За останні декілька днів я прочитав декілька цікавих матеріалів. Сьогоднішній футбольний світ глобалізований. Та моду диктують продукти, які розкручені. Ці ж продукти працюють у власному ключі. Як визначити потенціал гравця, потенціал команди? Більшість із нас одразу включає відомий сайт і дивиться там ціну команди, статистику гравців.
Я не є виключенням. Так само користуюсь тим, що доступне. Так само оцінюю команди за загальною цифрою вартості. От Динамо коштує після уходу Віди і Ярмоленко менше 60 млн євро. Найнижча ціна за довгі роки. А головний актив зараз – Дерліс. Середня ж ціна гравця основи зараз приблизно 3 млн. євро. Так, це не густо. Можна сказати більше, що це повна печаль.Приклад Пулішича, який безумовно дуже талановитий гравець, ще рік тому він коштував 5 млн євро. Та вже до літа його ціну дотягнули до 18, а цієї осені аж до 45 млн. Але, який вкладу Пулішича у гру Дортмунда? 24 матчі, 4 голи, 1 гольова. І це атакуючий півзахисник, вартістю 45 млн євро. Те ж саме по Санчо, якому лише 17 років, він ще ніде не грав, по суті провів лише 16 хвилин у першій команді, та його цінник вже 5 млн. А до літа натягнуть до 10 точно. До чого це я? Нещодавно опублікували статистику гравців Європи по ефективності дій. Ярмоленко увійшов у десятку найефективніших гравців. Попереду нього Неймар, Мессі, Каванні, Кейн… 1,38 участі в результативній атаці за матч. Це показник топ гравця. І що? А те, що Циганков, для порівняння має 1,37. І це у 20 років. А який же цінник у Віктора? Німецький сайт нажаль страждає відсутністю об’єктивності. Циганков нічим не поступається Пулішичу за потенціалом, якістю гри і вкладом у перемоги Динамо. Нижчий рівень турніру? Це правда. Та різниця у ціннику у 20 разів?
У відповідь можна лише розробити власний, український продукт, підтримувати його у такому масштабі і ставити там цінники на власних, українських хлопців. Саме тому присутність у Динамо цілого ряду молодих гравців, які з 19 років вже є гравцями нац. збірної – показник потенціалу. Реальна трансферна ціна Динамо суттєво занижена. Безумовно на сьогодні Миколенко, Шепелєв, Шапаренко, Бущан, Русін, Циганков і Бєсєдін мають безмежно занижений цінник. Основний воротар Динамо, який прекрасно провів осінь, видавши серію сухих матчів, коштує лише 300 тисяч. Що? 300 тисяч? Це серйозно?
Шапаренко, який провів цілу серію яскравих матчів, навіть на міжнародній арені у ЛЄ, він взагалі має нульовий цінник. Да зіграй так гравець з будь-якої німецької команди в ЛЄ і наступного дня його цінник одразу став би із 6 нулями. Саме через це потенціал молодого Динамо абсолютно не оцінений. Безумовно реальна вартість цієї команди вища за 100 млн євро. А лідери, основний актив, це якраз ця молодь, одна із найкращих у Європі. Чому? Бо вже у 18-20 років ці хлопці грають у такій команді, яка веде боротьбу за золото чемпіонату, бореться у єврокубках, мають вже матчі в офіційних турнірах за Збірну України, навіть голи вже вирішальні на такому рівні мають. Вплинути на політику німецького сайту я не можу. Та можу сказати свої думки.
Дякую за увагу!
+++++++++++
Несколько раз перечитал это Ваш тезис. Ну просто не мог поверить своим глазам. ЛЧ и ЛЕ на одном уровне... Значит, у Пулишича, как и у "Боруссии" в целом, в ЛЧ были соперники такого же уровня, что и у Цыганкова с "Динамо" в ЛЕ? "Боруссия" в ЛЧ дважды играла против "Реала" и столько же раз против "Тоттенхема", а Цыганков с ДК "рубился" в ЛЕ против "ЯБ", "Партизана" и Скендербеу". И Вы решились здесь привести какие-то сравнительные цифры, которые якобы свидетельствуют в пользу Цыганкова? М-да... Как бы это помягче сказать... По-моему, это очень спорно. Собственно, как и попытка заподозрить Трансфермаркт в необъективности. Всё-таки, одно дело, авторитетное СМИ и совсем другое, понравиться завсегдатаям клубного фан-сектора и персональным поклонникам Витьков, Андрюх, Виталиков, Тём, Кольков и Жек...
А пассаж о том, что с тренером ДК разговор был бы другим, чем с обычным читателем сайта Шурика... Ну, это, конечно, уже апофеоз. Как однажды сказал один одиозный персонаж, после смерти Ганди ему и поговорить не с кем.
-
Денис Андрійович(umaxx)
- Наставник
09.01.2018 14:25
Все трансфермаркт оценивает правильно и везде) Возможно топ-лиги обновляет быстрее. Но факт в том, что цена игрока - это не только его умения, но и раскрученность лиги и клуба. Именно потому игроки клубов топ-лиг, даже которые слабее Динамо, могут стоить куда дороже. Купят их в чемп или клуб выше классом - и цена сразу вырастет)) Тот же Зинченко стоит 4.5 лям только потому, что он греет банку в Ман Сити)))
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
09.01.2018 22:54
А я іншої думки.
- -1
-
Владимир Карнаухов
- Начинающий писатель
09.01.2018 13:59
Зарано на мій погляд робити з Циганкова зірку.без сумніву він талановитий гравець,але він не пройшов випробування сильними збірними чи сильними клубами.Шеву Мілан купив тільки після того як він блискуче себе показав проти Барселони та Баварії.У Циганкова наразі такого досвіду немає.І тільки в успішних іграх з сильними клубами може бути визначена його справжня вартість.
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
09.01.2018 22:53
Треба з нього робити зірку. Тому що так роблять всі якісні менеджери світу.
- 2
-
Олег
- Старожил
09.01.2018 13:29
До чого ці цифри.
- -1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
09.01.2018 22:52
А за скільки Лукаку до МЮ перйшов не нагадаєте?
- 1
-
Сhibis М(chibis)
- Наставник
09.01.2018 11:25
Автор зважує, що чужі інформаційні ресурси не обєктивні. Цілком можливо. Так само як і наші. Однак я погоджуюсь, що ми маємо підтримувати оцінку (самооцінку) своїх гравців, навіть штучно створюючи свої інформаційні альтернативи. Адже кому потрібно "розкручувати" українських гравців крім їх агентів? Тут певний спортивний патріотизм потрібен. Доречі, я вважаю що нашим клубам краще потрібно вести менеджмент і рекламу своїх кращих футболістів. Ринок любить новини та рекламу,
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
09.01.2018 22:51
І я приблизно так само вважаю.
