Досить складно після такого матчу щось сказати одразу на емоціях. Результат є. І від нього ми вже не зможемо відмовитись. Особисто я очікував значно кращої гри. Точніше я вірив у те, що наявність такої групи аналітиків і фахівців серед тренерського штабу не дадуть змоги провалити гру. Досвід попередніх матчів показав, що не випадково поряд із Шевченко знаходяться талановиті аналітики італійці, які вміють підготувати команду до матчів.
Стадіон був заповнений напевно на відсотків 90, може і більше. Підтримка у першому таймі була просто фантастичною. А у другому стадіон замовк. Тиша і шок. Чому у другому таймі Збірна України стала?Я не претендую на роль провідного експерта. Та я маю власні відповіді на причину поразки. І їх дійсно декілька. Головна ж причина – збірна Хорватії, тактика тренера, дуже якісна, продумана тактика. Друга – тренерський штаб збірної України. І третій – індивідуальні помилки гравців при тих моментах, коли нам забивали.
Пропоную подивитись ще раз матч повністю. Давайте подумаємо про те, як будує свою гру збірна України? Як будує її збірна Хорватії? Ми ж це знаємо. Шевченко грає у той футбол, який є популярним серед багатьох фахівців. Це комбінаційний футбол, який побудований за рахунок тримання м’яча. Вся суть – контроль і затискання суперника у його воріт. А там включаються фланги, проникання, навіси, дальні удари, стандарти. Та все тримається на тотальному контролі. А що станеться якщо контроль буде втрачено? Якщо команда суперника розірве контроль, на в’яже свій? У який футбол тоді грати? Якщо півзахист суперника сильніший у тих компонентах, які є для твоєї команди принципово основними? Як грають тоді, коли тебе зустрічають дуже високо, не дають розкатувати м’яч? Ви ж знаєте на це відповідь. Тоді треба виходити довгими передачами. А хто там? Чи є там хоч один гравець попереду, який вміє виграти другий поверх і зачепитись? Так, це такі гравці як Мбокані, Бєсєдін у Динамо, як Мілевський. Це їх фішка. Та що робити, якщо тебе накривають, а тренер не хоче змінювати собі? І далі грати через короткий пас, і далі виходити компактно, затискати суперника і комбінувати?
Розумієте, коли є тільки один варіант гри, то таку команду легко прорахувати. Хорвати вийшли на перший тайм і одразу прощупали. Перші 7 хвилин вони володіли м’ячом, вони пресували наш захист дуже високо, накривали півзахист. Та поки всі були на свіжих ногах, то вдавалось долати прес. І тому, це ж план на гру, прощупавши дно, хорвати відкотились. Якщо ти не Барса чи Баварія, то не можеш пресувати суперника 90 хвилин. У тебе не такі гравці видатні. Та на 45 хвилин пресингу хорватів вочевидь вистачить. Тому 5-7 хвилин прощупали у на початку тайму, дали 30 хвилин збірній України створити щось, вибігатись, тому то ми і виглядали так цікаво. Чому не забили? Були ж шанси, були можливості. Та ми розтринькали все, навіть на свіжих ногах. А потім на останні 5-7 хвилин першого тайму знову хорвати включили пресинг і прощупали дно нашої команди після 40 хвилин першого тайму. Що вони відчули? Відчули, що дно вже прощупується.
