После окончания вчерашнего матча 6-го тура Лиги чемпионов против «Барселоны» с журналистами пообщался голкипер киевского «Динамо» Александр Шовковский.

— Если говорить о себе, я расстроен, потому что команда вылетела из еврокубков. Да, мы проиграли одной из лучших команд мира. Но, я считаю, по развитию события на поле мы, в принципе, могли бы сыграть в ничью и попасть в Лигу Европы.

— Ожидали от Месси такого удара со штрафного?

— Вы знаете, я расстроен как раз потому, что в том моменте мне почти удалось изменить траекторию полета мяча, но, к сожалению, он от перекладины залетел в ворота. Мне не хватило совсем чуть-чуть.

— Быстрый гол в начале матча сильно повлиял на игру?

— По факту сейчас можно говорить все, что угодно. Я считаю, что забитый мяч вдохновил команду. Ребята играли на пределе возможностей. Это что касается самоотдачи и желания, чтобы выполнить поставленную задачу. Кто знает, будь у нас в команде четверо игроков, которые бы номинировались на звание лучшего футболиста года, думаю, мы бы обыграли «Барселону».

— В принципе, испанцы создали не так много моментов у наших ворот, если не учитывать дальние удары. Почему в таком случае не удалось сохранить ничейный счет?

— Мне тяжело ответить на этот вопрос. Я, как и все ребята, очень расстроен, ведь мы могли продолжить борьбу в еврокубках, пусть не в Лиге чемпионов, но, по крайней мере, в Лиге Европы. К сожалению, мы пропустили мяч, который я мог достать.

— У команды была установка играть от защиты?

— С «Барселоной» тяжело играть от атаки.

Светлана Полякова

Комментарии (0)

  • SaladiN
    SaladiN 12.12.2009 21:42 #
    і знаєте шо? яке ви маєте право судити Шовковського,сидя дома за компом? хтів би я глянути на вас, коли б ви стояли на воротах, в момент коли Ліонель Мессі бив вам штрафний майже на ліній штрафної))
    • 0
  • SaladiN
    комментарий удален
  • SaladiN
    SaladiN 12.12.2009 21:38 #
    marcel ти знущаєшся чи що? при чому тут Шурік? як на мене,то він винен тільки в 1 моменті,коли він викинув м`яч прям на Мессі, і то, він реабілітувався. а на рахунок голів- він не винен ні в одному,як на мене... штрафний який пробив Мессі...на такий удар зреагував би не кожен воротар,а він навіть черкнув м`яч. я повадажаю Шуріка, він зробив все що міг і я думаю,винити його немає сенсу. на полу не було самовіддачі,як не мене.якшо я не правий, поправте мене
    • 0
  • DinamoandUkraine
    DinamoandUkraine 10.12.2009 22:44 #
    to marcel

    Вам батенька, надо или остыть, либо лечиться. Либо не пить во время футбола. Извините за резкость, но Шовковский не заслужил тех комментариев которыми вы его наградить изволили.
    И знаете, некоторых игроков болельщики таки за что-то любят, а не то что вы тут поясничали.
    Good luck and good buye
    • 0
  • tourist
    tourist 10.12.2009 20:12 #
    Играл бы Шовковский все матчи ЛЧ - 100% вышли б в ЛЕ, 60% в ЛЧ. Пока достойной замены в ДК ему нет (как в све время Чанов - Михайлов).
    • 0
  • vist2004
    vist2004 10.12.2009 20:08 #
    САШО - Ты был и остаёшься ЛУЧШИМ ВРАТАРЁМ. Чувство мяча, выбор позиции, ощущение дистанции до нападающего СУПЕР! Просто КРАСВЕЦ! Очень не плохо было бы передать тебе свои знания Богушу. Поделись с ним, не жадничай!!! А в целом ты МОЛОДЦА!!!!
    • 0
  • skyas2008
    skyas2008 10.12.2009 18:18 #
    Сашо, Ты уже достаточно денег надурняк нагреб. Пора и честь знать - на заслуженный отдых. Пожалей ты нас болельщиков, уйди! Я не думаю, что в Динамо нет вратарей не хуже тебя. Ты же, как танк, застрял в воротах и не даешь возможности играть другим ребятам, среди которых были намного талантливее тебя!
    ответить
    А при чому тут САШО? СТАВИВ БИ ГАЗИК РИБКУ-ГРАВ БИ РИБКА.




