- 2
-
Евгений ДК(malyk7)
- Наставник
09.01.2018 10:52
Что я только что прочитал ?
- 2
-
Хулиган Полигамович Галюцинищев(anarchyst)
- Наставник
08.01.2018 20:45
Вам хто-небуть оплачує ці дослідження?
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
08.01.2018 22:09
Так, платить Полігам Хуліганович Галюциніщев. Чули про такого? За це я йому безмежно вдячний.
- -1
-
Хулиган Полигамович Галюцинищев(anarchyst)
- Наставник
09.01.2018 00:22
О, вам можна йти до шоу "Дотепні глупощі", матимете величезний успіх!
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
09.01.2018 06:39
Яке питання, така і вілповідь)))
- -2
-
vadim53(vadim53)
- Наставник
07.01.2018 21:19
Тут суперечки хто кращий нічого не дають, проходьте весною пару раундів в УЕФА, і ціни ростуть зразу,скаути не сліпі,а якщо позорно вилетимо в 1/16 , то можете дома обраховувать наші тактикотехнічні дії,вас ніхто не купить
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.01.2018 23:51
Побачимо. Та я не думаю, що навіть якщо ми виграємо ЛЄ, що ціни на наших гравців одразу настільки вирастуть. Так, вирастуть, але не дадуть Циганкову цінник у 45 млн, як стоїть у Пулішича.
- -5
-
Влад Суровый(pravda)
- Наставник
08.01.2018 09:22
Трансфермаркет не встановлює ціни, він їх вираховує,включаючи досить багато факторів. І одним з основним таких факторів є попит на футболіста.
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
08.01.2018 11:10
Це не правда. Свого часу, коли 16-ти річний Циганков поїхав із Ребровим на збори і зним підписали дорослий контракт була чітка інформація про інтерес до Віктора Барселони і Байєра. Саме тому із ним дуже швидко був підписаний контракт і він навіть почав з'являтись на лавочкє у матчах вищої ліги першої команди вже у 16. Це я вам так про інтерес.
- -1
-
Влад Суровый(pravda)
- Наставник
08.01.2018 11:35
Ще раз повторюю - Ціна базується на попиті а не цифрах. Гравець може як Мессі обігрувати по 15 чоловік за атаку але якщо ніхто не готовий дати за нього хоч гривню то він коштує 0.
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
08.01.2018 14:46
Та я вам наведу десятки прикладів гравців, за яких нічого не платили, бо вони є вихованцями, вони зіграли 3-4 матчі і вже коштують дорожче ніж Шепелєв. Пулішичу намалювали 45, бо він у цьому сезоні один із найгірших гравців Дортмунда. А сам Дортмунд провалює сезон, що в ЛЧ повний провал, що в чемпіонаті. Гравець за 45 млн повинен мати абсолютно інші цифри ефективності гри. Я не сперечаюсь із талантом американця. Безумовно гравець талановитий, та на сьогодні 20 - максимум, як і Циганков менше 10 коштувати не може. Це проста арифметика. Ціна базується на майстерності, на показниках якості гри. Тому якщо ви думаєте, що Циганков - слабкий і дешевий гравець, то думайте так. Я іншої думки. Як на мене, то на сьогодні за всіма показниками він сильніший Пулішича. А за потенцвалом Віктор значно кращий за Ярмоленко. Якщо ми порівняємо показники Андрія у 19 років із показниками Віктора протягом 2017 року, то Циганков демонструє значно більш якісну результативність гри.
- -2
-
Влад Суровый(pravda)
- Наставник
08.01.2018 20:46
Знову "цифри ефективності"?
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
08.01.2018 22:07
Попит - штука дуже тонка. От ви чули, що Динамо планує підписати Вербіча? Почули за декілька днів до трансфера. А виявилось, що його 5 років вели. От вам і попит. Звідки ви знаєте хто веде Циганкова? Чи думаєте, що не ведуть? Ще й як. Ведуть з юнацьких років. Я ж написав, що в 16 його планували підписати топові команди. Зрозуміло, що не в першу команду тоді. А в молодіжну. Мілан вів Шеву також з юнацьких років, а підписав у рік його 23-х річчя. Особисто я ніде не писав про слабкого гравця Циганкова ніколи, не треба мені приписувати того, що я ніколи не писав. Головне для будь-якого гравця - цифри ефективності його гри. Саме вклад індивідуальний у командну гру. Це скажу будь-яка людина.
- 0
-
Влад Суровый(pravda)
- Наставник
08.01.2018 22:23
Дивитися або "вести" можна на кого завгодно. Скаути топ-клубів зокрема Реалу бували навіть на матчах наших молодіжних ліг. Тисячі гравців у їхніх вотч-листках, усі хто хоча б теоретично претендують на збірні починаючи з Ю-16 а то і раніше.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
08.01.2018 23:01
І саме тому Динамо - краща команда Східної Європи, яка вміє виховувати топових гравців із власних вихованців. Це знають всі. Не так, як шахтар, який вміє купувати бразильців ідоводити їх. Динамо вміє виховувати власних українців. Це доведено Блохіним, Заваровим, Белановим, Михайличенко, Лужним, Ребровим, Шевченко, Шовковським, Ярмоленко і ще десятками інших гравців. І Циганков це безумовно гравець цього ж ряду. Це давно всім зрозуміло.
- 0
-
Влад Суровый(pravda)
- Наставник
09.01.2018 06:25
Скільки топ-гравців виховало Динамо за останні 10років, скільки за них виручило, в яких топ-клубах вони грають, скільки Золотих Мячів вони виграли, Золотих Бутс, нагород Кращий гравець Ліги Чемпіонів чи Ліги Європи?
- 2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
09.01.2018 06:40
Бо в мене є очі.
- -1
-
Cергей Лавриненко(lavrik79)
- Наставник
07.01.2018 20:05
Реальность такова: наши звезды оказываются совсем не звездами зарубежом. Более того, по сути, Бельгия, Греция, Турция, второй дивизион Испании или Германии- наш потолок и в тоже время реальный уровень наших игроков. Ярмоленко- это приятнейшее исключение. И для наших футболистов это замечательное время спустится с небес на землю и начинать зарабатывать себе имя и авторитет. И пример Ярмоленко им в помощь. Более того, как показывает практика, любого легионера за ненадобностью можно хоть как-то продать (пример- Петрович), а вот покупать своих надо с большой осторожностью, потому что особой востребованностью наши футболисты не обладают..Вот я, например, за Пулишича, что он заиграет в другом чемпионате почти уверен. За наших -нет. А в чем причина, это уже для более серьезного, не моего уровня анализа. Поэтому, повторюсь, пусть пример Шевченко, Лужного и Ярмоленко будет для нашей молодежи хорошим примером
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.01.2018 23:50
А я впевнений в тому, що якби у Байєра, Арсенала чи Наполі були такі сильні молоді гравці власні, як Шапаренко і Циганков, то вони б вже давно грали. І цінник на них стояв би значно вищий. От і все. Бо це видатні таланти. А по іншим гравцям, таким як Швед, Вачібарадзе і Гуцуляк я і не сперечаюсь. Вони тому і не заграли в Європі, що їх рівень не відповідає вимогам. А от гравці Динамо цілком готові грати на найвищому рівні, вже грають на ньому і демонструють дуже якісний футбол.
