Журналист Сергей Тищенко поделился своими мыслями по поводу промежуточных результатов работы Игоря Костюка в качестве главного тренера киевского «Динамо».
«Я считаю, что Игорь Костюк оправдал свое назначение на должность главного тренера „Динамо“ (Киев).
Не так уж и важно, „Динамо“ займет второе или четвертое место. Команда на 99% будет играть в Лиге Европы через Кубок Украины. Четвертое, третье или второе место в УПЛ — не имеет большого значения. Существует только чемпионство.
Главное достижение Костюка — Матвей Пономаренко. Сегодня он стоит очень больших денег. Плюс Богдан Редушко, которого также смело можно назвать активом клуба. Пономаренко уже можно продавать летом за большие деньги, и потенциально Редушко тоже может стоить немало. Жаль, что пока Максим Коробов с первой попытки не сумел закрепиться в основной команде, но, безусловно, у него еще будут свои шансы. Все это — не только будущее, но и активы киевского клуба.
Братья Суркисы должны летом определить, сможет ли Костюк и дальше развивать эту команду и давать не только развитие молодым игрокам, но и результат.
Игорь Костюк должен выставить свои условия, при которых в следующем сезоне сможет бороться за чемпионство и попытаться вывести команду в Лигу Европы. Речь должна идти не только об усилении команды на отдельных позициях, но и о прощании с ненужными игроками.
Для всех очевидно, что команде нужен центральный защитник. Не перспективный, не молодой, а именно игрок 27−30 лет, который сможет усилить оборону сразу. Смысла пребывания в команде Попова, Кабаева, Тимчика, Бенито, Герреро, Тиаре, возможно, даже Шапаренко и Дубинчака нет», — написал Тищенко в своем телеграм-канале.
Зараз Динамо займає ЦІЛЕ 4 місце, відстаючи від третього ВСЬОГО на 5 очок..
-
Sergey(arahorn)
- Эксперт
04.05.2026 20:17
Ну, маю надію, що Пономаренко таке не читає:"Не так уже й важливо, „Динамо“ займе друге чи четверте місце". Бо якщо такого начитається, то вже перестане бути тим Пономаренко, яким він наразі є...:)
- 0
-
Михаил
- Старожил
04.05.2026 18:57
Если Редушко не поставит удар ему будет цена копейка. Да он может довести дело до удара, но это меньше ценится, чем голы. Преимущество Кабаева - у него есть удар. Он редко может сам довести дело, но он бьет.
- 0
-
Shapych
- Эксперт
04.05.2026 18:07
27 листопада 2025 року, коли був звільнений СаШо, Динамо займало ВСЬОГО 4 місце, відстаючи від 3-го АЖ на 2 очка.
- 5
-
Олег Киянин(Fan-777)
- Наставник
04.05.2026 14:03
А що з Біловаром,до його пенсії Динамо мучатися???
- 4
-
Сергій Авдєєнко(ASSA-D56)
- Эксперт
04.05.2026 14:22
Ну Біловар не лімітує.
- 2
-
Валерий Сикорский(VTS)
- Эксперт
04.05.2026 13:57
Ничего не имею против назначения Костюка ГТ. Пока он проиграл столько сколько Шовковский. Оценивать тренера, что он "открыл" игрока не считаясь с результатами в чемпионате просто абсурдно. Судить о Пономаренко можно будет по следующему сезону. Сейчас ему прёт, как будет дальше посмотрим. Пока у него главный недостаток не равномерная активность на протяжении всего матча. Он порой "пропадает" на весь тайм, особенно второй. Поживем увидим, что будет дальше. Тищенко назвал список с кем можно расстаться. Возможно его можно расширить, вопрос в том, кто играть будет. Игра с Шахтером показала, что резерва у нас просто нет. Вот так.
- 1
-
Залізничник Васильович
- Наставник
04.05.2026 13:55
“ Четверте, третє чи друге місце в УПЛ — не має великого значення”
- 1
-
Михайло Фішер(Mishikibachi)
- Наставник
04.05.2026 13:28
Кращий тренер той, хто з мінімуму досягає максимуму того мінімуму. Приклад - Луческу. Він прийшов і з мінімуму став чемпіоном, непогано грала команда при ньому й на міжнародній арені. У нього був власний стиль, почерк й авторитет у футболістів. Він відкрив дуже багатьох футболістів в Динамо. Забарний, Миколенко, Циганков, Бущан став воротарем №1 збірної. Молодь, яку він підвів до основи - Ванат, Вівчаренко, Бражко, Волошин - це вже “друга хвиля” після чемпіонського сезону. З чим можна порівняти?