    • 0
  • vist2004
    vist2004 10.12.2009 20:10 #
    А кто лучше Шовковского ? Кто ? Не смешите людей!!!
    • 0
  • RealPVol
    RealPVol 10.12.2009 16:47 #
    І ще пару слів про тренера.
    Матч Інтеру ми програли тому, що Газзаєв не зробив вкінці тактичні заміни, маючи їх в запасі цілих 3 (три)!!! З тієї ж самої причини вчора програли Барсі: якщо Гусєв, Алієв і частково Нінкович гріють лавку, коли команда просто сипеться, заробляє жовті картки і штрафні все ближче до своєї штрафної, то чи не час проводити заміни? Невже взагалі за таку тренерську "роботу" можна платити гроші? Та я би гнав такого "тренера" сраною мітлою і сцяними шматами в його зачухану Московію, аж би ся курило!...

    За останні 6 років (після смерті ВВЛа) вперше серед усіх "тренерів" ДК і збірної я бачив осмислені і вчасні заміни тільки у виконанні Блохіна. Всі решта чудаки якісь просто неадекватні в цьому плані. Ну бачиш, бл*дь, що в тебе середня лінія поля просто... не те що не їде - вона навіть не повзе. Так роби щось, *** твою мать. Якого х*я вуса розпустив і тими банькатими оченятами на поле вирячився?

    Бачиш, що в тебе єдиний Шева голи може забивати, ЯКЩО НА НЬОГО ГРАТИ, так якого ж х*я такий цінний гравець у тебе працює "піднощиком снарядів" Мілевському, який тільки падати і вміє? Ну зіграли ТАК один матч, ну два... Ну бачиш же, що така схема не працює... Ну сліпий навіть це бачить. Невже не ясно, що це неправильно? Обов'язково чекати, поки тебе всякий зачуханий рубін і більш сильні команди почнуть в гавно мордою макати, як вшивого кота? Так це ж не тебе, кавказець московський, макають - це нас усіх тут макають, с*ка...
    • 0
  • felixush
    felixush 10.12.2009 16:43 #
    Просто Шовковский плохо построил стенку и слишком сместился влево от центра. Кстати, после гола еще был штрафной аналогичный. И опять он плохо поставил стенку. Тенденция, однако...
    • 0
  • Leg
    Leg 10.12.2009 16:35 #
    Знаете что самое противное, что даже если бы Шовковский этот мяч бы потянул, на добивании был один Пуйоль. Специально посмотрел внимательно повтор. Ни один из динамовцев даже не дернулся чтоб выбить мяч в случае чего.
    • 0
  • RealPVol
    RealPVol 10.12.2009 17:01 #
    Так просто тому, що здохли, а "тренер" на поле дивиться - і ні х*я на ньому не бачить.
    У нас було в запасі ще 2 заміни. Зроби їх з інтервалом у 2-3 хвилини протягом 85-89 хвилин - і я впевнений, що це збило би темп, влило свіжі сили, можливо зав'язалась би якась боротьба в центрі поля (де якраз і йшла вся гра), і гола би не було. Нам же треба було за всяку ціну зберегти 1-1, що виводило нас в ЛЄ.
    Чому не зроблено цих замін? ЧОМУ ???
    • 0
  • mr.Zlo
    mr.Zlo 11.12.2009 02:33 #
    Повнысю згоден друже... недарма придумано проводити ТАКТИЧНІ ЗАМІНИ в кінцы матчу... Газзаев чи то про них забуває? так нехай йому, блін, підскажуть там ті, яких дохрена ф більше радників
    • 0
  • RealPVol
    RealPVol 10.12.2009 16:02 #
    Не знаю, скільки ще років можна наступати на ті самі граблі ?
    Починаючи з 1998 року, відколи почалася торгівля гравцями, до смерті ВВЛа команда вже увійшла у піке, з якого вилізти не можемо дотепер. Причина лежить на поверхні, але якщо я її ще раз скажу, то струть усі мої повідомлення :))

    Отже, після 2003 р в міз(ер)ках сурка запанувала така рефлектОрна "думка", що якщо чудак сидів поряд з ВВЛом чи грав з ним ще на полі, а якщо ще й до того вміє читати конспекти ВВЛа - то значить буде нев'*бенний тренер. Сабо, Буряк, Михайличенко і Дем'яненко показали, що це далеко не так.
    Потім мозком сурка опанувала ідея, що тренер обов'язково повинен "знати психологію наших футболістів", тому конче повинен бути з "постсоветского пространства". А те, що він повинен добре навчити команду грати у футбол, якось випало з поля зору.

