Вже колишній футболіст «Колоса» Данило Колесник вперше прокоментував скандальну ситуацію, коли він вдарив військовослужбовця ТЦК.
«Я — спортсмен. Усе моє життя побудоване на дисципліні, результаті та відповідальності за свої дії. Я звик боротися — чесно, відкрито і за правилами.
У ситуації, яка сталася, я вступився за людину, щодо якої, на моє переконання, застосовувалися неправомірні дії. На відео, що прикріплено до посту, видно, що представники ТЦК навмисно збили громадянина автомобілем. Більше того, вони в брутальній формі погрожували застосувати вогнепальну зброю і перші стали наносити тілесні ушкодження.
Я не нападав, а тільки захищався від неспровокованої агресіі. Я не переховувався. Я не уникав відповідальності. Навпаки — я самостійно прийшов до відділку поліції, добровільно надав відео та пояснення. Мене не затримували. Це можуть підтвердити свідки.
Я підтримую Збройні Сили України. Я поважаю кожного воїна, який сьогодні захищає країну на передовій. Якщо моя емоційна реакція когось із військових образила — я готовий вибачитися перед ними. Але правда повинна бути встановлена.
Я не можу погодитися з тим, щоб представники будь-якого органу прикривалися авторитетом фронту та використовували силу або погрозу застосування зброї проти беззбройних громадян», — написав Колесник на своїй сторінці в мережі Instagram.
Я підтримую Збройні Сили України. Я поважаю кожного воїна, який сьогодні захищає країну на передовій. Якщо моя емоційна реакція когось із військових образила – я готовий вибачитися перед ними. Але правда повинна бути встановлена», – написав Колесник в соціальній мережі Instagram. (XSport.ua)
Ну даже на этом видео, на Шурике, видно, что ТЦК-шник первый начал бить футболиста. Просто, видимо, футболист покрепче оказался.
-
Виктор Шабанов
- Опытный писатель
22.02.2026 09:41
В даній ситуації,судячи по відео,Колесник безумовно неправий.Треба якось виходити з ситуації.Представники ТЦК теж неправі,тому треба знайти розумний компроміс. Відсутність нормального закону про мобілізацію породжує по всій Україні такі неприємні інциденти,подекуди викликаючи трагічні наслідки.В ТЦК не хочуть йти служити справжні фронтовики.Знаю це на практиці.Якщо радикально не змінити процес діючої мобілізації то ми швидко скотимося в болото "рашинського" сьогодення.Кращої реклами для кремлівських пропагандонів,годі придумати.
- 0
-
Христина
- Наставник
19.02.2026 08:21
Данило, всі адекватні українці на твоєму боці. На боці ОПГ ТЦК тільки примазані.
- 2
-
Черкаський вареник
- Наставник
19.02.2026 09:43
В мене зараз воюють 5 родичів , крім того один загинув, один комісований , один на відсрочці і один внук ховається ,я неадекватний,я за ТЦК а футболіста потрібно садити в тюрьму,він навіть не знав кого затримують,може то був дизертир чи вбивця ,а він біг як скажений йому допомагать і ще похвалявся цим в соцмережах Він побачив що затримували хорошу людину на відстанні Якщо не посадять то це поразка а потім і кінець влади і Держави
- -2
-
Христина
- Наставник
19.02.2026 10:21
Затримувати мають поліцейські, а не тцкуни, тому не мели дурню. Ти напевне один з них, що так захищаєш їх злочинну діяльність. А мого сусіда вони вбили на підвалі своєму, а сказали, що послизнувся. А ти будеш першим перевзуватись після війни, але інтернет все пам'ятає
- -1
-
Черкаський вареник
- Наставник
21.02.2026 17:45
Пошло ти в жопу рашистське падло, якщо вони прийдуть,не дай Бог,то я або помру тут в свої 75, або покину землю де мої предки жили віками А на кого ти співаєш ще не ясно
- 0
-
Христина
- Наставник
21.02.2026 20:11
Висер звичайного мусорського лайна. Фу мля
- -1
-
Черкаський вареник
- Наставник
21.02.2026 21:07
Чмо ти рашисьтське, ті хто називають підрозділ ЗСУ принизливими кличками це вороги,а ким вони ще можуть бути. тцкуни, людолови в балаклавах,бугаї в формі,фашисти,нацики ,що там у вас ще є щоб найбільш принизливо звучало по відношенню до військовослужбовців ЗСУ
- 0
-
Христина
- Наставник
21.02.2026 22:19
Тцкуни це колишні мусора, таке саме лайно як ти, які в окопи очкують, а проти власного народу десять на одного герої. Ти гнида мусорська закрий пельку.
