Читаю блоги та коментарі на Шурику і дивуюся, як повз увагу авторів цих постів та коментарів пройшов ось цей вислів президента "Полісся" Буткевича:
"І насамкінець. Особисто я не маю сумнівів, що керівництво клубу „Динамо“ (Київ) не має жодного стосунку до брудних рішень арбітрів. Причини грубих помилок необхідно шукати в іншому місці, чим і повинні зайнятися відповідні органи УАФ".
(с.)Тож про яке "інше місце" говорив Буткевич? Ну, давайте подивимося на верхню частину турнірної таблиці одним туром раніше (вказані ігри та очки):
1 "Шахтар" 18 41
2 ЛНЗ 18 38
3 "Полісся" 18 36
4 "Динамо" 18 32
Хто є найближчим переслідувачем "Шахтаря"? ЛНЗ та "Полісся"! І тоді стає більш-менш зрозумілим, де потрібно шукати "інше місце", про яке сказав Буткевич. Клуби, що посідали (та й зараз посідають) друге та третє місця, ще не вибули з чемпіонських перегонів. До того ж, вони конкурують між собою у боротьбі за срібні медалі.
Щодо "Динамо"... Мені чомусь здається, що Суркісам, за великим рахунком, все одно, яке місце займе ДК у цьому чемпіонаті. Головне, награти склад, поставити гру, визначитися, з ким із гравців доведеться розлучитися після закінчення сезону та виграти Кубок України, забезпечивши собі участь у ЛЄ. Ну, мені здається не реальним, що ШД може втратити значну очкову перевагу над ДК.
-
Андрей(Paparazzi)
- Наставник
11.03.2026 17:44
Да, ото часи були. Комітет арбітрів-суркісів. ФФУ-суркісів. Можна було навіть в футбол не грати. Суперники вже всі кричали-суркісвсіхкупив. А зараз-де суркіси і де футбольна влада? Буткевичи, Ахмєтові, Засухи, молоде покоління. Вже й не розберешся хто в кабінети суддям заносить))
- 0
-
Скьяульвандафльоут -1800
- Опытный писатель
10.03.2026 13:39
"Гдє, гдє... В п..де! Смотрєть надо!" (с)
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 13:44
"Это другое". (с.)
- 1
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
10.03.2026 13:00
1. З приводу кращого коментаря одного з кращих коментаторів - "А ось зараз образливо було"
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 13:07
Чутки про Ротаня, як про наступного тренера СбУ, вже йдуть.
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
10.03.2026 13:54
Не чув, але події розгортаються в цьому напрямку. Здається мені.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 14:00
Думаю, що між суддівськими скандалами та постом тренера СбУ особливого зв'язку не простежується.
- 1
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
10.03.2026 16:28
Ну, Русіку потрібен імідж переможця, успішного тренера.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 16:33
Всім тренерам потрібен імідж переможця і успішного тренера:-))
- 0
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
11.03.2026 10:13
Це так. Але не всі тренери номінуються на ГТ збірної.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.03.2026 10:20
Але це ж звичайна схема: є гроші – ставимо амбітні цілі – запрошуємо маститого чи перспективного тренера – купуємо гравців.
- 1
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
11.03.2026 14:47
Востаннє.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.03.2026 14:57
Я не думаю, що гроші власників "Олександрії" чи "Полісся" якимось чином пов'язані з УАФ.
- 0
-
Седой (Григорий)
- Опытный писатель
10.03.2026 10:37
Додам свої п'ять грошиків до цього хвейверку емоцій. "Єслі судят не впапад, єто Шурман віноват", "Єслі плачіт кракоділ, єто Шурман наВАРіл", "в АТБ картофель сгніл, єто Шурман подсобіл", "Кран сантєхнік перекрил, єто Шурман воду піл". "Єслі Суркіс не купіл, значіть Шурман заплатіл"
- 5
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 10:40
Схоже на донос у прокуратуру.
- 3
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
10.03.2026 11:44
Красівоє!