    Що буде далі - легко припустити. Та вони й самі, не криючись, про це вже говорять. Газзаєв розведе сУРКА на гроші. Куплять 5-6 чарівників м'яча з другого кінця земної кулі, які провалять ще дві ЛЧ, а тим часом вся наша перспективна молодь буде грітися по дублях, арендах і Динамо-2.
    • 0
  • RealPVol
    RealPVol 10.12.2009 16:28 #
    В результаті у збірній знову не буде кому грати, бо "будуть травмовані основні виконавці"; базовим клубом збірної продовжуватиме бути Дніпро (який займе 7-е місце в чемпіонаті після 4-ї підряд "бронзи" Металіста, з якого знову у збірну нікого не візьмуть...) і вирішальні голи в матчах з Вірменією, Грузією і Казахстаном забиватиме Назаренко, якого випускатимуть на заміну під завісу матчу.

    Найкраще у всіх матчах за ДК і збірну ще 2 роки буде виглядати Шева, який проте не заб'є багато м'ячів. Зате років через 4 прийде на тренерську роботу.

    І вся історія наших розчарувань почнеться наново...
    • 0
  • RealPVol
    RealPVol 10.12.2009 15:48 #
    Приколов момент в першому таймі, коли Барса ще (чисто на автоматі) відкотилася всією командою назад, а Мілєвський тільки роздивлявся, кому ж то віддавати пас? Бо самому бігти вперед, коли його ніхто не атакує, він не здогадався.

    Потім Барса вже врубалася в ситуацію і лишній раз назад не бігала: наші хлопці з "запредельной мотивацией 200%" просто віддавали їм м'яч ще на своїй половині поля, оскільки просто не знали, що з ним робити, коли навколо так багато суперників.

    Потім вже і наші врубалися в ситуацію, і щоб отримувати 15-20-секундні передишки, стали х*ярити м'яч на половину поля Барси, куди 5-6 кроків встигав протопати Мілевський. Потім він гордим порухом голови поправляв свої знамениті кучері, махав руками і підтюпцем робив ті ж 5-6 кроків в напрямку своїх воріт.

    Проти команди, яка так довго роздумує, що ж робити з м'ячем, і може віддати пас вперед тільки тоді, коли добре роздивиться і осмислить ситуацію, створювати штучні оффсайди - легке і приємне заняття. Чим Барса цілий матч і займалася. Тим більше, що Мілевський, якщо зайде в оффсайд, то поки з нього вийде, можна вже і гол у свої ворота пропустити.
    • 0
  • RealPVol
    RealPVol 10.12.2009 16:21 #
    Турнір ми програли не вчора Барсі, а в матчі ДК-Інтер, причому в останні 6 хвилин того матчу. Фактично програли і Рубіну, бо нічим особливо видатним ця команда в Казані себе не проявила. Просто на цей момент ДК виглядало ще гірше, тому привезло звідти законне одне очко.

    Останні кілька тижнів у грі ДК був спад. Нічия з Металургом, вирвана перемога у Чорноморця на 87-й хвилині Юссуфом (той ще "нападаючий"), безпорадна гра в Казані врешті-решт... Чия це заслуга? Чи може такий головний тренер, який не здатний вивести на пік форми команду на вирішальні матчі, заявляти про якісь амбіції в ЛЧ? Заявляти може, але він бреше.

    По-друге, вже і сліпому видно, що Шеву використовують не там, де йому місце. Звичайно, можна його і в захист поставити. Або на ворота. Та що з того?
    І ще, видно, що Мілєвський зупинився у своєму прогресі і на більше просто не здатний. Ось такого футболіста треба продавати: і чим швидше, тим краще. А замість нього ставити тих молодих, яким є що доводити і які будуть бігати вдвічі швидше за цього каліку... Але ж ні! У нас люблять "патріотів" команди, типу Шацьких, котрі самі по 10 років не грають і іншим не дають.