- -1
-
Черкаський вареник
- Наставник
21.02.2026 22:35
Пішло в жопу чмо рашистське,ТЦК це точно не колишні мусора ,це військові і багато з них пройшли через окопи
- 0
-
Христина
- Наставник
21.02.2026 22:46
Військові не воюють проти свого народу. А хто воює, той банда.
- -1
-
Черкаський вареник
- Наставник
22.02.2026 10:32
Я це вже чув багато разів, солдати не такі,, ведуть себе не так,ще ТЦК не було , а вже солдати не такі,уроди одним словом,мародери і пяниці,банда. Як правило дальше ішло що Україна почала війну проти свого народу напавши на Донбас і т.д . Так що не почув я нічого нового,російські наративи,тцкуни,банда,і все інше,ясно що і воюють проти свого народу., Нормальні громадяни повинні боротись з недоліками в ТЦК а не з воінським підрозділом ЗСУ який забезпечує мобілізацію Пару раз я місився з такими як ти, з мужиками звичайно ,не знаю хто ти таке,але антиукраїнська погань це ясно
- 0
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
19.02.2026 14:33
Вареник... тобі дуже просте питання... в тебе телевізор дома був колись?
- 1
-
Черкаський вареник
- Наставник
21.02.2026 18:05
Люди в формі ЗСУ. ЯІкі правила приписують писати на машині ЗСУ і номер підрозділу? Я бачив на відео як чоловік вперся руками в крило машини яка зупинилась, з мащини вийшли люди в формі і подали руку чоловіку і потім вони пішли за машину без всякої бійки і спротиву і туди на всіх парах полетів футболіст
- 0
-
Христина
- Наставник
21.02.2026 20:10
Бреше і не моргає.
- -1
-
Динамо Легенда(lvv2001)
- Наставник
18.02.2026 23:46
Заброньований ухилянт Данило Колесник вирішив далі розкручувати своє зневажливе ставлення до військових.
- -2
-
Христина
- Наставник
19.02.2026 08:20
тцкуни - це військові, а сучасні нквдисти. 90% з них - колишні мінти, а 99% фронт бачили лиш по телевізору.
- -1
-
Черкаський вареник
- Наставник
19.02.2026 09:47
Підрозділ Збройних Сил України Ви називаєте тцкуни,Ви хто ворог?
- 1
-
Христина
- Наставник
19.02.2026 10:16
Стаття 17 Конституції України. Почитай, примазанику.
- -1
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
19.02.2026 11:38
Уточните пожалуйста, что из этой статьи вы имеете в виду?
- 1
-
Черкаський вареник
- Наставник
19.02.2026 09:45
Як приємно читати адекватне бачення ситуації. Дякую!!!
- 0
-
Черкаський вареник
- Наставник
18.02.2026 23:22
Цікаво, футболіст здалеку побачив що затримують не дизертира або вбивцю, а нормальну людину(на його переконання),тому і летів як скажений Захищався це коли сидиш в машині ,або ідеш гуляєш, а на тебе напали, а якщо несешся відбити затриманого ,то це нападаєш,чи я щось плутаю? На моє переконання нормальна людина повинна носити з собою документи які підтверджують її відсрочку ,ухилянтів я не вважаю за нормальних людей В мене багато родичів воюють, а внук ховається,я називаю його щуром як тільки він якось хоче пояснити чому ховається,для мене він буде щуром скільки я буду жить, Здавать я його не буду,але якщо заберуть, то це буде правильно ,на війні не всі гинуть,багато знайомих з першого дня воюють
- 3
-
Ihor_Olasiuk_13
- Читатель
18.02.2026 23:43
Все адекватные люди понимают,кто такие тцк.И говорить,что футболист не прав -это глупо как минимум
- -4
-
За Динамо з 1966 ДК(dden)
- Наставник
18.02.2026 22:14
Бусифікація це зеркало діяльності Верховного Головнокомандувача під час
- 3
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
18.02.2026 22:12
1. Хтось вважає дії людей з зеленого буса в уніформі схожей на однострій ЗСУ нормальнимі, вони діють згідно Закону та відповідних Положень де саме такі дії прописані ...це я про затриманного?
