Після поразки ДК від ЛНЗ прочитав блоги та коментарі до них. Загалом, у своїй більшості, цілком нормальна, адекватна оцінка, якщо не брати до уваги висловлювання кількох відомих "міських божевільних", дискутувати з якими марно і шкідливо для здоров'я. Тому кілька ремарок до висловлювань нормальних уболівальників.
Згоден, ДК було в нерівних умовах з ЛНЗ - часу на відновлення після матчу в ЛК і на підготовку до цієї гри в ЧУ, фактично, не було. Згоден, що потрібно було ще перед початком сезону правильно, виходячи з реалій, розставити пріоритети: ЧУ, КУ і тільки потім вже ЄК (ну, тут вже, як вийде). А пріоритети повинен розставляти не ТШ, а господар.
Взагалі, цікаво. Суркіс в одному зі своїх недавніх інтерв'ю якось мимохідь обмовився, що команда не виконала завдання: не пробилася в основний етап ЛЧ. Воно й зрозуміло, чому мимохідь - під ЛЧ ніякого посилення команди не було. А потім був проданий Ванат, а потім були куплені Тіаре, Шола і Бленуце. Якщо хтось вважає, що цього достатньо, щоб успішно грати хоча б в ЛК, то він жорстоко помиляється. Загалом, не треба мати сім п'ядей в лобі, щоб зрозуміти, що в ЛК команді нічого не світить, як в плані результату, так і в фінансовому плані. Це я до питання про пріоритети. Але хтось в ДК вирішив "навести галасу" в ЛК і в Люблін команда поїхала пофеєрити. Ну, і пофеєрили на радість господареві і нашим місцевим "міським божевільним"...
До речі, щоб двічі не вставати. Про збірну України. Думаю, у Реброва вистачить "клепки в голові", щоб на перший матч спарки, з французами, не виставляти основу, щоб потім, у разі невдачі в грі з ісландцями, не посилатися на втому, травми і перебір карток.
Про складнощі ДК при грі першим номером проти "автобусів". Тобто, при позиційних атаках. Тут попрошу всіх не нервувати, тому що хочу послатися на думку Бишовця, книгу якого я днями прочитав. Так ось, він пише, що зламувати "автобуси" в позиційних атаках дуже проблематично, якщо у атакуючої команди немає гравців з високим рівнем індивідуальної майстерності. В першу чергу, мова про вміння футболістів обігрувати суперника один-в-один. Адже якщо вдалося обіграти одного суперника, то йому на допомогу кидається інший його партнер, який вимушено залишає свою позицію, залишаючи при цьому без опіки "свого" суперника, і таким чином, "автобус" починає, якщо не розвалюватися, то тихонько барахлити. Думка, звичайно, зрозуміла. А зрозуміло, яким чином це стосується футболістів сьогоднішнього ДК? Думаю, зрозуміло. Навіть, можливо, і нашим "міським".
А якщо і "міським" зрозуміло, то чому це незрозуміло ТШ ДК? Я маю на увазі, що, з огляду на всі обставини (втома і відсутність в команді технічних виконавців), можна було конкретно цю гру проти ЛНЗ зіграти другим номером, тобто, на контратаках. Не знаю, як склалася б гра і який був би підсумковий результат, але те, що можна було зламати весь початковий план тренера ЛНЗ Пономарьова, так це точно!
Раз вже зайшла мова про контратаки. Прочитав, що Караваєв не встиг повернутися, коли нам забивали гол. Так це ж і була класична контра, коли контратакуючі вриваються в штрафну "на плечах" гравців команди, яка до цього великими силами атакувала! До речі, Караваєв, за мить до втрати м'яча Кабаєвим, на половині поля ЛНЗ... вкидав аут. І в підсумку пропустили контратаку 4 ка 3...
Про Шолу-учня. Чому учня? Ну, тому що йому в грі ЛК дали урок, як поводяться з тими, хто "не увійшов у гру". І тут, по ходу першого тайму гри з ЛНЗ, у нього, по ідеї, мало би виникнути цілком логічне запитання: а "увійшли в гру" Піхальонок, Буяльський, Волошин, Кабаєв і Ярмоленко? Ну, з останнім все ясно - він зламався ще в першому таймі, але решта вище перерахованих вийшли на поле після перерви! До речі, грай ДК з перших хвилин матчу другим номером, то Шола, зі своєю швидкістю, був би дуже корисний.