    Вже 10 років нас годують обіцянками, що команда молода, набирається досвіду і скоро ми всіх порвемо, як мавпа газету. Ми вже набралися такого досвіду, що побили всі антирекорди відбірних турнірів ЛЧ, і наміряємося продовжувати це робити надалі.
    • 0
  • RealPVol
    RealPVol 10.12.2009 15:35 #
    Поклавши руку на серце, Лажо міг взяти той штрафний від Мессі. При повторі було видно, що він почав зміщуватися в напрямку дальньої штанги лише тоді, коли м'яч вже пролетів над головами гравців стінки. Це означає, що воротар неправильно побудував стінку; а саме так, що стінка закривала йому м'яч. Мессі це прекрасно бачив, тому так і пробив.

    Даний епізод свідчить якраз не про те, що ми грали з інопланетянами. Як на мене, грала команда професіоналів з командою початкуючих пофуїстів (які думають, що "пронесе" якраз вкінці матчу).

    І чомусь ЛЧ нічому наше ДК не вчить. Це як в тому анекдоті:
    - Що це, тату? - Море, синку... (повторити 5 разів).

    Запорука достойної гри в будь-якому турнірі і проти будь-якого суперника - здатність контролювати м'яч, протистояти пресингу, вчасно відкриватися і рухатися по полю протягом всього матчу. Якщо ж при виконанні елементарного пасу м'яч 4 рази з 5 недбало віддається в боротьбу або просто в ноги супернику, то про який результат ми взагалі говоримо і чого від такої команди очікуємо?
    Що робити з м'ячем - це у нас проблема того футболіста, якому віддали точний пас. Вибір у нього невеликий: віддати назад, зах*ярити вперед або обіграти всю команду суперника самотужки і забити гол. Останнє може зробити у нас хіба що Гусєв, який цілий матч з Барсою просидів на лавці (напевне не вписується у "бачення" футболу Газзаєвим). Чому ж так? А тому, що окрім футболіста з м'ячем, вся решта команда стоїть. Вони видно відпочивають перед тим, як стрімголов бігти відбирати м'яч у ризикованих підкатах від суперника за метр від своєї штрафної. На більше ні в кого не вистачає чи то сил, чи то розуму. Чи то тренерської "установки". Адже, мотивація у нас "запредельная" - значить що? А то, якщо партнер отримав м'яч, треба зупинятися і стояти, як вкопаний. Так років через 100 і виграємо Лігу Чемпіонів.
    Амінь.
    • 0
  • Eugenyck
    Eugenyck 10.12.2009 15:20 #
    Задолбали донецкие боты и наши нытики....
    • 0
  • YARY
    YARY 10.12.2009 16:06 #
    Я не донецкий бот, просто нытик
    • 0
  • Jekka
    Jekka 10.12.2009 15:03 #
    Ой,Сашка....Ты вчера был молодец!как всегда,вообще-то...
    Спасибо тебе!
    • 0
  • YARY
    YARY 10.12.2009 14:55 #
    На счет страха согласен. Последние минут 20 это уже был не страх, а команда просто обосцалась... Пропустила 2-й гол, в итоге обосралась!
    • 0
  • aa_007
    aa_007 10.12.2009 14:41 #
    Динамо с такой игрой нужны быстрые нападающие, какие были в своё время Блохин и Беланов!
    • 0
  • aa_007
    aa_007 10.12.2009 14:39 #
    Мужики их хоть стариком Хатабычем усилить - толка не будет. Страх и ужас в их глазах присутствовал в этом матче. А Миля - просто один большой тормоз!!!
    • 0
  • YARY
    YARY 10.12.2009 14:14 #
    Саша отыграл здорово, но сам признал, что 1 раз не выручил. Жаль, но к нему претензий нет!
    А ВСЕ ТЕ, КТО ГОНИТ НА ШОВКОВСКОГО, ПРИЗНАЙТЕСЬ - ВЫ НИ ХРЕНА НЕ ПОНИМАЕТЕ В ФУТБОЛЕ !
    • 0
  • kuzen1961
    kuzen1961 10.12.2009 14:09 #
    Кто может объяснить - почему не играет Гусев?
    • 0
  • xitryi_rykun
    xitryi_rykun 10.12.2009 13:28 #
    шото надо Газзаю менять в полузащите.Нет её.
    • 0
  • Vlad2205
    Vlad2205 10.12.2009 12:52 #
    Саша, спасибо тебе за игру!!!
    • 0
  • vpnh841
    vpnh841 10.12.2009 12:39 #
    завжди вам чуть чуть бракує,а результат-чуть-чуть і знов програш,мля
    • 0
  • dezert
    dezert 10.12.2009 12:21 #
    і два твоїх обрєза тоже заїбісь. якби мессі забив - Сашо антігєрой... Але, При будь яких розкладах - Шовковський кращий воротар СНГ
    • 0
  • crepdeshin
    crepdeshin 10.12.2009 12:12 #
    Особо внимательные телезрители нашли причину неудач - в комментаторах.
    Предлагаю расширить круг ответственных за невнятную игру лучшей команды страны.
    Надело молчать и вот они, источники наших несчастий:
    - Суперфан Парамон, грустно смотрящий из-за рекламных щитов на очередной проигрыш.
    - Гражданин Липенко, кричащий в микрофон на стадионе "Мы победим, да, друзья?...".
    - Кареты скорой помощи "Борис", обслуживающие каждый матч Динамо.