- -1
-
За Динамо з 1966 ДК(dden)
- Наставник
18.02.2026 22:47
Звернули увагу на перше неповне відео, як той бугай "ТЦК"-ик витримав
- 2
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
19.02.2026 14:14
За помилки у буквах вибачаюсь... писано не не компі.
- 0
-
За Динамо з 1966 ДК(dden)
- Наставник
18.02.2026 21:58
Як же швидко володар російського паспорта Андрій Засуха відреагував на подію його футболіста, прямо український патріот )))
- 2
-
Sender Neotesa(sender.neotesa)
- Эксперт
18.02.2026 22:14
От... спасибо! А все вопрос задаю, по какой статье того Засуху в ЗСУ не призвали... Понятно.
- 2
-
Bobr Бобер
- Читатель
18.02.2026 21:26
Справа у тому, що на сьогодні ані ТЦК, а ні поліція що "працює" з ними в одній звязці із фронтом і спротивом не мають нічого спільного! Сухопутка, що безпосередньо відповідає за ТЦК, налагодила і добре годується із цієї схеми - бусифікатори із "поліцейськими офіцерами громад" та патульними їздять по містах і селах як на полювання і виловлюють громадян України, неправомірно застосовуючи силу і спецзасоби, замість офіційного вручення повісток, а кого виловили і побили ставлять "на счотчик": виловлений громадянин має можливість одного дзвінка щоб "вирішити питання" і очікує у підвалі ТЦК без належних елементарних умов (вода, харчування, туалет тощо)! Вартість від 3 до 8 тисяч ЄВРО (у моєму регіоні) упродовж 2 днів. Немає можливості людина сплатити - далі без ВЛК і всього іншого передбаченого полігон у іншій області на транспорті ТЦК (а водіям і супроводжуючим оплачене відрядження від 3 до 6 тисяч гривень і паливо за рахунок держави), а родичам чи адвокатам повідомляють одну відповідь - він у ЗСУ! На полігоні - історя продовжується: дуже умовна ВЛК і "продаж" рекрутів частинам. Про якісь умови на полігонах годі говорити, але відчайдухи можуть там або відкпитися, або просто втекти! Як правило рідні дізнаються про місцезнаходження людини (вважай уже безправного раба) через тиждень або і два. Хто може сказати яка буде мотивація у такого "бійця"?
- 2
-
Черкаський вареник
- Наставник
18.02.2026 19:16
На днях прочитав що затриманій в Миколаєві коригувальниці вогню суд дав умовний срок, Хтось думає цього урода посадять? У нас ТЦК вже ледачий не місить, і саме страшне покарання це відчислити з команди . Він же герой,захисник правопорядку,відмісив працівника ТЦК. Або за таке будуть давати солідні сроки, або капець, В нормальній країні доторкнутись рукою до поліцейського це арешт і суд. Те що влада допускає побої працівників ТЦК це просто жах,таке потрібно карати жорстко
- 0
-
Корова Зорька
- Читатель
18.02.2026 19:36
"В нормальній країні доторкнутись рукою до поліцейського це арешт і суд" - и так и здесь уже был арест, и будет суд. Вы сомневаетесь в этом. Это во-первых. Во-вторых, в "нормальной стране" полицеские маньяков, грабителей и наркобаронов пакуют, а не "отцов троих детей". Чуть-чуть разная ситуация, не находите?
- -5
-
Черкаський вареник
- Наставник
18.02.2026 22:59
А "пострадавшій" був батьком трьох дітей, і футболіст про це знав, тому і побіг як торопленний протидіяти ТЦК? "Пострадавшій " Футболіст знав що затримують безвинного а не дизертира чи вбивцю,тому і нісся спасать? Якщо не посадять то це буде повний провал влади
- 2
-
: Кабан(vent_k)
- Старожил
18.02.2026 19:12
Я один тільки бачу на цьому відео, що нікого ТЦК автомобілем не збивало? Чоловік кинувся на авто імітуючи наїзд в кращих традиціях найгірших імітацій падінь в штрафному майданчику суперника.