- -4
-
Serge Бывалый
- Наставник
07.01.2018 15:04
Показанный уровень игры команды в ЛЧ и ЛЕ для команд из Восточной Европы и маленьких стран Западной Европы это и есть ценник для игроков. Transfermarkt в основном чаще следит за топовыми чемпионатами,там интереснее,но не забывает и за остальными меняя прайс каждые полгода.Не стоит спорить за цену наших игроков,наш чемпионат не интересен.
- 4
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.01.2018 23:45
Вам може чемпіонат не цікавий. А мені цікаве молоде покоління Динамо. Ці гравці вже зараз демонструють футбол високої якості, тому і ціна за них повинна бути значно вищою. Все просто.
- -3
-
сергей шевченко(sergey1987)
- Опытный писатель
07.01.2018 10:38
Автору уважение за труд! Но не деньги играют в футбол!
- -2
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.01.2018 10:47
Але ж саме гроші за трансфери дають змогу такій команді як Динамо існувати.
- -3
-
Хотаб Хоттабыч(Hotabyc)
- Наставник
06.01.2018 14:19
В кои то веки хороший блог на эту тему у Шурика.
- -3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.01.2018 15:15
Дякую за те, що зрозуміли мій посил. Обов'язково вивчу запропонований вами ресурс.
- 0
-
Олег Бойко(Oleg-)
- Эксперт
06.01.2018 14:09
В некоторых моментах автор так перегнул палку, что она даже сломалась
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.01.2018 15:14
Дякую! Та моя палка ломатись не збирається. Чого і вам бажаю.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
06.01.2018 12:05
"Так давайте порівняємо виступи на міжнародному рівні. ЛЧ і ЛЄ. Це ж один рівень? Показники у Віктора кращі".
- 7
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.01.2018 15:13
Я вас здивую, але минулого сезону Віктор Циганков також грав у ЛЧ і має там досить якісну статистику. Стосовно цього сезону, то я навів вам цифру 10 кращих гравців Європейських турнірів по участі в результативних атаках за матч. Ярмоленко увійшов у 10 із показником 1,38. Пулішича там і поряд не має. Як і Обамеянга. Уявляєете? У нього показник участі в результатичних атаках нижчий за Ярмоленко в 2017 році. І це при тому, що він майже в кожному матчі забиває. Чому? Бо Обамеянг не віддає, не створює для інших. Він фінішор. Показник Циганоква за 2017 рік 1,37. Це офіційна цифра. Це є в моєму матеріалі. Читайте уважніше. Для гравця групи атаки цей показник є визначальним - ефективність дій. Тому ви самі заходите сюда і створююте конфлікт. Ви кажете, що до вас погано ставляться. Ні, не погано. Просто коли до тебе заходить людина і починає створювати конфлікт. До того ж ви дозволяєте собі принижувати інших людей, коли згадуєте фан-сектор. Це не допустимо для вихованої людини. Ви нічим не кращий за інших людей, так тих самих Кольков і Жек! Поважайте інших людей, не дозволяйте собі ставити себе вище за інших. Перед Господом Богом, а сьогодні у нас святковий день, завтра Різдво, всі люди рівні. Думаю, що треба вибачитись перед тими, кого ви дозволяєте собі принижувати. Це просто неприпустимо на мою думку. Я маю королівську кров, рід
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
06.01.2018 16:11
Вы, наверное, знаете, что при определении лучшего бомбардира национальных первенств Европы, голы в ТОП-5 чемпионатах имеют двойной коэффициент. И здесь есть логика. В ТОП-5 общий уровень команд выше, и забивать там сложнее. Так вот, по этой логике, разделите на два и коэффициент Цыганкова.
- 5
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
06.01.2018 16:31
Да, забыл. Кольки и Жеки - это не те, кто сидит (стоит) в фан-секторе. Кольки и Жеки - это футболисты ДК, которых именно так называют их персональные почитатели, в том числе и из фан-сектора.
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.01.2018 19:39
Я порівнюю Циганкова і Пулішича. Пулішича і Ярмоленко я не порівнюю. На сьогодні Циганков за ігровими характеристиками приблизно рівний із Пулішичем, а за ефективністю дій кращий. А цінник на них висить неприпустимо різний. Я захищаю гравця Динамо. При цьому я не сперечаюсь із перспективами Пулішича. Безумовоно він талановитий гравець. Тому трансферна вартість у Циганкова і Пулішича не може відрізнятись у 18 разів.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
06.01.2018 21:55
Вы понимаете, что сравниваете трудно сравнимые вещи, Бундеслигу и УПЛ? Вы не допускаете, что Пулишич, играй он в ДК или ШД в первенстве Украины, был бы эффективнее Цыганкова?
- 6
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.01.2018 22:51
Ви знаєте, особисто я знаю те поле під Сумами де Олег Гусєв зростав як гравець. Там живуть батьки моєї дружини. Ясно, що у гравців є не тільки прізвіща, а ще й погонялова)) Чи можемо ми тут їх використовувати, наприклад Гармаш - Кум, ми всі це знаємо. Хачеріді - Хач, Мбокані не тільки Мбо, а і Мбемба, так його називають в команді. Моя основна задача - захист Динамо. Я вважаю, що гравці молоді Динамо, саме ті, що вже грають у першій команді - Миколенко, Бущан, Буяльский, Циганков, Шапаренко, Шепелєв, Бєсєдін і Русін мають суттєво занижений цінник. Що безумовно є важливим. Можк вам навести приклад не тільки Пулішича. В Шадьке грає ще один американець. Він провів 700 хвилин за Шальке, ще 3 місяці тому він коштував 100 тисяч. Почав грати у Шальке і одразу вже 4,5 млн євро коштує. При цьому ціна вже переглядається тричі за пів року. До літа він буде більше 10 - 100%. Тоді як Шепелєв, який грає на його позиції вже рік, має значно більше матчів на рівні збірної України, Єврокубків і першої команди вже майже йому як поставили в червні 1,20 так цінник і стоїть. Хоча і так ясно, що він точно не гірший за американського опорника із Шальке, якого ще 6 місяців тому ніхто майже не знав. Тому я за те, щоб цінність гравців Динамо була справедливою. Я просто захищаю гравців, захищаю молодь. Це нормально. Саме цьому присвячений мій матеріал. Так вже сталось, що зараз така тенденція, взагалі це наша ментальність, що Динамо всі постійно опускають. Навіть свої вболівальники. Тоді як у Європі навпаки гравців підносять. Про них пишуть багато цікавих матеріалів. З'являється молодий гравець в Хорватії, одразу на нього десять нарізок в ютюб. Розкручують їх. Ми ж свою молодь тільки хаємо. Тому то наша молодь і не прогресує і нікому не потрібна. Піар - рушій торговлі в футболі.
