Директор медіадепартаменту «Динамо» Юрій Корзаченко розповів про актуальні плани клубу в медійному напрямку.
— 100-річчя клубу — одна з домінуючих тем, але не єдина. Поглиблюватимемо також вектор репрезентації нашої академії. Як бачите, сьогодні перша команда сформована фактично з вихованців ДЮФШ «Динамо». В елітних чемпіонатах відстоюють реноме України Циганков і Ванат, Миколенко, Забарний, Яремчук, іще ціла група наших випускників. А ще понад 60 гравців — чотири повноцінні склади — виступають в інших клубах Української Прем’єр-ліги.
Динамівські медіа вже зараз висвітлюють матчі юнацьких колективів у повному обсязі — на рівні прямих трансляцій усіх колективів, починаючи з академічних вікових категорій. Не знаю подібних прикладів навіть у клубах рівня «Барселони», «Баварії» чи «Манчестер Сіті». З нового сезону плануємо розширити профайли кожної юнацької команди, прописати кожного юного гравця. А сам розділ академії на офіційному ресурсі «Динамо» зробити фактично сайтом усередині сайту.
Академія, якій від власників клубу забезпечений режим абсолютного сприяння, — один із безцінних активів «Динамо». Це спрямована в майбутнє філософія, це відповідь на виклики часу, підтвердження ефективності фундаментальних принципів, спадкоємність і стійкість футбольної генетики «біло-синіх».
Авжеж, можна будувати боєздатний колектив з легіонерами із цінниками в десятки мільйонів. Але наскільки це коректно щодо країни і народу, який воює? Виховувати ж власні кадри, тим самим не лише підтримуючи на конкурентному рівні клуб, але й формуючи кадрову базу для збірних, — це напрямок, який, на мій погляд, має викликати повагу і слугувати прикладом.
Треба розуміти, що футбол для співвітчизників сьогодні — не на пріоритетних місцях. Але гра улюбленого клубу — розрада для багатьох воїнів, ветеранів, для їхніх родин. Саме з огляду на це кожен матч «Динамо» починається символічним введенням м’яча кимось із наших героїв-воїнів. Обов’язково на трибунах присутні учасники бойових дій. «Динамо» уклало меморандуми з Генштабом і — цього вівторка — з Третім армійським корпусом ЗСУ, легендарною, овіяною славою бойових подвигів «Трійкою».
Отже, з одного боку, завдання медійників клубу — донести до футболістів, переважно молодих хлопців, думку, що не вони є героями сьогоднішнього українського епосу. Герої — там, на передовій. Наш із Семененком колега та приятель Віктор Ожогін — герой. Чи син Олексія Сашко — морпіх, котрий наразі тримає рубежі під Херсоном. Чи комісований журналіст сайту УЄФА Богдан Буга, інтерв’ю з котрим ви, Іра, робили не так давно. Чи їхні побратими, які дають сьогодні можливість своїм одноліткам тренуватися і грати у футбол.
З інших позицій, кожен гравець «Динамо» повинен усвідомлювати причетність до бренду з віковими традиціями, намагатися відповідати його статусу. Зокрема й в аспекті спілкування з пресою. Наш клуб залишається найпопулярнішим як за відсотком заповнення трибун, так і за показниками відвідуваності в соцмережах. І на динамівських зірок постійний попит у ЗМІ.
Будь-яка їхня поява в інформаційному полі — це можливість попрацювати на позитивний імідж команди та клубу, спростувати критику, часто-густо — абсолютно безпідставну. Скажімо, лунають докори на адресу власників: мовляв, якось не так будують політику розвитку — економічну, трансферну, кадрову тощо.
Критикам із цієї когорти мені подеколи доводилося відповідати заочно, у своїх текстах. Пропонував усього лише перейти від слів до справ — не розмірковувати й радити, як треба утримувати футбольний клуб європейського рівня й таких же амбіцій, а показати на власному прикладі. Скільки вже було таких спроб. І де зараз «борисфени», «арсенали» та «олімпіки»? Де «Дніпро», «Ворскла», «Металіст»? — сказав Корзаченко в інтерв’ю «Трибуні».
-
Serg M(fanat87)
- Наставник
26.05.2026 15:06
Це вчитель інформатики сидить за ноутом? Звідки беруть цих людей? Прогрес лише є в частини молоді яка зараз в ДК, інші деградують. І це чудово помітно по їхній грі
- 0
-
bober357
- Читатель
26.05.2026 14:17
Чи коректно ліпити горбатого вже десятки років щоб прикривати свою не компетентність.