І про суддівство. Ось ця жовта для Михавко. На хід і результат матчу вона абсолютно не вплинула і не могла вплинути - до кінця гри залишалося всього нічого. Але саме це помилкове рішення говорить тільки про одне - про рівень кваліфікації, як Балакіна, так і всього українського "суддівського корпусу".
А наш ТШ все зробив навпаки - понеслися всіма силами вперед з перших хвилин без огляду на захист (якби не Нещерет ЛНЗ б закрило матч ще в першому таймі), а в другому таймі почали грати у казна-що.
-
Stanislav Melomud(slavam1947)
- Опытный писатель
12.11.2025 17:03
Смотрел игру Динамо с ЛНЗ по каналу FH. К сожалению, не запомнил фамилию комментатора,но то как он унижал и издевался над игроками Динамо и над всей командой было для меня впервые. Попов отдает мяч грудью вратарю и этот, даже не знаю как его назвать ,называет этот футбольный прием пародией на футбол. Весь матч просто дикие выпады в сторону киевской команды. А поднял всю эту волну всем известный " ярый поклонник" киевского Динамо Владимир Зверов! Это же как надо опустить профессию журналиста, чтобы угодить хозяину! Стыдно вам ,так называемые господа журналюги! И меня просьба если кто то помнит фамилию комментатора игры с ЛНЗ по yuotube каналу FH пожалуйста напишите.(FH Football Hub)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
12.11.2025 17:10
Я смотрю домашние матчи ДК на Ютуб-канале "Динамо" (Киев) - там лояльный комментатор.
- 0
-
leopavlo
- Начинающий писатель
12.11.2025 13:30
Ох Седой,"ну шо же ты фраер сдал назад?" Если перефразируя фразу песни? То команда выносит ноунейма в ЛК и Вы уже пишете,что а не все так плохо прекрасная Маркиза) проиграли, ну что тут взять,такой уровень игроков) Вы уже определитесь, труп жив или мёртв наконец то
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
12.11.2025 13:48
Я был бы Вам признателен, если бы Вы предоставили ссылку на мои слова о том, что я в восхищении от игры ДК в ЛК.
- 0
-
leopavlo
- Начинающий писатель
12.11.2025 14:09
Ну вы восхваляли подвиг команды писали что игра была ух какая,выносили прям какой-то колхоз,сори забыл название той команды
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
12.11.2025 14:17
Ну, понятно, как я и предполагал, ссылки не будет. Может быть, Вы меня с каким-то другим перепутали?
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
11.11.2025 20:53
Прочитав, що Караваєв не встиг повернутися, коли нам забивали гол.
- 1
-
Макс Гончар
- Наставник
11.11.2025 18:44
Седой, а 85 хвилина, гравець Динамо Кабаєв навмисно б'є в лице гравця ЛНЗ, це мала б бути жовта
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.11.2025 19:01
І що я повинен відповісти? :-))
- 0
-
Володимир _W
- Наставник
11.11.2025 20:46
Не навмисно. Випадково. І що б дало вилучення Кабаєва на 85 хвилині? Пропустив би наступну гру. Дівлячись на його рівень в цьому матчі - пропуск ним гри незрозуміло для Динамо в + чи в -.
- 1
-
Pike
- Старожил
11.11.2025 12:57
Як людина відноситься до своєї справи - на такому рівні вона грає,судить або і керує!
- 2
-
Вадим Головащенко
- Начинающий писатель
11.11.2025 11:52
Підтримую стосовно невміння нашого ТШ розпоряджатись тими футболістами, які в нього є. Маючи в складі таких технарів як Михайленко, Яцика і Бражко, іноді разом в одному матчі наш тренер продовжує намагатись ставити гру, ніби там умовно Кроос, Модріч і Белінгем. Ну не можуть вони "в пас". Цей постійний контроль м`яча через захисників і Нещерета, паси воротарю, щоб уже він вибивав вперед, але ж він не Нойер у "грі ногами", та й за рештою компонентів теж. І купа інших проблем. Раз у нас така проблема з футболістами і кращих найближчим часом не буде, то чому не спростити футбол в виконанні Динамо? Чому не грати від оборони із закиданнями вперед. Не вірю, що якщо ці ж гравці ЛНЗ потраплять в руки Шовковському, то продовжать так грати як зараз. Просто їхній тренер підлаштовує схему гри і підготовку команди до футболістів, якими він розпоряджається, а у нас все навпаки.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.11.2025 12:17
Якщо це правда, що у Шовковського є конспекти Лобановського, то Шовковський неправильно їх зрозумів. ВВЛ говорив, що не тактика під гравців, а гравці під тактику. Але з однією істотною поправкою: якщо такі гравці доступні (мається на увазі їх ціна і бажання грати в ДК). Але зараз під рукою Шовковського гравці такого рівня, що потрібно під них підганяти тактику, а не вимагати від них неможливого. Ну, якщо говорити грубо, то народжений повзати літати не може.