- 0
-
OleRo n(Oler)
- Эксперт
04.05.2026 13:12
Боюсь може бути як з більшістю тренерів. Спочатку всі хвалять, потім навпаки. Після осінніх прольотів в єврокубках його , мабуть, знімуть, як Шовковського. ле, раптом пощастить з жеребом?) Але в УПЛ буде складно
- 0
-
Anatol' Ivanov(carnivora)
- Наставник
04.05.2026 13:04
мені дуже не подобається, що всі вже на 99% приписали Динамо перемогу в кубку і вихід в ЛЄ... ой не до добра таке шапкозакидатєльство... он вже навангували що Шахтар після важкого матчу в ЛК та 15-годинного переїзду не зможуть грати... вийшли другим складом, напівпішки проходили 1-й тайм, у другому чуток добавили - отримайте і розпишіться 1-3
- 2
-
OleRo n(Oler)
- Эксперт
04.05.2026 13:10
В ЛЄ, скоріш всього не пробються, програють у відборі. А в ЛК потрапити - шанси більші. У Чернігова шанси є - але вони маленькі.
- 0
-
Володимир
- Наставник
04.05.2026 13:45
1-3?
- 0
-
Anatol' Ivanov(carnivora)
- Наставник
04.05.2026 14:18
ну да, переплутав..1-2
- 0
-
Володимир
- Наставник
04.05.2026 14:21
Ясно.
- 0
-
Eugene Smart(eugene01)
- Наставник
04.05.2026 18:59
Анатолію, а де ви побачили третій гол "Шахти". На екрані мого телевізора після фінального свистка був рахунок 1:2.
- 0
-
Eugene Smart(eugene01)
- Наставник
04.05.2026 19:01
Соррі, не помітив вашого виправлення
- 0
-
Name Surname(stas.317)
- Эксперт
04.05.2026 12:50
Пономаренко - так, потенційно дуже дорогий трансфер. а от що люди бачать в Редушку - я поки не розумію. фізично не можу дивитись всі матчі Динамо весною, але те, що я бачу - ну поки Редушко нічим не кращий за умного Антюха чи Кабаєва. таких вінгерів по Європі дуже-дуже багато
- 0
-
Руслан Жук
- Эксперт
04.05.2026 12:59
Я намагаюсь не пропускати матчі Динамо, але теж не бачу нічого особливого в Редушко. Так - перших 2-3 матчі відіграв вдало, подавав великі надії, а далі розчинився.
- 1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
04.05.2026 13:01
Нічим не кращий, означає не гірший. Редушку 19, а Кабаєву 30. Один з віком може стати кращим, а інший тільки гіршим. То на кого слід робити ставку?
- 4
-
Name Surname(stas.317)
- Эксперт
04.05.2026 13:16
я згоден з цим твердженням, але я ж не це мав на увазі. дивлячись на "погрес" Волошина, Огундани та інших, Ви вірите, що Редушко спрогресує? тим паче, що він під керівництвом того ж самого тренера, який його тренував раніше - все те же саме, нічого нового. я буду дуже радий, якщо він виросте в крутого вінгера, але поки не бачу за рахунок чого
- 2
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
04.05.2026 13:58
Хочемо чи не хочемо, а Волошин в свої 22 роки найкращий вінгер в Динамо. Є ще Миколаєвич, за рахунок техніки та досвііду. Але його на повну гру, тим більше на дві за тиждень не вистачає. Якщо Редушко 22- х буде не гірше Волошина, то чудово. Бо на нам поки не варто на щось краще розрахувати.
- 1
-
Name Surname(stas.317)
- Эксперт
04.05.2026 14:59
погоджуюсь. але мені не дуже подобається тактична обмеженість Волошина та Редушка. побачимо, що з цього вийде. Ямаля ми не купимо, тому доведеться сподіватись на цих пацанів
- 1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
04.05.2026 16:04
Я дивився на статистику Редушко. Порівняв з Кабаєвим.
