Реєстрація, після якої ви зможете:

Писати коментарі
і повідомлення, а також вести блог

Ставити прогнози
та вигравати

Бути членом
фан-зони

Зареєструватися Це займе 30 секунд, ми перевіряли
Вхід

Вболівальники київського «Динамо»: риси соціального портрета

2022-08-16 22:19 «Українська соціологічна група» з 8 по 12 липня 2022 р. провела опитування українських громадян. Всього було ... Вболівальники київського «Динамо»: риси соціального портрета

«Українська соціологічна група» з 8 по 12 липня 2022 р. провела опитування українських громадян. Всього було опитано 3003 респонденти у віці від 18 років і старше. Вибірка умовно представляє доросле населення підконтрольних територій України за станом на 23 лютого 2022 року за основними соціально-демографічними характеристиками: стать, вік, тип населеного пункту та область проживання. Статистична похибка формально не перевищує 1,5%.

Метод проведення опитування — анкетування за допомогою чат-бота в месенджерах Viber і Telegram. В базі даних телефонних номерів мобільного зв’язку здійснювався випадковий відбір (випадкова генерація номерів), абонентам надсилалося запрошення взяти участь в опитуванні. У подальшому вибірка коригувалася у відповідності з демографічними квотами.

Серпень 2022 р. Основні результати опитування (повні формулювання питань та одномірні розподіли відповідей на запитання див. в кінці прес-релізу).

Очікується, що в серпні поточного року в Україні відновляться чемпіонати з футболу. Респондентам запропонували вказати, за яку футбольну команду серед учасників чемпіонату Української Прем’єр-ліги вони вболіватимуть. (Респонденти могли вказати кілька варіантів відповіді). Найчастіше респонденти вказували такі футбольні клуби:

«Динамо» (зазначили 50,4% опитаних)
«Шахтар» (17,6%)
СК «Дніпро-1» (8,6%)
«Металіст» (6,6%)
«Чорноморець» (6,5%)
ФК «Львів» (6,2%).

Інші футбольні клуби вказали менше 3,0% респондентів (у кожному окремому випадку).

Зауваження до показників: у даному випадку йдеться скоріше про прояв симпатії (солідарності) до певного клубу, ніж реального наміру стежити за виступами команди, дивитися матчі з її виступом. Коректніше говорити, що команді «Динамо» (Київ) симпатизують 50,4% респондентів. Іншими словами: половина всіх опитаних є симпатиками «Динамо» (Київ).

Серед шанувальників «Динамо» лише 22,0% за минулий рік стежили за виступом команди, дивилися трансляції матчів з її участю. Саме цих респондентів слід ідентифікувати як уболівальників «Динамо» (Київ). Інші симпатики клубу або дізнавалися про досягнення команди спорадично (випадково), або зовсім не стежили за її виступами.

Серед усіх опитаних уболівальники «Динамо» (Київ) становлять 11,2%. Аналіз показав, що переважна більшість уболівальників «Динамо» — чоловіки (77,1%). Це пов’язано з тим, що чоловіки набагато більше цікавляться футболом, ніж жінки. У той же час частка жінок-уболівальниць «Динамо» також досить велика (22,9%).

Молоді люди зазвичай особливо цікавляться футболом. Особи у віці 18-39 років серед уболівальників «Динамо» становлять 40,1%.

Серед уболівальників «Динамо» домінують жителі обласних центрів та столиці: їхня питома вага становить 38,8%. Майже половина з них— кияни (16,8%).

Якщо в загальній структурі дорослого населення сільські жителі складають третину (32,8%), то в складі вболівальників «Динамо» — лише чверть (23,3%). Іншими словами, уболівальники «Динамо» в переважній більшості — городяни, причому, як правило, жителі великих міст.

І до війни, і зараз близько третини вболівальників «Динамо» складають жителі центральних областей (відповідно 33,3 та 36,2%). Причому приблизно половина з них — це кияни.

Коли вивчається громадська думка, важливо, щоб респондент мав певне уявлення (компетентність) щодо обговорення. Тому питання про відношення до керівництва футбольного клубу «Динамо» (Київ) ставили лише особам, які протягом 2021 року стежили за виступами команди, дивилися трансляції матчів з її участі (тобто фактичним уболівальникам «Динамо»).

Опитування показало, що переважна більшість (87,1%) уболівальників «Динамо» (Київ) тією чи іншою мірою довіряє головному тренеру Мірчі Луческу. Причому майже половина вболівальників (44%) повністю довіряють головному тренеру клубу. Показник недовіри складає 8,7%.

Ставлення вболівальників «Динамо» до президента клубу Ігоря Суркіса не настільки однозначне, проте цілком позитивне. Більшість опитаних уболівальників (62,7%) тією чи іншою мірою довіряють президенту клубу.

У підсумку, якщо враховувати модальні значення характеристик, соціально-демографічний портрет типового вболівальника футбольного клубу «Динамо» (Київ) виглядає так:

— чоловік у віці до 40 років;
— проживає у великому місті (найчастіше — в обласному центрі чи столиці);
— мешканець центральних областей країни (часто — киянин);
— час чемпіонату Української Прем’єр-Ліги вболіває за «Динамо», стежить за виступами команди, регулярно дивиться трансляції матчів з її участі;
— однозначно довіряє головному тренеру «Динамо» Мірчі Луческу;
— повністю довіряє президенту клубу Ігорю Суркісу.

Кращий коментар

bonv
Виктор . - Эксперт
16.08.2022 22:47
Ніхто і не сумнівався, що Динамо Київ улюблена команда українців!

Читати всі коментарі (1)

Підписуйтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Тільки найгарячіші новини

RSS
Новини
Loading...
Пополнение счета
1
Сумма к оплате (грн):
=
(шурики)
2
Закрыть