Саме тому і включили пресинг на весь другий тайм. Да так, що наші гравці не встигали підняти голови. Яке тут тримання, коли тобі п’ята віджимають. Та задача тренерського штабу України незмінна. Вихід із захисту низом, коротким і середнім пасом по центру, а це все під тиском трьох атакуючих гравців суперника і Модріча, і Ракітіча, які повністю виграли весь підбір у центрі поля, на нашій половині. Настільки загнали, що дистанція між трьома лініями, а ми то знаємо, що більше 40 метрів – жах, доходила до 70 метрів. Тоді як Хорвати буди компактними. Подивіться на перший гол. Думаєте, що там винний захист? Та ні, там чітко всі 4 захисники тримали лінію. І лінія була компактною. Що стало причиною першого гола? А те, що Модріч виграв в центрі черговий підбор, спокійно став у 30 метрах від воріт, навколо нього були всі наші гравці. Та всі стояли і дивились. Жоден не пішов зустрічати. Модріч мав спокійних 5 секунд і у радіусі метрів 7 ні хто не намагався підбігти і заблокувати, накрити його. Це як стандарт, але не статичний, а у динаміці. Тому ідеальний пас виключно через бездіяльність тих, хто повинен був його накривати. Ротань? Можливо. Але Руслан був у метрах 15 від Модріча. Не було там гравця, який би закрив зону, не дав спокійно подати. Видатний майстер просто виконав таку подачу, із точки в точку. Там не можливо було нічого зробити, тільки промах нападника, або видатна гра воротаря. Те ж саме по другому голу. Шалений розрив між лініями. Ракітич спокійно вбіг у величезну діру. Бо одні люди вибігли, інші не встигли із нашого захисту. Отримав точний пас і спокійно віддав. А міг постояти спокійно секунд 10, покурити. І все одно віддати пас у вільну зону.
І що? Тренерський штаб здогадався на чому їх ловлять? Ні. Навпаки, вихід мега Віті – бажання таки вперто налагодити контроль м’яча. Як грає команда, яка поступається в класі? Першим номером? Ну, так чому ж ми, поступаючись класом, не побудували гру в довгий пас за рахунок швидких проникнень у вільні зони? Чому не наситили півзахист? Чому не зіграти реально, від власних сил? Чому не спробувати здивувати суперника грою другим номером? Навіщо, поступаючись у класі, намагатись вперто грати з позиції сили?
Ми не маємо потрібного класу гравців, та маємо амбіції. Ми проявляємо тактичну безграмотність. Не граємо від суперника. Це чудово, коли ти тренуєш Бразилію, Іспанію, Німеччину. Реалізм завжди дуже важливий. А так ми бачимо тренерську романтику. І поплатились ми саме за романтику. Зіграли б практично і хто його знає? Зав’язали б насичену гру в центрі. І шукали би свій шанс на швидких контрах. Гарний тренер має різні схеми. Не має нічого соромного у тому, щоб іноді зіграти другим номером. Тактична гнучкість властива талановитим тренерам і видатним командам. Найкраще, що було у цьому матчі – повна чаша стадіону. Я такого давно не бачив. Сумно, що народ вчергове розчарованим їхав додому. Підтримка була фантастична. Ми ж маємо те, що маємо. З тим і живемо. Як завжди сподіваємось на краще.
Дякую за увагу!
-
Бо Пекарь(BoPek67)
- Наставник
11.10.2017 10:59
также было и с Исландией, которая к тому же как раз и играет вторым номером, никуда не спеша, но добивается своего и не спеша, но забивает свои голы и побеждает. Все игроки знают что им делать, игрок, который отдает пас, всегда отдает нацелено и там куда он дает уже есть кому замкнуть. Плюс они играя на контратаке, быстро выбегают и создают численной преимущество в компактном месте атаки. Мало того, вроде неуклюжие и долговязые исландцы, много голов забивают после прохода по флангу, но не у бровки, а ближе к воротам с угла штрафной, и оттуда идет низом прострел, на вбегающего из-за спины игрока на дальней штанге, до которого расстояние очень малое, и при этом еще в центр еще один исландец на себя тянет двух защей при простреле, не в пример нашим, которые бегут не срезая вдоль бровки и оттуда верхом навешивают долгий мяч в никуда, ибо там в лучшем случае один наш игрок на троих защитников, да еще и передача не нацеленная, а наобум. Отакэ наблюдение.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
11.10.2017 21:10
Ісландци молодці, але навіть на них завжди знайдеться якась Франція, Італія, Німеччина де все це не прокатить. І їх винесуть, як на євро і сталось.
