Пресс-служба киевского «Динамо» опубликовала обращение президента клуба Игоря Суркиса после ночной атаки Украины российскими войсками.
Дорогие киевляне, дорогие украинцы!
Прошлой ночью наш город и другие регионы Украины пережили очередную страшную атаку. По Киеву были выпущены сотни вражеских целей. Есть разрушения, раненые и, к сожалению, погибшие. От имени всего ФК «Динамо» (Киев) и от себя лично выражаю искренние соболезнования семьям и близким погибших. Мы скорбим вместе с вами.
Сегодня, как никогда, важно оставаться едиными, сильными и с верой в Победу. Символы нашей несокрушимости, нашей культуры, нашей жизни врагу никогда не удастся уничтожить. Киев стоит. Украина держится. И мы обязательно победим.
ФК «Динамо» — это не просто команда. Это часть большого украинского сердца. Мы рядом с каждым из вас. Мы вместе с нашими воинами, хранителями неба, спасателями, волонтерами, всеми, кто защищает нашу землю. Мы гордимся вами. Мы верим в вас.
Сила — в правде, сила — в единстве. Берегите себя и своих родных.
Слава Украине!
Игорь Суркис,
президент ФК «Динамо» (Киев)
Вы хотите быть рабом ? Пожалуйста ,а я нет и тварь ты конченная мой брат погиб на этой войне и одноклассники , и мои знакомые , ща таких как ты уродов ? Положили жизни ,чтою ты здавал Украину?)). Тогда ты мрась , запомни сыкливая мрась .
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
18.06.2025 13:08
Загалом, все зрозуміло. Скільки людей в нашій країні хоче миру, а скільки за продовження безгулздої війни, в якій неможливо перемогти. Що ж, значить загинуть ще тисячі людей без жодного сенсу через тупість та недалекоглядність не влади, а частини наслення, яка це підтримує.
- -4
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
17.06.2025 16:28
Це буде продовжуватися поки Україна не почне хирячити по москві. Я про це кажу з першого дня війни. Те що ми там десь знищуємо рабзійські НПЗ чи аеродроми, їм на це чихати. Для них рабсія - це москва. Коли жителі москви почнуть ховатися у бомбосховища, от тоді війна відразу закінчиться! Я не розумію, хто або що забороняє Україні бити по москві хоча б дронами власного виробництва?? Болотні фашисти щодня б'ють по Україні, в тому числі і по Києву, а ми не відповідаємо належним чином!!!
- 2
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 16:56
Ви що не розумієте? Удари по москві спровокують ще більше жорсткоі удари по Києву. Така ніч як сьогодні буде майже кожен день. Ви цього прагнете? Ви уявляєте скільки людей помре?
- -13
-
Джонни Птеродактиль(Rowdy)
- Наставник
17.06.2025 17:01
Просто переговоры ради переговоров?
- -2
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 17:06
Переговоры ради нормализации отношений, как бы это дико не звучало, и далее будет завершение войны. Единственным гарантом безопасности в сложнвшейся ситуации для нас могуть быть только нормальные отношение с ними, которые нужно начать с чистого листа. Такие отношение, как есть у всех других стран (белорусов, узбеков, казахов и так далее). Они наши соседи и никуда не денутся отсюда. Ясно, что общество к этому пока не готово. Но дейситвительно ли мы готовы утонуть крови войны? Были другие варианты в прошлые годы, но поезд ушел. Слишком в большой жопе мы находимся.
- -11
-
Олег Сандальчук(sirius1994)
- Старожил
17.06.2025 18:06
Що таке нормалізація відносин з росією у вашому розумінні?
- 1
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 22:45
Нормалізація відносин - це не озночає обійматися з ними та "битись в дьосна". Це означає відновлення нормальних торгово-економічних та політичних відносин між державами, як це було до 14 року. Більшість людей не розуміє, що на припиненні війні проблеми України не закінчаться. У нас така економічна катастрофа, що без відновлення торгових зв'язків з сусідами, включачи не тільки рф, але й інші країни, нам елементарно не буде чим платити зарплати бюджетникам та відбудовуватись. А якщо ще й врахвувати кількість вбитого/емігрованого трудового населення та кількість тих самих бюджетників, які лишились + військові які повернуться - ситуація виглядає загрозливо.
- -7
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 22:47
+ необхідна тісна співпраця з Китаєм, залучення їх інвестицій. Але для цього війна має закінчитись.