- 0
-
Rasty UA
- Начинающий писатель
26.05.2026 10:00
Ще одне підтвердження того, що клуб не може прийняти реалії сьогодення та почати оздоровлювати структуру та розбудовувати команду: всі живуть спогадами та критикують конкурентів. Навіть не дивлячись на розкидання мільйонів шахтою, краще б ці "корифеї медіапростору" пояснили імпотенцію скаутів, у порівнянні з ЛНЗ, Кривбасом чи Поліссям.
- 1
-
Віталій(lionel)
- Опытный писатель
26.05.2026 09:59
Чувак, перестань рахувати чужі чесно вкрадені гроші. Кивати в бік конкурента, бо вони можуть, а ми ні - це слабість. Суркіс сказав, шо 2-3 роки будемо ростити молодих от і займіться цим, а не бла-бла-бла. А не можете й цього, то так і скажіть і шукайте потенційного покупця клубу.
- 0
-
Taras Х
- Опытный писатель
26.05.2026 09:55
Каждый год одно и тоже. Корзаченко хоть сам понимает,что говорит? Уже изрядно надоели эти котлеты для болельщиков. Просто признайтесь, что менеджмент клуба на дне. За последние лет 10 ни одного нормального трансфера не было., но легионеров покупали не мало,которые сейчас кто где, но только не в основе Динамо. Поэтому смешно слушать эту сказку со ставкой на своих.
- 1
-
Ігор Котолупський
- Опытный писатель
26.05.2026 08:15
Усі факти на сьогодні підгоняються під можливості (чи скоріше) неможливості керівництва.
- 0
-
Зеленка™ (со Стены) *
- Эксперт
26.05.2026 01:27
Типичный монолог типичного чиновника.
- 5
-
Черкаський вареник
- Наставник
26.05.2026 00:34
Дякую Андрію Матчуку за бажання заплатити пару лямів за нормального захисника,добре що є такі спонсори в Динамо
- 0
-
DenR
- Читатель
25.05.2026 23:38
А чи коректно купувати Бленуце за 2+ мільйони євро? Чи , якщо б він заграв, то слова були б інші. Ще один з динамівським серцем цілує президента в одне місце, хоча на посаді 2 дні.
- 5
-
Аристарх Павлопольский
- Наставник
25.05.2026 23:23
Ещё менее корректно покупать за 2 млн Бленуце, а потом не знать как от него избавиться.
- -1
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
25.05.2026 23:53
При тому що він ще і любитель руськага міра..
- -2
-
Name Surname(stas.317)
- Эксперт
25.05.2026 23:14
Десь ми вже таке чули. Спец... селекція йде за планом
- -1
-
Вічно Молодий(Roa)
- Наставник
25.05.2026 21:51
Інтерв’ю дуже показове. З академією сперечатися складно. Для України зараз ставка на своїх гравців це нормальна і навіть правильна стратегія. І факт залишається фактом, Динамо дало багато футболістів для УПЛ, збірної та Європи. Це реально один із головних активів клубу. Але далі починається те, що всіх бісить до усрачки. Складається враження, що академія стала універсальним виправданням відсутності спортивного прогресу. Не купили підсилення бо є молодь. Немає результату бо будуємо команду. Не продаємо вчасно бо довіряємо своїм. І цей цикл повторюється роками. Хоча у великих клубах академія це доповнення до селекції, а не її заміна. Ще більше здивував аргумент про те, що будувати сильну команду через легіонерів під час війни ніби некоректно. Це красиво звучить емоційно, але слабко спортивно. Бо тоді виникає питання, чому інші українські клуби підписують іноземців, а самі вихованці Динамо їдуть грати за кордон. Футбол не перестав бути професійним спортом навіть в війну (дякуючи нашим захисникам). Але найбільше не сподобалась реакція на критику власників. Аргумент у стилі створіть свій клуб і покажіть як треба це взагалі не аргумент. Щоб критикувати поганий авіарейс, не треба створювати власну авіакомпанію. Щоб сказати, що ресторан поганий, не треба відкривати свій ресторан. Так само і тут. Власників оцінюють не за те, що клуб ще існує, а за результати, стратегію, трансфери, розвиток інфраструктури та якість управлінських рішень. І окремо трохи дивно читати про сучасні медіа. Бо якраз тут у Динамо багато років претензій навіть від своїх уболівальників. Контент часто виглядає так, ніби застряг десь у 2000-х. Мінімум закулісся, слабка графіка, мало сучасної подачі й відчуття великого клубу. У підсумку враження таке, що клуб досі щиро вірить у модель академія плюс традиції плюс терпіння. Але сучасний футбол давно працює інакше. Потрібна не академія замість усього іншого, а академія плюс селекція, аналітика, менеджмент і сильна перша команда.