- 2
-
Корова Зорька
- Читатель
18.02.2026 19:34
А я вижу не это. Я вижу, что он убегал от ТЦК-шника (который бежал за ним), а ТЦК-шный бус, судя по всему, поехал через дворы мужичку наперерез, чтобы его поймать. И мужичок бус не заметил.
- -1
-
: Кабан(vent_k)
- Старожил
18.02.2026 20:01
На відео, якраз видно, що він побачив буса і відштовхуючись від нього "малював" пенальті, якщо користуватися футбольною термінологією.
- 0
-
Корова Зорька
- Читатель
18.02.2026 20:03
Я думаю, с такими людьми как ТЦК бесполезно "малювати" пенальті. И человек не мог этого не понимать. Бус он увидел в последний момент.
- 0
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
18.02.2026 18:40
Ну, так, в плане "чистоты эксперимента" в противовес "лучшему комментарию" "коровы зорьки"...., то есть, не исключаю, что Колесник прав, НО.... Давайте быть объективными:
- 2
-
Джонни Птеродактиль(Rowdy)
- Наставник
18.02.2026 19:03
Интересно, Вы в 2014-м году так же скрупулёзно оправдывали действия Беркута?
- 0
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
18.02.2026 21:29
Что за манипуляционная бредятина? Но найду в себе силы вам ответить - нет. Более того, я бы и сейчас, в отличие от вас, слово "беркут" написал бы с маленькой буквы. Во-первых, я ж сказал, что просто попытался взглянуть на событие без психоза (ещё раз, специально для вас: может там и было превышение полномочий, но я не вижу этому доказательст по видео!), а во-вторых, я в свою очередь вас спрошу: вы сознательно поддерживаете и культивируете нарративы путинской пропаганды? Или вы будете спорить, что наряду с выполнением ТЦК своих функций, видосов в телегах, как они качественно и культурно мобилизует в миллион раз меньше, чем поштучного (условно) тэцэкашного беспредела там же?))))
- 1
-
Джонни Птеродактиль(Rowdy)
- Наставник
19.02.2026 09:59
Если что и подыгрывает путинской пропаганде, то, скорее всего, людоловы в балаклавах и нынешняя власть, а не мой коммент на футбольном сайте)
- 0
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
19.02.2026 11:10
Ага, ну конечно, а не благодаря ли в т.ч. работе ТЦК (100% однозначно согласен в её неидеальности) у нас ВСУ продолжает пополняться и газманов не может запланировать "концерт в Киеве"! И вообще, я написал не "взагалі" а именно и точечно прокомментировал конкретный эпизод, а вы начали абстрактно размазывать на более глобальные проблемы, которые увы, имеют место. И именно "прокремлёвские боты" и "полезные идиоты" подкармливают наше население в телегах (и прочих ресурсах) к ненависти к ТЦК и, как следствие, подсознательно к людям в пикселях "на гражданке". Не хочу повторяться, я вам всё сказал об этом в своём прошлов комментарии вам. Или вы хотите сказать, что "корова зорька" случайно зарегалась на сайте вчера (!) и с рукой на сердце, раскачивая разгоняет только именно этот эпизод?)) Та почитайте её "лучший комментарий"...))). Просто репост (с обязательным упоминанием уважения к ВСУ) + категоричное и безапелляционное обвинение...) - это именно то, что обожает пропаганда кремля... и это при наличии видео, которое воооообще не подтверждает его вывод...