- -8
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
17.06.2025 23:41
Вам видали кремлівську методичку. "Адін народ" і так далі по тексту...Ви мабуть і за Януковичем сумуєте?
- 1
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
18.06.2025 12:46
А у вас якраз навпаки - методичка телемарафону. Націоналістині гасла, які і чую з 2014 року, які нас і привели до цього.
- -6
-
Олег Сандальчук(sirius1994)
- Старожил
18.06.2025 14:46
Ааа, то це все українці винні, зроз.
- 2
-
Олег Сандальчук(sirius1994)
- Старожил
18.06.2025 08:15
Вже з політичними відносинами прокол, бо нас не вважають країною, чи рівними
- 3
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
17.06.2025 22:43
Ніколи нормальних відносин з російськими фашистами не буде. Та і самої рабсії скоро не буде, дгадаєте мої слова. Історія повторюється. Рабсія йде шляхом радянського союзу
- 1
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 22:56
Головне щоб від нас та нашої країни щось залишилось.
- -2
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
17.06.2025 23:31
Україна була, є і буде!
- 1
-
Илля 80
- Старожил
18.06.2025 01:37
Ви дебил ? С россикй не модет быть с чистого листа и норм отношений они нас не считают за нацию , за субьект , онр хотят нас уничтожить, а тот кто останетчя послать дальше убивать европейцев. Вы не знаите историю так почитайте ее особенно про Мащепу , Хмельницкого. Как рага нас здавала и подчиняла себе
- 5
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
18.06.2025 12:49
За что погиб твой брат? Правильно - ни за что, к большому сожалению. А другие люди не хотят умирать, и не нужно нести чушь про рабство и прочее. Бред националистический.
- -7
-
Гудвин
- Эксперт
18.06.2025 16:45
У тебе мнєніє прємудрого пєскаря,бурят...
- 2
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
18.06.2025 21:25
Якщо в когось є інше "мнєніє", то він бурят. А ти хто, петлюровєц?
- -4
-
Олег Сандальчук(sirius1994)
- Старожил
18.06.2025 21:57
Ну давай вже про бандерівців нациздофф і русафобав. Йшли б ви у Фіфа з Тайсоном грати, Ярослав
- 3
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
18.06.2025 22:21
- 2
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
17.06.2025 17:13
Переговорами цю війну не закінчити. Ми тільки відкладемо її на пізніше. А через деякий час кремлівські фашисти знову нападуть і тоді буде ще більше жертв і ми втратимо всю Україну. Ми не маємо права перекладати цю війну на плечі наших синів і онуків. Саме наше покоління повинно довести справу до кінця і знищити російських виродків. Так, ми втрачаємо багато людей, але іншого вибору в нас немає, як продовжувати боронити нашу землю!
- -1
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 17:20
Яким чином ви плануєте знищити країну, в якої людей 10 разів більше ніж у нас, грошей в 100 разів більше ніж у нас, ресурсів в мільйон разів більше ніж у нас?
- -10
-
botanik bOtan
- Старожил
17.06.2025 19:35
Начиная со второй половины 19 века побеждает не тот у кого больше аборигенов с дубинками, а тот кто вооружает свою армию по последнему слову науки и техники.
- -2
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
17.06.2025 21:55
І ті за ким правда і хто на боці добра. Тому Україна переможе, я в цьому навіть не сумніваюся. Україна вже перемогла. Те що русняві фашисти б'ють по мирному населенню України свідчить про їх слабість. Вони не здатні воювати проти армії України!
- 0
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 22:35
~ I n c o g n i t o ~ - Нажаль, це так не працює. Справедливості в світі немає. Якби Україна вже перемогла, то жила б життя та розвивалась, як весь інший світ навколо, а не тонула у власній крові...
- 1
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 22:33
Вы считаете что на стороне рф аборигены с дубинками? В 22 году с этого смеялись, сейчас уже не смешно.
- 1
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
17.06.2025 22:40
На боці "другої" армії світу- воює північна Корея. Це дійсно не смішно. Хоча для когось це велика перемога якою потрібно гордитися.
- 0
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 22:49
При всій повазі, якщо ви готові віддати своє єдине життя та життя своїх рідних задля фантомної ідеї перемогти рф на полі бою - це ваш вибір, але як показує ситуація, 99% із невоюючих чоловіків не розділяють вашу точку зору і не готові віддавати своє життя за це.