- 2
-
Шурлок Полмс Елкин
- Наставник
11.11.2025 12:59
Ті конспекти , які передали нещодавно Шовковському - елементарна підніжка, чи то підробка , щоб звести нанівець роботу учня Лобановського , мабуть використали людей Павелка чи рудого шахрая
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.11.2025 13:37
Пишуть, що "конспекти" передав Буряк :-)
- 2
-
Shapych
- Эксперт
11.11.2025 13:48
А, можливо, він передав "три конверти"?
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.11.2025 13:56
Від кого?:-))
- 1
-
Shapych
- Эксперт
11.11.2025 17:43
Снимают секретаря обкома с должности, он передает дела и заводит своего приемника в кабинет, вытаскивает из сейфа три конверта, и говорит: "Когда станет совсем плохо - вскрой конверт №1, поможет. Когда станет совсем плохо во второй раз - вскрой конверт №2. Ну, а когда припрёт в третий раз - конверт №3".
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.11.2025 17:47
И на рыбалку. Хацкевич в курсе дела.
- 0
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
12.11.2025 12:20
я слышал в варианте 2 - обещай! Каяться вряд ли помогает.
- 2
-
Shapych
- Эксперт
12.11.2025 12:22
я теж його чув. Але в неті знайшов ЦЮ версію. набирати ліньки було.
- -1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
11.11.2025 16:42
Врут. Все знают, что конспекты у радиста)))))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.11.2025 16:45
А Буряк просто почтальон?-))
- 2
-
Володимир _W
- Наставник
11.11.2025 20:47
Так наче ж була радістка. Кет.
- 1
-
Kelyn
- Опытный писатель
11.11.2025 13:41
Точно. Більш сильної підколки головному тренеру важко було придумати. То старі динамівці розважалися, схоже.
- 0
-
Михаил
- Старожил
11.11.2025 09:38
Интересно читать комментарии. Вы серьезно считаете, что Динамо умеет от обороны на контратаках? Сидеть в глухой обороне - да. Как правило без толку. Контратаковать - нет. Редкие эпизоды не правило. Нет в команде скоростных таранного типа игроков. Об игроке, который может пройти пол поля, болтануть пару-тройку соперников и забить гол, уже и не мечтаем. Поэтому игра команды такая как есть и другой не предвидится. Ярмоленко не бежит и, поэтому, не болтается. Может придержать мяч, не отдать его сопернику, об играться с кем то пасом и сделать такую мелочь - забит гол. Не много. Но с Ярмоленко это Динамо, а без него- толпа. Трансформация настолько быстрая, что через несколько минут после заметы команду не узнать.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.11.2025 09:48
А Вы серьёзно считаете, что у ДК нет проблем с позиционной атакой?:-)) И в конце концов, речь об игре на контратаках шла только в конкретном матче с ЛНЗ.
- 2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
11.11.2025 01:04
- я прочел несколько комментов про неумение вскрыть автобус. Но ЛНЗ и не ставил автобус. Он прессинговал полузащиту Динамо, выбегая при любой оказии в контратаку. И физухи хватило на 90 минут. В таких условиях с первых минут ставить Ярмоленко с Буяльским - играть в минус 2. Они умные и техничные игроки, но возрастные, медленные и не работающие в прессинге. Можно было Ярмоленко на последние полчаса выпустить, либо дать отдохнуть.
- 4
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
11.11.2025 00:46
на лавке Динамо полно игроков, не уступающих по классу большинству игроков ЛНЗ. Спарку надо играть с ротацией, а игроков на 2й матч не таскать к боснийцам.
- 1
-
Виктор Т(salat)
- Опытный писатель
10.11.2025 21:34
ПРо уровень исполнителей и усталость знали до игры. Почему не построили игру при которой ЛнЗ пришлось бы позиционно атаковать?. ЛНЗ дома играет хуже чем на выезде. Затяжные бесплодные позиционные атаки ДК - это именно то к чему готовили ЛНЗ. Кто мешал Шовковскому поломать план Я как и еще один автор был уверен что мы будем играть "от обороны"
- 1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
11.11.2025 00:47
тут подвел разгром боснийцев. ТШ несколько потерял ориентиры и решил закидать шапками.