- 1
-
Корова Зорька
- Читатель
18.02.2026 19:46
ЗАБРЮЛЕННОГО в месте "контакта" видео (+ наличие бусика), НИ ХРЕНА не видно кто начал бить первым, - ну это Вы лукавите. Все там видно, что футболист пятится спиной и отступает, подскальзывается и чуть не падает. Когда к тебе подходят по-дружески, ты, как правило, спиной не пятишься. Да и вообще, про это ТЦК было столько новостей, что глупо предполагать, что в этот раз они с добрыми намерениями подошли. Я хочу подчеркнуть: я не против ТЦК, я против их методик. В Украине армия 800 000 человек. Это где-то каждый 15-й мужчина призывного возраста. Один парень из класса, грубо говоря. Так вот один парень из класса всегда бывает каким-нибудь хулиганом или ходит на боевые искусства. Это я к тому, в Украине точно есть, из кого набирать армию. Но эти кто-то (максимально пригодные про профи качествам и психотипу) почему-то сидят в тылу и упаковывают на фронт непригодных. Вот в этом проблема, а не в факте существования ТЦК. Правильно человек написал ниже, что все титушки пошли в ТЦК, так как там норм платят. Так, может, лучше титушек на фронт, а "отца троих детей" оставить в покое, нет?
- -3
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
18.02.2026 21:40
Как это я "лукавлю"? Неужели вы видите НАЧАЛО конфликта (за "мглой" и бусом)?))))))))) Отсюда: во-первых, нет гарантии, что первым не "исполнил" футболист, а во-вторых, читайте внимательно мой п.4 (даже если начал тэцэкашник). Про новости про ТЦК читайте чуть выше мой ответ "птеродактелю". По поводу состава ТЦК и особенностей набора в ВСУ и ТЦК: это вообще отдельная тема, к которой дохренища вопросов, в т.ч. и с ситуациями, которые вы описали. Но это абсолютно не касается моего комментария, где я описываю то, что я вижу на видео и как это соотношу с повествованием футболиста. Кроме ваших интерпретаций видео, я ещё не принимаю обобщения, которые вы применили.
- 1
-
Andrey Bogushevsky(bam73)
- Эксперт
19.02.2026 11:12
Привет. Корова вчера зарегилась на нашем футбольном сайте чтоб строчить тут комменты про ТЦК. Неужели ты не понимаеш с кем общаешся?
- 2
-
Сергей Красавчик(crasavchic)
- Эксперт
19.02.2026 11:34
Привет! Я об этом чуть выше написал "птеродактелю" в 11-10)).
- 1
-
Геннадій
- Читатель
18.02.2026 17:40
Для цього недоумка занадто розумний текст,явно написаний адвокатом для уникнення реальною посадки.
- -4
-
Джонни Птеродактиль(Rowdy)
- Наставник
18.02.2026 19:03
Из чего Вы взяли что он недоумок?
- -2
-
Cubinos Partizanos
- Наставник
18.02.2026 17:33
Персональний респект.
- 0
-
Віталій
- Старожил
18.02.2026 17:28
Владі можна все,а люди повинні як барани ,а коли захищаються так це порушення
- 0
-
С. Каменяр(AHATOM)
- Эксперт
18.02.2026 17:02
Короче, все почалось з того, що авто з ТЦК збило чоловіка, і щоб "загладити" ситуацію - ТЦКашники почали його бусикувати. А далі - обидві сторони "відзначилися" правопорушеннями. В якій мірі, хто винуватий більше/менше - нехай розбираються в судовому засіданні. І це добре, що цей випадок розбиратиметься публічно.
- 0
Ще коментаріТам фільми є ... спеціальні служби коли працють... волають фбр..сбу.. набу.. ice...поліція... і у всіх як мінімум наліки ...або написи відповідні.. на бугаї ти їх Бачив? А на двох інших "..роях кіно" ...отож. Нормальна Людина, Громалянин України їде ... бачить якись зелений бус... тцк там нема напису.. і трьох бугаїв у камуфляжі яки крутять мужика... на параші промовчать оченята сховають. на кортопляншіні щей жидесенько обісруться... а в Україні підуть "захищати" чуду длч себе людину. З фільми ми Ще й погрози стріляти чули. Тому... Футболіст винен лише в тому, що не спромігся своєчасно срристась Правом на "створення влади". І допустив, що йолопи керуть Сухопутними війсками. чіткі Правила запорука Порядку. Напис ТЦК на бусі - вони як і поліція не секретна служба. Напис на одязі ... і не волання про стрільбу а "працює ТЦК". На долачу "камери" і посвідки з жетонами.