- -2
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
18.06.2025 00:29
Чому фейкова ідея? росію можна і потрібно перемагати. Маленька Фінляндія в 1939 році їх раком поставила. І ми зможемо
- 0
-
Илля 80
- Старожил
18.06.2025 01:43
Не треба з цим уродом ватним розмовляти, воно ж продасть навіть свою маму чи жінку щоб лягти під руського брата . Цк колобораньи і це брехня не всі мужики хто зараз ге воює подвляють точку зору цього покидька.
- 4
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
18.06.2025 12:53
Де я написав, що треба лягти під "руьского брата"? Ти ідот, саме через таких як ти в нас війна. Якби були такі як я в більшості - війна б навіть не розпочалась. І найгірше для тебе - що я не "агент кремля" і не бот. Уяви собі, в Україні може бути інша думка, відміна від думки телемарафону та націоналістів.
- -6
-
Major Just
- Наставник
17.06.2025 22:43
Ви дуже помиляєтесь, що з кремлівськими шизіками можна якось домовитись. Вони це розуміють як слабкість і вимагають ще більшої покори. Тільки тоді вони зупиняться, коли відчують що їхньому режиму загрожує падіння.
- -1
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 22:55
Можна по-різному відноситись до Луки, але він домовився, вибудував відносини і жодного білоруса не загинуло, жодного сараю в них не знищено. І це найголовніше. Про все інше можна до усрачки спорити. Там одні з найдешевих тарифів на енергію в світі. Люди живуть, розвиваються, подорожують світом. І не треба розказувати про "дикатуру". В нас диктатура в країна в 100 разів сильніша, на вулицю вийти не можна, не то що слово сказати.
- -7
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
17.06.2025 23:12
- 1
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
18.06.2025 00:27
Мінські домовленості - це афера, щоб здати Україну росії, тому і не влаштовували, як і кожного справжнього патріота України, які не хочуть повернення до радянського союзу
- 0
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
18.06.2025 10:06
- 1
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
18.06.2025 10:13
- 1
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
18.06.2025 12:55
Ви з одного боку кажете розумі речі, а зі іншого боку "збудвувати армію", "Виграти час". Ну виграли ми час, і що? Чим це зараз закінчилось? Ви бачите світло в кінці тунелю?
- -8
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
18.06.2025 18:37
- 3
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
18.06.2025 21:23
Я якраз сповна розуму) Якщо ти думаєш, що на гроші з асфальту в нас було б стільки зброї, що ми перемогли рф - ти дурень. Ну, просто тупа людина, не погана, а тупа. Тому що розумна людина відкриє цифри з ВВП рф і ВВП України, порівняє доходи, росходи, ресурси. Навіть якщо Україна 100% бюджету пустить на армію - це радикально ситуацію не вирішить. Але нажаль більшість розумних людей виїхало, залишились вбільшності олені, тому війна буде йти скоріше за все до другої осади Києва. Нажаль!
- -4
-
Кривбас КР(bodr12)
- Наставник
18.06.2025 22:20
- 2
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
21.06.2025 16:54
Що тобі зрозуміло? Перестань дивитись телемарафон, тоді можливо почнеш критично мислити. Якщо ще не пізно.
- 0
-
Олег Сандальчук(sirius1994)
- Старожил
23.06.2025 14:48
А якщо не дивишся марафон, то що робити? До речі Ярослав, хто в сьогоднішньому обстрілі Києа винен?
- 0
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
17.06.2025 23:35
Він здав Білорусь росії. Ви хочете щоб і Україна повернулася до радянського концтабору? Ви можете збирати валізи і їхати до росії, якщо вона вам так подобається, але будь ласка не тягніть мене за собою!
- 0
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
18.06.2025 12:59
Хто здав? Тобто нормальні відносини Булорусі з РФ, це означає здав? В якому місці? В Білорусі що окупована армією РФ територія? Чи триколори висять? Що за брєд ви несете!
- -8
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
17.06.2025 23:43
“Неможливо домовлятися про мир із тими, хто прийшов тебе вбивати" - Голда Меїр
- 0
-
Илля 80
- Старожил
18.06.2025 01:33
Зразу видно що ви гніда. Якщо в нас не буде території і своєх державності то не буде дітей їм нвде буде жити. Доречі
- 4
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
18.06.2025 13:04
Чучело, я не в Польщі, а в Київській області. Через мій населений пункт проходить одна з основних трас шахедів, і в нас пекло кожної ночі. А тупі націоналісти поховалися в Закарпатті, і заряджають гасла та ескалують. В кого закінчаться гроші? В РФ, яка заробляє 2 ярда в день на продажі вуглеводніх? Чи у нас, де дефіцит бюджету 60% і держборг як 3 бюджети?