- 1
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
10.11.2025 20:47
По игре с ЛНЗ.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:54
Ладно, "забыли и двигаемся дальше":-))
- 0
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
10.11.2025 21:06
Ну, дай Бог, чтобы "вперёд, к светлому будущему!"-))
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 21:13
Харчи брать с собой - в дороге никто кормить не будет:-))
- 0
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
10.11.2025 21:17
и туалетную бумагу -)))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 21:21
Ну, Вы, я вижу, в курсе дела:-))
- 1
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
10.11.2025 21:25
Опыт, мать его!-))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 21:28
Хотел было написать "и папу", но побоялся, что меня могут неправильно понять:-))
- 0
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
10.11.2025 21:31
Папу нельзя!
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 21:34
Ну, как не понять!:-))
- 0
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
10.11.2025 20:39
Я на коментаторів мало звертаю увагу. Є своє враження на побачене.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:44
Правильно: немає коментатора - немає проблеми!:-))
- 0
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
11.11.2025 18:42
Сама більша проблема це гра Динамо. Недарма в останньому вью журналіст задав Шовковському що він може дати команді нового.
- 2
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
10.11.2025 20:36
Прочитал с интересом.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:41
Тем более, что у команды Блохина в соперниках не было сборной Франции...
- 2
-
Шнёма Пейсахович Альдшуллер(sergant59)
- Наставник
10.11.2025 20:48
1000% Вы правы.
- 0
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
11.11.2025 01:13
Блохін ще перед жеребкуванням сказав, що будемо з першого місця виходити. Знав, видно, що не буде в групі Франції, Німеччини, Італії...)))
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.11.2025 08:12
Напевно:-))
- 0
-
Андрій Волиняка(viva_la_gloria)
- Эксперт
11.11.2025 22:05
Точно пам'ятаю)))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.11.2025 22:23
Так, я знайшов - точно, до жеребкування.
- 1
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
11.11.2025 10:13
Сахтеровці всі в один голос дають інтерв'ю, що вони французів не бояться, що вони знають, як грати з французами. Мабуть вже є якась установка на матч з Францією. Тому, я не дуже мав якісь позитивні сподівання. Збірна збірною, а сахтерівців продавати треба.
- 2
-
Олександр Хмельницький(hmelnickiy)
- Эксперт
10.11.2025 19:56
Пономарьов і його команда не просто так виграли в кротів, а з цієї деталі в ДК ніхто висновків не зробив.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:06
А можна ж було ТШ той матч подивитися в записі.
- 1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 20:27
дивитися і аналізувати, то різні речі))))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:30
А для чого ж іще дивитися, якщо не аналізувати! :-)) Я ж кажу про ТШ! :-))
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 20:35
у мене складається враження, що наш ТШ просто дивиться матчі суперників, точніше переглядає)))
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:38
Мабуть, порно шукають:-))
- 1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 20:49
може їм треба підказати, де шукати?))) Швидше знайдуть своє порно, швидше почнуть аналізувати матчі))))
- 1
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
10.11.2025 19:46
Дякую. Ставлю "лайк" (практично з усіма тезами згоден), але з одним зауваженням: у таких команд, як ЛНЗ чи Оболонь виграти "другим номером" дуже складно. Для цього потрібно мати як мінімум "далекобійних артилеристів"; причому - доволі точних, а не таких, як Бражко (до речі, вчора він взагалі був поза заявкою). Один Піхальонок вчора пробити здалеку змоги не мав (елементарно - не давали). Шапаренко, пригадую, раз вдарив - але з відчаю, в сторону на дві рамки.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 19:55
Ну, тоді і у мене буде одне уточнення:-)) Удари з дальньої дистанції більше застосовуються при позиційних атаках. У контрах велику роль відіграє швидкість передач і переміщення гравців.
- -1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 20:04
основна проблема Динамо Шовковського - бездарна гра у захисті, тому грати від захисту цій команді дуже небезпечно!
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:10
Як показує практика останнього часу, грати в атаку теж небезпечно:-))
- 2
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 20:12
виходить команда у нас зовсім не навчена?))))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:18
"Вопрос, конечно, интересный..." (с.)
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
10.11.2025 20:19
я наполягаю на іншому, на першочерговому недоліку нинішнього стану Динамо: недостатня фізична підготовленність до сезону.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:26
Посилена важким календарем і логістикою воєнного часу.