- 1
-
Valentin
- Начинающий писатель
04.05.2026 17:40
Редушко перш за все потрібно м"ясом обрастати, бо захісники вже звикли до того, що його можна шпиняти за бровку і суддя промовчить. Поки він дуже тендітний. Але з віком все прийде.
- 2
-
OleRo n(Oler)
- Эксперт
04.05.2026 14:43
Редушко нагадує молодого Циганкова.
- 2
-
Сергій
- Читатель
04.05.2026 12:50
Основний актив Динамо зараз це Костюк. Дійсно потрясний, фундаментальний тренер. Але немає з ким досягати дійсно значних успіхів. У Суркісів гроші закінчились.
- 0
-
1_FAIR_1
- Опытный писатель
04.05.2026 14:09
Перш ніж писати дурниці про закінчились гроші, варто б було ознайомитись із доходами за 2025-ий рік ))
- 1
-
Yevheniy
- Начинающий писатель
04.05.2026 12:49
Дуже сильні амбіції в клуба зі сторічною історією...продати одного гравця за сезон... забити один -два мяча за сезон в Єврокубках і на рівних битися з Кривбасом в ЧУ..
- 1
-
Руслан Жук
- Эксперт
04.05.2026 13:03
Хто такий Протасович???
- 0
-
ed
- Опытный писатель
04.05.2026 13:41
Мені не зручно заставляти вас уважно читати… Но вдивіться, вище написано «ПротасовЧИ Лужний». Там всього навсього пропущен пробіл.
- 0
-
Сергій
- Читатель
04.05.2026 12:47
взагалі, сьогоднішнє динамо за складом не те, що з Шахтарем тягатись не може, а може й Полісся послабше буде. Ну хто. Реально: готові якісні футболісти - Пономаренко, Волошин, Буяльський , Ярмоленко, але останні два ветерани. Молоді дійсно перспективні, але не факт, що дійсно розкриються і стабільно заграють - Редушко, Михавко. Все ребята, все!...
- 0
-
Сергій
- Читатель
04.05.2026 12:43
бражко, всі з ним носяться...який з нього такий вже великий профіт....в захисті не ахті, поряд михайленко показує, що таке руйнівна гра насправді, у Бражка цього немає....паси класні, теж не про Бражка...удари, ах удари...і скільки з них у ствір...Про Бражка є дуже хороша поговорка - "ху..й чего но здорово"
- 0
-
Yevheniy
- Начинающий писатель
04.05.2026 12:42
А Біловара куда записати? Актив клубу?)
- 1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
04.05.2026 12:53
Активи клуба, це активи його власника. Тут є сумніви?
- 0
-
Skyf из Кропивницкого(Skyf)
- Эксперт
04.05.2026 16:46
Андрій, безпосередній дохід клубу -1.8 млрд. грн.
- 0
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
04.05.2026 17:50
Ви набагато більш досвідчений аніж я.
- 0
-
Розумник
- Начинающий писатель
04.05.2026 21:58
Без сомнения. Только зачем позорить себя и позориться самому Биловару - не понятно. Он ведь не то что на футболиста не тянет - даже на спортсмена!
- 0
Еще комментарииЗараз Динамо займає ЦІЛЕ 4 місце, відстаючи від третього ВСЬОГО на 5 очок..
Гроші все одно лишаються в сім'ї.
Та ладно? Дійсно немає різниці?)
А Шола.
Взять за 300 штук нигирийца в Бразилії і на щось розраховувати було б дивно. Він як курка без голови. Швидко кудись біжить, і не баче куди.:-)
Хай грає малий...:-)
А їїх обженість.... Це трабли вихователів. Але, принаймі, тут, поки, шанси є... Можливо...:-)
https://opendatabot.ua/p/surkis-ihor-rakhmilovych-h0_iiNSO0purDnl3PfeP1w
Такі люди як Протасовчи Лужний мабіть вже соромляться на людях говорити що вони грали за Динамо
Вболівальник Динамо має пам'ятати прізвище гравців які приносили славу команді. Звісно якщо це вболівальник Динамо.
Але прибутку немає.
Вихолить вкладали не туди....
Мені здається, прибуток в вигляді онука, більший.:-))