А поки на відео ..."фсбешки знімають кіно для своєї пропаганди" ... чи не так?
Скандал навколо Данила Колесника продовжуєьься. Після інциденту за участі військовослужбовця його клуб розірвав із ним контракт, а поліція відкрила кримінальне провадження за фактом нападу. Здавалося б, ситуація очевидна — але сам Колесник вирішив піти ва-банк і оприлюднив «викривальне» відео, намагаючись подати себе як жертву.
У підписі до ролика він заявив, що працівники ТЦК нібито збили чоловіка, напали на нього, а він лише «кинувся на допомогу» та був змушений захищатися. Проте саме відео демонструє іншу картину: чоловік біжить, вибігає за поворот і врізається в крило мікроавтобуса й падає. Військовий наздоганяє його — дає руку і допомагає підвестися. Жодного моменту «збиття» чи побиття на записі не видно.
Натомість у кадрі з’являється Колесник — із криками та образами на адресу військових. Далі — фізичний контакт і удар з його боку. Саме це й стало підставою для відкриття кримінального провадження.
Постає просте питання: на яких підставах стороння особа втручається у дії військових? Навіть якщо відбувалося затримання, з’ясовувати його правомірність мають відповідні органи, а не випадкові «активісти» з телефоном у руках.
Показово й інше. Людина призовного віку, яка щоденно займається спортом і демонструє хорошу фізичну форму, вирішує не служити, ховаючись за бронюванням, але водночас активно атакує тих, хто перебуває на службі. Схоже, що ухилянт Колесник вирішив, що нехай хлопці які пішли в перші дні захищати свою країну - воюють і далі. Третій, п'ятий а хто і понад п’ять років, без право на заміну, бо такі як Колесник заховалися за бронюванням і "важливі" в тилу. Це вже не про «допомогу», а про спробу зіграти на чутливій темі, отримати хайп і емоційний резонанс.
У результаті маємо класичну історію: гучні звинувачення — без доказів, гучні заголовки — без підтвердження, і спробу сформувати потрібну картинку, яка розсипається при елементарному перегляді відео.
повномасштабної війни з росією за існування України як незалежної країни.
П.С. Для зеленомордих валянків, син зам. ком. взводу на фронті.
2. .... а щой той чолов'яга у однострої схожему на ЗСУ дочипився до хлопака у чорному одязі, яким Законом чи інструкцією передбачені його дії, вибачте але футбольною термінологією...він таки "атакує"...? чи ми вже зовсім па рашились... атака - це захист ? ...
3. ... за бусом там не дуже видно... той в чорному , хай зачипив, хлоця в однострої ... той Покинув совю справу "затримання" і побіг на " рАзборку", а чи не порушив він Устав.?
4... а теперь б... классика совєцкого кино, аеслибы он вез патроны? ... його спровокували дуль натикали він щалишив пост , свою справу ...і побіг за пацанвой на рАзборку...
5 Висновок... хай з діями односроцій разбераються держ структури, а Дії Футбооіста Громвдянина України цілком Виправдані !!!
Хтось в униформе без напису ТЦК Поліція (можа там наліпка фсб була?) Хватає людину на вулиці. На зеленому бусі теж напсів нема! Дії Футболіста як Людини і Громалянина Правильні.. Чи той бугай що його наздоганяв 'корочку" у руці тримав? І ми небачимо цього на відео .
Якщо бугайки ...нліпки мали ..орали працює ТЦК ...на бусі хоч пвд склом є напис що тл бус ТЦК...і щей .. ксівами визвалялись.
То футболіст тричі не прав!
А як ні ...то вибачте , але він Приклад дій Громадянина України захищаючого інших Громадян від "незрозуміло кого".
прямий удар (крос) у щелепу, навіть не похитнувся?
Це ухилянт, відвідувач фітнес клубу або з охоронної фірми, аж ніяк
не комісований військовий.