- 0
-
Vladimir(VladStud)
- Наставник
11.10.2017 10:55
В том что касается класса, индивидуального мастерства, и тактической выучки хорваты обьективно сильнее наших. И в физике и в единоборствах они тоже не уступили. Единственный шанс наших был бы если бы в первом тайме залетел где-нибудь дурак, и потом хорватам пришлось бы рисковать и раскрываться. Но, футбол не знает сослагательного наклонения.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
11.10.2017 21:08
Так, не має. Але аналітика дозволяє вивчати причини і наслідки, а також шляхи подолання вузьких місьць.
- 0
-
Supporter
- Читатель
11.10.2017 09:51
Я ж думаю, що головна проблема не в тренері, а в федерації яка дозволила експерементувати над збірною новачку. І очевидно і далі без висновків буде знущатись над усіма вболівальниками. Коли нарешті буде ГТ котрий уже щось досягнув?
- 1
-
Анатолий DAN(Nefigase)
- Наставник
11.10.2017 10:29
Політична ситуація "дозволила" такі експерименти. Ось тренер-зірка, нехай вчиться, переможемо чи ні, їхати в Росію не збираємось. Тому й відповідальність тренера відносна.
- 0
-
Гари
- Читатель
11.10.2017 09:23
Андрюша с трудом одну тактику освоил, а вы хотите разнообразия...
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
11.10.2017 21:06
Андрюша володіє Золотим м`ячем, тому щось він да освоїв. Не варто порівнювати його із бараном. Помиляються всі. Голвне - робити висновки із помилок.
- 0
-
Виктор blackman
- Опытный писатель
11.10.2017 09:21
- -2
-
Гари
- Читатель
11.10.2017 09:25
Сливать можно сыграв вничью и не позориться...
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
11.10.2017 21:04
Ваша версія про злив матчу має право на життя. Та правду ми не дізнаємось напевно ніколи. Якщо хтось років через 20-30 не проговориться.
- 0
-
Анатолий DAN(Nefigase)
- Наставник
11.10.2017 09:14
Было две одинаковых команды. Один тренер изучил возможные варианты соперника, а они и небыли секретом, в виду "прямолинейности" тренерского штаба. Другой вымотался играков в первом тайме, перестановками, игрой на несовместимые свойственных позициях. А во втором, непонятные замены и опять перестановки, вынуждающих ещё больше выкладываться. Просто сдохли, набегались. А с выходом нападающего его никто уже не смог поддержать. А те кто вышли на замену, просто не ориентировались что делать.
- 2
-
Yuriy Ross
- Опытный писатель
11.10.2017 01:52
Тренерский штаб сборной мне представляется следующим образом.
- 4
-
Анатолий DAN(Nefigase)
- Наставник
11.10.2017 11:05
Главное правильно распределить физичесские нагрузки и спецы которые могут это регулировать. В ДК массажисты на ноги ставят, в СУ значит недостаточно специалистов подобного уровня, тем более после сложных игр.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
11.10.2017 21:02
А ви знайомі із тренерським штабом? Там перший помічник має саме як перший помічник у своєму послужному списку і перемоги в ЛЧ, і в Серії А. А фахівець із тактики вважається одним із найкращих фахівців у своїй справі. Да і тренер з фіз подготовки, а їх там два, також іноземці, дуже фахові. По іменам цей тренерський штаб значно кращий ніж гравці, які у них є під опікою. Просто є певні принципи у цього штабу і вони не хочуть від них відходити. Хай це і помилково. Хоча, дійсно є ідея про злив. Не тільки штати злили, а і Україна. Така версія існує. Чи має право вона на життя? Має.
- 2
-
S V(skif-s)
- Старожил
11.10.2017 23:17
Злив - цілком можливий!
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
10.10.2017 22:18
Я хочу озвучити всім мою позицію. Давайте не переходити на особистості по Андрію Миколайовичу, особливо що до його родини. Давайте не будемо стосовно нього приміняти слова і терміни, які є недопустимими. Маю на увазі якщо його хтось буде називати "тупим", "недоучкою", "недотренером" і т.д. Такі коментарі буду удаляти і забороняти коментувати. Без образ. Дякую!