- -3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
06.01.2018 23:31
Что значит, Вы защищаете динамовскую молодёжь? Кто на неё нападает? Кто нападал на 19-20-летних Серебряникова, Соснихина, Мунтяна, Бышовца, Блохина, Буряка, Бессонова, Бережного, Балтачу, Демьяненко, Яковенко, Юрана, Шовковского, Ващука, Реброва, Шевченко?
- 7
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.01.2018 10:46
Як вам сказати)) Ми ж живемо не в 70-ті, не в 90-ті. Ми живемо трохи в інших економічних умовах зараз. Динамо треба вчитись заробляти. За фахом я фінансист. Тому дивлюсь за моделями інших футбольних команд із цікавістю. Динамо за останні декілька років дійсно заробляє. Трансфери Ленса, Драговича, Ярмоленко, Беланда. 3 поспіль трансферних вікна Динамо дуже якісно продавало мінімум одного гравця за великі гроші. Це дає змогу залишатись в плюсовому балансі. Подивимось зараз на наші активи. Кого ми зможемо продати для плюсовго балансу? Гонсалєза? Ну, так, але за скільки? 10 млн максимум і то це дуже оптимістично. Це не 30 за Ярмоленко, не 25 за Ленса, не 18 за Драговича. Активів мало. Головний актив - молодь. Треба бути реалістами. Ми повинні зробити кузню кадрів. Виховуємо, запукскаємо у 18-19 років в основу і через 3-4 роки продаємо. Це нормальна практика для сучасних реалій. Я захищаю молодь, її трансферну вартість для того, щоб Динамо розвивалось, щоб втримувалось на плаву. Тому я ще раз повторюсь, що вже сьогодні саме за рівнем гри Циганков, Шепелєв і Шапаренко, а це наші 3 основні активи на сьогодні, коштують значно дорожче ніж їм ставить німецький сайт.
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.01.2018 11:38
Давайте оставим в сторонке суммы, полученные от продаж Ленса и Драговича - они не наши воспитанники, к тому же, переходя к нам, они уже были сборниками своих стран.
- 3
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.01.2018 12:16
Це ваше бачення ситуації. У мене інше. Динамо може і буде продавати власну молодь за гарні гроші в провідні клуби Європи. Так, ми на цьому ринку новачки. Та це не значить, що ми не здатні реалізувати себе. Цілком здатні. І ви побачите це через декілька років, коли Циганкова ми продамо десь за 70-80 млн євро. Так і буде. Це мій прогноз. І це буде тільки старт, бо у нас є дуже багато талановитої молоді у ю21, ю19, ю17, ю16... І зараз ми розпочали новий етап розвитку. Наша молодь - наше майбутнє. Іншого виходу не має. У мене досить оптимістичні погляди на Динамо і його майбутнє. Чому? Бо я знаю рівень молоді, яка виграє міжнародні престижні турніри в Західній Європі вже зараз, переграючи конкурентів з Бенфіки, Реала. Якщо ви це не відстежуєте, то і не знаєте. А це відбувається досить регулярно за останні роки. Тому не треба плутати молодь Динамо і молодь інших команд. Це різні стратегії розвитку.
- -3
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
07.01.2018 14:46
Если говорить о стратегиях развития, то нужно освободиться от плена иллюзий и болельщицких симпатий. В том числе и руководству ДК. "Динамо" сейчас не в том состоянии, чтобы подготавливать собственные резервы, продавать лучших их представителей и одновременно на всех углах заявлять, что перед командой во всех турнирах, в которых она участвует, ставятся максимальные задачи - конечная победа. Такие задачи могут ставить перед собой считанные команды. На данный момент их в Европе не наберётся и полдесятка: "Реал", "Барселона", "Бавария", ПСЖ, МС. Ну, может быть, ещё "Юве" и парочка грандов АПЛ. Остальные ставят перед собой более скромные задачи. Поэтому, действительно, ДК должно сосредоточится на подготовке и воспитании собственных резервов. А для этого тоже, как ни странно, нужны финансы, специалисты, поля, экипировка. и прочее, прочее, прочее... И конечно же, время.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
07.01.2018 23:43
Перемога в євротурнірах і продаж гравців речі пов'язані. Виховуємо сильне покоління, воно дає результат і ми продаємо. І так по колу. Це нормальна практика. А молодь у Динамо вже сильна. Які ілюзії? Я весь цей час кажу про Циганкова, про Шепелєва, про Шапаренко... а ви не треба ілюзій)) Матеріал мій присвячений чому? Трансферній вартості молоді Динамо, вона заниженна суттєво. А ви йдете по невідомому колу, в глобальну філософію. Є конкретні гравці, конкретні приклади і конкретні ціни. Я все це вже багато разів навів. Із цифрами, прикладами... тому давайте не углублятись в філософію. Циганков, Шепелєв і Шапаренко точно коштують значно дорожче того цінника, який стоїть зараз за них. От і все.
- -1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.01.2018 12:15
А в каких серьёзных переделках участвовали Цыганков, Шепелев и Шапаренко? Они, что, рвали "Барселону" или играли на равных с "Баварией" в полуфинале ЛЧ, как Шевченко и Ко? Или они вытянули СбУ на ЕВРО или ЧМ?
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
08.01.2018 14:35
А Пулішич рвав Барселону і грав на рівних з Баварією, грав у півфіналі ЛЧ, витягував збірну на ЧС? Ні! Баварії Дортмунд влетів по повній. Штати провалили відбір на ЧС, це історичне досягнення, бо вони завжди проходили відбір на ЧС. Та його ціна 45 млн, а у Циганкова 2,5.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.01.2018 14:51
Вы, я вижу, вообще не улавливаете разницы между уровнями Бундеслиги и УПЛ. Пулишич проявляет себя в одном из сильнейших клубов в одном из сильнейших чемпионатов Европы. А где проявляют себя наши молодые? В УПЛ? Так в УПЛ себя не проявишь - она слаба. Проявить себя, чтобы на них обратили внимание ведущие клубы континента, наши таланты могут только в еврокубках (как можно на более поздних стадиях, желательно, в ЛЧ) и в играх за сборную против сильнейших национальных команд (желательно, на ЕВРО и ЧМ).
