам и не добился при этом ничего. НО защитника он повозил крепко что и вызвало восторги болельщиков, болельщики вообще любят бегунков которые возят своих защитников и не считаются с эффективностью. Потому незрелищного но эффективного ЛОбановского публика не любила а настырного пацана Хмельницкого обожала и прощала ему отсутствие футбольных мозгов ( а Лобановскому не прощала их наличие).
Мы не знаем сути замысла тренера потому всегда оцениваем то что нам показали но редко можем оценить вписанность в общий замысел. Вот Буяльский и Попов вписались в общий замысел а ШОла нет. А фильм делает режиссер
А вдруг, СаШо прочтёт и обидится? -))
Були ще питання щодо Піхальонка... Але то таке...
До речі, це вже не перші резонансні слова Шовковського - пам'ятаю, він і по Буяльському проїхався публічно. Типу, треба не тільки з м'ячем грати, але і відбирати м'яч.
На рахунок Буяльского я думаю справа була так: Сашо після гри домовився з Віталієм, що трохи "пройдеться" по ньому і покритикує)))
Одного не знаю, чи є в спортивного директора замісник.
И я к этому и веду - если наши выйдут и начнут отбывать номер как с дворцом, то порно очень даже возможно.
Ну а почему они каждый матч не выкладываются так как в этом - как бы все всё понимают. Мы ж не эбенезеры перетёсанные, орать про судей и гавно...
Пояснюю політику: дипломату язик наданий для того, щоб не сказати правди. СаШо цю істину вже опанував.
ІМНО: в старті післязавтра будуть і Волошин, і Шола.
Идеальный ответ. А может даже досконалий...
Извините, не сдержался-))
Для багатьох буде надто складно
Я так и знал, что этим закончится.
"Зачем я соврал?" (с)