- 1
-
Сотириус Вульгарис(walidoll)
- Наставник
10.10.2017 21:39
Андрей Шевченко отказавшись от товарищеских матчей накануне старта отбора к ЧМ-18 решил экспериментировать во время матчей отбора. Эксперимент не удался.
- 2
-
Regent
- Наставник
10.10.2017 21:31
Какая была игра с Турцией,любой тренер состав менять не будет но Шева это видимо не знает,и безликая игра с Исландией,не плохая игра с Косово и опять замена состава и проигрыш Хорватии.Что это гадание или искание состава.Я не думаю что тренер не хотел побеждать,ехать или не ехать это уже другой вопрос.Не на тех игроков ставку делал тренер это точно.Я не говорю что Ракитский плохой игрок,но он играл только на Коноплянку,а это уже не командная игра,и хорваты это поняли сразу,неужели этого не видел тренер,он всегда так играл так же как и другие игроки его команды.Получается в команде две команды,В общем жалкое зрелище.И только когда динамовцев больше появляется игра, взаимопонимание работают фланги но это не нравится видимо кураторам сборной, печально все это.И видимо просвета пока нет у динамовца Фоменко не получилось,и у Шевченко тоже те же грабли,
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
10.10.2017 22:14
Розумієте, стосовно складу. Ордець і Кравець фізично не мали змоги зіграти вчора, бо були дискваліфіковані. Це я про стабільність складу. По динамівцям, то я вчора хотів би бачити Шепелєва і Сидорчука в центрі. Шепелєв дуже якісно вміє персонально грати. При ньому Модріч би не мав можливості 5 сек. стояти і думати куди, як навісити. Він би висів на ньому весь матч. Взагалі відсутність Шепелєва вчора для мене - найважливіший промах.
- 4
-
Владимир Гудыма(vmf)
- Эксперт
10.10.2017 21:25
какие тактики у Шевченко о чем вы, парень не тренировал ни одну команду, откуда ему это придет какой у него опыт, здесь подопытными были болельщики и сами футболисты...тасовал как хотел ничего не наиграл, при Фоменко и то в некоторых моментах хоть понятно что играется, а здесь, ну полное разочарование... и не надо говорить что у на игроки плохие, баран просто ими руководит. Думал наберет спецов из за бугра и все окей, мозги надо иметь и менталитет понимать, слишком долго он за границей был и с Королевской время проводил
- 0
-
владимир Фулано(vl_53)
- Опытный писатель
10.10.2017 21:17
Який Ви бачили вогонь у першому таймі? Численні перепасовки між захисниками і воротарем, паніка, коли треба було дати пас у бік чужих воріт. З 10 пасів шість були між захисниками і воротарем, 3 точнісінько у ноги супернику і тільки 1 пас уперед, коли хорвати вже перекривали усіх нащих гравців. Це при тому, що гіршої збірної Хорватії ніж зараз ніколи не було.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
10.10.2017 22:10
Я бачив, ви ні. Це нормально, тут у кожного своя думка.
- 1
-
Седее .(Ded1)
- Эксперт
11.10.2017 01:17
Так это ж все делают! Перепасовываются!
- 1
-
Ven. Vened(vened)
- Наставник
10.10.2017 21:13
Згідний з багатьма Вашими думками. Хотів би висловити власні враження.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
10.10.2017 22:09
Так, це поразка через відсутність тактичного різноманіття. І через відсутність кадрів під цю схему проти такого суперника, як Хорватія. Проти Косово підходить, бо ми сильніші в кожній лінії. А проти Хорватії треба було грати в інший футбол, принципово в інший.
- 1
-
Константин Алексеевич(DKot)
- Наставник
10.10.2017 21:05
самое основная ошибка ГТ это выход Ротаня в первом тайме а не во втором на усиление и перевод Ярмоленко на острие атаки с левого фланга. уставший Ротань и не понимающий что делать на острие Ярмоленко плюс то что вы написали и привело к такому плачевном результату. было еще множество и более мелких просчетов таких как замена Гармаша на КаВаленка, Беседин на лавке.. мое мнение однозначно и не изменено. Шевченко Не Тренер. он даже политик посредственный, а это фактически одно и тоже. он хороший добротный исполнитель, добротно выполняет задание ах..Какого человека по удорожанию на трансфер маркете игроков кротоклуба и паралельно уничтожения украинского футбола. правда сам он о том что его используют не догадывается, ведь он Не Тренер..