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
08.01.2018 19:38
Навпаки, я прекрасно розумію різницю турнірів. А ще я прекрасно якості кожного гравця і його потенціал. Свого часу, коли всі хаяли Ярмолу, я казав, що він сильніший за бразильців шахти. Так, ми продали Андрія запізно. Якби продали роки 3 тому, то зараз він би був значно сильнішим гравцем і грав би у ще більш потужній команді, ніж Дортмунд. І ми чітко бачимо, що Андрій у першій частині Бундесліги став кращим гравцем Дортмунда не на словах, а на ділі. Тому я можу сміливо казати і про інших гравців, бо бачи рівень і потенціал.
- -2
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.01.2018 19:53
Это общие слова, эмоции, Ваше мнение. Пусть Цыганков попробует провести сезон в Бундеслиге в режиме два матча в неделю. Выдержит он этот ритм и интенсивность? Лично я сомневаюсь.
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
08.01.2018 22:16
А як же, а хто забивав Франції і Німеччині за збірну? Хто забивав вирішальні голи Словенії? Хто кращий бомбардир відбіркового циклу? Да Ярмоленко забиває 70% голів цієї збірної. А хто забив за Дортмунд Баварії в цьому році? Хто забив Тоттенхему шедевр? Ясно, що це все невідомий гравець... ось так ми самі робимо із власних гравців посередностей, а із посередностей інших країн зірок. Навпаки, чим сильніше буде Дортмунд, тим якісніше буде виглядати Андрій в їх структурі. Він зараз тільки входить в їх структуру гри. Андрій трудяга, він не має величезного таланту, але працелюбність зробила його гравцем світового рівня.
- 1
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
08.01.2018 23:50
Германии он забил в товарищеском матче, если мне не изменяет память, а какие задачи решает в таких играх сборная Германии, известно только ей. И с каких это пор Словения считается сильной европейской сборной?
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
09.01.2018 06:42
Я ж кажу, що ми своїх не цінуємо))) А зря. Як показала практика зіркам Дортмунду Андрій нічим не поступється.
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.01.2018 11:36
По поводу звёзд Дортмунда. "Не той тепер Миргород, Хорол-річка не та" (с.)
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
09.01.2018 22:57
Ну, да)) Я десь вже це чув)) Коли Динамо у когось перемогає в ЛЧ, то виявляється, що це не Динамо виграло, а суперник просто був слабкий, не в формі, не мотивований і т.д.)) Це я для прикладу про 6:0 над Бешикташем. Або про перемогу над Порту в Португалії. Такого можна згадати багато насправді. Стара пісня. Тепер у Дортмунда виявляється слабка команда вже і тому там Ярмоленко найкращий)) ну-ну))
- 0
-
sedoj седой(sedoj)
- Эксперт
09.01.2018 23:23
По поводу уровней и о том, что я писал: https://football24.ua/ru/jarmolenko_i_konopljanka_poluchili_ocenku_svoego_urovnja_ot_kicker_n429613/
- 0
-
Юрий Романович
- Наставник
06.01.2018 12:03
Трансферная стоимость Боруссии (Д) в два раза выше трансферной стоимости всей УПЛ. Пока стоимость УПЛ выше команд чемпионатов Восточной Европы, но вопрос времени когда нас начнут опережать.
- 4
-
Хотаб Хоттабыч(Hotabyc)
- Наставник
06.01.2018 14:30
Трансферная стоимость Боруссии (Д) в два раза выше трансферной стоимости всей УПЛ.
- -3
-
Юрий Романович
- Наставник
06.01.2018 17:32
В чем глупость? В несоответствии трансферной стоимости клубов ЧУ и Боруссии? И то что трансмаркет дает недостоверную информацию?
- 1
-
Хотаб Хоттабыч(Hotabyc)
- Наставник
06.01.2018 20:50
Для информации: трансферная стоимость клубов УПЛ 237 млн.евро, клубов Хорватии-159 млн. евро.
- -3
-
Юрий Романович
- Наставник
07.01.2018 12:57
Огромную помощь в деле определения рыночной стоимости клубам и агентам оказывает немецкий сайт Transfermarkt.de. Это огромная база данных всех профессиональных футболистов мира (с указанием рыночной стоимости каждого), с помощью которой можно отслеживать 99 процентов трансферов.
- 1
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.01.2018 14:54
Це ваш прогноз. Можливо ви маєте рацію. А можливо і ні. Все ж не варто забувати те, що Металіст, Таврія і Дніпро планують повернутись. І планують повернутись сильними командами. Особливо це стосується Харкова. Там дуже абміційний проект. Те ж саме можна сказати про ФК Полтава, Арсенал-Київщина. І про деякі інші проекти. Наш футбол суттєво зміниться. З'являться нові команди, нові проекти. Вони вже є і поступово йдуть вгору.
- 0
-
Олег Бойко(Oleg-)
- Эксперт
06.01.2018 15:07
Таврия, Арсенал-Киевщина это амбициозные проекты? Я бы и по другим поспорил
- 2
-
Eric Cantona
- Старожил
06.01.2018 09:49
Статья имеет хороший посыл и интересную тему!
- 0
-
Victor de Sopiy(yarameel)
- Наставник
06.01.2018 10:48
Так давайте порівняємо виступи на міжнародному рівні. ЛЧ і ЛЄ. Це ж один рівень? Показники у Віктора кращі. Я не сперечаюсь іх талантом Пулішича. Та головне у діях будь-якого гравця - ефективність дій. Можна бути мегатехнарем, обігравати по пів команди, а от голів і передач не заробляти при цьому. Таких гравців у світовому футболі достатньо. Пулішич зараз нагадує саме такого гравця нажаль. Багато біготні, а толку мало. Циганков же майже кожну свою атакуючу дію доводить або до пасу, або до удару. Це дуже важливо, це кінцева ефективність. Я скажу вам більше, що на мою думку якщо Віктор витримає темп, буде здоровим, то його гра буде зростати. Бо ясно, що він значно талановитіший за Ярмоленко. Головне - здоров'я і багато праці кожен день.
- -2
-
Shapych
- Эксперт
07.01.2018 12:20
ЛЧ і ЛЄ. Це ж один рівень?
- 2
Еще комментарииТак что не нужно строить иллюзий.