- -6
-
Илля 80
- Старожил
18.06.2025 01:49
Якщо б не Китвй чи Корея сев деб була твоя раша - параша?. Якщо в 22 році їх погнали з Києва і Харькова щабув про контр наступ ? І з Херсона теж. Тож закрой свого рота!. Бо тобі його закроють і дуже швидко .
- -3
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 13:47
Яка в сраці перемога? Яке єднання? В нас завтра 6 областей окуповано буде, досить лити у вуха цю маячню телемарафонську. Скільки можна вже.
- -1
-
Vovkulaka IIIzub
- Опытный писатель
17.06.2025 14:08
- -4
-
Ярослав Мельниченко(Miguel)
- Старожил
17.06.2025 16:04
Тут все навпаки: розуміні та адекватні коментарі мінусуються, всякий шлак плюсують. 10 років тому було навпаки. Я на сайті з 2009.
- -7
-
Илля 80
- Старожил
18.06.2025 01:46
Ти явно неадекват , це всім зрозуміло, ти покидьок
- 3
-
Джонни Птеродактиль(Rowdy)
- Наставник
17.06.2025 13:37
А Гриша что говорит?
- -5
-
UaForza і все
- Читатель
17.06.2025 13:14
Ще один фанат "Брат-2" про "Сіла - в правдє...". 11 рік війни, а людина цитує те саме, що і тварина, яка це розпочала... Це не лікується, які б добрі наміри не були...
- 1
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
17.06.2025 15:05
Італійцю ти наш... як там пісочок на узбережі , ще чорный?
- -1
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
17.06.2025 15:19
У Бет-Ямі ..ракета мулла-рабів вбила родину 5 українців ...знесено півбудівлі....
- -2
-
Джонни Птеродактиль(Rowdy)
- Наставник
17.06.2025 15:39
Для начала хотя бы от СУРЖИКОГОВОРЕНИЯ избавится)
- -4
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
17.06.2025 16:51
То ти нечув як "руцкаи немцы" суждиком мата,/дойча, спілкуются ото суржик !!!
- -2
-
Джонни Птеродактиль(Rowdy)
- Наставник
17.06.2025 16:59
Они Вам говорили "Больной, вернитесь в палату!"
- -4
-
UaForza і все
- Читатель
17.06.2025 16:10
Ну ви ще поцитуйте радянські фільми, може, якісь пісні — "пара-пара-парадуємся", вірші дастаєвськага або єсєніна, тургєнєва.
- 2
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
17.06.2025 16:55
"Генриху, хопчику мій... !
- -3
-
UaForza і все
- Читатель
17.06.2025 18:16
"От жалко пацана" (с)
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
17.06.2025 12:39
прутін - **йлоо, ла-ла-ла-ла-ла-ла
- 3
-
Eugene Smart(eugene01)
- Наставник
17.06.2025 18:42
Може, колись і Трамп це заспіває.
- 0
-
botanik bOtan
- Старожил
17.06.2025 19:37
Не может писькосос обижать писькодателя...как-то так))
- -4
-
Pike
- Старожил
17.06.2025 12:25
+
- 1
Еще комментарииМи запустимо 100 дронів - вони 500. Ми бусифікуємо 100 000, вони наберуть 300 000.
Коли це вже дійде до частини нашого наслення, що у цій війні перемога неможлива? І ніхто не дасть нам "чудо зброю", з якою ми підемо у контрнаступ та виграєм війну. Почніть любити своє життя та життя своїх дітей/рідних. Воно дорожче, ніж будь які території та сильніше, ніж ненависть до кацапів. Єдиний шанс нам вижити - форсити перегоровори та намагатися зберегти те, що залишилось і тих, хто ще живий.
Я розумію, що звучить це все дико, після всього що сталося, але варіантів інших не існує. Я не бачу жодної людини, яка б мені осудно пояснила нашу стратегію у цій війні, як ми плануємо з неї виходити і щодо робити після неї.