- 4
-
Станіслав Скиба
- Опытный писатель
10.10.2017 20:38
- 0
-
ник Совян
- Наставник
10.10.2017 23:33
У Блохина играли мастера не чета нынешним
- 2
Еще комментарииБаран может долбить закрытые ворота при наличии рядом открытой калитки...
учетная запись этого пользователя была удалена
Но не подумайте, что я имею ввиду кого именно следует поставить туда сейчас.
Конечно идеально, если есть такой тренер универсал, который один мог заменить весь штаб, но, увы, второго Мэтра у нас сейчас нет.
Итак во главе штаба должен быть идеальный мотиватор, настройщик (в смысле состояния духа, подъема перед игрой и строжайшей дисциплины в исполнении поставленных задач) и грамотный оценщик физического состояния на даный момент у каждого игрока.
Примерно таким и был Олег Блохин.
Главный помощник должен правильно подбирать тактику, рисунок игры, должен работать в плане, как перехитрить соперника и как менять ритм, построения и обязанности игроков в разных вариантах и разных отрезках игры. Естественно тактик, рисунков и вариантов должно быть несколько - от стремительно атакующего до засушливого стиля, но ещё с наличием пару других в промежутке.
Примерно таким был Альтман. Возможно этим качествам соответствуют Маркевич и Калитвинцев.
Второй помощник работает непосредственно с игроками, наигрывает те варианты, которые предложено иметь в обойме.
И ещё один помощник должен работать только в части физподготовки, работая не только в период кратковременных сборов перед игрой, а иметь доступ к этому процессу в клубах и контактировать с клубными тренерами в этом плане.
Состав на данную игру выбирается коллегиально без всяких вмешательств из вне команды и особенно "сверху", причем состав должен соответствовать поставленным задачам на матч.
Замены и их своевременность тоже должны решаться коллегиально, но иннициатива должна исходить в основном от Главного помощника, отвечающего за тактику и её чередование.
Конечно и физические кондиции должны приниматься во внимание.
Где-то так.
Але здається, що Ярмоленко, Коноплянка, та й Степаненко - не у курсі справи!
Який механізм зливу? Хто і як?
Заставят нападающего 6-7 раз пробежаться по 20-30 метров, у него начинает свисать язык, ему нужна передышка! Это ж очень просто! :)
Для ЗУ, а пред цим - збірної СРСР у складі якої грали 11 динамівців на чолі з Метром - завжди притаманним був англійський стиль. При цьому на полі домінувала жорстка дисципліна, а футболісти вирізнялися неймовірною фізичною готовністю. Цей стиль предбачає гру від оборони зі швидкими фланговими проривами і точними навісами у вільні зони, прориви по центральній осі, високий пресинг. Це як коасика. При цьому, залежно від суперника, команда може або більше тиснути на воорота , або масивнішу оборону власних тримати при чому досить високо. Так грав Маестро. За таким принципом грають 99% українських команд Прем'єр-Ліги, за виключенням кротів.
Що зробив Андрій Миколайович? Набрав до штабу тіки-таку з Іспанії, оборону катеначчо з Італії і витворив щось власне, під яке у нас ПРОСТО НЕМАЄ РЕСУРСУ!!!!!! Та біда з ним, ресурсом. Команда не володіє набором тактик, слабкий центр поля, на Рому, яка грає без нападника з активною групою атаки ми зовсім не були схожі вчора щонайменше у 2 му таймі. І е треба в такому випадку кивати на слабкий рівень наших виконавців. Ми дома Францію майже таким складом взували 2:0. Ця поразка - тренерська на всі 100.
учетная запись этого пользователя была удалена