    • 0
  • mikled1
    mikled1 10.12.2009 16:52 #
    Ты наверное один из комментаторов???? Иначе не отвечал бы всяким гавном!!!!!! Внимательно почитай с чего все началось... НЕ ПРИЯТНО, КОГДА КОМАНДА ИГРАЕТ ВОТ ТАК КАК ДИНАМО... И ТЕБЕ ЕЩЕ НА УХО ЖУЖИТ ЧМО - про то как бы удачу не спугнуть, как бы не обосраться и тд тп...
    • 0
  • KASS
    KASS 10.12.2009 11:45 #
    Ребята играли на пределе возможностей.
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    Что ж это за такие слабые возможности у лучшей команды огромной страны??? Не припомню за всю историю такого матча, когда бы Динамо у себя дома при полном стадионе болельщиков 80 минут, грубо говоря, не переходило центр поля!!!
    Совсем наш уровень низок... И игроков, и тренеров.
    • 0
  • pashan40
    pashan40 10.12.2009 11:32 #
    Я жалею о том что Сашо не стоял в воротах в матче с Интером! все таки у дк нету второго нормального вратаря!!!
    • 0
  • Nax-Nax
    Nax-Nax 10.12.2009 11:30 #
    ДАЁШЬ В КОМЕНТАТОРЫ ШАРАФУТДИНОВА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Уда делди Дурепу? Вот кометаориЩЕ было!!!!!! И КВНа не надо с таким коментатором!
    • 0
  • axis82
    axis82 10.12.2009 11:30 #
    Я больше на стадин ходить не буду,платить сумашедшие деньги чтоб сидеть на морозе и смотреть очередное поражение???? нет увольте ,а потом ещё в транспорте давится чтоб добой доехать.... мне проще и дешевле сидеть дома перед телеком и улыбаться...
    А САШО всеравно МОЛОДЕЦ
    • 0
  • marcel
    marcel 10.12.2009 17:26 #
    Какая невероятная любовь: хреново играл, все равно ты, зайчик, молодец!
    • 0
  • Ybojnuj032
    Ybojnuj032 10.12.2009 11:27 #
    Такой мяч нельзя было вытащить? Да херня это всё! Месси забить смог,а Сашо видите ли не смог взять... Да пошёл он со своим чуть-чуть не дотянулся,он для того и на воротах стоит,чтобы такие мячи вытягивать и бабки за это получает,зажрался он уже просто,чисто его гол,ктобы что не говорил!
    • 0
  • Jazz
    комментарий удален
  • Jazz
    комментарий удален
  • Jazz
    комментарий удален
  • Jazz
    Jazz 10.12.2009 11:53 #
    Харош на Сашо гнать!!!!! кто-кто а он свое отрабатывает. Не может он все мячи вытаскивать когда у нас оборона проходной двор!!!!! Нет таких вратарей которые берут все мячи...

    Мяч все время был у Барсы. Статистика 20% на 80% тебе о чем-то говорит? При таком проценте владения мячом хоть 11 вратарей поставь, все равно щель найдут и забьют...

    Забивать нам надо было и не один, вот и все! Были свободные зоны, были возможности, но нет у нас забивных форвардов!! после Валенсии когда у Кравца было всего два шанса и он два гола вколотил появилась надежда - ну вот наконец-то!, но не тут то было...
    • 0
  • seryoga
    seryoga 10.12.2009 11:58 #
    ты либо толстый тролль, либо упоротый долбоёб
    • 0
Для того, чтобы оставить комментарий, пожалуйста.

Новости футбола

RSS
Loading... Все новости футбола →