Сина моїх знайомих із офіційним бронюванням, батька 4 дітей, викладача коледжу за наводкою у сусідньому районі взяли тцкшники, бо він туди їздив по роботі (проводити заняття із студентами) три рази на тиждень без жодних проблем. До одного моменту! Майже два із половиною місяці він на полігоні!!! Відпустити не можуть, бо замовлення "від впливової особи" і платити він не хоче бо за беспредєл не платять та і таких грошей у викладача із 4 дітьми не валяється, і "полігон" у війська відправити не може, бо всі "покупці" бачать документи і відмовляються. Поки так там і живе! Майже 3 місяці! А ті "тцкшники за викликом" спокійно і далі полюють і плюють на закон, війну, людей - вони знайшли тепле ситне містечко і їх все влаштовує... Кількість військовослужбовців у ТЦК та СП у 3,5 разів перевищує кількість службовців у бойових частинах, що безпосередньо боронять країну. Службовці, що із пораненнями продовжують служити у ТЦК, обіймають посади тільки у внутрішніх підрозділах тих ТЦК - охорона, господарські служби тощо. По мобілізаційній роботі - тільки відібрані, навчені і довірені, які виконують без питань що скажуть, мало з ким спілкуються "за межами" і не гребують порушеннями законів за винагороду і якісь умовні гарантії! ТЦК наскрізь від Сухопутки до якогось зачуханого відділу районного ТЦК пронизані корупцією, круговою порукою і дуже уважно прикриті поліцією, СБУ і керівниками військових адиіністрацій! Їх не можна змінити, їх можна тільки ліквідувати і без ВЛК всіх без винятку перевести у бойові військові частини! І навіть у такому випадку до частин доїде може третина - інші "погубляться" по дорозі і самі стануть здобиччю але вже інших "полювальників" на СЗЧ!
ТЦК - це злочинний бізнес влади, як і всі інші "бізнеси", організовані і створені сьогоднішньою владою, бо по іншому ця влада прцювати не уміє!!!
1. Видео вообще НЕ подтверждает, что а) "гражданина СБИЛИ автомобилем" и б) сделали это "намеренно".
2. Не, по-пацански - я его понимаю, НО, что это за формулировка: "в отношении которого, по моему убеждению (!!!), применялись неправомерные действия" ? Он единолично зафиксировал нарушение законодательства, установил степень вины и принялся исполнять приговор?
3. Можно конечно ДОДУМАТЬ, как "корова зорька", что "видно, что ТЦК-шник первый начал бить футболиста"..., НО, из ЗАБРЮЛЕННОГО в месте "контакта" видео (+ наличие бусика), НИ ХРЕНА не видно кто начал бить первым, то есть, когда стычка выходит за "размытое", то мы видим бОльшую активность ТЦКашника, но это никак не доказательство его первоначальной агрессии!
4. Кстати, представьте, что вы выполняете какие-то действия (в т.ч. по должностной инструкции) и к вам из микроавотбуса (минивена) выбегает человек и бежит к вам (возможно с признаками агрессии, в т.ч. нецензурными словами). И если вы достаточно информативно это "реконструировали", то я сомневаюсь, что вы будете дожедаться, пока этот человек подбежит к вам вплотную и обратится к вам со словами "коль скоро", "а по сему", "отнюдь", "простите, вспылил, разрешите откланяться"...)))).
5. И ещё.... Может кто-то мне объяснит (включая "корову зорьку"), почему спарринг на видео здесь (по активности, по моторике рук), где виден обмен киками, абсолютно не дублирует (по той же "физкультуре") более статичный обмен (где первым бьёт Колесник) на первом видео, когда сообщили об этом случае?
То что у нас уже как 2 года провалена мобилизация - факт. Количество СЗЧ (а те что остаются - максимально необучены и немотивированны), постоянный недокомплект на передке, резиновые и постоянно меняющиеся условия бронирования, "такса" от тцкашников и т.д. лишь подтверждают мои слова.
И пусть на 1 случай с Колесником будет хоть 1000 когда ТЦК "культурно и качественно мобилизирует" - это всё ближе к "концерту газманова в Киеве" чем к "кофе в Ялте". Увы
Ні, це не від того, що я проти Закону. Я проти тих, хто наділений владою порущувати цей Закон. ТЦК, на мою думку - найогидніше, що могло статись з часів майдану.
Футболіст - молода людина, яка бачить світ здебільшого у чорному та білому. Він встав на захист слабшого і це дуже добре, що не всі ще деградували у цьому суспільстві.