Як на базарі ? Ви вважаєте що якийсь футболіст коштує 250млн. доларів. Ви в свому розумі ??? це забавки для товстосумів. Вийде такий на гру, і що навколо нього, як біля ялинки танцювати ??? От приїде він в Київ як звичайна людина, то що на нього хтось зверне увагу, якщо журналісти не розкрутять новину. Впевнений, що помахають ручкою, і ніхто з розуму не зійде. Тому все має свою реальну ціну, і ціну, яку він вартує реально ??? Вважаю, що є багато гравців не гірших, але їм ці зірки до лампочки. Мені більш імпонує Пуйоль, Лукаку, Рауль і тд. які грають і їх поважають, а не зірки. Ціна футболіста- це питання субєктивне того, хто його купує, а чи він того вартий ?? Це іграшка власника. Так купував нашого Шевченка Абрамович, а отримав іграшку, яка зламалася, а міг в Мілані бути найкращим !!!
Навпроти Пулішича стоїть цифра 45, тому що Клопп поза минулого літа, ставши тренером Ліверпуля був готовий викласти за 17річного гравця який ледь дебютував в основному складі більше 30млн євро.
Ви можете спокійно ввести в гугл "пулишич интересуется" та побачите новини про МЮ, Тоттенхем, Луверпуль та Реал. Спробуйте замінити на "Циганков" і побачите тільки новину півторарічної давнини про цікавість до нашого проспекта з боку... Селтіка. А коли зайдете прочитати саму новину, то в ній же побачите і спростування, що насправді скаути Селтіка переглядали Сидорчука а не Циганкова.
Якщо завтра Вацке заявить що Боруссія готова віпустити Пулішича то буде черга з сильних клубів, які будуть готові заплатити і 45 а може і в двічі більше.
Якщо аналогічну заяву зробить Динамо що до Циганкова, то навряд чи хтось запропонує хоча б 10, і скоріш за все це будуть кроти, або російський клуб.
Не сайти встановлюють ціни а ринок. Поцікавтесь такими базовими економічними поняттями як "ринок", "попит та пропозиція" ітд і можливо вам вдастся написати блог який буде сповнений не питань "чому?", а відповідей "тому що".
Ринок - одна річ, а сайт - трохи інша. Легок можна побачити придбання гравців за великі гроші, які коштують по 100 тисяч, а то і по 0 взагалі. Суть в іншому, що Циганков уже грає і має певні цифри. Якщо ви не знаєте, то саме за цифрами він один із найуспішніших молодих гравців Європи. Це показники кінцевої ефективності дій, показники обводок, гострих передач, голів і гольових. Ви ж погодитесь із тим, що для гравця групи атаки саме це є голосним показником? Тому цим цифрам повинна відповідати і ціна. Все просто.
Зараз вони поставили ціну 2,5млн і вона цілком нормальна. Почнуть цікавитися гравцем почне рости і ціна. Пулішич який вам спокою не дає також не з 45млн починав, і також цю цифру йому не з неба намалювали.
Так само як і Жадон Санчо якого ви згадали в блозі. Йому 17 і за нього вже заплатили близько 8-10млн. Тобто його ціна підтверджена реальною угодою на ринку. Які тут можуть бути питання взагалі!
Ще раз повторюю, ваші цифри єфективності показник другорядний на ринку.
Цифри ефективності і показники не встановлюють ціну на ринку!
Ви видумуєте якісь факти про "Циганков слабкий гравець" та інше потім самі їх спростовуєте.
Я оперую одним показником - попит.
Напишіть до адміністрації сайту Трансфермаркт та доведіть їм що на Циганкова також полюють МЮ, Тоттенхем та Реал і готові викласти за нього такі ж гроші, і вони поставлять за нього таку ж ціну на сайті.
Але одне діло дивитися, а інше прицінюватися, коле "ведення" переходить у реальний інтерес.
Чи ви пропонуєте Трансфермаркету завищувати ціни на молодих гравців Динамо тому що "Заваров, Блохін і Беланов"?
Просто намагаюся зрозуміти на основі чого ви прийшли до думки що Циганков "безумовно" гравець з потенціалом рівня Блохіна, Шевченко ітд. І чому це щей й до того ж "всім зрозуміло". Мені наприклад це не менш не зрозуміло ніж адмінам Трансфермаркету.ком.
Полностью разделяю ваши мысли и крепко жму руку за блог.
Что до ТМ. Они учитывают платежеспособность клубов внутри каждой страны. Т.е в богатой стране с большим кол-вом денег в том числе от ТВ, как Англия или Германия, и в стране с малым кол-вом денег в футболе но сильными топ-клубами, как Украина, цены на игроков одинакового класса могут различаться в 4-6 раз.
Поэтому ТМ я давно забросил и для сравнения силы команд пользуюсь более-менее обьективным http://clubelo.com/.
+++++++++++
Несколько раз перечитал это Ваш тезис. Ну просто не мог поверить своим глазам. ЛЧ и ЛЕ на одном уровне... Значит, у Пулишича, как и у "Боруссии" в целом, в ЛЧ были соперники такого же уровня, что и у Цыганкова с "Динамо" в ЛЕ? "Боруссия" в ЛЧ дважды играла против "Реала" и столько же раз против "Тоттенхема", а Цыганков с ДК "рубился" в ЛЕ против "ЯБ", "Партизана" и Скендербеу". И Вы решились здесь привести какие-то сравнительные цифры, которые якобы свидетельствуют в пользу Цыганкова? М-да... Как бы это помягче сказать... По-моему, это очень спорно. Собственно, как и попытка заподозрить Трансфермаркт в необъективности. Всё-таки, одно дело, авторитетное СМИ и совсем другое, понравиться завсегдатаям клубного фан-сектора и персональным поклонникам Витьков, Андрюх, Виталиков, Тём, Кольков и Жек...
А пассаж о том, что с тренером ДК разговор был бы другим, чем с обычным читателем сайта Шурика... Ну, это, конечно, уже апофеоз. Как однажды сказал один одиозный персонаж, после смерти Ганди ему и поговорить не с кем.
моєї мами походить від рода Меровінгів. Ми ніколи не дозволяємо собі ставитись до інших людей як до не рівних. Повага, увага. Бабушка із глибокого села така сама людина, як королева Британії. Приниження думки, честі і гідності людей, яким подобається мій блог - нажаль показник низьої культури. Це я вам скажу правду в обличчя. Треба цінувати тих, хто каже правду. Я вам вчергове навів головну цифру Циганкова. Можу сказати і більше, що на мою суб'єктивну думку Віктор цілком може стати 4 представником клуба, який отримає Золотий м'яч. Дякую! І гарного святкування в сімейному колі!