- 1
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
10.03.2026 10:21
Чомусь ніхто не висунув версію, що Балакін с асистентами на ВАА просто попали в запару. Одна помилка потягнула за собой інші. Без якихось конспірологічних складових.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 10:30
Циганик не назвав жодного імені, крім якогось Зісмана. Я поліз в інтернет, забив у пошуковій системі "зісман", але такого персонажа з України в інтернеті немає.
- 1
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
10.03.2026 12:25
Наскільки я пам'ятаю, що Зісман - це родинне прізвище Олександра ШЕВЧЕНКО, віцепрезидента УАФ.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 12:53
Думаю, Циганик слуга кількох панів. А з Бурбасом все дуже ясно і зрозуміло.
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
10.03.2026 08:50
Борис, читаю, перечитую і намагаюсь зрозуміти, що тут написано: " І насамкінець. Особисто я не маю сумнівів, що керівництво клубу „Динамо“ (Київ) не має жодного стосунку до брудних рішень арбітрів".
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 10:09
Трохи не так:-)) В обох випадках прибираємо "не" та читаємо: "Особисто я маю сумніви, що керівництво клубу „Динамо“ (Київ) має стосунок до брудних рішень арбітрів". Тобто, він не вірить або має сумніви, що ДК якось причетне до цього.
- 3
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
10.03.2026 12:11
Тобто сумніви у Бутвевича все-таки є...
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 12:17
Але там є ще одна, заключна цитата Буткевича: "Причини грубих помилок необхідно шукати в іншому місці, чим і повинні зайнятися відповідні органи УАФ". Тобто, не в ДК, а в іншому місці.
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
10.03.2026 12:26
Хай буде так, але говорити потрібно чіткіше.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 12:56
Мені здається, що за словами Буткевича, ДК, якщо йдеться про цілком конкретний матч, поза підозрами.
- 0
-
Игорь Михайлович
- Наставник
10.03.2026 13:09
Skyf из Кропивницкого
- 0
-
Аndreas51(andreas51)
- Наставник
10.03.2026 10:09
Не вірно розумієте. Буткевич НЕ сумнівається, що Динамо НЕ причетне до рішень арбітрів.
- 4
-
Олег Олег
- Эксперт
10.03.2026 07:38
Богушевский жжот!))))
- 5
-
- Phoenix
- Наставник
10.03.2026 08:00
Не то слово. Комментарий года !.Надо выдвигать на Нобелевскую премию в области литературы. ))
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
10.03.2026 08:03
100%
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
10.03.2026 08:08
"Я вас спрашиваю: куда девались старые, добрые болезни? Где ишиас? Где геморрой? Я вижу одни только раны — колотые, резаные, рваные. Уже три года как я не видел анализа мочи. Люди перестали интересоваться своей мочой. Они интересуются политикой. Ничего хорошего из этого не выйдет"(с)
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 09:54
Кто же Вам признается, что у него геморрой!
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
10.03.2026 10:12
На определённом этапе (когда Релиф с Проктозаном перестаёт помогать) ложная стыдливость куда-то испаряется. "Здравствуйте, доктор! А я к Вам..."
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 10:17
Тромбоэктомия: "А я к Вам!"
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
10.03.2026 10:24
Ага. "И вот, по какому делу..."
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 10:33
А дело-то важное, не терпящее отлагательств...
- 2
-
Олег Олег
- Эксперт
10.03.2026 10:36
И это ещё мягко говоря.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 10:38
Но твёрдо выражаясь.
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 09:50
Да, поджёг и свалил - диверсант!
- 3
-
Олег Олег
- Эксперт
10.03.2026 09:53
Скромность!
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 10:11
Судя по всему, врождённая.
- 2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
10.03.2026 11:12
"Я ещё и вышивать могу. И на машинке... тоже."
- 2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 11:22
Берегите себя.
- 2
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
10.03.2026 07:30
Кто пишет, что на Бражко не было штрафного, тот абсолютно не знает биомеханику. Нельзя падать назад и тянуться за мячем, когда он впереди тебя. Начало падения было когда его потянули назад, а не в конечной фазе. По-мимо всего там, выражаясь старым жаргоном, была коробочка. Правда не знаю она сейчас судится или нет. Раньше чистый штрафной.
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.03.2026 08:45
"Кто пишет, что на Бражко не было штрафного, тот абсолютно не знает биомеханику. Нельзя падать назад и тянуться за мячем, когда он впереди тебя." - Увімкніть повтори моменту і побачите по діях Бражка, що можна і біомеханіка тут ні до чого)))), бо коли людина втрачає рівновагу, то все можливо.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 09:47
В АПЛ за такое, практически, не свистят.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
10.03.2026 07:29
Піднявся великий хай з приводу судівства. Зрозуміло підняли в першу чергу ті хто програв. Потім включилися різного роду підспівувачі. Просто судді виявилися не готовими судити матч такого рівня. Чому так сталося? Відповідь повинні дати компетентні органи УАФ.
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 09:45
Воно завжди так: хай піднімають, в першу чергу, ті, хто програв.
- 2
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
10.03.2026 12:52
Питання треба вирішувати зараз. Якщо зараз такі емоції то що буде в останніх турах.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 12:57
Можемо тільки здогадуватись.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
10.03.2026 12:58
Наскільки я знаю було прийнято рішення після рішення VAR судді повинні коментувати своє рішення. Я не бачу щоб хто то щото коментував. Може з цього пора починати. Виконувати рішення які прийняли.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 13:05
Не рішення, а рекомендація:-))
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
10.03.2026 16:50
Наскільки я знаю рішення приймали клуби. Сусідня Польща приклад. А рекомендації ні до чого не зобовязують. Зараз становиться зрозуміло що треба вносити зміни в регламент.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 17:38
Я чув тільки про рекомендації.
- 1
-
Никита Иванов(saburi)
- Наставник
11.03.2026 08:08
Суддям за свої дії потрібно відповідати. Коли зобовяжуть коментувати можливо буде і інше відношення до своїх дій.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
11.03.2026 09:07
Я не проти.
- 0
-
Yuriy(ExplorerYG_fkDK)
- Эксперт
09.03.2026 23:09
Умные люди сегодня скинули мне ссылку https://youtu.be/1G9PyJoCeLE?t=1870
- 3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.03.2026 23:38
Так и хочется спросить у Цыганыка: "Имя, сестра, имя?!"
- 2
-
Денис Борщов
- Эксперт
09.03.2026 22:53
Напомнило фильм, где находиться нофелет. Жаль что нет жены такой у Буткевича, которая могла его осадить с криком, ах ты ж бб ... ну там неценжурно, поехали домой)
- 0
-
Вениамин Костенко(veniamin-kostenko)
- Начинающий писатель
13.03.2026 05:52
Так это, а сдохшие с голоду в 33 - воскреснут?
- 1
-
Юрий
- Начинающий писатель
09.03.2026 22:32
Andrey Bogushevsky(bam73) - і точно, ми ніхто,(імпотенти)-троллінг, але змішати з лайном - по любому, а там, як карта ляже (як у трампа). то таке. Плюсую ++++, але їх не є))))
- 1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
09.03.2026 22:31
На мою думку, Балакін сам приймав правильні рішення у всіх епізодах, крім ситуації з Біловаром, але коли починав у справи влазити Шурман (головний варильщик матчу), то все розвалювалося. Тому навряд хтось купував Балакіна чи інших арбітрів, просто Шурман сам по собі дуже слабенький і тупенький арбітр.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.03.2026 22:36
Але рішення все одно залишається за головним суддею.
- 4
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
09.03.2026 22:42
так, але коли тобі варильщик малює аргументи, які важко ігнорувати, тоді їх важко ігнорувати))). Наприклад, можна показати епізод з рукою з правильних ракурсів, чи намалювати порушення на Бражку в центрі поля (якого не було), чи мінімальний фол на Волошині прикрити і т.д. Ну і тут можна згадати як Шурман не дав забити Оболоні у ворота Динамо переможний м'яч))), Може, Шурман вболівальник ДК?)))