- 10
-
Tomas Torquemada
- Эксперт
25.05.2026 23:07
Спокойно и рассудительно
- 2
-
Володимир
- Начинающий писатель
26.05.2026 00:40
"Ще більше здивував аргумент про те, що будувати сильну команду через легіонерів під час війни ніби некоректно. Це красиво звучить емоційно, але слабко спортивно. Бо тоді виникає питання, чому інші українські клуби підписують іноземців, а самі вихованці Динамо їдуть грати за кордон. Футбол не перестав бути професійним спортом навіть в війну (дякуючи нашим захисникам)."
- -1
-
Вічно Молодий(Roa)
- Наставник
26.05.2026 06:23
Тут ви трохи змішуєте поняття. Самоокупність і професійний спорт це не одне й те саме. Те, що більшість українських клубів існують за рахунок власників, не робить футбол непрофесійним. Інакше доведеться визнати непрофесійними половину Європи, бо навіть у топлігах далеко не всі клуби живуть тільки з операційного прибутку.
- 1
-
Мр Ебенезер Дорсет, есквайр(kna)
- Эксперт
26.05.2026 13:06
Ім'я, будь ласка, великих легіонерів з інших команд.
- -1
-
011010010001
- Наставник
26.05.2026 16:33
Траоре.
- -2
-
Мр Ебенезер Дорсет, есквайр(kna)
- Эксперт
27.05.2026 10:42
Він не з української команди.
- 0
-
011010010001
- Наставник
27.05.2026 12:40
тоді нарахування балів в рейтинг України було помилковим
- 0
-
~ I n c o g n i t o ~
- Эксперт
25.05.2026 21:18
А своїми власними вихованцями, ганьбити країну під час війни, це коректно?
- 1
-
Jasen Pravdych
- Начинающий писатель
25.05.2026 21:15
Це низькі, маніпулятивні питання з серії чи варто утримувати селекційну службу, якщо трансфери непередбачаються!? Чи варто утримувати медійний департамент, якщо він створює негативний імідж своїми маніпуляціями, а всі основні новини я дізнаюсь на Шурику!? І ще купа подібних питань, до яких не хочеться опускатися, але чомусь дозволяє собі опуститись медійна служба...
- 3
-
Tomas Torquemada
- Эксперт
25.05.2026 20:51
По-чесноку , мне нравятся фотографии которые предлагают на Шарике.
- 1
Ще коментаріТа це мрії, ну хоч би озвучили бодай якісь плани окрім "зміцнення молодої команди".
А так це виглядає типу "в мене немає кози, то нехай здохне у сусіда".
Український футбол не є професійним видом спорту. Жоден професійний український клуб не є хоча б самоокупним (можливо, за виключенням Шахтаря за рахунок регулярних вдалих виступів на єроарені). Зникнення клубів як третього-другого ешелону (Рух, Волинь, Арсенал і тп), так і пешого (Металіст та Дніпро) найяскравіший приклад. Перекрили фінансування - клуб зник.
Так само буде і з Динамо, поки умовне обленерго ділиться своїми прибутками, клуб існує, щойно перестане, всі кошти від продажу прав на телетранляції підуть на з/п Ярмоленко, прибуток від матчів єврокубків перекриє виплати решті гравців (більше буде за основний етап ЛЧ, значно менше без групового етапу інших єврокубків), доход від продажу квитків на домашні матчі комади навряд чи перекриють витрати на утримання стадіону. За який рахунок утримувати академію, молодіжку? Не впевнений, але здається наші клуби вже зобов'язані мати жіночі команди. Хтось взагалі дивився матчі жіночих команд УПЛ, платив кошти за відвідування їх матчів?
І тут я навіть частково погоджуюсь з вами. Український футбол зараз фінансово дуже залежний від власників і війна це тільки підсилила. Але саме тому для мене дивно використовувати це як аргумент проти підсилення чи легіонерів. Бо тоді виходить парадокс. Клуб утримується приватними грошима, але при цьому ми самі добровільно обмежуємо спортивні інструменти. Це вже не про економіку, а про філософію управління.
Якщо академія справді головний актив Динамо, то вона не повинна існувати лише поки хтось ділиться прибутками. Вона має вміти створювати спортивну й трансферну цінність.
Дуже великий легіонер. Величезний.
Недавно В. Грачёва , сегодня Ю Корзаченко