По Ярмоленко. Когда-то статистики учитывали только забитые голы. Потом начали вести учёт голевых передач. В смысле, т.н. "последнего паса". Потом предпринимались попытки учитывать и предпоследний пас, как в хоккее. Помните: "гол: Михайлов (Петров, Харламов)". Сейчас (чем бы дитя ни тешилось, лишь бы не плакало) придумали новую фишку - нахождение на поле во время результативной атаки. Типа, эффективности. Но это всё из области лапши. Кто подсчитывал это "нахождение", когда покупались (продавались) Бэйл, Погба, Неймар, Дембеле и др.? Обамеянг "финишёр"? Согласен. А кто, по Вашей классификации, ван Дейк? Не знаете? И я не знаю, но он стоит значительно дороже, чем Ярмоленко. И к слову, Пулишич моложе Ярмоленко на 9 лет! А это значит, что Пулишич перспективнее Ярмоленко. И дольше играть будет на высоком уровне, чем Андрей.
Далее. Я комментирую только Ваши тезисы. А Вы начинаете мне "читать морали". К тому же, козыряя при этом принадлежностью к "голубым кровям". А что, это индульгенция на все случаи жизни? Вы всегда правы? Или среди аристократов были только одни святоши? Короче, заканчивайте здесь со своей "моралью" - здесь все равны. Кстати, Вы как-то тут написали, что смело делаете замечание курящим в общественных местах. А вот написать, что этот сайт постоянно размещает непроверенную информацию (а по-простому, дезу, утку), смелости Вам не хватило. Надеюсь, Вы поняли, о чём идёт речь...
По поводу "почитателей". А ведь, судя по Вашему ответу, я оказался прав. Вы "работаете" на "целевую" аудиторию. И для "почитателей" (публички) у Вас одни аргументы, а вот, если бы тут появился настоящий Хацкевич, то у Вас были бы(???) другие аргументы.
На этом всё. Спасибо! И хорошего празднования в семейном кругу!
Шкода, що ви не бачите того, наскільки дозволяєте собі звисока розмовляти із іншими. Це недопустимо нікому. І так, якийсь фан-сектор.... у мене не має фан-сектора. Не має! І не буде такого ніколи. Я пишу лише те, що цікаво мені. А вам треба вибачитись перед людьми за тон. Бо зверхність, не повага до інших людей, в тому числі гравців Динамо... Я не перший, хто вам це кажу. Та нажаль ви цього не розумієте. Розумію, що це горохом об стіну. Бо в черствій землі зерно не проростає. Удачі!
Если я с кем-то в чём-то не согласен, это не значит, что я неуважительно к нему отношусь. Тем более, что я привожу свои аргументы. Другое дело, когда речь заходит о заигрывании с публичкой (именно так ГМС назвал некоторую часть болельщиков ДК), о желании понравиться ей. Цыганкова не нужно защищать. Наоборот, ему нужно вкалывать и прогрессировать.
Где Вы увидели неуважение к игрокам ДК? Жеками и Кольками, Тёмами и Андрюхами, Витальками и Денисками называю их не я, а их персональные почитатели. Как вчера тут написал один наш коллега, а я всё равно любил, люблю и буду любить Олежку Гусёнка. Как говорится, каждому своё...
И ещё раз. Я дискутирую только по теме, а на личности не перехожу. Не переходите и Вы.
Молодёжь должна себя сама защищать... своей игрой. Или Вы думаете, что если Вы назначите за нашу молодёжь более высокую цену, то Трасфермаркт подкорректирует свои цифры?
Трансфер Ярмоленко. Вернее, вырученные за него деньги. ИМС никогда бы их не получил, если бы не трансфер Неймара в ПСЖ, который просто взорвал рынок. А дальше пошла цепная реакция: Барса, наварившая невиданные деньги на Неймаре, отстёгивает с барского плеча сумасшедшие деньги "Боруссии" за Дембеле. "Боруссия", в свою очередь, ошалевшая от полученной огромной суммы за Дембеле и решившая купить кого-то вместо него, находясь в цейтноте (трансферное окно в Европе уже закрывалось), повелась на аппетиты раскатавшего губу ИМСа. Если бы не трансфер Неймара, играл бы и дальше Ярмоленко в ДК или был бы продан за сумму в пределах 8-12 миллионов евро.
И по поводу защиты молодёжи. Вы вступили в неравную схватку с Трансфермарктом. Вы меня, конечно, простите, но он даже не догадывается о Вашем существовании. А уж о войне, которую Вы ему объявили, и подавно.
Теперь серьёзно. Такова мировая тенденция мирового рынка. Аборигены добывают редкоземельные металлы, добывают морепродукты, собирают под палящим солнцем зёрна кофе и т.д. То есть, они находятся в начале цепочки. И получают за свой тяжёлый труд гроши, копейки. А дальше, по цепочке (переработка, хранение, транспортировка, реклама, реализация) цены возрастают. Так и в современном футболе. Просто, ИМС поздно включился в этот процесс. И сегодня практически невозможно продать напрямую за хорошие деньги в ведущие клубы топ-5 украинского игрока. Разве что, если украинский клуб выйдет из сильной группы ЛЧ в стадию плей-офф. Просто, мы сейчас, если говорить откровенно, новички на этом рынке. И нас там не ждут. Там работают "фабрики" "Порту", "Аякса", "Фейенорда", ПСВ, загребского "Динамо", белградской "Црвены Звезды", поляки, скандинавы. В последнее время громко заявили о себе бельгийцы. Украина свой момент упустила. Наш удел - продажа талантов за скромные деньги в Грецию, Турцию, Бельгию, Польшу, Чехию, Словакию... А уже клубы этих стран будут снимать пенку, продавая в топ-5 самых одарённых... Ещё раз - владельцы наших ведущих клубов увлеклись покупками легионеров в процессе замера пиписек и удовлетворения собственных амбиций. И только когда экономическая ситуация припёрла, они решили сменить стратегию и заняться воспитанием собственных резервов. Но время упущено, и теперь основную массу нашей талантливой молодёжи ждёт обкатка (и огранка) на футбольных полях Восточной и Центральной Европы за очень скромные деньги.
Теперь о успехах наших команд на уровне детей, юношей, юниоров. Я имею в виду победы этих команд в европейских турнирах среди их сверстников. Понимаете, там, на Западе, никто перед пацанами не ставит таких задач - победить в турнире 13-14-15-16-17-летних. Задача стоит подготовить технически и тактически грамотных, физически развитых футболистов. А мы всё ещё пытаемся коллекционировать кубки с детских международных турниров. Да, детские кубки в клубных витринах стоят, но какой от них толк?!
Понимаете, тут парадокс! Конфликт интересов! Болельщики и ИМС хотят и побед, и собственных воспитанников, а тренер (в нашем случае, Хацкевич) понимает, что только на своих воспитанниках далеко не уедешь. Да и не заинтересован тренер в продаже своих лучших исполнителей. Но если президент клуба реалист, он должен ставить перед командой, тренерским штабом реальные задачи и цели. И тут мы возвращаемся к выбору стратегии. Круг замкнулся. Другими словами, или мы продаём игроков, или мы по прежнему декларируем иллюзорные цели - победы во всех турнирах, включая еврокубки. По-моему, даже бывшие обладатели КЕЧ "Црвена Звезда", "Стяуа", "Селтик" такой манией величия не страдают. Но нашей публичке всё ни по чём. Уши для лапши растопырены...