Вы хотите быть рабом ? Пожалуйста ,а я нет и тварь ты конченная мой брат погиб на этой войне и одноклассники , и мои знакомые , ща таких как ты уродов ? Положили жизни ,чтою ты здавал Украину?)). Тогда ты мрась , запомни сыкливая мрась .
И я тебя не оскорблял. Я излагаю свое мнение. Если у тебя другое - то не надо переходить на личности. Не согласен - шуруй на убой, но за собой других не стоит в могилу тянуть.
учетная запись этого пользователя была удалена
Вот и весь ответ...а там хоть 1000 кратное превосходство в людях...
Мірзієв домовився. Токаєв домовився. І так далі.
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
учетная запись этого пользователя была удалена
А порошенко - це взагалі окрема історія. Це чудіще має сидіти в тюормі, але досі гуляє на свободі, це черговий прокол Зеленського.
учетная запись этого пользователя была удалена
Які в сраку валізи? Мені не подобається росія, я народився тут, живу і працюю в Україні. І я хочу, щоб ця країна розвивалась ,а не помирала. А ви хочете помирати за дебільні ідеї, які неможливо втілити в життя, і тягнете за собою інших. Скільки сотен тисяч хлопців загинуло абсолютно безглуздо. А вони всі могли жити, народжувати дітей і т.д. А через купку націоналістів, які прийши до влади ще з 2014, чи через зовнішнє управління, маємо що маємо. Не знімаю відповідальності з рф, але можна було і в 15домвитись, і в 19, і навіть в 22. І зберегти територрії та життя.
Росія не дуже хоче ще 300.000 гроші закінчаться , і що аоги будуть робити?. Або ви ідіоь корисний , або не розумієте це війна за нашу свободу і за життя ,чт ви гаївний думаїие зо можите з пуйлом домовитися ? Ви тоді дурень. Треба бити по рашці шсь тоді і пнремога. В нас теж багато дронів , скрро і ракет буде. Мт знищили їх третину флоту і третину літаків. А ви гніда не українець а сиклівоє чмо , клтпе тільки жле щоб раша була в Києві або усюди . А самі ви де ? В Польші ? Німеччині звыдки доречы легше вказувати що нам тут роботи
Сидить там не повертайтесь .
Коли ти будеш думати головою вже, а не сракою?
учетная запись этого пользователя была удалена
Краще щоб такі валили з України чище повітря від таких виродків.
Правду треба доносити до кожного ... "жителя" Європи ! Ракети москалів та мулла-рабів ... зможуть творити зло, тільки коли не буде Правди !!!
якщо доносити Правду, до кожної нормальної людини у світі ... що ми не "адиннарот" і що нас вбивають за Правду, за Свободу, в нас буде Сила...як у маленької Держави, в якої є Народ який не боїться "глиняного голіафа".
Правда. то є велика Сила !
Правда ?
Правда в тому , що ворог ОДИН...це схиблені діди ...що марять своєю величю.
Сила ?
Сила в тому що ні Українці , ні Ізраільтяни не мають страху перед Ворогами.
Але... вороги вони вже разом... а ми все "стесняемся", "руска гаварящий" Ізраїль та поки що "рускагаварящая " Україна, зробити кроки на зустрічь і бити ворогів разом.
Років через 40, мабудь більшн...ми позбудемось атавізму "рускоговореня", але для цьойго треба спершу перемогти спільних ворогів.
Я про те, що якщо у людини вавка в голові, то він і далі буде розмовляти фразами з рашистської пропаганди й вважати, що це "нормально". "Правда в сілє...".
Правда в тому, що країна-гній намагається вбити нас. Правда в тому, що ти і твій рідний брат — кєнти кума путіна і ще купи відморозків. Правда в тому, що вони один одного і досі вітають з днем народження в якомусь Вайбері.
Правда в тому, що можна перевзутися, надягнути гарну маску, зробити фонд, але в голові залишиться та сама вавка. Наче й не видно, але знаки будуть...
І правда в тому, що навіть пресслужба таке вичитати коректно не може. А якщо один таке написав, а інший підписався під "своїми" словами, то правда дуже сумна.
Дякуємо, Ігоре Рахмільовичу, за добрі слова. Куди скидати донат на ЗСУ — ви в курсі.
Лягайте. Це не боляче....
А мою пайку пацюки з'їли...
... ?
Респект фінам!
Якби ж то весь цивілізовнаний світ так співав...