Руководитель проектов «Футбольный клуб» и «Прессинг» Сергей Васильев на своей страничке в Facebook прокомментировал информацию председателя Днепропетровского областного совета Глеба Прыгунова, согласно которой он и народный депутат Андрей Павелко будут курировать строительство нового аэропорта в Днепре.
«Такую задачу им поставил президент Украины Петр Порошенко», — сообщается в презентационном ролике на официальной странице Глеба Прыгунова в соцсети.
«У казнокрада Павелко появились новые возможности воровать из госбюджета. Нужно внимательно следить за очередными сомнительными решениями бюджетного комитета ВР. Вероятно, по его инициативе правительством снова будут выделены дополнительные финансовые ресурсы для завода ФФУ, чтобы он обеспечил покрытие взлетно-посадочной полосы аэропорта в Днепре «кучерявой» травой...» — с иронией отреагировал на данное сообщение Сергей Васильев.
-
Гудвин
- Эксперт
14.06.2018 08:23
На все руки мастер! Теперь Днепр останется без аэропорта.
- 1
-
Мр Эбенезер Дорсет, эсквайр(kna)
- Эксперт
14.06.2018 12:02
На взлетную полосу положат искусственную траву.
- 0
-
(sashka76)
- Опытный писатель
14.06.2018 07:33
Просто нет слов... павелко и в самом деле не тонет... наоборот заполняет собою всё больше пространства
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
13.06.2018 21:58
Інфа про аеропорти - звідси:
- 0
-
Leon L(u_kraini)
- Наставник
13.06.2018 21:10
Что? Павелко смотрящий на строительстве нового аэропорта в Днепре? Ну, Петя, хоть и президент, но жжет неслабо. Вопрос только зачем это Пете надо?
- 1
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
13.06.2018 18:15
Треба буде якось при нагоді Порошенко спитати, чого він втручається в парафію Прем'єр-Міністра Гройсмана та Міністра інфраструктури Омеляна...
- -1
-
Просто Кузьмич(gazaeff)
- Наставник
13.06.2018 17:58
Достали казнокрады. Ничего, не долго вам осталось куралесить с вашим главным шоколадным гоем.
- -2
-
Виктор В(Pierre_Aronnax)
- Эксперт
13.06.2018 18:00
- 1
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
13.06.2018 17:54
К сожалению, это месседж для нас: даже если его и проверят соответствующие органы - в акте проверки нихрена не будет.....
- 0
-
Lord Alexs
- Наставник
13.06.2018 17:32
Із зеленою "травkою" - kрyто!, таk і до kниги реkордів Гінеса недовго потрапити!
- 0
-
Ігор Трифонов(trifig)
- Наставник
13.06.2018 17:11
БРИГАДА!!!
- 1
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
13.06.2018 16:49
https://i.mycdn.me/image?id=851902045156&t=0&plc=WEB&tkn=*qw_dKUc1Jd0d0T49Ty3HjazYa3k
- -1
-
Fidel Neva(Klizma)
- Наставник
13.06.2018 16:46
А больше и поручить не кому, ведь есть специалист по схемам.
- 0
-
argon
- Наставник
13.06.2018 16:39
«Кучерявая» взлетная полоса-может жестко сядет?
- 1
-
CAPA CAPA(LETKORAT)
- Эксперт
13.06.2018 16:35
Я надіюсь більше павелка він же павлін ми не побачимо, бо Аєропорт построє хтось інший бо павлін як тільки починає, щось робити воно зразу розвалюється.
- 0
-
Виктор В(Pierre_Aronnax)
- Эксперт
13.06.2018 16:24
- 1
-
argon
- Наставник
13.06.2018 16:19
останется Днепр без нового аэропорта, хоть бы и старый не сперли
- 7
Еще комментарии«Кожна держава, яка хоче стати успішною, повинна мати бачення щонайменше цілей, до яких вона йде. Власне, ці цілі виокремлені в Національній транспортній стратегії до 2030 року. Це мінімум 10 автобанів, це 50 аеропортів різного ґатунку. Є маса новацій, які інтегровані в нашу реальність, і ми розуміємо, з яким бюджетом ми йдемо до цієї мети. ...Передбачено будівництво великої кількості аеропортів. Серед них і невеликі місцеві аеропорти для внутрішніх авіаперевезень. Не лише великі міжнародні хаби, а й звичайні маленькі регіональні чи містечкові аеропорти, які просто забезпечують перельоти до години відстані.