Вот такая у меня "философия"... И она предпочтительнее, чем демагогия. Даже если она и с короной.
Вот если бы Цыганков был на виду в Бундеслиге, а Пулишич "блистал" в УПЛ в играх против "Вереса", "Мариуполя", "Карпат", "Ворсклы" (далее по списку), то Цыганков "стоил" бы дороже Пулишича.
Ярмоленко. Для УПЛ он был хорош, хотя в играх с ШД был практически незаметен. Собственно, как и в играх за сборную против сильных соперников. Что же касается его положения в БД, то когда наберут форму Гётце, Ройс, Шюрле, Филипп и заматереет тот же Пулишич, жизнь Ярмоленко в БД очень осложнится.
О мировом уровне Ярмоленко. Во-первых, на игроков мирового уровня сегодня совсем другие цены. А во-вторых, сколько их сейчас, игроков такого уровня? 10? 20? 30? В первой половине 70-х годов прошлого века немецким журналистам было предложено "разбросать" игроков сборной ФРГ, на то время, чемпиона мира и Европы, по трём уровням: национальный, европейский и мировой. Так вот, немецкие журналисты отнесли к мировому уровню, по-моему, только трёх футболистов: Беккенбауэра, Майера и Мюллера. И это при том, что в то время в рядах немецкой сборной блистали такие монстры, как Фогтс, Брайтнер, Нетцер, Ули Хёнесс, Шварценбек, Оверат, Бонхоф! По-моему, немецкие журналисты намного скромнее Вас.
И тогда не к нам будут ехать игроки с Сербии и Хорватии, а наоборот.
От и будет вся реформа футбола по павелковскому.
***
Это глупость. И глупость из того же ТМ.
Пока стоимость УПЛ выше команд чемпионатов Восточной Европы, но вопрос времени когда нас начнут опережать.
***
Это ещё большая глупость, если не брать Россию в расчет.
В той же Сербии, умудрившейся провести две команды в весну, годовой бюджет топ-клубов - две зарплаты Бернарда.
Просто не о чем говорить.
И то трансферная стоимость Ярмоленко не соответствует информации даного ресурса?
Для информации: трансферная стоимость клубов УПЛ 237 млн.евро, клубов Хорватии-159 млн. евро.
Еще несколько сезонов назад трансферная стоимость УПЛ была 640 млн. евро.
Пройдет еще несколько сезонов и тогда можно сравнить. Тогда можно и говорить глупость это или нет.
А так это разговоры ничем не подтвержденные.
*****
Откуда вы знаете что именно такая? Всё просто - вы зашли на ТМ и посмотрели. А как они её получили вам не интересно?
И какое она отношение имеет к РЕАЛЬНОСТИ не интересно?
У ТМ даже нет математической модели по которой бы они оценивали игроков. Есть тупо ручное подтягивание цен. Заплатили за игрока огромную сумму и тут же он переоценен. Если вы завсегдатай Еврокапс, там это часто отслеживается. Все эти нелепости с самым дорогим защитником мира и тд.
Поэтому ваша постановка вопроса " трансмаркет дает недостоверную информацию?" абсурдна сама по себе. ТМ не может давать достоверную информацию потому что не обладает ею. В лучшем случае он может давать некую оценочную на его взляд, точность которой можно оценить разными методами. Например 1)путем расчета отклонения оценок ТМ от уплоченных сумм или 2) путем сравнения исходов матчей и соотношением сил команд по ТМ (где ТМ стабильно худший на фоне clubelo и других ресурсов) и многими другими.
Я, допустим, захожу и смотрю финансовую отчетность клубов отправляемую в УЕФА(публикуется в мае) и вижу там разность в расходах топ-команд Украины и Сербии грубо раз в 10, в доходах примерно в 5, что никакого обхода и близко не предполагает в ближайшей перспективе. Потом захожу на официальный сайт УЕФА и смотрю набор очков командами пусть даже после кризиса последние 2 года. У Украины в среднем 31 очко за сезон, у Сербии - 17.
Кто кого тут обганять собрался? За счет чего? Экономика клубов сильнее, эффективность вложений? Нет и близко.
Я должен поверить на слово немецким студентам сворганившим признаю достаточно успешный сайт и вам?
Смешно.
По словам главы международного отдела Transfermarkt.de Томаса Линца, около 250 скаутов сайта, а также эксперты и даже обычные пользователи сайта на специальных дискуссионных платформах обмениваются аргументами и сравнивают информацию о стоимости футболистов. После того, как они приходят к компромиссу, стоимость игроков вводится в систему, потом данные пепепроверяются в офисе сайта в Гамбурге и после этого публикуются.
«При этом важно понимать, что рыночная стоимость футболистов, указанная нами, не должна рассматриваться как прогнозируемая цена будущего трансфера игрока, — говорит Томас Линц. – Хотя в некоторых случаях она или близка к реально выплаченной сумме, или в точности ей соответствует. В нашей системе трансферная стоимость есть даже у свободных агентов, которых любой клуб может приобрести бесплатно. Таким образом мы стараемся показать общую ценность игрока как футбольного актива».
Стоимость игрока обычно обновляется на сайте 2-4 раза в год. Среди критериев, которые учитываются: возраст, игровая позиция, уровень клуба, уровень лиги, уровень национальной сборной, стоимость предыдущих трансферов игрока, возможные будущие трансферы, маркетинговые факторы (популярность и престиж футболиста, например) и его перспективы. Сложнее всего, отмечает Линц, оценивать вратарей и защитников – потому что они меньше попадают в фокус внимания медиа и реже продаются.
Так или иначе, все профессиональные футболисты сегодня имеют рыночную стоимость.
Но одно замечание - Циганков на ровне с Пулишичем - это слишком притянуто за уши. Пулишич играет немного ярче (не сейчас, сейчас он как-то потерялся) в более крутом чемпионате. И он уже лучший игрок США, а это о многом говорит.
--------------------------
Ви жартуєте? А АПЛ і УПЛ теж - один рівень?
ЛЄ - це "лучшие из худших" як казав герой відомого мультика...
Але я з Вами згоден, що реальна різниця не повинна бути така... Точно так само Неймар не повинен "коштувати" в тисячі разів дорожче від видатного хірурга, але реальність саме така.
На жаль, Сєдой правий - ми зараз нагадуємо того негра, який добуває перлину з дна моря і отримує за це гроши. А "намисто" продають в топ-чемпіонатах