- 1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
09.03.2026 22:45
Вы не видите выставленные вперёд руки Коробова, когда в левую попадает мяч?
- 1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
09.03.2026 22:51
Коробов руки вперед, може, і виставив, але його руки ніяк не збільшували площу тіла в той момент, бо за руками був корпус, в напрямку якого і летів м'яч. Тут можна було пенальті як ставити, так і не ставити. На розгляд арбітра момент, і Балакін прийняв рішення, бо стояв за метр від епізоду. Але якщо зробити стоп-кадри на ВАРі, то, звичайно, це пенальті, бо є рука, яка дещо виставлена вперед. На Бражку порушень правил не було, він сам завалився, коли тягнувся до м'яча, який відскочив від нього, при цьому він тримав руками захисника, а той його - стандартна боротьба в центрі поля. Якщо ставити пенальті за руку Коробова, то і за фол на Волошині потрібно ставити. Біловара мали вилучати без питань!
- 1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
09.03.2026 22:56
Ну тогда мы с вами видим разные видео и читаем разные Правила. Потому что не только увеличенная площадь влияет, а и неестественное положение рук. Положение рук Коробова было именно таким, он зачем то выставил руки вперёд и сыграл в волейбол, это чётко видно. Бражко прикрывал мяч корпусом, противник никак не мог до мяча добраться, положил две руки ему сверху на спину и просто опрокинул его. А мяч выбивал уже другой.
- 3
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
09.03.2026 23:05
Не думаю, що Коробов зіграв у волейбол. Швидше м'яч попав йому у руку, але формально тут пенальті, я згоден. Тоді на Волошині теж пенальті, навіть більш очевидний, ніж цей.
- 1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
09.03.2026 22:57
Биловара не должны были удалять без вопросов, он сыграл грубо, но фол явно не был умышленным, ровно на жёлтую.
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
09.03.2026 23:00
ми таки по-різному бачимо епізоди)). Я не знаю, як можна летіти двома ногами в ноги супернику ненавмисно, піднімаючи при цьому одну ногу високо над газоном. Біловар точно не підсковзнувся, щоб цей фол був ненавмисним)
- 0
-
Фанера "М`Gladbach 0-10"під MUN 0:7, МAN 0:6 і ROT 1:7(zloe_bobro)
- Эксперт
10.03.2026 13:16
як можна летіти двома ногами в ноги супернику
- 1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.03.2026 15:13
Цю картинку можете собі запхати в одне місце. Повтор моменту до кінця додивіться - де опиняється друга нога Біловара наприкінці епізоду. Підкажу: також врізається в ногу супернику.
- 0
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
10.03.2026 14:52
А он и не влетел двумя ногами, куда вы смотрите?)))
- 0
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.03.2026 15:13
Закінчення епізоду додивіться уважно, а не картинки на сайті Шурика)))
- 0
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
10.03.2026 19:00
В окончании эпизода обе ноги были уже согнуты и скорость погашена, но вы продолжайте)))
- 1
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
10.03.2026 19:05
те саме можу порадити вам, продовжувати))))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.03.2026 22:50
Все одно, рішення залишається за головним суддею.
- 2
-
Володимир(metalizator2009)
- Эксперт
09.03.2026 22:51
100%
- 2
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
09.03.2026 22:44
Что именно Шурман подсказал неправильно на ваш взгляд?
- 1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
09.03.2026 22:28
Я сразу подумал на ЛНЗ... Не, ну а чо они?)))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.03.2026 22:31
А в складчину с ШД?:-))
- 1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
09.03.2026 22:43
Я вас умоляю, "нас и здесь неплохо кормят")))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.03.2026 22:52
Понял, коалицией здесь не пахнет:-))
- 1
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
09.03.2026 21:25
А я вважаю, що під "іншим місцем" Буткевич мав на увазі окремі апартаменти Будинку футболу; ті, в яких квартирує Комітет Арбітрів УАФ. Тим більше, його "розшифрували" його ж підлеглі; прізвищ не називатиму - бо доведеться називати всі. Як мінімум одне з них назвати - то тільки з матом, і підставитись під бан від адмінів.Я й так очікую вже бану, бо прокоментував новину від редакції з ним, там не витримав, щоб не сказати різко...
