Для мене політика-конкуренція ідей,тобто коли,політики,перемагають завдяки новим ідеям для соціуму(новим поглядом на старі речі).Політик насамперед -генератор ідей,він повинен бути на крок попереду,а то і на два,від всього іншого суспільства.А не навкаки коли, збирають побажання людей
Менеджер і організатор повинен бути генератором ідей
В "Динамо"все - навпаки.Я є постійним читачем сайту "Динамо від Шуріка" багато років.В блогах сайту можна знайти величезну кількість ідей та ініціатив.Потрібно їх правильно оформити.Займатися цим ніхто не хоче.
Більшість з них має загальноєвропейську практику.Ось декілька з них:
1.Клубний музей
2.Екскурсії на стадіон
3.Мережа фан -магазинів(Бориспіль тощо)
4.Благодійність
5.Сімейний сектор
6.Бронювання та замовлення квитків.
Можна продовжуват далі.В мене є цікава ідея щодо фан-картки.Я її обов"язково опишу.
З величезним скрипом впровадилася в життя ідея,щодо екскурсій на стадіон.І то, вона розпочалася,коли на вулиці зовсім не туристична пора року.Можливо,для того,щоб через декілька місяців сказати:немає попиту.
Без реклами(особливо в динамівському середовищі)данна ініціатива не спроможна на життя.Реклама повинна бути на ресурсах динамівських вболівальників,офіційному сайті,на залізничному вокзалі,де- багато людей(дуже багато приїздить до Києва на вихідні з провінцій)в метро.
Ціна теж викликає певні запитання:чому екскурсія на "ДА"коштує 50 гривень,а в нас більше.Напевно,хочуть заробити суму з 6-ма нулями.
Якщо хто повинен проводити екскурсії,то це -Олександр Липенко.Він про "Динамо "знає все.З роботою "заводіли"він явно не справляється.Це напевно зрозуміли всі.Іншої такої людини я не знаю
Чесно,я не розумію,чому не користуватися таким величезним генератором ідей як блоги "Динамо Київ від Шуріка"
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости