Помилки варто визнавати і виправляти. Коли цього не робити, невизнані помилки призведуть з часом до не дуже добрих, а часом і катастрофічних наслідків. Саме такою помилкою, на моє глибоке переконання, було запровадження в Україні футбольного сезону «осінь-весна».
Нагадаю, що до цього все було природньо — наставала весна, сходив сніг, підсихала земля. На свіжу траву виходили грати у футбол і грали аж до пізньої осені поки знову не випаде сніг. Грали всі — від малих дітей до футболістів найвищого рівня. Так було від початку минулого століття, коли у нас з’явилися першу футбольні команди, аж до 1992 року, коли українські футбольні керівники вирішили запровадити «європейський календар» розпочинаючи чемпіонат у липні і завершуючи на початку червня із зимовою перервою від трьох до п’яти місяців. Гадаю, настав час проаналізувати що це нам дало.
Перше — ініціатори переведення нашого чемпіонату обіцяли перевести наш футбол на «європейський календар». І збрехали! На практиці друге коло чемпіонату назвали першим, а перше другим, запровадивши окрім зимової, ще й літню паузу в змаганнях, яка щороку збільшувалась. Що це дало? Футболістам і тренерам — додаткову літню відпустку на додаток до звичної зимової. І це практично все. Про глядачів ніхто не думав — а хто і коли у нас про них думав?
Переходимо до другого — розірваний навпіл футбольний чемпіонат автоматично зменшив число тих, хто ним цікавиться. Уявіть собі автоперегони на двісті кілометрів, які припиняють на середині дистанції і пропонують учасникам зібратися за місяць на тих місцях там, де їх зупинили, і продовжити змагання.
Приблизно так виглядає наш футбольний чемпіонат — після кількамісячної зимової перерви більшість команд щонайменше наполовину оновлює свій склад, запрошує новачків, часом змінює тренерів...
Навесні догравати чемпіонат виходять практично вже інші команди, які терплячі уболівальники, яких у нас нині чи не менше ніж футболістів і тренерів, попервах не можуть впізнати — вчорашні кумири вже грають не за, а проти твоєї команди чи навпаки.
Саме тому в усіх чемпіонатах, що проходять з осені до весни, перерви або немає зовсім, або вона триває не більше кількох тижнів поки уболівальники відсвяткують Різдво на інші зимові свята. Окрім традиції тут є і здоровий глузд — футбольний чемпіонат із безглуздою перервою у три місяці набагато складніше продати спонсорам та рекламодавцям. У нас це теж нікому не цікаво — наші футбольні очільники «продають» чемпіонат один одному, перекладаючи гроші з одної кишені до іншої.
(далі буде)
Микола НЕСЕНЮК
Давайте уж назовем вредителей поименно! И первым будет Лобановский.
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
03.04.2023 19:02
Так пусть Несенюк объяснит, что делать с календарем еврокубков - то ли заставить УЕФА приспособиться к нашим условиям, то ли вообще отказаться от участия.
- 4
-
Ярослав(YARY)
- Эксперт
03.04.2023 18:36
Теперь понятно, почему Леоненко стал вполне адекватным. Всё бухло выпил Несенюк!
- 2
-
VTS
- Начинающий писатель
03.04.2023 16:44
Уважаемый Николай, давайте не заниматься дурнёй, а писать о насущном. Вы прекрасно знаете, что на изменение сроков проведения чемпионата никто не пойдет, ради тепленького июня. Эту тему уже обсуждали очень долго, когда переходили на эти сроки проведения чемпионата. Были взвешены все за и против. После было принято решение, которое отражает все нюансы этого вопроса. Если говорить о климате, то он сейчас примерно такой, как в Германии лет десять назад. И никто там не ставил вопрос о чемпионате весна-осень. Более того даже в шестидесятые- семидесятые годы там вопрос не стоял, хотя зима была намного холодней чем у нас сейчас. Вопрос не во времени проведения чемпионата, а в отношении к нему со стороны руководителей клубов и УАФ. В положении проведения чемпионата сказано, что поля должны иметь искусственное отопление. Ладно сейчас война не до этого, ну а до войны оно выполнялось. В Киеве на Динамо, с семидесятых годов, поле никогда не было в таком ужасном состоянии, как сейчас. Что весна в этом виновата? То-то и оно.
- 0
-
Олександр Кучад
- Эксперт
03.04.2023 15:21
Мене дивує, що вболівальники "завелися" по поводу ЧУ "осінь - весна".
- -3
-
Shapych
- Эксперт
03.04.2023 20:51
Колись король Людовік Непам'ятаюякий обурився, що його корабель не зустрічали потрійним залпом з гармат.
- 2
-
Олександр Кучад
- Эксперт
03.04.2023 21:02
Не порівнюйте Людовика з Несенюком.
- 0
-
Shapych
- Эксперт
03.04.2023 21:31
Взагалі то я Людовіка з Вами порівняв. :-)
- 0
-
Vadim
- Эксперт
03.04.2023 13:40
Я з Несенюком не згодний !
- 7
-
Старый одессит(valik952)
- Наставник
03.04.2023 13:32
Ой, да не надо рассказывать об прелестях летнего футбола!!! Посадить бы вас Насенюк, в 30 градусную жару да на восточную трибуну на солнышко!!! Ой как бы вы мечтали о зимней прохладе где можно попрыгать и согреться!! А каково футболистам бегать,когда нормальные люди с моря не вылазят. Забыли про водопои после 30 минут игры!!! Видно вы за рашкой затосковали, это ведь они хотят переходить на весна-осень!!!!
- 4
-
Олександр Христенко(Aleksandr1960)
- Наставник
03.04.2023 14:17
Рашке все равно - им под евро кубки подстраиваться не нужно.
- 2
-
Олександр сь(alex990)
- Опытный писатель
03.04.2023 13:30
А все ж можна якісь аргументи на користь осінь-весна? Щось крім аргументів типу "завдяки цьому наші клуби успішно грають у єврокубках" та "Несенюк пише лише дурню".
- -6
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.04.2023 13:42
1 - лето для сборных: чемпионат мира и Европы
- 6
-
Олександр сь(alex990)
- Опытный писатель
03.04.2023 13:53
1 Не кожен рік, не завжди ми туди потрапляємо, а тепер і не завжди літом.
- -4
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.04.2023 14:34
мы не можем планировать наш чемпионат, исходя из того, попала ли наша сборная на чм или че, или нет. То же самое по клубам
- 1
-
Олександр сь(alex990)
- Опытный писатель
03.04.2023 17:54
Чому не можемо?
- -3
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.04.2023 19:42
отбор заканчивается весной, чемпионат начинается летом. К началу чемпионата мы еще не знаем, чем закончится отбор.
- 2
-
Олександр сь(alex990)
- Опытный писатель
03.04.2023 20:15
Відбір закінчується у листопаді, жеребкування в грудні, чемпіонат літом (останній "зимовий" не рахуємо).
- -1
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.04.2023 20:38
Динамо 74-75 вообще должно было пролететь мимо еврокубков - чемпионат не выиграли, Кубок СССР проиграли. А следующий сезон были уже на пике.
- 1
-
Shapych
- Эксперт
03.04.2023 20:58
Заради одного клубу...
- 1
-
НСМЕП Україна(nsmep)
- Старожил
03.04.2023 13:50
Завершення сезону (ключові матчі) проходить на хороших газонах, а не в болоті
- 2
-
Сергій .
- Старожил
03.04.2023 13:21
- 1
-
Eugene61 Dynamo(Eugene61)
- Наставник
03.04.2023 13:09
Можно прочитать первый абзац, и дальше не читать. Ошибки действительно надо исправлять. Но "ошибка" не является ошибкой, если это просто субъективное мнением Несенюка. Особенно если посчитать, что именно его мнение и является ошибочным.
- 2
-
Олександр Кучад
- Эксперт
03.04.2023 13:08
" Впертість - це перша ознака тупості"(с)
- 2
-
Борис Бор(Borya111)
- Эксперт
03.04.2023 12:23
а почему так скромно "инициаторы перевода нашего чемпионата... солгали".
- 8
-
комментарий удален
-
Пічкур
- Опытный писатель
03.04.2023 14:04
На рахунок гроші переказують...
- 1
-
Залізничник Васильович
- Старожил
03.04.2023 12:22
Чи буде в продовженні запропоновано як командам грати плей-оф єврокубків у лютому-березні, а чемпіонат починати у квітні?
- 5
Ще коментаріПрокукарекать забота петуха. Но за наступление рассвета он никакой ответственности не несет. Он вообще кукарекает для кур.
Подивіться, що це не вся стаття, яку написав Микола Несенюк, а тільки якась частина її...
В кінці написано "далі буде".
Несенюк оголосив лише два пункти з десяти.
Ось коли сайт опублікує всі 10 причин від Несенюка - тоді і потрібно дискутувати.
На його обурення губернатор відповів - Сір, на це є 10 причин. Перша - немає пороху. Далі продовжувати?..
Так і тут. Далі, здається, немає чого читати.
Лобановський свого часу дав відповідь на таку маячню
Я пам'ятаю, що відповів на це Валерій Васильович.
На сьогодні "осінь-весна" про що написав Несенюк, це не актуальна тема. І ось подивіться вже він зібрав 25 коментарів, і думаю, що це ще не кінець. Тому я так і написав.
Я ж Вам казав - чи варто далі читати?
А взагалі, мені здається, переважна більшість того, що виходить з-під пера Несенюка - нЕсенітниці.
Всі його аргументи перевертаються навпаки :
Я пам'ятаю , як виходила влітку грати на Єврокубки зовсім інша команда і програвала , хоча восени демонструвала хороший футбол і стала чемпіоном або призером !
Я пам'ятаю як тодішні команди виходили грати в лютому і березні , а у нас чемпіонат ще не розпочався і вони не в кондиції .
Та і клімат змінився , якщо Несенюк не знає!) Влітку в Україні стало значно тепліше (м'яко кажучи). Значно важче стало футболістам вибігати при таких температурах. Та навіть глядачам (при наявності їх).
Про спонсорів і рекламу я уже мовчу! У нас їх толком не було , та і зараз немає. Я впевнений , що це не залежить від формули проведення.
2 - при системе весна-осень чемпион страны начинает евротурнир год спустя. Это уже совсем не та команда!
3 - несколько туров европейских турниров будут сыграны до начала нашего чемпионата. Либо форсировать форму на евротурнир с ямой по ходу чемпионата, либо сразу отказываться от Европы
2 Тут згоден, хоча у 1986 і 1975 роках це не було на заваді.
3 Це не означає, що заради одного клубу всі команди мають грати в грязюці чи на мооозі. Не кажучи про те, що не завжди ми попадаємо у євровесну.
Ну и что делать, если мы вдруг попали на чемпионат мира? Закрывать украинский?
Ну и клубам с чемпионатом весна-осень нечего делать в еврокубках.
Що до клубів - згадайте Динамо зразка 75 та 86
Не сделай Арарат дубль, пиковое Динамо 74-75 не играло бы в еврокубке. Поскольку сезон назад что-то не сложилось. Тут нам просто подфартило.
Дійсно - так і бачу в рік чемпіонату світу/Європи (а є ще Ліга Націй) збірна на базі Київського Динамо (дай то Бог) грає в турнірі + підготовка до нього, а в ЧУ грає півтора місяці їх дубль...
А чого ж зупиняти чемп "заради одного клубу"?
учетная запись этого пользователя была удалена
Давайте уж назовем вредителей поименно! И первым будет Лобановский.