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.03.2026 21:32
Якщо суддям цього матчу заплатили, то цікаво, хто заплатив. Ну, не УАФ же і не УПЛ.
- 2
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
09.03.2026 21:40
ні, ну, чого ж: зарплату платить Комітет Арбітрів; а скидуються на неї - всі клуби, тобто, в загальному - УПЛ.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.03.2026 21:48
То де ж знаходиться це "інше місце"?
- 1
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
09.03.2026 21:56
В Черкасах:)
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.03.2026 22:12
Или в ...:-))
- 2
-
Віктор Василюк(Viktor77750)
- Наставник
10.03.2026 01:15
Ну или там...:))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
10.03.2026 09:10
Короче, мы молчать не будем!:-))
- 1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
09.03.2026 22:29
Вы правда думаете, что кто-то платил?)))
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.03.2026 22:34
Я так понял слова Буткевича:-)) А что я думаю? Я думаю, что уровень украинских судей ниже плинтуса.
- 2
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
09.03.2026 22:42
Я иду против течения. Моё мнение - Балакин отработал не так уж плохо, как ему вменяют. Ошибки были, но главное для меня - он судил одинаково в обе стороны, установил некие границы борьбы и придерживался их до конца. Да, из-за этого Эмерлаху прилетело в ногу, а Пономаренко в лоб, но судилось одинаково. Да, на Волошине не поставил, но уже давно тенденция: подрисовывает? Не ставим. А на мой глаз увы чуть подрисовывал. Но не настаиваю. По отменённому голу и назначенному пенальти вообще смешно спорить - фол на Бражко очевиден, как и зачем-то выставленные вперёд руки Коробова. В общем, хоть режьте меня, я не понимаю, почему такой вой несётся именно с нашей стороны. Хотя должен отметить, что несётся он от специалистов, которые Правила не читают даже наискосок, особенно здесь на ДОШ.
- 4
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.03.2026 22:46
Ну, почему против? Я же написал об уровне наших судей:-))
- 1
-
Евгений Футболов(I_love_football)
- Эксперт
09.03.2026 22:51
Но я не считаю работу Балакина в этом матче плохой. Даже двум истеричкам на тренерской скамье Полесья не удалось спровоцировать своих футболистов на откровенное хамство, как обычно бывает в матчах с шахтёром, и я считаю, это потому, что подсознательно футболисты Полесья понимали, что их никто не плавит.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.03.2026 23:13
Вот тут мы расходимся во мнении:-)) Балакин сначала засчитал, а потом, после вмешательства ВАР, отменил гол "Полесья". Но он же находился рядом с тем местом, где Бражко потерял мяч. То есть, он мог и без ВАРа принять решение об отмене гола.
- 2
Еще комментарииДосадно.(
Таке враження, що ми вже навіть суддю не можемо купити. Бідааа.)))
2. Якщо геволт, який підняв Русік - не політика Буткевича, то йому (Буткевичу) треба щось робити з цим тренером.
3. Можливо з мого богу присутня якась конспірологічна версія, але мені здається, що справа навіть не в розподілі підсумкових місць в чемпіонаті. На мій погляд має місце цілеспрямоване поступове просування Ротаня на ЗбУ. Принаймні, я не відкидав би такого розвитку подій.
А тут халепа.
По-перше - програш.
По-друге - шмарклі.
Тут такий варіант, що з нього "роблять" успішного.
Були гроші в Олександрії - були гравці, була команда, був успіх.
Не кожен перспективний тренер під грошами хазяїна з амбітними цілями тулиться на ГТ ЗбУ.
Не варто пояснювати мені прописні речі, як і що робиться.
Моя думка іншими словами - страждає імідж не просто перспективного тренера, а імідж успішного кандидата в ГТ збірної. А з тим, що його підводять до збірної, Ви самі погодились.