- -1
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
10.11.2025 20:32
тут згоден, особливо з другим фактором.
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 20:30
залишається питання: хто в цьому винен?))
- 1
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
10.11.2025 20:34
Не лише один СаШо, я наполягаю на цьому. Та навіть так: найбільше винуватий той, хто платить з/п, преміальні та накладає штрафи.
- 1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 20:36
одним словом - керівництво клубу, куди входить і Шовковський.
- 1
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
10.11.2025 20:48
нехай так. З невеликим доповненням: Посада ГТ та членів ТШ не сильно відрізняється функціоналом і довговічністю від футболістів. На відмінну від директорів, якими себе оточив власник клубу.
- 1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 20:51
це 100%. Однак за фізичну підготовку гравців відповідає саме ТШ, а решта керівництва відповідає за організацію процесу, якого вимагає ГТ, якщо, звичайно, він щось вимагає
- 1
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
10.11.2025 21:05
До організації процесу тренерувань належать способи примусу футболістів виконувати план підготовки, який склав ТШ. Чи ви не чули з "околофутбольних", що в липні в команді були конфлікти з ТШ? І що розпорядник коштів фактично закрив на це очі?
- 1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 21:39
щось чув, але не до кінця обізнаний з тією ситуацією, тому написав, що решта керівництва повинна організувати процес підготовки....
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:36
Хто, хто... Шлюхтьор!
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 20:37
ну це само собою зрозуміло)))), "рижая мразь" в першу чергу.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:42
То чого ж Ви питаєте! :-))
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 20:45
думав, може ще хтось є винним))))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:52
А шлюхтьора Вам мало?:-))
- 1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 20:55
трохи мало)))), є ще Мирон, Сабо, Леон з котами, вже згадані нами коментатори, судді і список можна продовжувати - всі ці персонажі заважають Динамо перемагати))))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 21:02
А ще Саленко, Кравець...:-))
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 21:05
але, наприклад, Буряк - молодець, все робить, щоб команда перемагала)))). Інколи теж Ступар - молодець))))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 21:10
Буряк - легенда! А Ступар... В залежності, що скаже:-))
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 21:12
Блохін - теж легенда, але на цьому сайті не для всіх)))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 21:14
"А він теж грав у футбол?" (с.):-))
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 21:42
бувало))))
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 21:47
А я дивлюся, щось обличчя знайоме:-))
- 0
-
Олег Олег
- Эксперт
10.11.2025 21:54
В гидропарке.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 22:00
Точно! Ну, не в генделыке же!
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.11.2025 23:17
головне, щоб не в чебуречній з біляшами )))
- 2
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
10.11.2025 20:08
Так я і говорив за позиційні атаки "другим номером" у виконанні Динамо. І за необхідність точних дальніх ударів.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.11.2025 20:12
Значить, я Вас неправильно зрозумів. Просто прийнято вважати, що першим номером - це позиційні атаки, а другим - контратаки.
- -1
Еще комментарии================================
Він засмутився, що через збірну не встигає до сім'ї. І міркував як організувати побачення з дружиною (може і не тільки), а тут треба кудись бігти.
картка за відмашку,а для Кабаєва,вона була б другої і як наслідок мало б бути вилучення,але
Балакін жовтої картки не дав?
Завжди результат приносить симбіоз виконання тренерських установок футболістами на полі і грамотне керівництво від ТШ. Далеко ходити не треба - Манчестер Юнайтед, в якому знаходяться чи знаходились досить сильні футболісти уже майже десять сезонів плентається в середині таблиці. Футболісти, які з нього йдуть грають набагато краще, ніж в самому МЮ - Антоні, Мактоміней, ді Марія, Грінвуд, це тільки ті, які перші прийшли в голову. Значить і там футболісти вміють, але чомусь тільки в інших клубах, а не МЮ. От так і з Динамо. На жаль
Прошло время, навалились проблемы, молодой секретарь обкома запутался, кресло под ним зашаталось, и он вспомнил о конвертах. Вскрыл первый - а там всего одна строчка: "Вали всё на меня". Ну, он начал на всех совещаниях и конференциях поливать грязью предшественника, во всём его винить – "злочинна влада", дела запущены, восстановить ситуацию сложно вот так вот сразу и т.п. Помогло, вроде всё успокоилось.
