В великих містах метрополітен є найдешевшим та найзручнішим видом транспорту.За статистикою києвською підземкою,за добу,користується більше мільйона чоловік.
Як відомо,"Динамо" з весни всі домашні матчі буде проводити на НСК "Олімпійському".Найзручніша станція метро для вболівальників - "Олімпійська".
Лінією метрополітену де знаходиться данна станція користується дуже багато людей:житлові масиви Теремки -1,та Теремки -2,гуртожитки та навчальні корпуси Київського університету,гуртожитки Харчового університету,Аграрний,приміські поселення які знаходяться вздовж одеської траси, по яких кожного ранку їхдять до столиці на роботу- Васильків,Біла Церква,тощо.Не скористатися такою можливітю буде просто не правельно.
Зовнішння поліграфічна реклама - не ефективна.Я не думаю,що багато людей звертають на неї увагу.Відео реклам теж- особливо не ефективна.Найкраще і найефективніше - аудіо -реклама((аудіо-оголошення)всі слідкують за оголошеннями щоб не проїхати свою станцію).Я думаю,що було б просто чудово,якби,хоча б в день матчу зупинку станція метро "Олімпійська" оголошував хтось з динамівських гравців,при цьому він би запрошував пасажирів відвідати матч.
Кандидатів - багато:починаючи від Шеви,Шови (в якого мама вчителька української мови та літератури),закінчуючи Бетао та Вукоєвичем.
Схожу процедуру можна проводити на станції "Палац Спорту",яка є пересадочна,там є плазми і оголошення можна робити в інтервалі прибуття потягів.
Я не думаю,що це потребує великих затрат.Держава теж зацікавленна в заповненні стадіону.При правельному підході(коли пояснити преваги,які отримає від цього метрополітен) можна вийти на собівартість.
Позицю зверхності,яку зайняв Ігор Суркіс - просто не припустимою.На весні в програмі "Про Футбол" він сказав,що не буде ходить по місту і за руку наповнювати стадіон,мовляв,хто захоче той і прийде,а найкращим агітатором є гра команди.Можливо,в нього коротка пам"ять,він не може пригадати скільки людей ходило на футбол в 1997-1999 роках на матчі ЧУ?
Стародавніх китайці були мудрі люди.Вони дали декліка порад Ігорю Михайловичу: "Хто не вміє посміхатися той не може відкривати лавку",або "Рука яка дарує троянди назвжди зберігає свій аромат".
Подписывайтесь на Dynamo.kiev.ua в Telegram: @dynamo_kiev_ua! Только самые горячие новости