Мене більше дивує те, що динамівсьскі вболівальнки настільки вімкнули "почуття совісті", що готові писати петицію в УАФ на позбавлення ДК трьох балів в таблиці. Мені цікаво, коли В(Б)акс вилучив Гармаша с поля, на Териконі така сама істерія була?
БЛ...дь, хлопці, ви зовсім вже подуріли? Помилився арбітр на нашу користь, та і біс з ним.
Пане Сєдой на рахунок Вашого питаня про "інше місце" частково відповів Циганик))
Правда це чи ні, не знаю.
Але антисеміт Бурбас зі слюною в роті в одному своєму блозі про перемоги ЛНЗ називав Шевченко саме так. Після цього я перестав дивитись Бурбаса, тому що від такого контенту хочеться вирвати.
Крім того, не люблю висосаних з пальця конспіративних теорій.
До речі і Циганика не дивлюся: два брати пара.
Вдивіться.
Буткевич не має сумнівів, що Динамо НЕ має...
Тобто, якщо я вірно розумію Буткевича, то він не сумнівається в тому, що керівництво Динамо МАЄ відношення до "брудних рішень арбітрів".
Здається так....
А чому?
Уважаемый Скиф, в ответ на разъяснение Седого (10.03.2026 10:09) Вы написали : "Тобто сумніви у Буткевича все-таки є..."
Но сам Буткевич ясно сказал, что уверен в том, що керівництво клубу „Динамо“ (Київ) НЕ має жодного стосунку до брудних рішень арбітрів".
То есть сомнений в этом у него нет.
Якщо цього не зроботи матчів такого рівня попереду немало і скандалів може бути ще більше.
Может быть тут есть ответ на Ваш вопрос, хоть и неполный.
Хотя ответ Андрея - шедевральный.
Ну если метро разрушат?
Исходя из твоей логики -
---
https://dynamo.kiev.ua/blog/717683-gryizite-svoi-mikrofonyi?skip_infinite=1#comment-7226484
---
Денис Борщов 06.03.2026 20:05
А помните как говорили7 Вот развалим єтот совок проклятый, да как заживем ,да как заиграем! Огого) Что интересно, до сих пор эта мантра работает)))
Денис Борщов 06.03.2026 21:06
Так не настольгируйте) Идите его добивать ,метро еще работает)
Стосовно Бражка, то там я не бачу, щоб захисник його тягнув. Бражко втратив м'яч раніше, ніж втратив рівновагу. Для мене це була рівносильна з обох боків боротьба за м'яч. Бражко тримає захисника руками витягнутими за спину, а той обнімає його)))
-----
а тепер дивимося уважно картинку і зізнаємося у тому, що або гри не бачив, або в тому, що просто свистобол...
https://dynamo.kiev.ua/media/swfupload/2026/03/16.png
ІМНО: підтримую Скіфа, який в своєму блозі по сусідству цілком справедливо заявив: "В збоченій країні, яка вибирає своїх керманичів не головою, а вподобанням, такий інструмент в служителів української футбольної Феміди стає першу чергу каральним, а не знаряддям правди".
Іншими словами: кожен народ заслуговує тих суддів, яких він має - якщо не здатен їх поміняти.... це перефраз від: "Кожен народ має той уряд, якого він заслуговує"(с, Ж. де Местр)
ІМНО: ніхто "лівих" не платив, і не заплатить. У "сильних світу цього футбольного" є інші методи тиску на арбітрів: провладні, і особливо медійні. Щоправда - у сильних. Буткевич, напевне, тільки намагається прочинити вхідні двері в цей клуб обраних...
Биловар. Ну, я не знаю, что тут обсуждать - тут и ВАР не был нужен.
Удар коленом в лоб Пономаренко. Люди получают жёлтую (даже без контакта), когда пытаются в прыжке пробить через себя - типа, опасная игра. А тут контакт был.
Падение Волошина. Пенальти, скорее был, чем не был. Как по мне, контакт с ногой соперника был - похоже, на удар сзади по ахиллу.
По пенальти в наши ворота тоже есть вопрос. ВАР показал всего два ракурса и те некрупным планом.
В общем, нормальным такое судейство назвать нельзя.