Прошло ещё какое-то время, опять навалились проблемы, ситуация безвыходная - он вскрыл конверт №2. Там всего одно слово: "Кайся". Он начал каяться - виноват, дурак, исправлюсь. Рубаху на груди рвать - простите, люди, больше не буду, и всё такое. Опять помогло - не выгнали, усидел, успокоилось.
Долго ли, коротко ли, но настал новый черёд испытаний и неурядиц. Снова партработник вскрыл последний, третий конверт - первые два раза помогало, и сейчас должно помочь. Читает, а там написано: "Готовь три конверта".
Бо Буряк, який приніс валізу був в такому ж статусі невдахи-тренера, коли там не феєрив Шовковський.
Буряка погнали. Але схоже що підколки від старших - це щось "сімейне".
Что же касается Ярмоленко, то его время в ДК, как игрока, подходит к концу, и уже пора задуматься, как строить игру без него.
И да, я согласен с тем, что у Динамо нет защиты и нападения (как и у кротов кстати), но самое критичное полузащита (кроты выплывают на бразилах).
Ну и ЛНЗ побеждал лидеров - Шахту и Полесье - на контратаках. А первым номером слил Карпатам. Не привычны играть с мячом без пространства. Перед игрой об этом только ленивый не писал. Но тш не готовится под конкретного соперника. Кстати и Туран тоже.
Ну а если обсуждать жк Михавко, то сначала неназначенный 11м на 3й минуте. Это оказало больше влияния на игру. Но Балакин последовательно не дал 11м ни в одни ворота. Верно ли это, судить экспертам.
Ну не нашлось у Динамо в ЭТОЙ игре ИСПОЛНИТЕЛЕЙ с последним обостряющим пасом и игроков способных нанести ЗАВЕРШАЮЩИЙ удар.
Ну такой у нас уровень игроков, уровень крайне не стабильный и с очень низким классом исполнительного мастерства.
Увы, это наши реалии, и никуда нам СЕГОДНЯ от этого не деться.
Хотя бывают и всплески активности.
Но, к сожалению, крайне редко.
Папа святое, потому что МЫ сами папы!
Ну Вы меня поняли!_)))
Согласен по всем перечисленным Вами пунктам, но вот тут:
"До речі, щоб двічі не вставати. Про збірну України. Думаю, у Реброва вистачить "клепки в голові", щоб на перший матч спарки, з французами, не виставляти основу, щоб потім, у разі невдачі в грі з ісландцями, не посилатися на втому, травми і перебір карток."
-----------------------------------------
Дай то Бог, чтобы у Сергея Станиславовича действительно хватило "клепки в голові" и он понял, что ГЛАВНЫЙ матч у него с Исландией, а то тут "местные фантазёры" начали уже обсуждать наши шансы занять первое место в группе.
Ну я понимаю заявление О.В. Блохина с ТЕМ подбором игроков о ПЕРВОМ месте на отборе ЧМ 2006 года, но в сегодняшней ситуации?
Хоть бы вторыми быть.
Анекдот.
друга година ночі. Батько штурхає сина - Вставай, підемо картоплю копати. - Тато, друга година ночі і,взагалі, ми ж в цьому році картоплю не садили. - Садили - не садили, а копати треба.
Нажаль.
І це ще не єдина потреба (удари здалеку, та точність). Все-одно потрібен безупиний рух хавів при підгтовці вирішальних позиційних атак. Але ж Ви самі зауважили, що "Піхальонок, Буяльський, Волошин, Кабаєв і Ярмоленко" (дарма забули про Михайленка) "не увійшли в гру"...
Численні спроби вчора увірватись до штрафної суперника збоку (шоб отримати хоч якусь гостру позицію з можливістю передачі на "п'ятачок") з-за допомоги крайніх беків якщо вряди -годи і вдавались (пригадую лише неточний удар Герреро) - то це призвело до небезпечних контр суперника у відповідь, в результаті одної з таких і пропустили... Втім - цим довгим реченням я практично повторив одну з ваших тез; вибачте, більше не буду... Але з іншого боку, я хотів би додати, чи нагадати, що в саме такому ключі, як вчора в матчі з ЛНЗ - Динамо поступилося два роки тому в кубковому матчі з Оболонню; і отримали 2:2 цієї осені з тими же пивоварами. Просто пригадайте, що весь другий тайм тоді при 2:1 катали м'ячик, без особливих загострень - а Оболонь дочекалась шансу, зрівняла, і могли навіть виграти...
А в нас що виходить? Один Піхальонок так-сяк відповідає цим критеріям. Але він - тихоход, чи не в буквальному значенні цього слова...