Це насправді абсолютно досяжно. Ба більше, в 1991 році у нас був 51 аеропорт. В 2015 році ми ледь не залишилися з двома аеропортами. Бо думали всі інші закривати. Всі казали, що ніхто не буде літати. Завдяки нашій політиці, яку ми провадили в 2016-17 році, ми маємо якісно іншу картинку. Рекордний ріст пасажиропотоку аеропорту "Львів", який перевищив навіть радянські показники. Мільйони пасажирів перевезені в 2017 році. Рекордний ріст аеропорту "Жуляни" – на 50%. Аеропорт "Бориспіль" дає стабільних 20-30% приросту по року. Росте "Харків", інші аеропорти. Тобто ми розуміємо, що потенціал шалений.
І ми тут ідемо теж у світовому тренді. Вони передбачають, що до 2030 року літаюче населення подвоїться. Тобто кількість пасажирів зросте в рази. Ми повинні бути серед цих країн. І всі компанії, які зараз заходять в Україну, починаючи від Ryanair, – що теж здавалося нездійсненною мрією, а сьогодні це факт, сьогодні вони в Україні, – завершуючи іншими гігантами. Вони кажуть: сьогоднішні 16 мільйонів українців, які літають, можуть бути подвоєні протягом 4-5 років часу. Я вірю, що це відбудеться швидше.
Тому 50 аеропортів – це абсолютно буденна реальність, яка нам необхідна, для того щоб забезпечити якісне сполучення всередині країни. Бо половина з них дійсно будуть невеличкими, регіональними. Це не суперпотужні термінали і суперпотужні смуги. Інші 25 ми хочемо збудувати протягом наступного п’ятирічного періоду, якщо нам вдасться переконати кінцево Верховну Раду і забезпечити те саме, що ми зробили з дорожнім фондом – фонд для будівництва злітних смуг. Кожного року ми повинні будувати по 4-5 злітних смуг. Це 10 мільярдів. Ці гроші можна знайти, якщо не красти, якщо робити все чесно. І вони окупляться. Бо інвестиції в українські аеропорти фактично окупні протягом семи, максиму десятирічного періоду, а то й швидше, на відміну від європейської історії, коли це 15-20-30 років, з величезними дотаціями.
Але, тим не менше, навіть при цих показниках все рівно дуже мало українців літає. Бо насправді авіаперельоти за рахунок зарегульованості і монополізації цієї галузі – вони є наддорогими навіть для європейців. Середня ціна квитка до минулого року була 300-400 доларів. Це було дуже багато.
Зараз, після заходу лоукостів, а вони лише почали заходити, середня ціна квитка впала десь до 150 плюс-мінус. Я думаю, що з осені цього року ми побачимо твердих 50-70 мінімум доларів в одну сторону. Це вже те, що люди собі можуть дозволити. Плюс, маса є акцій в тих же Ryanair чи "Міжнародних авіалініях України", коли ви можете купити квиток в Європу, починаючи від 10 доларів. І це те, за що я борюся – що ті українці, які не можуть собі дозволити купити за 100-150 доларів квиток, вони зможуть купити його за 10 доларів.»
Про це в інтерв'ю "Прямому" розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
Плвний текст в'ю: https://prm.ua/159216/
Скорочено, з відео: https://prm.ua/do-2030-roku-v-ukrayini-pobudut-50-novih-aeroportiv-omelyan/
Але те, що хочуть будувати і злітні смуги, і аеропорти - правда. І навіть правда те, що на цьому деякі "кучеряві" хочуть нажитися; і засобами не гребують. І не гребують фейками, в т.ч.
Я вже прогнозую, що він це назове самозванством...
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена